40 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
A maneira mais fácil de agendar e se comunicar com seus funcionários. Economize muito tempo e reduza o absenteísmo. Grátis para até 75 funcionários.
Agora o When I Work é gratuito para sempre e é a maneira mais fácil para os proprietários e gerentes de cervejarias agendarem e comunicarem-se com seus funcionários horistas. De cervejeiros a vendedores, você pode colocar a programação e o relógio de ponto no bolso de todos. Faça o agendamento onde estiver com aplicativos gratuitos para iPhone e Android. Economize tempo e dinheiro com ferramentas simples de planejamento do pessoal. O When I Work ajuda a agendar mais de 700.000 pessoas em todo o mundo. Toda semana, milhares de empresas se cadastram para usar o When I Work. Saiba mais sobre o When I Work

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
O Tripleseat é um aplicativo da Internet de gerenciamento de vendas e eventos que aumenta as vendas de eventos e simplifica o processo de planejamento.
O Tripleseat é um aplicativo da Internet de gerenciamento de vendas e eventos que gera vendas e simplifica o processo de planejamento para restaurantes, hotéis e locais exclusivos. É um dos primeiros sistemas baseados na Internet criados por gerentes de eventos de hotelaria para gerentes de eventos de hotelaria. Desde 2008, o Tripleseat vem inovando o negócio de restaurantes, fornecendo soluções e simplificando o processo do evento do início ao fim. Mais de 2.500 locais e mais de 18.000 especialistas do setor confiam no Tripleseat. Saiba mais sobre o Tripleseat

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
O software Unleashed fornece uma plataforma para gerenciar com precisão o estoque em tempo real.
O software Unleashed oferece uma plataforma baseada na nuvem para todas as necessidades de gestão de estoques. O Unleashed permite que rastrear com facilidade e precisão o estoque, em tempo real e em vários locais. Observe todas as operações e processos de gestão de estoques em todos os depósitos, globalmente. Com essas informações dinâmicas de estoque, é possível tomar as melhores decisões de negócios orientadas por dados. O Unleashed também se integra a vários softwares de comércio eletrônico para oferecer uma solução comercial holística. Saiba mais sobre o Unleashed

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Programação de tarefas com atualizações de status do GPS, notas de turno e muito mais no aplicativo tudo-em-um do Connecteam, avançado e fácil de usar.
Programe trabalhos e controle o tempo com o aplicativo tudo-em-um do Connecteam, avançado e fácil de usar, projetado e criado especialmente para funcionários que não trabalham no escritório. O cronograma inclui recursos avançados, como distribuição do tipo arrastar e soltar, turnos privados ou em equipe, carregamento de turnos via Excel e muito mais, para tornar a experiência de criação de cronogramas rápida, fácil e produtiva. Além disso, aproveite uma colaboração de turnos real com atualizações de status do GPS, anotações e bate-papo integrado. A partir de US$ 29/mês para até 200 usuários. Saiba mais sobre o Connecteam

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
A solução de software de ponto de venda baseada na nuvem pode ser usada com segurança em qualquer dispositivo, online ou offline. Conecta-se a complementos.
Projetado especificamente com a hotelaria em mente, o Kounta POS não compromete o varejo direto. É flexível para todos os tipos e tamanhos de negócios. Nos bastidores, há um banco de dados protegido por segurança com todos os dados mais valiosos. É o mesmo tipo de ferramentas de análise e geração de relatórios das grandes empresas para todas as lojas armazenadas em backup, enquanto tudo acontece. E roda em iPad, Android, Mac, PC ou mesmo hardware de ponto de serviço legado, um ponto de serviço móvel com todos os recursos, sempre disponível. Saiba mais sobre o Lightspeed POS

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Economize tempo, atraia fãs sedentos para o seu estabelecimento e aumente a receita com um painel fácil de usar. Informe-se mais no site da empresa.
Economize horas por semana, atraia clientes sedentos e envolva seus fãs com o Evergreen (também conhecido como TapHunter for Business). Automatize as atualizações da lista de bebidas e do cardápio de pratos nos meios digital, Internet, Facebook, Google; direcione tráfego via Facebook, Twitter e Instagram; otimize a gestão de estoques; gerencie avaliações e mais. Além disso, apareça na lista do famoso aplicativo e site do consumidor TapHunter. Informe-se mais no site da empresa. Saiba mais sobre o Evergreen

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Solves beverage alcohol compliance for producers, shippers & government agencies through accurate, real-time, cloud-based technology.
Solves beverage alcohol compliance for producers, shippers & government agencies through accurate, real-time, cloud-based technology.

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Ekos is a business management software for craft producers, enabling makers to manage inventory, production, sales and accounting.
Ekos is the leader in business management software for craft beer producers. Since 2014, Ekos has partnered with breweries in 40 countries to manage their day-to-day operations in inventory, production, sales and accounting. The Ekos software is designed and built to help organize and operate craft breweries more efficiently and profitably, delivering insights unavailable from spreadsheets and traditional methods. Saiba mais sobre o Ekos

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Modern cloud-based keg tracking software with powerful reporting and mobile iOS and Android applications. Get started today!
A powerful keg tracking software trusted by breweries worldwide. Comprehensive reporting and affordable prices allow breweries to gain deep insight into their entire keg fleet. With mobile iOS and Android scanning applications, unlimited user accounts, and barcode stickers included at no extra cost, it is easy to deploy Kegshoe across your entire workforce with no additional equipment required. Learn more or get started today with our free 30-day trial to see how Kegshoe can help your brewery! Saiba mais sobre o Kegshoe

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Plex Systems, Inc.® delivers the first smart manufacturing platform that empowers innovators to make awesome products.
Plex gives manufacturers the ability to connect, automate, track and analyze every aspect of their business -- from the shop floor to the top floor -- to drive business transformation. Built in the cloud, the Plex Smart Manufacturing Platform includes MES, ERP, supply chain management, Industrial IoT and analytics to connect people, systems, machines, and supply chains, enabling them to lead with precision, efficiency and agility in an ever-changing market. Saiba mais sobre o Plex Smart Manufacturing Platform

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Restaurant Commerce Platform | Contactless Ordering & Payment | Mobile POS | Kitchen Display App | Inventory Management.
GoTab empowers consumers with contactless technology that puts them in control. GoTab operators run lean, profitable hospitality operations with easy-to-use tools restaurant commerce tools. With contactless ordering, contactless payment, and a full suite of restaurant commerce solutions, GoTab streamlines hospitality operations for consumers and operators. Schedule a Free Trial Today! https://gotab.io/en/free-two-week-trial/ Saiba mais sobre o GoTab POS

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Built for brewery operations management. Functionality includes brewhouse scheduling, recipe management, and automated IBU calculation.
Built for brewery operations management. Functionality includes brewhouse scheduling, recipe management, and automated IBU calculation.

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
BrewPlanner is a brewer-inspired, production planning platform for craft beverage producers.
Elevate Your Craft. BrewPlanner is a brewer-inspired production planning platform that enables all key players in the brewery to effectively and efficiently collaborate to make great beer. This SAAS solution includes scheduling, inventory and raw material mangement, multiple users, reports, QC, and more. The software is designed to think like a brewer, making it intuitive and easy-to-use. Subsequently, the brewer can focus on optimizing their brews and not on how to use the software. Saiba mais sobre o BrewPlanner

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Software for batch processing manufacturers. Serving formula manufacturers in the chemical, food and brewing markets.
Manufacturing software for batch processing companies. Anyone who uses a recipe or formula is a candidate for Vicinity Software. From formulation to batch tickets, scheduling to compliance, lot traceability to costing. Vicinity is a scalable technology partner serving formula-based manufacturers in the chemical, food, and brewing markets. Saiba mais sobre o Vicinity

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Brewery software for employee scheduling, training, expense and payroll reporting, manager log book entries + more
Run your brewery operations more efficiently with employee management, scheduling, online training, expense and payroll reporting, manager log book, and more. Jam packed with features to save time and money. Reduce the amount of time spent with data entry, messing around with spreadsheet schedules, or dealing with employee time off requests piling up on your desk. Use BarSight to streamline your operations. Available as a free web-app to employees. Saiba mais sobre o BarSight

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Encompass Cloud provides software solutions for food and beverage distributors including RAS, WMS, Integrated Financials, and more.
Encompass Cloud provides comprehensive ERP SaaS solutions uniquely designed for distributors with products like warehouse management, sales execution, logistics, warehouse automation, retailer ordering tools, and more. Encompass features a collection of solutions that seamlessly connect the supply chain to drive business growth, improve operational efficiencies, leverage real-time data for better decision-making, unlock demand forecasting, and enhance team dynamics. Saiba mais sobre o Encompass Cloud

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Permite que cervejarias lidem com a produção de cerveja, rastreamento de barris, faturamento, televendas, planejamento de distribuição e cálculo de taxas, entre outros.
O software de gestão de cervejaria baseado na nuvem da Premier, BrewMan, foi desenvolvido especificamente para cervejarias. O BrewMan permite que você gerencie seus negócios de maneira mais eficiente e ajuda você a aproveitar ao máximo seu recurso mais valioso: seus clientes. Permite que cervejarias e destilarias lidem com a produção, rastreamento de barris, faturamento, televendas, planejamento de distribuição e cálculo de taxas, entre outros. Saiba mais sobre o BrewMan

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Easily forecast raw materials, generate your brewer's report of operations, plan production and more for your brewery!
Easily forecast raw materials, generate your brewer's report of operations, plan production and more for your brewery!

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Wastage and Theft get reduced from 30% to 5% in 1 week. Proven $1000 Monthly Savings for Existing Customers using our Free Version.
Wastage and Theft get reduced from 30% to 5% in 1 week. Proven $1000 Monthly Savings for Existing Customers using our Free Version. Free Invoice Scanning. Just upload an image of invoices and Save Time. Complete functionality is accessible in Mobile. Sign Up Today. Get Biz1book Complete Version Free For 6 months. Saiba mais sobre o Biz1Book

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Drink-IT is a set of extensions to MS Business Central that enables fully integrated processes to optimize your beverage business.
Are you looking for a solution that supports your beverage specific processes? Are you in need of a solution that scales with your growing business? Do not look any further, with Drink-IT built by NORRIQ, you are getting a business solution that brings operational excellence to the heart of your company. Drink-IT's functionality and process flows are built on industry best practices. Used by top beverage businesses, and a growing community of companies who have chosen Drink-IT. Saiba mais sobre o Drink-IT CRM

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
SCADA system that includes scripting engine, parser function, PID control, data logging, alarming functionality, and more.
HMI/SCADA software that includes scripting engine, function parser, PID control, data logging, and alarming functionality.

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Designed to automate and control brewery processes with automated billing, temperature control, and brewhouse monitoring capability.
Designed to automate and control brewery processes with automated billing, temperature control, and brewhouse monitoring capability.

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Cloud-based management tool that allows you to plan, manage, and track brewery production.
Cloud-based management tool that allows you to plan, manage, and track brewery production.

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Orchestra Cloud is the #1 ERP software for the beverage industry, focused on helping you master your brewery & distillery operations.
Orchestra Cloud is uniquely designed for beverage manufacturers, bringing planning, purchasing, production, QC, inventory, sales, accounting, and finance together in one system for a single source of truth. Orchestra Cloud is part of Encompass' family of solutions that seamlessly connect the supply chain to drive business growth, improve operational efficiencies, leverage real-time data for better decision-making, unlock demand forecasting, and enhance team dynamics and employee satisfaction. Saiba mais sobre o Orchestra Cloud

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Open source beer recipe creation software that offers mash designer, brew timer, OG correction, refractometer, and pitch rate tools.
Open source beer recipe creation software that offers mash designer, brew timer, OG correction, refractometer, and pitch rate tools.

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Real-time digital beer menu, quality/popularity beer ratings, beer inventory management, software keg flow control and more
Real-time digital beer menu, quality/popularity beer ratings, beer inventory management, software keg flow control and more

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Brewery management in one comprehensive system. Accounting, Reporting, Sales, Inventory, Production, Distribution, CRM, POS, eCommerce
Brewery management in one comprehensive system. Accounting, Reporting, Sales, Inventory, Production, Distribution, CRM, POS, eCommerce

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
A cloud based asset tracking and ingredient tracing solution designed by brewers. Uses robust NFC tags, mobile app and cloud portal.
iSpaniel has been designed with brewers to reduce container loss and improve utilisation by tracking with a robust NFC (Near Field Communication) tag and smart phone app. This removes the need for barcodes or dedicated and expensive RFID scanners, and provides important information about your containers and their contents. Ingredient traceability is also provided to assist food safety standards compliance and audits. Try our ROI calculator and see how iSpaniel can help you turn beer into gold Saiba mais sobre o iSpaniel for Breweries

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Crafted ERP makes many of the complicated tasks that come with running a batch manufacturing business much easier.
Crafted ERP makes many of the complicated tasks that come with running a batch manufacturing business much easier.

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
O Breww é a escolha certa para ajudar você a gerenciar sua microcervejaria sediada no Reino Unido. O Breww é moderno, seguro e baseado na nuvem. Faça o upgrade.
O Breww foi construído do zero em uma pilha de tecnologia moderna por um cervejeiro frustrado com os outros produtos no mercado. Esqueça o antiquado software no computador: o Breww é executado com segurança na nuvem e funciona em todos os dispositivos para que você possa acessá-lo em qualquer lugar. A cada semana, mais e mais cervejarias facilitam seu trabalho ao adotarem o Breww. O Breww foi desenvolvido especificamente para o mercado do Reino Unido e lida com as declarações de imposto sobre cervejas. Entre em contato para um teste grátis. Saiba mais sobre o Breww

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Brewery management solution that assists businesses with POS automation, order entry, sales management and more.
Brewery management solution that assists businesses with POS automation, order entry, sales management and more.

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Remote work tool that allows businesses to manage inventories, generate automatic incoices, streamline the ordering process, and more.
Remote work tool that allows businesses to manage inventories, generate automatic incoices, streamline the ordering process, and more.

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Arryved is an all-in-one mobile POS and hospitality management system built specifically for dynamic bars, taprooms and restaurants.
Arryved is an all-in-one POS and hospitality management system. Built specifically for dynamic bars, taprooms and restaurants, Arryved is remarkably easy to use. With online ordering, advanced real-time reporting, QR code ordering & payments and loyalty programs built-in, Arryved makes your life easier and your guest and staff happier. Arryved is dedicated to transparent pricing—no contracts, no monthly fees—priced to lower costs and maximize margins. Saiba mais sobre o Arryved

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
BrewOptix allows you to streamline your ordering process with a self-service portal for distributors to place their orders.
BrewOptix allows you to streamline your ordering process with a self-service portal for distributors to place their orders.

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
All-in-one brewery management system that makes it easy to use your data for real-time process improvement.
All-in-one brewery management system that makes it easy to use your data for real-time process improvement.

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Online safety workplace management system for breweries . Manage incidents, risks, compliance, document with app/online and dashboards
Online safety workplace management system for breweries . Manage incidents, risks, compliance, document with app/online and dashboards

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Brewery management solution that helps businesses streamline logistics operations such as asset tracking, payment processing and more.
Brewery management solution that helps businesses streamline logistics operations such as asset tracking, payment processing and more.

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
BRYG is an e-commerce platform tailored specifically to breweries, which offers a variety of functions to help breweries sell directly
BRYG is an e-commerce platform tailored specifically to breweries, which offers a variety of functions to help breweries sell directly to consumers and business customers. BRYG is an easy to use platform that requires no technical skills, enabling breweries to sell their products within minutes. Bringing the brewers into the digital era, allowing them to keep focus on their passion: brewing delicious beers. Saiba mais sobre o BRYG

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Brasil Produto local
ArB | Brew

ArB | Brew

(0) Brasil Produto local
Solution that helps breweries and distributors to optimize processes and increase sales power.
Solution that helps breweries and distributors to optimize processes and increase sales power.

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda
Douano is all-in-one software tailored for breweries and distilleries in Belgium and The Netherlands.
Douano is all-in-one software tailored for breweries and distilleries in Belgium and The Netherlands. Douano simplifies administration in your brewery or distillery with user-friendly software and personalised support. Functionalities that are covered include: - customer management (CRM) - sales - stock management with batch tracing - logistics - production management - excise calculation and registration - extensive reporting Saiba mais sobre o Douano

Recursos

  • Organização de receitas
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Monitoramento da produção
  • Previsão da demanda