139 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
Com 20 anos de experiência, o CreditPoint Software trabalha com empresas B2B de todos os setores para reduzir o prazo médio de recebimento (DSO na sigla em inglês), simplificando o processo de cobrança e minimizando decisões de crédito de risco. Use o software de decisão automatizada para aumentar a eficiência do fluxo de trabalho e obter maior transparência com a visualização de processos de crédito e cobrança em um único local. Replique e automatize os procedimentos e processos específicos da empresa dentro de uma solução configurável. Saiba mais sobre o CreditPoint Software Acelere os processos de gestão de cobrança reduzindo o DSO, evitando a duplicidade de dados e organizando o processo de cobrança. Saiba mais sobre o CreditPoint Software
O QuickBooks é o principal software de contabilidade para pequenas empresas. Gerencie todas as suas finanças com a versão licenciada ou online. Acesso instantâneo a informações de clientes, fornecedores e funcionários. Suporte e atualização gratuita com a versão online. Vem com uma avaliação gratuita de 30 dias. Gerencia as finanças de pequenas empresas. Acesso instantâneo a informações de clientes, fornecedores e funcionários. Disponível em uma versão online.
Software de contabilidade online premiado, projetado para pequenos empresários e contadores. Disponível em qualquer computador ou dispositivo móvel com conexão à Internet. Os dados financeiros e fluxos de caixa da empresa são atualizados em tempo real. Importa transações de contas bancárias. Logins de usuário ilimitados. Integra-se a mais de 600 aplicativos de negócios de terceiros. É compatível com várias moedas. Os dados são acessados através de um único livro, permitindo que contadores e clientes colaborem com os dados financeiros. Belo software de contabilidade online hospedado na nuvem para pequenas empresas. Acesse de qualquer lugar, a qualquer hora. Faça uma avaliação gratuita agora!
O Wave oferece contabilidade 100 % gratuita e de entrada dupla para pequenas empresas. Como um software baseado em nuvem, o Wave permite acessar seus dados de qualquer lugar, adicionar colaboradores ilimitados e trabalhar em todos os seus negócios a partir de um único login. O Wave elimina a entrada de dados e coloca os relatórios financeiros necessários na ponta dos dedos, permitindo que você gaste mais tempo fazendo o que gosta. Sua contabilidade também é perfeitamente integrada ao faturamento, digitalização de recibos, processamento de pagamentos e folha de pagamento. O Wave oferece aos proprietários de pequenas empresas uma contabilidade de dupla entrada real, integrada ao restante das soluções da Wave e 100 % grátis!
O QuickBooks Enterprise é um software de contabilidade de construção de ponta a ponta que pode crescer com os seus negócios. Ele fornece todas as ferramentas de que a sua empresa precisa, além de ser fácil de usar. Você pode organizar seus livros contábeis, gerenciar estoque, acompanhar vendas e até executar folha de pagamento, a um custo baixo. Com o QuickBooks Enterprise, você economiza milhares por ano em comparação com outras soluções. Poderoso e flexível, ele também vem em edições projetadas para atender às suas necessidades específicas. Faça um teste grátis hoje mesmo. O software de contabilidade líder para pequenas empresas. Acesso instantâneo a informações de clientes, fornecedores e funcionários.
O NetSuite é uma das melhores soluções de contabilidade baseadas na nuvem do mundo, fornecendo uma plataforma unificada para otimizar os processos de back-office em áreas como CRM, estoque e comércio eletrônico. O NetSuite capacita empresas de todos os tamanhos e setores a otimizar o fechamento de contas, reduzir custos de TI e eliminar ineficiências operacionais com inteligência comercial, geração de relatórios e visibilidade em tempo real, permitindo que o usuário se concentre nas principais decisões que geram receita em vez de se preocupar com os sistemas de back-end. O NetSuite ERP executa todas as suas principais operações de back-office e processos financeiros em uma plataforma unificada na nuvem.
Get the insights you need through real-time view into customer aging, invoice analysis, recurring invoices, dashboards, reports, & KPI¿s. Instill fiscal discipline by streamlining operations, automating the retrieval & presentation of billing information from diverse resources. Automate post order transactions to general & AR ledgers with accurate tax calculations on each invoice. Enhance service levels by provide customers with self-service access to purchase orders information. Gain complete control with NetSuite¿s comprehensive Accounts Receivable management system.
NetSuite is the world's #1 cloud ERP solution, providing a unified platform to streamline all back-office processes, like accounting, CRM, and ecommerce. With built-in business intelligence, reporting, and real-time visibility across your organization, NetSuite empowers businesses of all sizes and industries to unleash growth, reduce IT costs, and eliminate operational inefficiencies-- allowing you to focus on key, revenue-generating decisions, rather than worry about your back-end systems. NetSuite ERP runs all your key back-office operations and financial business processes on a single, unified platform in the cloud.
Avaza is a software suite for small businesses. It includes modules for project management & collaboration, resource scheduling, time tracking, expense management, quoting & invoicing. Avaza also offers powerful reporting features. Use Avaza in the cloud, and access it from any device whether its your desktop, tablet or mobile. A software suite for small professional services organizations with modules for project management, timesheets, expenses & invoicing.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable and accounts receivable management. It reduces data entry and human error by leveraging artificial intelligence (AI) and machine learning. Bill.com gets more intelligent as you use it, learning your processes and preferences to give you greater control over every aspect of bill management. Bill.com is the intelligent business payments platform that delivers financial process efficiency, time savings, and full control.
O Sage Intacct é um dos líderes no fornecimento dos melhores softwares de ERP na nuvem da categoria. Em uso por mais de 11.000 empresas, de startups a empresas públicas, os aplicativos do Intacct ajudam as organizações de pequeno e médio porte a atingir níveis máximos de desempenho, capacitando os profissionais de finanças com profunda funcionalidade, informações financeiras e operacionais em tempo real e a capacidade de automatizar processos críticos. Um dos líderes no fornecimento dos melhores softwares de ERP na nuvem da categoria.
O Pipefy ajuda as equipes financeiras a dimensionar as operações, controlando o processo de contas a receber, sem aumentar o número de funcionários. O software é mais simples e organizado do que e-mails e planilhas, estabelecendo padrões de execução, evitando erros, reduzindo trabalhos manuais e centralizando informações. Mais de 50.000 usuários estão usando o Pipefy. Junte-se a eles e melhore hoje mesmo a maneira como você gerencia seu processo de contas a receber. Esqueça os processos de coleta caóticos e ineficientes. O Pipefy é uma das melhores soluções para contas a receber!
SYNCHRONIZE Stripe/PayPal/Square with QuickBooks/Xero and import current and historical transactions with all details. CREATE and send 1-click invoices, and automatically record the payments in accounting. ENABLE simple payment link to receive credit card payments online from various sources. AUTO-CATEGORIZE sales & expenses and avoid duplicates in books. GET free instant help via live chat, phone, or email available for all Synder users. FREE TRIAL with no credit card required. Connect QuickBooks/Xero to Stripe/PayPal/Square. Receive online CC payments and automatically manage them in your accounting.
Sage | Accounting (formerly Sage One) online accounting software gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials. Access daily to-dos like invoicing, time tracking, and expenses - through the cloud or on our mobile app. Multi-language and multi-currency enabled, see why successful business owners choose Sage | Accounting. Visit website for a complete list of features. Compatible with Mac/PC, Apple/Android. Start your 30 day free trial today! Sage | Accounting is a simple yet powerful online accounting solution designed for small business owners.
O FreeAgent é um sistema de contabilidade online projetado especificamente para atender às necessidades de pequenas empresas e autônomos de todo o mundo. O FreeAgent coloca você no controle, fornecendo visibilidade em tempo real do desempenho de seus negócios. Crie faturas com aparência profissional e busque pagamentos automaticamente, gerencie despesas e projetos, acompanhe as horas trabalhadas e defina taxas configuráveis de imposto sobre vendas. Feeds bancários automáticos gratuitos também estão incluídos. Diga olá ao novo amigo da sua empresa. O FreeAgent é um sistema de contabilidade online projetado para pequenas empresas com até 10 funcionários em todo o mundo.
O Kashoo é um software simples de contabilidade online para pequenas empresas. Disponível na Internet e por meio do premiado aplicativo para iPad e iPhone. Verdadeira contabilidade com entrada dupla, fácil de usar. Envie faturas, colete pagamentos online com cartão de crédito, monitore despesas e impostos sobre vendas, importe transações bancárias automaticamente e gere os relatórios necessários para o período tributário. Os recursos também incluem várias moedas, usuários ilimitados e acesso seguro para contadores. Contabilidade fácil para pequenas empresas. Envie faturas, colete pagamentos, rastreie despesas, crie relatórios e tome decisões financeiras melhores.
ZipBooks is modern accounting, invoicing, and time tracking software for small businesses, contractors and accountants. ZipBooks makes managing your business simpler. Get paid with credit card or Paypal easily. Powerful, easy-to-use reports, industry best practices, and smart recommendations from ZipBooks help you make even smarter decisions. Modern accounting software for small businesses and accountants including time tracking, invoicing, & digital payments.
Invoiced is an award-winning platform for helping businesses get paid faster, stop wasting time on collections and provide a better payment experience for customers. With thousands of customers in 92 countries and nearly $50 billion in receivables processed, Invoiced is pioneering the field of accounts receivable automation. Based in Austin, Texas, Invoiced is the #1 rated A/R automation platform on Capterra, a Category Leader on G2 Crowd and an official member of Forbes Finance Council. Invoiced helps thousands of businesses get paid faster, stop wasting time on collections and provide a better payment experience.
Esqueça o uso de vários aplicativos de software, importações de dados desajeitadas e interfaces personalizadas. O WinTeam foi desenvolvido para oferecer aos prestadores de serviços de zeladoria e segurança uma maneira holística de medir o desempenho e automatizar a gestão financeira, operacional e da força de trabalho diária. Solução holística de gestão financeira, operacional e de força de trabalho projetada para prestadores de serviços de zeladoria e segurança.
PaySimple is the leading payments management solution for service-based businesses, powering the cashflow of over 20,000 companies nationwide. PaySimple builds long-term partnerships with companies to drive growth providing flexible payment and billing solutions and personalized customer service to suit their distinct business needs. With a robust API, PaySimple is a trusted technology partner for payment integrations; natively handling cashflow within SaaS products and mobile applications. PaySimple is the leading payments management solution for service-based businesses, powering the cashflow of over 20,000 companies.
O MYOB Essentials é uma maneira de gerenciar o fluxo de caixa e os requisitos de conformidade do ATO. Inclui recursos que economizam tempo para ajudar a cuidar da contabilidade no dia a dia. Diga adeus aos problemas com o fluxo de caixa. Aceite cartão de crédito ou pagamentos BPAY de clientes diretamente de uma fatura enviada por e-mail. Atualizações fiscais rápidas e fáceis garantem que você esteja sempre atualizado. Pagar previdência social e ficar em dia com os requisitos do Single Touch Payroll do ATO é fácil. Software de contabilidade baseado na nuvem para pequenas empresas para automatizar a folha de pagamento, a gestão de clientes, impostos e todas as necessidades contábeis.
O Link4 é um complemento para o software de contabilidade na nuvem, que permite às empresas trocar faturas instantaneamente na nuvem. Não há necessidade de digitalização, e-mail, PDF ou entrada de dados. No momento, o Link4 está conectado ao Xero, MYOB, QuickBooks Online, Reckon, Sage One e SAASU. Mesmo para quem usa SAP, Oracle, Netsuite, QAD ou qualquer outro sistema de ERP na nuvem, é possível conectar o sistema à rede para começar a trocar faturas com clientes e fornecedores. O Link4 é um complemento para o software de contabilidade na nuvem, que entrega faturas de um software para outro instantaneamente. Sem PDF, sem entrada de dados.
O Manager é um software de contabilidade 100% gratuito e com todos os recursos para pequenas empresas. Disponível em mais de 70 idiomas e sendo constantemente atualizado e aprimorado, o Manager leva sua pequena empresa para o próximo nível. Fácil de usar, com guias completos e um grande fórum da comunidade de outros usuários do Manager prontos para ajudar. Grátis para sempre no Windows, Mac e Linux, mais uma versão paga na nuvem/servidor com dados transferíveis em todas as versões. Faça o download e teste gratuitamente. O Manager é um software de contabilidade 100% gratuito e com todos os recursos para pequenas empresas. Disponível no Windows, Mac, Linux e na nuvem em mais de 70 idiomas.
O hub de pagamento do PDCflow é uma plataforma única para as equipes de contas a receber enviarem faturas, cobrarem pagamentos por crédito, débito ou ACH e obterem uma assinatura em um fluxo de trabalho simples e seguro. O software oferece canais de pagamento por texto, e-mail, bate-papo e IVR, um portal de pagamento online personalizável e geração de relatórios ideais para agências de cobrança de dívida, empresas de cobrança médica, hospitais e organizações de saúde. Configure fluxos de trabalho personalizados para atender às suas necessidades de contas a receber. Hub de pagamentos de contas a receber PDCflow. Envie uma fatura, receba pagamentos e obtenha assinaturas em apenas alguns cliques.
O SlickPie é um software de contabilidade online gratuito criado para pequenas empresas, oferecendo faturamento e cobrança online, várias moedas, cotações, estimativas, reconciliação bancária, relatórios financeiros, rastreamento de despesas, gestão de impostos sobre vendas, upload de documentos de origem e muito mais. O SlickPie também oferece muitos recursos de automação que economizam tempo, como lembretes de pagamentos automáticos e faturas recorrentes, além de uma ferramenta integrada de entrada de dados de recibos automatizada, o MagicBot. Software de contabilidade online gratuito para pequenas empresas. Envie faturas, colete pagamentos, rastreie despesas, obtenha feeds bancários e mais. Nenhum spam.
O PaidYET nasceu de um desejo de ajudar as empresas a receber pagamentos mais rápidos e facilitar os pagamentos dos clientes. O PaidYET é rico em recursos e fornece um link de pagamento personalizado (pendente de patente) para as empresas, criado para ser enviado aos consumidores via e-mail ou texto, bem como compartilhado online. Os consumidores podem fazer pagamentos com apenas um clique sem nunca compartilhar as informações de pagamento com os vendedores. Rico em recursos e sem necessidade de hardware, software ou desenvolvedor. O PaidYET é uma plataforma de pagamento para eliminar o escopo do PCI com formulários eletrônicos de autorização de cartão de crédito. Sem papel, sem furto, sem esforço.
Criado para CLIENTES DO SALESFORCE com mais de 100 FUNCIONÁRIOS, o FinancialForce otimiza atividades de pedidos, cobrança, e de receita usando as informações já mantidas no Salesforce. Como o FinancialForce Accounts Receivable compartilha o mesmo objeto de conta que o Salesforce CRM, seu processo de oportunidade de dinheiro é eficiente, preciso e otimiza o fluxo de caixa. As faturas são criadas com precisão na primeira vez e lançadas em tempo real no sistema Accounts Receivable (contas a receber), onde você tem total visibilidade para seus clientes. A solução de gerenciamento financeiro e contabilidade na nuvem na plataforma Salesforce. Criado para empresas com mais de 100 funcionários.
A DAKCS Software Systems é famosa no setor de simplificação do processo de gestão de cobranças e contas a receber. Ao criar soluções inovadoras e altamente configuráveis de software na nuvem e no local, a DAKCS oferece uma maneira de administrar os negócios com mais rapidez e eficiência. Há mais de 35 anos a DAKCS fornece serviços, automação e flexibilidade em uma plataforma de software de coleta central para todos os tipos de negócios. A DAKCS fornece soluções de software de coleta para gerenciar e automatizar os processos de negócios, sejam eles próprios ou de terceiros.
O Focus 9 é um software ERP líder equipado com tecnologia ultramoderna pela Focus Softnet, um fornecedor de aplicativos empresariais diferenciado que cria produtos com recursos de ponta. O software na web abrangente, Focus 9, é repleto de ferramentas avançadas permitindo que as organizações nos setores otimizem as funções comerciais críticas, inclusive a gestão de capital humano, contábil e financeira, gestão de desempenho empresarial e gestão de relacionamento com o cliente. Desfrute do processamento de dados superior com o servidor pronghorn do Focus 9.
O EBizCharge foi desenvolvido para otimizar as operações de contas a receber. O EBizCharge integra-se a mais de 50 softwares de ERP/contabilidade para automatizar pagamentos e receber pagamentos mais rapidamente. O EBizCharge é totalmente compatível com PCI para reduzir os riscos de segurança para empresas que processam, armazenam ou transmitem informações de cartão de crédito. O EBizCharge fornece processamento online e móvel de cartão de crédito, histórico ilimitado de transações, relatórios personalizáveis, faturamento eletrônico, criptografia e tokenização seguras e muito mais. Receba pagamentos mais rapidamente e integre o processo de contas a receber com o gateway de pagamento integrado EBizCharge.
Programa de gestão empresarial 100% baseado na nuvem. Fornece tudo o que você precisa para gerenciar estoque, produção, vendas, compras, contabilidade e folha de pagamento. Escolha quais módulos usar e projete seu fluxo de trabalho personalizado. Use todos os recursos on-line a qualquer hora, em qualquer lugar. Preço acessível - US$ 55/mês para usuários ilimitados. Sem custos adicionais para implementação, atualizações ou manutenção. Inicie sua avaliação gratuita agora! Planejamento de recursos empresariais (ERP na sigla em inglês) 100% baseado na nuvem. US$ 55/mês. Usuários ilimitados. Vendas, compras, estoque, contabilidade e muito mais. Aplicativo móvel gratuito e messenger.
Sistema completo de compilação de extrato financeiro do cliente com folha de pagamento ATF e reconciliação bancária. Integração à contabilidade completa, incluindo contas a receber, contas a pagar, estoque, livro-razão geral, folha de pagamento, PO, OE Checkwriter e outros módulos. Compilação de extrato financeiro do cliente juntamente com a contabilidade integrada completa, incluindo contas a receber, contas a pagar, estoque, livro-razão geral, folha de pagamento, PO, OE e outros módulos.
A maneira mais fácil de coletar pagamentos comerciais únicos e recorrentes. O Plooto simplifica o pagamento de seus clientes, reduzindo os tempos e custos de coleta. Simplifique seu fluxo de caixa e seus processos de contas a pagar e receber. O Plooto é automaticamente compatível com o Quickbooks e o Xero de uma maneira muito fácil. Diga adeus aos cheques em papel, fios e transferência eletrônica de fundos bancários (EFTs na sigla em inglês), atualizando para o Plooto gratuitamente. A maneira mais fácil de coletar pagamentos comerciais únicos e recorrentes. Simples para você e seus clientes. Sincroniza com o Quickbooks e o Xero.
Reduza o tempo da contabilidade pela metade. Automatize a entrada de dados de todas as faturas de compra, recibos e faturas de vendas. Inclui: automação de fornecedores, descrições de faturas, itens de linha, varredura em lote e precificação justa. Automação da contabilidade para contadores e contabilistas eficazes.
O software de contabilidade ajuda a gerenciar seus processos de negócios exclusivos que são essenciais para o seu sucesso. Do livro-razão geral à folha de pagamento, o software de contabilidade se ajusta às mudanças em sua crescente operação de pequeno ou médio porte. O PBS é um software de contabilidade abrangente, que oferece trilhas de auditoria, recursos de redução de fraudes e geração de relatórios financeiros flexíveis para visibilidade e planejamento. Soluções modulares, acessíveis de ERP, manufatura, contabilidade, distribuição e software para a Lei de proteção e cuidados do paciente.
O Billtrust oferece soluções de gestão do ciclo de pagamento (PCM) para automatizar e acelerar o processo de fatura em caixa. Ao integrar as três áreas principais do ciclo de pagamento – apresentação da fatura, pagamento da fatura e aplicação do caixa – o Billtrust oferece uma solução flexível que acelera o fluxo de caixa, melhora o rendimento operacional e aumenta a transparência para os clientes. Plataforma baseada na nuvem que ajuda as empresas a entregar automaticamente faturas digitais, processar pagamentos via cartão de crédito e muito mais.
Escrituração online simples para pequenas empresas; acompanhe receitas, deduza despesas, declare impostos e automatize faturas e recibos. Escrituração online simples para pequenas empresas; acompanhe receitas, deduza despesas, declare impostos e automatize faturas e recibos.
O SAP Business ByDesign é uma solução de negócios sob demanda completa e adaptável, desenvolvida para unificar e otimizar as operações de negócios principais para empresas de médio porte. A solução dá suporte a finanças, CRM, gestão de recursos humanos, gestão da cadeia de fornecedores, gestão de projetos, gestão do relacionamento com fornecedores e gestão de conformidade. Solução de negócios sob demanda desenvolvida para unificar e otimizar as operações de negócios principais para empresas de médio porte.
ZarMoney is a Cloud-Based Accounting Software for all types of businesses. Features include invoicing, inventory tracking, quotes, estimates, statements, alerts and so much more... Some Benefits Include: *No more costly monthly charges for accounting software. *Save more time and be more productive with ZarMoney. *Track all your business and profits in one place. *Business software support Get started now! No credit card required to get full FREE Access. ZarMoney does it all... And does it better! We believe an outside-the-box accounting solution should have out-of-this-world support.
YayPay é uma solução de automação e gestão de contas a receber que torna a coleta de dinheiro rápida, fácil e altamente previsível. Com análises preditivas, fluxos de trabalho automatizados, funcionalidade de CRM de cobrança e um portal de pagamento ao cliente, o YayPay permite que as equipes de AR obtenham um aumento três vezes maior na eficiência, uma redução média de 30% nos dias de contas a receber (DSO na sigla em inglês) e 94% de previsões precisas sobre quando as faturas serão pagas. Automatize o processo de cobrança, reduza os riscos e facilite os pagamentos com o YayPay. O YayPay torna a cobrança e pagamento rápida, fácil e altamente previsível.
O AccountMate é o sistema financeiro, ERP e de administração de empresas mais flexível. É ideal para pequenas empresas que superam os sistemas contábeis básicos; empresas de médio porte que desejam 80% dos recursos de sistemas de alto nível por 20% do custo e empresas com complexidades que outros softwares não conseguem lidar. Comprovado por 35 anos, o AccountMate é o único sistema contábil intermediário que pode ser modificado pelo código-fonte; isso permite que QUALQUER aspecto seja alterado para se ajustar à maneira como você deseja administrar sua empresa. Software para gestão de empresas e financeiro superflexível, para empresas com necessidades exclusivas ou em evolução.
O Anytime Collect virtualiza suas cobranças. O Anytime Collect controla o vencimento das faturas no sistema de contabilidade para criar, personalizar e enviar automaticamente e-mails, textos ou chamadas gravadas que guiam os clientes a um portal on-line no qual podem fazer pagamentos, visualizar extratos, baixar faturas, disputar cobranças e atualizar seus respectivos perfis. O Anytime Collect não apenas acelera o fluxo de caixa, mas também reduz os custos, permite que a equipe se concentre no trabalho de maior prioridade e deixa os clientes felizes. Aumente seu saldo bancário usando a solução. O Anytime Collect usa a nuvem para automatizar os processos de cobranças e virtualizá-las.
O WorkflowAR é um aplicativo baseado na internet, criado para pegar os valiosos dados do sistema de planejamento de recursos empresariais (ERP na sigla em inglês) ou recebíveis (A/R na sigla em inglês) e transformá-los em informações utilizáveis. Fornece análise de portfólio, monitora e aprimora processos de fluxo de trabalho. O WorkflowAR é uma ferramenta para automatizar e priorizar atividades de fluxo de trabalho com base em suas regras de trabalho prioritárias específicas. Permite que cada funcionário trabalhe durante o dia com uma lista de tarefas priorizadas, enviar cartas e e-mails modelo, fazer anotações na fatura ou no nível do cliente e anexar documentos. O WorkflowAR é um conjunto de ferramentas de análise de contas a receber, crédito, cobrança e dedução, com base na internet, hospedado localmente ou na nuvem.
O Biller Genie é a solução tudo em um que ajuda as empresas a eliminar trabalhos ocupados e receberem mais rapidamente. Com recursos inovadores que automatizam os processos de faturamento, o Biller Genie se conecta ao software de contabilidade favorito e envia automaticamente as faturas, lembretes e notificações vencidas, oferecendo aos clientes uma maneira conveniente de pagar faturas online. Como efeito colateral, o Biller Genie reduz as despesas administrativas e cria uma experiência do cliente aprimorada que promove o autoatendimento. Diga adeus ao trabalho árduo de C/R e dê as boas-vindas ao processo automatizado. Seja pago mais rápido, pare de perseguir pagamentos e faça mais com o Biller Genie.
Melio is a free payment platform that's simplified and digitized B2B payments. With Melio, any business can pay and get paid quickly and seamlessly. Melio enables multiple payment methods without requiring any onboarding from the other side. Instead of a tedious payables process, you can just share your Melio link with customers, where they can just click and pay securely, fast, for free. Melio is an easy way to securely request payments from any business. Trackable, fast and free.
O ReliaBills é uma plataforma baseada na nuvem que comprovadamente ajuda pequenas empresas a serem pagas mais rapidamente. Uso 100% gratuito. Faça o upload de clientes, crie e envie faturas eletronicamente e acompanhe todas as atividades de pagamento gratuitamente. Clientes ilimitados, faturas ilimitadas, e-mails ilimitados por um período ilimitado de tempo. Seja pago ainda mais rapidamente adicionando o ReliaBills Plus. Adicione o processamento on-line de cartão de crédito/câmara de compensação automatizada (ACH na sigla em inglês), um portal personalizável do cliente e uma variedade de ferramentas, incluindo lembretes automatizados. Automatize e envie eletronicamente as faturas e rastreie os pagamentos. Clientes e faturas ilimitados. O ReliaBills é de uso 100% gratuito.
Get paid faster with ScaleFactor, the smart accounting and finance software that is changing the way modern businesses operate. With ScaleFactor's accounts receivable solutions, business owners get clear cash flow visibility, faster account reconciliation and more time to focus on what they love: running and growing their business. ScaleFactor removes the tension of invoice collection and helps businesses manage their invoices in a matter of minutes. Request a free demo today! ScaleFactor provides accounts receivable solutions to help businesses get paid faster and keep clear cash flow visibility.
Increase the automation, centralization and visibility of your AR process while providing customers with an class-leading AR experience. From invoice to cash app, ARC provides your customers with the experience they expect from leading brands. Collections task lists are replaced with 150+ intelligent notifications, reducing manual effort by 70%. Our platform also enables a self-service portal where customers can access invoices, make payments and collaborate with your team in real-time. Increase the automation, centralization and visibility of your AR process while providing customers with a industry-leading experience.
O BuildSmart é um sistema de gerenciamento de custos integrado: compras, folha de pagamento, despesas gerais, fábrica e equipamentos, lojas e oficinas: TODAS as fontes de custo de qualquer estrutura organizacional ou de joint venture, em várias moedas, com integrações opcionais a módulos de recursos humanos, hora e assistência e inteligência comercial, resultando em um sistema de informações de gerenciamento de construção. O BuildSmart integra custo, contabilidade de projetos e contabilidade empresarial para análise em tempo real e gerenciamento da construção.
Get paid faster by automating your accounts receivable. InvoiceSherpa's advanced invoice reminder and collection software automatically chases late invoices and integrates quickly with all major accounting software platforms. InvoiceSherpa is packed full of management features to automate your accounts receivable, which speeds up your cash flow cycle so you can improve your bottom line, business performance and customer satisfaction. Get paid faster - automate your accounts receivable. Cash flow management software automatically chases up late invoices.
Fidesic Accounts Receivable solutions allow you to easily send invoices to your customer (in whatever method they prefer) and provides an online customer portal for payment. With auto-charge, your customers can pay you automatically every time you invoice them! You get paid faster and easier than you ever thought possible. This delivery system and portal works with how you are already using your ERP system. Fidesic Customer Portal allows you to easily invoice your customers and get paid quickly! Automatic reminders make collections a breeze
Customers should be valued at all times, even when they're late on their bills. Yet the process of paying an outstanding bill remains convoluted, annoying and outdated. At Lexop, we are changing the way this is done for tens of thousands of people - every day. We help world-class telco, financial and utility companies remove friction from collections. Our SaaS solution offers the smoothest and most flexible self-service payment experience for their past-due customers. Lexop removes friction from collections by offering the most customer-centric software-as-a-service to world-class companies.
ezyCollect solves the problem of poor receivables management. It does this by automating the unpleasant follow-up process when invoices are not paid on time. ezyCollect continually talks to MYOB & XERO so that its always up-to-date, and can be configured so that it sends personalised reminders to follow up overdue invoices - saving you time and improving cashflow. In addition to the reminder automation, phone calls, disputes and customer payments can also be managed in ezyCollect Cloud based application that integrates with your accounting software, and then streamlines and automates your collection process.
Accounts receivable software made easy. Centralize your accounting records and automate manual collection tasks with an easy-to-use cloud-based platform. Connect accounts receivable to modules for Accounting, Quoting, Billing & Invoicing with email alerts, payment reminders & FDA 21 CFR Part 11 compliant electronic signature approvals. Get paid faster. Collect money faster, easier and more predictably with QT9 ERP. Integrates with QuickBooks & Sage 50 too. Accounts receivable software made easy. Automate your accounts receivable with an easy-to-use cloud-based platform. Get paid faster.
Integrating directly with invoicing applications, Esker AR solutions allow companies to automate the delivery and archiving of electronic and paper invoices. Esker AR is the first SaaS (Software as a Service) solution to offer 100% automation of customer invoice delivery. Allow companies to automate the delivery and archiving of electronic and paper invoices.
Billing and revenue automation platform for scaling businesses that simplifies how companies price products, send invoices, collect payments, and recognize revenue. Designed for the SMB market, the cloud-based platform removes manual workarounds in the accounts receivable and revenue recognition functions and sits between an application/CRM and accounting system. A REST API-first methodology means integration with existing systems can be accomplished with minimal impact to engineering teams. Billing and revenue automation platform that simplifies how you price products, send invoices, collect payments, and recognize revenue.
Você tem uma empresa B2B que emite mais de 30 faturas por mês? Com o Upflow, rastreie suas faturas não pagas desde a emissão até o pagamento e seja pago mais rapidamente. O Upflow se conecta ao seu sistema de cobrança com um clique. Ele fornece análise avançada (projeções de fluxo de caixa, dias de contas a receber etc.) e permite configurar processos sistemáticos de coleta de dinheiro para reduzir significativamente as faturas vencidas. Com o Upflow, colete 100% do seu volume de negócios. Facilidade para receber pagamentos.
Centreviews automates Accounts Receivable through Robotic Process Automation (RPA). Using pre-configured bots for capture, workflow, cash application, open invoice, deduction and archive, Centreviews allows your business to standardize processes, improve collections, eliminate manual process, and reduce DSO/cycle times. Centreviews cloud-based approach eliminates costly RPA license fees and integrates with many ERPs. Instant online access to all critical documentation related to your organization's receivables management process.
O Rimilia cria software que o pessoal do financeiro adora, ajudando a eliminar práticas arcaicas de rastrear dinheiro e gerenciar cobranças de crédito. O Rimilia fornece às empresas de todo o mundo alocação mais rápida de caixa, informações mais claras e melhor controle sobre o fluxo de caixa. Como uma solução global, o Rimilia trabalha com qualquer moeda, banco, planejamento de recursos empresariais (ERP), em qualquer país e idioma. O Rimilia tem escritórios localizados em Bromsgrove e Londres, no Reino Unido, e em Denver, Colorado, nos EUA. Automação de contas a receber orientada por IA para aplicação em dinheiro, reconciliação bancária e gestão de crédito para organizações empresariais.
Get your invoices paid faster, save hours, money and energy each week chasing overdue invoices. Reduce stress and increase your cashflow so you can get back to doing what you love. With Debtor Daddy on your team, invoices get paid thanks to our automated email reminders, follow-up phone calls and debt collection services. It takes a few easy steps to set up and customise, and then you can leave it to us to get the job done. Integrates with your accounting software: MYOB, XERO & QUICKBOOKS Turn your cashflow chaos into calm. Save time, stress and improve your cashflow while maintaining your customer relationships.
Accounts payable and receivable tool that helps businesses with payroll, reimbursements, remittance payment, and more. Accounts payable and receivable tool that helps businesses with payroll, reimbursements, remittance payment, and more.
Easy-To-Use Invoicing Software for small businesses; create and send professional looking invoices and get paid faster. Integration with PayPal will make sure you have the money in your account in no time! Easily keep track of the status, as Aynax will notify you the moment your customer opens and views the invoice. Additional products: Estimates, Quotes, Purchase Orders, Bids, Bill of Materials, Inventory, Receipts, Accounting, Business Website, Credit Notes, Retainers & more. Get paid in no time with this easy-to-use online solution, focusing on creating and managing invoices. Additional accounting available.
AR platform that helps businesses manage customers, receivables, streamline team collaboration & payment collection processes and more. AR platform that helps businesses manage customers, receivables, streamline team collaboration & payment collection processes and more.
Paycepaid is a smarter way to manage your invoices and collect payments from your customers, keeping your cash flowing. Its automation with a human touch because relationships come first. Paycepaid takes care of your entire manual invoice-to-cash collection process, tracking and following-up invoices until they're paid. Monitors your invoices 24/7, Automatically sends out reminders, Negotiates & accepts payments. Integrates with accounting systems. Take the hard work out of getting your invoices paid. Automate & collect payments simpler, easier, faster with Paycepaid
Late Fee Manager is an add-on app for QuickBooks and Xero accounting systems. Motivating prompt payment saves time and increases cash flow! We automatically generate and deliver late fee invoices to your customers when invoices become overdue. We also automatically send late fee policy notifications and payment reminder emails on your behalf based on invoice due dates. Logo and email customization are available, as well as selective application of your late fee policy to only offending clients. Late Fee Manager is QuickBooks Online and Xero companion software that automatically applies late fees to aging invoices to help you ge
Billing and invoicing solution that helps streamline payment and account receivables processes, create and deliver invoices & more. Billing and invoicing solution that helps streamline payment and account receivables processes, create and deliver invoices & more.
Increase your cash flow and reduce time spend chasing invoice payments by automating Accounts Receivable communication and collections activities. The Armatic Rules Engine is a highly configurable, multi-channel, accounts receivable communication platform. Utilizing dynamic assignment rules and triggers, Armatic's Accounts Receivable (AR) automation solution ensures prompt, efficient customer communication, reducing the strain on AR teams and operating expenses. Increase your cash flow and reduce time spend chasing invoice payments by automating Accounts Receivable communication and collections
Gaviti is a Software-as-a-Service (SaaS) company that specializes in accelerating the accounts receivable collections process. Our system maps out the collection process to spot inefficiencies and optimize your teams procedures. Instantly send reminders to clients via customizable workflows that ensure that each client receives the right message at the right time. Benefit from increased cash flow, improved productivity and reduced DSO (Days Sales Outstanding) of 30% or more. Gaviti is a receivable collection management solution that specializes in accelerating the accounts receivable process.
Online accounting, invoicing, inventory, CRM, sales, and more, for small business owners. Easy to use on desktop, tablet, or phone - free 30 day trial includes unlimited users + support. Smart, easy to use online accounting, invoicing, inventory, CRM, sales, and more.
Augmented Cash from Sidetrade is a global SaaS solution that uses AI to automate & accelerate cash collection from your B2B customers. This accounts receivable automation solution covers collections, credit risk, dispute management, analytics & cash forecasting. Aimie, our AI identifies untapped cash opportunities & recommends the actions most likely to result in a payment. The system streamlines the settlement of disputes, reduces bad debt & credit risk, & optimizes working capital. Sidetrade streamlines accounts receivable & cash collection using automation, big data & AI to optimize working capital & cut bad debt.
Connected is a full featured accounting and business management application designed for small to mid-sized companies on Mac, PC, or the Connected on Demand platforms. Connected is best suited for businesses that need specific features or customization not found in entry-level solutions. The application is primarily targeted at business users looking for strong accounting, order entry, manufacturing, and inventory control features. Core module pricing starts at $469; Enterprise starts $999. Connected is a multi-platform accounting and ERP application for small business.
The most customized Accounting & Inventory App available! NolaPro solves any unique operating need and easily integrates with 3rd party software. It can be modified at any time to facilitate change and growth. With a flexible, web-based foundation installed directly on your server (or cloud) it provides worldwide remote access without compromising security. NolaPro includes: Order Tracking, POS, Inventory Control, AP, AR / Invoicing, Payroll, B2B, Time Tracking, API & eCommerce options. Completely flexible Accounting & Inventory Suite with solutions available in every industry. Let our award-winning App help you today!
ClickNotices is the leading SaaS provider of delinquency management services to the multifamily property management industry. The companys cloud-hosted platform and expert staff offload the administrative burden of managing late rent, evictions, and other landlord-tenant disputes. Every month, ClickNotices handles thousands of late rent cases, helping property managers control delinquencies, reduce legal spend, and automate operations. ClickNotices software automates the late rent collection process. We reduce legal spend, control delinquencies and automate operations.
Do you want to know when your invoices will be paid, which of your invoices are at risk of not being paid and get alerts when customers are displaying signs of cashflow problems? Get on top of your credit control game with NO effort, NO configuration, and NO learning curve! See insights previously hidden within your Accounts Receivable data presented to you in a simple, actionable format that can save you up to 75% of your time collecting payments. Integrates with Xero, QuickBooks & Sage. Predictive credit control. Save time, money, and avoid bad-debt.
Adagio Accounting is financial management and ERP software for small businesses. Adagio provides financial reporting, inventory management and operational capabilities that are for companies that have outgrown the entry-level accounting products and need more advanced functionality that supports their business processes. Discover what you can do when limitations are removed. Adagio Accounting software is designed for small to mid-sized companies that have an accounting office.
Streamlines common accounting processes, increasing efficiency and cutting down on costly errors. Cloud-based solution that assists with accounting through accounts payable, general ledger, accounts receivable and more.
Accounts receivable platform that enables increased efficiency of collection teams through invoices delivery and related operations. Accounts receivable platform that enables increased efficiency of collection teams through invoices delivery and related operations.
Windows based system with GL, AP, AR, PR, point of sale, order / inventory, bank reconciliation and ecommerce. Windows based system with GL, AP, AR, PR, point of sale, order / inventory, bank reconciliation and ecommerce.
Low cost, fully integrated financials solution; includes general ledger, accounts receivable, accounts payable. Low cost, fully integrated financials solution; includes general ledger, accounts receivable, accounts payable.
Crestwood provides a specialized application for automating time-consuming collections activities in Microsoft Dynamics SL. Here are a few of the time and money-saving tasks you can perform with AR Collections Manager: * Save Time and Money * Reprint invoices on the fly * Mass email your Customers based on specific criteria * Mass create to do tasks based on specific criteria * Email clients directly from SL and attach overdue invoices * View contact activity/history And more! Stop searching for data and start using it.
Web-based solution that enables receiving of payments through billing, cash allocation, collection and more. Web-based solution that enables receiving of payments through billing, cash allocation, collection and more.
ero57 empowers businesses to analyse, optimise and automate to collect more, quicker, for less. ero57 tracks every action of every customer and user in every transaction. Predictive analytics mean accurate forecasting, and rich data visulisations are combined with the most intuitive user interface on the market to ensure comprehensive understanding of performance. Finally, extensive automation provides optimum efficiency, and interactive e-comms allow customers to self-serve and pay online. Powerful but easy-to-use, ero57 is a revolution in A/R technology: Analyse, optimise & automate to collect more, quicker for less.
D+H is the only Bacs approved SaaS software provider in the UK who has a proven history for delivering scalable and reliable Bacs solutions. We process payments for over 6,000 businesses processing over 250 billion worth of transactions a year. Our Bacsactive-IP Web Enterprise platform can handle simple low volume payments right through to the most mission critical of payment operations requiring complete automation with sophisticated authorisation. Suits businesses big & small. D+Hs sophisticated Bacs solution optimises Direct Debit and Direct Credit processes whatever your business need.
Erledige deine Buchhaltung schneller und einfacher denn je! Mit sevDesk kannst du deine Buchhaltung blitzschnell erledigen - ohne Vorkenntnisse. Mit der sevScan App kannst du deine eingehenden Rechnungen direkt von deinem Handy aus scannen oder per E-Mail direkt an sevDesk senden. Die Dokumentdetails werden automatisch erkannt und eine Buchhaltungskategorie vorgeschlagen. So funktioniert Buchhaltung heute. sevDesk - das einfachste Büro! Rechnungs- und Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmer und Selbstständige.
Hylo is a Neobanking platform with simple and easy to use interface in the hands of SME Owner. Addressing SMEs core pains on receivables HYLO brings Integrated banking, with a real time reconciliation for invoices and payables connecting the whole distribution chain. Account receivable solution for SMEs, real time reconciliation, reminders, credit period alerts.
(0 avaliações)
Ver perfil
Multi-currency bilingual accounting solution with versions in Japanese, Chinese, Spanish, Korean and English. Multi-currency bilingual accounting solution with versions in Japanese, Chinese, Spanish, Korean and English.
(0 avaliações)
Ver perfil
Easy, affordable accounting and payroll solution for small and medium size businesses. Easy, affordable accounting and payroll solution for small and medium size businesses.
(0 avaliações)
Ver perfil
Unlike many other so called 'free' accounting software packages, Adminsoft Accounts is not just a free trial, it really can be used for free, for ever. No time out, and no reduced functionality. Adminsoft isn't full of accounting jargon, it's easy to use by people who don't have an accounting degree, it works the way small business people tend to work, not the way accountants work. Manage customer details, invoices, AP, AR and supplier details; freeware version available.
(0 avaliações)
Ver perfil
ezCash is collaborative, web-based debt collection software application that enables organizations to collect their accounts receivable faster. Designed for easy integration across your entire organization, ezCash enables collectors, sales and service staff to review customer balances and dialogues remotely via an Internet browser. ezCash helps you to identify problem accounts and engage appropriate personnel early in the problem-resolution process. Schedule a live web demo with us today! Collaborative, web-based debt collection software application that enables you to collect accounts receivable faster.
(0 avaliações)
Ver perfil
Unicorn billing solution offers a universal formatter, real-time rules-based billing and rating, customer administration, accounts receivable management, credit risk control, trouble ticketing, fulfillment, marketing automation, sales commissioning, and systems administration. Offers a universal formatter, real-time rules-based billing and rating, customer administration, accounts receivable management, etc.
(0 avaliações)
Ver perfil
Pay by Use/Month - Finance Analytics, Credit, Receivables, Collections, Deductions and Dispute Management, Cash Application Software - Hosted and On-premise Solutions Daily Dashboards and Analytics. Five integrated modules focused on a key area of the receivables cycle to accelerate cash collections
Ver perfil
Manage the task of recording sales and collecting cash; invoice entry, aging, collections, cash posting, and customer management. Manage the task of recording sales and collecting cash; invoice entry, aging, collections, cash posting, and customer management.
(0 avaliações)
Ver perfil
Powerful cash and credit management system designed to provide you with up-to-date information about accounts receivable balances. Powerful cash and credit management system designed to provide you with up-to-date information about accounts receivable balances.
(0 avaliações)
Ver perfil
Streamlined, efficient and accurate revenue capture with billing management, AR and collections management, and payments management. Streamlined, efficient and accurate revenue capture with billing management, AR and collections management, and payments management.
Ver perfil
Keeps records of everything necessary to keep up retail selling and purchases. Handles late fees and all transactions. Keeps records of everything necessary to keep up retail selling and purchases. Handles late fees and all transactions.
(0 avaliações)
Ver perfil
Any company that accepts checks as a form of payment can reduce labor and expenses with AQ2 Remittance. Pilot combines with your scanner to dramatically speed up your operation. It scans the check and extracts desired infomation, balances debits and credits and builds information into a transaction for posting. The payments can be posted to any accounting system you use! Faster + Balanced + Greater Accuracy = Pilot Remittance. Electronic data capture solution that assists businesses with checks rejection, amount recognition, remote transmissions, and more.
(0 avaliações)
Ver perfil
Integrated Receivables is a solution platform to optimize accounts receivable operations by combining all receivable and payment modules into a unified business process. HighRadiusTM Integrated Receivables platform offers intelligent solutions for credit, collections, deductions, cash application, electronic billing, and payment processing ¿ covering the entire gamut from credit-to-cash. Integrated receivables ¿ an AR operations solution that combines all receivable and payment modules into a unified business process.
(0 avaliações)
Ver perfil
CoreISSUE was built to manage the most complex repayment plans for manufacturers, distributors, retailers and finance companies. Some of its capabilities include EMIs, revolving credit, payday loans and multiple lines of credit. Account hierarchy can be setup to manage loan accounts and risk exposure for lending done through agents and dealers. Our standard set of APIs allows the solution to work as a subsytem to existing accoounting and ERP software. Accounts receivable management and loan management solution for manufacturers, distributors, retailers and finance companies.
(0 avaliações)
Ver perfil
D2R-collect has helped collection agencies, financial institutions, and accounts receivable departments streamline their collection process. Our cloud-based technology was designed by a team of collection experts which has allowed us to automate admin tasks and empower you to do more, collect faster, and get higher closing rates. Find out what D2R-Collect can do for you. Custom reporting allows you to structure data the way you need it to fuel performance Cloud-based means there are no hardware
(0 avaliações)
Ver perfil
Business management tool that puts all the receivables in a single location, manages your customer's debt and improves collection. Business management tool that puts all the receivables in a single location, manages your customer's debt and improves collection.