89 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
Você automatizou o marketing. Hora de automatizar os eventos? A automação de eventos começa com a tecnologia certa e as pessoas certas, para você e a equipe. Desde o melhor registro online no setor, passando pelo marketing até os participantes, estabelecendo bloqueios de sala para participantes, check-in no local e análises em tempo real sobre o desempenho do evento ou reunião, Aventri permite que os clientes criem valiosas experiências pessoais, cresçam comunidades influentes, expandam marcas e impulsionem o ROI. Saiba mais sobre o Aventri etouches é agora Aventri. Obtenha uma demonstração de 30 minutos para vê-lo em ação! Saiba mais sobre o Aventri
A Ungerboeck é a principal plataforma tecnológica para eventos do mundo, capacitando mais de 50.000 usuários em mais de 50 países. A plataforma completa de gerenciamento de eventos coloca uma vasta inteligência em eventos ao seu alcance em tempo real. As ferramentas inovadoras capacitam e informam sua equipe, promovendo maior colaboração e serviço. Essa plataforma específica para o setor possibilita a realização de processos ágeis e transparentes, que ajudam as organizações a oferecer experiências de alto valor para seus clientes e participantes. Saiba mais sobre o Ungerboeck Uma plataforma de tecnologia para eventos unificada e líder mundial capacitando você para oferecer grandes eventos. Saiba mais sobre o Ungerboeck
Elimine o intermediário e venda ingressos diretamente para os participantes. - Planos flexíveis, sem contratos - Tarifas baixas (economize muito) - Seja pago diretamente pelo Stripe ou PayPal - Personalize totalmente a bilheteria - Incorpore formulários de reserva ao site - Colete, guarde e possua dados de participantes - Aplicativo de registro gratuito - Integre com as ferramentas favoritas via Zapier - Códigos de desconto e de voucher Saiba mais sobre o Ticket Tailor Tarifas baixas, sem problemas. Ticket Tailor é uma plataforma de emissão de ingressos fácil de usar, que o coloca no controle da bilheteira do evento. Saiba mais sobre o Ticket Tailor
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Take us on a free test drive for 30 days or request a free demo today! The eSPACE Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
O Tripleseat é um aplicativo da Internet de gerenciamento de vendas e eventos que gera vendas e simplifica o processo de planejamento para restaurantes, hotéis e locais exclusivos. É um dos primeiros sistemas baseados na Internet criados por gerentes de eventos de hotelaria para gerentes de eventos de hotelaria. Desde 2008, o Tripleseat vem inovando o negócio de restaurantes, fornecendo soluções e simplificando o processo do evento do início ao fim. Mais de 2.500 locais e mais de 18.000 especialistas do setor confiam no Tripleseat. O Tripleseat é um aplicativo da Internet de gerenciamento de vendas e eventos que aumenta as vendas de eventos e simplifica o processo de planejamento.
O Checkfront é uma plataforma de gestão de reservas que tem a confiança de milhares de operadores turísticos em todo o mundo. Essa plataforma permite que as empresas vendam passeios e atividades em qualquer site, fornecendo gestão de estoque em tempo real, preços dinâmicos, notificações de clientes e distribuição de canais. O Checkfront facilita o crescimento dos negócios ao automatizar a administração e abrigar todas as ferramentas de negócios em um só lugar. Gerencie os estoques online, centralize reservas, processe pagamentos e obtenha acesso unificado aos principais canais de distribuição.
Offers photographers a simple & intuitive solution to their client & studio management needs. Online booking & scheduling, automated workflows, invoicing, contracts, and more. Iris Works is the studio management system made for the artist. After only a few hours of setting up your studio, you're ready to begin streamlining your business. Studio management that saves you time, keeps your business in order, and keeps your clients happy.
De serviços de buffet a apresentações ao vivo com ferramentas totalmente integradas para gerenciar sua bilheteria com eficiência: captação de recursos, vales-presente, marketing, mercadorias, fidelidade do cliente, cupons e pesquisas. O único serviço SEM taxa de conveniência, pode adicionar taxas opcionalmente e manter todas as receitas. Assentos reservados a partir de US$ 80/mês e admissão geral a US$ 60/mês. Faça uma avaliação gratuita para experimentar o atendimento ao cliente e saiba por que o ThunderTix é uma opção para apresentações ao vivo. Sistema integrado de ingressos online com um portal de bilheteria de venda em tempo real para admissão geral e eventos com lugar reservado.
Gather enables hospitality companies of all sizes to manage and grow successful events businesses. That's why national brands, hospitality groups, and single-location venues & restaurants alike use Gather to power their events. From private-equity backed growth concepts to James Beard award-winning restaurants, we're trusted to serve as the anchor between management, events teams, and their customers. Gather is an all-in-one platform to manage your private events, banquet and catering business from sales to execution.
Full scale cloud-based ticketing platform for online presale, marketing, printed tickets and wristbands, social media, and an array of equipment options for selling at the door and scanning tickets. Whether you manage a performing arts center, organize massive festivals, host small events, or you are putting on a fundraiser, you will have everything you need for an easy and successful event through Purplepass Full scale cloud-based ticketing platform for online presale, marketing, social media, and day-of-event sales and admission management.
Gerencie eventos grandes e pequenos com facilidade e mantenha os holofotes em sua marca. Milhares de recursos e ferramentas corporativas, incluindo convites por e-mail, inscrição e confirmação online, coleta de dados personalizados, gestão de lista de convidados, preferências de menu, gestão de subeventos, privacidade/exclusividade de eventos, gráficos de assentos do tipo arrastar e soltar, check-in e muito mais. O RSVPify é uma plataforma líder de gestão de eventos e emissão de ingressos, que ajuda a dinamizar os eventos desde a inscrição dos participantes até o início do evento.
Eventos de sucesso começam com o Tix. Milhares de organizações escolhem a Tix para suas necessidades de bilheteria. A Tix é especializada em soluções online e físicas de bilheteria de baixo custo e ricas em recursos. Seja para um sistema integrado de bilheteria física e online ou simplesmente para adicionar vendas pela Internet para complementar métodos de vendas existentes, a Tix tem uma solução. Entre em contato para um teste grátis hoje! Eventos de sucesso começam com o Tix. Soluções de bilheteria para eventos de entretenimento e esporte. Teste grátis.
O 123FormBuilder ajuda você a criar formulários de inscrição para qualquer tipo de evento, desde festas de aniversário até eventos de formação de equipe, pequenas oficinas ou grandes conferências. Basta modificar o modelo do formulário de inscrição online e adicioná-lo ao seu site em segundos para começar a receber inscrições. Crie facilmente uma aparência personalizada para seu formulário de inscrição. O 123FormBuilder ajuda você a criar formulários de inscrição para qualquer tipo de evento, desde festas de aniversário até eventos de formação de equipe, pequenos workshops
Arlo is a cloud-based training and event management system for managing, marketing and delivering physical and online training and event services. It provides streamlined event scheduling, online registrations, invoicing and receipting, runs marketing activities, and manages client records and relationships. The service can be rapidly deployed and seamlessly integrated within your website and connected with your other business applications. Arlo allows you to manage a single event to complex repeating events. It automates all tasks you once did manually.
Ao organizar uma conferência, festival, evento esportivo, concerto ou evento de gala, o Accelevents tem a solução para os requisitos do evento. Essa plataforma de eventos tudo-em-um oferece pagamento instantâneo, suporte ao vivo sem interrupção gratuito, gerenciamento da agenda da conferência, atribuição de assentos e uma série de ferramentas de captação de recursos. Tudo por apenas US$ 1 por ingresso mais 1% do preço do ingresso (todas as taxas podem ser absorvidas pelo comprador do ingresso). Uma plataforma de eventos tudo-em-um e acessível. Pagamento instantâneo, suporte ao vivo sem interrupção. Por apenas US$ 1 por ingresso mais 1% da venda do ingresso.
Book more meetings at Events and Conferences and get better Event ROI attribution. Chili Piper Events helps you pre-book meetings before the event, manage meeting rooms and reps time on the day, and automatically route everything to the right Salesforce campaigns. See how you can generate 2-3x more sales meetings at events and join companies like Simplus, Sendoso and Tray.io in supercharging your events presence. Chili Piper Events helps you book more sales meetings at events and conferences and increase your event attribution and ROI.
O Eventtia é um software intuitivo de gestão de eventos disponível no mercado. Ajuda os organizadores do evento a causar um impacto maior, trabalhar com mais inteligência e criar eventos melhores. Desde a criação de um site do evento até a verificação dos participantes e o monitoramento deles no local, do envio de campanhas de email marketing até a conexão dos participantes com reuniões individuais altamente qualificadas, você tem todas as opções disponíveis. A interface avançada, simples e flexível do Eventtia proporciona enorme autonomia. O Eventtia ajuda os organizadores de eventos a criar melhores eventos com uma plataforma de gestão avançada, porém simples e intuitiva.
Catering and Event Management software for booking and managing private events. Quickly receive and respond to leads. Proficiently generate proposals, contracts and event orders including e-signature and online payment processing. Efficiently manage tasks and automated workflows using unique Event Lifecycle Technology. Intelligently manage an analyze business with comprehensive reporting tools. Over 20,000 users enjoy the ReServe Cloud web-based version. Cloud-based Catering and Event Management Software for booking and managing private events from initial inquiry to the final invoice.
Preço ÚNICO, PREVISÍVEL. Todos os recursos o tempo todo. Eventos ilimitados. Usuários ilimitados. Sem taxas de cartão de crédito. Moderno e fácil de usar para anfitriões e participantes de eventos. Criação de site, registro personalizado, aplicativo móvel gratuito baseado na Internet, classificação de sessões, classificação de palestrantes, processamento de pagamentos, gerenciamento de palestrantes/agenda, layout de espaço, unidades de educação contínua (CEUs), etc. Opções de configuração flexíveis atendem a praticamente qualquer modelo de negócio de eventos. Bem-avaliado pelo Capterra. Uma suíte de gerenciamento de eventos com registro, classificações, aplicativo móvel, processamento de pagamentos, gerenciamento de voluntários, layout de espaço e muito mais.
Facilite e gerencie registros e pagamentos online dos participantes de seus cursos, aulas, workshops, retiros, acampamentos e eventos similares. O Corsizio é GRATUITO para contas com baixo volume de registros por mês e apenas US$ 0,1 por registro em forma de pagamento pelo uso para contas com maior volume. Além disso, você pode aceitar pagamentos online por uma taxa fixa de US$ 1 por transação. Todos têm acesso aos recursos, incluindo suporte ao cliente, relatórios, exportações, incorporações, cupons, inscrições antecipadas, complementos, depósitos, listas de espera e muito mais. Facilite e gerencie registros e pagamentos online dos participantes de seus cursos, aulas, workshops, treinamentos e eventos similares.
Localist takes the stress and anxiety out of event planning and promotion. Marketing, HR, and communications teams love Localist's Event Automation Platform because it's simple to use, lets you create beautiful landing pages for multiple events, and consistently brands everything you promote; simply drag and drop your elements and begin sharing. Because every event and calendar is centralized in a single dashboard, creating, publishing, managing, and promoting your events has never been easier. Localist takes the anxiety out of event planning and promotion with simple, beautiful, and consistent landing pages for every event.
O SimpleTix é um pacote de site de comércio eletrônico para promoção de eventos e compra de ingressos. Com o SimpleTix, é possível listar eventos, produtos e notícias. Com as ferramentas promocionais integradas, promover eventos é simples. Os clientes podem encomendar ingressos pela Internet via computador ou dispositivo móvel. Relatórios fáceis de ler sobre todos os eventos e horários de eventos, além de recursos de exportação de dados. Existem mais de 15 temas personalizáveis para escolher. O SimpleTix tem integração com mais de 20 gateways de pagamento. Sistemas de ingressos online para festivais, concertos, eventos, esportes, viagens, atrações turísticas e muito mais.
O software de gerenciamento de eventos de treinamento accessplanit centraliza suas operações de eventos de treinamento, faz todo o seu negócio seguir na mesma direção e permite encantar, reter e ampliar. Funcionalidades: gerenciamento de cursos, gestão de recursos, comunicações automatizadas, gestão de tarefas, finanças e faturamento, reserva online e pagamento, gestão de alunos, geração de relatórios, gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) e vendas e marketing. Apropriado para equipes de eventos de treinamento que realizam centenas ou milhares de eventos. Software de reserva de eventos de treinamento baseado na nuvem, o accessplanit automatiza administração, reserva, finanças e geração de relatórios, além de ferramentas de CRM e de marketing.
At Gesture, we help Make Hope Happen for non-profit organizations, schools, hospitals, and many others by providing simple and seamless technology that allows donors to give and support from their mobile phone. Our Guest Management platform is second to none and allows the organization to manage their event from ticket purchase to seating tables. Works with charities and nonprofit organizations nationwide to maximize revenue for their fundraising.
Domine os negócios de entretenimento ao vivo. O OvationTix é uma plataforma integrada de emissão de ingresso, captação de recursos e CRM, projetado para auxiliar a missão que você definir. O software trabalha com centenas de locais comerciais e ONGs nas áreas de esportes, músicas, artes cênicas, exposições e museus para proporcionar experiências memoráveis, aumentar a receita e melhorar a eficiência operacional. O OvationTix é ideal para organizações que atendem aos seguintes critérios: Vendas de 5 mil a 250 mil ingressos/ano. Orçamento operacional > US$ 250 mil/ano. Uma solução tudo-em-um para gerenciar ingressos, geração de relatórios, captação de recursos, CRM, patronos, comunicações e muito mais.
O bookingkit é uma solução tudo-em-um de reservas, gestão e marketing personalizada para organizadores de eventos e provedores de atividades. Obtenha acesso a mais de 360 milhões de clientes potenciais, venda experiências diretamente no Google, aumente a visibilidade, anuncie em plataformas globais e aumente as vendas. Lide com reservas, participantes, canais de marketing, faturas e recursos, tudo em um sistema centralizado. Marque uma demonstração ainda hoje! Obtenha mais visibilidade, obtenha mais reservas de eventos e anuncie em canais globais com a solução centralizada de reservas do bookingkit.
O Hubilo é uma solução completa para qualquer tipo de evento, seja uma conferência, seminário, workshop ou evento externo. A solução online de ponta a ponta do Hubilo, com suporte em vários idiomas, elimina a tarefa mundana de fazer as coisas manualmente e automatiza todo o processo, desde registros, emissão de tíquetes e networking até promoções com análises detalhadas geradas automaticamente, para começar. É possível configurar todo o processo de gestão online necessário para um evento dinâmico em alguns minutos. Plataforma de eventos tudo-em-um que torna os eventos interativos e capacita os organizadores de eventos a criar e promover eventos sem esforço.
O Ticketbud é uma plataforma de emissão de tíquetes on-line e de gestão de eventos tudo em um fácil de usar, com preços completos e suporte humano ao cliente. Os organizadores estão no controle, com opções flexíveis de pagamento, fornecendo acesso antecipado a fundos (pagamentos diários, semanais ou mensais), ferramentas e integrações eficazes, relatórios abrangentes e acesso completo aos dados do evento sem custo adicional. Com a flexibilidade de personalizar (incluindo soluções de marca branca), organizadores de eventos em todo o mundo confiam no Ticketbud. O Ticketbud facilita a emissão de ingressos, para que você possa se concentrar no seu evento. Registro e emissão de ingressos on-line com suporte ao cliente.
Economize tempo e comece a gerenciar suas reservas no software de reservas on-line Reservio. Ajuda a melhorar seus serviços, a promover melhor seus negócios e a expandi-los mais rapidamente. Organize sua programação com um calendário on-line simples e mantenha-se atualizado onde quer que vá. Realize tarefas repetitivas automaticamente, aceite reservas sem interrupção, reduza seus "no-shows" com lembretes via e-mail e SMS. Participe da comunidade de 22 mil empresas da empresa e experimente gratuitamente hoje mesmo. O Reservio é um software de agendamento de compromissos e eventos cuidadosamente otimizado para mais de 70 categorias de negócios. Gratuito para sempre.
O Planning Pod é um software de reserva de eventos on-line que simplifica a maneira como você gerencia a sala do local e reserva de espaços, além de leads, cobrança e muito mais. Usado por centenas de locais de eventos todos os dias para rastrear clientes e eventos reservados. Inclui ferramentas para CRM de vendas, plantas e layouts de eventos, propostas, contratos e assinaturas on-line, faturas, pagamentos on-line, calendários e gestão de tarefas. Relatórios abrangentes e painéis para ficar por dentro de todos os detalhes. Compatível com PC/Mac/celular. Avaliação gratuita de 14-dias. Software de reserva de eventos baseado na nuvem que simplifica a maneira como você rastreia eventos, salas e clientes. Fácil de usar... fácil de começar.
O Regiondo é o software líder na Europa em reservas para o setor de lazer. Mais de 8.000 fornecedores de atividades e passeios de 42 países aumentam sua receita usando o software de reservas - todos operados na sede localizada em Munique. Na Regiondo, os especialistas garantem um processo tranquilo de reservas e um atendimento abrangente ao cliente. O sistema de reservas pode ser vinculado profissionalmente ao seu próprio site e adaptado ao seu design individual. O sistema de reservas tudo-em-um feito para fornecedores de atividades e passeios.
Yapsody is a powerful, simple to use online event ticketing and event registration system, delivering cutting-edge ticketing services to thousands of event presenter. Yapsody is the only live entertainment company focused on providing independent presenters and hospitality enterprises customized end-to-end solutions for leveraging concert entertainment. Yapsody is a powerful, simple to use online event ticketing and event registration system.
Software multifuncional de associação sob medida para você. O VeryConnect reúne a gestão de membros, o envolvimento e o autoatendimento em uma única plataforma. Os recursos populares incluem um banco de dados de membros seguro, gestão de pagamento e assinatura, reservas de eventos e uma área de membro. Você terá uma solução de associação de qualidade que pode se integrar aos sistemas atuais. Solicite uma demonstração da útil equipe do Reino Unido hoje mesmo. Software multifuncional de associação sob medida para você. Selecione os recursos para facilitar a administração e aumentar a participação dos membros.
O myClubhouse é um sistema tudo em um, fácil de usar e altamente flexível, para gestão de clubes e criação de sites de CMS, com agendamento de eventos on-line, que permite a administração do clube da maneira que o usuário desejar. Economize tempo com a gestão de eventos on-line: formulários de inscrição, cadastros, pagamentos on-line, preços flexíveis, pagamentos com token, listas de espera, check-ins no local, etc. Com o myClubhouse, o usuário terá uma experiência Premium, sem anúncios, sem taxas ocultas e com recursos de qualidade excepcional direcionados ao cliente. O suporte inclui configuração gratuita do site e importação de dados. Software Premium de gestão de associados e reservas de eventos on-line, adequado para todos os clubes, sociedades, grupos e organizações associativas.
O TryBooking é uma plataforma eficaz de reservas, tíquetes e registros de eventos. Uma das soluções mais acessíveis do setor (100% grátis para eventos gratuitos), possui vários recursos, inclusive páginas de registro personalizáveis e formulários de coleta de dados, relatórios de vendas/marketing em tempo real, widgets de sites incorporáveis, ferramentas de comunicação de participantes e muito mais. Como o maior fornecedor de tíquetes da Austrália, é fornecido suporte local ilimitado e gerenciamento de contas, sem nenhum custo extra. Uma das principais plataformas de tíquetes, reservas e registros de eventos on-line na Austrália.
Ticketing and event registration platform that enables organizers to manage and track sales data, concessions, website and promotions. TicketLeap is a do-it-yourself system for ticketing and event registration that focuses on mobile selling and scanning.
Evenium Net é um sistema abrangente e acessível para criar eventos, convidar e inscrever os participantes. Configure rapidamente os tipos de ingressos e opções de pagamento, personalize formulários de inscrição, imagens e crachás. Crie/importe facilmente agendas e listas de convidados e, em seguida, envie por e-mail convites personalizados com links para se registrar em no site ou um que o Net cria automaticamente. Use o aplicativo de check-in gratuito e/ou implante o aplicativo interativo ConnexMe. Crie uma experiência mais rica e envolvente e gaste menos tempo gerenciando o evento. Evenium Net é uma solução de inscrição, convites e crachás completa e acessível. Simplificado e fácil de usar.
All-in-one booking, marketing and payments engine for independent beauty and wellness professionals. All-in-one booking, marketing and payments engine for independent beauty and wellness professionals.
EventBookings provides complete event booking and ticketing solution within a single platform. Being one of the most affordable event booking systems in the market, our simple pricing is hugely popular among event organisers. You'll get all the useful features like branded event page, multi-level ticketing, coupons, discounts, allocated seating, instant social promotion, real-time sales reports, and much more! Also, you'll receive unlimited local support at no extra cost. Self-manageable event booking & ticketing system providing a hassle-free experience to the organisers & attendees at a lower cost.
Event Booking Engines is a cloud based Event Booking solution for Venues, Restaurants and Hospitality Groups with features such as event based CRM, online payments, proposal and contract management, online contract signatures, BEO's, calendar, multi-location and room scheduling, staff scheduling, documents, ticket sales and lead tracking. We offer many product integrations as well. We help you to easily and centrally manage your business, save time, increase revenue and improve cash flow. Event Booking and Online Payment solution for Venues, Restaurants and Hospitality Groups.
Bitpod Event offers - Free & Paid Ticketing, Recurring Events, Online Events, Seat Selection, Time Slot Selection for appointments, Form Builder, Survey Builder, Zoom Integration, Website Integration, Agenda, Speakers, Badge Printing, Check-In, Members discount, Event Marketing, Attendee Analysis, Survey, Discount & Promotions. Integrate with 700+ Apps. Sell tickets faster, plan better events, engage buyers, membership & reservations, integrate with 700+ apps. START FREE with Bitpod
Payscape Registration is perfect for camps, schools, non-profits, and every other type of organization! Our platform handles online registration, payment collection, eliminates paperwork, and enables customized reporting for any event or program. Create custom-tailored questionnaires to easily capture attendee data. Integrate with hundreds of popular apps through Zapier. Craft customizable payment plans so your attendees can pay on-time and hassle-free. Plus, enjoy life-time customer support! Payscape Registration makes online registration easy! We provide a robust list of event registration tools at a fraction of the cost.
O eLeaP é uma plataforma de gestão de treinamento e aprendizado compatível com SCORM que ajuda as organizações a criar e acompanhar rapidamente o treinamento e a formação on-line, para maximizar o desempenho e minimizar os custos, as dores de cabeça de TI e de conformidade. É possível criar, acompanhar e avaliar cursos interativos e envolventes de formação on-line no LMS mais fácil e acessível. Comece a avaliação gratuita hoje mesmo, sem precisar de um cartão de crédito. Somos antiquados quando se trata de suporte. Ligue para receber assistência gratuita a qualquer momento. Crie, acompanhe e avalie facilmente cursos interativos e envolventes de formação on-line no LMS mais fácil e acessível. Obtenha uma avaliação gratuita hoje mesmo.
ezEvent is an online event creation platform perfect for any organizer looking to setup their event and start selling tickets to their attendees in minutes. With ezPayment, organizers can collect their order payments daily, so they can put that money back into their event preparations. ezEvent's basic service is free. The only fees charged are for credit card processing, making ezEvent consistently the cheapest product in the industry. ezEvent is a cloud-based event management software to create tickets, track event data, and promote events on social media.
All-in-one platform providing everything you need to seamlessly and efficiently manage the entire event lifecycle. It includes features for guest lists, email invites, and registration with a best-in-class iOS app. For ticketing, use marketing tools to increase your revenue by publishing a branded event website. Or embed the entire process on your own site. On event day, seating charts, POS integration, and fast QR check-in enhance the guest experience to make your event more successful. All-in-one platform to manage the entire event lifecycle with tools for guest lists, invitations, ticketing, tables, check-in and more.
Com entusiasmo e interesse por aqueles que gostam de eventos, o foco principal é fazer as pessoas se apaixonarem pelo seu evento. A plataforma de eventos possui recursos avançados e exclusivos, como integração de palestrante e patrocinador, check-ins de convidados, criador de sites de eventos, emissão de bilhetes e registro, gerenciamento de sessões, análise de eventos, gerenciamento de licitações de fornecedores, aplicativos móveis e de rede, programa de recompensas para usuários, reservas de hotéis, impressão de crachás, realização de pesquisas e curiosidades, controle de qualidade ao vivo e pesquisas, CRM (gestão do relacionamento com o cliente em inglês) integrado, plataformas de marketing e muito mais. Uma plataforma de engajamento e gerenciamento de eventos com mais de 20 ferramentas que um gerente de eventos precisa para proporcionar experiência digital aos participantes.
VenueLytics empowers businesses, in the entertainment, hospitality and service industries, to engage their customers in real-time and deliver Table & Bottle Service Reservations, Food & Drink Ordering, Private Event Bookings, Events Booking, 360 degree view of the venue, Guest Lists, Campaigns, Loyalty Rewards & other premium services across Omni-Channel & WiFI. VenueLytics provides a patent-pending deep learning technology for venues to get real-time insights & predictive recommendations. VenueLytics empowers businesses, in the entertainment, hospitality and service industries, to engage their customers in real-time
Eventdrive is THE end-to-end platform to manage your corporate events. Invite and register your guests easily thanks to our email management system and our website builder. Imagine valuable experiences where you engage your attendees and strengthen your community through your mobile app while gathering meaningful data to measure your event success and ROI. You needed it, it's all there! It's just missing you. Visit our website to learn more! THE all-in-one event management software to create your corporate events: project management, marketing, experience, performance...
Everything you need to host a safe and successful live or virtual golf fundraiser, including custom event websites for online registration, live scoring and online leaderboards, digital sponsorships, and more. This powerful platform is available to qualifying nonprofit organizations at no cost through GolfStatus.org's Golf for Good program. An online promotion and registration platform backed by a full-service golf event management interface for golf fundraisers.
Bizly streamlines strategic meetings management by eliminating RFPs, agencies or wasted administrative time - automating corporate compliance, preferred rates, and data requirements - in one simple, consumer-friendly dashboard. Easily aggregate data on all small meetings, which are often invisible and decentralized. Bizly helps all the meeting planners in your company seamlessly book events at the best hotels, restaurants, and hospitality venues across the country. Event booking platform that helps users source and book small meeting and events with compliance in hotels and restaurants.
Backstage is an end-to-end event management tool that allows organizers, corporations, and non-profit agencies to plan, promote, and run events ranging from large-scale meetings to conferences and trade shows. It comes equipped with a broad range of features, including a multi-language website builder, agenda planner, attendee mobile app, sponsor management, detailed analytics and more. An end-to-end event management tool that allows organizers to plan, promote, and run events ranging from meetings to conferences.
Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events. Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events.
More than 20 years providing technological solutions for the congress and events sector, developing our own software for: reservation management, abstract reception, access controls, mobile apps, attendance certificates, management of stands, survey generator, websites... Event management software: Registration, abstracts, control access, apps, certificates, stands, surveys, websites...
Groupize enables you to build, manage and scale a world-class corporate meeting management program with ease. Give your travel arrangers and planners the best booking experience around, unrivaled inventory and tools to efficiently manage their events, all within a simple to use platform. We are very proud to work with 25% of the Fortune 20, 30+ Travel Management Companies (TMCs), as well as companies who thought they couldnt afford meeting technology before we came along. Groupize is revolutionizing managed travel with innovative, cloud-based solutions that reduce the complexity of sourcing.
A cloud based, full-featured event management system, scalable to the largest organization requirements. Event RoK is a comprehensive & customizable event management solution helps to reduce no shows and improve customer retention by sending confirmations, reminders and follow-ups and communicate directly with your customers. Events, tours and classes Resources, rooms & locations People or Staff Appointments. Private social networking and Portal that support attendees and sponsors to engage. All-In-One cloud event management system offering event scheduling, promotion, ticketing, payment, event check-in and reporting.
AppCraft Events is a Parisian Start-Up settled in Station F (Worlds Biggest Start-Up Campus). AppCraft Events offers all-in digital solutions for B2B event management. Spend less time managing your events, use digitalisation to reduce costs, put some interactivity and gamification to make your events remarkable and stimulate your participants, measure performance to a better quality of your events. Build customized mobile apps that engage attendees before, during and after your events through numerous Plug & Play features !
Smeetz is a software platform that uniquely helps leisure organisers increase their revenue and better reach their market with the help of data analytics and dynamic pricing. We have launched the 2.0 version of our platform and look to expand our customer base in the Swiss-German part of Switzerland, before going abroad. Software that helps leisure organisers increase their revenue and better reach their market with data analytics and dynamic pricing.
Group & event sales automation for restaurants & bars. Group & event sales automation for restaurants & bars.
Ver perfil
Powering 1 MIL projects and events worldwide with award-winning applications, ExhibitForce is the event professional's toolkit that redefines best practices in overseeing every aspect of an event program - from registration to lead capture with measurable ROI. The result is more than 30% of Fortune 500 Companies worldwide trust Exhibit Force to drive results and brings together all of the resources in an organization to dramatically boost productivity and currently has 300,000 global end-users Award Winning Web-based application for centralized Professional Event Management of staffing, tasks, budgeting, and reporting.
(0 avaliações)
Ver perfil
A tool where race and event directors can create events, collect registrations, manage waivers, and more. A tool where race and event directors can create events, collect registrations, manage waivers, and more.
(0 avaliações)
Ver perfil
Fully set-up in just a few minutes, our online ticketing system fits all your needs. Youll find all the tools you need to independently manage your registrations and ticket sales, no matter the scope of your event and your industry. Become an online ticketing ace without any training or skills required. Create your own personalised online event ticketing and simply manage your registrations to ensure the success of all your events.
(0 avaliações)
Ver perfil
Online event management platform that automates event registration, payments, and networking. Online event management platform that automates event registration, payments, and networking.
(0 avaliações)
Ver perfil
Pulls events from different API sources to allow organizations to manage and display events in their website and generate revenue. Pulls events from different API sources to allow organizations to manage and display events in their website and generate revenue.
(0 avaliações)
Ver perfil
A management system for tourism activity operations and business, reservations and distribution. Suits small and large operators alike. A management system for tourism activity operations and business, reservations and distribution. Suits small and large operators alike.
(0 avaliações)
Ver perfil
Online scalable scheduling and booking software with easy to use features such as calendars and reports. Online scalable scheduling and booking software with easy to use features such as calendars and reports.
(0 avaliações)
Ver perfil
Appointman is an online booking software for sport studios who wish to save some time and make more money. Use the full capacity of your classes and make sure your customers will never experience overcrowded or empty classes. With appointman your customers book classes, trial workouts, services and workshops on their own. No more unnecessary paperwork in your studio. Your classes are overcrowded or empty? Then appointman is the right tool for you. It helps you to automate your class bookings. Online booking software for sport studios that allows members to book classes, appointments, and workshops on their own.
(0 avaliações)
Ver perfil
Retail Choreography Software Suite with solutions that help retail banks, retailers and telecoms brands to increase profitability and brand relevance through solutions for: Appointment Scheduling Software Waitline/Queue Management System Event Management Software Task Management Software Retail Choreography Software Suite with solutions for Appointment Scheduling, Queue management, task management and event bookings.
(0 avaliações)
Ver perfil
Every month, millions of dollars worth of reservations and ticket sales are sold through the CellarPass guest management platform. Join CellarPass to book more tours, tastings and sell more wine. In just a few days, your business will rise to the top by allowing guests to book reservations or buy tickets to your events to qualified guests 24/7. For over 8 years, CellarPass has been the leading reservation platform for wineries, breweries and distilleries in the U.S.
(0 avaliações)
Ver perfil
A professional online booking system that can be used for all ranges of activities like schools, sports club, event organizers. A professional online booking system that can be used for all ranges of activities like schools, sports club, event organizers.
(0 avaliações)
Ver perfil
cituro ist ein innovatives Online-Buchungssystem fuer Unternehmen. Wir haben uns zum Ziel gesetzt, unseren Kunden nicht nur die muehsame Terminvereinbarung abzunehmen, sondern auch deren Arbeitsablaeufe durch digitale Prozesse stark zu vereinfachen. Dabei ist unsere Loesung so flexibel und anpassbar, dass unsere Kunden von kleineren Dienstleistern bis hin zu Grossunternehmen verschiedener Branchen reichen. cituro - Das innovative online Buchungssystem für Ihr Unternehmen. Werden Sie jetzt online buchbar!
(0 avaliações)
Ver perfil
VivoGigs is a gigs marketplace solution developed by FATbit Technologies. With impressive and majestic features, it provides event planners with a medium to connect with performers to hire them for various occasions. The system is completely customizable and responsive to fit any business need. VivoGigs has user-friendly search options where a client can search for the artists and can also take a look at their public pages. VivoGigs provides event planners with a medium to connect with performers to hire them for various occasions.
(0 avaliações)
Ver perfil
Eventmachine provides cloud software for online event planning and automated quoting. Hotels, venues and providers of MICE events can 1. save time, 2. prevent errors, and 3. maximize revenue. Eventmachine is embedded seamlessly into the provider's website. Prospects and sales teams configure individual events online, customized PDF quotes are generated instantly and sent out via email. With eventmachine's integrated MICE revenue management system, prices are calculated dynamically. Online event planning & automated quoting. For hotels, venues and all providers of meetings, seminars and events.
(0 avaliações)
Ver perfil
Arevea enables users to create, plan, collaborate, book vendor services and invite guests for any type of event. We enable all types of events - team lunches, dinners, team building activities, happy hour, corporate party, product launch, networking event, recruiting event, marketing event, sales event, holiday party and many more. Event planning made simpler, faster and smarter. All in one online event management platform that allows user to plan, book, and organize and size/type of event.
(0 avaliações)
Ver perfil
Putting you back in control of your ticketing. Infinitely customisable, Python Events offers you complete control of your ticketing ecosystem. We believe you should maintain control of your data, bookings fees and customer management processes. So we've developed a bespoke scalable ticketing and seat reservation software that's capable of handling thousands of transactions simultaneously for multiple industries, whilst keeping the control firmly in your hands. Customisable and bespoke secure ticketing platform. Keep 100% of your booking fees. Arena and sports stadium seat mapping system.
(0 avaliações)
Ver perfil
An event management platform to digitise events so all planning & execution is data driven to measure performance and guide strategy. The platform covers pre-event, live event, and post event features. Has a great content distribution engine that doesn't require attendees to download an event app. Yumiwi provides services so you can focus on your priorities while we focus on the technology. An event management platform to digitize events so all planning & execution is data driven to measure performance and guide strategy.
(0 avaliações)
Ver perfil
JRNI is an enterprise customer engagement platform that offers appointment scheduling, event management and queuing. JRNI is an enterprise customer engagement platform that offers appointment scheduling, event management and queuing.
(0 avaliações)
Ver perfil
FlexyBook is build on many years of experience within the booking industry. The unique booking algorithm, allows you to handle complex booking needs with little effort. The algorithm lets your receptionists book events or packages with multiple activities, on several locations. When booked, the customer recieves a confirmation with an accurate time schedule of their event. There are almost no limits when it comes to integrations, so you are able to monitor every part of your business. FlexyBook lets you control and optimize your entire bowling alley or activity center.
(0 avaliações)
Ver perfil
Out-of-the-box, intelligent, visual online configurator for meetings and events. Out-of-the-box, intelligent, visual online configurator for meetings and events.
(0 avaliações)
Ver perfil
Run your best events, ever, with the complete event management solution built for the worlds #1 CRM, Salesforce and designed for corporate and NPO event managers. Save time by streamlining complex manual processes. Create beautifully branded websites, forms and emails. Promote your event and remind people to attend at exactly the right time. Automatically create leads in Salesforce and track conversions. Never import/export another spreadsheet EventSpark is built on Salesforce to provide seamless event management solution for corporate and NPO's in the worlds #1 CRM.
(0 avaliações)
Ver perfil
Event registration software designed specifically for Spanish speaking markets with all features included: Unlimited registrations, unlimited events, multiple ticket type, waiting list, discount code, early bird, seating map, credit card payments, sell event merchandising, QR free check-in system via app, 100% customizable URL, desing, payment system, free ticket refund, invoicing, etc... Event organizers get paid within 48h from event date. Event registration software designed specifically for spanish speaking markets. FREE All-in-One Event Registration Platform.
(0 avaliações)
Ver perfil
Event, talent, and venue management solution for booking agencies, party planners, talent agencies, and performers. Event, talent, and venue management solution for booking agencies, party planners, talent agencies, and performers.
(0 avaliações)
Ver perfil
edoobox is an online booking system for events, seminars, congresses, symposia and classes. It includes member, participant and course management, waiting list, multiple booking, marketing, payment reminders and processing, billing, SEO and reporting. The offers can be promoted on social media and via email campaigns. The email system includes templates, newsletters and mailing lists. Discounts and promotional campaigns can also be created. edoobox is an online booking system. It includes member, participant & course management, marketing, promotion, billing and reporting.
(0 avaliações)
Ver perfil
With NetworkTables you can schedule a full event and all of its matchmaking in less than 10 minutes.. It works for all event networking types | round tables, 1on1, workshops. Attendees can see who is showing up. Compatible from any browser or device - no registration or app download needed. We have helped organizers all over the world increase ticket-sales, increase the show-up rate and save valuable time. If you would like to upgrade your networking experience for your attendees, book a demo! NetworkTables.com is a very easy tool, designed by event managers, to help their attendees to meet the right people. #networking tool
(0 avaliações)
Ver perfil
Modern Events Calendar is a Free WordPress event calendar that makes it easy to create, manage and sell your tickets online faster than Modern Events Calendar is a Free WordPress event calendar that makes it easy to create, manage and sell your tickets online faster than
(0 avaliações)
Ver perfil
By integration EventXtra Event API, organiser can have their own event workflow, that integrate to their own products. Our Event API allow organiser to customise the whole event workflow.
(0 avaliações)
Ver perfil
Allows businesses to book people into their fitness classes. Allows businesses to book people into their fitness classes.
(0 avaliações)
Ver perfil
IDeaS SmartSpace provides the latest profit-optimization innovations for a range of function space business models, from hotels to convention centers. Gain unparalleled visibility into demand trends and competitive positioning. With these insights, you can implement dynamic pricing and booking strategies that increase profits. Execute demand-based group pricing and forecasting with greater accuracy and maximize the value of each space with confident decisions. IDeaS SmartSpace provides demand analytics, performance measurement, and sales models to enhance strategic decisions and increase meeti
(0 avaliações)
Ver perfil
TripWorks is more than a booking platform. It's a tightly integrated marketing platform built for the growing tour operator. Once your team starts leveraging the power of TripWorks, you're on your way to rapidly scaling your business. Online booking platform, used for tour operators of any size.
(0 avaliações)
Ver perfil
Agilysys Sales & Catering solution is an end-to-end event management system that helps sales, conference and banquet teams work more efficiently by consolidating essential meeting data and automating even the most mundane tasks. With an easy-to-use, drag & drop Interface, screens are laid out in a logical, user-friendly format with drill-down capabilities, simplifying folio management and room blocking. The product supports intuitive meeting room scheduling, multi-day events, real-time insights. Hotels and Resorts managing group business and/or dedicated function space and catering management for events & conference centers.