222 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
O GoAnywhere MFT é um premiado software de transferência de arquivos gerenciados que protege, automatiza e registra todas as atividades de transferência de arquivos usando uma abordagem centralizada de nível empresarial. Essa solução pode economizar seu tempo e dinheiro, aprimorar a segurança e ajudar a atender aos requisitos de conformidade. **Vencedor do prêmio Cybersecurity Excellence Award de 2017 na categoria de transferência segura de arquivos** Saiba mais sobre o GoAnywhere MFT O GoAnywhere MFT é uma solução de transferência de arquivos gerenciada pronta para a empresa, que permite simplificar, criptografar e automatizar as transferências de arquivos. Saiba mais sobre o GoAnywhere MFT
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de compartilhamento de arquivos e gestão de documentos usada por 4 milhões de empresas. Você também pode implantar o Bitrix24 no local, instalá-lo no seu próprio servidor e alterar o código-fonte, se for o caso. Independentemente de você escolher a edição gratuita ou paga, na nuvem ou com hospedagem por sua conta, você obtém o mesmo conjunto de recursos: aplicativos de área de trabalho para PC e Mac, aplicativos móveis para iOS e Android, edição online e offline, gestão de documentos com direitos de acesso flexíveis e mais. Saiba mais sobre o Bitrix24 O Bitrix24 é o principal compartilhamento de arquivos gratuito para equipes de até 12 pessoas. De 5 GB a armazenamento ilimitado (sim, ilimitado). Saiba mais sobre o Bitrix24
O Sync.com é uma substituição segura para o Dropbox, que conta com a confiança de mais de 700.000 empresas e indivíduos em todo o mundo. O Sync facilita o compartilhamento e a colaboração da empresa de maneira segura na nuvem. Integrado com criptografia que não exige nenhum conhecimento prévio, os arquivos ficam sempre seguros, protegidos e privados com o Sync. O armazenamento na nuvem do Sync é seguro e atende a praticamente todas as regras e legislações de privacidade de dados dos EUA, Canadá e União Europeia, inclusive as proteções HIPAA, PIPEDA e EU. Comece gratuitamente ainda hoje com 5 GB! Saiba mais sobre o Sync.com O Sync.com é uma substituição segura para o Dropbox, que conta com a confiança de mais de 700.000 empresas e indivíduos em todo o mundo. Saiba mais sobre o Sync.com
Samepage é um premiado software de colaboração online, criado para manter a equipe, consultores, clientes, parceiros e fornecedores trabalhando juntos, de maneira suave e eficiente. Reúna arquivos, tarefas, calendários, mapas, vídeos e conversas em equipe em uma única página. Edite uma página simultaneamente com qualquer pessoa que você escolher. Converse em tempo real com pessoas ou equipes sem precisar mudar para outra plataforma de bate-papo. Todo mundo está a par, sem sobrecarregar o e-mail. Saiba mais sobre o Samepage Software de colaboração criado para ajudar as equipes a compartilharem arquivos, colaborarem em documentos, se comunicarem mais rápido e fazerem mais. Saiba mais sobre o Samepage
Vencedor do selo de facilidade de uso da Capterra para software de gestão da diretoria, o OnBoard é um software de gestão de diretoria que deixa os administradores contentes. Ele agrada aos diretores e capacita administradores por ser abrangente e simples de usar. Projetado para impulsionar a boa governança e melhorar os resultados das reuniões, o OnBoard é um software de reunião que a sua diretoria vai realmente usar e adorar. Saiba mais sobre o OnBoard O OnBoard é um software de gestão da diretoria que agrada aos diretores. Inicie hoje uma avaliação gratuita de 30 dias sem compromisso e com todos os recursos. Saiba mais sobre o OnBoard
Wimi é uma ferramenta de gestão de projetos que ajuda você a se manter organizado e a tornar o trabalho em equipe mais eficiente. Wimi vai além do típico software de gestão de projetos, permitindo que as equipes rastreiem tudo em que estão trabalhando. Com canais de mensagens, arquivos e discos, tarefas, calendários e videoconferência, Wimi permite que toda a equipe colabore sem esforço e trabalhe de maneira mais inteligente em projetos. Graças à refinada gestão por direito de acesso do Wimi, você também pode integrar clientes e compartilhar dados específicos com eles. Saiba mais sobre o Wimi Wimi é a ferramenta de gestão de projetos mais abrangente e fácil de usar para PMEs. Saiba mais sobre o Wimi
Plataforma de compartilhamento de arquivos que permite aos usuários armazenar e compartilhar contatos, fotos, vídeos, apresentações, gravações e muito mais. Plataforma de compartilhamento de arquivos que permite aos usuários armazenar e compartilhar contatos, fotos, vídeos, apresentações, gravações e muito mais.
O Dropbox Business é um espaço de trabalho central que ajuda as equipes a se manterem organizadas e com um fluxo de trabalho estável. Todo o conteúdo das equipes em um só lugar, facilitando a colaboração e o foco no trabalho que importa. O Dropbox Business conta com a confiança de mais de 300.000 equipes de empresas ao redor do mundo e mais de 50 % delas estão listadas na Fortune 500 por seus recursos líderes do setor de sincronização de arquivos, colaboração e administração e segurança abrangentes, dimensionados à medida que as equipes crescem. O Dropbox Business é a solução segura de compartilhamento e armazenamento de arquivos que os funcionários adoram e os administradores de TI confiam. Comece gratuitamente ainda hoje!
Share folders and invite both co-workers and specific users outside your company with easy to use file permissions. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Share folders and invite both co-workers and specific users outside your company with easy to use file permissions. Start a free trial!
Software de compartilhamento de arquivos baseado na Internet, que permite acessar e compartilhar arquivos e fotos no Windows, Mac, Android e iOS. Software de compartilhamento de arquivos baseado na Internet, que permite acessar e compartilhar arquivos e fotos no Windows, Mac, Android e iOS.
O Box funciona em qualquer navegador e permite armazenar e gerenciar facilmente todo o conteúdo online. Também permite compartilhar arquivos instantaneamente e acessar documentos de qualquer lugar. Independentemente do dispositivo que você escolher, obtenha acesso rápido e fácil a documentos, planejamento de projetos, apresentações e vídeos. Tenha sempre a estratégia mais recente para os clientes, online ou offline. Com o Box é fácil para os administradores manter uma visão central de todos os conteúdos e usuários nas respectivas contas por meio de um poderoso console de administração. O Box é uma moderna plataforma de gestão de conteúdo que permite gerenciar ativos e fluxos de trabalho de aprovação em um só local.
Solução de transferência de arquivos com fundos elegantes e e-mails personalizáveis que podem armazenar 100 GB e transferir 20 GB de dados. Solução de transferência de arquivos com fundos elegantes e e-mails personalizáveis que podem armazenar 100 GB e transferir 20 GB de dados.
O Workplace conecta todos em uma organização usando recursos familiares do Facebook, como bate-papo, chamadas de vídeo, publicações e grupos. Ele funciona juntamente com as ferramentas de negócios que você já usa, proporcionando uma maneira simples, segura e mais produtiva para as pessoas compartilharem conhecimento, trabalharem juntas e construírem comunidades conectadas. O Workplace conecta todos em uma organização usando recursos familiares do Facebook, como bate-papo, chamadas de vídeo, publicações e grupos.
O Nextcloud oferece a principal plataforma de sincronização de arquivos auto-hospedada e de colaboração de conteúdo que combina a conveniência e a facilidade de uso de nuvens públicas com as necessidades de segurança, privacidade e controle da empresa. A solução auto-hospedada 100% de código aberto é implementada rapidamente e integra-se profundamente aos diretórios existentes de armazenamento e usuários, oferecendo fácil colaboração aos seus usuários. Pode ser extendido com mais de 150 aplicativos do ecossistema. Os usuários podem acessar dados em qualquer lugar com os aplicativos para dispositivos móveis e computadores. Tecnologia de colaboração e troca segura de arquivos auto-hospedada, combinando interfaces fáceis de plataforma cruzada com controle final sobre os dados.
Share and transfer large files, up to 50GB each, to anyone easily with Hightail. Features such as access code setting, recipient verification and expiration date configuration helps to keep your files secure, while notifications ensure your files have been delivered. Hightail also allows you to collect files from guests with Uplink, a personalized URL for others to transfer files to you without needing an account, and you can enjoy unlimited storage, with organization and archiving options. Hightail lets you send large files securely, making sharing content easy for both you and your recipients.
Citrix ShareFile is the secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security and proven secure infrastructure, it offers a custom-branded, password-protected online portal with unlimited file storage in the cloud and the ability to send files up to 100 GB in size with clients and co-workers, from any computer or mobile device. ShareFile is the choice for businesses looking to streamline workflows and get better data security. The secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security.
Steamline team communication with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging and file sharing, to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello and more - organize all your work streams with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with built-in features like Shared To-Dos, Reminders, Notes, Polls and more! Start for FREE Flock is a team communication tool that helps you get work done, only faster! Web conferencing, instant messaging, file sharing and mor
O M-Files fornece uma plataforma inteligente de gerenciamento de arquivos de última geração, que melhora o desempenho dos negócios ajudando as pessoas a encontrar e usar informações com mais eficiência. Melhore o fluxo de trabalho, aumente a reutilização de informações, elimine a redundância, controle com segurança o conteúdo e evite conflitos e perda de dados em uma única solução intuitiva de gerenciamento de arquivos que se integra ao Windows Explorer. Milhares de organizações em mais de 100 países usam o M-Files para gerenciar suas necessidades de informações comerciais. Poderoso aplicativo de software de gerenciamento de arquivos que permite organizar e gerenciar facilmente todo o seu conteúdo e informações.
FREE to use. Glip is a messaging and collaboration app that provides a single, unified team workspace. Using Glip, you and your team will work, communicate, and collaborate faster and more effectively than ever before. Emails, scattered discussions, and disjointed resources are drastically reduced as teams share conversations, files, tasks, and calendars. Your teams will be more productive using their favorite devices anytime, anyplace, all within the Glip team workspace. Collaboration platform built around chat functionality (video and text) with powerful searching capabilities for easy file discovery.
O Zoho Docs é um software de gerenciamento e armazenamento de arquivos online. Salve todas as suas imagens, vídeos, arquivos e documentos e acesse-os em todos os dispositivos de qualquer lugar e a qualquer momento. Sincronize seus arquivos offline com a nuvem usando o Zoho Docs Sync. Seus dados são mantidos protegidos e criptografados durante o transporte. Compartilhe arquivos, colabore com sua equipe, gerencie permissões de acesso, atribua tarefas e faça o trabalho sem complicações. Você também pode visualizar mais de 160 tipos de arquivos diferentes sem precisar baixá-los. Um sistema de gerenciamento de arquivos online que permite criar, armazenar, organizar, colaborar e compartilhar arquivos com segurança.
Faça uma captura de tela ou arraste o arquivo. Compartilhe por e-mail, mensagem instantânea, Twitter, Facebook, o que for. Compartilhe seu trabalho com clientes e colegas em segundos. Colabore de forma mais rápida, inteligente e aprimorada com o Droplr. Também disponível em aplicativos nativos para Mac, Windows e iPhone. Solução de compartilhamento de arquivos baseada em nuvem, que ajuda os usuários a colaborar, de forma remota, com captura de tela, anotações, encurtamento de URL e muito mais.
Facilite o trabalho com a plataforma MangoApps de gestão de conteúdo e conhecimento: um local central para armazenar, compartilhar, localizar documentos e outros conhecimentos empresariais. Com uma plataforma de funcionários inteligente na essência, o MangoApps é projetado e atende organizações com 50 a 50.000 funcionários em uma ampla variedade de setores: varejo, saúde, manufatura, sem fins lucrativos, serviços profissionais, serviços financeiros, mídia, tecnologia e o setor público. Facilite o trabalho com a plataforma MangoApps de gestão de conteúdo e conhecimento: um local central para armazenar, compartilhar, localizar documentos.
pCloud Business: solução de armazenamento na nuvem segura para qualquer empresa - Um lugar para armazenar, sincronizar e colaborar em arquivos comerciais com colegas. - 1 TB de armazenamento e pCloud Crypto agora incluídos para cada usuário na conta comercial. - Compartilhe os documentos comerciais de forma segura com colegas, parceiros e clientes. - Ferramentas fáceis de usar, projetadas para ajudar você a controlar e otimizar o fluxo de trabalho. Você pode experimentar o pCloud Business gratuitamente por 30 dias. Solução de armazenamento baseada na Internet com transferência de dados segura e criptografia de ferro que mantém os documentos seguros.
O Cleo Integration Cloud inclui compartilhamento seguro de arquivos que é fácil de usar, fornece controle e visibilidade completos de todos os dados e se integra aos processos de transferência de arquivos e integração B2B existentes. O Cleo permite o compartilhamento seguro de arquivos, mensagens seguras e a transferência segura de arquivos gerenciados em uma única plataforma que elimina o tedioso gerenciamento manual, reduz os riscos de segurança e permite tomar decisões mais rápidas e informadas para obter uma inteligência comercial mais profunda. O Cleo Integration Cloud facilita o compartilhamento de arquivos para um fim determinado, permitindo controle e visibilidade completos de todos os dados.
A Egnyte entende como o conteúdo é criado e consumido e isso pode ser aproveitado para melhor orquestrar o fluxo de trabalho. A Egnyte entende como o conteúdo é criado e consumido e isso pode ser aproveitado para melhor orquestrar o fluxo de trabalho.
O FileInvite automatiza o processo de coleta de informações e documentos de clientes. A interface segura simplifica o processo. Basta criar e enviar um FileInvite com as informações necessárias. O cliente então carrega os arquivos em um portal seguro onde é possível aprovar ou recusar as informações enviadas. Com o FileInvite, é possível configurar lembretes e modelos e sincronizar com seu armazenamento na nuvem favorito, como o Google Drive. Envie um FileInvite. Automatize o processo de coleta de informações e documentos de clientes com essa interface simples e segura.
Solução de compartilhamento de arquivos baseada na Internet que permite às empresas gerenciar ativos digitais no local de trabalho e em outros locais. Solução de compartilhamento de arquivos baseada na Internet que permite às empresas gerenciar ativos digitais no local de trabalho e em outros locais.
Needing to collect client documents as part of your job? Clust helps you automate your document collection process and takes care of the reminders in the background. Send a Document request, collect required documents in no time, approve or deny right from the tool, collaborate with stakeholders hassle-free. For those looking for a smart online portal to receive online submissions and applications (from clients, tenants, hires, partners...)
O Cerberus FTP Server fornece uma solução segura e confiável de transferência de arquivos para o profissional de TI exigente. Compatível com SFTP, FTP/S e HTTP/S, o Cerberus é capaz de se autenticar em Active Directory e LDAP, e funciona como um serviço do Windows, tem suporte nativo para x64, inclui um conjunto robusto de recursos de integridade e segurança, além de oferecer um gerenciador fácil de usar para controlar o acesso do usuário a arquivos e operações de arquivo. Uma solução no local que fornece transferência de arquivos segura e confiável para o profissional de TI exigente.
Filecamp is a cloud-based Branded File Sharing solution that helps companies organize and share their digital media such as images, videos, and brand guidelines. Unlimited users in all plans, each user configured with their own set of user-, admin-, and folder permissions. Unique custom branding options will make sure your file sharing solution matches your brand guide. More than 1000 brands from all over the world trust Filecamp with their digital assets and brand guidelines. Branded File Sharing & Digital Asset Management & in one integrated, secure and cost-effective solution. Unlimited users in all plans!
O SmartFile é uma solução de gerenciamento de arquivos que permite que todos compartilhem, gerenciem e controlem com mais segurança arquivos no local e online. O SmartFile oferece algumas das melhores e mais robustas permissões de acesso a arquivos e funções de usuário personalizadas para aumentar a segurança. Os registros de atividades para ações de usuário e arquivo são mantidos em um registro permanente para auditoria compatível com a Lei de Portabilidade e Responsabilidade do Seguro de Saúde (HIPAA na sigla em inglês). Notificações por e-mail, links de pastas virtuais, pontos de acesso FTP, SFTP e FTPS. O SmartFile permite gerenciar com segurança arquivos, controlar o acesso e restringir usuários através de permissões granulares.
O Clinked aproximará seu negócio de sua equipe dentro de espaços de trabalho na nuvem seguros e personalizáveis. Utilizado por empresas de todos os setores, de pequenas e médias a grandes empresas, a solução rica em recursos do Clinked vai economizar o tempo valioso da empresa, melhorando a eficiência. Os principais recursos incluem compartilhamento de arquivos, bate-papo em grupo integrado, gestão de tarefas, fóruns de discussões, calendários de equipe, aplicativo móvel de marca e muito mais. Cadastre-se para uma avaliação gratuita de 10 dias. O Clinked oferece soluções na nuvem personalizadas para empresas. Compartilhe arquivos com segurança, comunique-se com os clientes e acompanhe suas tarefas.
O SugarSync é uma solução segura de armazenamento na nuvem que tem a confiança de milhões de usuários em todo o mundo. Faça backup, acesse, sincronize e compartilhe facilmente documentos, fotos, músicas, vídeos e muito mais em qualquer dispositivo. Alguma vez estava fora de casa ou do escritório e percebeu que precisava de um arquivo no computador? O SugarSync coloca todos os arquivos ao alcance das mãos em qualquer outro computador ou dispositivo móvel, permitindo que você faça mais com os arquivos em qualquer lugar. O SugarSync é uma solução segura de armazenamento na nuvem que permite fazer backup, compartilhar e acessar arquivos em vários dispositivos.
Os clientes revelam aumento na eficiência, segurança e que times ficam mais engajados quando usam o Huddle. O Huddle fornece uma solução de colaboração de documentos segura para governo e empresas. Com o Huddle, é possível obter uma maneira mais fácil de colaborar e editar documentos colaborativamente, controlar versões de arquivos e organizar tarefas da equipe. O fluxo de trabalho de aprovação incorporado significa que você nunca mais perderá um prazo, e o aplicativo móvel gratuito mantém você conectado em qualquer lugar. Melhor colaboração de documentos para equipes: colabore em projetos, construa portais de clientes e controle seus documentos.
Obtenha maior segurança dos arquivos que você compartilha, diretamente da caixa de entrada. Inclua anexos de até 5 GB do Google Drive, OneDrive, SharePoint ou uma unidade local e supere as restrições de tamanho de arquivo da caixa de entrada. Controle documentos antes e depois do compartilhamento. Restrinja o encaminhamento ou download de informações, limitar o tempo de visualização de informações confidenciais e recuperar documentos depois que eles forem compartilhados. Um cronograma completo de atividades para cada arquivo suporta requisitos de auditoria, legais e regulatórios. Obtenha maior segurança para compartilhamento de arquivos. Compartilhe arquivos de até 5 GB do Google Drive, OneDrive e SharePoint. Controle arquivos após o envio.
#1 Enterprise File Sharing, Sync and Backup. Get complete data ownership, residency and control. Filecloud Server: Run your own private Dropbox-like file sharing and sync solution, integrated with your IT infrastructure and storage. Filecloud Online: We host FileCloud for you on a world class infrastructure in the region of your choice. No installation. We take care of all the technical details. #1 Enterprise File Sharing, Sync and Backup. Filecloud is growing faster than Dropbox or Box!
A sala de dados virtuais do ShareVault facilita o compartilhamento seguro de documentos confidenciais com terceiros. Apoiado pela experiência de bilhões de dólares em transações, o ShareVault é a sala de dados virtuais preferida para fusão e aquisição, vendas de ativos, captação de recursos, licenciamento/parceria e colaboração do conselho. Milhares de grandes, médias e pequenas empresas, VCs, banqueiros de investimentos, escritórios de advocacia e contadores confiam na plataforma simples e segura do ShareVault para conformidade simplificada. A sala de dados virtuais do ShareVault facilita o compartilhamento seguro de documentos confidenciais com terceiros.
A large file delivery service for advertising & marketing agencies, digital media producers, and creative studios. Never miss a deadline with our incredibly fast and reliable service for sending and receiving massive files. We use enterprise-grade Amazon servers to make sure your files are secure and delivered incredibly quickly. We have primary file servers in four continents and edge servers in over 50 major cities around the world. A large file delivery service for advertising & marketing agencies, digital media producers, and creative studios
O Resilio Sync é uma solução rápida, fácil e segura de sincronização de arquivos que fornece tamanhos de arquivos e armazenamento ilimitados. O Resilio é usado por milhares de pequenas e grandes empresas. O Resilio Sync usa a tecnologia ponto a ponto que normalmente melhora de 2 a 10 vezes a velocidade de transferência de arquivos. Experimente gratuitamente o Resilio Sync (não requer cartão de crédito). Solução rápida e segura de compartilhamento de arquivos que fornece tamanhos de arquivos e armazenamento ilimitados. Utiliza a tecnologia p2p para melhorar de 2 a 10 vezes a velocidade.
O Tresorit é uma solução de compartilhamento e sincronização de arquivos criptografados de ponta a ponta, projetada para proteger conteúdo confidencial. Ao contrário de outros fornecedores na nuvem pública, o Tresorit não tem acesso aos arquivos dos usuários, o que garante máxima confidencialidade. - Os arquivos são protegidos do momento em que são carregados na nuvem até chegarem ao destinatário pretendido. - O Tresorit oferece um espaço de trabalho digital para manter documentos sigilosos protegidos. - Gerencie e supervisione todos os usuários e seus dados com opções de controle. O Tresorit é uma solução de compartilhamento e sincronização de arquivos criptografados de ponta a ponta, que protege as informações confidenciais por design.
O RMail é uma extensão de serviço tudo-em-um para e-mail avançado, com rastreamento aberto simples de usar, comprovante de entrega, criptografia de e-mail, assinaturas eletrônicas, transferências de grandes arquivos e muito mais. O RMail oferece um registro de recebimento registrado para cada mensagem enviada, certificando a entrega, o horário e o conteúdo. O RMail funciona com sua plataforma de e-mail existente, inclusive o Microsoft Outlook e o Gmail. Envie para qualquer pessoa usando seu endereço de e-mail existente. Não são necessários softwares especiais ou inscrições no lado do destinatário. O RMail é uma extensão de serviço tudo-em-um para e-mail avançada, oferecendo criptografia de e-mail, comprovante de entrega eletrônico, assinaturas digitais e muito mais.
O ownCloud oferece uma solução para organizações que precisam compartilhar dados confidenciais interna e externamente. A plataforma aberta oferece produtividade e segurança adequadas na colaboração digital e permite que os usuários acessem dados, independentemente de onde estão armazenados ou de qual dispositivo está sendo usado. Com mais de 50 milhões de usuários e 200 mil instalações ao redor do mundo, o ownCloud é a solução de compartilhamento e sincronização de arquivos de código aberto mais popular.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and secure data with automatic back-ups. Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
O Filestack é o principal serviço de gestão de arquivos para desenvolvedores. Carregue arquivos no seu aplicativo com cem vezes mais confiabilidade. Faça esses uploads e transforme imagens em qualquer URL, adicionando alguns parâmetros e gerando automaticamente uma imagem totalmente transformada. O Filestack fornece entrega responsiva, confiável e segura, para que seus arquivos sejam entregues com velocidade e controle incomparáveis. O Filestack é o principal serviço de gestão de arquivos para desenvolvedores. Carregue arquivos no seu aplicativo com cem vezes mais confiabilidade.
Está com problemas para enviar e receber seus dados de engenharia? O 12d Synergy é a solução rápida e segura para o compartilhamento de arquivos para escritórios de arquitetura, engenharia e construção. O 12d Synergy permite que mais de 5.000 profissionais da AEC trabalhem e colaborem mais facilmente, criando um ambiente de dados comum e uma única fonte de verdade. Trilha de auditoria completa, controles de acesso, pesquisa avançada (89x mais rápida que o Windows Explorer) e transferência inteligente de dados. Saiba como você pode economizar horas de dor de cabeça com documentos todos os dias. O 12d Synergy é a solução rápida e segura de compartilhar dados de engenharia, usada por mais de 5.000 profissionais de arquitetura, engenharia e construção.
Líder mundial em colaboração, compartilhamento de arquivos e muito mais para a sua empresa. Líder mundial em colaboração, compartilhamento de arquivos e muito mais para a sua empresa.
Easily gather information, files and documents from clients and stakeholders. Content Snare is a single source of truth for all of your information gathering that makes things easy for your clients. Ditch those endless email trails to collect everything you need in one place. Automated client reminders provide keep your stakeholders responsible. Used by digital agencies, higher education, internal marketing teams, event planners, law firms, mortgage, accounting and more. Collect information and request files from stakeholders & clients - automatically. Ditch endless email trails and save time.
Servidor de arquivos Windows de alto desempenho compatível com a transferência segura de arquivos via FTPS, SFTP, HTTP, HTTPS, SCP e SSH. A edição gratuita é compatível com os protocolos FTP e FTPS e a edição padrão inclui SFTP. A edição profissional adiciona SCP, SSH, HTTP e HTTPS. Suporta usuários de domínio do Windows, notificações de eventos e acionadores de processo, cotas, acesso ao terminal SSH e permissões avançadas de arquivo. A edição empresarial permite a personalização e adiciona suporte ao cluster e outros recursos da empresa. Servidor de arquivos Windows de alto desempenho compatível com a transferência segura de arquivos via FTPS, SFTP, HTTP, HTTPS, SCP e SSH.
O software MOVEit Managed File Transfer (MFT) é usado por milhares de organizações ao redor do mundo para proporcionar visibilidade e controle completos sobre as atividades de transferência de arquivos. Assegure a confiabilidade dos principais processos comerciais e a transferência segura e em conformidade de dados confidenciais entre parceiros, clientes, usuários e sistemas com o MOVEit. Transferência segura e em conformidade de dados confidenciais entre parceiros, clientes, usuários e sistemas com o MOVEit.
O Planio é a opção de software de compartilhamento de arquivos de mais de 1.500 empresas em todo o mundo. Premiado e avaliado sempre como 5 estrelas por sua facilidade de uso e suporte ao cliente, o Planio ajudará suas equipes a gerenciar de forma colaborativa todos os tipos de arquivos online, incluindo clientes de sincronização de desktop e móvel gratuitos. Nunca perca tempo procurando um documento novamente. O Planio facilita o compartilhamento de arquivos para equipes de qualquer tamanho. Incluindo clientes de sincronização móvel e de desktop gratuitos e suporte offline.
Zoho WorkDrive é uma plataforma de armazenamento, sincronização e colaboração de arquivos online para equipes modernas, pequenas e grandes empresas. Ele apresenta o Team Folders, que permite equipes de qualquer tamanho trabalharem juntas com segurança, como se estivessem perto de você. Além disso, você obtém o Zoho Office Suite Editors e completa as estatísticas de acesso por equipe e por pasta da equipe. TeamDrive cuida integralmente das necessidades de mobilidade com os aplicativos para dispositivos móveis Android e iOS e o aplicativo de sincronização da área de trabalho. Zoho WorkDrive é uma plataforma de armazenamento, sincronização e colaboração de arquivos online para equipes modernas trabalharem juntas.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks. SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
Acesse os compartilhamentos de arquivos do Windows sem VPN, sincronizando ou armazenando dados em uma nuvem pública a partir de um navegador, unidade mapeada ou celular, a partir de qualquer lugar. Compartilhe arquivos externamente com o OneDrive ou edite on-line no Office 365, mantendo os arquivos armazenados na própria infraestrutura. Adicione recursos de segurança como autenticação de dois fatores e prevenção de perda de dados (2FA) para proteger seus dados. Acesse os compartilhamentos de arquivos do Windows sem VPN, sincronizando ou armazenando dados em uma nuvem pública a partir de um navegador, unidade mapeada ou celular de forma segura.
An ideal remote file-transfer/sharing solution for individuals as well as corporate users, offering a one-time payment cost-effective way to quickly and easily transfer files of any type and size to any machine running a variety of operating systems. With no 3rd party involvement, your files are guaranteed to remain private and secure. An on premise file sharing/transfer solution that can quickly & securely share files of any type and size with no 3rd party involvement
Biscom Secure File Transfer (SFT) is a web-based managed file transfer solution that replaces insecure FTP and email to send and share files all while being easy enough for end users to operate without IT involvement. With the Biscom SFT 6.0 upgrade, Biscom is the most secure and scalable file transfer solution on the market. This release focuses on the issues our clients are most concerned with security, privacy and providing better data governance and control. Biscom Secure File Transfer (SFT) is a web-based managed file transfer solution.
Creativity 365 is a comprehensive, cross-device contention creation toolset designed for business and creative professionals. The suite aims to help individuals and teams collaborate and improve their productivity and efficiency. The set includes 5 apps Animation Desk, NoteLedge, PDF Markup, Pocket Scanner, and Write-on Video along with 1TB Kdan Cloud storage and access to Kdans online communities. *Special and bulk purchasing options available for educational institutions and businesses. Creativity 365 boosts productivity with comprehensive, collaborative, cross-device digital content creation tools for mobile & desktop.
MASV é uma ferramenta de transferência rápida de arquivos que você paga ao usar para enviar arquivos de tamanho ilimitado para qualquer lugar do mundo. Se você envia arquivos entre 2 GB e 500 GB, este é o produto perfeito para você. Experimente gratuitamente com a avaliação de 14 dias e até 400 GB em créditos de dados. MASV é a maneira mais rápida, fácil e acessível de enviar arquivos grandes. Experimente gratuitamente com a avaliação de 14 dias e até 400 GB de uso.
A compliance management solution that allows you to meet your secure file sharing needs. Leveraging OurRecords Secure Information File Sharing (SIFT) solution you'll be capable of sending or receiving 10 to 100,000 documents transfers month! This robust transnational file sharing solution allow you to send files securely, drag and drop for 1 click sharing, get notified of file access, send with OurRecords email or embed secure links in your own email and set access / file retention expiration. OurRecords Secure Information File Sharing (SIFT) solution you'll be capable of sending or receiving 10 to 100,000 documents / month!
O JSCAPE MFT Server é um servidor de transferência de arquivos gerenciado independente de plataformas que centraliza todos os seus processos de transferência de arquivos em um único aplicativo fácil de usar. O servidor da tabela de arquivos mestre (MFT na sigla em inglês) seguro JSCAPE é compatível com todos os principais protocolos de transferência de arquivos, incluindo AS2, FTP/S, SFTP, SCP, HTTP/S, WebDAV e AFTP. Um dos principais fornecedores de software gerenciado de transferência de arquivos para empresas e agências governamentais em mais de 54 países em todo o mundo.
Fast, Friendly and Flexible brand centric digital asset management for marketing teams centralises all digital marketing content in a single central repository. Various File Sharing options include shared collections/lightboxes, WeTransfer¿ like sending built in, Self Service Brand Portal, RSS image feeds, Image Permalinks, Embeddable galleries, Chrome Extension, Automated notifications, Emailed updates, Collaboration features, Commenting, Approval workflows and more. Fast, Friendly and Flexible brand centric digital asset management for marketing teams.
A powerful and unique Office Process Automation solution that lets you describe and order the actions that are applied to each document. Service requests faster by accelerating document creation and preparing them for the automated workflow. Simple, secure cloud storage that eases file management, prevents duplication and lets you self-service your storage capacity needs. Use R2 Docuo powerful, friendly sharing features to drive collaboration between your team, clients and delivery partners. Win back time and increase productivity. The easy to use document management and unique workflow solution chosen by leading companies.
Liscio¿s all-in-one online platform makes it simple for ACCOUNTANTS to work with their CLIENTS. Liscio provides all the tools needed to keep both parties efficient, including secure messaging, secure file sharing and storage, e-signatures, Mobile Apps for firms and clients, a built-in document scanner, and more. Liscio replaces vulnerable email and paperwork with an invite-only client experience platform that empowers you to become the proactive, modern firm your clients deserve. Liscio is a remote work platform for ACCOUNTANTS and their clients.
TDSmaker is the worlds most simple to use software for creating and editing professional datasheets. It is much easier to use than the desktop design software that businesses currently use to create data sheets, such as Microsoft Office, Quark, and Adobe Framemaker. Because TDSmaker is so easy to use, there is essentially zero learning curve for learning how to use it. This saves businesses a tremendous amount of time and money in training costs. TDSmaker is a cloud-based datasheet creation and management system that reduces the time and cost by over 85%
Online storage and file sharing solution that supports saving email attachments directy to the cloud storage space. Cloud storage platform that helps businesses with data archiving, online backup, remote access, encryption, file sharing and more.
Mountain Duck lets you mount server and cloud storage as a disk in Finder on macOS and the File Explorer on Windows. View all files on your remote storage regardless if synced to your computer. Files are synchronized to your local disk when opened to allow offline usage. Select files and folders to always keep offline on your computer. Other files are downloaded and cached on demand only and otherwise do not take space on your local disk. Mountain Duck lets you mount server and cloud storage as a disk in Finder on macOS and the File Explorer on Windows.
Onehub lets you securely store, share and access your content online. Bank-level encryption of your data and granular, role-based permission structure means you can control who has access to your content and share critical business files with confidence. Customize your Workspace to give your content sharing a more professional, polished look and create your own Client Portal. Onehubs virtual data rooms give your most important deals the security and privacy you require. Manage, share, and collaborate on business files. Offers granular permission control, role assignments and mobile access.
Encontre qualquer arquivo, independentemente de onde esteja armazenado com a plataforma de pesquisa de arquivos multiplataforma da Digitile. O Digitile centraliza os resultados de pesquisa no Google Drive, no Gmail, no GSuite, no Dropbox, no OneDrive, no Slack e no Trello, tudo em um só lugar, para que você não precise entrar e sair de contas diferentes. O Digitile complementa as soluções de software existentes. Não precisa parar de usar. Você receberá ajuda para encontrar ativos espalhados por todas as plataformas de nuvem. Mecanismo de pesquisa de arquivos que centraliza os resultados em plataformas de nuvem, como o Google Drive, o Dropbox, o OneDrive, o Slack, o Trello e o Gmail.
Nomadesk is an easy and secure way to collaborate on and backup critical files from any location, whether you have an internet connection or not. Alleviate the hassles and high costs of traditional document management solutions with Nomadesk. Virtual fileserver that enables both online and offline document management built specifically for small businesses and consultants.
Process images in real-time and deliver results through a Content Delivery Network for faster page load. Process images in real-time and deliver results through a Content Delivery Network for faster page load.
Simple drag and drop uploader that allows the transfer of files too large for email. Cloud-based solution that allows businesses to share & archive large files using document management, backup and other functionalities.
File sharing application that allows businesses to download up to 300 GB of data at a time and share files as big as 10 GB. File sharing application that allows businesses to download up to 300 GB of data at a time and share files as big as 10 GB.
Anchor from Axcient enables MSPs to offer their clients secure file access anywhere, anytime, on any device, across all corporate content. Anchor from Axcient enables MSPs to offer their clients secure file access anywhere, anytime, on any device, across all content.
Powerful enough to solve complex MFT challenges, and flexible enough to scale as your needs evolve, ArcESB provides everything you need to easily automate business-critical processes. Features include Drummond Certified AS2 since 2004, extensible Managed File Transfer with secure messaging capabilities including SFTP, FTPS, FTP, OFTP, and interactive mapping and translation between EDIFACT, X12, IDoc (SAP), XML, JSON & CSV. ArcESB is completely FREE for single connection use. Next-generation Managed File Transfer, EDI & Application Integration solution with support for secure messaging capabilities.
Enterprise-Quality File Sync and Share For Everyone. Files.com is Smart Cloud Storage for modern teams. With Files.com, your team can collaborate, automate, and get things done -- without compromising security. We believe that security and compliance doesnt have to be obtrusive. Files.com is a platform your users will genuinely love. So go ahead and create accounts for your customers, vendors, contractors, and more. Files.com is for everyone. Enterprise-Quality File Sync and Share that helps your team collaborate, automate, and get things done. Unlimited Users allow growth.
Online photo catalog with tagging, sharing and much more we make sure you get the full potential. Online photo catalog with tagging, sharing and much more we make sure you get the full potential.
The #1 board management software for simplifying board meetings, board member communications, and administration; all for an affordable price with training and 24/7 service. Clients range from Fortune 500 companies to nonprofit charities and include The American Heart Association, The Academy of Motion Picture Arts and Sciences (The Oscars), The Olympics, NASA, full service banks, hospitals, universities, and more... The best-in-class affordable board management software to simplify communications, increase engagement, and streamline administration.
We keep your data moving whether you're doing system-system, system-person, or person-person file transfers. Every account includes unlimited users, custom branding, enterprise-grade security, full SFTP & FTP support, a detailed audit log, realtime notifications, web-hooks, and a full-featured developer API. You can use our mobile-friendly web interface to easily send and recieve files with collegaues, and our robust integrated SFTP server to connect backend servers and processes. Secure business file sharing solution - custom branding, direct F/SFTP access, embeddable upload forms, unlimited users, tech support.
Tauria is the only solution that offers true end-to-end encrypted video calls for groups of up to 50 people, 1-on-1 calls and screen sharing. The platform also provides messaging, file storage, and scheduling all encrypted in one place. True end-to-end encrypted business communication platform for video calls, messaging, file storage, scheduling all in one place.
The original cloud storage pioneer. Created file sharing features that are known today as cloud standards. Share, collect and store files of any type. 14+ years of proven reliability for businesses. Online file storage and sharing for individuals and businesses.
Securely transfer, integrate, and transform data between people, systems, and applications with Globalscape's Enhanced File Transfer (EFT). Meet the most stringent data security and compliance standards with this powerful suite of user-friendly tools for automation, collaboration, and analysis. Globalscape's EFT platform enables a modular approach to building a file transfer solution customized to your needs. EFT is available in managed cloud/SaaS, BYOL, and on-premises deployments. Securely transfer, integrate, and transform data between people, systems, and applications with Globalscape's award winning EFT.
QMS do século 21, comece em apenas 5 minutos! Rastreie, gerencie e organize todos os arquivos técnicos do CE e arquivos de histórico de dispositivos do FDA em uma matriz de rastreabilidade. Formulários + editor de formulários. Processos QMS + editor de processos. Avaliação de risco completa ISO14971. Gestão de documentos robusta com controle de versão, fluxos de trabalho de aprovação, SOPs, etc. Manual de qualidade. Assinaturas eletrônicas e muito mais. Crie dispositivos médicos mais seguros e melhores e leve-os ao mercado mais rapidamente. Software de gestão de qualidade para criadores de dispositivos médicos
Securely transfer files that are too big to fit into an email attachment. Plans start at 25GB for a low cost Starter option. Securely transfer files that are too big to fit into an email attachment. Plans start at 25GB for a low cost Starter option.
Dossiere is a highly secure, feature-rich alternative to traditional document sharing and collaboration tools currently used by boards, executive teams and project teams. Meeting organisers gain greater efficiencies through Dossiere's ability to organise and distribute meeting documents securely into one location for meeting attendees; and decision makers are empowered by this simple, intuitive tool which enables secure electronic sharing and collaboration on documents, both online and offline. A tablet application used by executives to securely receive, annotate, and collaborate using documents distributed to them.
Combines ease of use with the advanced document control, tracking and protection. It lets you restrict users' ability to copy, print or forward documents, and allows you to wipe and destroy documents you had shared when a transaction falls through - even after they have been downloaded, Cross-platform EFSS solution that lets users protect, share, synchronize, edit and collaborate on files across multiple devices.
It's true. ICFiles is more swift than most other file sharing systems, and more secure than a cabinet with a lock on it. In sum, it's like having a lock on every client file. Here's how we handle safety: ICFiles.com is hosted in a SOC 2 Type II data center. At the core is a SSL DigiCert that supports 4096-bit, SHA2 encryption. All files are stored in an encrypted state on the server using 256-bit AES encryption. ICFiles regularly undergoes security & vulnerability..... Premium Security. Serving CPAs for 15 Years! Affordable SOC 2 Type II compliant secure file transfer system.
Diplomat MFT is a secure file transfer and PGP automation solution, compatible with any OS or container, either on-premises or in the Cloud. Diplomat supports most standard file transfer protocols and Cloud Storage providers. An enterprise-class scheduler combines with alerting, auditing, and visibility to smoothly and reliably automate your file transfer workflows. A simple user interface incorporates over 15 years experience in delivering solutions to happy and loyal customers worldwide. The easy way to automate, integrate and audit your file transfers, whilst maintaining the highest levels of security and compliance.
Thanks to Security & Privacy by Design, TeamDrive meets the highest requirements for data protection and data security. Full end-to-end encryption guarantees perfect protection against data misuse and ransomware. TeamDrive is easy to use, making it the ideal platform for everyone for exchanging data within the team and between companies, both in the Cloud and on your own servers (onPremise). TeamDrive is GDPR-certified. Secure file sharing software with end to end encryption for peace of mind when collaborating on sensitive documents.
WikiPro simplifies your business communication, providing e-signatures and user-friendly interfaces to approve contracts immediately and securely. Features such as instant chat, file sharing and e-signatures, customized notifications and automated reminders to improve workflow and respond to your clients questions instantly. WikiPro can text enable your existing business landline. Your clients dont need to install WikiPro Mobile App to contact you. They can send standard text messaging. Allows businesses to text with their customer using the existing landline, or send customer unlimited App messages in real time.
Send encrypted email and attachments to any email address, without frustrating recipients with passwords. Clients can send you secure messages and files with a simple link click in your email signature. Showcase your branding, logo, and colors. Fully automated client setup. No special folders, permissions, or client invitations. Comply with HIPAA, GLBA, IRS 4557, FINRA, SEC, SOX, GDPR, others. Free integration with Microsoft Outlook. Mobile friendly. Send encrypted email and attachments to any email address, without frustrating recipients with passwords.
BooleBox is a content security platform that maintains clients data integrity and confidentiality from unauthorized access while ensuring the highest level of encryption to protect sensitive data from attacks. Thanks to an advanced encryption system and various security settings, users can finally create, edit, share and classify files and folders, without compromising the usability. For more info, visit www.boolebox.com Security platform to upload, create, share and work on data, purposely designed for organizations that need to protect sensitive files.
DWG Fastview Plus is lightweight, fast and simple with its familiar and compact interface. It is more than just a viewer for it has advanced measurement and dimensioning tools to enhance project team's communication and secure data exchange when sharing drawings with others. It has good performance as followings: Get accurate information like distance, angle, and area from 2D drawings in quick and intuitive ways. Produce clear and concise measured drawings with advanced dimensioning tools Lightweight and easy-to-use CAD drawing viewer software that opens large drawings within seconds and has function drawing compare, etc.
Online document sharing solution that helps businesses create a private workspace to share documents and files with multiple users. Online document sharing solution that helps businesses create a private workspace to share documents and files with multiple users.
The netfiles data room enables companies and project teams to exchange and collaborate on files easily and securely across locations and companies. All project members have access to central, always up-to-date data, regardless of their location. A role-based permissions system defines individual access rights to folders and files with separation of download and editing permissions. The integrated managed file transfer function allows even large files (up to 4GB) to be exchanged securely. Virtual data room for secure data exchange and collaboration.
Online Storage, Sharing and Collaboration, FTP, folder synchronization, version control. Online Storage, Sharing and Collaboration, FTP, folder synchronization, version control.
MediaFiler is a cross-platform, web-based, Digital Asset Management (DAM) system with the ability to manage and display numerous file types. MediaFiler is distinguished from other DAM solutions as it is designed as a content management system (CMS) ensuring both rapid deployment and the ability to change functionality and appearance instantly. MediaFiler is specially designed for marketing and communications professionals. MediaFiler is a cross-platform, web-based, Digital Asset Management (DAM) system for marketing communications professionals.
Secure file sharing system that allows companies to exchange and organize files of all sizes. Includes audit logs and client portal. TitanFile is a complete correspondence system to exchange information and files in a highly secure and efficient way. TitanFile addresses every conceivable use case as a standalone system, and integrates seamlessly into Outlook. TitanFile does all the things other file sharing solutions claim to do but do not. Their limitations are TitanFile's starting point. Secure file sharing system that allows companies to exchange and organize files of all sizes. Includes audit logs and client portal.
Filesharing software for local area networks with features like fast searching, automatic peer detection, and rich user interface. Filesharing software for local area networks with features like fast searching, automatic peer detection, and rich user interface.
vBoxxCloud is a file sharing solution developed for businesses, who need fast and secure access to company documents. Unlike solutions such as Dropbox or OneDrive, vBoxxCloud provides unique administration tools and a deep organizational structure keeping your data safe, private and accessible. All the data is stored in the Netherlands, and as such vBoxxCloud is not subject to any invasive American surveillance legislation. Cloud solution that offers secure file sharing for business hosted in the Netherlands.
Self hosted powerful file manager, turns your own website into a private file sharing service. Upload, share, preview, edit, and create office document files, photos, audio files, video files, CAD plans and more. Turns your own website into a private file sharing service. It's an affordable self hosted DAM (digital asset management) tool.
Web-based secure messaging system that allows end-to-end encryption of messages and attachments for HIPAA and PCI. Web-based secure messaging system that allows end-to-end encryption of messages and attachments for HIPAA and PCI.