102 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
Criado para distribuidores de alimentos em geral, bem como carnes, frutos do mar, legumes, aves, queijo, bebidas e muito mais. Saiba mais sobre o Entree
NECS entrée é um aplicativo de software de distribuição de alimentos para Windows que oferece enorme poder e facilidade de uso, não vistos em outros sistemas de distribuição de alimentos. Com 1.500 distribuidores executando serviços alimentícios pelo NECS, é o maior fornecedor de software de distribuição de alimentos nessa categoria. O sistema de distribuição de alimentos NECS é ideal para distribuição completa de serviços de alimentação por atacado e distribuição de carnes, frutos do mar, legumes e queijos. Saiba mais sobre o Entree
NECS entrée é um aplicativo de software de distribuição de alimentos para Windows que oferece enorme poder e facilidade de uso, não vistos em outros sistemas de distribuição de alimentos. Com 1.500 dis...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Gestão de estoques facilitada para restaurantes e serviços de alimentação. Controle os custos e otimize as operações. Saiba mais sobre o Marketman
Aplicativo e software de gestão de estoque na nuvem para restaurantes e distribuição de serviços de alimentação. O MarketMan oferece as ferramentas necessárias para gerenciar estoques, fornecedores, pedidos e custos de cardápio de restaurantes e serviços de alimentação. Descubra o custo dos alimentos e saiba como o dinheiro é alocado em tempo real. Crie alertas para quando os itens do cardápio se tornarem menos lucrativos e receba notificações quando os preços nos fornecedores oscilarem. O resultado disso? Mais controle e mais lucros. Saiba mais sobre o Marketman
Aplicativo e software de gestão de estoque na nuvem para restaurantes e distribuição de serviços de alimentação. O MarketMan oferece as ferramentas necessárias para gerenciar estoques, fornecedores, pe...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Software de gerenciamento de casos de serviços humanos acessível, baseado na nuvem - fácil de usar e compatível com a HIPAA. A partir de US$ 20/mês por usuário. Teste grátis!
Software de gerenciamento de casos de serviços humanos acessível, baseado em nuvem: diga adeus a planilhas e bancos de dados domésticos e prove seu impacto com relatórios de mudança ao longo do tempo e mostre resultados que tornarão seus financiadores mais satisfeitos do que nunca. Software de gerenciamento de casos em nuvem compatível com a HIPAA e fácil de usar, projetado para organizações sem fins lucrativos registrarem e relatarem interações com clientes e anotações de casos, definirem metas e medirem resultados, realizarem avaliações, fazerem indicações e muito mais. O preço é a partir de apenas US$ 20/mês/usuário.
Software de gerenciamento de casos de serviços humanos acessível, baseado em nuvem: diga adeus a planilhas e bancos de dados domésticos e prove seu impacto com relatórios de mudança ao longo do tempo e...
Ponto de serviço para restaurantes, bares e cafés. Sistema completo de gerenciamento de restaurantes e bares.
O Upserve POS é um dos pontos de serviço líderes do setor, usado por milhares de restaurantes para proporcionar um atendimento excepcional. Projetado especificamente por profissionais do setor de restaurantes, o Upserve mescla uma interface fácil de usar com recursos avançados de ponto de serviço para modernizar e otimizar as operações do restaurante. Combinado com o Upserve HQ e o Upserve Payments, o Upserve POS oferece uma das soluções mais avançadas de gerenciamento de ponto de serviço e restaurante do setor, criada especificamente para melhorar a experiência dos clientes.
O Upserve POS é um dos pontos de serviço líderes do setor, usado por milhares de restaurantes para proporcionar um atendimento excepcional. Projetado especificamente por profissionais do setor de resta...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Banco de dados simples, baseado na Internet, de geração de relatórios e admissão de clientes no banco e na despensa de alimentos. Acompanhe as distribuições da despensa e obtenha relatórios de alimentação.
Banco de dados simples, baseado na Internet, de geração de relatórios e admissão de clientes no banco e na despensa de alimentos. Acompanhe as distribuições da despensa e obtenha relatórios de alimentação e listas de clientes. Ideal para voluntários. Atende a pequenas despensas (de 1 a 5 usuários) e grandes operações de voluntários (de 5 a mais de 100 usuários). A equipe do banco de alimentos e as agências parceiras colaboram para gerenciar a admissão de clientes, coletar relatórios de alimentação e gerenciar programas de alimentação, como SNAP, CSFP, TEFAP, EFAP e muito mais. Avaliação gratuita de 14-dias. Demonstração online. Fácil de começar. Ligue agora.
Banco de dados simples, baseado na Internet, de geração de relatórios e admissão de clientes no banco e na despensa de alimentos. Acompanhe as distribuições da despensa e obtenha relatórios de alimenta...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
O OptimoRoute ajuda as empresas a planejar rotas e horários eficientes para motoristas de entrega e técnicos de atendimento.
O software baseado na nuvem ajuda as empresas a planejar rotas e horários eficientes para motoristas de entrega e técnicos de atendimento. Os benefícios do uso do OptimoRoute incluem: aumento de 15 a 25% na eficiência (mais pedidos atendidos como resultado de rotas eficientes com menos tempo de condução), redução de quilometragem, capacidade de alocar recursos usando regras definidas baseadas nas prioridades estratégicas do negócio, visibilidade (aprimorada) da situação em campo e planejamento e replanejamento mais rápidos.
O software baseado na nuvem ajuda as empresas a planejar rotas e horários eficientes para motoristas de entrega e técnicos de atendimento. Os benefícios do uso do OptimoRoute incluem: aumento de 15 a 2...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Soluções de software online baseadas em serviços para ajudar proprietários e chefs de restaurantes a gerenciar todo o ciclo de vida das compras.
Atendendo às regiões de Nova York, DC e Miami, o ChefMod foi desenvolvido especificamente para donos de restaurantes independentes e é uma organização de compras para grupos de restaurantes nos Estados Unidos. O software fácil de usar e baseado na nuvem é combinado com serviços de gestão de contas e programas imbatíveis para criar uma solução profissional e personalizada para o seu negócio.
Atendendo às regiões de Nova York, DC e Miami, o ChefMod foi desenvolvido especificamente para donos de restaurantes independentes e é uma organização de compras para grupos de restaurantes nos Estados...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Os chefs usam o BlueCart para fazer todos os pedidos em um só clique. Os fornecedores usam o BlueCart para organizar automaticamente esses pedidos.
Os chefs usam o BlueCart para fazer todos os pedidos em um só clique. Os fornecedores usam o BlueCart para organizar automaticamente esses pedidos.
Os chefs usam o BlueCart para fazer todos os pedidos em um só clique. Os fornecedores usam o BlueCart para organizar automaticamente esses pedidos....
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
O Now Commerce é a principal plataforma de comércio eletrônico B2B para atacadistas, fabricantes e distribuidores que usam a área de trabalho do QuickBooks.
Pedidos online fáceis para distribuidores de vinho, padeiros atacadistas, distribuidores de produtos, torrefadores de café e outros atacadistas de alimentos e bebidas que usam o QuickBooks Pro, Premier ou Empresarial. Integração bidirecional automática com o QuickBooks. Portais flexíveis para representantes de vendas e clientes B2B, como restaurantes, supermercados, hotelaria e lojas de conveniência. Os formulários de pedido exibem o estoque e preços personalizados. Reduz a entrada de dados. Configuração e suporte gratuitos do gerente de conta. Acessível. Sem contrato.
Pedidos online fáceis para distribuidores de vinho, padeiros atacadistas, distribuidores de produtos, torrefadores de café e outros atacadistas de alimentos e bebidas que usam o QuickBooks Pro, Premier...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Desde 1979, o software de manutenção mais amplamente implantado, fácil de usar e com suporte adequado para frotas que desejam aprimorar continuamente.
O software de manutenção de frota de mais de 4.000 frotas privadas, contratadas e públicas, o Dossier, reduz custos e tempo de inatividade, automatizando o controle de registros da sua frota, programação do PM, ordens e históricos de reparos, custos de combustível e MPG, controle de custos com custo por milha/hora, controle de estoque de peças com reordenamento automático, gestão de tarefas pendentes e campanhas, gestão de orçamento pendente, gestão de garantia, gestão de pneus, controle de fornecedor e mão-de-obra, renovação de licenças/alvarás, controle de motorista, benchmarking de frota, códigos VMRS e outros.
O software de manutenção de frota de mais de 4.000 frotas privadas, contratadas e públicas, o Dossier, reduz custos e tempo de inatividade, automatizando o controle de registros da sua frota, programaç...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Controle as demandas para uma produção e custo de entrega mais baixos, reduza o desperdício de alimentos e aproveite a rede de distribuição para aumentar a margem de lucro.
Aumente os serviços alimentícios com o Service Works. Gerencie todo o negócio de alimentos em uma plataforma escalonável. Com base nos pedidos realizados, é possível criar um livro de receitas personalizado para ver o quanto deve ser cozinhado em determinado dia. O ServiceWorks se integra ao Shopify e ao Square para colocar os pedidos na plataforma, para que o usuário jamais precise sair dela.
Aumente os serviços alimentícios com o Service Works. Gerencie todo o negócio de alimentos em uma plataforma escalonável. Com base nos pedidos realizados, é possível criar um livro de receitas personal...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Full-featured software package created especially for Food Distribution and Processing businesses.
Food Connex is a full-featured software package created especially for Food Distribution and Processing businesses. The core system automatically tracks and processes every aspect of an order's life cycle from ordering, picking, shipping to payment - faster and more accurately than manual systems. Additional modules include SWAMI (Scan Weigh And Measure Instantly) scale and bar code integration, label generation for orders, and traceability with recall.
Food Connex is a full-featured software package created especially for Food Distribution and Processing businesses. The core system automatically tracks and processes every aspect of an order's life cy...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
ERP software for companies of all sizes and types that provides a complete solution to handle all of your business operations.
Traverse was developed by a company with more than 40 years of experience designing ERP solutions for businesses of all sizes and types - offering adaptable, scalable, and personalized software that grows with you as your business expands. Open Systems is continuously improving its services with new technologies to provide robust functionality to handle all your business operations - providing a total business solution.
Traverse was developed by a company with more than 40 years of experience designing ERP solutions for businesses of all sizes and types - offering adaptable, scalable, and personalized software that gr...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Provides a comprehensive Lot Traceability module to support the regulatory and compliance requirements.
Aptean Food & Beverage ERP JustFood Edition (formerly JustFood ERP) is a complete software solution for food processors and distributors powered by Microsoft Dynamics Business Central. Our solution is an ideal fit for companies that require functionality such as demand planning, sales forecasts, EDI, capacity planning, MRP, vendor performance management, warehouse management, logistics management, and quality auditing.
Aptean Food & Beverage ERP JustFood Edition (formerly JustFood ERP) is a complete software solution for food processors and distributors powered by Microsoft Dynamics Business Central. Our solution is ...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Making your growth easier with office, plant & warehouse ERP software for food and meat processors with sales of $3M-$100M, 5+ users.
Built for food processors and distributors with 5+ users ($3M-$80M in sales), Minotaur offers an ERP system combining accounting (GL, AP, AR) with operations including order entry/invoicing, EDI, manufacturing, prod development, QC, inventory control, barcode labels, WMS. For small to mid-sized manufacturers who require lot traceability such as food, meat, beverage and ingredient processors, Minotaur helps you connect your office, plant, warehouse and mobile workers. Make your growth easier.
Built for food processors and distributors with 5+ users ($3M-$80M in sales), Minotaur offers an ERP system combining accounting (GL, AP, AR) with operations including order entry/invoicing, EDI, manuf...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
An enterprise solution for distributors that improves operations, customer service, visibility, and profitability.
Built specifically for the evolving wholesale distribution industry, it is a comprehensive enterprise solution that weaves innovation into core competencies with flexibility to better serve customers, outpace the competition and expand profitability. Companies can optimize every facet of their operations and accelerate the pace of business by managing transactions with unparalleled visibility across the enterprise, allowing for better and faster decision making with CloudSuite Distribution.
Built specifically for the evolving wholesale distribution industry, it is a comprehensive enterprise solution that weaves innovation into core competencies with flexibility to better serve customers, ...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Document management for food production quality assurance. Manage documents online, Email alerts, Supplier ratings, Complaint handling.
Introducing, Food Safety Plus Audit Software Suite, a revolutionary and vastly superior alternative to current Q.A. documentation and approved supplier management practices. Paper? Who needs paper? All of your reports will be saved on our cloud servers so you can access them without running to the filing cabinet or going down to the basement and digging through archives! Our mobile app will save you time, make you more productive and save you money!
Introducing, Food Safety Plus Audit Software Suite, a revolutionary and vastly superior alternative to current Q.A. documentation and approved supplier management practices. Paper? Who needs paper? Al...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Inventory control, costing and accounting software designed for the wholesale distribution industry.
FreshByte Software is a Customer Service Organization that specializes in software for the Wholesale Distribution industry. Regardless of what products your company imports, manufactures, processes and/or distributes, with FreshByte Software, you can streamline your operations and internal controls, ensure 100% product traceability, and get 100%-accurate profitability and accounting in real time, every time. We offer 24/7 Support, Weekly Online Webinars, and Training.
FreshByte Software is a Customer Service Organization that specializes in software for the Wholesale Distribution industry. Regardless of what products your company imports, manufactures, processes and...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Software Integrated with QuickBooks that brings complete functionality to all small and medium food wholesalers and distributors.
With SR2Food, you will stay at the forefront of the food industry and ahead of your competitors. We deliver the latest, cutting-edge food distribution software technology priced well below other food software providers. Our food software product was designed specifically for food distribution businesses just like yours. We guarantee that you will receive a profit-enhancing product backed by a company that puts customer service above everything else.
With SR2Food, you will stay at the forefront of the food industry and ahead of your competitors. We deliver the latest, cutting-edge food distribution software technology priced well below other food s...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Sales, Warehousing, and Accounting application for food distributors.
Sales, Warehousing, and Accounting application for food distributors.
Sales, Warehousing, and Accounting application for food distributors....
Routeique is and end-to-end order and delivery management system designed for last-mile distributors who are tired of bleeding margins.
Routeique is and end-to-end order and delivery management system designed for last-mile distributors who are tired of bleeding margins. Unlike full-scale ERP systems, Routeique provides all the functionality required by distributors, without the bloat, the complexity or the expense. Manage every aspect of your commercial delivery and distribution business - from customer and order management, to vendor and product management, to fleet and driver management and route planning and optimization.
Routeique is and end-to-end order and delivery management system designed for last-mile distributors who are tired of bleeding margins. Unlike full-scale ERP systems, Routeique provides all the functio...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
B2B Order Management Solution for Wholesalers and Venues
Designed to benefit both the wholesale supplier and the venues they serve; - Deliver a seamless and simple ordering experience for your customers - Easily manage, and improve your payments and cash flow - Improve business relationships and performance through insights Our system is easy to implement and use, reliable, and backed by our support team.
Designed to benefit both the wholesale supplier and the venues they serve; - Deliver a seamless and simple ordering experience for your customers - Easily manage, and improve your payments and cash fl...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Plataforma de gestão de fábricas que melhora o rendimento, maximiza a produtividade e garante a conformidade dos fabricantes de bens de consumo embalados.
O SafetyChain é uma plataforma de gestão de fábricas criada especificamente para melhorar o rendimento, maximizar a produtividade e garantir os padrões de conformidade para instalações de alimentos e bebidas. O Compliance Manager oferece uma solução centralizada baseada na nuvem que torna a conformidade corporativa e de fornecedores mais rápida, fácil e eficaz. De auditorias e pontuação de instalações a portais e scorecards de fornecedores fáceis de usar, o SafetyChain oferece uma ferramenta única para otimizar processos e melhorar a conformidade do fornecedor.
O SafetyChain é uma plataforma de gestão de fábricas criada especificamente para melhorar o rendimento, maximizar a produtividade e garantir os padrões de conformidade para instalações de alimentos e b...
Easily set up and manage your own online ordering and reservation system for your food business
Generate a stunning website where you can accept online orders and reservations from any device. Manage everything online in real-time through our admin portal. We also have numerous in-depth features with everything carefully considered and designed to integrate and work easily with food businesses. There are regular updates to our system based on user feedback.
Generate a stunning website where you can accept online orders and reservations from any device. Manage everything online in real-time through our admin portal. We also have numerous in-depth features...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Ready to use Billing software with complete inventory and accounts modules
Horizon ERP is a ready to use off the shelf product for small businesses. It handles billing , accounting and inventory management with ease. Making it a complete solution for your business. A Simple User interface aids in a faster learning curve. Its a robust platform that can handle many hundred thousand invoices per financial year. Upto twenty five thousand SKU's , customers and ledgers can be maintained and tracked simultaneously.
Horizon ERP is a ready to use off the shelf product for small businesses. It handles billing , accounting and inventory management with ease. Making it a complete solution for your business. A Simple U...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Software de contabilidade, vendas, compras, estoque, armazém e comércio eletrônico baseado na nuvem para distribuidores. Boa alternativa para o NetSuite.
Ideal para distribuidores com cinco a 50 usuários, o ADS Solutions Accolent ERP é um software para gestão de empresas de ponta a ponta e totalmente integrado para distribuidores e fabricantes leves. Recursos de contabilidade, vendas, compras, controle de estoque, gestão de armazém e comércio eletrônico baseados na nuvem e arquitetados na internet têm sua base em mais de 30 anos de experiência. Os preços de software como serviço (SaaS na sigla em inglês) facilitam a adição de usuários conforme a empresa cresce. A interface intuitiva e moderna ajuda as empresas a serem implementadas rapidamente.
Ideal para distribuidores com cinco a 50 usuários, o ADS Solutions Accolent ERP é um software para gestão de empresas de ponta a ponta e totalmente integrado para distribuidores e fabricantes leves. Re...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Produce Pro Software is an all-in-one ERP software providing innovative business and technology solutions for the perishables industry.
Produce Pro Software is an all-in-one ERP software providing innovative business and technology solutions for the produce and perishables industry. Since 1990, Produce Pro has been serving wholesalers, distributors, growers, packers, shippers, processors, foodservice, and terminal markets; leveraging cutting edge of traceability, powerful software solutions, and perishable food industry expertise and business consulting services. We specialize in companies needing 10+ users for the software.
Produce Pro Software is an all-in-one ERP software providing innovative business and technology solutions for the produce and perishables industry. Since 1990, Produce Pro has been serving wholesalers,...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
A global ERP software solution designed specifically for the food manufacturing industry and other related industries.
A global ERP software solution designed specifically for the food manufacturing industry and other related industries. FlexiBake is currently in use in 15 countries and on 5 continents. It is a modular, multi-user system allowing for low cost entry and future expansion as business requirements change and budgets permit. FlexiBake makes it possible for small to mid-size food manufacturers to have level of control that until now was only enjoyed by large organizations.
A global ERP software solution designed specifically for the food manufacturing industry and other related industries. FlexiBake is currently in use in 15 countries and on 5 continents. It is a modular...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Fully integrated software solution for food processors and distributors.
Since 1988, Aspen Systems has been dedicated to serving the specialized needs of the Food Processing and Distribution Industry. Developer of ERP Canopy software designed specifically for the Food Industry, including Financial Management, Production Management, Data Capture / RF Scanning, Lot Control and Traceability, eCommerce (EDI & Web Based Customer Order Entry), Scaling and Bar Code Printing. Available only through Aspen direct sales. 100% Made and Supported in the USA.
Since 1988, Aspen Systems has been dedicated to serving the specialized needs of the Food Processing and Distribution Industry. Developer of ERP Canopy software designed specifically for the Food Indu...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Streamlines all the fundamental elements a business requires such as accounts receivable, human resources, and quality management.
Streamlines the fundamental business processes including the often tricky tasks of inventory tracking, production control, vendor management, supply chain management, achieving regulatory compliance, quality management, and recalls. Based on Microsoft Dynamics NAV. eSoftware Professionals has over 20 years experience in accounting and business management software which is why they stand out as a Gold Certified Microsoft Partner.
Streamlines the fundamental business processes including the often tricky tasks of inventory tracking, production control, vendor management, supply chain management, achieving regulatory compliance, q...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
bcFood by Beck Consulting is a full ERP system that addresses the business needs of food manufacturers, processors, and distributors.
The result of more than 30 years of experience serving food manufacturers, processors, and distributors, bcFood is a fully-integrated solution designed specifically to support the unique needs of the food industry. Built on Microsoft Dynamics NAV, the best-selling ERP application in the world, bcFood offers quality control features, advanced notifications, workflow capabilities, recipe definition, grower accounting, trade management, license plating, mobile warehousing, and more.
The result of more than 30 years of experience serving food manufacturers, processors, and distributors, bcFood is a fully-integrated solution designed specifically to support the unique needs of the f...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
BFC offers complete traceability from raw materials at production through finished goods in the warehouse and scanning off the truck.
We offer software solutions designed specifically for Food Distribution, including our Warehouse Management System. We offer the Production Module, tracks raw materials into finished goods, Inbound Module, directs receiving, staging, putaway, and replenishment, Outbound Module, featuring TruckBuilder(r) which builds the truck and directs, by route, a custom pick path and pick methodology, and TRAX2, our scan off the truck system. Complete Traceability from Raw Material through Customer Delivery!
We offer software solutions designed specifically for Food Distribution, including our Warehouse Management System. We offer the Production Module, tracks raw materials into finished goods, Inbound Mod...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
The ASCTrac software suite manages complex supply chain operations of nearly any size in Food/Bev Distributor, Manufacturer, or 3PL.
ASCTrac software is a customizable suite of apps that allows you to implement an off-the-shelf Supply Chain solution designed for Food & Beverage operations. We offer solutions for Distribution, Manufacturing & Third-Party Logistics environments. The system supports full Lot traceability of raw materials and finished goods, expiration date management, random catch weights, multi-zone rules (i.e. dry goods, refrigerator, freezer, allergens, etc.) and more.
ASCTrac software is a customizable suite of apps that allows you to implement an off-the-shelf Supply Chain solution designed for Food & Beverage operations. We offer solutions for Distribution, Manufa...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
B2B Ecommerce, Order management, and Route Sales & Delivery solutions that connect directly to Quickbooks and other accounting systems.
Provider of B2B Ecommerce, Order Management & Route Sales-to-Delivery solutions that connect with Quickbooks, Sage and other ERP & Accounting systems. Customization, Implementation and Support for DSD route delivery systems & mobile inventory tracking with handheld devices, mobile printers & barcode scanners. Distribution and Order Solutions for: Food, Produce, Bakery, Beverage, Bottled Gas, Dairy, Ice, Snacks, First Aid, and many other industries!
Provider of B2B Ecommerce, Order Management & Route Sales-to-Delivery solutions that connect with Quickbooks, Sage and other ERP & Accounting systems. Customization, Implementation and Support for DSD ...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Food-specific ERP solution with over 40 years of industry knowledge, guaranteed product quality, and food safety.
Since 1977, CSB-System has successfully provided integrated software solutions that allow food processing companies to efficiently orchestrate all aspects of their operations, dramatically increasing their profitability. From front office business intelligence, process control, and production planning, to QA/traceability and yield management, CSB has everything covered. Industry-specific solutions include Bread and Bakery, Delicatessen, Fish, Meat, Beverages, Dairy Products, and Confectionery.
Since 1977, CSB-System has successfully provided integrated software solutions that allow food processing companies to efficiently orchestrate all aspects of their operations, dramatically increasing t...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Client-tracking platform that provides address standardization through digital reporting and staff support.
Client-tracking platform that provides address standardization through digital reporting and staff support.
Client-tracking platform that provides address standardization through digital reporting and staff support....
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Food service distribution tool that provides inventory accounting through, nightly backups, resource planning and more.
Food service distribution tool that provides inventory accounting through, nightly backups, resource planning and more.
Food service distribution tool that provides inventory accounting through, nightly backups, resource planning and more....
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
The FASCOR WMS empowers companies to drive costs from their warehouse operations, while increasing productivity and reducing errors.
The FASCOR WMS takes the chaos out of day-to-day warehouse operations by: controlling inventory, increase order processing, real-time data and visibility and the ability to streamlining the the shipping process. The FASCOR WMS is a proven solution with a track record of success.
The FASCOR WMS takes the chaos out of day-to-day warehouse operations by: controlling inventory, increase order processing, real-time data and visibility and the ability to streamlining the the shippin...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Habilite sua empresa como um todo e, ao mesmo tempo, maximize seu potencial comercial com o AFS ERP.
A solução AFS ERP é um sistema empresarial desenvolvido especificamente para as complexidades exclusivas dos distribuidores e processadores de alimentos e bebidas. Reduza custos e aumente as margens mínimas, maximize a produtividade da equipe, gerencie o estoque de maneira eficaz, cumpra as regulamentações de segurança alimentar e colabore com parceiros. O AFS ERP é uma boa opção para empresas com planos de crescimento de todos os tamanhos.
A solução AFS ERP é um sistema empresarial desenvolvido especificamente para as complexidades exclusivas dos distribuidores e processadores de alimentos e bebidas. Reduza custos e aumente as margens mí...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Canadian Computer Software specifically designed for buying, selling, inventory, and accounting in the fresh produce industry.
Software specifically designed and supported for buying, selling, inventory, accounting, security, management and traceability in the fresh produce industry, featuring costing after the cost and complete traceability. Canadian-made PICS (Produce Inventory Control System) and WebPICS (PICS on the Web) is a complete software solution for Wholesalers, Jobbers, Distributors, Brokers, Growers, Shippers, Packers, Third Party (cold) Storage, and other distributors of fresh produce, nuts, seeds,
Software specifically designed and supported for buying, selling, inventory, accounting, security, management and traceability in the fresh produce industry, featuring costing after the cost and comple...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Inventory control solutions for the chemical, pharmaceutical, OTC, cosmetics, flavor and fragrance, and food industries.
Mar-Kov provides best-of-breed inventory control solution for process, batch, and recipe/formulation based manufacturers. Mar-Kov CMS delivers barcoded inventory control, electronic batching and traceability for manufacturers in the following industries: Chemicals Pharmaceuticals Flavor and Fragrance Paints and Coatings Food and Beverage Contact us for a demonstration!
Mar-Kov provides best-of-breed inventory control solution for process, batch, and recipe/formulation based manufacturers. Mar-Kov CMS delivers barcoded inventory control, electronic batching and trace...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Software for creating labels for food products with ability to add allergen information, and a recipe builder.
Software for creating labels for food products with ability to add allergen information, and a recipe builder.
Software for creating labels for food products with ability to add allergen information, and a recipe builder....
Encompass Technologies provides software solutions for the beverage industry including RAS, WMS, mobile & more.
Encompass Technologies provides a cloud-based software-as-a-subscription RAS and WMS that is trusted by over 600 warehouse locations across the United States. Over the years, we've worked closely with distributors to build the industry's first all-in-one RAS, WMS, WCS, reporting, routing, fleet tracking, and EDI system with apps designed for both iPhone and Android to support sales execution, inventory control, and voice-pick.
Encompass Technologies provides a cloud-based software-as-a-subscription RAS and WMS that is trusted by over 600 warehouse locations across the United States. Over the years, we've worked closely with ...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
We map the worlds food chain, make it as safe as possible, and empower people to make informed decisions about the food they eat.
FoodLogiQ is a leading software as a service (SaaS) provider of traceability, food safety and sustainability solutions enabling restaurant chains, food retailers, growers, packers, processors, shippers, and consumer product companies to ensure they are providing safe food products to consumers.
FoodLogiQ is a leading software as a service (SaaS) provider of traceability, food safety and sustainability solutions enabling restaurant chains, food retailers, growers, packers, processors, shippers...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Software for your delivery business that helps you serve clients, manage operations, and process orders.
Software for your delivery business that helps you serve clients, manage operations, and process orders.
Software for your delivery business that helps you serve clients, manage operations, and process orders....
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
We provide Consumer Goods & Distribution companies an integrated solution for the management and control of all their field activities.
We provide Consumer Goods & Distribution companies an integrated solution for the management and control of all their field activities. From Pre Sales and Visit preparation (Stock, Billing & Sales history, route planning, etc.) to Customer visit and End-of-day settlement (route tracking, order taking, invoicing, empties handling, surveys, etc), XSales improves every step of the sales process and eases the way vendors and managers operate. We are ERP centric, standard and 100% configurable.
We provide Consumer Goods & Distribution companies an integrated solution for the management and control of all their field activities. From Pre Sales and Visit preparation (Stock, Billing & Sales hist...
Wastage and Theft get reduced from 30% to 5% in 1 week. Proven $1000 Monthly Savings for Existing Customers using our Free Version.
Wastage and Theft get reduced from 30% to 5% in 1 week. Proven $1000 Monthly Savings for Existing Customers using our Free Version. Free Invoice Scanning. Just upload an image of invoices and Save Time. Complete functionality is accessible in Mobile. Sign Up Today. Get Biz1book Complete Version Free For 6 months.
Wastage and Theft get reduced from 30% to 5% in 1 week. Proven $1000 Monthly Savings for Existing Customers using our Free Version. Free Invoice Scanning. Just upload an image of invoices and Save Time...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Cloud based software platform to help with managing quality, risk, and costs in your food business supply chain.
The end to end flexible supply chain management software the worlds leading food providers rely on for supplier approval, quality control management and trading management across multiple key areas.
The end to end flexible supply chain management software the worlds leading food providers rely on for supplier approval, quality control management and trading management across multiple key areas....
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
Management software for companies in the food sector.
Management software specialized in companies producing and distributing food and beverage products. The program is aimed at distribution, wholesalers and retailers from different fields, such as: sausage meats, dairy products, fish, seafood, frozen, fruits, vegetables, preserves.
Management software specialized in companies producing and distributing food and beverage products. The program is aimed at distribution, wholesalers and retailers from different fields, such as: sausa...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns
FoodService Ace

FoodService Ace

(0 avaliações)
Food Service Ace is a cloud-based, mobile restaurant management platform that streamlines management and accounting tasks.
Food Service Ace is a cloud-based, mobile restaurant management platform that streamlines management and accounting tasks and helps you improve profitability. Dont get stuck with disparate systems that dont work together and simply arent communicating with each other. Food Service Ace ties it all together and interfaces to your existing POS and time and attendance systems.
Food Service Ace is a cloud-based, mobile restaurant management platform that streamlines management and accounting tasks and helps you improve profitability. Dont get stuck with disparate systems that...
  • Gestão de custos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Compras e recebimento
  • Coleta e encaminhamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de armazéns