58 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
Ferramenta de análise de sentimento e texto com IA que fornece informações operacionais instantâneas. Saiba mais sobre o Gavagai
Análise de texto. Sempre. Em qualquer idioma. Analise os dados dos comentários dos clientes para descobrir o que você deve corrigir e o que deve continuar fazendo em 46 idiomas. Análise orientada por IA para todos. Entenda o que milhares pensam em questão de minutos. Explore o que todos os seus clientes estão dizendo em seus próprios idiomas. Envie seus textos em formato Excel ou CSV e comece a obter resultados imediatamente. É rápido, fácil de usar e deixará seus clientes mais satisfeitos. Saiba mais sobre o Gavagai
Análise de texto. Sempre. Em qualquer idioma. Analise os dados dos comentários dos clientes para descobrir o que você deve corrigir e o que deve continuar fazendo em 46 idiomas. Análise orientada por...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Sistema de computação técnica que fornece ferramentas para processamento de imagem, geometria, visualização, aprendizado de máquina, mineração de dados e muito mais.
Sistema de computação técnica que fornece ferramentas para processamento de imagem, geometria, visualização, aprendizado de máquina, mineração de dados e muito mais.
Sistema de computação técnica que fornece ferramentas para processamento de imagem, geometria, visualização, aprendizado de máquina, mineração de dados e muito mais.

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Análise de texto colaborativo baseado na Internet para acadêmicos, empresas e governos para pesquisar, filtrar, cluster, codificar e classificar texto.
Sistema de análise de texto colaborativo baseado na Internet que permite que acadêmicos, empresas e governos programem buscas do Twitter, importem do SurveyMonkey, enviem e-mail ou uma planilha eletrônica para pesquisar, filtrar, cluster, codificar humanamente e classificar o texto da máquina. A patente CoderRank da Texifter se concentra em técnicas algorítmicas análogas ao PageRank do Google para buscas na Internet, mas adaptadas para melhorar a análise de texto colaborativa em larga escala por meio do aprendizado de máquina aprimorado e da gamificação da codificação de fonte do público.
Sistema de análise de texto colaborativo baseado na Internet que permite que acadêmicos, empresas e governos programem buscas do Twitter, importem do SurveyMonkey, enviem e-mail ou uma planilha...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Software líder em serviços e gravação pela Internet, transforma milhões de páginas da Internet em dados. Confiada por 1/3 da Fortune 500.
Software e serviço líder em gravação pela Internet. Confiada por 1/3 da Fortune 500 e suporte ao cliente avaliado com cinco estrelas. Mozenda proporciona: 1) Software hospedado na nuvem 2) Software no local 3) Serviços de dados Com mais de 15 anos de experiência, Mozenda permite automatizar a extração de dados da Internet, de qualquer site.
Software e serviço líder em gravação pela Internet. Confiada por 1/3 da Fortune 500 e suporte ao cliente avaliado com cinco estrelas. Mozenda proporciona: 1) Software hospedado na nuvem 2) Software...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Solução de análise de documentos projetada para ajudar as empresas a gerar matrizes de conformidade, gerenciar lances, manter versões de documentos e muito mais.
Aumente a taxa de PWIN em 9,8% e economize 66,7 horas por proposta com o VisibleThread Docs. O VisibleThread devolve o controle sobre o conteúdo, ajudando a analisar e otimizar milhares de documentos com rapidez e precisão. Caso esteja triturando vários pedidos de proposta, digitalizando documentos para verificar a conformidade ou avaliando propostas quanto à clareza e consistência, o VisibleThread poderá ajudar. Entre os clientes estão a Boeing, a General Dynamics, a Northrop Grumman e nove das 15 principais contratadas do governo dos EUA.
Aumente a taxa de PWIN em 9,8% e economize 66,7 horas por proposta com o VisibleThread Docs. O VisibleThread devolve o controle sobre o conteúdo, ajudando a analisar e otimizar milhares de...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Keatext is an AI-powered text analytics platform for customer feedback and conversation data.
Keatext is an AI-powered text analytics platform for customer feedback and conversation data. With no manual setup, you can upload data like reviews, surveys, and support tickets. Keatext also integrates directly with Zendesk, Intercom, and 400+ other platforms. Get access to dashboards with top insights based on your KPIs, or dive into the sentiments, topics, and opinions in your data. Create powerful charts, filter data, and share analytics to guide business decisions.
Keatext is an AI-powered text analytics platform for customer feedback and conversation data. With no manual setup, you can upload data like reviews, surveys, and support tickets. Keatext also...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Plataforma de informações do cliente
Desenvolvido para pequenas, médias e grandes empresas, o Thematic é uma plataforma de informações do cliente para equipes orientadas a dados que visam melhorar a experiência do cliente com seus produtos e serviços. Com algoritmos de IA, o Thematic analisa os comentários coletados por meio de pesquisas de NPS, avaliações, redes sociais e registros de centrais de atendimento e os transforma em percepções claras e acionáveis, que podem ser acessadas por toda a empresa. O Thematic integra-se ao Qualtrics, SurveyMonkey e AskNicely, entre outros.
Desenvolvido para pequenas, médias e grandes empresas, o Thematic é uma plataforma de informações do cliente para equipes orientadas a dados que visam melhorar a experiência do cliente com seus...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Aplicativo de análise de documentos para consultores e pequenas a grandes empresas. Gere matrizes de conformidade, outros artefatos e relatórios.
Fragmente/analise documentos [solicitações de proposta (RFPs na sigla em inglês)] e gere matrizes de conformidade (inclusive X-Ref), encontre diferenças entre versões, gere matrizes RACI reais, legibilidade com classificação de "o que é importante para você", encontre e valide acrônimos, entre outras coisas. - Dá a você controle por meio de tarefas dinâmicas, modelos, dicionários com valores ponderados que revelam o significado ou conteúdo importante, entre outros. Seguro em seu próprio ambiente (SCIF); os clientes incluem, entre outros, Boeing, General Dynamics, AECOM, Raytheon e L3Harris.
Fragmente/analise documentos [solicitações de proposta (RFPs na sigla em inglês)] e gere matrizes de conformidade (inclusive X-Ref), encontre diferenças entre versões, gere matrizes RACI reais,...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Análise preditiva automatizada para texto. Nenhum cientista de dados é necessário para criar modelos precisos.
Análise preditiva automatizada para a construção de modelos precisos com dados de texto, como voz do cliente, garantia, reclamações, comentários, pedidos de seguro etc. Ele usa tecnologia proprietária desenvolvida em uma universidade para que possa ser usada por um cientista que não seja de dados. Ele maximiza o desempenho dos modelos com entrada mínima "human-in-the-loop".
Análise preditiva automatizada para a construção de modelos precisos com dados de texto, como voz do cliente, garantia, reclamações, comentários, pedidos de seguro etc. Ele usa tecnologia...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Language Analysis Platform for teams across the enterprise. Improves the quality of mission critical business writing.
VT Writer is a Language Analysis Platform that improves the quality of mission critical business writing. Analyze your Word Docs, PDFs or text snippets for plain language and readability. This solution is for all teams in large organizations to eliminate off-brand and non-compliant language. It ensures all employees are adhering to the organization’s style guide. Get instant readability scores and suggestions on how to improve your writing. Edit in-app or export results to an annotated Word Doc.
VT Writer is a Language Analysis Platform that improves the quality of mission critical business writing. Analyze your Word Docs, PDFs or text snippets for plain language and readability. This...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Programe, verifique, indexe e aplique metadados e palavras-chave a dados, PDF e Word com base no conteúdo de cada um (em relação às regras).
O Centralpoint, da Oxcyon, permite configurar rotinas agendadas de verificação e indexação e aplicar novas classificações, palavras-chave, metadados a qualquer informação [estruturada (Oracle, SQL, JSON, XML) e, sobretudo, não estruturada (dados de pastas de arquivos como PDF, Word, XLS, PPT)]. O Centralpoint extrai cada registro em relação aos metadados e regras e o aplica.
O Centralpoint, da Oxcyon, permite configurar rotinas agendadas de verificação e indexação e aplicar novas classificações, palavras-chave, metadados a qualquer informação [estruturada (Oracle, SQL,...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
O uCrawler permite coletar notícias de qualquer fonte, em qualquer idioma, sem codificação.
O uCrawler extrai automaticamente dados de sites de notícias e canais Telegram em qualquer idioma, sem codificação. Você pode recuperar dados de saída usando a API, XML, RSS ou exportação direta para seus bancos de dados SQL ou ElasticSearch.
O uCrawler extrai automaticamente dados de sites de notícias e canais Telegram em qualquer idioma, sem codificação. Você pode recuperar dados de saída usando a API, XML, RSS ou exportação direta para...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Cloud-based SaaS for the automatic analysis of multilingual customer feedback.
Cauliflower is an AI platform that allows you to analyze customer feedback and save hours of manual work. Our customers use Cauliflower to classify and extract actionable insights from raw texts like open-ended questions, chats, comments, reviews and more! Understand what thousands think in a matter of minutes, what are current pain points or possibilities. We support multiple languages and features including topic extraction, sentiment analysis, engaging visualizations and individual filters.
Cauliflower is an AI platform that allows you to analyze customer feedback and save hours of manual work. Our customers use Cauliflower to classify and extract actionable insights from raw texts like...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
The most effective Web & Social Listening tool. Search and analyse all reviews, comments, opinions on Web & Social Media in real time.
PaloPro is a powerful tool for monitoring and analysing all Web and Social Media, collecting in real time mentions published on websites, forums, blogs, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube. Utilising state-of-the-art AI and Machine Learning algorithms, PaloPro achieves up to 90% accuracy in Sentiment Analysis, delivering accurate analytics & alerts in real time, helping brands manage their online reputation, evaluate their communications strategy and deal with crisis on the ever-moving web.
PaloPro is a powerful tool for monitoring and analysing all Web and Social Media, collecting in real time mentions published on websites, forums, blogs, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube....

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis.
Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis.
Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis.

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
APL's text analysis system providing companies with entity extraction, sentiment and emotion analysis, keyword extraction, and other.
APL's text analysis system providing companies with entity extraction, sentiment and emotion analysis, keyword extraction, and other.
APL's text analysis system providing companies with entity extraction, sentiment and emotion analysis, keyword extraction, and other.

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
O Cx MOMENTS detecta e encaminha automaticamente os problemas dos clientes em tíquetes de suporte. Conecte-se ao Zendesk, ao Freshdesk e ao Salesforce em três cliques.
O Cx MOMENTS é usado por gerentes de suporte ao cliente para localizar e encaminhar automaticamente problemas dos clientes em tíquetes de suporte ao cliente do help desk. O Cx MOMENTS se conecta ao Zendesk, ao Freshdesk, ao Salesforce e ao Intercom e detecta os temas e problemas que surgem regularmente nas conversas de suporte ao cliente. O processamento da linguagem natural e a inteligência artificial ajudam você a obter informações valiosas de todos os tíquetes de suporte em seu help desk.
O Cx MOMENTS é usado por gerentes de suporte ao cliente para localizar e encaminhar automaticamente problemas dos clientes em tíquetes de suporte ao cliente do help desk. O Cx MOMENTS se conecta ao...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Qordoba is an AI writing assistant for businesses.
Qordobas AI helps everyone at a company write with the same style, terminology, and brand voice. With Qordobas dynamic content guidelines, organizations can achieve consistency and clarity across all types of content from communications to marketing to product to HR. Companies such as Marriott, Braintree, and Postmates use Qordoba to create better content up to 90% faster than before. Qordoba was recognized as a Forbes Cloud100 Rising Star for 2018.
Qordobas AI helps everyone at a company write with the same style, terminology, and brand voice. With Qordobas dynamic content guidelines, organizations can achieve consistency and clarity across...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Text analytics tool that helps users analyze written documents such as customer surveys, political speeches, academic papers, and more.
WordStat is a software that helps people analyze very large amounts of written documents. eg.customer surveys, political speeches, academic papers, emails or twitter feeds. The software helps people find common topics, themes and hidden meanings in unstructured text data. A hotel chain may have 100,000 customer comments about their rooms, food service or outdoor facilities. The software helps search those responses and generate common themes or topics to target where they need to improve.
WordStat is a software that helps people analyze very large amounts of written documents. eg.customer surveys, political speeches, academic papers, emails or twitter feeds. The software helps people...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters.
Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters.
Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters.

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Plataforma de IA para analisar texto com aprendizado de máquina e transformar e-mails, tweets, pesquisas ou qualquer texto em dados acionáveis.
O MonkeyLearn é uma plataforma de inteligência artificial que permite analisar o texto com aprendizado de máquina para automatizar fluxos de trabalho de negócios e economizar horas de processamento manual de dados. Clientes como Clearbit, Segment e Drift usam o MonkeyLearn para classificar e extrair dados acionáveis de textos brutos como e-mails, chats, páginas da Internet, documentos, tweets e muito mais! O MonkeyLearn pode ser facilmente integrado por meio de integrações com planilhas Google, o Zapier, o Zendesk ou o Rapidminer (não é necessário codificação) ou através dos APIs e SDKs.
O MonkeyLearn é uma plataforma de inteligência artificial que permite analisar o texto com aprendizado de máquina para automatizar fluxos de trabalho de negócios e economizar horas de processamento...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Cloud-based feedback analysis tool that assists enterprises with customer analytics, product management and employee experience.
EFC is a real-time and automatic service that extracts the topics of discussion and the sentiment for each mention of a topic using Natural Language Processing and Artificial Intelligence. EFC is easy to take into use and operate, requiring no special knowledge from the customer in the areas of linguistics or statistical analysis. EFC runs in the cloud (Amazon Web Services) within the EU (in Ireland).
EFC is a real-time and automatic service that extracts the topics of discussion and the sentiment for each mention of a topic using Natural Language Processing and Artificial Intelligence. EFC is...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Sinequa is an intelligent search platform that provides insights extracted from structured and unstructured Enterprise data.
Sinequa is providing an Enterprise Search platform for Global 2000 companies and governments, that connects digital workers with the data, expertise and insights necessary for organizations to become information-driven. It translates into contextualized information which enables wiser decisions, fosters innovation and increases productivity. Highly scalable, to support current and future business and technical needs, Sinequa helps organizations to accelerate their digital transformation
Sinequa is providing an Enterprise Search platform for Global 2000 companies and governments, that connects digital workers with the data, expertise and insights necessary for organizations to become...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Big data open source enterprise search and analytics solution (aka insights engine). Increases employees productivity.
Datafari is an open source Enteprise Search Solution. It is able to crawl and index all the documents and data that are important for an enterprise. Datafari is both multisource (Fileshares, DBs, websites, Documentum, Alfresco, Sharepoint ...) and multiformats (pdf, MS Office, zip, images...). It can connect to 3rd party IA systems to enrich the unstructured data with Entity Extraction services. It provides analytics dashboards, for both the user search behaviors and the indexed data corpus.
Datafari is an open source Enteprise Search Solution. It is able to crawl and index all the documents and data that are important for an enterprise. Datafari is both multisource (Fileshares, DBs,...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Unlock the value hidden within text and visuals to optimize your business processes.
Built with enterprise scalability, OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand data from disparate unstructured data, such as text, images, or social media, and then create consumer-friendly, engaging dashboards, reports and interactive visualizations that can be easily embedded, socialized and shared.
Built with enterprise scalability, OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand data from disparate unstructured data, such as text, images,...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Connect siloed voice of the customer feedback and get AI-powered insights into what your customers care about.
Advize integrates Voice of the Customer data from across the customer journey to deliver actionable insights and automate personalized next best actions that drive revenue, reduce churn and improve customer satisfaction.
Advize integrates Voice of the Customer data from across the customer journey to deliver actionable insights and automate personalized next best actions that drive revenue, reduce churn and improve...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Separate signals from noise and accelerate insight through powerful natural language understanding as service platform for social text
Conversus.AI is the first machine learning as a service platform specifically for text analysis of social and voice of customer data. The platform allows even non data scientists to rapidly build, validate and deploy high performance text models for language data for a variety of uses including accuracy improvement for social listening, brand tracking, customer care and experience. Users can also choose from large library of prebuilt industry models. Deploy immediately to key SLPs.
Conversus.AI is the first machine learning as a service platform specifically for text analysis of social and voice of customer data. The platform allows even non data scientists to rapidly build,...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Pioneer in the semantic analysis of textual Big Data.Turn words into actionable insights
We offer SaaS software solutions to analyse large volumes of textual data so that our clients can extract relevant information in real time from the web, social media, emails, satisfaction surveys and more. We aggregate all your information onto a multi-source, multi-lingual & multi-topic software solution. Proxem Software offers the best in user-friendly text mining tools in the field of Human Resources, Customer Knowledge and Market Intelligence.
We offer SaaS software solutions to analyse large volumes of textual data so that our clients can extract relevant information in real time from the web, social media, emails, satisfaction surveys...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Clarabridge helps you understand and improve your customer's experience by putting customer feedback to work.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class customer analytics, and real-time, guided actions for fast front-line response. With customer feedback trends, correlation, and root cause analysis the best and biggest companies in the world use the Clarabridge SaaS solution to power their CEM programs.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Language processing platform that supports 22 languages and a Twitter-mode. Includes sentiment, categorization, and entity extraction.
Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions of pieces of unstructured data, translating thoughts and feelings into profitable decisions for our customers. We support 22 languages, and features include sentiment, named entities, themes, categorization, boolean queries, summarization, taxonomies, POS tagging, intentions and more.
Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Akio.CX is a unified omnichannel customer relations platform, combined with a complete listening and analytics system.
Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media coverage, social conversations and customer feedback. Our offer is designed to help companies to optimise customer service experience and increase customer knowledge.
Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
A self service text analytics tool requiring no machine training. Just upload your data and get actionable insights in seconds.
Kapiche empowers you to quickly understand what your customers think about your company, in their own words, from your NPS, CSAT, customer survey and product review data. Find actionable insights using proven Text Analytics technology: -Unbiased and transparent -No setup required, no built-in models. Actionable insight automatically identified using your own customer data. Get true visibility of customer opinion. -Deep insights, easy reporting -Compare customer opinion across segments
Kapiche empowers you to quickly understand what your customers think about your company, in their own words, from your NPS, CSAT, customer survey and product review data. Find actionable insights...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis, and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing.

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items.
Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items.
Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items.

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Intuitively captures data from both email and paper invoices using AI and capture automation. Seamless integration with your ERP.
Intelligently captures data from both email and paper documents using AI and capture automation to search, interpret, validate, and extrapolate semantic meaning from invoices, sales and purchase orders and shipping receipts. Intuitively performs field mapping and data collection. Gets high marks for ease of use and an intuitive interface - Minimal I.T. involvement - Integrates seamlessly with your ERP - It's next generation OCR!
Intelligently captures data from both email and paper documents using AI and capture automation to search, interpret, validate, and extrapolate semantic meaning from invoices, sales and purchase...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more.
Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more.
Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more.

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Une plateforme SaaS pour améliorer l'expérience client en analysant les émotions des clients dans les commentaires et en extrayant des
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une solution sémantique et émotionnelle pour analyser les avis de vos clients et collaborateurs à partir d'enquêtes, d'avis en ligne, etc. Notre outil d'analyse sémantique et émotionnelle vous permet d'identifier en un clic les étapes les plus commentées et critiques de votre parcours client.
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Semeon is an AI-powered text analytics platform for customer feedback― understand what they think and want in real time.
Semeon can help you understand and prioritize large-scale employee, customer and marketplace feedback data from anywhere like social, surveys, reviews and CRM data. Our platform automatically extracts the most relevant multi-word concepts from your data, measures sentiment and generates insightful dashboards. With unmatched analytical power, you can dive into custom data classification and multi-layered filters to get actionable KPI insights in real-time to power your CX programs.
Semeon can help you understand and prioritize large-scale employee, customer and marketplace feedback data from anywhere like social, surveys, reviews and CRM data. Our platform automatically...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents.
Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents.
Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents.

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Text analytics tool that helps extract information from customer surveys, emails, academic papers, or social media feeds.
Text analytics tool that helps extract information from customer surveys, emails, academic papers, or social media feeds.
Text analytics tool that helps extract information from customer surveys, emails, academic papers, or social media feeds.

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Uses artificial intelligence to uncover hidden relationships in data.
Uses artificial intelligence to uncover hidden relationships in data.
Uses artificial intelligence to uncover hidden relationships in data.

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Instantly uncover insights in open-ended text feedback to take immediate action and drive value for the people you serve.
Luminoso builds text analytics for analyzing open-ended text like survey responses, support tickets, and reviews. Using conceptual NLU and unsupervised AI, we offer the only solutions that work across all domains and industries. The tech underpinning Luminoso products is paired with a vast knowledge base to learn words from context without ontologies or training data. Our products provide native support in 15 languages, to surface leading indicators, driving critical actions and decision-making.
Luminoso builds text analytics for analyzing open-ended text like survey responses, support tickets, and reviews. Using conceptual NLU and unsupervised AI, we offer the only solutions that work...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
An agile and interactive text mining application for the extraction and analysis of information.
An agile and interactive text mining application for the extraction and analysis of information.
An agile and interactive text mining application for the extraction and analysis of information.

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Support your organizations long term goals with an AI solution.
Support your organizations long term goals with an AI solution.
Support your organizations long term goals with an AI solution.

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
teX.ai is a niche one of a kind Ai based Text Analytics product. teX.ai helps conert unstructured, complex data into accurate insights.
teX.ai is one of the leading Ai based Text Analytics product. It’s completely customizable and helps convert complex text data into accurate insights. teX.ai is a hands-on, easy to use text analytics tool built on sophisticated Python libraries. This SaaS based text analytics suite provides insights to enhance customer experience by processing raw text data using NLP, Ai and DL algorithms. It can effectively solve challenges faced by industries Banking, Retail, Ecommerce, Manufacturing.
teX.ai is one of the leading Ai based Text Analytics product. It’s completely customizable and helps convert complex text data into accurate insights. teX.ai is a hands-on, easy to use text analytics...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Social media analytics tool that helps businesses analyze text & sentiments from company's data & turn into actionable intelligence.
Need to find hidden meaning in your mountains of text data and content? Repustate offers knowledge management services in Text Analytics, Sentiment Analysis & Semantic Search all in 24 languages. We help you understand your customers, employees and competitors quicker and more accurately than any other company. Our Deep Semantic Search engine automatically extracts topic level meaning from text documents, audio and videos.
Need to find hidden meaning in your mountains of text data and content? Repustate offers knowledge management services in Text Analytics, Sentiment Analysis & Semantic Search all in 24 languages. We...

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática
Text Analytics Platform for Detecting Errors in Clinical Trial Submissions.
Text Analytics Platform for Detecting Errors in Clinical Trial Submissions.
Text Analytics Platform for Detecting Errors in Clinical Trial Submissions.

Recursos

  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Apresentação de dados gráficos
  • Marcação
  • Elaboração de resumos
  • Agregação temática