130 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
O Shortlist é uma plataforma inteligente e fácil de usar para gestão de terceirizados. O produto facilita o processo para que pequenas e grandes empresas integrem, gerenciem e paguem terceirizados em mais de 200 países com apenas alguns cliques. Cuide da conformidade, da geração de relatórios e da gestão de projetos em uma fração do tempo que você gastaria. Desde pequenas start-ups até as maiores marcas do mundo, o Shortlist é uma solução completa que oferece recursos poderosos e flexibilidade para todas as etapas do crescimento dos negócios. Saiba mais sobre o Shortlist O número um em sistema de gestão de terceirizados Saiba mais sobre o Shortlist
Uma solução de gestão de fornecedores baseada em nuvem, orientada por inteligência artificial, simples de usar e poderosa. Gerencie fornecedores e contratos, receba alertas automatizados de datas-chave, monitore riscos, gerencie a carga de trabalho e armazene arquivos e mensagens, tudo em um só lugar, em toda a empresa. O conjunto de ferramentas de geração de relatórios, colaboração e alerta do Gatekeeper torna a gestão de fornecedores e contratos fácil e eficaz. Saiba mais sobre o Gatekeeper Uma solução de gestão de fornecedores baseada em nuvem, simples de usar e poderosa. Escolha uma maneira melhor ainda hoje. Saiba mais sobre o Gatekeeper
O Urbest simplifica a comunicação em grupo, rastreamento de trabalhos, classificação e pagamento para gerenciamento de instalações e trabalhos de projeto. A interface é intuitiva, o que reduz o tempo gasto para integrar novos usuários. O Urbest pode se ajustar a qualquer tipo de edifício ou organização. Escolha trabalhar de forma independente com o Urbest ou vinculá-lo ao seu sistema de planejamento de recursos empresariais (ERP na sigla em inglês) ou de gestão de ativos. Por fim, depois de alguns meses, você obtém acesso a análise de comportamentos com planos de ação sugeridos. Saiba mais sobre o Urbest Comunicação em grupo, rastreamento de trabalhos, classificação, pagamento, análise de comportamentos com planos de ação sugeridos. Saiba mais sobre o Urbest
O HarmonyPSA é compatível com todo o ciclo de vida do negócio, desde a geração de leads até a renovação de contratos. Foi criado e construído especificamente para empresas de software e serviços, automatizando funções de negócios em uma única plataforma na nuvem em qualquer dispositivo. Saiba mais sobre o HarmonyPSA A última geração da ferramenta PSA. Pacote completo de automação de serviços profissionais para empresas de software e serviços. Saiba mais sobre o HarmonyPSA
A Procore Technologies, Inc., o software de gestão de projetos de construção mais usado no mundo número um, ajuda as empresas a aumentar drasticamente a eficiência e a responsabilidade do projeto ao simplificar e mobilizar a comunicação e a documentação do projeto, aumentando simultaneamente os lucros. O Procore permite que profissionais do setor de construção colaborem em projetos de qualquer dispositivo conectado à Internet, com acesso a todos os documentos, contratos, RFIs, apresentações, programações e desenhos do projeto, entre outros. Poderoso, mas fácil de usar, software de gestão de projeto de construção baseado em nuvem para todos os profissionais de construção a uma taxa fixa.
Dê lances e ganhe mais trabalhos com o software de início e estimativa de construção fácil de usar do STACK. Você gastará menos tempo avaliando planos e mais tempo ganhando projetos. Com o STACK Pro, você poderá: 1) estimar com precisão os custos de materiais, equipamentos e mão de obra. 2) Reduzir o tempo de início do projeto em 75 % ou mais. 3) Colaborar com sua equipe em qualquer lugar e em qualquer dispositivo. Crie uma conta gratuita hoje! Software de início e estimativa fácil de usar e baseado na nuvem para empreiteiros. Compatível com Mac e PC. Crie uma conta gratuita hoje!
O mHelpDesk é uma solução fácil e poderosa para o seu negócio de contratação, automatizando tudo, desde o primeiro contato com o cliente até o pagamento. Os clientes recebem ferramentas móveis e online incomparáveis em desempenho, confiabilidade e funcionalidade. As melhores ferramentas estão reunidas em um pacote extremamente fácil de usar e acessível, que não requer grandes investimentos iniciais. E os especialistas internos em produtos colocam você em funcionamento imediatamente. O software de contratação de terceiros mais rápido, mais fácil e de maior valor para automatizar tudo, desde o primeiro contato com o cliente até o pagamento.
Faça sua pequena empresa parecer maior com o software de serviço doméstico da Jobber. O Jobber ajuda milhares de empresas a melhorar e expandir seus negócios. Não importa onde você esteja, faça cotações, agende e fature trabalhos; otimize rotas, monitore e distribua equipes; alerte e comunique-se com os clientes; sincronize o produto automaticamente com seu software de contabilidade, tudo em um só lugar. Você será pago mais rapidamente e parecerá mais profissional do que nunca. Além disso, o suporte dedicado gratuito da Jobber o ajudará em todas as etapas. Faça sua pequena empresa parecer maior. O Jobber ajuda empresas de serviços domésticos a cotar, agendar, faturar e receber pagamentos mais rapidamente.
Geofence your site to track time and attendance, run site inductions, track keys, work order. Trusted by JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Goodman and thousands of organisations globally. Busy, repeat users can "check-in" using their smart phone, hosts pre-register guests in advance and get notified via any device. Instant set-up, easy to use with all the hardware provided via our online global shop. 24 hr support and 30 day free trial. No credit card required. Sine is a workplace software system for registering visitors, contractors, staff, students & couriers via the web, tablet & mobile.
PlanHub is free construction plan room and bid management software that allows general contractors to post projects, send bid invites, share information with subcontractors, suppliers, and vendor. There is no limit on the number of users per company. Subcontractors can register for free and start on a free trial to view projects, download project specs, and submit a bid. After the free trial ends, the user can choose to go on a PlanHub Basic Plan, or upgrade to PlanHub Premier. Allows contractors to post projects, send bid invites, share information with subcontractors and manage multiple team members
Construction doesn't stop; you shouldn't either. Manage your projects from anywhere with our cloud-based construction management platform. Manage everything from pre-construction through project closeout, while connecting team members using any device. In addition to strong field reporting, RedTeam provides solutions for all steps of the project management process, from generating new business, pre-construction, contracting, performance management, and financial controls. Comprehensive cloud based solution for GCs, commercial construction project management, document control and construction financials.
O Aconex da Oracle é uma das principais plataformas para entrega de projetos digitais, conectando equipes para construir o mundo. Com mais de 5 milhões de usuários e mais de US$ 1 trilhão em valor de projeto entregue em mais de 70 países, o Aconex da Oracle conecta proprietários, contratados e equipes de projeto nos setores de construção, infraestrutura, energia e recursos fornecendo visibilidade e controle de todo o projeto às diferentes organizações que colaboram no projeto. Uma das principais plataformas para entrega de projetos digitais, conectando equipes para construir o mundo. Com a confiança de mais de 5 milhões de usuários em todo o mundo.
Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
JobProgress is an ALL-IN-ONE "Run your Business" App for ALL CONTRACTORS. JobProgress equips contractors with an easy to use APP which will produce unparalleled results by enabling you to control, organize and manage your business from anywhere, at anytime. JobProgress is easy and powerful allowing teamwork and workflow from the point of view of the home improvement contractor so you, and your team, can intuitively track, monitor and measure their progress. Business productivity platform that helps home improvement contractors manage workflow, employees, sales, and field operations.
O Raken foi apontado como n.º 1 em software de geração de relatórios diários e um dos 5 melhores aplicativos móveis para construção pela AGC National. É um aplicativo de geração de relatórios diários e uma solução de cartão de ponto rápida e simples, economizando tempo no processo diário de geração de relatórios. Digite ou insira informações usando voz para texto durante o dia, diretamente do seu telefone ou tablet enquanto estiver no local de trabalho. Adicione imagens da construção, vídeos, informações do painel, boletins meteorológicos e anexos ao seu relatório. Salve até mesmo todas as suas conversas na caixa de ferramentas dentro do aplicativo! Relatórios diários de construção e cartões de ponto mais fáceis para superintendentes, mestres de obras e gerentes de projetos no local de trabalho.
Top ENR General Contractors depend on Rhumbix to help manage subcontractors. Our Time and Materials Tracking product creates a uniformed way for subs to submit out of scope work. As a GC you can review, edit, comment, and approve tags as they come in. Rhumbix is the single-source of truth for field data.
O eSUB é um software de gestão de construção baseado na nuvem para empreiteiros autônomos gerenciarem projetos a partir de qualquer dispositivo. Crie, armazene e acesse todos os documentos da construção e atividades de gestão de projetos em um local central. Gerencie projetos sem papel por meio de um login seguro na Internet no escritório ou no campo. O pacote de software eSUB inclui gestão de projetos, gestão corporativa, gestão de cartões de ponto e gestão de recursos, agendamento e o aplicativo móvel eSUB Field Works. O eSUB padroniza a gestão de projetos e estabelece um sistema de documentação para subcontratados com base nas melhores práticas do setor.
A Jonas Construction Software oferece programas líderes do setor em gestão de serviços, construção e contabilidade há 25 anos. A solução totalmente integrada oferece todas as ferramentas necessárias para aumentar a produtividade e melhorar os resultados. A Jonas desenvolveu essa solução para atender especificamente às necessidades do setor de construção, permitindo que as empresas de construção otimizem as operações, melhorem a eficiência e cresçam. Software totalmente integrado que atende a todos os aspectos da gestão de sistemas de climatização, empreiteiras e prestação de serviços.
Fácil de usar, intuitivo e gratuito, o Loc8 fornece um nível de conhecimento vital para pequenas empresas de serviços. Essa plataforma pronta para uso permite que os usuários criem/enviem orçamentos, gerenciem trabalhos e equipes e obtenham informações financeiras completas sobre as operações. Com integrações inteligentes com Xero e QuickBooks, todas as faturas podem ser criadas, gerenciadas e geradas diretamente de um dispositivo móvel. Com o Loc8, os usuários também podem receber pagamentos com cartão de crédito diretamente no campo e registrar pagamentos em dinheiro. O Loc8 ajuda milhares de empresas a crescer e prestar um trabalho de campo de nível internacional. Cumpra a missão com o Loc8.
Touchplan é a ferramenta de colaboração de construção que comprovadamente lhe ajuda a concluir antes do prazo. Baseado na Internet e acessível em qualquer lugar, Touchplan ajuda a identificar como as equipes podem melhorar continuamente a entrega de excelência em todos os projetos. Pronto para uso em minutos, Touchplan integra-se aos planejamentos principais e cria registros de restrição instantaneamente. Com o intuito de economizar 20% dos projetos, Touchplan tem a confiança de US$ 22 bilhões do setor de construção, 12 mil usuários, 800 projetos globais e mais de cem construtores, incluindo 18% do top 100 da ENR. Touchplan é a única ferramenta de colaboração de construção que comprovadamente lhe ajuda a finalizar e oferecer excelência.
O Tradify é um aplicativo tudo-em-um de gerenciamento para empreiteiros, projetado especificamente para empresas de serviços com 1-20 funcionários. Ele contém tudo de que um prestador de serviço precisa para reduzir os custos administrativos. Cotações, faturas, planilhas de horas, gestão de trabalho de campo, pedidos de compra, agendamento e geração de relatórios de trabalho. O Tradify lida com tudo com facilidade. Mais de 10 mil eletricistas, encanadores, profissionais de climatização, construtores e outros profissionais usam o Tradify em todo o mundo. Os clientes escolhem o Tradify porque é fácil de usar. O Tradify é um software de gerenciamento para empreiteiros, desenvolvido para empresas de serviços. Faça cotações, agende, monitore e fature em qualquer lugar.
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurately *Reporting on labor costs and production tracking *Managing tasks and project punch lists *Shift and job notes for effective company-wide communication *Improving job profitability *Calculating accurate and transparent overtime hours *Scheduling your workforce to reduce no-shows SINC is your boots-on-the-ground job costing and workforce management tool, bridging the gap between the job site and the office.
O Knowify tem como objetivo oferecer uma solução de gestão empresarial para subempreiteiros comerciais/residenciais, empreiteiros residenciais e negócios de construção que usam o QuickBooks Online. Os empreiteiros usam a ferramenta para lidar com custeio de obras, contratos, gestão de projetos, pedidos de alteração, solicitação de informação, obras em andamento, agendamento, monitoramento de horas, faturamento progressivo e faturamento do AIA em uma plataforma unificada. Experimente gratuitamente. Para empreiteiras que desejam administrar um negócio mais produtivo. Gerenciamento de obras, contratos, faturamento, subempreiteiros e muito mais.
O simPRO Enterprise é um software de gestão de trabalhos desenvolvido para gestão empresarial de projetos complexos e de manutenção para empresas de setores varejistas e de serviços. Com amplos recursos para estimativa, manutenção e gestão de projetos, combinados com programação inteligente e eficiente, conectividade de campo contínua, faturamento e pagamento no local e muito mais, o Enterprise orientará sua empresa para fornecer um serviço excepcional e maximizar a eficiência e a lucratividade. Software de gestão de trabalhos desenvolvido para gestão empresarial de projetos complexos e de manutenção para empresas de setores varejistas e de serviços.
O simPRO é uma solução completa de software de gestão de trabalho de campo com recursos avançados para gerenciamento de empreiteiros. Se você tem problemas com o agendamento de empreiteiros, o custo do trabalho, a estimativa, a gestão de projetos ou outras áreas do fluxo de trabalho, as soluções de software do simPRO podem enfrentar os desafios prementes através de tarefas automatizadas, geração de relatórios comerciais detalhados e um aplicativo móvel que conecta as operações do escritório aos empreiteiros no campo. Gerencie facilmente empreiteiros e projetos com o simPRO. O simPRO é uma solução de software de gestão de trabalho de campo com recursos para ajudar a gerenciar eficientemente empreiteiros e agilizar as operações.
Bem-vindo ao cammsproject, uma maneira fácil de gerenciar projetos e portfólios na nuvem. Tudo é simples com uma interface do usuário (UI) elegante, fluxos de trabalho e modelos flexíveis e painéis de fácil leitura. Economize tempo classificando projetos, atribuindo tarefas e alocando recursos, tudo no mesmo sistema. E reduza os e-mails e as reuniões comunicando-se com a equipe por meio do Hub. Além disso, os aplicativos para iOS e Android significam que é possível acessar os dados da organização em qualquer lugar, a qualquer hora. Disponível em quatro níveis de preços. Gerencie todas as necessidades de gestão de projetos da organização em um sistema flexível e fácil de usar.
Estimativas | Gestão de projetos | Agendamento - Para os profissionais no setor de construção residencial. O mundo de subempreiteiros no setor de construção residencial é competitivo, seja você encanador, instalador de coberturas ou eletricista. Sua capacidade de fazer o trabalho rápido e sem erro é uma das principais coisas que destaca a sua empresa das outras. O Bolt ajuda a planejar seus trabalhos, comunicar como empresa e executar de forma eficaz para todas as construtoras para as quais você trabalha. Faz login no Supply Pro, ITK e outros sites de agendamento? Construído para os subempreiteiros e profissionais no setor de construção residencial.
Software de gestão de propostas online que gerencia informações de contatos, documentos, comunicações e pré-qualificação. Software de gestão de propostas online que gerencia informações de contatos, documentos, comunicações e pré-qualificação.
Empreiteiros de gestão de trabalho de campo estão sempre em movimento, às vezes visitando quatro ou cinco locais por o dia, o que torna a comunicação ainda mais crucial. Tirar fotos ajuda a redigir propostas, coordenar equipes e lidar com disputas de clientes, mas organizá-las pode se tornar uma enorme dor de cabeça. Os usuários podem tirar fotos ilimitadas com carimbo de localização e hora, enviadas para a nuvem e armazenadas com segurança para acompanhar as atividades de campo. O CompanyCam é uma solução de armazenamento de fotos e organização para empreiteiros e empresas de trabalho de campo.
O SAP Fieldglass, líder de longa data em compra de serviços e gerenciamento de talentos externos, é usado por organizações em todo o mundo para encontrar, envolver e gerenciar todos os tipos de recursos flexíveis. A plataforma aberta e baseada na nuvem foi implantada em mais de 165 países, ajudando empresas a automatizarem todo o processo de aquisição e gerenciamento de talentos temporários, transformando a maneira como o trabalho é realizado, aumentando a agilidade operacional e acelerando os resultados de negócios na economia digital. O SAP Fieldglass é líder global em software baseado na nuvem para gerenciamento de talentos externos e aquisição de serviços.
O Donesafe é uma solução de software para empreiteiros e fornecedores que conecta o sistema de gestão de empreiteiros em campo à equipe interna de gestão. O Donesafe torna rápido e fácil acessar, inserir e gerar relatórios de dados de empreiteiros em tempo real. O Donesafe é uma plataforma nova e moderna com funcionalidade de ponta a ponta. O programa funciona online com qualquer dispositivo, inclusive offline com aplicativos nativos para iOS e Android. Use os modelos prontos para uso ou configure para alinhar a requisitos específicos. Experimente. Uma plataforma de empreiteiros baseada na nuvem para resolver todos os requisitos. Simples para os trabalhadores usarem, simples para os gerentes personalizarem. Experimente.
Preparar os empreiteiros para trabalhar no seu local com segurança e eficiência é a parte menos eficaz da construção. O GoContractor é uma plataforma de orientação online simples, criada para equipes que desejam sair do canteiro de obras três vezes mais rápido. Mais de 350 mil trabalhadores e gerentes de construção usam o GoContractor para fazer suas orientações de EHS online, no seu próprio ritmo, a partir de qualquer dispositivo em vários idiomas. Uma plataforma simples de orientação de empreiteiros que coloca os trabalhadores no canteiro de obras três vezes mais rápido.
FieldPulse makes it possible to run a professional and profitable independent contracting business from a computer or mobile device. With FieldPulse, estimates, invoices, and payments are a breeze. Envision customers writing glowing online reviews because your crew was on-time, prepared for the job, and the customer was kept informed. Features include the easiest to use scheduling, customer management, estimates/invoicing, mobile payments, timesheets, GPS-location tracking. And so much more! The only app for small contractors and crews, easily handling all of your job, crew, & customer management tasks at a great low price.
O Kalo é um sistema de gestão autônomo desenvolvido para empresas que buscam otimizar a maneira como trabalham com autônomos. O Kalo fornece a empresas inteiras e equipes individuais uma plataforma simples para integrar, atribuir trabalho, rastrear faturas e pagar autônomos. O Kalo é o sistema líder no mundo de gestão de autônomos; organize, contrate e pague a partir de um único painel.
O software FinishLine é uma solução de gestão de contratados e lista de pendências super fácil de usar. Simplifique listas de pendências, medidas de garantia da qualidade/controle da qualidade, questões de segurança, observações em campo, garantia e listas de conclusão. Compartilhe facilmente relatórios com subempreiteiras por e-mail. Uma abordagem intuitiva e bem testada para aprimorar a gestão de contratados. Os clientes economizam tempo e dinheiro, aprimorando o processo de inspeção e geração de relatórios. O FinishLine pode ser usado para projetos pequenos e projetos maiores, que exijam mais de 100 usuários. Solução de gestão de contratados que simplifica o processo de garantia da qualidade/controle da qualidade, listas de pendências, questões de segurança, garantia e listas de verificação, entre outros.
Com esta ferramenta de gestão de projetos com tudo incluído as atualizações são rápidas, as atividades do usuário são rastreadas em tempo real e os empreiteiros gerais podem verificar se as instruções foram comunicadas e seguidas. Desde marcações até o arquivamento de e-mails, as ferramentas permitem agendar, compartilhar documentos, processar envios, atribuir e acompanhar tarefas e criar RFIs, minimizando o retrabalho e mantendo o orçamento sob controle. Com o SKYSITE, você pode colaborar, gerenciar, marcar e compartilhar seus documentos de construção a partir de qualquer O SKYSITE agiliza e simplifica a distribuição de documentos, colaboração em projetos, marcações, atualizações e colaboração.
Colete, gerencie e requalifique documentos de terceiros com um software intuitivo baseado na nuvem, que é gratuito para organizações de contratação. Automatize os principais processos administrativos para assegurar a conformidade, minimizar os riscos e recuperar o seu tempo. A conformidade do contratado replica os processos existentes para que não haja virtualmente nenhuma curva de aprendizado. Trata-se da opção de menor custo disponível para contratados e configurada em questão de minutos. A solução perfeita para setores altamente regulamentados. Uma plataforma para gerenciar contratados que verifica qualificações, rastreia projetos/documentos e mostra os níveis de conformidade em tempo real.
Sistema para gerenciar ferramentas, equipamentos, materiais e consumíveis em toda a sua empresa. Sistema para gerenciar ferramentas, equipamentos, materiais e consumíveis em toda a sua empresa.
EagleView is transforming the way you work by bringing you the highest level of accuracy in a constantly changing world. EagleView combines imagery that reveals the finest and most important details with computer vision to help you identify insights into any locationfrom anywhere. By delivering timely, comprehensive answers to complex questions, we help professionals across industries improve peoples lives and make informed decisions for the present and future. We combine imagery that reveals the finest and most important details with computer vision to help you gain insights into any location.
Software simples de gestão da construção para empreiteiras comerciais que gostam de manter as coisas simples. Requerimentos de informação (RFIs, na sigla em inglês), envios, relatórios diários, ASIs, problemas e listas de pendências. O software online fácil de usar mantém todos os documentos em um só lugar e a equipe em completa sintonia. Inclui tudo o que você precisa, sem os recursos que você jamais usará. Inclui RFIs, envios, relatórios de campo, problemas e lista de pendências. Integração total de e-mail e capacidade de inserir relatórios diários de construção em dispositivos móveis. Simples. Software simples de gestão da construção para empreiteiras comerciais que gostam de manter as coisas simples. RFIs, envios, relatórios diários...
Web-based solution that enables the creation and management of detailed and highly constructable 3D structural models. Web-based solution that enables the creation and management of detailed and highly constructable 3D structural models.
Smart Contractor - Para empreiteiras gerais e subcontratadas de pequeno a médio porte; comerciais e residenciais. - Estimativas, cronogramas, propostas e contratos, solicitações de cotação de fornecedor/subfornecedor, ordens de compra, ordens de serviço, faturas, solicitações de sorteio AIA, contabilidade de custos, gestão de documentos. - Integrado ao QuickBooks. - Acesso via internet para o cliente sobre as informações do trabalho. - Gestão de projetos de construção integrada e completa e contabilidade por um preço baixo. Software completo de gestão de projetos de construção, contabilidade e custo de trabalho por um preço baixo.
DASH is a cloud-based restoration management system that centralizes operations and streamlines job and relationship management. DASH is a cloud-based restoration management system that centralizes operations and streamlines job and relationship management.
Cognibox is a world leader in supplier and contractor qualification and conformity management. Our advanced online system (SaaS) encompasses all the functions necessary for the management of a thorough and objective qualification process. From search and selection of potential suppliers/contractors, to pre-qualification, evaluation, work monitoring and follow-up , training management or event/incident management, With Cognibox get the most current data on your suppliers and contractors. Contractor conformity and pre qualification management solution. Cognibox helps you to reduce risks and improve your performance.
ISN collects health and safety, procurement, quality and regulatory information for more than 60,000 contractors and 500 Hiring Clients across capital-intensive industries in more than 85 countries. ISNs subject matter experts review this information to help assess the accuracy, relevance and timeliness of the data. Using ISNetworld as an integral part of their management systems, Hiring Clients are able to connect with safer, more reliable contractors and suppliers around the globe. ISNs online contractor management platform, ISNetworld, assists its customers with meeting record keeping and compliance requirements.
Projul is the new EASY to use cloud based construction software for CONSTRUCTION COMPANIES and CONTRACTORS. Designed from the ground up for SIMPLICITY and POWER. If youre looking for the latest and greatest construction management system technology with ALL THE FEATURES, then Projul is for you. Estimating, Change Orders, Scheduling, Time Tracking, Photos, Sales Pipeline, Lead Management, and much more. Projul has NO NONSENSE PRICING and makes running your business easy Projul is an ALL-IN-ONE cloud based construction management software designed to make running your business easy.
improveit 360 is the top business management system built to help home pros efficiently grow their companies and increase profit. This system was designed by a top remodeler to help you eliminate chaos, lower costs and boost revenue. Home pros generate and close more deals by automatically nurturing leads until they buy, track customer relationships, and manage leads, sales, and projects from a central location. With dashboards and reports, owners get a 360 view for better decision-making. Cloud-based contractor CRM that allows home services businesses to manage leads, sales, marketing, human resources, and projects.
The most complete business management solution in the cloud for small companies and self-employed people. Stop wasting time searching the web for separate apps to run your business. KeyOffice gathers everything you need for your everyday operations in one place, linking the most essential features of ERP (Enterprise Resource Planning), BI (Business Intelligence) and CRM (Customer Relationship Management) together in a comprehensible, affordable and secured one-stop cloud application. Coordinate your daily work in the most easy and complete Business Management solution for small companies.
FieldGroove is contractor management software built by contractors, for contractors. Save time and money by automating manual tasks such as estimate building, scheduling and dispatching, inventory management, asset tracking, customer and lead management, and invoicing. FieldGroove is always there for you: it works on both tablets and computers so you can work in the field, and it has powerful tools that support your business at every stage of the job lifecycle. FieldGroove enables contractors to build estimates, schedule jobs, track assets, and invoice customers, from any device at any time.
BROWZ ensures supply chains are safe, qualified and socially responsible by delivering comprehensive solutions to prequalify, assess, monitor compliance based on the unique needs of your business. The BROWZ product suite addresses your needs related to identifying risk within your supply chain, managing employee-level data, conducting safety auditing, and more. Web-based contractor qualification & management solution, supplier risk rating, safety auditing, and workforce management capabilities. Web-based supply chain management with contracting supplier risk rating, safety auditing, and workforce management capabilities.
Kahua provides construction program and project management solutions to improve efficiency and reduce risk. With functionality and workflows built specifically for owners, program managers and contractors, you can be operational in days, minimizing time-to-value, and enhancing user adoption. Kahua is available on all mobile devices to easily connect field to office. Kahua gives you the power and flexibility to effectively manage processes, documents, and cost from project inception to closeout. Kahua provides program and project management solutions for real estate and construction, delivered on a low-code application platform.
Send estimates and invoices remotely from the palm of your hand. Take credit cards, venmo, cash app, zelle, ACH and checks. Get FREE leads in your local area. Let customers download the free SendWork client app and book instantly. Send en-route notifications and communicate directly. Assign jobs to workers, GPS and time tracking. Gain repeat and loyal customers and grow your business. $19.99/Mo Manage your business from the app. Take and receive bookings, send estimates, invoices, get paid. Reduce your admin - 14-Day Free Trial
Tara AI is a platform designed to help modern software teams manage and deliver across their product development lifecycle. Tara AI is a platform designed to help modern software teams manage and deliver across their product development lifecycle.
Cloud-based SaaS mobile construction management software that allows you to track all of your projects information in one spot. Designed from the ground up to work off a smartphone sized screen, Owners, CM's,and Contractors appreciate Fluid CM as a simple, yet powerful project collaboration and documentation platform. Fluid works best for projects that range from $1MM to $50MM and involve teams of 2 to 10 people. Start managing your projects now with your first project being free. Simple and mobile construction management software. Try us out using our 1 Project Free Tier.
TargetDocs is a shared inbox for contractors that collects and tracks all key documents from subcontractors, suppliers and vendors. A shared inbox provides your project teams with automated document checklists that report what documents have been turned in and which ones are still missing. It will also send out email file requests to external organizations for those missing documents. Learn how you can put your project document collection on autopilot by visiting us at www.targetdocs.com. TargetDocs is a shared inbox for contractors that collects and tracks all key documents from subcontractors, suppliers and vendors.
Banyard Solutions are the innovators of e-permits, the leading web-based permit-to-work software and work authorisation system that delivers control of contractors and reduced risks. e-permits helps land-based building owners ensure that the right people, with the right skills, work to the right method statement, in the right place, at the right time. Manage your contractor data in one place and monitor contractor compliance to support reviews and underpin your own internal audit processes. e-permits is a SaaS permit to work system for land-based FM that delivers control of contractors, compliance, auditing & reduced risk.
Cloud-based job management tool that helps firm manage leads and track job progress and equipment through automated alerts. Cloud-based job management tool that helps firm manage leads and track job progress and equipment through automated alerts.
The mai Contractor Portal provides real, clear time visibility of all of your contractor companies details (insurances, risk assessments, licences and permits etc) and their employees (training records, back ground checks etc). It enables you to manage every aspect of your contractor workforce easily using a user-friendly but compliance focused tool. A logical, simple to use platform trusted by leading Fortune 500 companies to manage all of their contractors and employees
Power Tools is a construction specific software suite that is fully integrated. Our products cover the bid process, estimating, equipment, job cost, project management, accounting, lien control, work orders and construction payroll. Power Tools is available in the windows environment, cloud and also site functions on Apple and Android devices. Need a custom feature, report or option? Power Tools is the company you need to talk to. Software that facilitates construction accounting, job costing and project management.
K-Ops is a real-time cloud-based web and mobile application that improves collaboration, communication and productivity between all stakeholders on any construction project, regardless of its size or complexity. Manage issues (punchlist), queries (RFIs), documents and equipment centralizing all the info on a simple, user-friendly platform designed for use on the jobsite (mobile app) and in the project offices (Web version). K-Ops helps manage construction operations, facilitating collaboration between the office and jobsite & improving productivity.
The Papaya Platform consolidates all of your global workforce spending ¿ payroll, EoR, and contractors ¿ into a single dashboard, making it easy to see your overall costs, or to break them down by country or time period. Managing cross-border payments to all your contractors across the globe with the touch of a button. In the full management service, Papaya signs the contracts, accepting full legal liability for your contractors. Papaya provides an end-to-end solution for global contractor management in more than 100 countries.
Main Features: Invoices, Estimates, Client management (CRM), Scheduling, Email notifications, Custom fields, Asset management system, Multi-location support, Landord/tenant support. Businesses and industries that we deliver the most power to: Appliance Repair, Heating & Air Conditioning/HVAC, Plumbing, Home Cleaning, Landscaping, Electricians, Handyman, Movers, Garage Door Services, Home Inspectors, and many others. Our smart business technology is more than just a scheduling tool. Scheduling Suite makes your business powerful!
PaleBlue is the leading provider of Industrial VR Simulations, creating Virtual Reality, Augmented Reality, and 3D simulators for the real world. Our solutions in digitization help our clients to intensify training, streamline workflow, improve safety, and reduce costs - worldwide. Ultimately, in partnership with its customers, PaleBlue seeks to make businesses run better, be safer, and have all the tools at their fingertips. PaleBlue solutions in digitalization help its clients to intensify training, streamline workflow, and improve safety - worldwide.
Contractors Management Software : This software combines simplicity and enhanced efficiency, with alerts, notifications and multi-channel access to various tools. The system creates an effective workflow with multilevel digital approval. Through a series of checks and verifications the software ensures all internal and external regulatory standards are met at every step of the contractor management process from on-boarding of contracted labourers and vendors to off-boarding. An end-to-end contractor management system, The Process from on-boarding of contracted labourers and vendors to off-boarding.
Time is money! We works daily on minimizing the time and efforts while maximizing the productivity of your business. We uses customer feedback to secure the best performance to the users. ManageMart.com is Cloud Field Service Management software is a best solution that can help your business to grow. Powerful CRM, Invoicing, Estimating, Scheduling, Billing, Tracking & Routes, Client Portal & Multi user login. Full financial, tax and management reports necessary to maintain clear cash flow. Managemart cloud field service management software for your business.
Web-based solution that provides construction management through collaboration, tracking, online payments and more. Web-based solution that provides construction management through collaboration, tracking, online payments and more.
Beakon's Contractor Management software is designed for organisations with 50+ staff in medium and high-risk industries. Beakons web-based software provides user-friendly tools to manage your business and drive continual improvement. Manage Documents, Contractors, Training, Audits, Safety, Compliance, Non-conformances, Permits, Licenses and more. Features include: task management, work flow, custom reporting, mobile access, dashboards and configurable forms. Try It Free! Manage business Risk Contractors, Training, Audits, Safety, Compliance work all all devices, dashboard reporting work flow easy to use.
EarthWorks is the easiest to use and most affordable earthwork software for excavating contractors. EarthWorks is the easiest to use and most affordable earthwork software for excavating contractors.
Web-based contractor management tool that helps users manage site safety information, legislations, compliance, competencies, trainings, insurances, documentation, fatigue alerts, emergency evacuation records and more. Web-based contractor management tool that helps users manage site safety information, legislations, compliance, competencies & more.
Avetta connects the worlds leading organizations with qualified suppliers, contractors, and vendors. We bring unmatched visibility to your company through cloud-based technology and human insight. As a result, we foster sustainable growth for your business, as well as your supply chain. Our SaaS subscription software is highly adaptive, and our process includes a collaborative effort to clearly understand your requirements and needs. Avetta connects the world's leading organizations with qualified suppliers, contractors and vendors.
Felix is a cloud-based enterprise procurement platform that streamlines the way companies source, manage and contract with vendors. Large contractors, commercial builders and government organisations across Australia partner with Felix to drive organisational efficiency and collaboration by bringing the right people, tools and information they need together. Felix is a cloud-based enterprise procurement platform that streamlines the way companies source, manage and contract with vendors
TalentDesk.io is an intuitive, easy to use Contractor & Freelancer Management System (FMS) for companies to manage their contract workforce. The platform helps companies transform their contractor management through assisting to: - Onboard and source freelancers and contractors compliantly - Simplify project management - Automate payments & consolidate multiple invoices into a monthly one TalentDesk.io is a Freelancer Management System ideal for contractor management, that helps you onboard, manage & pay your workforce.
Our Workforce Management Software - AtOne .... Delivers on all fronts! With 12 feature rich modules in one software package, companies no longer need employ multiple people related systems and programs. AtOne's contemporary Workforce Management Software platform combines HR, Safety, Training, eLearning, Recruitment and Contractor data in one intuitive application. With 12 Feature Rich Workforce Management Modules.... AtOne® Delivers on all Fronts!
Helps service and construction companies improve scheduling, manage project costs, and reduce paperwork stress. Helps service and construction companies improve scheduling, manage project costs, and reduce paperwork stress.
Collects information on labor and equipment usage as well as installed quantities of material and sub-contracts. Collects information on labor and equipment usage as well as installed quantities of material and sub-contracts.
Online, integrated application for estimating, bidding, scheduling, budget tracking, etc. Online, integrated application for estimating, bidding, scheduling, budget tracking, etc.
SHE Software provides insight to implement and sustain an effective EHS solution that reduces risk in the workplace. Our long-term partnership builds on intuitive software configured to do what you need. Over 850 global organisations use our EHS solutions with more than half a million individual users. Our customers are people with legal or functional responsibility for complex or dispersed operations where traditional approaches to managing health & safety are no longer adequate. With 850+ global organisations using SHE Software, we provide insight to implement and sustain effective EHS solutions that reduce risk
TopBuilder is the construction industrys most advanced cloud-based construction CRM. As experienced professionals in engineering, construction, and software technology, we have redefined what it means to be a construction CRM. With our sales, marketing, and pre-construction software, you will experience better team communication, win more jobs, and have more time to focus on your priorities. With our new mobile functionality, you get all these wonderful benefits anywhere at any time. TopBuilder provides effective, yet easy-to-use sales and marketing tools for contractors, home builders and real estate professionals.
EVA Receptionist is a global leader in Visitor Management systems that confidently offers 10+ language options, enterprise class security and a highly versatile configuration functionality to meet your requirements. The elegant interface allows a number of sign-in scenarios for your visitors, contractors, couriers, staff, and more, all in one easy to use system. EVA Receptionist is a highly configurable and secure Visitor Management system used by companies in 15+ countries.
SnagR is designed to monitor the progress of complex projects, providing the easiest way to capture field data, automate reporting and visualise sophisticated analytics. Import your project schedule from MS Project, Asta Powerproject or Primavera, and SnagR will reocrd and visualise the real-time progress automatically. SnagR makes it simple to collect, report, manage and analyse defects. Customise your forms and inspections and get access to on-site data in real-time. SnagR connects developers with contractors, field team with head office, and data with analytics.
TRUE is designed with contractors in mind, to increase efficiency and improve workflow in day-to-day operations. TRUE quickly and easily handles complex and tedious processes such as DBA prevailing wages, certified payroll, job costing, pay applications, and advanced scheduling for both projects and service jobs. Also available are the essentials for every firm, including Accounting, HR, Equipment, Project Management, Service Management, Procurement, Labor, Progress Reporting and more! All-in-one cloud-based construction management solution for Specialty Contractors & Field Service firms.
ComplyWorks Corporate CMS has changed the way companies and contractors manage their prequalification and compliance processes. Our flexible and scalable web-based solution can help you and your team through the entire contractor management lifecycle. Improve your compliance, operations and supply chain processes with our CMS for a more efficient and effective operation.
Complete control, automated oversight and reporting, this is software designed to do the time-consuming work associated with LEM management. ILLUMYS has helped major clients working in the industrial construction sector improve their processes, no matter which side of the project they are on: EPCMs and Project Owners use ILLUMYS to manage and pay subcontractors, report on project progress and forecast completion costs vs budget; ILLUMYS efficiently captures and reports on all aspects of labour, equipment and material inputs providing total project control.
SiteSupervisor offers the benefits of the big players, but it's the ONLY solution built from the ground-up to be affordable to all. SiteSupervisor helps everyone in our industry work more effectively - architects, consultants, contractors, subcontractors and more. With powerful features created from hands-on experience, SiteSupervisor not only helps you deliver your current project better. It also grows your business network for future success. Collaboration across Construction. Solved. SiteSupervisor delivers value to every architect, consultant, contractor & subcontractor. Collaboration across Construction. Solved.
Contractors, haulers, & material producers enhance hauling operations by eliminating manual processes & automating fleet management. Contractors, haulers, & material producers enhance hauling operations by eliminating manual processes & automating fleet management.
Whether you are a Dry Wall, Electrical Contractor or any type of contractor making sure you are on top of your budgeted Man Days is important. With our solution for contractor, you are able to see real numbers daily and adjust appropiately with your contractors and team! Labor tracking for sub contractors and contractor commercial industry from all divisions.
(0 avaliações)
Ver perfil
Would implementing a more efficient and centralised contractor lifecycle management system help your company? Rapid Contractor Management lets you manage the entire lifecycle of your contractors from a centralised location. Our online contractor management solutions are perfect for companies of any size who engage contractors. They enable you to issue pre-qualification forms, determine legal compliance, store all company documents online, track expiry dates and more. Online system for managing contractor compliance. Issue pre-qualification forms, view legal compliance, store company docs and more.
(0 avaliações)
Ver perfil
Business management software for government contractors - time accounting, employee admin, contract admin, expense management. Business management software for government contractors - time accounting, employee admin, contract admin, expense management.
(0 avaliações)
Ver perfil
Includes health&safety monitoring, project management, construction management, and site management modules for contractor management. Includes health&safety monitoring, project management, construction management, and site management modules for contractor management.
(0 avaliações)
Ver perfil
Online system with timesheets, invoicing, payroll, debtor management, and project tracking capabilities for contractor management. Online system with timesheets, invoicing, payroll, debtor management, and project tracking capabilities for contractor management.
(0 avaliações)
Ver perfil
Provides presence & compliance management, mobile photo ID confirmation, emergency evacuation tools, licences and insurance policy management. Provides compliance management, mobile photo ID confirmation, emergency evacuation tools, licences and insurance policy management.
(0 avaliações)
Ver perfil
Easy to handle and safe Contract-Management with SEMYOU Cloud. Through sem.EasyContract you keep an overview about your contracts and costs, wherever you are. Through a centralized view, all important contract information, like period of validity, costs, periods of notices and contacts, are easily visible. Cloud based contract management Manage with sem.EasyContract your contracts and yourself easily and access them, wherever you are.
(0 avaliações)
Ver perfil
Klinche is leading a new era of Construction industry e-commerce through our revolutionary multi-party payments platform. By bringing together the entire construction project supply chain into our cloud-based solution, users leverage superior workflow and collaboration tools, and realize unprecedented transparency mitigating the financial, legal, and project risks associated with real estate development. Klinche the secured payments solution. Klinche is leading a new era of Construction industry e-commerce through our revolutionary multi-party payments platform.
(0 avaliações)
Ver perfil
A powerful and easy to use job organizer and employee time tracker app for contractors, project managers and skilled trades. A powerful and easy to use job organizer and employee time tracker app for contractors, project managers and skilled trades.
(0 avaliações)
Ver perfil
An all-in-one CRM, job, estimating, and marketing management software for contractors and home pros. An all-in-one CRM, job, estimating, and marketing management software for contractors and home pros.
(0 avaliações)
Ver perfil
Job scheduling, integrated calendars, purchase order creation, contract and job estimates management for contractors. Job scheduling, integrated calendars, purchase order creation, contract and job estimates management for contractors.
(0 avaliações)
Ver perfil
Openforce is the leader in technology-driven services that reduce operating costs and mitigate compliance risk for companies using independent contractors. Openforce frees contracting companies from the burden of onboarding, contracting, and settlement processing, while helping contractors build their business. Our cloud-based applications help businesses achieve more sustainable, profitable growth. We service the following industries: courier, trucking, last mile, home care, & gig economy. Openforce helps companies proactively manage risk and maximize the return on their contractor investments through cloud-based software.
(0 avaliações)
Ver perfil
Allows you to run your entire general contracting business from your pocket, with features for tracking, communication, and more. Allows you to run your entire general contracting business from your pocket, with features for tracking, communication, and more.
(0 avaliações)
Ver perfil
Workforce management tool that provides administration of contractor operations through workplace compliance, health and safety. Workforce management tool that provides administration of contractor operations through workplace compliance, health and safety.
(0 avaliações)
Ver perfil
Automates contractor compliance verification which reduces risk and helps achieve real-time supplier transparency. Automates contractor compliance verification which reduces risk and helps achieve real-time supplier transparency.