95 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
Formulários digitais, fluxos de trabalho automatizados e coleta de SIG processam e ilustram dados cruciais para o dia a dia do Corpo de Bombeiros.
O trabalho de um bombeiro nunca acaba. Quando não estão combatendo incêndios, os membros do Corpo de Bombeiros estão agendando inspeções e coletando informações críticas. Automatize o agendamento, otimize os dados e simplifique as operações diárias dos bombeiros com a plataforma de gestão do GovPilot. Saiba mais sobre o GovPilot

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
A Snappii é uma empresa de aplicativos móveis e aplicativos de formulários. Cerca de 500 mil pessoas usam os apps de negócios Snappii em mais de 30 setores.
O Snappii é um aplicativo móvel sem código e uma plataforma de desenvolvimento de formulários móveis. O Snappii oferece muitos aplicativos móveis para o Corpo de Bombeiros, como uma solução móvel conveniente e fácil de usar para as empresas fornecerem um local de trabalho seguro e garantirem que as instalações tenham toda a segurança contra incêndio e equipamentos de combate a incêndio no local. Reduza o risco de incêndio, inspecione hidrantes e extintores, colete a lista de possíveis riscos e muito mais. Os usuários do aplicativo podem até fazer upload de seus próprios PDFs, editá-los e compartilhá-los. Saiba mais sobre o Snappii

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Empresas de climatização, encanamento e eletricidade residencial/comercial que querem aumentar a receita e otimizar as operações comerciais.
Acredita-se que qualquer empresa de serviços merece o melhor quando se trata de encantar os clientes. Agendar e reservar serviços com SmartServ não poderia ser mais fácil. Basta arrastar, soltar e manter o controle de cada chamada. Na verdade, empresas de serviços aumentam sua receita em 20%, em média, nos primeiros seis meses com SmartServ. Saiba mais sobre o SmartServ

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Software online de primeira linha dedicado à gestão de agendamento, registro de horas e de treinamento, entre outros. Mais de 15 anos de serviço dedicado.
Dedicado ao setor de segurança pública há mais de 15 anos. O software online fácil de usar é altamente avançado e modular, e inclui: agendamento, registro de horas, rastreamento de certificação, e-mail/mensagem de texto, formulários online, rastreamento de equipamento, rastreamento de aula de treinamento e documentos online, entre outros. Atendimento ao cliente de alto nível. Altamente configurável, com opção de personalização. Ideal para grandes departamentos de carreira ou agências de voluntariado menores. Saiba mais sobre o eSchedule

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Plataforma de software on-line para fornecer e rastrear treinamento sobre incêndio/EMS. Seu site de treinamento particular, acessível com um smartphone ou tablet.
O Rescue Hub é uma plataforma de software on-line para fornecer e rastrear treinamento sobre incêndio/serviço de emergência médica (EMS na sigla em inglês). Coloque todas as listas de papéis, folhas de verificação de habilidades e documentos de treinamento em seu próprio site de treinamento privado, acessível ao seu pessoal com um smartphone ou tablet. O Rescue Hub fornece as ferramentas para atribuir e agendar treinamento, acompanhar o progresso para atender aos requisitos de treinamento, gerenciar livros de tarefas, criar seu próprio treinamento on-line e hospedar seus próprios vídeos de treinamento, tudo em um só lugar. Saiba mais sobre o Rescue Hub

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
O Fire and EMS Package by ER é um avançado software que permite rastrear, gerenciar e analisar facilmente o que está acontecendo em seu posto.
O Fire Package by ER é um software avançado de corpo de bombeiros que permite rastrear, gerenciar e analisar facilmente o que está acontecendo em seu posto. A ferramenta de geração de relatórios NFIRS é seu principal ponto de entrada para dados e informações sobre o seu departamento. O Módulo de Ocupação organiza informações sobre os edifícios em sua comunidade, ferramentas de rastreamento flexíveis tornam o LOSAP fácil e o Módulo de Treinamento ajuda a garantir que sua equipe esteja preparada. Saiba mais sobre o Emergency Reporting

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Desde 1979, o software de manutenção mais amplamente implantado, fácil de usar e com suporte adequado para frotas que desejam aprimorar continuamente.
O software de manutenção de frota de mais de 4.000 frotas privadas, contratadas e públicas, o Dossier, reduz custos e tempo de inatividade, automatizando o controle de registros da sua frota, programação do PM, ordens e históricos de reparos, custos de combustível e MPG, controle de custos com custo por milha/hora, controle de estoque de peças com reordenamento automático, gestão de tarefas pendentes e campanhas, gestão de orçamento pendente, gestão de garantia, gestão de pneus, controle de fornecedor e mão-de-obra, renovação de licenças/alvarás, controle de motorista, benchmarking de frota, códigos VMRS e outros. Saiba mais sobre o Dossier Fleet Maintenance

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
PSTrax is the leading system for operations checks & logistics management. Track vehicle, equipment, and inventory checks in one place.
PSTrax is the industry leading system for Fire & EMS operations checks and logistics management. Automate and document all your checks - Vehicles, Stations, SCBA, PPE, Assets, Inventory, Controlled Substances - to achieve strategic objectives like risk mitigation, operational efficiency, and cost reduction. The best part? PSTrax is custom-configured to meet your Department's needs. The system is built for you so you don't have to take on another labor intensive software project | PSTrax.com Saiba mais sobre o PSTrax

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Ferramenta de RMS (sistema de gestão de recrutamento) da Fire, que possibilita a melhoria na segurança e na integridade por meio do uso integrado de dados.
Ferramenta de RMS (sistema de gestão de recrutamento) da Fire, que possibilita a melhoria na segurança e na integridade por meio do uso integrado de dados.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Rhodium Suite is a web-based incident management solution for public safety agencies.
The Rhodium Incident Management Suite provides a complete command and control solution allowing you to quickly consolidate information, coordinate assets, and act. From day-to-day incidents to large scale, multi-agency responses, Rhodium is intuitive and scalable to any situation. Saiba mais sobre o Rhodium Incident Management Suite

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Online employee scheduling and workforce management solution for those who serve. Accessible 24/7 from smartphone, tablet, or desktop.
Aladtec provides online employee scheduling and workforce management software for public safety agencies such as EMS, fire service, law enforcement, and dispatch. The smart platform puts real-time staff scheduling, time and attendance tools, in the palm of your hand. It tracks licensing and certifications, offers customizable forms and reporting and allows leaders and members to communicate instantly, saving time and money. Annual fee includes all set-up, training, and unlimited support. Saiba mais sobre o Aladtec

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
O CityReporter é um software de gestão de inspeção de prevenção de incêndios. Funciona em tablets e smartphones para oferecer uma solução eficaz.
O CityReporter foi desenvolvido com a contribuição dos comandantes dos bombeiros em cidades da América do Norte. Contém uma biblioteca de listas de verificação de inspeção de incêndios com base no código nacional de incêndio. Isso permite que os agentes de prevenção de incêndio comecem a fazer inspeções imediatamente após instalar a lista de propriedades no software. Há várias histórias de sucesso de clientes relatando que a eficiência de inspeção, os acompanhamentos de deficiências e os relatórios detalhados do CityReporter estão fazendo uma grande diferença em seus dias. Saiba mais sobre o CityReporter

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Cloud-based workforce management tool that enables businesses to make schedules, track time & attendance, manage overtime, and more.
From staff scheduling and employee monitoring, to ensuring compliance requirements and controlling labor costs, VCS software utilizes artificial intelligence to streamline all of your time and labor management needs including, but not limited to: time and attendance tracking, real-time labor scheduling including time off requests, shift trades and shift bidding opportunities, compliance monitoring, leave management, staffing optimization, and task management. Saiba mais sobre o VCS

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Gestão de estoques online com um toque exclusivo: mapeamento intuitivo de locais para gerenciamento fácil do tipo arrastar e soltar.
O CyberStockroom (CS) é uma solução de gestão de estoques e ativos online para bombeiros, EMS e manutenção da ordem pública. O CS usa uma abordagem exclusiva "baseada em mapa" para a gestão de estoque, tornando-o interessante e fácil de usar. Os usuários criam um mapa virtual da empresa, inclusive todos os seus locais e sublocais, e o preenchem com seus produtos. A interface fácil de arrastar e soltar permite que os usuários movam seus produtos e visualizem como cada item é distribuído pelos locais. Saiba mais sobre o CyberStockroom

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
O CIVICgov gerencia licenças, inspeção, violação e cumprimento da lei, inclusive incêndio e segurança/totalmente móvel.
Desenvolvido pela Active Municipal Inspectors, o CIVICgov oferece recursos avançados, porém fáceis de usar, que permitem o gerenciamento completo do edifício e do processo de cumprimento da lei. Os módulos incluem inspeções de segurança e incêndio, licenças, cumprimento da lei, violações, reclamações, um agendador de trabalho, portal de acesso de empreiteiros e cidadãos, mapeamento de sistema de informações geográficas (SIG), planejamento e zoneamento. O CIVICgov é totalmente móvel e muitos departamentos podem compartilhar as informações. Há centenas de relatórios e formulários que podem ser personalizados. Saiba mais sobre o CIVICgov

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Flexible planning for on-call/volunteer fire services. Manage schedules and receive warnings in case of imminent understaffing.
Flexible planning for on-call/volunteer fire services. Manage schedules and receive warnings in case of imminent understaffing.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Web-based platform that provides policy and training solutions to optimize risk, litigation cost and personnel safety in organizations.
Web-based platform that provides policy and training solutions to optimize risk, litigation cost and personnel safety in organizations.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Station Check can be used for apparatus/equipment checks, managing inventory, and workflow. Provides auto alerting and dashboards.
Achieve the highest standard of preparedness, compliance and accountability with Station Check. Our asset management, workflow and checklist software is powerful and easy to use, keeping your entire organization aligned and ready for what's next. Saiba mais sobre o StationCheck

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Pre-Planning, Fire Prevention, Incident Reporting, Scheduling & Personnel, Assets, Response. Your entire operation - one platform.
Pre-Incident Planning, Fire Prevention, NFIRS/NFORS/ePCR, Scheduling & Personnel Management, Asset & Inventory Management, and Mobile Response in one cloud-based, end-to-end suite accessible anywhere on any device. First Due has raised the bar for Fire & EMS software; helping agencies drive innovation and leave broken software behind. Saiba mais sobre o First Due

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
TargetSolutions is the most powerful web-based training management system for public entities.
TargetSolutions is the most powerful web-based training management system for public entities. We offer more than 1,000 online courses, 24/7 platform accessibility, and excellent customer service. Our goal is to make the entire training management process for fire departments and other public entities more efficient. Saiba mais sobre o TargetSolutions

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
We provide innovative software solutions for staff scheduling, MDT emergency response, incident command, and situational awareness.
Adashi Systems is a leading provider of technology solutions for 1,500+ public safety agencies worldwide. Adashis full suite of products offers solutions for scheduling, notification, response, incident command, and situational awareness. Our products are specifically designed for Fire, EMS, and Law Enforcement personnel. Together, Adashis products provide an end-to-end solution to help public safety agencies during every stage of the incident management process. Saiba mais sobre o First Response

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Cloud-based mobile platform: Digital Evaluations, Digital Tracking (Taskbooks & OJT), Digital Forms, and File Storage.
Cloud-based mobile platform: Digital Evaluations, Digital Tracking (Taskbooks & OJT), Digital Forms, and File Storage.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Fire EMS tool that enables integrated management through NFIRS, Mobile, Property, GIS Mapping, Inspections, Personnel, and Scheduling.
Fire EMS tool that enables integrated management through NFIRS, Mobile, Property, GIS Mapping, Inspections, Personnel, and Scheduling.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
EMS solution that enables users to streamline dispatch, patient care reporting, billing, fire operations, and more.
EMS solution that enables users to streamline dispatch, patient care reporting, billing, fire operations, and more.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Asset Management, Inventory Management, Fleet Maintenance and Narcotics Tracking operations management software for First Responders.
Asset Management, Inventory Management, Fleet Maintenance, and Narcotics Tracking solutions designed for First Responders including: EMS, fire departments, police, hospitals and clinics. Operative IQ also offers an Electronic Check Sheet feature and IQ Mobile that allow for complete mobile and in field use of the operations management software. Saiba mais sobre o Operative IQ

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
On-premise fire rescue and emergency dispatch software that helps fire departments manage response time towards emergency situations.
Fire Rescue Systems offers a complete suite of software including Dispatch, ePCR, Fire Inspection, Inventory/Maintenace, NFIRS Reporting, MDT, Mobile Responder, and much more. Since all our software is modular based, it is well suited to any size department regardless of call volume. You can add on at any time as your needs grow, take a look at our Solutions page for details or schedule a no obligation FREE demo today. Saiba mais sobre o Fire Rescue Systems

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Generate consistent "Narrative Voice" Fire Origin & Cause Reports at the scene. Reports are consistent with both NFPA 921 & NFPA 1033.
Public Fire Investigators have noticed the pendulum continues to swing toward "Cost vs. Quality." Although they conduct good investigations, they don't have sufficient time to document the Fire Scene and generate a thorough report. 921Docs Software Modules make it easy for Fire Investigators to generate consistent Origin & Cause Reports, and document that the "Best Practices" in NFPA 921 were considered, and the requirements of NFPA 1033 were met. Try our 30-day "No Obligation Free Trial" ! Saiba mais sobre o 921Docs

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Deployment analysis, modeling and simulation software for fire and EMS agencies.
Resilience analytics are an essential component of maintaining and improving the resilience of Fire-EMS agencies. Resilience analytics help you: Ensure your data is reliable. Monitor service demand and response performance. Transform raw data into situational awareness. Anticipate changes to service demand. Explore and evaluate different courses of action. Levrums Code3 resilience analytics suite provides all the data analysis needs of resilient Fire-EMS agencies. Saiba mais sobre o Code3 Strategist

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
A modular record keeping system for fire departments. Modules include: personnel, apparatus checks, pre-planning and inspections.
If your department is ready to migrate to a computerized record keeping system, Fire Station is an affordable and powerful option. Fire Station provides an efficient way to keep your department's information organized and at your fingertips. Optional modules include: Apparatus Checks, Expiration Date Tracking, Hoses, Hydrants, Incident Reporting, Inventory, Training, SCBAs, Ladders, and Pre Planning and Fire Inspections. Saiba mais sobre o Fire Station

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Perform better truck checks for your responders. Push notifications, photos and reporting help you manage your firehouse better.
Perform better truck checks for your responders. Push notifications, photos and reporting help you manage your firehouse better.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Built in collaboration with fire responders, Vantage pre-planning and survey tool is Saving Lives, Saving Time and Saving Money!
Vantage is a leading-edge pre-planning and survey tool built in collaboration with fire responders. Vantage uses common tablets to capture key, customizable decision-support data and can be deployed in days. Geo-indexed maps, features and forms are accessible via a full range of methods from PDF to data services, supporting your existing dispatch, command, and GIS workflows without costly systems integration work. Find out how Vantage is Saving Lives, Saving Time and Saving Money. Saiba mais sobre o Stratotask Vantage

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Web-based asset and inventory management software for Fire & EMS.
Web-based asset and inventory management software for Fire & EMS. Includes mapping and reporting capabilities.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Use your Web Browser to access our integrated easy to use system.
Use your Web Browser to access our integrated easy to use system.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Organize, automate, and digitally deploy your pre-plans with MobileEyes Plan and Respond.
Organize, automate, and digitally deploy your pre-plans with MobileEyes Plan and Respond.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
A NFIRS Certified reporting package, including all the modules you need to manage daily operations.
A NFIRS Certified reporting package, including all the modules you need to manage daily operations. In addition to NFIRS Compliant Incident Reporting, we offer tracking for Personnel, Training, Certifications, Inventory, Maintenance, Scheduling, Calendars, Protected Properties, Pre-Plans, Inspections, Hydrants, Analysis Reports, Mapping and more. Saiba mais sobre o Station Manager

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Fire safety solution that helps businesses inspect extinguishers, water backflow preventers, emergency/exit lights, and more.
This product enables technicians to use Pocket PC's to electronically perform fire inspections.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Response management solution with instant alerts, incident tracking, navigation, and routing features.
Response management solution with instant alerts, incident tracking, navigation, and routing features.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
A suite of personal safety apps, cloud-based computer aided dispatch, and mobile response tools.
NowForce offers personal safety apps, cloud-based computer aided dispatch, and mobile response tools for campus security, private security, and public safety organizations, enabling reduced response times, full situational awareness, and enhanced communications. Our emergency response software and apps make it simple for agencies to locate personnel and people in distress and dispatch the closest available responder to any incident. Saiba mais sobre o NowForce Solution

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Fire department management solution that lets businesses track inventory, generate maintenance requests, and record inspection details.
Web-based solution that tracks PPE, Inspections, Apparatus, Inventory and Maintenance. Very affordable with prices starting at $999 per year. Pricing is based on the number of fire stations, not users. Saiba mais sobre o FireHouse Manager

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
The ultimate cloud software for response teams. All you need to effectively manage incidents, personnel, and equipment. Trusted by 70k.
The ultimate software for response teams. D4H is all you need to manage incidents, personnel, and equipment. Our reliable cloud solution will professionalize your organization to the highest standard. D4H supports over 70,000 users worldwide, driving efficiencies within public safety teams, industrial facilities, and corporate crisis. Contact us to learn how to respond more effectively with D4H - Readiness & Response. Saiba mais sobre o [D4H] Technologies

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Solução na nuvem e móvel que permite que as empresas realizem inspeções de incêndio e campanhas de inspeção de detectores de fumaça para reduzir os riscos para a comunidade.
Software móvel e baseado na nuvem de inspeção de redução de riscos de incêndio e riscos para a comunidade que usa iPads ou tablets móveis Windows.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Computer aided dispatch software and records management solution for law enforcement, fire departments, security, transportation, EMS.
10-8 Systems provides computer aided dispatch software (CAD) and records management solutions (RMS) for a variety of public and private companies including law enforcement, emergency medical services, fire, snow, private security and more! 10-8 Systems was launched out of the necessity for a professional dispatch solution at a more economical price point. 10-8 Systems is completely designed and developed by those with extensive experience in law enforcement, fire, security, transportation, EMS. Saiba mais sobre o 10-8 Systems Dispatch

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
SimpliFire provides software specifically for the fire service. Training, employee scheduling, inspections, post-incident analysis, etc
SimpliFire provides software solutions designed specifically for the fire service. The choose-only-what-you-need system is hosted in-the-cloud and can be accessed on any device. The system is built upon an enterprise-grade platform for data collection, retrieval, and analysis. SimpliFire's mission is to make sure that the data you need and the information you collect for fireground support are readily available, comprehensive, and easy to collect. Saiba mais sobre o SimpliFire

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Enterprise resource management software for competency assessment and process automation of Fire Service Brigades.
Enterprise resource management software for competency assessment and process automation of Fire Service Brigades.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Software for fire investigation case management; manage, share, search and report on cases.
FireFiles is the industry standard software for fire investigation case management. Investigators from law enforcement agencies of all types can manage, share, search and report on cases, putting critical data at their fingertips. This software is one of the nation's first systems designed specifically for investigators by investigators. Investigators can harness the power of a multi-user database system, whether it be across your city, county or state. Saiba mais sobre o FireFiles

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Cloud-based platform providing communication, coordination, and collaboration tools that assist using guides, forms, checklists, etc.
COBRA is a cloud-based platform that provide emergency managers with common operating picture, situational awareness, decision support and incident command. COBRA has been in continual use by the first responder community for nearly 20 years and continues to evolve to meet new emergency management threats and challenges. COBRA is intuitive, collaborative, and economically sustainable. Saiba mais sobre o CoBRA

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Integrated with CAD systems, the tool that helps police & fire departments manage field interviews, summary reports & crime statistics.
Integrated with CAD systems, the tool that helps police & fire departments manage field interviews, summary reports & crime statistics.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Integrated records management solution that includes fifteen standalone systems for public safety agencies.
Integrated records management solution that includes fifteen standalone systems for Law Enforcement, Campus Security, Fire Departments, Mass Transit Agencies, EMS Operations, and other public safety agencies. Saiba mais sobre o Law Enforcement RMS

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
This software keeps track of all records relating to everything involved in a fire incident.
This software keeps track of all records relating to everything involved in a fire incident.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento
Integrated records management system (RMS). Two versions. Admin, fire prevention, operations, training, and equipment management.
Integrated records management system (RMS). Two versions. Admin, fire prevention, operations, training, and equipment management.

Recursos

  • Personalização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Gestão de instalações
  • Listas de verificação de respostas a incidentes
  • Navegação no veículo
  • Agendamento