54 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
O mymediset foi desenvolvido para otimizar o processo para que você possa gerenciar seu equipamento médico com eficiência. Ele se integra perfeitamente ao seu sistema SAP existente. Atualmente é a única solução certificada em S/4 HANA baseada na nuvem. Gerenciamento de inventário em campo, integração com RFID e o gerenciamento de ativos fazem parte do pacote standard. Conte também com outras funcionalidades como Analytics, Visual Inspector, Media Manager e o App para dispositivos móveis. Saiba mais sobre o mymediset Complemento certificado pela SAP para gerenciar empréstimos de equipamentos médicos. Planejamento, gerenciamento e rastreamento de empréstimos e consignações. Saiba mais sobre o mymediset
O Caspio é uma plataforma de código baixo para a criação de aplicativos de estoque médico sem utilizar codificação. Muito bem classificada pela Forrester Research, a plataforma tudo em um fornece tudo o que você precisa para transformar digitalmente as operações e os fluxos de trabalho de negócios. Ele inclui um banco de dados na nuvem integrado, um construtor visual de aplicativos, segurança de nível corporativo, conformidade regulatória e infraestrutura global escalável. Veja por que a Caspio tem a confiança de mais de 12 mil empresas em todo o mundo. Experimente gratuitamente. Saiba mais sobre o Caspio O Caspio é uma plataforma de código baixo para a criação de aplicativos de estoque médico sem utilizar codificação. Saiba mais sobre o Caspio
A iClinic é uma empresa de software médico na nuvem especializado na gestão de clínicas e consultórios médicos. Temos como missão empoderar o médico independente a administrar seu negócio com sucesso, com a ajuda da tecnologia e de conteúdos educativos. Entre as funcionalidades oferecidas pelo software estão: prontuário eletrônico, Teleconsulta, prescrição de medicamentos, agenda online, confirmação de consultas por SMS e e-mail, marketing, faturamento de plano de saúde e gestão financeira. Saiba mais sobre o iClinic Oferecemos um sistema eficiente e extremamente fácil de usar, que atende desde o agendamento da consulta, até o pós atendimento. Saiba mais sobre o iClinic
Software líder em gestão de ativos médicos permite rastrear consumíveis, gerenciar reservas de ativos, agendar serviços e realizar varreduras em massa para processamento rápido. O aplicativo móvel, totalmente integrado, facilita a atualização de dados em qualquer lugar. Históricos de manutenção completos e relatórios acionáveis tornam este software obrigatório para todas as necessidades de gestão de ativos de assistência médica. Funcionalidade de leitura de RFID, códigos de barra e códigos QR. Comece hoje mesmo a avaliação gratuita de 15 dias para ver a gestão de ativos contínua em ação! Saiba mais sobre o EZOfficeInventory Software de estoque médico para o setor de saúde. Digitalize itens em massa, rastreie ordens de compra e crie alertas personalizados. 15 dias de avaliação gratuita. Saiba mais sobre o EZOfficeInventory
Classificado como número um em facilidade de uso para controle de compras e estoques de suprimentos médicos para profissionais de saúde que criam de 50 a 500 POs por mês. Garantia de devolução do dinheiro. Veja na demonstração e nas avaliações por que esse produto é classificado como número um. Criado para rastreamento de estoques de suprimentos médicos com leitor de código de barras de lotes, datas de vencimento, uso de pacientes etc., juntamente com compras e pagamentos de faturas. Cartões e kits de preferência. Compatível com QuickBooks. Mais de 20 PunchOuts para os principais fornecedores da área da saúde. Saiba mais sobre o Bellwether Inventory and PO Software de compras e estoques de suprimentos médicos que automatiza o seu processo para você não ter mais que usar papel. Comprovado por mais de 50 prestadores de cuidados de saúde. Saiba mais sobre o Bellwether Inventory and PO
(0 avaliações)
Acesse o site
Distribuidores ou atacadistas de produtos farmacêuticos distribuem medicamentos para várias farmácias em sua região. Normalmente, as farmácias informam os distribuidores sobre medicamentos fora de estoque e os distribuidores repõem esses medicamentos diariamente. Esse processo de informação das farmácias para os distribuidores sobre medicamentos fora de estoque e o subsequente atendimento do pedido envolve muito esforço manual. O ZibDX visa a reduzir o esforço manual automatizando o processo da cadeia de fornecimento entre farmácias e distribuidores. Saiba mais sobre o ZibDX O ZibDX visa a reduzir o esforço manual automatizando os processos da cadeia de fornecimento entre farmácias varejistas e distribuidores. Saiba mais sobre o ZibDX
O Fishbowl é a plataforma de automação comercial n.º 1 do QuickBooks. O Fishbowl permite que pequenas e médias empresas permaneçam na plataforma QuickBooks para contabilidade, incorporando recursos avançados de estoque. Vários locais, rastreamento de peças, fabricação, integração de remessa, métodos de contabilidade LIFO/FIFO/Padrão, custos de importação, consignação e um sistema de código de barras sem fio COMPLETO para armazéns. EDI, carrinho de compras, serviços comerciais: a lista continua. Preços a partir de US$ 4,395/uma vez. Controle de estoque de força industrial para usuários, atacadistas, distribuidores, varejistas e fabricantes do QuickBooks.
Um software de estoque para o QuickBooks: turbine seu armazém e suas operações aumentando os lucros e a satisfação dos clientes. Gerencie todas as fases dos negócios em tempo real, em toda a empresa, com recursos avançados e fáceis de usar para gestão de estoques, compras, clientes, armazéns, código de barras, custo de importação, rastreabilidade de lotes e número de série e mais. Além disso, integre-se às principais plataformas de comércio eletrônico, a provedores de EDI e a outras soluções importantes. Um software de estoque para o QuickBooks: turbine seu armazém e suas operações aumentando os lucros e a satisfação dos clientes.
O Sortly é um sistema de gestão de ativos e estoques médicos para monitorar visualmente suprimentos ou equipamentos médicos e seus detalhes, incluindo localização, preço, quantidade etc., para uma maneira mais intuitiva (e menos enlouquecedora) de rastrear seus itens. Principais recursos: - Acesso em qualquer dispositivo móvel, tablet ou computador - Crie/conecte códigos de barras ou etiquetas QR - Scanner de entrada/saída - Personalizável - Acompanhe a atividade do usuário Mais de 1.000 empresas confiam nele. Crie uma conta gratuita. Um sistema de gestão de ativos e estoques compatível com dispositivos móveis. Mais de 1.000 empresas confiam nele. Experimente gratuitamente.
O Hybrent é um sistema de gestão de estoques e pedidos baseado na nuvem com código de barras para aumentar a lucratividade, reduzir custos e fornecer um atendimento de qualidade e econômico ao paciente. Obtenha visibilidade do gasto e do uso dos suprimentos simplificando os fluxos de trabalho através da integração com seus sistemas EMR/contas a pagar. Gerencie seus implantes sem esforço com o Bill and Replace. Automatize a correspondência de três vias, rastreie os suprimentos por número de série, custo preciso de caixas e contagem de ciclos e obtenha informações para reduzir gastos e desperdícios com a geração de relatórios eficazes. Solução de cadeia de fornecimento médica Hybrent para compras eletrônicas, aprovações, rastreamento e confirmação de pedidos, estoque, geração de relatórios e mais.
eTurns TrackStock é um aplicativo automatizado de reposição de estoque para suprimentos médicos em clínicas, salas de armazenamento de hospitais e caminhões de serviço de emergência médica (EMS). Obtenha visibilidade do estoque disponível. Itens de requisição para cirurgias futuras. Use smartphones, scanners, sensores de peso e RFID para repetir pedidos, gerenciar e otimizar estoques. Diminua os custos de estoque até 73%. O eTurns é 10 vezes mais rápido em repetir pedidos do que um site de comércio eletrônico como a Amazon. Retorno do investimento em um a dois meses. Integra-se com o software de contabilidade/planejamento de recursos empresariais (ERP)/WMS/. O aplicativo de reposição de estoque eTurns TrackStock reabastece e rastreia suprimentos médicos usando telefones, scanners, sensores.
Simplifique seu fluxo de trabalho e aumente a eficiência com o IMS, a solução completa de prontuário eletrônico (EHR na sigla em inglês), gerenciamento de consultórios e cobrança. Projetado por médicos para médicos, o premiado software Intelligent Medical atende a mais de 35 especialidades e consultórios de qualquer tamanho. Utilize a tecnologia que se adapta ao seu consultório, e não o contrário. Quase todos os aspectos do software são 100% personalizáveis e adaptados às suas especificações precisas. Agende uma demonstração ao vivo grátis no site. A solução tudo-em-um de EHR, gerenciamento de consultórios e cobrança que se adapta ao seu consultório. Feito sob encomenda para mais de 35 especialidades.
Os consultórios mais bem administrados usam Sowingo. Gaste menos tempo gerenciando suprimentos e mais tempo com os pacientes usando a plataforma de gestão de estoques odontológicos avançada e fácil de usar. Os consultórios mais bem administrados usam Sowingo. Gaste menos tempo gerenciando suprimentos e mais tempo com os pacientes com uma plataforma especializada de estoque.
O ArbiMed é um software de gestão de estoques baseado na nuvem, projetado por médicos, para ajudar consultórios de saúde a aumentar o lucro geral mediante a análise de dados significativos de transações de estoque. Com o ArbiMed, é possível criar, receber e acompanhar pedidos de compra, rotular informações críticas ao remover suprimentos e interpretar relatórios para tomar decisões práticas cruciais com muita facilidade. Entre em contato para fazer um teste grátis ou obter uma conta de avaliação. O ArbiMed é um software de gestão de estoques para ajudar consultórios de saúde a aumentar o lucro geral mediante a análise de dados de transações de estoque.
No-Cost Vaccines | Patient Management | End-to-end Inventory Management | EHR Integration Solution for medical professionals to manage every aspect of vaccinations from start to finish. From inventory visibility and automated replenishment to daily immunization highlights and patient tracking, we are the complete vaccination management system. Empowering providers to get back to doing what they do best; providing patient care. For: Pediatricians | Internal Medicine | Family Practices Specializing in Vaccine Financing, Inventory Management, Billing, Vaccine Distribution, and Technology Services.
O original: desde 2002. MedSupply Software (anteriormente SupplyPro) é robusto, fácil de usar e está pronto para o código de barras do pacote 2D. Perfeito para TODOS os tipos de clínicas médicas e odontológicas. Acompanhe medicamentos, implantes, dispositivos e suprimentos de TODOS os fornecedores. Gerenciar pedidos de compra, recebimento, itens vencidos e uso do paciente. Integração EMR disponível. Também gerencia números e datas de vencimento de lotes. Opções baseadas em nuvem ou em servidor. Suporte superior! Baixe uma avaliação GRATUITA do site! Software de estoque médico, criado especificamente para atender às necessidades de clínicas médicas, odontológicas e cirúrgicas. Geração de relatórios abrangentes!
Automatize o armazém e reduza os custos de mão de obra com um sistema de gestão de armazém (WMS na sigla em inglês) sob demanda e baseado na internet, que é acessível e fácil de usar. Você pode implantar facilmente o SmartTurn e atender pedidos com precisão a custos mais baixos, reduzir faltas de estoque, enviar mais pedidos no prazo com menos trabalho e automatizar processos, integrando-se a outros sistemas. O SmartTurn começa com US$ 540,00 por mês, sem hardware para comprar, software para instalar, rede para configurar e nenhuma implantação de sistema ou manutenção contínua. WMS sob demanda, parceiro da Microsoft, disponibilizando recursos de classe empresarial com redução dos custos tradicionais de licença e instalação.
100% focused on healthcare supply chain, SurgiCare's cloud-based solution means no complex installations and no servers to maintain. Scan items on your iPhone, iPad and Android devices, perform case-costing, track expiration dates and lot numbers, integrated purchasing with major suppliers, invoicing, forecasting, surgical preference cards, and more. Pay-as-you-grow subscription means we accommodate smaller centers (and budgets) to larger hospital facilities. Use your iPhone or Android to scan medical inventory across multiple sites and locations. 100% web-based means nothing to install.
Envi by IOS empowers healthcare providers to deliver care across a wide range of settings (hospitals, ambulatory surgery centers, urgent care clinics, physician groups, etc.) by streamlining supply chain management. Envi is an affordable, powerful, scalable solution configured to meet your organization's needs. With Envi, you'll build enterprise visibility with location-specific functionality, helping your organization reduce costs through greater automation, efficiency and control. IOS delivers powerful, affordable and easily scalable solutions for healthcare facilities that meet your exact system specifications.
This is an inventory management solution intended specifically for healthcare providers, whether small or large. This is an inventory management solution intended specifically for healthcare providers, whether small or large.
SOS Inventory is the premier Inventory, Order Management and Manufacturing app built specifically for QuickBooks Online. SOS Inventory allows small and medium-sized companies to manage operations more efficiently while synchronizing financial data with QuickBooks Online. SOS adds literally hundreds of capabilities to QuickBooks Online. Inventory, order management and manufacturing solution for companies using QuickBooks Online.
This intuitive and affordable software is an ideal inventory management solution for small businesses. Easily manage movements, purchases and sales with one integrated package. Features include: stock control, serial number tracking, contact management, purchasing with the creation of detailed purchase orders from top level assemblies, purchase receipts, accounts payable, sales orders, shipping and accounts receivable. Manage multiple vendors for common items, tracking order history DCS Inventory Software is an intuitive picture and barcode driven software for Inventory Management.
TIMS Software is an integrated solution for HME businesses. Manage your revenue cycle from end-to-end and get the clarity you need to make smart business decisions with total access to all your business data. TIMS Software provides a customized solution to fit your business and the peace-of-mind knowing that the right people are working the right claims, at the right time, so you get paid faster. Revenue Cycle Management from referral & patient intake, order fulfillment & delivery, claims, A/R & collections, financials & reports
Vanguard Inventory Optimization automates the analyses of your entire inventory cycle, integrating historical sales data and key insights from individuals throughout your organization. Advanced analytics capture and process your data to determine optimal service levels, safety stock, reorder points, order quantities, and other key metrics. Reveal product and product-line profitability in net terms for the sharpest bottom-line analysis. Automates the analyses of your entire inventory cycle, integrating historical data and insights from individuals in the organization.
ITEXIA is the asset management platform of the future. We help companies in the medical sector to get rid of the high effort manual inventory of medical machinery and equipment takes by digitizing the process of asset management. In addition, data can be easily synchronized with IT systems through our open API and interfaces. Our ITEXIA Smartphone app manages and displays all further information flexibly. We create simple overview and our clients manage their assets efficient and sustainable. ITEXIA is the asset management platform of the future. We help companies to get rid of the high effort of manual inventory.
WebOps tracks Medical Devices every step of the way, resulting in higher customer satisfaction and profits. WebOps Logistics is a comprehensive, mobile device compatible, SAAS solution that provides Medical Device Manufacturers, Distributors and Providers with accurate tracking and ordering for a broad range of medical devices. The device sales reps, the hospital and warehouse staff are using WebOps to manage the surgery schedule, inventory status and location, surgery usage, and order. WebOps Logistics is a mobile device compatible, SAAS solution that provides Medical Device Manufacturers field inventory tracking.
IBM Clinical Development from Watson Health is a global SaaS solution that can help the life-sciences transform clinical research and may accelerate the delivery of needed therapies to patients. With a powerful electronic data capture (EDC) system at its core, IBM Clinical Development affords clinical researchers access to hidden insights and visibility into their trial data. Scalable in both feature and function, we offer a robust suite capabilities that can be tailored to all clinical trials. IBM Clinical Development is a single, scalable cloud-based platform that lets clinical research professionals design and manage trials.
Medical inventory software to track supplies, lots and expirations, consignment and non-consignment, and on demand reports. Medical inventory software to track supplies, lots and expirations, consignment and non-consignment, and on demand reports.
Clinic Essentials is a leading clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage and enhance every aspect of your clinic. Our easy-to-use features and intuitive interface simplify your daily tasks, such as scheduling, invoicing, reporting, and managing inventory. A clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage every aspect of your clinic.
Early versions of LoanerTrak have been used in loaner departments since 1991. Decades of direct user input and development has expanded the functionality of this application to handle the countless demands and exceptions that every loaner department encounters on a daily basis - all of this while maintaining a simple, intuitive user interface. Advanced, client-server and web based loaner device logistics software running in Fortune 500 medical companies since 2000.
(0 avaliações)
Ver perfil
Renaissance Healthcare Enterprise Suite is a completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System. A completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System.
(0 avaliações)
Ver perfil
Medical office management solution that offers OHIP and insurance billing, scheduling, inventory management, and marketing tools. Medical office management solution that offers OHIP and insurance billing, scheduling, inventory management, and marketing tools.
(0 avaliações)
Ver perfil
Intended for 5 users or more. Designed for organizations of 10 people or more. Create Inventory requisitions. Manage Par levels and get email warnings when certain items are low. Custom reports and customization of screen fields. Import items from FDA drugs database. Manage Users and Roles. Use your smart phone or tablet to remove inventory. Can be integrated to other systems. Talk to our experts to get real guidance on solving you inventory management challenges. Manage your Medical Supplies. Web-based inventory management solution; Configurable, Custom reports, Imports FDA drug NDC Codes.
(0 avaliações)
Ver perfil
PRISYM 360 provides organizations with complete label integrity to meet the strictest compliance requirements for FDA & EU regulations. Meet regulatory compliance with both printing/applying labels and capturing relevant data in your manufacturing environment.
(0 avaliações)
Ver perfil
Scout's TopShelf is a web based inventory management / warehousing software system that can be used as a stand-alone application or can be integrated into a variety of back office applications, such as Salesforce.com, Quickbooks, and Microsoft Dynamics. TopShelf gives you instant visibility and optimization of your supply chain wth features like barcode scanning, customer portal, dynamic reporting, work order management, basic pick / pack / ship to advanced 3PL transactions, RFID and Printing. A web based on demand warehouse and inventory management solution.
(0 avaliações)
Ver perfil
AIMS is a scalable, web-based software system made up of a variety of core components, optional components, and interfaces that provide solutions to meet the needs of your current operation and your needs in the future. With AIMS, users can access all aspects of their maintenance operation from any location with internet access, at any time. AIMS is easy to learn and use, yet robust enough to accommodate the most demanding multi-facility organization. AIMS is a complete CMMS system for managing all types of assets found in healthcare institutions.
(0 avaliações)
Ver perfil
iTraycer provides on-the-go mobility with a simple, easy-to-use interface. It works on all medical products regardless of conditions, including sterilization environments, and tray, device and biologic-level management. Provides on-the-go mobility with a simple, easy-to-use interface.
(0 avaliações)
Ver perfil
Winn Solutions, LLC is the leading provider of barcode tracking technology. The Winn Item Tracking System (WITS) is a cloud-based solution designed to track any accountable item within a company from its entry point to its delivery point. Sophisticated in capability, yet simple to operate, WITS will improve all aspects of your receiving and tracking process. Any industry, any accountable item, WITS has you covered with Tracking Technology That Delivers! For more info visit www.winnsolutions.com Medical inventory solution that helps businesses track assets, documents, equipments, containers, lab samples, and more.
(0 avaliações)
Ver perfil
Medical device logistics mobile & SaaS solution for sales automation, supply chain workflow, inventory management, and implant billing. Mobile solution for surgery scheduling, ordering implants, scanning and billing from your iPhone/iPad. Surgeon preference cards, kit and surgeon usage statistics. Integrated into SAP, Oracle, Epicor, JDE and PRMS. Sopic manages all aspects of medical device logistics including consignments, returns, expired inventory management, orders, PO tracking Medical device logistics mobile & SaaS solution for sales automation, supply chain workflow, inventory management, and implant billing.
(0 avaliações)
Ver perfil
Medlium is a HIPAA-compliant EHR / EMR for medical practices. Works on desktop, iPad, iPhone, and Android. No contract or credit card required. #AccessAnywhere #Scheduling #PatientReminders #Documentation #FormBuilder #ClinicalImaging #SecureMessaging #DocumentManagement #TaskManagement #LowInventoryAlerts #FreeFax #eRx #FastSupport Simple and free EHR for iPhone, iPad, Android, and Desktop.
(0 avaliações)
Ver perfil
An integrated solution that streamlines all hospital-related operations through the management of patient records, pharmacy & more. An integrated solution that streamlines all hospital-related operations through the management of patient records, pharmacy & more.
(0 avaliações)
Ver perfil
Above PARs dashboard tools, coupled with its powerful auditing and reporting features, support cost management and asset tracking, while enhancing reporting efficiency and flexibility. Several of the tracking modules include Equipment Inventory and Work Order. Powerful auditing and reporting features, support cost management and asset tracking, while enhancing reporting efficiency
(0 avaliações)
Ver perfil
AdminiCare combines the efficiencies of a handheld scanner with the benefits of a cloud-based software system, including automatic updates and backups, 24/7 access, and financial grade encryption & security. With AdminiCare, you can purchase and track supplies, automate recurring transactions, optimize par level, identify and reduce inventory costs through bulk purchases and supplier cost comparison, and generate real-time reports that track the entire process. A web-based inventory management system for long-term care facilities that connects medical supply distributors and service providers.
(0 avaliações)
Ver perfil
Patient-Specific Technology for medical device companies. Enhatch Fit2Kit provides your sales teams with exactly what they need in one central location. Using data analysis and artificial intelligence, the mobile app powers the design and delivery of patient-specific implants which help reduce shipping and kitting costs by almost 50% in six months and 75% in 12 months. Delivery compact kits to surgeons and quicken turn time for smarter surgeries. A mobile software for medical device companies, Enhatch Fit2Kit tracks & optimizes inventory so you can ship compact customized kits.
(0 avaliações)
Ver perfil
Profiles hospital pharmacy inventory demand at every drug storage location within a hospital, advises inventory to keep at each location, provides spatial optimization for a number of constraints. Helps manage drugs on shortage. We reduce the amount of drug required to be kept on hand, we reduce expired products, we free up space in cabinets, and we reduce cart fill. Drug inventory management solution for shortage management, demand profile planning, and spatial optimization.
Ver perfil
By making the entire purchasing process much more visible and efficient, Healthcare Materials Management allows you to measure and analyze item consumption across all departments. This will in-turn reduce inventory levels and associated acquisition problems. It also optimizes your supply chain by providing deep control of your requisitions, procurement, fulfillment & consumption processes. This system is built to reduce issues in your supply chain. Healthcare Materials Management streamlines your consumption-based supply chain management, reducing costly inefficiencies.
(0 avaliações)
Ver perfil
TrackCore Operating Room is a tissue and implant tracking software integrated with RFID enclosures, eliminating the need for arduous manual processes. TrackCore Interventional was designed to control costs and improve patient care through tracking implants, consumables and medical devices from any vendor. TrackCore SameDay streamlines the bill-only process for physician preference, special-order. Tissue tracking & implant management tool that helps hospitals send replenishment/recall alerts, maintain vendors records, and more.
(0 avaliações)
Ver perfil
Medical device inventory management, incident tracking, supplier management, and spare parts management based on WHO best practices Medical device inventory management, incident tracking, supplier management, and spare parts management based on WHO best practices
(0 avaliações)
Ver perfil
Cloud-based platform for healthcare industry that lets businesses streamline and manage administrative tasks. Cloud-based platform for healthcare industry that lets businesses streamline and manage administrative tasks.
(0 avaliações)
Ver perfil
Medical device inventory management, knowledge delivery, expiration tracking, and UDI support to reduce errors and increase efficiency Medical device inventory management, knowledge delivery, expiration tracking, and UDI support to reduce errors and increase efficiency
(0 avaliações)
Ver perfil
Inventory Management provides chemists, biochemists, biologists, and technicians with a single solution for integrated management of a wide range of materials including chemical containers, biologics, consumables and other assets. A single solution for integrated management of a wide range of materials.
(0 avaliações)
Ver perfil
From stock room to board room, make inventory and supply chain management simpler and more dependable. Boost revenue through reduced labor, more precise inventory, and the ability to capture more charges. Turn immediate time-to-value into long-term competitive advantage. Industry-leading technology precisely designed for the challenges of healthcare inventory and supply chain management. From stock room to board room, make inventory and supply chain management simpler and more dependable and boost revenue.
(0 avaliações)
Ver perfil
Purpose-built FMD compliant solution, designed to manage the status of medicinal inventories to FMD standards. Purpose-built FMD compliant solution, designed to manage the status of medicinal inventories to FMD standards.
(0 avaliações)
Ver perfil
Specifically designed for the orthopedic & spine medical device companies, ImplantBase is an easy-to-use, intuitive, all-in-one cloud software that enables everyone from a single rep, an entire distributorship, or a large manufacturer to connect and transact with everyone in their inventory ecosystem. ImplantBase unifies the supply chain operations from manufacturer to sales rep using any device, anytime, and directly to any ERP or financial platform. Contact us at [email protected] An easy-to-use, intuitive, all-in-one inventory management solution designed for the orthopedic medical device industry.