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Por que o Capterra é gratuito?
O Freshservice é um Help desk de gestão de reclamações de TI, com um novo toque. A ferramenta proporciona uma experiência nova ao usuário, além de poderosos recursos de gestão de tíquetes e ativos, como a descoberta automática de novos recursos, a poderosa gestão de configurações e a análise de impacto aprimorada. Gestão de incidentes, problemas, mudanças, liberações e conhecimento estão entre os outros recursos que tornam o Freshservice um ajuste perfeito para as necessidades de gestão da TI da organização. Saiba mais sobre o Freshservice Reclamações de TI se acumulando? Comece a resolver as reclamações da central de serviços duas vezes mais rápido! Experimente o Freshservice: está pronto para ITIL! Saiba mais sobre o Freshservice
O HappyFox é um sistema de atendimento ao cliente baseado na Internet e hospedado na nuvem. Ele ajuda a monitorar e gerenciar todas as solicitações de suporte ao cliente em vários canais, como e-mail, chat, redes sociais e telefone, em um sistema centralizado de tíquetes de suporte. A integração com outros aplicativos da Internet, como CRM, bate-papo ao vivo, aplicativos de monitoramento de voz e rastreamento de erros, torna o suporte muito prático. Consultas semelhantes de suporte ao cliente podem ser resolvidas usando ações enlatadas e regras inteligentes para automatizar as respostas. Os fóruns da comunidade ajudam os clientes a se conectarem. Saiba mais sobre o HappyFox Um software de gestão de tíquetes de suporte técnico que ajuda a acabar com a confusão e gerenciar suas consultas de suporte ao cliente em vários canais. Saiba mais sobre o HappyFox
O Zendesk é um software de gestão de reclamações baseado na nuvem, criado para melhorar o relacionamento com o cliente. Resolva tíquetes e rastreie as reclamações dos clientes em qualquer canal: SMS de texto, Internet, aplicativo móvel, telefone, e-mail e mídias sociais. Veja por que mais de 200.000 equipes usam o Zendesk para reduzir custos de suporte e aumentar a satisfação do cliente. Saiba mais sobre o Zendesk O Zendesk é um software de gestão de reclamações baseado na nuvem, criado para melhorar o relacionamento com o cliente. Saiba mais sobre o Zendesk
O Zoho Desk ajuda você a receber, responder e resolver reclamações de clientes com a ajuda de recursos multicanal, funcionalidades avançadas de geração de relatórios e colaboração multifuncional. Ele ajuda a resolver vários problemas com soluções simples e libera mais tempo para tarefas importantes. O plano gratuito oferece três usuários grátis para iniciar as operações de gestão de reclamações dos clientes. Saiba mais sobre o Zoho Desk Processar reclamações de clientes é fácil quando você tem as ferramentas certas. Experimente o Zoho Desk, o sistema de gestão de reclamações favorito do setor. Saiba mais sobre o Zoho Desk
O Bitrix24 é a principal solução gratuita de gestão de clientes (CRM) e gestão de reclamações, usado por 4 milhões de empresas em todo o mundo. Edições para nuvem/dispositivo móvel/código aberto disponíveis. Atendimento ao cliente multicanal: suporte para e-mail, telefonia, bate-papo ao vivo no site, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack e outros aplicativos de mensagens móveis. Saiba mais sobre o Bitrix24 O Bitrix24 é a principal solução gratuita de gestão de clientes (CRM) e gestão de reclamações, usado por 4 milhões de empresas em todo o mundo. Saiba mais sobre o Bitrix24
O HelpDesk é um sistema de emissão de tíquetes online que simplifica o trabalho das equipes. Ele é repleto de recursos que promovem a colaboração na equipe. Você pode usar marcação, adicionar observações particulares, atribuir tíquetes a membros específicos da equipe e criar respostas prontas. Para garantir o mais alto nível de segurança, o sistema criptografa os dados com o protocolo SSL de 256 bits. O HelpDesk é projetado para economizar o tempo dos agentes e permitir que eles forneçam o mais alto nível de atendimento ao cliente. Sem esforço. Saiba mais sobre o HelpDesk O HelpDesk é um sistema de emissão de tíquetes online desenvolvido para simplificar o trabalho das equipes. Forneça um suporte ao cliente excepcional. Sem esforço. Saiba mais sobre o HelpDesk
Com o Freshdesk, você pode controlar as reclamações de clientes que chegam por telefone, e-mail, chat, Twitter e Facebook ou até mesmo aplicativo móvel! Você pode converter reclamações em tíquete, organizar e atribuir entre as equipes, responder em massa por reclamações frequentes e obter insights sobre problemas que afetam os serviços. O Freshdesk é intuitivo, com preço acessível e gratuito para três agentes, para que você possa começar imediatamente e fazer os clientes felizes! Saiba mais sobre o Freshdesk Um Help desk baseado na Internet e um software de suporte ao cliente para acompanhar e gerenciar reclamações de clientes de qualquer canal. Saiba mais sobre o Freshdesk
O Qualtrics Customer Experience (CX) é a melhor plataforma de gestão de reclamações para acompanhar feedback em escala. Com uma ferramenta de ciclo fechado, você pode acompanhar e corrigir o problema de um cliente e, no processo, entender por que o problema surgiu, ajudando a resolvê-lo antes que ele se torne recorrente. Entenda a causa raiz e reduza a rotatividade de modo oportuno. Solicite uma demonstração personalizada para ver como o Qualtrics pode melhorar o sistema de feedback ao cliente. Saiba mais sobre o Qualtrics CustomerXM O Qualtrics (CX) é a plataforma definitiva de gestão de reclamações para entender a causa raiz e acompanhar o feedback em escala. Saiba mais sobre o Qualtrics CustomerXM
O LiveAgent é um software de gestão de reclamações omnicanal completo. Utilize o fluxo de tíquetes híbridos através do qual é possível acompanhar os clientes por diferentes canais, mas sempre permanecer no mesmo tíquete híbrido. Aproveite a caixa de entrada universal, que combina todos os canais de comunicação do cliente em uma única caixa de entrada unificada. Com o LiveAgent, é fácil fornecer atendimento ao cliente de nível internacional. Faça uma avaliação gratuita; não é necessário cartão de crédito. Saiba mais sobre o LiveAgent Excelente atendimento ao cliente começa com o melhor software de Help desk. Conquiste mais clientes fornecendo excelente atendimento ao cliente com o LiveAgent. Saiba mais sobre o LiveAgent
O Instabug fornece feedback no aplicativo e geração de relatórios de erros para aplicativos móveis que procuram gestão de reclamações. Depois de integrar o SDK, ele permite que você tenha uma comunicação bidirecional perfeita com os usuários. Você pode obter feedback (sejam reclamações ou solicitações de recursos) e enviar pesquisas para descobrir opiniões sobre melhorias. Os principais aplicativos do mundo contam com o Instabug. O suporte é excepcional (sem interrupção) e constantemente classificado como uma ferramenta de geração de relatórios de erros e de rastreamento. Saiba mais sobre o Instabug Uma solução com foco no feedback do cliente, na participação do usuário e muito mais. Integre agora para obter geração de relatórios de falhas e erros também! Saiba mais sobre o Instabug
O TeamSupport ajuda a gerenciar melhor as reclamações dos clientes. Ao contrário dos outros, o TeamSupport foi projetado para empresas de software e tecnologia. Ele entende o suporte ao cliente B2B e ajuda a simplificar a comunicação e organizar reclamações por produto, problema ou mesmo departamento, mantendo a visibilidade da empresa cliente. Totalmente personalizável e escalável com bancos de dados de clientes e produtos, integração com ferramentas de desenvolvedor e CRM, suporte multicanal e geração de relatórios avançados. Software de helpdesk e gestão de reclamações baseado na Internet e fácil de implementar, desenvolvido para empresas de tecnologia e software B2B.
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A plataforma de gestão de sugestões SoGoSurvey automatiza perfeitamente a análise e a coleta de dados para as organizações. Desde a criação e distribuição de um questionário até análises e recomendações, a plataforma faz tudo com facilidade e com um nível de sofisticação raro no setor. O SoGoSurvey se diferencia dos concorrentes por meio de classificações consistentemente altas dos usuários, mecanismos de geração de relatórios inigualáveis, segurança de dados líder do setor e o melhor suporte ao cliente sem interrupção da categoria. Uma verdadeira plataforma de gestão de sugestões de ponta a ponta para organizações, automatizando perfeitamente a análise e coleta de dados. Faça uma avaliação hoje mesmo!
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O Jira Service Desk é um software de central de serviços simples e fácil de usar, simples de configurar pelo administrador e tem tudo que as equipes de TI precisam, incluindo regras de automação, SLAs, geração de relatórios em tempo real e processos com certificação ITIL, como gestão de incidentes, problemas e gestão de mudanças. Ofereça um ótimo serviço, a uma fração do custo e tempo de preparação dos concorrentes. O Jira Service Desk é um software de central de serviços criado para equipes de TI modernas, a partir de apenas US$ 10 por mês. Experimente grátis: https://www.atlassian
Resolver problemas de gestão de reclamações com um software totalmente personalizado e especialistas que orientam cada etapa por telefone. Suporte completo. O programa permite conversar com um especialista pronto para ajudar a personalizar uma solução de software para gerenciar reclamações e melhorar o relacionamento com clientes e membros da equipe. A Issuetrak fornece soluções de gestão de reclamações a milhares de empresas há mais de 15 anos. Os desafios únicos das empresas são importantes. Fale com as pessoas que podem fazer a diferença! Esse software de gestão de reclamações é fornecido com suporte total. Entre em contato com um especialista da Issuetrak e configure uma solução de software.

da Preferred Market Solutions

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O Marker.io permite que os testadores e as partes interessadas no produto relatem comentários visuais diretamente aos desenvolvedores. Capturar, anotar e gerar relatórios de erros que os desenvolvedores saberão reproduzir nunca foi tão fácil. A integração com as ferramentas de rastreamento de problemas existentes da sua equipe, como Jira, Trello, GitHub, Asana, Gitlab e outras, significa que não há necessidade de treinar e integrar a equipe a novas ferramentas e fluxos de trabalho. Relate erros visuais e problemas diretamente no Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana e mais.
O NABD é uma plataforma de atendimento ao cliente flexível, escalável e fácil de usar, que visa fornecer e prestar serviços otimizados de suporte ao cliente omnicanal. O NABD ajuda a transformar as equipes de suporte ao cliente em um mecanismo de sucesso do cliente, resultando em satisfação do cliente. O NABD pode ser implantado como solução software como serviço (SaaS na sigla em inglês) ou no local para todos setores verticais e para diferentes tamanhos de empresa. O NABD System está renovando o espaço de atendimento ao cliente com sua tecnologia de vanguarda. Um software de atendimento ao cliente flexível, em escala e fácil de usar, para oferecer suporte ao cliente omnicanal e automatizado pelo melhor preço.
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Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigned to anyone and he starts receiving requests raised by others for that category.. 2. Asset management (Manual) So covers life cycle of all assets not only IT and networked assets.. 3. Knowledge base. 4. Photo gallery 5. notice board 6. Log book 7. Active directory 8. Customer Care Help desk solution with service request management, knowledge base, task management, surveys.
Medallias award-winning SaaS platform, the Medallia Experience Cloud, leads the market in the understanding and management of experience for customers, employees and citizens. Medallia captures experience signals created on daily journeys in person, digital and IoT interactions and applies proprietary AI technology to reveal personalized and predictive insights that can drive action with tremendous business results. Cloud-based customer experience management tool that helps businesses capture and analyze customers' feedback to improve brand value.
Today's workplaces are shaken by risk. You can't prevent every employee relations issue, but you can manage how your organization responds. Achieve consistency in how you track, investigate and analyze with HR Acuity - the only technology platform built for employee relations management. We equip you with built-in intelligence, templates and reporting to conduct best practice, fair investigations, provide trends through forward-looking analytics, and provide trusted experiences for your people. The employee relations & investigation solution that companies trust to help them track, investigate and analyze issues the right way.
Complaint management software made easy. Centrally manage customer feedback records and customer complaints with a web-based solution that gives you the flexibility to work from anywhere. Quickly connect & collaborate with employees from multiple locations using email alerts and automated workflows. Manage complaints, faster, easier and more accurately. The QT9 QMS includes interconnected modules, so you can connect complaints to corrective actions (CAPA) for better quality management. Complaint management software made easy. Manage complaints with a flexible web-based solution.
Efficiently manage customer issues and prevent them from churning. Wix Answers provides a unified complaint management tool, in order to quickly identify and prioritize issues as well as proactively receive customer feedback. Wix Answers offer your customers an end-to-end support experience, allowing them to find raise issues easily with their preferred channels: Email, Phone, Live Chat or through the knowledge base. Wix Answers provides proactive complaint management support channels, easy to navigate to provide customers fast, informed solutions.
eCasework is the all-in-one solution for elected representatives. It's a notebook, address book, email inbox, diary and filing system rolled into one: a place to collect cases, keep track of people's issues and solve problems efficiently. Our web-based casework software is hosted in the cloud, meaning you can manage your cases anytime, anywhere on your computer, tablet and smartphone. Case management & CRM for representatives and their staff. Record casework, keep track of people's issues, and stick to deadlines.

da SurveySquare.com

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Why wait weeks or months to respond to a customers survey response, do it now! Our ActionTracker is a powerful and fully-integrated system that puts you in full control of your customer comments, inquiries, and small projects. When a customer responds, ActionTracker takes over. Assign issue codes, personnel, priorities, and next-steps action items. Track the life of the response through History Notes. ActionTracker gives you complete control of your customer experience management. Manage your Customer Experience with our Fully integrated ActionTracker.
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Melhore a eficiência e aumente a satisfação do cliente. O i-Sight permite que você responda de maneira rápida e precisa às solicitações de atendimento ao cliente enviadas por meio de qualquer canal. O i-Sight é um software integrado de gestão de casos baseado na Internet para gerenciar consultas e reclamações de atendimento ao cliente. Registre rapidamente novas consultas, use o script de chamadas, gerencie e-mails recebidos, personalize o fluxo de trabalho e a atribuição e monitore o desempenho. Software de tratamento de reclamações que facilita para a organização colaborar e compartilhar informações.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and measure performance, making QScend Technologies, Inc. the preferred provider of CRM/311 software in the U.S. CRM/311 cloud-based software solution suite, complete with web-app, mobile-app, internal workflow, knowledgebase, and robust reporting.
Looking for easy-to-use helpdesk software that can help you offer excellent service to your customers through multiple channels? SutiDesk is the solution for you. With SutiDesk, you can automatically convert emails to tickets and assign them immediately. Analytics and dashboards for quicker and better resolutions. Powerful Online Help Desk Software that helps customer support agents to effectively manage service requests.
Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist. Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist.

da Cention Group

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With Cention you can: * handle all your channels in one system with pure OMNI-channel support * get a full 360 view of all your customers communication, including complete history * have chat bots working side by side with your agents with seamless transfers and full history * route all errands to the right queue, right agents and right bots automatically * get external and internal help with our Collaboration feature * get full statistic coverage with our Reports module Handle all channels in one system with pure OMNI-channel support and get a 360° view of all your customers communication.

da Peacock Consulting

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Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry. Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry.

da Coretec Solutions

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Complaints Pro was designed from ground up to provide a unified voice the customer platform that spans all the channels / touch points and provides a single set of business rules acting on a single set of data. This means everyone in your organisations sees the same thing and function as part of the same process. One Process across Departments nothing ever falls through the cracks Seamless cross department processes result in nothing falling through the cracks. Everything is monito Complaints Pro enables you to take control of Customer Complaints, Corrective Actions and other quality functions.
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Workpro complaints management software improves complaints handling and reporting - while reducing costs and risks. Log and track all complaints and customer feedback in one secure system. FOI, EIR and SAR case types also included. Specialist version available for Financial Services with FCA targets, templates and reports. Highly configurable and more case types can be added. Can be integrated with other systems e.g. CRM. Workpro complaints management system improves complaints handling and reporting. Configurable, compliant, consistent processes.
UsefulFeedback is an on-demand service for capturing, managing and reporting on complaints and feedback across your entire business network. Highly configurable, UsefulFeedback can be fine tuned to your organisation's complaint management needs, enabling your organisation to adhere to regulations, improve service levels and enhance customer experience. We provide industry specific solutions for most business sectors. User friendly, scalable, enterprise-ready, on-demand complaint management system. Complaints, compliance and risk management.

da Lynk Software

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Everest complaint management is a proven leader with over 20 years on the market. Customize the configuration of Everest to your process and objectives. Track complaints, product defects, returns, repairs and more. Issue corrective actions internally and to suppliers. With Everest Hosted implementation is efficient and effective. In addition Everest Support is always there to assist you. Improve customer service and quality while meeting and exceeding industry standards for compliance. Manage customer complaints professionally; well beyond help desk applications. Capture, communicate, classify and document everything.

da ConSol Consulting & Solutions Software

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Mit der Reklamationsmanagement Software ConSol CM/Complaint bearbeiten Sie Kundenreklamationen unternehmensweit. Workflow-gesteuert, strukturiert und effizient. berprfen Sie mit dem System Reklamationen & Garantieansprche, hinterlegen Sie die gesamte Kommunikation mit dem Kunden und steuern Sie bedarfsgerecht Retouren, Reparaturprozesse und Rcksendungen. ConSol CM/Complaint beinhaltet Austausch und Reparaturablufe, integrierte E-Mail-Kommunikation und Fehleranalysen fr Ihre QA. Die workflowgesteuerte Reklamations- und Beschwerdemanagement-Lösung CM/Complaint für effiziente Reklamationsbearbeitung und Auswertung

da eTracker

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Software to automate and track the full lifecycle of a customer complaint from registration to response, with space for attachments. Software to automate and track the full lifecycle of a customer complaint from registration to response, with space for attachments.

da mycustomerfeedback.com

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mycustomerfeedback.com is a cloud based customer complaint and feedback management service that lets organisations of all sizes easily manage all complaints and feedback without the need to install and support an on premise software solution. Our unique on-line service lets you quickly capture, manage and analyse every customer query, comment and complaint to help you improve your company's profitability and give you a competitive business advantage. A unique online service that lets you capture and use customer feedback to improve business.

da Epiance Software

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Web-based solution that provides business process management delivering contextual performance support, compliance and more. Web-based solution that provides business process management delivering contextual performance support, compliance and more.

da Places for People Group

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Complaint management system for the housing industry that works flawlessly on smartphones and tablets as well as computers. Complaint management system for the housing industry that works flawlessly on smartphones and tablets as well as computers.

da isoTracker Solutions

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Affordable cloud-based Complaints Management system with workflows that automate processes, integrated Corrective and Preventive Action (CAPA) capabilities, automatic email task notifications and advanced analytics and reporting, so you can identify and address issues proactively. Can integrate with other isoTracker modules to provide a comprehensive QMS system. Cost-effective, cloud-based Complaints Management system with full CAPA integration.

da QADEX

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QADEX brings every aspect of food safety, quality management systems, compliance, customers and new product development together in one simple dashboard. Its unique user friendly, real time features allow technical managers to see at a glance how their operations are performing and, should a problem arise, identify corrective actions. Working in partnership with our customers and their global supply base we ensure that information required from suppliers is timely and accurate. Scalable, flexible & configurable modules for vendor & product management, customer complaint management & product launch management.

da Biggrey

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Customer Case Management System for Retailers with in-store or/and online sale. Features include history and tracking on all cases. Multiple Languages. You can share cases with your suppliers. Email service to your customers with case updates. Handle as many stores and cases as you like from one single platform. Case management for you and your customers. Increase productivity by 68%. Reduce processing time by 72% Customer Case Management System for customers in-store and online. Features include history and tracking on all cases.

da Cyfeon

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SaaS workflow automation tool with regulatory and internal integration, document mgmt., ad hoc reporting. Ingests any form of data. SaaS workflow automation tool with regulatory and internal integration, document mgmt., ad hoc reporting. Ingests any form of data.

da Flovate

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Bespoke software, Zero-code: digitise your business fast with the our business process management platform. Bespoke software, Zero-code: digitise your business fast with the our business process management platform.

da Riliance Software

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Risk and compliance are issues that cant be ignored. However, it can be difficult and time- consuming to keep up with the ever-changing regulations that affect firms. However, Riliance has the solution. Weve developed purpose-built software, consultancy and training that take the time and trouble out of compliance. Riliance specialises in providing market-leading risk and compliance solutions, innovations and support to regulated sectors.

da FCS Computer Systems

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FCS Recovery é um sistema de gestão de problemas multilíngue, baseado na Internet, para reclamações e incidentes com hóspedes e visitantes, criado para substituir o livro de registro tradicional para o setor de hotelaria. Rastreia e registra o status de reclamações, acidentes, ferimentos e emergências incidentes no hotel para hóspedes, visitantes e até mesmo funcionários do hotel, se for o caso, juntamente com itens de ação de resolução que são atribuídos automaticamente ao pessoal relevante. Rastrear, documentar reclamações de hóspedes e processos de recuperação de incidentes, incluindo encaminhamento, compensação e acompanhamento.

da Akio

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Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media coverage, social conversations and customer feedback. Our offer is designed to help companies to optimise customer service experience and increase customer knowledge. Akio.CX is a unified omnichannel customer relations platform, combined with a complete listening and analytics system.

da Gladly

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Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like JetBlue, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong conversation.

da Bashen

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Provides a secure web-based system for complaint submission, investigations, document upload and case management. Provides a secure web-based system for complaint submission, investigations, document upload and case management.

da TurnFriendly Software

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TurnFriendly helps your customer service teams to handle complaints professionally. Industry-specific software platforms are individually integrated into existing system landscapes and form the basis for efficient customer service processes. TurnFriendly helps your customer service teams to handle complaints professionally. Special platforms for Banks, Touristik and Retail.

da Worksmart

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A comprehensive complaints management system supporting both the General Market and the Lloyd's of London Market complaints management regulatory processes. A complete regulated complaints management system.

da Voxya

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Voxya is an online consumer complaint forum that helps consumers to raise a voice against consumer fraud or online fraud. Voxya is an online consumer complaint forum that helps consumers to raise a voice against consumer fraud or online fraud.

da Aptean

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Manage complex customer feedback and elevate the customer experience with Aptean Respond. Respond is a complaint management platform that helps teams capture and resolve complex customer complaints while identifying areas for business and process improvement. Design your ideal complaint management process, drive quality and efficiency with customizable templates and escalation paths, and identify trends and root causes with Responds interactive dashboards and reporting tools. Respond is an enterprise complaint management platform that helps manage complex customer feedback & elevate the customer experience.

da RCS

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Simple complaint management app designed for users to track their complaints and follow through on how it resolves with few clicks. Simple complaint management app designed for users to track their complaints and follow through on how it resolves with few clicks.

da CivicPlus

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