49 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
Ferramenta de análise de sentimento e texto com IA que fornece informações operacionais instantâneas. Saiba mais sobre o Gavagai
Análise de texto. Sempre. Em qualquer idioma. Analise os dados dos comentários dos clientes para descobrir o que você deve corrigir e o que deve continuar fazendo em 46 idiomas. Análise orientada por IA para todos. Entenda o que milhares pensam em questão de minutos. Explore o que todos os seus clientes estão dizendo em seus próprios idiomas. Envie seus textos em formato Excel ou CSV e comece a obter resultados imediatamente. É rápido, fácil de usar e deixará seus clientes mais satisfeitos. Saiba mais sobre o Gavagai
Análise de texto. Sempre. Em qualquer idioma. Analise os dados dos comentários dos clientes para descobrir o que você deve corrigir e o que deve continuar fazendo em 46 idiomas. Análise orientada por I...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Sistema de computação técnica que fornece ferramentas para processamento de imagem, geometria, visualização, aprendizado de máquina, mineração de dados e muito mais.
Sistema de computação técnica que fornece ferramentas para processamento de imagem, geometria, visualização, aprendizado de máquina, mineração de dados e muito mais.
Sistema de computação técnica que fornece ferramentas para processamento de imagem, geometria, visualização, aprendizado de máquina, mineração de dados e muito mais....
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Análise de texto colaborativo baseado na Internet para acadêmicos, empresas e governos para pesquisar, filtrar, cluster, codificar e classificar texto.
Sistema de análise de texto colaborativo baseado na Internet que permite que acadêmicos, empresas e governos programem buscas do Twitter, importem do SurveyMonkey, enviem e-mail ou uma planilha eletrônica para pesquisar, filtrar, cluster, codificar humanamente e classificar o texto da máquina. A patente CoderRank da Texifter se concentra em técnicas algorítmicas análogas ao PageRank do Google para buscas na Internet, mas adaptadas para melhorar a análise de texto colaborativa em larga escala por meio do aprendizado de máquina aprimorado e da gamificação da codificação de fonte do público.
Sistema de análise de texto colaborativo baseado na Internet que permite que acadêmicos, empresas e governos programem buscas do Twitter, importem do SurveyMonkey, enviem e-mail ou uma planilha eletrôn...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Software líder em serviços e gravação pela Internet, transforma milhões de páginas da Internet em dados. Confiada por 1/3 da Fortune 500.
Software e serviço líder em gravação pela Internet. Confiada por 1/3 da Fortune 500 e suporte ao cliente avaliado com cinco estrelas. Mozenda proporciona: 1) Software hospedado na nuvem 2) Software no local 3) Serviços de dados Com mais de 15 anos de experiência, Mozenda permite automatizar a extração de dados da Internet, de qualquer site.
Software e serviço líder em gravação pela Internet. Confiada por 1/3 da Fortune 500 e suporte ao cliente avaliado com cinco estrelas. Mozenda proporciona: 1) Software hospedado na nuvem 2) Software n...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Keatext is an AI-driven text analytics platform with comprehensive dashboards and driver insights for large volumes of feedback.
Keatext is an AI-driven text analytics platform that delivers comprehensive dashboards and driver insights for large volumes of customer or employee feedback. Our platform has no manual setup and integrates seamlessly with CRMs, helpdesks, and review platforms. Keatext enables you to create custom dashboards and easy reporting that's right for your business, and take immediate action with alerts for negative feedback. With Keatext, every piece of feedback is a business opportunity.
Keatext is an AI-driven text analytics platform that delivers comprehensive dashboards and driver insights for large volumes of customer or employee feedback. Our platform has no manual setup and integ...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Plataforma de informações do cliente
Desenvolvido para pequenas, médias e grandes empresas, o Thematic é uma plataforma de informações do cliente para equipes orientadas a dados que visam melhorar a experiência do cliente com seus produtos e serviços. Com algoritmos de IA, o Thematic analisa os comentários coletados por meio de pesquisas de NPS, avaliações, redes sociais e registros de centrais de atendimento e os transforma em percepções claras e acionáveis, que podem ser acessadas por toda a empresa. O Thematic integra-se ao Qualtrics, SurveyMonkey e AskNicely, entre outros.
Desenvolvido para pequenas, médias e grandes empresas, o Thematic é uma plataforma de informações do cliente para equipes orientadas a dados que visam melhorar a experiência do cliente com seus produto...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Análise preditiva automatizada para texto. Nenhum cientista de dados é necessário para criar modelos precisos.
Análise preditiva automatizada para a construção de modelos precisos com dados de texto, como voz do cliente, garantia, reclamações, comentários, pedidos de seguro etc. Ele usa tecnologia proprietária desenvolvida em uma universidade para que possa ser usada por um cientista que não seja de dados. Ele maximiza o desempenho dos modelos com entrada mínima "human-in-the-loop".
Análise preditiva automatizada para a construção de modelos precisos com dados de texto, como voz do cliente, garantia, reclamações, comentários, pedidos de seguro etc. Ele usa tecnologia proprietária ...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Aplicativo de análise de documentos para consultores e pequenas a grandes empresas. Gere matrizes de conformidade, outros artefatos e relatórios.
Fragmente/analise documentos [solicitações de proposta (RFPs na sigla em inglês)] e gere matrizes de conformidade (inclusive X-Ref), encontre diferenças entre versões, gere matrizes RACI reais, legibilidade com classificação de "o que é importante para você", encontre e valide acrônimos, entre outras coisas. - Dá a você controle por meio de tarefas dinâmicas, modelos, dicionários com valores ponderados que revelam o significado ou conteúdo importante, entre outros. Seguro em seu próprio ambiente (SCIF); os clientes incluem, entre outros, Boeing, General Dynamics, AECOM, Raytheon e L3Harris.
Fragmente/analise documentos [solicitações de proposta (RFPs na sigla em inglês)] e gere matrizes de conformidade (inclusive X-Ref), encontre diferenças entre versões, gere matrizes RACI reais, legibil...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
VisibleThread - Improve the clarity and compliance of mission-critical business writing with quantifiable metrics.
VisibleThread improves the efficiency, clarity and compliance of RFPs, contracts and mission-critical business writing with quantifiable metrics. VT Writer supports teams by allowing them to self-score critical documentation and text in one click. VT Insights measures quality improvement across all organization assets, both offline and online. Improving the clarity of your communications drives a stronger customer experience, achieves call center savings and builds customer trust.
VisibleThread improves the efficiency, clarity and compliance of RFPs, contracts and mission-critical business writing with quantifiable metrics. VT Writer supports teams by allowing them to self-score...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Schedule, Scan, Index and Apply metadata and keywords to data, pdf, word, based on the contents of each (against your rules)!
Centralpiont by Oxcyon empowers you to set up scheduled routines to scan, index, and apply new classifications, keywords, metadata to any information (Strucutred (Oracle, SQL, JSON, XML) and MORE IMPORTANT UNSTRUCTURED (Data from file folders like PDF, Word, XLS, PPT). Centralpoint will mine each record against your metadata and rules, and apply!
Centralpiont by Oxcyon empowers you to set up scheduled routines to scan, index, and apply new classifications, keywords, metadata to any information (Strucutred (Oracle, SQL, JSON, XML) and MORE IMPOR...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
O uCrawler permite coletar notícias de qualquer fonte, em qualquer idioma, sem codificação.
O uCrawler extrai automaticamente dados de sites de notícias e canais Telegram em qualquer idioma, sem codificação. Você pode recuperar dados de saída usando a API, XML, RSS ou exportação direta para seus bancos de dados SQL ou ElasticSearch.
O uCrawler extrai automaticamente dados de sites de notícias e canais Telegram em qualquer idioma, sem codificação. Você pode recuperar dados de saída usando a API, XML, RSS ou exportação direta para s...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis.
Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis.
Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis....
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
The most effective Web & Social Listening tool. Search and analyse all reviews, comments, opinions on Web & Social Media in real time.
PaloPro is a powerful tool for monitoring and analysing all Web and Social Media, collecting in real time mentions published on websites, forums, blogs, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube. Utilising state-of-the-art AI and Machine Learning algorithms, PaloPro achieves up to 90% accuracy in Sentiment Analysis, delivering accurate analytics & alerts in real time, helping brands manage their online reputation, evaluate their communications strategy and deal with crisis on the ever-moving web.
PaloPro is a powerful tool for monitoring and analysing all Web and Social Media, collecting in real time mentions published on websites, forums, blogs, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube. Utilising...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
APL's text analysis system providing companies with entity extraction, sentiment and emotion analysis, keyword extraction, and other.
APL's text analysis system providing companies with entity extraction, sentiment and emotion analysis, keyword extraction, and other.
APL's text analysis system providing companies with entity extraction, sentiment and emotion analysis, keyword extraction, and other....
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
O Cx MOMENTS detecta e encaminha automaticamente os problemas dos clientes em tíquetes de suporte. Conecte-se ao Zendesk, ao Freshdesk e ao Salesforce em três cliques.
O Cx MOMENTS é usado por gerentes de suporte ao cliente para localizar e encaminhar automaticamente problemas dos clientes em tíquetes de suporte ao cliente do help desk. O Cx MOMENTS se conecta ao Zendesk, ao Freshdesk, ao Salesforce e ao Intercom e detecta os temas e problemas que surgem regularmente nas conversas de suporte ao cliente. O processamento da linguagem natural e a inteligência artificial ajudam você a obter informações valiosas de todos os tíquetes de suporte em seu help desk.
O Cx MOMENTS é usado por gerentes de suporte ao cliente para localizar e encaminhar automaticamente problemas dos clientes em tíquetes de suporte ao cliente do help desk. O Cx MOMENTS se conecta ao Zen...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Qordoba is an AI writing assistant for businesses.
Qordobas AI helps everyone at a company write with the same style, terminology, and brand voice. With Qordobas dynamic content guidelines, organizations can achieve consistency and clarity across all types of content from communications to marketing to product to HR. Companies such as Marriott, Braintree, and Postmates use Qordoba to create better content up to 90% faster than before. Qordoba was recognized as a Forbes Cloud100 Rising Star for 2018.
Qordobas AI helps everyone at a company write with the same style, terminology, and brand voice. With Qordobas dynamic content guidelines, organizations can achieve consistency and clarity across all ...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Text analytics tool that helps users analyze written documents such as customer surveys, political speeches, academic papers, and more.
WordStat is a software that helps people analyze very large amounts of written documents. eg.customer surveys, political speeches, academic papers, emails or twitter feeds. The software helps people find common topics, themes and hidden meanings in unstructured text data. A hotel chain may have 100,000 customer comments about their rooms, food service or outdoor facilities. The software helps search those responses and generate common themes or topics to target where they need to improve.
WordStat is a software that helps people analyze very large amounts of written documents. eg.customer surveys, political speeches, academic papers, emails or twitter feeds. The software helps people fi...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing....
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters.
Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters.
Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters....
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Plataforma de IA para analisar texto com aprendizado de máquina e transformar e-mails, tweets, pesquisas ou qualquer texto em dados acionáveis.
O MonkeyLearn é uma plataforma de inteligência artificial que permite analisar o texto com aprendizado de máquina para automatizar fluxos de trabalho de negócios e economizar horas de processamento manual de dados. Clientes como Clearbit, Segment e Drift usam o MonkeyLearn para classificar e extrair dados acionáveis de textos brutos como e-mails, chats, páginas da Internet, documentos, tweets e muito mais! O MonkeyLearn pode ser facilmente integrado por meio de integrações com planilhas Google, o Zapier, o Zendesk ou o Rapidminer (não é necessário codificação) ou através dos APIs e SDKs.
O MonkeyLearn é uma plataforma de inteligência artificial que permite analisar o texto com aprendizado de máquina para automatizar fluxos de trabalho de negócios e economizar horas de processamento man...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Cloud-based feedback analysis tool that assists enterprises with customer analytics, product management and employee experience.
EFC is a real-time and automatic service that extracts the topics of discussion and the sentiment for each mention of a topic using Natural Language Processing and Artificial Intelligence. EFC is easy to take into use and operate, requiring no special knowledge from the customer in the areas of linguistics or statistical analysis. EFC runs in the cloud (Amazon Web Services) within the EU (in Ireland).
EFC is a real-time and automatic service that extracts the topics of discussion and the sentiment for each mention of a topic using Natural Language Processing and Artificial Intelligence. EFC is easy ...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Sinequa is an intelligent search platform that provides insights extracted from structured and unstructured Enterprise data.
Sinequa is providing an Enterprise Search platform for Global 2000 companies and governments, that connects digital workers with the data, expertise and insights necessary for organizations to become information-driven. It translates into contextualized information which enables wiser decisions, fosters innovation and increases productivity. Highly scalable, to support current and future business and technical needs, Sinequa helps organizations to accelerate their digital transformation
Sinequa is providing an Enterprise Search platform for Global 2000 companies and governments, that connects digital workers with the data, expertise and insights necessary for organizations to become i...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Unlock the value hidden within text and visuals to optimize your business processes.
Built with enterprise scalability, OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand data from disparate unstructured data, such as text, images, or social media, and then create consumer-friendly, engaging dashboards, reports and interactive visualizations that can be easily embedded, socialized and shared.
Built with enterprise scalability, OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand data from disparate unstructured data, such as text, images, or...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Connect siloed voice of the customer feedback and get AI-powered insights into what your customers care about.
Advize integrates Voice of the Customer data from across the customer journey to deliver actionable insights and automate personalized next best actions that drive revenue, reduce churn and improve customer satisfaction.
Advize integrates Voice of the Customer data from across the customer journey to deliver actionable insights and automate personalized next best actions that drive revenue, reduce churn and improve cus...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Conveyapi

Conveyapi

(0 avaliações)
Separate signals from noise and accelerate insight through powerful natural language understanding as service platform for social text
Conversus.AI is the first machine learning as a service platform specifically for text analysis of social and voice of customer data. The platform allows even non data scientists to rapidly build, validate and deploy high performance text models for language data for a variety of uses including accuracy improvement for social listening, brand tracking, customer care and experience. Users can also choose from large library of prebuilt industry models. Deploy immediately to key SLPs.
Conversus.AI is the first machine learning as a service platform specifically for text analysis of social and voice of customer data. The platform allows even non data scientists to rapidly build, va...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Proxem Software

Proxem Software

(0 avaliações)
Pioneer in the semantic analysis of textual Big Data.Turn words into actionable insights
We offer SaaS software solutions to analyse large volumes of textual data so that our clients can extract relevant information in real time from the web, social media, emails, satisfaction surveys and more. We aggregate all your information onto a multi-source, multi-lingual & multi-topic software solution. Proxem Software offers the best in user-friendly text mining tools in the field of Human Resources, Customer Knowledge and Market Intelligence.
We offer SaaS software solutions to analyse large volumes of textual data so that our clients can extract relevant information in real time from the web, social media, emails, satisfaction surveys and ...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Clarabridge text analytics is best in class solution for voice of the customer programs.
Clarabridge text analytics are the cornerstone of our CEM solution, allowing for highly accurate interpretation of the customer voice. We turn unstructured text into structured data and pair it with demographic and behavior data for immediate front line response and driving business strategy.
Clarabridge text analytics are the cornerstone of our CEM solution, allowing for highly accurate interpretation of the customer voice. We turn unstructured text into structured data and pair it with d...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Semantria

Semantria

(0 avaliações)
Language processing platform that supports 22 languages and a Twitter-mode. Includes sentiment, categorization, and entity extraction.
Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions of pieces of unstructured data, translating thoughts and feelings into profitable decisions for our customers. We support 22 languages, and features include sentiment, named entities, themes, categorization, boolean queries, summarization, taxonomies, POS tagging, intentions and more.
Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions of...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Akio.CX

Akio.CX

(0 avaliações)
Akio.CX is a unified omnichannel customer relations platform, combined with a complete listening and analytics system.
Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media coverage, social conversations and customer feedback. Our offer is designed to help companies to optimise customer service experience and increase customer knowledge.
Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media cover...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts....
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Kapiche

Kapiche

(0 avaliações)
A self service text analytics tool requiring no machine training. Just upload your data and get actionable insights in seconds.
Kapiche empowers you to quickly understand what your customers think about your company, in their own words, from your NPS, CSAT, customer survey and product review data. Find actionable insights using proven Text Analytics technology: -Unbiased and transparent -No setup required, no built-in models. Actionable insight automatically identified using your own customer data. Get true visibility of customer opinion. -Deep insights, easy reporting -Compare customer opinion across segments
Kapiche empowers you to quickly understand what your customers think about your company, in their own words, from your NPS, CSAT, customer survey and product review data. Find actionable insights usin...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Amenity Analytics

Amenity Analytics

(0 avaliações)
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis, and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing....
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Cogito

Cogito

(0 avaliações)
Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items.
Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items.
Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items....
Intelligent OCR

Intelligent OCR

(0 avaliações)
Intuitively captures data from both email and paper invoices using AI and capture automation. Seamless integration with your ERP.
Intelligently captures data from both email and paper documents using AI and capture automation to search, interpret, validate, and extrapolate semantic meaning from invoices, sales and purchase orders and shipping receipts. Intuitively performs field mapping and data collection. Gets high marks for ease of use and an intuitive interface - Minimal I.T. involvement - Integrates seamlessly with your ERP - It's next generation OCR!
Intelligently captures data from both email and paper documents using AI and capture automation to search, interpret, validate, and extrapolate semantic meaning from invoices, sales and purchase orders...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Tisane

Tisane

(0 avaliações)
Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more.
Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more.
Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more....
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
DEEP.assist

DEEP.assist

(0 avaliações)
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making....
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Biz7

Biz7

(0 avaliações)
Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents.
Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents.
Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents....
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
TeX

TeX

(0 avaliações)
Text analytics tool that helps extract information from customer surveys, emails, academic papers, or social media feeds.
Text analytics tool that helps extract information from customer surveys, emails, academic papers, or social media feeds.
Text analytics tool that helps extract information from customer surveys, emails, academic papers, or social media feeds....
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Luminoso

Luminoso

(0 avaliações)
Instantly uncover insights in open-ended text feedback to take immediate action and drive value for the people you serve.
Luminoso builds text analytics for analyzing open-ended text like survey responses, support tickets, and reviews. Using conceptual NLU and unsupervised AI, we offer the only solutions that work across all domains and industries. The tech underpinning Luminoso products is paired with a vast knowledge base to learn words from context without ontologies or training data. Our products provide native support in 15 languages, to surface leading indicators, driving critical actions and decision-making.
Luminoso builds text analytics for analyzing open-ended text like survey responses, support tickets, and reviews. Using conceptual NLU and unsupervised AI, we offer the only solutions that work across ...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
I2E

I2E

(0 avaliações)
An agile and interactive text mining application for the extraction and analysis of information.
An agile and interactive text mining application for the extraction and analysis of information.
An agile and interactive text mining application for the extraction and analysis of information....
Kyndi

Kyndi

(0 avaliações)
Support your organizations long term goals with an AI solution.
Support your organizations long term goals with an AI solution.
Support your organizations long term goals with an AI solution....
teX-ai

teX-ai

(0 avaliações)
Our Saas based customizable text analytics product provides accurate insights by processing raw text data using NLP, Ai and DL algorith
teX.ai is one of the leading Ai based Text Analytics product. Its completely customizable and helps convert complex text data into accurate insights. teX.ai is a hands-on, easy to use text analytics tool built on sophisticated Python libraries. This SaaS based text analytics suite provides insights to enhance customer experience by processing raw text data using NLP, Ai and DL algorithms. It can effectively solve challenges faced by industries Banking, Retail, Ecommerce, Manufacturing, etc.,
teX.ai is one of the leading Ai based Text Analytics product. Its completely customizable and helps convert complex text data into accurate insights. teX.ai is a hands-on, easy to use text analytics to...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Repustate

Repustate

(0 avaliações)
Social media analytics tool that helps businesses analyze text & sentiments from company's data & turn into actionable intelligence.
Need to find hidden meaning in your mountains of text data and content? Repustate offers knowledge management services in Text Analytics, Sentiment Analysis & Semantic Search all in 24 languages. We help you understand your customers, employees and competitors quicker and more accurately than any other company. Our Deep Semantic Search engine automatically extracts topic level meaning from text documents, audio and videos.
Need to find hidden meaning in your mountains of text data and content? Repustate offers knowledge management services in Text Analytics, Sentiment Analysis & Semantic Search all in 24 languages. We he...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
BeaconCure

BeaconCure

(0 avaliações)
Text Analytics Platform for Detecting Errors in Clinical Trial Submissions.
Text Analytics Platform for Detecting Errors in Clinical Trial Submissions.
Text Analytics Platform for Detecting Errors in Clinical Trial Submissions....
Leximancer

Leximancer

(0 avaliações)
Analyses your text documents to find high-level concepts within their context.
Analyses your text documents to find high-level concepts within their context.
Analyses your text documents to find high-level concepts within their context....
AI-Compare

AI-Compare

(0 avaliações)
AI-Compare helps you to search for, compare and use the best Artificial Intelligence APIs in the market
AI-Compare is a SaaS providing an API connected to big (AWS, GCP, etc.) and small AI providers: object detection, OCR, NLP, speech-to-text, custom vision, etc. Our solution allows users to compare the performance of these providers APIs according to their data and use them directly via our API thus offering great flexibility and making it very easy to change supplier. In particular, we offer better performance with the "Genius" feature that cleverly combines results from multiple providers.
AI-Compare is a SaaS providing an API connected to big (AWS, GCP, etc.) and small AI providers: object detection, OCR, NLP, speech-to-text, custom vision, etc. Our solution allows users to compare the ...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
DeepOpinion Studio is the leading platform for Opinion Mining and Sentiment Analysis (ABSA). Our ever-growing library of industry-speci
Based on our technological framework, AutoNLU, we developed the leading AI for detecting topics and the respective sentiment (ABSA). As our AI can differentiate between contexts and industries and is capable of detecting aspects in a fine-granular manner, we could outperform international benchmarks and scientifically prove to offer the worlds leading technology. In our DeepOpinion Studio we combine the latest Deep-Tech in AIs fastest-moving field NLP/NLU with pure user friendliness. Here we
Based on our technological framework, AutoNLU, we developed the leading AI for detecting topics and the respective sentiment (ABSA). As our AI can differentiate between contexts and industries and is c...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Cauliflower

Cauliflower

(0 avaliações)
Web application for the automatic analysis of customer feedback.
Customer feedback is far too valuable to be evaluated only incompletely. That's why Cauliflower offers a Web application for evaluating customer feedback as a self-service. Users in all industries can use the Cauliflower Data-Handler to upload comments from surveys, review platforms, customer feedback systems or social media with just a few clicks. The results are presented in interactive dashboards that can be shared within a team or with stakeholders.
Customer feedback is far too valuable to be evaluated only incompletely. That's why Cauliflower offers a Web application for evaluating customer feedback as a self-service. Users in all industries can ...
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Unstructured text analytics solution that uses machine learning to mine customers.
Unstructured text analytics solution that uses machine learning to mine customers.
Unstructured text analytics solution that uses machine learning to mine customers....