182 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
AVISO! Se você está procurando um software administrativo chato, veio ao lugar errado. O HiMama é um software divertido e fácil de usar para membros de programas de cuidados infantis experientes e que estão cansados da papelada que toma conta do local de trabalho. O HiMama oferece uma maneira fácil de registrar e compartilhar as atividades das crianças, desde momentos bobos e divertidos até aprendizado e desenvolvimento para envolver os pais e melhorar os resultados das crianças. O programa também possui recursos avançados de geração de relatórios e gerenciamento de equipes para diretores. O software de atendimento infantil baseado em tablet fornece aos pais relatórios digitais, portfólio online e atualizações em tempo real das atividades da criança.
A Brightwheel ajuda empresas de cuidados infantis e é a plataforma n.º 1 para educação infantil. A Brightwheel é uma solução de software de gestão para estabelecimentos de cuidados infantis, creches e pré-escolas, desenvolvida especificamente para otimizar as tarefas de diretores/administradores e professores em centros de média a alta capacidade. Além de economizar horas por semana de esforço para cada membro da equipe, 100 % dos pais ficam mais satisfeitos com a experiência escolar após a implementação da Brightwheel. Faça um teste grátis e veja como pode ser fácil efetuar check-in/check-out, registrar atividades nas planilhas digitais diárias e manter a comunicação com os pais!
O LifeCubby permite que os prestadores de cuidados infantis gerenciem mensalidades, documentação, comunicações e avaliação. Os aplicativos Android e iOS estão disponíveis para professores e pais. Desde 2011, a LifeCubby é a plataforma preferida de milhares de professores e pais. Portfólios NAEYC estão incluídos. Baseado em pesquisa, avaliado por pares, alinhado pelo estado e aprovado em todos os EUA. Os centros de assistência à criança usam o LifeCubby para gerenciar mensalidades, documentação, comunicações, avaliações e muito mais!
O sistema tudo-em-um do Procare Software atende a mais de 30.000 empresas centradas na criança e é a ÚNICA solução abrangente de gerenciamento de assistência à infância projetada para crescer com você. Simplifique os dados da criança/família em creches, hoteizinhos, programas depois da escola, distritos escolares e centros de atividades infantis. A partir de US$ 99/mês, o Procare simplifica a coleta de matrículas, o gerenciamento das salas de aula, a comunicação com os pais e o acesso a dados com os serviços integrados exclusivos do Tuition Express e KidReports. Solução tudo-em-um para dados de crianças/funcionários, monitoramento de presença e refeições, contabilidade, cobrança de matrículas, gerenciamento de salas de aula e comunicação com os pais.
KidKare by Minute Menu is a childcare management software that allows you to save time and money while caring for your children. We have spent the last 25 years building a robust CACFP application to streamline the claim process while ensuring compliance with USDA requirements. In addition to the food program, KidKare offers accounting software to help home childcare providers manage their business. KidKare is a childcare management software that saves you time & money while caring for children. It ensures compliance with the USDA.
Developed by school owners, for school owners, iClassPro is the worlds best online class management software solution for class-based businesses. A subscription to iClassPro includes features for class and camp schedule, enrollment tracking, communications, accounts receivable, online registration, reporting and more. iClassPro has an amazing support team is available to help every step of the way. Manage class scheduling and registration, billing and payments, communications, and reporting all from one convenient software online.
Support each child's life-long learning journey by sharing photos, videos, observations and plans to support development in your own private learning community. Encourage more thoughtful, responses that nurture each child's unique strengths and interests. Storypark is designed with the guidance of world-leading experts in early childhood, and is preferred supplier to leading early childhood organisations in 23 countries. Makes it easy to connect families with their children's learning and improve quality practice and programs at early childhood centres
O Regpack é uma plataforma abrangente de inscrições online, na qual mais de 7.000 organizações em todo o mundo confiam. O Regpack oferece as ferramentas necessárias para gerenciar todos os aspectos do evento ou programa, incluindo criação de formulários flexíveis, geração de relatórios dinâmicos em tempo real, pagamentos online integrados e mais soluções de inscrições necessárias para a execução do evento. Os clientes veem um aumento no número de inscrições e nas receitas e são mais eficientes nas tarefas diárias. Ele permite aumentar o número de inscrições e as receitas, bem como realizar os eventos de maneira especializada com um conjunto completo de ferramentas de inscrição e pagamento online.
O Smartcare é uma solução de software fácil de usar para gerenciamento de creches e salas de aula que mudou a forma como proprietários, diretores, professores e pais das se conectam. Estão incluídos faturamento e processamento de pagamentos, controle de participação, manutenção de registros e rastreamento de famílias em potencial. Esse software de fácil utilização faz o trabalho árduo enquanto você se concentra no que mais importa: as crianças! O Smartcare atende a centros com mais de 20 crianças, centros com vários locais e agências de serviços compartilhados. Esse software de gerenciamento de cuidados infantis ajuda facilmente os centros com cobrança, opções de pagamento, participação e comunicação com os pais!
Software profissional de gestão de creche baseado na Internet. Cuide da entrada e saída das crianças com o clique de um botão. Gerencie perfis de famílias e crianças e acompanhe as horas de trabalho, horas extras, solicitações de folga e bancos de horas da equipe. Gere relatórios de número de matrículas, registros, perfil de crianças, pediatras, folha de pagamento de funcionários, reivindicações de subsídios, receita estimada, pesquisas e muito mais. Software profissional de gestão de creche baseado na Internet. Cuide da entrada e saída das crianças com o clique de um botão.
Software fácil para cuidados de crianças. A Xplor é uma empresa australiana líder em tecnologia educacional, que desenvolveu uma variedade de aplicativos e softwares fáceis de usar, ajudando as creches no gerenciamento de suas operações com facilidade, permitindo que os pais recebam atualizações da creche em tempo real. As creches também usam o Xplor para ajudar a gerenciar operações importantes, como pagamentos, listas e geração de relatórios. Como uma empresa 100 % de propriedade e operação australiana, todos os dados permanecem seguros em território nacional. O Xplor automatiza a administração de creches. Software fácil para cuidados de crianças.
Solução completa de gerenciamento para creches e programas extracurriculares. Permita que o software móvel baseado na nuvem seja o seu local único para registro, entrada/saída e controle de assistência, cobrança online automatizada, relógio de ponto da equipe, comunicação com os pais e compartilhamento de fotos. As creches também podem criar planilhas diárias para bebês e crianças menores usando os aplicativos móveis. Os programas extracurriculares usam o Kinderlime para executar o faturamento com base na presença. Experimente gratuitamente. Diga adeus ao papel. Solução de puericultura e programa extracurricular para registro, entrada e saída, cobrança online e comunicação com os pais.
EZCare's comprehensive feature set makes it the solution-of-choice for centers and multi-site organizations with 100+ children. It's web-based, mobile-optimized, and works from anywhere, on any device. Fully customizable, EZCare functionality includes a family engagement app, parent-portal, contact-free payments, and touchless Check-In from parent cell phones. With 35+ years of child care experience and the industry-leading support team, EZCare is the #1 choice for large and multi-site centers EZCare software includes fee management, parent engagement, scheduling, attendance tracking, and remote access to your data.
Tuition Express by Procare Software is the child care industry's most used and recommended integrated payment processing system. With five payment options, you choose how best to process payments -- and every payment posts automatically into Procare Software. A PCI compliant direct processor, Tuition Express is convenient for parents, safe and efficient for child care professionals and offers competitive rates and full integration, while delivering tuition and fee payments on-time, every time. Child care industry's standard for safe, on-time and integrated payment processing.
Pike13 software is a leader in client management software for kids based businesses. Parents can be prompted to sign waivers and receive notification reminders. With Pike13 you will be able to handle scheduling, billing, payroll, reporting. You can create waitlists and allow parents to access their accounts from any mobile device. Staff will be able to take attendance using their mobile device. Simple, streamlined administration for kids based businesses.
O Daily Connect é um aplicativo abrangente e fácil de usar para melhorar a comunicação com os pais e gerenciar as salas de aula. Você pode acompanhar as atividades diárias de seus filhos, avaliações, necessidades, fotos, mensagens, gerar relatórios, gerenciar a presença em tempo real, gerenciar facilmente listas de alunos, salas de aula e professores, configurar o terminal de entrada/saída, enviar e-mails de resumo diários automáticos aos pais com uso e armazenamento ilimitados. Iniciado em 2011, o aplicativo é sempre aprimorado e novos recursos são adicionados. Um software de centro de atendimento infantil baseado em nuvem para melhorar a comunicação com os pais e gerenciar as salas de aula.
Um software de cadastro online baseado na Internet que fornece tudo para sua empresa funcionar sem problemas. Elimine a papelada e os custos administrativos e gerencie atividades, membros, eventos, estoques e finanças com o Amilia. Ofereça aos seus clientes uma ótima experiência de compra, centralizando a inscrição, a afiliação e a compra de mercadorias em uma transação fácil. Você pode até criar campanhas de captação de recursos. O Amilia ajuda as empresas a simplificar o processo de inscrição, aumentar a receita e gerenciar as operações através de um software na web.
A facilidade de uso diferencia o produto da concorrência. O Sandbox Software gerencia todas as tarefas administrativas, permite a comunicação com os pais e permite o processamento de pagamentos online pelo usuário ou por seus pais. O Sandbox é totalmente baseado na Internet, com designs de tela modernos que o tornam fácil de usar de qualquer lugar. Veja por que os clientes gostam do Sandbox com uma avaliação gratuita de 30 dias hoje! Software de gerenciamento de cuidados infantis com uma interface fácil de usar para ajudar a gerenciar o centro e a se comunicar com os pais.
O Bloomz é o aplicativo móvel e da Internet que possui todos os recursos que os educadores precisam para se conectar, se comunicar e coordenar com os pais, desde mensagens e atualizações rápidas com compartilhamento de fotos e vídeos, coordenação de calendários, inscrições de voluntários e conferências, até gerenciamento de comportamento e portfólios de alunos, tudo em um aplicativo elegante e fácil de usar. Aplicativo baseado na Internet para professores e instituições de ensino que ajuda a coordenar os pais para supervisionar o crescimento e o desenvolvimento dos alunos.
O Kangarootime é o principal software tudo em um para creches. Com pagamentos e cobrança automatizados, sala de aula digital e uma ferramenta de comunicação para pais, os diretores foram capacitados a administrar os negócios de maneira eficiente e eficaz. Expanda seus negócios, gerencie sua equipe e construa relacionamentos com os pais usando o software de gestão de assistência aos cuidados infantis Kangarootime. O principal software multifuncional de assistência aos cuidados infantis com pagamentos e cobrança automatizados, sala de aula digital e uma ferramenta de comunicação com os pais.
O Tadpoles está revolucionando o mercado de puericultura e pré-escola, ajudando a otimizar as operações e a comunicação com os pais por meio da tecnologia móvel. O programa trabalha com centros de atendimento infantil em todo o mundo, fornecendo soluções de software móvel projetadas especificamente para dar suporte ao desempenho dos alunos e ao envolvimento dos pais. O Tadpoles ajuda os educadores a aprimorar a comunicação e envolver os pais no processo de aprendizado, compartilhando fotos, vídeos, relatórios de progresso e outras informações importantes todos os dias. Ele permite que os pais permaneçam conectados com o que seus filhos estão fazendo ao longo do dia na escola através de aplicativos móveis.
Primeiro mês grátis. KidReports é o software de comunicação líder para prestadores de cuidados infantis. Proporcione tranquilidade com o envio de avisos em tempo real, fotos, vídeos e relatórios diários para os pais durante todo o dia. Gerencie seus dados históricos para conformidade com facilidade. O KidReports é fácil de usar e economiza tempo dos professores. O sistema é personalizável para a SUA geração de relatórios. Diferencie a sua creche das demais. Descubra o porquê os pais estão dizendo que "não podem' viver sem este serviço". Sistema de geração de relatórios baseado na internet e aplicativo para creches. Oferece atualizações em tempo real para os pais, juntamente com fotos e vídeo.
Famly's intuitive childcare management software helps you to manage your finances, plan staff, make observations and communicate with parents, saving you time every day. Famly is developed in close cooperation with a wide range of childcare businesses to ensure that the platform works with your daily workflow. We believe in building lasting customer relationships through dedicated 24/7 support. Childcare management software for providers of all sizes, improving every day for staff, parents & most importantly - the children.
Ganhe mais inscrições com o sistema de gestão de relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) baseado na Internet. Os diretores podem facilmente rastrear e acompanhar clientes potenciais desde a consulta inicial até a inscrição. Torne seu processo de marketing e vendas mais eficiente, melhore sua comunicação com os pais, evite que oportunidades passem despercebidas e melhore as taxas de conversão. Fornece ao gerenciamento métricas valiosas e geração de relatórios de tendências. Integra-se com o seu site e a maioria dos softwares de gestão. Gerenciamento de lead baseado na Internet, tarefas, histórico de contatos, e-mail em massa e texto, campanhas de marketing, gerenciamento de tour e lista de espera, métricas principais e tendências.
Essentially, Kindyhub is web-based software for capturing children's learning. It is a simple, easy to use system for your documentation, reporting and communication with the ability to link to EYLF and any other links according to each centre's individual requirements. The information is then shared with parents. Parents can download a free smartphone application which connects educators with parents and provides parents with an understanding of how their child's education is developing. Web-based child care management solution that enables businesses to manage documentation and parent communication processes.
O programa de gerenciamento de creches Jackrabbit é um sistema completo de gestão de serviços de cuidados infantis e extracurriculares para os seus programas de cuidados infantis, extracurricular e pré-escolar. Inclui um relógio de ponto de entrada/saída do aluno, cobrança (inclusive cobrança por agência e família dividida), registro online, um portal para pais e gestão de imunização por um preço mensal baixo e sem contrato. Não há taxa de instalação e qualquer pessoa pode iniciar uma avaliação sem compromisso - 30 dias de avaliação gratuita sem necessidade de cartão de crédito. Software de assistência à infância online e fácil de usar. Gerencie matrículas, agendamento, presença e muito mais.
Desde 2002, o CommunityPass fornece soluções de registro de programas de atendimento escolar extracurriculares, gestão de faturas e gestão de programas (aperfeiçoamento, acampamentos, viagens) para as escolas. O "Digital Attendance" adiciona segurança vital ao atendimento e permite rastreamento preciso. Simplificado e intuitivo para os clientes. Flexível e eficiente para a equipe administrativa. Os serviços profissionais incluem integração com software SIS e financeiro, relatórios personalizados e conversão de dados. Solução baseada na nuvem para registro "antes e depois da escola", controle de assistência, gestão de programas e faturamento.
O PREto3 é um software de gestão de cuidados infantis baseado na nuvem, criado para proprietários e administradores de creches e aulas de reforço. As ferramentas on-line fáceis de usar permitem que você configure, de maneira informatizada, a entrada/saída, automação de cobrança, convites para calendário, gestão de eventos, folhas de pagamento de serviço completo, gestão de classes e alunos, matrícula on-line com formulários de matrícula integrados, planejamento de atividades diárias, comunicação em tempo real, transmissão e muito mais. | Cadastre-se e receba 50% de desconto. | Pacote de férias Plataforma digital tudo em um para aprendizagem pré-escolar. Conecta professores, pais e administradores.
Plataforma tecnológica para educação infantil com aulas virtuais, gestão escolar e comunicação com os pais. O Illumine é um software divertido e fácil de usar para centros de assistência infantil. O pacote completo inclui: 1. Conjunto de sala de aula virtual. 2. Conjunto de faturamento. 2. Gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) e gerenciamento de consultas. 3. Aplicativo de comunicação para pais e professores. 4. Acesso ao vivo controlado por streaming e rastreamento de ônibus. Plataforma tecnológica completa para educação infantil com aulas virtuais, gestão escolar e comunicação com os pais.
O EZChildTrack fornece uma solução de gestão de creches para programas paraescolares, serviços de creche, acampamentos de verão e muito mais. Este software baseado na nuvem permite reduzir custos centralizando e simplificando as operações. O portal on-line avançado para pais facilita que os pais se registrem e se inscrevam em programas, visualizem extratos e façam pagamentos on-line. Sua interface fácil de usar permite que as creches aumentem as matrículas e melhorem o fluxo de caixa, levando a uma maior lucratividade. Software de cuidados infantis/paraescolares baseado na internet que ajuda a gerenciar e melhorar o desempenho de seus programas.
O KidCheck fornece sistemas seguros de check-in para crianças. Simplifique seu processo de check-in, melhore a segurança, rastreie com facilidade o atendimento e crie uma experiência positiva para pais e visitantes. Desde software fácil de usar, incluindo check-in móvel, até estações completas de check-in, o KidCheck tem o que você precisa. Sistema de check-in seguro para crianças para igrejas, academias de ginástica e organizações de assistência infantil.
O Eleyo é o software de gestão de programas mais eficaz para oferecer suporte a creches, pré-escolas, cursos e instalações. Nossa plataforma é uma solução completa para suas escolas, permitindo que você eleve o envolvimento da comunidade e a participação no programa. O módulo de atendimento infantil lida com registros e processamento de pagamentos de seus programas para ajudá-lo a otimizar processos administrativos.
Software de gestão de cuidados infantis para aumentar o número de matrículas, reduzir custos operacionais, cobrança mais rápida das mensalidades, controle de assistência, manutenção de registros e muito mais. Gerencie qualquer creche, berçário, pré-escola ou acampamento de verão como um profissional, acessando com segurança seus dados baseados na nuvem on-line de qualquer lugar. Assista a um tour em vídeo do OnCare Cloud hoje. Criado especificamente para ajudar os prestadores de cuidados infantis a aumentar o número de matrículas, fornecer melhores serviços e reduzir os custos operacionais.
O myKidzDay é um provedor líder de aplicativos móveis de comunicação e controle de assistência para pais que permite que os prestadores de cuidados infantis enviem relatórios eletrônicos diários, fotos, vídeos, documentos, notificações, boletins informativos, planos de aula, etc., diretamente para os smartphones dos pais. Escolas/centros progressivos em todo o país estão usando o myKidzDay não apenas para aprimorar a comunicação com os pais, mas também para aumentar as matrículas, economizar tempo e dinheiro e informatizar todo o sistema. Aplicativo móvel/na internet para provedores de assistência infantil para rastrear presença, enviar relatórios diários, notificações, fotos, etc., ao telefone inteligente dos pais.
O Enrolmy permite que você configure atividades infantis para os pais reservarem, como cuidadores depois da escola, clubes, programas de férias escolares, aulas de música/arte, qualquer atividade extracurricular para crianças. Com a plataforma comprovada Enrolmy, é fácil gerenciar todos os seus negócios, fazer reservas, enviar faturas, gerenciar atendimento, enviar lembretes por e-mail em massa, gerenciar cancelamentos e rastrear listas de espera. Com os pagamento e a integração de contabilidade Xero, o Enrolmy cuida de tudo. Receba reservas, envie faturas, gerencie presenças, envie lembretes por e-mail em massa, gerencie cancelamentos, controle listas de espera e sincronize com o Xero.
O Parent é um sistema de gestão de creches que simplifica o processo administrativo para gerentes e mantém os pais conectados aos filhos durante todo o dia. Faça check-in e check-out das crianças com o simples clique de um botão. Reduza custos e economize tempo mantendo todos os dados armazenados com segurança na nuvem. Mantenha uma linha aberta de comunicação com os pais compartilhando fotos, vídeos e atividades diárias. Os professores terão mais tempo livre para se concentrar nas crianças com o módulo EYFS digital. Projetado especificamente para otimizar o processo administrativo para gestores e manter os pais conectados aos filhos.
Cheqdin is a world-class childcare software with a range of pathbreaking features including online registrations, bookings, payments, invoicing and daily registers to parent communication. The software and apps are easy-to-use and come with a modern interface. The solution is perfect for preschools, nurseries, after school clubs or activity centres looking to cut down admin and streamline their core administrative functions. Cheqdin also offers a free plan with full access to all its features. All-in-one childcare software for online registrations, bookings, payment collection, invoicing, sign-in/outs and parent communication.
O software Childcare Sage é a única solução profissional, completa e acessível para creches de todos os tamanhos. A tarifa inicial do software é de apenas US$ 495,00, sem pagamentos mensais, nem módulos adicionais para compra. O Childcare Sage é fácil de aprender e usar e conta com todos os recursos necessários para gerenciar uma creche, inclusive manutenção de registros, cobrança, controle de assistência, relógio de ponto, portal para os pais, acompanhamento de despesas da creche, folha de pagamento, contagem de refeições, planejamento de cardápio, registro diário e muito mais. Software de gestão de creche acessível e completo. Módulo grátis, sem taxas mensais e com demonstração ao vivo gratuitas. A partir de US$ 495,00. Compre, não alugue.
BEST VALUE WITH THE MOST FEATURES! Get up and running quickly with our monthly cloud-based childcare management services for PC, Mac or Mobile! Solutions for businesses of all sizes offering QuickBooks compatibility, child & staff attendance (COVID-19 touchless), messaging & events calendar, electronic payments, portable meal capture, and more! FREE demo & a 60-day satisfaction guarantee. Extensive CACFP Claims Processing functionality. FREE TRAINING, UPDATES & SUPPORT User-friendly all-in-one cloud software with child & staff attendance kiosk, client billing, food program, ePay and parent portal.
The UK's most trusted Nursery Management Software. After 15 years in the childcare sector, our nursery management software has more functionality than any other on the market and will truly make a difference to your nursery. Were trusted by thousands of nurseries, and hundreds of thousands of parents. Connect Childcare can help you to successfully manage your nursery, increase your efficiency and communicate with your parents. Connect Childcare can help you to successfully manage your nursery, increase your efficiency and communicate with your parents.
O KidGenius é um software desenvolvido especialmente para creches. Quer seja uma creche pequena ou uma grande rede com diversas filiais, o software funciona de maneira ideal. Ele oferece ferramentas para controle de assistência, compartilhamento de fotos, registros de atividades, perfis de crianças, mensagens dos pais e muito mais. Solução de assistência à infância que ajuda os usuários com tarefas administrativas, como compartilhamento de fotos, mensagens no aplicativo e muito mais.
Manage your school with ease using our All-in-one child care management solution suitable for all child care providers. Our cloud-based solution is accessible on any device through web and mobile apps. Features include touch-less check-in/out options, parent communication tools with photo/video, and texting capabilities, online enrollment/forms, attendance tracking, electronic signatures, automated online billing, daily activity, and milestone tracking, custom reporting tools, and so much more. ChildPilot offers comprehensive software in a user friendly platform and provides the most exceptional customer service in the industry
Integrated web-based tuition management, admission, enrollment, financial aid, and school management for private and public schools. School accounting solution that enables users to manage tuition agreements, general ledgers, admission application fees, and more.
Our app transforms how teachers capture, store and communicate in real-time to parents, giving them updates on their child's welfare, learning and development. Child Paths software will help teachers work quicker and smarter saving time reporting and money on paper and ink. It will help with compliance documenting all the evidence you need and give your service a competitive advantage in your area by providing this innovating platform to communicate with parents giving them real piece of mind. Software for early years services and schools to capture, store and communicate to parents and inspectors quicker and smarter.
ACTIVE Network provides a complete, web-based registration and management solution for all types and sizes of classes and schools, including language, music, dance, art, vocational schools, and childcare centers. Our easy-to-use software lives in the Cloud, so you'll never lose another registration or chase a customer for a payment. And all of your data is secure, never to be lost. Parents love the sign-up experience, and you'll love the wide variety of reports that give you valuable insights. Provides web-based registration and management for schools including language, music, dance, art, vocational, child care centers
Daycarez enables a child care center to observe, track & share development milestones of a child using EYFS framework. Share daily updates on a child's wellbeing, consumption of medicines, meals & milk, hygiene, sleep patterns, mood swings, activity pictures, live video & other special needs via simple clicks. Engage parents one-on-one or in groups, privately & securely. Collect Payments. Address child safety & capture daily ratings/feedback from parents. Go Paperless for everything! A one-stop solution that a childcare provider will ever need to easily communicate with parents & effectively manage her center!
Flexible and comprehensive childcare software specially developed to mold to your needs, with tools to manage enrollment, scheduling, attendance, billing, accounting, and more! Cloud-based childcare software that helps businesses manage billing, enrollment, attendance, scheduling and accounting.
The all-in-one enrollment, billing, payments, and child care management software that keeps you rockin' and enrollin'. Give your customers the experience they deserve and free yourself from the administrative burden of data entry and payments. Transform your old paper forms into a seamless online enrollment experience including digital signatures. Track every transaction and get quick access to the info you need to interact confidently with your customers. Quickbooks sync, texting, and more. The all-in-one enrollment, billing, payments, and child care management software that keeps you rockin' and enrollin'.
Designed for child care industry, the classroom management application helps manage daily tasks, attendance, payments and more. Designed for child care industry, the classroom management application helps manage daily tasks, attendance, payments and more.
Babysitting & nanny scheduling software agency management client, candidate tracking, automated communications, and payment processing. Babysitting & nanny scheduling software agency management client, candidate tracking, automated communications, and payment processing.
With Child Journal, your center gets an online management app - A platform to move along with the current technologically advanced management systems in the most affordable manner. Engage parents with digital daily activities, photos/videos, learning information. Make your centers management simpler, more fun, and more productive. All-in-one software for daycare and pre-school management.
QikKids is a CCS registered software for childcare services with many features including management of child bookings, invoicing parents, connecting to Government for subsidies, detailed reporting and much more. For a full discussion on QikKids including a discussion on it's features, contact us to have a chat about how QikKids can help your childcare service. CCMS registered software with client controls, customer feedback, and reporting.
Automate your arrivals and dismissal process one module at a time. Use the car line management feature to view parents in your driveway and dismiss children in the right order. Speeds up dismissal and keeps children safe. Increase social distancing by prompting parents with health screening questions without approaching the cars. Capture sign in/sign out information on a tablet or parents' smart phones to speed up your dismissal. Comprehensive and modular dismissal automation software. COVID health screening, Car line management, dismissal slips, Sign In-Out.
Fastoche brings everything you need into one simple and accessible suite with check in & check out, automated billing & reports & more. Fastoche is an easy-to-use mobile software for child care professionals with real-time attendance, reports, journaling, billing & more
Software as a Service (SaaS). A forward-thinking, innovative solution to automate the processes of child care facilities. Child care management solution that enables businesses to manage work tasks, monitor enrollees, track payments, and more.
Prime Child Care streamlines your back office processes, communications, compliance reporting, and financials. With Prime Child Care your preschool or daycare will have everything you need at your fingertips anytime, anywhere, and on any device. Prime CC is entirely cloud-based, so there is no software to install or maintain. As we add new features you gain access instantly at no cost and with no time or technical expertise needed for updating. Cloud-based and comprehensive child care management made simple with the Prime Child Care family of apps.
myMAX was created specifically for the Family and Child Care Providers with the goal of simplyfing their paperwork and improving Parent Engagement. myMAX converts your voice commands into data, completes all your state-mandated reporting and automatically sends a complete daily sheet to parents upon check-out. myMAX requires an internet connection and an Amazon Echo or Dot. A web-based solution for Family and Group Child Care Providers, streamlining paperwork & parent communications through voice commands.
Complete and integrated management software for your childcare centre, coordinating office or agency, and any other type of daycare centre. ACCEO Childcare Services is designed to simplify the administrative and accounting tasks associated with running a daycare facility. Save time and reduce costs with the three integrated modules: Childcare, Finance and Human Resources. The global management solutions of your childcare centre, coordinating office or agency, and any other type of daycare centre.
HeadMaster, from ACS Technologies, is a complete software package designed specifically for the administrative needs of daycares, private schools & child care centers. It maintains vital information regarding children, parents, teachers & tracks immunizations, emergency contact information, grades, & virtually any data a private school requires. With Web-based & desktop solutions, Headmaster is designed to help staff constrained schools do more & in less time with a totally integrated solution. Administrative software package for daycares, private schools & child care centers.
Management and Administration Software System for Early Years Care and Education Providers, also includes Room and Parent mobile Apps. Management and Administration Software System for Early Years Care and Education Providers, also includes Room and Parent mobile Apps.
A child care solution with features for messaging, calendar reminders, attendance management, childs progress updates (photos, videos, text) and more. Send updates, alerts and messages to one or many parents in a few clicks. Reduce paper usage by sending payment reminders, child's cubby needs, class wishlist, volunteer requests and much more. Get medical and allergy Information, emergency contacts and birthday reminders. Use a mobile app to reach parents and spend more time with your class. A child care solution with lots of features,Ticks & Tots is here to make your life easier. With parent communication to engage parents.
Líderes em software de gestão de assistência fora da escola para grandes operações multi-site e sites únicos. Não há mais administração pesada que o mantenha acordado tarde da noite. O aimy Plus economiza tempo, gera dinheiro e mantém as crianças mais seguras. Automatize tudo, desde registros de pais e reservas para crianças até faturamento e pagamentos. Aplicativo de atendimento no local atualizado que armazena informações de contato e perfil, incluindo informações médicas e dietéticas. O aplicativo que funciona mesmo offline! Em suma, não há necessidade de papel! Volte para o que você ama! O aimy Plus economiza tempo, gera dinheiro, mantém as crianças mais seguras e automatiza o negócio. Sem necessidade de papel!
Offers centralized class & program management, online registration & payments, and a robust forms library. Offers centralized class & program management, online registration & payments, and a robust forms library.
For California Agencies Only: ChildCareApp/Cloud is a user friendly WINDOWS computer application for Single User, LAN Client-Server and Cloud. The program is designed for the management, preparation and reporting of child care family registration, attendance, fiscal and food program data. ChildCareApp contains easy to use functions in every area of child care center data management. No training is necessary. The application is specifically designed to save agencies significant staff time. Application for child care center management, including attendance, fiscal and eligibility for California agencies.
O Kindertales é totalmente GRATUITO! O objetivo é tornar a gestão de creches rápida, indolor e sem papel. Incluindo o faturamento online para os pais, contas de clientes e funcionários, contabilidade, atendimento e muito mais, tudo é acessível com o toque de um botão. A experiência do professor na sala de aula é revolucionada. Utilizando um tablet, os professores podem verificar rapidamente as crianças dentro e fora do centro, criar relatórios diários de atividades, rastrear marcos e muito mais. Gratuito! O Kindertales oferece aos cuidadores as ferramentas necessárias para passar menos tempo gerenciando as instalações e mais tempo com as crianças.
Blossom is the most intuitive, easy to use and comprehensive online learning, assessment and management software available to nurseries. Created and driven by the knowledge and expertise of Early Years Professionals, Blossom ensures that teachers are able use their platform easily and effectively. The software will continuously improve you childrens learning outcomes, create stronger parent partnerships through the Blossom Parent App and simplify your administrative processes. The most intuitive, easy to use and comprehensive online learning, assessment and management software available to nurseries.
A classroom management solution for kindergarten with messaging, digital teacher diary, weekly & monthly plans, calendars, and more. A classroom management solution for kindergarten with messaging, digital teacher diary, weekly & monthly plans, calendars, and more.
Accounting and management software program, designed specifically for child care centers and related facilities. Accounting and management software program, designed specifically for child care centers and related facilities.
Web-based child care solution that enables businesses to manage invoicing, family records, scheduling, waitlists, and more. Web-based child care solution that enables businesses to manage invoicing, family records, scheduling, waitlists, and more.
CRM for Child Care Centers - School CRM is a Customer Relationship Management Application that enables you to Measure, Manage and Improve your Lead Management, Marketing Campaigns which Results in Improving Profitability and Staying ahead of your competition.Exclusively designed for Childcare industry Cloud-based CRM that helps child care centers manage admissions, process payments and drive marketing campaigns.
Pudink is a child care website platform where child care owners can build their website easily and increase their enrollments. Pudink is a child care website platform where child care owners can build their website easily and increase their enrollments.
Xap 2.0 helps childcare centres, OSHCs and kindergartens to effectively manage their waiting list and enrolments online. Our multi-centre childcare management software allows for complete and fully customisable enrolment forms, making it possible to transform your paper forms into digital forms in minutes no programming help required. Please Visit : www.xap.net.au Xap helps childcare centers, OSHCs and kindergartens to effectively manage their waiting list and enrolments online.
EduKids Connect is an easy to use mobile and web-based application for early childhood programs that connects the teachers directly to their parents and gives parents a comprehensive view of their childs day. It also provides teachers a creative and research-based curriculum (FunShine Online) and streamlines administrativeprocesses by helping generate reports, monitor attendances and do billing and invoicing, everything in a single platform. An easy-to-use intuitive mobile app specially designed for early childhood programs.
Power online registrations and payments with our suite of tools tailor made for classes, camps, events and after school programs. You have to stay on top of your sales, but that¿s not why you run your own programs. It¿s about doing what you love, even though managing everyday operations can get cumbersome at times. BestClass shopping cart tool and other business solutions integrate with your website, so you have more time to focus on the parts of your business you enjoy most. Registration management solution that helps businesses manage program schedules, participant rosters, cash flow, and more.
The best online registration and CRM system purpose-built for businesses offering classes, camps, after school programs, birthday parties & other activities for kids. - "Widget" enables scheduling and checkout right on your own website - Free iOS & Android mobile apps, for on-site class lists, parent sign-in/out, and private photo sharing - Integrated CRM: send marketing emails, view detailed customer profiles - Affordable, pay-as-you-go pricing with no long-term contracts Online registration solution that helps businesses manage bookings for students' classes, camps, birthday parties, events, and more.
Xoddler is a comprehensive solution for day care centers and pre primary schools. Xoddler provides easy to use mobile apps, web application to manage the daily school administration. Teachers, administrators and parents can keep track of day to day management activities and child's learning activities. In addition to saving time for each staff member, 100% of parents are more satisfied with their school experience once Xoddler is introduced and implemented at school. Comprehensive childcare management solution for the child care business. Specifically designed for early education.
Digital Signup has been working with Schools, Community Education, Libraries, Hospitals, Aquatic centers, and several other types of organizations that offer classes, seminars, camps, etc. for the past 20 years. As a result, we have developed what we feel is the most comprehensive, mature on-line class registration product available. Provides online registration solutions for K-12 Community Education, Facilities Management, and School Aged Child Care.
BumbleBee Childcare Software streamlines enrollment & waitlists. Managing enrollment effectively can take a lot of time. From keeping inquiries to managing classroom rosters, to taking online applications, BumbleBee Child Care Software lets you stay on top of it all. Our child care software is affordable, intuitive and web-based. That means almost anyone can use it, on any computer, from anywhere, at anytime. Sign up for a free, 30-day trial today. No credit card or obligation required. Less time on waiting lists. We'll help with processing applications, instant updates for parents and eliminate unnecessary stress.
A platform that allows to monitor webcasting activity throughout the daycare facility and grant access to specific rooms or views to various users. Child care platform that lets schools manage student accounts, provide viewing access to parents, monitor session timings, and more.
Solution for childcare centres designed to manage children lists, attendance, reminders, parent web communication, immunizations, etc. - Children records - Attendance records - Flexible billing - Employee records - Timesheets - Payroll - Expenditure management - Accounting - Finances - Automatic emails - iPAD, iPhone, Android versions Solution for childcare centres designed to manage children lists, attendance, reminders, parent web communication, immunizations, etc.
Allows creches and schools to stop using facebook and other social networks to share photos and other private information because they don't guarantee children's privacy. So in ChildDiary every child has its own private profile that is only accessible by the child's parents and educators. Through ChildDiary creches can also save time by replacing the existing paper daily records with digital records that simplify the act of recording meals, nappies/toilet times and activities. Child daily records management application that supports sharing of information between teachers and parents.
All-in-one child care management software for preschools and daycare centers that delivers parent engagement, Real-Time updates & Text Messaging, Billing / Invoicing / Payment Processing, CCFP/Food Programs, Calendar Management, Check-in / Check-out, Daily Reports, Employee Management, Lesson Planning, Menu & Meal Planning, Online Registration & Wait Lists, Parent Portal, Photo/Video Galleries, Mailing Lists, Accreditation tracking, Immunization, and more. Everything you need and easy-to-use. The all-in-one child care management software for preschools and daycares. Because teachers want to share and parents want to know.
For co-operative/parent-participation preschools. Manage your preschool's class rosters, tuition accounting, electronic forms, requirements, parent jobs, fundraising, and much more. Founded by co-op parents, and proudly offered at no charge to non-profit preschools. For co-op/parent-participation preschools. Manage class rosters, forms, tuition, parent jobs, and more. Free for non-profit preschools.
Discover is a modern, cloud based childcare administration management product. It manages enquiries and marketing, enrolments, waitlists, room transitions, staff rosters and ratios, visitor tracking, tablet based attendance, payments from bank feeds, invoicing and all other aspects of day to day childcare administration. Discover includes comprehensive drag and drop reports and is also certified by the Ministry of Education for the New Zealand market. Easy to use childcare administration software that eliminate wasted administration time. Also certified for the New Zealand market.
Child care software designed to manage all aspects of the business with documents, reports, messaging, and promotion. Child care software designed to manage all aspects of the business with documents, reports, messaging, and promotion.
TodLog helps you track attendance, fill out daily reports, schedule events, and send real-time updates. Document children's activities, progress, food intake, needs and much more. Save time and money and put a big smile on parents' faces. Track attendance, fill out daily reports, schedule events and send real-time updates. Save time & money while delighting parents!
Affinety Solutions advanced billing and attendance feature is ideal for managing programs such as school age childcare, or other programs where fees are due based on a student's attendance in a program. Advanced billing and attendance feature is ideal for managing programs such as school age childcare.
Specifically designed for drop-in child care centers that charge by the hour and don't require customer appointments. Quick and easy check-in/check-out procedure with charges automatically calculated. The center status page displays information on children present, including age, pick-up time and medical issues. StayTrak supports a wide range of billing options including multi-child discounts, coupons, prepaid hours or dollars, and programs such as preschool and summer camps. Designed for drop-in child care centers that charge by the hour and don't have traditional classrooms or require customer appointments.
Software for daycare and child care centers. Functionality includes employee scheduling and hours tracking, and contact management. Software for daycare and child care centers. Functionality includes employee scheduling and hours tracking, and contact management.
Remini allows you to communicate with parents safely and quickly. With Remini you can send parents photos and messages about their childrens achievements and progress, photograph projects and interactions, and share class trips and events. You can record and document educational milestones that inform ongoing assessment and save all of the information to albums. And you can quickly send updates to individual parents or the entire class, share curriculum plans, and create newsletters. Remini is an application and website that allows preschool teachers/organizations to document, organize and share class activities.
DayCare Works (ProCare Software) is the leading web-based solution for managing before/after school programs, community education centers and child care operations. Delivering everything you need including registrations, secure payments, staff and student scheduling, attendance, billing, third-party subsidy payments, lead management, meal tracking, class ratios, family and staff portals, mobile apps, parent communications, assessments and more. Trusted by thousands of centers and schools. A complete and highly versitile cloud-based child care and educational program management platform built for multi center operations
EarlyWorks is an Australian based, comprehensive early childhood programming, documentation, portfolio and family communication system. Features include planning, observations, program generation,daily or weekly journals, photo and document sharing, child files & portfolios, alerts and notifications, daily communications (meals, nappies sleep, etc), tasks & events,reflections of pedogogy, QIP generation, family engagement, outcome assessment using EYLF, MTOP or custom frameworks and more. EarlyWorks is an Australian based comprehensive early childhood programming, documentation, portfolio and family communication system.
The Only Dedicated SCHEDULING SOLUTION for CHILDCARE *********ChildCareIRiS (Intelligent Resource iScheduler)********* ChildCareIRiS creates childcare staffing schedules while maintaining consistent communication through multiple levels of management.
The preschool App is a next Generation app which caters to the needs of early childhood centers, Preschools and the day cares. The Genesis to come out like an app dedicated for the preschool is BECAUSE, as you would be aware as 30% time, Teachers spend on Recording and Reporting. We Want Teachers to spend less time on these and more time with Kids. We invented simple Tap Technology for the Teachers to do it on the GO. One stop solution to manage your preschool and child care.
HoppingIn allows you to sell daycare spots that wont be used. It works by adding up the empty spots opened by you, plus the amount of absences reported by parents. Then, part time customers can book those empty days. This will bring in extra revenue to help keep your daycare center running at optimum levels. Earn thousands more from your daycare center per month by offering your customers the ability to book extra days with ease!
Digital solution for child care centers that allows journals to go paperless and communication between the facility and parents. Digital solution for child care centers that allows journals to go paperless and communication between the facility and parents.
Learning Clubhouse software is a modern, all-in-one solution that uses center data to help childcare providers gain insight into their business and simplify daily tasks. Our software delivers real results for centers of every size. Learning Clubhouse software automates day to day tasks so you can focus on what matters most - the children! You get so much more than just software. Our staff is personally devoted to the center of your business! Our software is designed to simplify and automate childcare provider tasks, so you can focus on what matters most - the children!
Web based management software for office administration for child care homes and centers. Web based management software for office administration for child care homes and centers.
Cloud-based childcare management solution that offers online registration, scheduling, payments, and parent engagement. Cloud-based childcare management solution that offers online registration, scheduling, payments, and parent engagement.
Sitter Pro is cloud-based agency management software and client and caregiver app for agency owners to automate their business processes. It's a powerful business management solution that gives owners the flexibility to customize it for their business. The platform includes a wide array of features such as automated job scheduling and payment processing, customer notifications, corporate backup care support, cancellation fees, reporting, booking through Apple and Android apps, and much more! Software made for nanny agencies and babysitting services - scheduling, payment processing, app for clients and sitters, and more.