Sistemas de Service Desk

Sistema de service desk: os produtos dessa categoria servem como único ponto de contato para o suporte de TI e usuários de TI.

Por que o Capterra é gratuito
O Freshservice é um Help desk online de TI com um novo toque. A ferramenta proporciona uma experiência nova ao usuário, além de poderosos recursos de gestão de tíquetes e ativos, como a descoberta automática de novos recursos, a poderosa gestão de configurações e a análise de impacto aprimorada. Gestão de incidentes, problemas, mudanças, liberações e conhecimento estão entre os outros recursos que tornam o Freshservice um ajuste perfeito para as necessidades de gestão da TI da organização. Saiba mais sobre o Freshservice (Help desk gamificado + gestão de ativos) - as complicações = Freshservice. Além disso, a central de serviços também está pronta para ITIL! Saiba mais sobre o Freshservice
A central de serviços do Vision Helpdesk é um software de suporte técnico de TI em conformidade com PINKVerify ITIL ITSM. A ferramenta da central de serviços do Vision Helpdesk oferece recursos como gestão de ativos, gestão de incidentes, problemas, alterações, lançamento e implantação, solicitação de serviços, catálogo de serviços, gestão financeira, gestão de produtos e fornecedores e muito mais. O Vision Helpdesk é confiado por mais de 15.000 empresas em todo o mundo desde 2007. Saiba mais sobre o Vision Helpdesk A central de serviços do Vision Helpdesk é um software de suporte técnico de TI em conformidade com PINKVerify ITIL ITSM. Saiba mais sobre o Vision Helpdesk
O LiveAgent é um software de Help desk que se adapta a todos os tipos de empresas, não importa quão pequenas ou grandes elas sejam. Ser a 3ª maior fabricante de smartphones de 2015 traz muita responsabilidade, é por isso que a Huawei decidiu confiar no LiveAgent como solução de suporte ao cliente. Conte com os mais altos padrões de qualidade, com nível de satisfação de 98,6%. O LiveAgent inclui mais de 170 recursos de Help desk, incluindo bate-papo ao vivo, voz e mídias sociais. Saiba mais sobre o LiveAgent O LiveAgent ajuda as empresas a prosperar no atendimento ao cliente. Crie uma comunidade de clientes, aumente a satisfação do cliente e tenha sucesso! Saiba mais sobre o LiveAgent
Sistema de suporte técnico alinhado às melhores práticas ITIL e criado com ênfase nos melhores conceitos de usabilidade, proporciona uma maior agilidade e organização na gestão de tickets. Recursos como Workflow, gestão de ativos de TI, gestão de incidentes, gestão de problemas, alterações, catálogo de serviços, base de conhecimento, gestão de SLA, possui uma API que possibilita infinitas possibilidades de integração entre outros recursos. Saiba mais sobre o Milldesk O Milldesk é um software completo que une os melhores recursos de Help desk e Service Desk Saiba mais sobre o Milldesk
A Zendesk cria software de help desk para melhorar o relacionamento com os clientes. Seus produtos permitem que as empresas sejam mais confiáveis, flexíveis e escaláveis. Eles ajudam a melhorar a comunicação e dão sentido a enormes quantidades de dados. Acima de tudo, eles trabalham juntos para ajudar a transformar as interações em relacionamentos duradouros. Mais de 200.000 empresas, como Uber, Groupon, Box, Airbnb e Disney, estão usando o Zendesk para reduzir os custos de suporte e aumentar a produtividade e a satisfação do cliente. Saiba mais sobre o Zendesk O Zendesk permite que as empresas ofereçam excelente suporte ao cliente por meio de vários canais, incluindo e-mail, bate-papo, chamadas e SMS. Saiba mais sobre o Zendesk
ManageEngine ServiceDesk Plus is a Help Desk and Asset Management Software. It offers an Integrated Package with Incident Management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management, Self-Service Portal, and Knowledge Base at an Affordable Price Point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a Full-Fledged IT Help Desk and a Productive Help Desk Staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both On-Premise and On-Demand. Saiba mais sobre o ServiceDesk Plus Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management. Saiba mais sobre o ServiceDesk Plus
Bitrix24, a principal solução gratuita de central de serviços (helpdesk). Usado por 4 milhões de empresas. Edições para nuvem, dispositivo móvel, código aberto. A central de contato omnicanal gratuita permite que você se comunique com os clientes por e-mail, telefone, bate-papo ao vivo, redes sociais e mensagens móveis. Totalmente gratuito para equipes com até 12 agentes de suporte. Saiba mais sobre o Bitrix24 Bitrix24, a principal solução gratuita de central de serviços (helpdesk). Usado por 4 milhões de empresas. Edições para nuvem, dispositivo móvel, código aberto. Saiba mais sobre o Bitrix24

da SysAid Technologies

(177 avaliações)
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A premiada central de serviços do SysAid inclui tudo o que você precisa para um gerenciamento efetivo de serviços de TI em uma única solução alinhada a ITIL. O ITSM da SysAid inclui um poderoso módulo de gerenciamento de solicitações de serviços e incidentes, além de outros recursos ITIL essenciais, como gerenciamento de problemas e gestão de mudanças. Estão incluídos recursos de gerenciamento de ativos, juntamente com os fundamentos modernos do suporte de TI, como um portal de autoatendimento para o usuário final. Obtenha uma avaliação gratuita hoje ou entre em contato para ver o que SysAid pode fazer por você! Saiba mais sobre o SysAid Gerencie facilmente todas as atividades de central de serviços com uma solução de TI comprovada. Você encontrará todos os elementos essenciais que precisa em um painel. Saiba mais sobre o SysAid
O Mint Service Desk é uma ferramenta poderosa e gratuita que contém a funcionalidade da central de serviços e a gestão de ativos, tudo em um só produto. Ele difere de outros provedores de help desk pela abordagem da comunicação entre agentes (que é baseada em bate-papo) e pela possibilidade de instalá-lo na infraestrutura do cliente sem a necessidade de comprar um serviço baseado na nuvem. Principais recursos: - Estrutura flexível da gestão de ativos - Sistema de tíquetes integrado com a gestão de ativos - Integração com e-mail - Tipos de tíquetes personalizados Saiba mais sobre o Mint Service Desk Central de serviços extremamente flexível e plataforma de gestão de ativos com uma maneira amigável de conversar com clientes em potencial. Saiba mais sobre o Mint Service Desk
O Samanage é a central de serviços mais avaliada e mais bem cotada. A central de serviços simplifica tarefas complexas e automatiza as mais básicas, enquanto fornece cargas de métricas, geração de relatórios e configurações, sem sobrecarregar. O Samanage permite que você siga facilmente a estrutura da ITIL, obterá resoluções de tíquetes mais rápidas, melhorará os SLAs e perderá menos tempo repetindo a mesma tarefa várias vezes. Forneça serviços de TI mais rápidos e inteligentes e pare com as preocupações. Obtenha resoluções de tíquetes mais rapidamente e desperdice menos tempo repetindo a mesma tarefa com a central de serviços mais avaliada e mais bem cotada.
O Spiceworks IT Help Desk foi especificamente desenvolvido para profissionais de TI e tem exatamente o que você precisa para administrar um melhor helpdesk interno de TI e uma empresa melhor. Comece a eliminar os tíquetes em minutos com o software gratuito de helpdesk (em servidor local ou na nuvem). Além disso, ele vai além do simples monitoramento de tíquetes: entenda (e mude!) o comportamento da equipe e articule o valor que você agrega para o negócio. Experimente gratuitamente hoje! Baixe gratuitamente o software de helpdesk para profissionais de TI e administradores de sistemas em todo o mundo em todas as empresas. Suporte e aplicativos móveis também são gratuitos.
O Jira Service Desk é um software de central de serviços simples e fácil de usar, simples de configurar pelo administrador e tem tudo que as equipes de TI precisam, incluindo regras de automação, SLAs, geração de relatórios em tempo real e processos com certificação ITIL, como gestão de incidentes, problemas e gestão de mudanças. Ofereça um ótimo serviço, a uma fração do custo e tempo de preparação dos concorrentes. O Jira Service Desk é um software de central de serviços criado para equipes de TI modernas, a partir de apenas US$ 10 por mês. Experimente grátis: https://www.atlassian
Vivantio offers leading, flexible service management software that meets the demands of any service teams across an organization without being cost- or growth-restrictive. Our platform is ideal for mid-size companies and smaller business with a growth trajectory across a multitude of industries. By centralizing service management operations, companies can reduce licensing costs, improve inter-departmental efficiencies, share knowledge and centralize management reporting. Web-based ITSM solution that provides service management through automated routing, alerts, interaction tracking and more.
Service desk management solution that enables the employees to streamline the process while maintaining accuracy and cost-efficiency. Service desk management solution that enables the employees to streamline the process while maintaining accuracy and cost-efficiency.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Our solutions have helped organizations to improve overall efficiency and user satisfaction. The BOSS Solutions Suite is an award winning fully integrated ITSM solution available both on the Cloud and On-Premise.
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Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more. Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
OTRS is a fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL and/or specific security requirements. ITSM, Customer Service and Corporate Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide great service in a cost effective way. Try service desk software now! Fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow automation & notification for service desks and help desks.

da SunView Software

(48 avaliações)
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da Tecknodreams Software Consulting

(41 avaliações)
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Atingir altos níveis de serviço, atendendo às necessidades dos clientes, é essencial para qualquer organização de TI. É por isso que foi criada uma central de serviços intuitiva e fácil de usar do Alloy Navigator, com uma base de conhecimento e portal de autoatendimento altamente integrados. Junte isso à integração da gestão de ativos e à flexibilidade do fluxo de trabalho inteligente e você terá uma solução completa de gestão da TI. O Alloy Navigator é uma solução real projetada para clientes do mundo real, construída por pessoas de TI do mundo real como você.
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NetHelpDesk provides ITIL aligned service desk software that can be installed on premise or in the cloud. Through over 20 years of experience, NetHelpDesk has been developed to offer a feature rich application whilst maintaining a simple to use interface. Features include: incident, problem and change management, asset management, service catalogue, telephony integration. NetHelpDesk provides ITIL aligned service desk software that can be installed on premise or in the cloud.
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Knowledge Center is the leading knowledge management platform for contact centers. We help your customer facing agents with relevant, easy to understand knowledge so that they can provide better, more efficient customer service. Dealing with the sheer volume of information is harder than actually finding it. How can so many answers be at our fingertips except when we contact customer service? Our goal is to make customer service as simple as a Google search. Knowledge Center centralizes your company's knowledge and enables agents to provide quick, accurate and up-to-date support information.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track. Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.

da Renewity Systems

(10 avaliações)
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Returns (RMA) and Service Management for manufacturers, with warranty checking. In-house repair teams use RenewityRMA to manage and track RMAs and repairs of products returned for service. Field service teams use RenewityRMA to submit RMAs from the field and to open and update Tickets. RenewityRMA allows the service team to define and quickly implement their specific returns and service management processes, themselves, without programming. A complete online portal for product service. Returns, RMA, Repair and Service Management Software for In-house product service teams - easily configure to your process/data
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ITIL Service Management solution. Pink Verified for 10 processes. IncidentMonitor is a service management framework that comes out of the box with multiple free process templates. The application offers Enterprise features at an low SMB price. All processes can easily be customized using the graphical workflow and smart service catalog designer. No coding is needed to create most advanced workflows and webforms. Unlimited processes can run next to each other created a real shared service center Enterprise ITIL Service Desk solution at a low cost SMB price. Advanced and Feature rich. FREE ITIL process templates available
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da ScriptRunner Software

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Infinity ECM is an Award-winning Business Management platform that brings a fast IT digital enterprise transformation and includes 15+ fully integrated systems modular subsystems that every modern business needs. Combines in one platform & one interface solutions such as: CRM, DMS, RMS+CMS, CMSx2, ITSM, EAM, KMS, BPM, GRC, IAM The Infinity ECM platform has won the prestigious EuroCloud Europe Award for Best European System for 2017. Infinity ECM platform - Award Winning 15 in 1 Business Management Software (CRM, DMS, BPM, CMS, ECM)

da Klemen Stirn

(1 avaliação)
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Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud. Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud.
ITSM solution that integrates asset management, task scheduling, ticketing, and more. ITSM solution that integrates asset management, task scheduling, ticketing, and more.

da Hornbill Corporate

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Hornbill Service Manager is an easy to use, powerful, collaborative Service Desk solution. Collaborative ITSM is a fresh approach, combining innovative collaboration technology, ITSM best practice, and powerful business process automation. Hornbill Service Manager is ideal for service desks that need to get up and running quickly, with intuitive deployment of ITSM best-practice. Collaborative ITSM breaks down silos, enabling teams to deliver better outcomes, by working together on common goals. Hornbill Service Manager is an easy to use, powerful, collaborative Service Desk solution that helps IT teams modernize their ITSM.

SQM

da Info Management

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Assign, plan, organize and manage internal or external service requests and tasks. Assign, plan, organize and manage internal or external service requests and tasks.

da Desk Manager

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da Galore networks

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da Micro Focus

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da BubbleIQ

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Halp is a conversational ticketing solution for modern internal operations teams to assign, prioritize, track, and answer requests from Slack in a message-based interface. Companies using Halp get faster response times, more productive operational support teams, and happier employees. Halp functions as a standalone ticketing system, or it integrates directly with Zendesk, Jira, ServiceNow, and other legacy ticketing systems. Halp is a conversational ticketing solution for modern internal operations teams to assign, prioritize, track and answer requests from

da Apsynet

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A complete and easily accessible solution that complies with ITIL practices. Only available in French. A complete and easily accessible solution that complies with ITIL practices. Only available in French.

da DeepSearch

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Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making. Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.

da SP Marketplace

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SP Employee Self-Service Portal turns Office 365 and SharePoint into a next generation portal application, designed to make employees more self-sufficient, automate process flow and shorten cycle times. SP Employee Self-Service Portal provides employee services such as: Central Help Desk (routes to departments) Document Central (policies, forms, other organizational documents) Service Central (central point for frequently used business processes) Employee Directory An out-of-the-box, naive SharePoint, no-code Employee Self Service solution on Office 365, that is 100% customizable.

da mIT solutions

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Customer-oriented and effective on all levels: EcholoN provides one comprehensive solution for service, support and customer care. Customer-oriented and effective on all levels: EcholoN provides one comprehensive solution for service, support and customer care.

da DX Business Apps FZE

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Manistocrat offers you fully transparent location-based options as customers Manistocrat offers you fully transparent location-based options as customers

da Appsbd

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Self-hosted support ticket application.It handles support tickets, manages email tickets, and collects any payment. Self-hosted support ticket application.It handles support tickets, manages email tickets, and collects any payment.

da Hubcase

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Web-based solution for businesses that helps manage escalations and tickets which requires input from multiple vendors. Web-based solution for businesses that helps manage escalations and tickets which requires input from multiple vendors.

da Ivanti

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Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more. Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more.

da Sysgem

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The password enforcer implements a domain-wide corporate password policy, for example minimum password length, minimum digits and minimum lowercase characters. Sysgem Password Policy Enforcer is part of the Sysgem Password Management Suite. Enforces extended password rules