51 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
Sistema tudo em um de ponto de venda e pagamentos, o Clover integra as funções de caixa registradora, terminal de pagamento com cartão e sistema de ponto de venda (PDV).
O Clover é um sistema tudo-em-um de ponto de venda e pagamento, que integra as funções de caixa registradora, terminal de pagamento com cartão e sistema de ponto de serviço. Como uma plataforma baseada na nuvem que dá suporte a uma suíte de dispositivos, o Clover agiliza e facilita a administração dos negócios. Os recursos integrados permitem simplificar tarefas diárias, acelerar transações, envolver clientes e aceitar os pagamentos mais recentes. O Clover também oferece um mercado com mais de 300 aplicativos disponíveis e em crescimento. Saiba mais sobre o Clover

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
O Revel Systems é uma solução rápida, intuitiva e segura de ponto de serviço para iPad baseada na nuvem.
O Revel Systems é uma solução de ponto de serviço para iPad baseada na nuvem, que alimenta as ambições de restaurantes e do comércio varejista. Uma solução escalável, o Revel pode atender às necessidades de empresas independentes com vários terminais e mais de 2 unidades, pequenas, médias e grandes redes. Rápido, intuitivo e seguro, o Revel POS oferece amplos recursos internos e pode se integrar a parceiros especializados em folha de pagamento, controle de estoque, gestão de relacionamento com o cliente e outros recursos. Saiba mais sobre o Revel Systems

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
O Epos Now oferece soluções de gestão empresarial para pequenas e médias empresas nos setores de varejo e hotelaria. A empresa fornece hardware de ponto de serviço e software baseado na nuvem, que vem com o Epos Now AppStore e oferece integração a pagamentos, contas, marketing e outras ferramentas essenciais de negócios. Esses sistemas escalonáveis são adaptados às necessidades de cada negócio e vêm com treinamento completo. O suporte premium também está disponível sem interrupção. Saiba mais sobre o Epos Now

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
A rotulagem personalizada e o software baseado em tablet fazem do Jolt uma das melhores opções para as operações de lojas de conveniência.
Ao combinar a rotulagem e o software baseado em tablet do Jolt, é possível digitalizar as operações de lojas de conveniência. O Jolt oferece uma das rotulagens mais personalizadas e acessíveis do mercado. O software que o acompanha inclui uma biblioteca de treinamento, assistente de agendamento com recurso de arrastar e soltar e relógio de ponto com detecção facial. Com carimbo de data e hora em todos os rótulos, marcações de ponto e tarefas, o Jolt oferece aos gerentes e proprietários as informações necessárias para a loja de conveniência ser um sucesso. Saiba mais sobre o Jolt

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
O software para lojas de conveniência GOFRUGAL é um sistema integrado de ponto de venda disponível com implantação baseada na Internet e no servidor.
O software para lojas de conveniência GOFRUGAL fornece sistemas de POS que podem ser dimensionados para atender às necessidades de todos os tipos e tamanhos de loja, seja uma única loja ou centenas. A solução permite que os varejistas gerenciem estoques, clientes, transações de processos, integração de comércio eletrônico e se aprofundem nas análises de suas lojas. Os aplicativos móveis GOFRUGAL ajudam a gerenciar as operações diárias da loja, auditar o estoque, verificar a geração de relatórios, entregar pedidos, faturar instantaneamente e muito mais. Saiba mais sobre o GoFrugal

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
O POS Nation personaliza soluções completas de ponto de venda especificamente adaptadas às necessidades exclusivas de pequenas empresas.
A POS Nation reconhece que os lojistas precisam de um ponto de venda especificamente adaptado a seus negócios exclusivos. Por isso ela vende mais do que sistemas de POS. Ela venda soluções completas de ponto de venda. Uma variedade de opções de hardware e software para atender às necessidades de lojas de varejo, restaurantes e lojas especializadas em todo o mundo. Os sistemas de POS recebem o suporte de um atendimento ao cliente dedicado, incluindo suporte sem interrupção nos EUA, processamento de pagamentos e até treinamento contínuo dos funcionários. Saiba mais sobre o POS Nation

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Programa de avaliação de campo digital móvel que ajuda redes de empresas a gerenciar a consistência operacional usando dados e análise.
Programa de avaliação de campo digital móvel que ajuda redes de empresas a gerenciar a consistência operacional usando dados e análise.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Restaurantes, comércios varejistas e outras redes de lojas usam o Zenput para elevar o desempenho da equipe em todas as lojas.
O Zenput é o motivo de os maiores operadores conseguirem elevar o desempenho das equipes em qualquer loja. Restaurantes, comércios varejistas e outros operadores de rede, como Chipotle, Domino's e 7-Eleven, usam a plataforma para automatizar o processo de lançar e aplicar procedimentos operacionais e iniciativas-chave. Atuando em 40.000 regiões em mais de 35 países, o Zenput torna todos os funcionários de campo e da loja mais produtivos e bem-preparados para executar seu trabalho. Saiba mais sobre o Zenput

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Um sistema avançado de POS para lojas de conveniência com gestão avançada de estoques. O KORONA oferece avaliação gratuita ilimitada e demonstração sem contrato.
O software POS para loja de conveniência do KORONA foi desenvolvido para empresas que precisam de gestão de estoques robusta, análise de produtos, automação de pedidos e catalogação ilimitada de itens. O KORONA também vem com uma interface intuitiva e recursos totalmente personalizáveis. O software pode atender a uma única loja ou ser dimensionado para atender operações com vários locais e franquias. Não há contratos, taxas, nem acordos de processamento. O suporte e o treinamento sem interrupção estão incluídos em um valor mensal fixo. Saiba mais sobre o KORONA

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
O ponto de venda AccuPOS cria uma solução rápida e simples para restaurantes e ambientes de comércio varejista.
O ponto de venda AccuPOS cria uma solução rápida e simples para restaurantes e ambientes de comércio varejista. O programa é fácil de usar e os funcionários podem proporcionar uma ótima experiência ao cliente no caixa. Funciona com qualquer dispositivo Windows e Android moderno, em qualquer lugar do mundo. Saiba mais sobre o AccuPOS

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Back office management solution that enables convenience store and gas station managers to monitor and control sales and operations.
Web-based back office management solution that enables convenience store and gas station managers to monitor and control sales, transactions, refunds, price books, purchasing and other related operations, all from a single place. Saiba mais sobre o CStore Essentials

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
CStoreOffice® is a secure internet-based back-office software for convenience stores, gas stations, and food service retailers.
CStoreOffice back-office software streamlines c-store operations to track daily sales, reconcile cash, and identify errors and theft. It provides inventory management tools, item-level inventory tracking, and fuel inventory control to identify theft and spoilage. CStoreOffice mobile app enables 24/7 internet-based back-office software access, updating the price book in real-time, and remotely monitoring and tracking sales, workflows, promotions, loyalty programs, and profit margins. Saiba mais sobre o CStore Office

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Identify customers. Strengthen relationships. Amplify sales. Feel the power with Paytronix.
Paytronix is a provider of SaaS customer experience management (CXM) solutions for restaurants and convenience store brands. Through its innovative software design and integrations with widely used point of sale systems, Paytronix empowers more than 330 customers with the flexibility to build unique, revenue-enhancing guest experiences. Customers benefit from big data consumer insights that Paytronix generates through 1-to-1 engagement with more than 165 million loyal guests. Saiba mais sobre o Paytronix

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
IT Retail is an affordable cloud-based POS that is built specifically for small grocery stores and convenience stores.
IT Retail is an affordable cloud-based POS that is built specifically for small grocery stores and convenience stores. We offer powerful analytics and custom tools that give grocers the power to make changes and view sales from anywhere. Get a demo of IT Retail today to understand why hundreds of grocers are upgrading their stores. Saiba mais sobre o IT Retail

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Back office software for convenience stores to manage price book, inventory, fuel, lottery and daily book.
Back office software for convenience stores to manage price book, inventory, fuel, lottery and daily book.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
PosBytz is a Complete Omnichannel Solution integrated with POS for Retail & Restauarants to manage both multi outlets and Online orders
PosBytz is a Complete Omnichannel Online ordering Solution integrated with POS for Retail & Restauarants. We offer a complete solution to manage your business from setting up your inventory, purchase, sales , Online ordering & reports. PosBytz supports launching your POS on your Android/Windows Desktop, Tablets and Phones integrated with the Cash register, printers, scanners, bar code label printer and Cash Drawers. Saiba mais sobre o POSBytz

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Convenience store system that offers computer-assisted ordering, merchandise receiving, item verification, and automated store audit.
Convenience store system that offers computer-assisted ordering, merchandise receiving, item verification, and automated store audit.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Cloud-based back office solution for the convenience, petroleum and retail space. Loss-Prevention, Inventory, analytics, & more
With 36+ years experience, Success Systems is now the most recommended automation solution for independent retailers. Offer the most diversified CLOUD solutions including real-time loss prevention, back office, store analytics, and the most comprehensive tobacco rebate and loyalty reporting service for Altria, RJRT and ITG. Our tobacco rebate reporting solutions cover 25 different POS solutions including Gilbarco, Wayne, Verifone and Clover. Saiba mais sobre o ePB

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
POS and eCommerce solution for grocery and convenience stores that helps improve profits by optimizing operations and increasing sales.
Increase your store profits and optimize your operations with the XoomRetail POS and eCommerce solution designed specifically for grocery and convenience stores. Sell unlimited products, improve customer loyalty, manage inventory and accept cash, credit, debit, SNAP/EBT, and WIC payments to attract new customers. Built-in advanced eCommerce supports curbside pickup, delivery, SMS/email customer notifications, and the sophisticated reports help you identify areas to improve your business. Saiba mais sobre o XoomRetail

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
SSCS is a leading developer of back office software for c-stores and gas stations with the finest traning and support in the industry.
SSCS is a gas station/convenience store software provider founded in 1981 by a multi-site petroleum entrepreneur. Our understanding of the industry has grown out of those beginnings and helps us effectively address the needs of our customers, from single gas station operators to the largest oil companies in the world. Saiba mais sobre o Computerized Daily Book

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Convenience store POS systems, that support interfaces to 3rd party loyalty systems and fuel dispensers.
Convenience store POS systems, that support interfaces to 3rd party loyalty systems and fuel dispensers.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
ACCEO Logivision point-of-sale software is easy to use, easy to manage, and designed specifically for fast-moving retail environments.
ACCEO Logivision point-of-sale software is easy to use, easy to manage, and designed specifically for fast-moving retail environments.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Enterprise software for convenience store/gas station business that offers transaction-level analysis and detailed POS journals.
Enterprise software for convenience store/gas station business that offers transaction-level analysis and detailed POS journals.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Online POS system that offers inventory tracking, reports audit, and sales performance audit.
Online POS system that offers inventory tracking, reports audit, and sales performance audit.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Installed system for supermarkets, grocery, and convenience stores, that offers inventory control and intuitive touch screen interface.
Installed system for supermarkets, grocery, and convenience stores, that offers inventory control and intuitive touch screen interface.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Automate lottery reconciliation and improve shift closing process integrity using this ERP back office Retail software.
Automate lottery reconciliation and improve shift closing process integrity using this ERP back office Retail software.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
A suite of automation technology solutions, that offers store daily paperwork, price book, item level inventory, and financials.
A suite of automation technology solutions, that offers store daily paperwork, price book, item level inventory, and financials.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Software for petro and convenience markets and kiosks with features like payment processing, self-service, and project management.
Software for petro and convenience markets and kiosks with features like payment processing, self-service, and project management.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for liquor stores, wine shops, wineries, breweries, and wholesalers.
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for liquor stores, wine shops, wineries, breweries and wholesale distributors. Features include: club management, tasting rooms, lightning-fast checkout, age verification (state and federal compliance), mobile solution, CRM, Safe Sync 'Always On' mode, loyalty and gift card programs, robust reporting, comprehensive inventory management, security system integration, accounting integration, and more. Saiba mais sobre o Rapid Bev POS

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
ERP and CTRM solution that enables businesses to manage commodity trading, logistics and procurement.
iRely provides best-in-class software for commodity management, petroleum distribution, retail, grain operations, and agribusinesses. iRely has nearly 40 years of experience delivering end-to-end enterprise resource planning (ERP) and commodity trading and risk management (CTRM) solutions to simplify complex business processes through a single point of truth. Saiba mais sobre o iRely i21

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
O software de conformidade ambiental ajuda os operadores de lojas de conveniência a reduzir as multas ambientais e gerenciar os riscos com confiança.
O software de loja de conveniência Titan Cloud oferece aos varejistas quatro soluções distintas em uma plataforma. Desde a gestão de combustível e a manutenção das instalações até a conformidade ambiental, essa plataforma flexível permite que proprietários e operadores simplifiquem e automatizem seus processos para maximizar a receita e obter maior lucratividade em todos os locais. Saiba mais sobre o Environmental Compliance

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
ALL-IN-ONE POS SOFTWARE
In recent time and with the evolution of cloud technology, many subscription based software have tried dominate the market by replacing the license based model and providing feature rich software applications over the cloud but, its dependency on internet and subscription model system actually proves to be an expensive proposition for the salons, spa and beauty businesses. Saiba mais sobre o Invoay

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Back office system that allows you to track inventory, control back room scanning & price, and manage your price book from the office.
Back office system that allows you to track inventory, control back room scanning and price, and manage your price book from the office.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Receive vendor invoices electronically and reconcile lottery sales using this retail pricebook management software.
Receive vendor invoices electronically and reconcile lottery sales using this retail pricebook management software.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Installed software for small operators, offerring daily task lists and exception alerting.
Installed software for small operators, offerring daily task lists and exception alerting.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Agilence, Inc. is the leading SaaS provider of data management and analytics focused on grocery, retail, and fast-casual restaurants.
Agilence is a SasS data management and analytics platform used at over 70,000 grocery, retail, and restaurants. The Agilence platform unites digital and physical transactions from across the enterprise to unlock insights, improve operating outcomes, and deliver a consistent brand and customer experience everywhere your company meets the customer. Saiba mais sobre o Agilence Analytics

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Preferred POS software is locally installed complete retail solution built with small to medium retail establishments in mind.
Preferred POS software is an application installed on your computer. It is a complete and robust retail solution built with small to medium retail establishments in mind. You can also purchase a full software and hardware package to leave the installation and configuration to us. Saiba mais sobre o Preferred POS

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Streamlines ordering and operations for the convenience retail industry, and offers features for sales analytics and insights.
Skupos drives revenue growth across all segments of the convenience retail industry through technology that connects both retailers and brands to their shoppers. With a focus on independent stores and small chains, the Skupos platform enables both retailers and brands to compete through better understanding and serving their customers. Founded in 2016, a growing network of 14,000+ customers across all 50 states rely on Skupos to boost sales volume and increase their customer base. Saiba mais sobre o SKUPOS

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Back-office & accounting software solutions for Convenience Stores, Co-ops, Fuel Dealers and Petroleum Marketers
Red River Software provides back-office & accounting software solutions for Convenience Stores, Co-ops, Fuel Dealers and Petroleum Marketers. For over 30 years, Red River Software has helped to improve the efficiency and accuracy of businesses by providing the most relevant, comprehensive and affordable software solutions on the market. The software packages are flexible customers have the choice between a cloud-based subscription or installing the software on their own server. Saiba mais sobre o Red River C-Store

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
An accounting solution for convenience stores with daily cash reports, lottery ticket scanning, reports & analytics, and more.
An accounting solution for convenience stores with daily cash reports, lottery ticket scanning, reports & analytics, and more.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Cloud-based convenience store management platform that enables users to create purchase orders, monitor employee performance, and more.
Cloud-based convenience store management platform that enables users to create purchase orders, monitor employee performance, and more.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
A full customized backoffice software package for c-stores to manage pricebook; inventory; gross profit; vendor costs and much more
A full customized backoffice software package for c-stores to manage pricebook; inventory; gross profit; vendor costs and much more

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
OpenPro Easy ERP software is an ideal full featured solution for small to medium size businesses. Real-time KPI reporting.
OpenPro Easy ERP streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business work flows, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers, suppliers and partners. It provides real-time visibility into key Performance Indicators (KPI) for better, faster decision-making. OpenPro ties together accounting/ERP/CRM/ecommerce applications allowing you to support your entire business with one system. Saiba mais sobre o OpenPro EASY Software

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Focus POS is complete ERP Software Solution with competitive and powerful features required by leading retailers
Focus POS (point-of-sale) is a complete ERP Solution, empowering retailers to track purchase orders and payments, manage real-time inventory data, loyalty programs, sales analytics, and more through a unified platform. The software is customizable and is equipped with features like touchscreen UI and multiple form factors for speeding process time. It can be implemented as both a standalone solution or integrate with our software to simplify business operations and deliver an inspired customer e Saiba mais sobre o Focus POS

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Cloud-based POS Billing & Retail Store Management Software System made for businesses of all kinds and sizes.
Online cloud based Billing Software for Retail shops. Modernise your retail outlets with POS billing, Inventory Management Software, & Customer Management. Built for supermarkets, grocery stores, retail cloth shops, pharmacies, and businesses of all kinds and sizes. Connect and ease your multi-store retail operations, and work across multiple devices: web browsers, android mobiles, tablets, iPad, and POS machines and more. Saiba mais sobre o ZWING

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Helps you save on fuel costs, manage margins, increase revenues and grow your customer base.
Helps you save on fuel costs, manage margins, increase revenues and grow your customer base.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Management program for small businesses
Management software to easily and effectively carry the sale of articles. The program is aimed at small businesses, large establishments and general companies.

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
XE Convenience offers various features specifically designed to make owning a business easier.
XE Convenience offers various features specifically designed to make owning a business easier. Transferring the total price into a card terminal leads to eliminating human error and cutting down the waiting line. XEPOS offers real-time stock control and provides you with reports showing your stores overall performance to help you make better and more informed decisions. Our cloud-based system also keeps your data safe and lets you view your business from anywhere around the world. Saiba mais sobre o XE Convenience

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
BOHA! automates back-of-house processes to improve task management, HACCP compliance, food prep labeling, inventory management.
Welcome to the shift in how back-of-house operations are scheduled, tracked, and executed. BOHA! Restaurant Operations Platform leverages the AI and machine learning capabilities of iOS to help leading restaurant operators speed through previously labor-intensive, paper-based procedures. Join the thousands of restaurants using BOHA! to modernize your task management, food safety, food prep, and inventory management processes today. Saiba mais sobre o TransAct

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única
Image Recognition AI built for CPG leaders to optimize store execution and improve store sales through accurate and real-time insights.
InfiViz is a game changing tool and technology that empowers CPG brands with actionable insights from every retail touchpoint, at an unprecedented accuracy, speed and scale. By leveraging cutting-edge Computer Vision technology & Deep learning algorithms,CPG leaders can now gain accurate & actionable insights decoded from processing thousands of visual data captured in stores. The captured images, across various regions, time axis and channels, are analyzed to convert visual data into Saiba mais sobre o InfiViz

Recursos

  • Gestão de estoques
  • Gestão de combustível
  • Para restaurantes
  • Ponto de venda de armazéns
  • Várias lojas
  • Loja única