106 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
Cassia's Content Suite Security & Productivity Pack (SPP) expands upon existing OpenText Content Services security features, including role management, permissions and relationships. Saiba mais sobre o Content Suite Security and Productivity Pack The SPP module is for any OpenText Content Server customer that wants to have greater control over their implementation. Saiba mais sobre o Content Suite Security and Productivity Pack
O Confluence é um espaço de trabalho em equipe onde o conhecimento e a colaboração se encontram. É uma fonte central de verdade para empresas dinâmicas. O Confluence ajuda a economizar tempo, aproveitando o conhecimento coletivo das equipes em respostas fáceis de encontrar para todos. Ele mantém todos organizados e alinhados com tudo, desde notas de reuniões até documentos de estratégia e documentação de TI, para que possam tomar melhores decisões com mais rapidez e responder melhor às mudanças. Saiba mais sobre o Confluence Confluence é um espaço de trabalho aberto e compartilhado que conecta as pessoas às ideias e informações de que precisam para realizarem o melhor trabalho. Saiba mais sobre o Confluence
O Bynder é uma maneira fácil de gerenciar o conteúdo digital profissionalmente na nuvem. As equipes ficam alinhadas para fazer edições e aprovações colaborativas em tempo real, compartilhar e armazenar arquivos, além de formatar automaticamente diferentes canais e tipos de arquivos. Ele fornece um portal central baseado na nuvem para todos os materiais e mensagens da marca da empresa. O software Bynder é usado por marcas globais como Spotify, PUMA e KLM. Saiba mais sobre o Bynder Descubra por que o Bynder é uma opção quando se trata de gerenciar seus ativos digitais. Saiba mais sobre o Bynder
O Uploadcare é uma API de arquivo completa para desenvolvedores e negócios on-line. A plataforma permite que você receba arquivos de seus usuários via File Uploader ou API do File Upload, melhore o desempenho do site com o otimizador de imagens, implemente transformações de imagem e entrega adaptáveis com o Image CDN e obtenha armazenamento seguro compatível com a HIPAA. O Uploadcare permite que os usuários enviem arquivos de seus dispositivos, mídia social, armazenamento na nuvem e de URLs. O corte e edição de imagens são compatíveis com celular e desktop. Saiba mais sobre o Uploadcare O Uploadcare é um software como serviço (SaaS na sigla em inglês) que lida com uploads de arquivos, otimização de imagens, API de imagens e armazenamento compatível com HIPAA, com CDN para empresas on-line. Saiba mais sobre o Uploadcare
O Magnolia é um CMS desenvolvido para empresas que desejam criar experiências digitais de nível internacional em qualquer canal, sem ficar paralisadas com um software pesado ou restringidas por soluções limitadas sem periféricos. Os profissionais de marketing trabalham mais rápido usando uma interface de edição intuitiva e avançada, enquanto os desenvolvedores desfrutam de uma solução leve com a flexibilidade de personalizar e conectar-se com o restante de suas tecnologias de marketing. Saiba mais sobre o Magnolia Um sistema de gerenciamento de conteúdo baseado em Java para empresas que desejam criar experiências digitais de nível internacional mais rapidamente do que nunca. Saiba mais sobre o Magnolia
(0 avaliações)
Acesse o site
O Dokmee é um sistema de gestão do conteúdo empresarial seguro e fácil de usar, desenvolvido para diversas finalidades, incluindo captura e armazenamento de documentos, pesquisa e recuperação e compartilhamento de arquivos. O Dokmee se adapta a qualquer modelo de negócio, maximizando a acessibilidade e a funcionalidade em repositórios de todos os tamanhos, enquanto aumenta a colaboração e a comunicação entre os usuários. Com uma interface fácil de usar disponível em 19 idiomas, o Dokmee é uma escolha inteligente e flexível. Saiba mais sobre o Dokmee ECM Uma solução de gerenciamento do conteúdo empresarial (ECM na sigla em inglês) para otimizar o processo de transformação digital. Saiba mais sobre o Dokmee ECM
Lucidpress is a brand templating & design platform for enterprise teams creating sales and marketing content. Empower anyone to store brand assets, create templates, customize content, and distribute via digital channels or print. Lockable templates protect your brand while letting colleagues make small customizations, easing the workload off your creative team. Forget rogue branding forever with Lucidpress -- the brand templating platform trusted by over 7 million users worldwide. Create & distribute enterprise content faster using lockable templates that empower anyone to design on-brand marketing materials.
O M-Files fornece gestão do conteúdo empresarial inteligente de última geração, que melhora o desempenho dos negócios ajudando as pessoas a encontrar e usar informações com mais eficiência. Melhore o fluxo de trabalho, aumente a reutilização de informações, elimine a redundância, controle com segurança o conteúdo e evite conflitos e perda de dados em uma única solução intuitiva de gerenciamento de conteúdo que se integra ao Windows Explorer. Milhares de organizações em mais de 100 países usam o M-Files para gerenciar suas necessidades de informações comerciais. Poderoso software de gestão do conteúdo empresarial que permite organizar e gerenciar facilmente todos os seus documentos e informações.
Flipsnack é uma ferramenta de publicação online, baseada em navegador, usada por pessoas de todo o mundo para criar e publicar catálogos digitais, revistas, folhetos, portfólios, relatórios, álbuns de fotos, jornais e muitos outros tipos de publicações. Como funciona? Você só precisa carregar um PDF e ele se transformará automaticamente em uma bela revista online, com efeitos de troca de páginas. Ou você pode usar o Online Design Studio para fazer uma publicação online própria, a partir do zero. A melhor ferramenta de publicação online para criar e publicar facilmente catálogos, brochuras, revistas, portfólios e muito mais.
Facilite o trabalho com a plataforma MangoApps de gestão de conteúdo e conhecimento: um local central para armazenar, compartilhar, localizar documentos e outros conhecimentos empresariais. Com uma plataforma de funcionários inteligente na essência, o MangoApps é projetado e atende organizações com 50 a 50.000 funcionários em uma ampla variedade de setores: varejo, saúde, manufatura, sem fins lucrativos, serviços profissionais, serviços financeiros, mídia, tecnologia e o setor público. Facilite o trabalho com a plataforma MangoApps de gestão de conteúdo e conhecimento: um local central para armazenar, compartilhar, localizar documentos.
O Seismic é o líder reconhecido em capacitação de vendas e marketing, munindo as equipes de vendas com conhecimento, mensagens e conteúdo personalizado automaticamente e comprovadamente o mais eficaz para qualquer interação com o comprador. A inteligência avançada de conteúdo permite que os profissionais de marketing provem e melhorem o impacto nos resultados, revelando o que realmente está gerando receita e o que precisa ser ajustado. O resultado para mais de 600 empresas globais são melhores taxas de ganhos, mais negócios e maior retenção. O Seismic é a solução global de marketing e capacitação de vendas.
A MediaValet, uma empresa canadense de serviços de gestão de ativos digitais em nuvem, ajuda as equipes de marketing e criação a gerenciar, colaborar e distribuir facilmente seus ativos e conteúdos digitais, melhorando a produtividade e aumentando o ROI de seus investimentos em marketing. Com suporte, treinamento e usuários ilimitados, o MediaValet é a plataforma DAM mais fácil de usar e tem a confiança das principais marcas canadenses, como A&W, The National Ballet of Canada, ATB Financial e Canadian Blood Services. A MediaValet ajuda as equipes de marketing e criação a gerenciar, colaborar e distribuir facilmente seus ativos, recursos visuais e conteúdos de marketing.
O software de gestão do conteúdo empresarial OnBase combina gestão de documentos, gestão de processo de negócios e gerenciamento de registros em um único aplicativo. Seja implantado como uma solução hospedada ou no local, o OnBase permite que as empresas automatizem os processos de negócios e reduzam o tempo e o custo da execução de importantes funções de negócios por meio de gerenciamento e controle do conteúdo. Solução ECM que combina gestão de documentos, gestão de processo de negócios e gerenciamento de registros.
Soluções de automação de escritório que oferecem fluxo de trabalho digital e controle de documentos, estabelecendo um novo ritmo para a produtividade do trabalhador e o desempenho dos negócios. Integração flexível, mobilidade e facilidade de uso com serviços em nuvem sem compromisso. Para digitalizar, automatizar e transformar processos-chave com mais de 500 mil usuários satisfeitos em 18 mil empresas em 70 países. As soluções de automação de escritório DocuWare oferecem fluxo de trabalho digital e controle de documentos para ganhos substanciais de produtividade.
O Laserfiche é o principal fornecedor global de gerenciamento inteligente de conteúdo e automação de processos de negócios. Através de fluxos de trabalho avançados, formulários eletrônicos, gestão de documentos e análise, a Laserfiche elimina processos manuais e automatiza tarefas repetitivas, acelerando a maneira como os negócios são realizados. A Laserfiche foi pioneira no escritório sem papel com gestão do conteúdo empresarial há mais de 30 anos. A Laserfiche está inovando com nuvem, aprendizado de máquina e inteligência artificial para permitir a transformação organizacional. A Laserfiche é o principal fornecedor global de gerenciamento inteligente de conteúdo e automação de processos de negócios.
DocuPhase fornece software e serviços para automação empresarial. A plataforma inclui tudo o que uma organização precisa para executar suas estratégias de transformação digital, melhoria de processos e crescimento. Especialista em automação. Faça parceria com a equipe do DocuPhase para transformar a maneira como você trabalha. Comece já. Para obter mais informações, visite o site. O DocuPhase é uma plataforma completa baseada em navegadores que oferece eficiência e desempenho incomparáveis para empresas em todo o mundo.
O Shelf é uma central de contato e plataforma de gestão de conhecimento de suporte técnico com IA avançada e pesquisa. Usado por empresas como Google, Amazon e Nielsen, o Shelf foi criado por um especialista em gestão de conhecimento e cientista de dados de Harvard para uma pesquisa e organização de ponta. Ao contrário de outras plataformas de base de conhecimento, o Shelf oferece pesquisas de documentos precisas, automação de IA para manutenção e análise eficaz. Entre em contato e fale com um consultor. Gestão de conhecimento inteligente para central de contato e suporte técnico, que permite encontrar, manter e atualizar conhecimentos essenciais.
O Contentful é um sistema de gerenciamento de conteúdo (CMS na sigla em inglês) empresarial flexível e pioneiro que permite publicar facilmente conteúdo em várias plataformas. Crie conteúdo uma vez e publique-o lindamente, em qualquer lugar! Os editores gerenciam o conteúdo interativamente em uma interface de edição fácil de usar, enquanto os desenvolvedores entregam conteúdo com a linguagem de programação e a estrutura de modelo de escolha própria. Os clientes o escolhem por causa da flexibilidade e estabilidade da modelagem de conteúdo e entrega de conteúdo. Experimente! A plataforma de infraestrutura de conteúdo orientada por API que permite gerenciar facilmente o conteúdo em várias plataformas.
O sistema de gerenciamento de conteúdo do Xerox DocuShare oferece um método fácil de gerenciar todos os seus documentos em papel e digitais. Os usuários podem acessar, compartilhar e processar informações facilmente com apenas alguns cliques. Aceita conteúdo em papel, arquivos digitais, vídeo, imagens e conteúdo de e-mail em um repositório seguro e centralizado. O sistema de gerenciamento de conteúdo do Xerox DocuShare oferece um método fácil de gerenciar todos os seus documentos em papel e digitais.
O Cloudinary é líder de mercado em gestão de imagem e vídeo para aplicativos da internet e móveis. Usado por mais de 450 mil desenvolvedores ao redor do mundo, com mais de 5.500 clientes pagantes e mais de 25 bilhões de ativos de mídia sob gerenciamento, o Cloudinary oferece uma plataforma SaaS (software como serviço) dinâmica que suporta todo o pipeline de mídia, desde upload e armazenamento até a disponibilização de recursos de manipulação extremamente ricos e entrega otimizada em qualquer dispositivo ou canal. O Cloudinary é uma plataforma SaaS (software como serviço) baseada em API para lidar com todas as necessidades de gestão de imagem e vídeo.
O Nuxeo oferece um conjunto completo de recursos de ECM tradicionais para grandes empresas, mas isso é apenas o começo. A plataforma de pouco código do Nuxeo gera mais eficiência e valor do seu conteúdo e dados, usando uma arquitetura nativa na nuvem, moderna e escalável e centenas de integrações. O Nuxeo Platform fornece todos os principais recursos de ECM que você esperaria de uma plataforma empresarial, além de recursos avançados em gerenciamento de metadados, IA, machine learning e muito mais. O Nuxeo Platform oferece todos os recursos básicos de ECM que você esperaria de uma plataforma empresarial.
O Agility CMS é um CMS de conteúdo, sem periféricos, permitindo a escolha de qualquer linguagem de programação e, ao mesmo tempo, obtendo a flexibilidade, a velocidade e a potência das APIs leves. A partir daí, adicione recursos como gerenciamento de páginas, comércio eletrônico, emissão de bilhetes online e pesquisa; o Agility CMS se torna uma plataforma completa de experiência digital, economizando tempo, removendo limitações e permitindo experiências contínuas em todos os canais digitais. Rompa as limitações do seu CMS atual com um dos CMS mais rápidos do mercado. Mais rápido para criar, gerenciar e implantar.
Sistema de gerenciamento de conteúdo de código aberto otimizado para dispositivo móvel, desenvolvido para permitir que as organizações criem um site sem codificação. Sistema de gerenciamento de conteúdo de código aberto otimizado para dispositivo móvel, desenvolvido para permitir que as organizações criem um site sem codificação.
Ideal para 10 ou mais usuários, o Document Locator oferece gestão de documentos corporativos no Microsoft Windows, com integrações ao Office, Outlook e muito mais para facilitar o uso. O controle de versão, as notificações, as aprovações, a segurança, as políticas de registros e o fluxo de trabalho são encontrados nas pastas familiares do Windows. Acesso via internet e dispositivos móveis também está disponível. Ideal para RH, contabilidade, projetos, contratos e programas de qualidade. O API se conecta a outros sistemas. Software de gestão de documentos para grupos médios e grandes oferecendo facilidade de uso familiar no Windows com acesso opcional à internet/dispositivos móveis.
O Sitecore Content Hub, desenvolvido para profissionais de marketing de conteúdo e equipes de operações de marketing, pode oferecer campanhas, programas e experiências personalizadas com facilidade e excelência operacional. O Sitecore Content Hub, desenvolvido para profissionais de marketing de conteúdo e equipes de operações de marketing, pode oferecer campanhas, programas e muito mais.
Designed for midsize organizations of 100-1,000+ employees, DocStar ECM is the best enterprise content management & business process automation solution. It empowers growing businesses to make better decisions and delivers fast ROI with intelligent data capture, workflow, and retrieval. Integrated with ERP, accounting, HRIS, EMR or other business application, DocStar ECM helps you automatically manage the entire lifecycle of your content. Contact us for a free custom demonstration. Securely capture, store, and retrieve content quickly and easily. Process automation and app integration empowers business growth.
O Progress Sitefinity é a solução líder em produtividade de sistema de gerenciamento de conteúdo (CMS na sigla em inglês) no mercado, graças à sua excelente usabilidade e experiência do usuário (UX na sigla em inglês), que permite que as empresas de mercado intermediário ofereçam experiências digitais multicanal atraentes. Com sua interface intuitiva e extensibilidade, ela é incrivelmente fácil de usar para profissionais de marketing e desenvolvedores. Implante rapidamente novos sites e projetos digitais com o Sitefinity. O Progress Sitefinity é um CMS que permite que profissionais de marketing e desenvolvedores ofereçam experiências personalizadas em vários canais.
Ofereça acesso contínuo ao conteúdo digital por meio da gestão de fluxo de trabalho, formatação automática para tipos de arquivo e ferramentas de colaboração em tempo real. Modelos de marca bloqueáveis ajudam a equipe de marketing, assegurando que a marca permaneça consistente, limitando a redundância e diminuindo a carga de trabalho para a equipe criativa. Os clientes descrevem continuamente a interface do usuário como "bonita", a equipe como "útil e amigável" e a solução como "adequada". Ofereça acesso contínuo ao conteúdo digital por meio da gestão de fluxo de trabalho, formatação automática para tipos de arquivo e ferramentas de colaboração em tempo real.
É para capacitar usuários que precisam de um CMS tão ágil e flexível que você poderá se assustar. E não é só isso. A empresa não fica parada, porque a tecnologia evolui. A empresa quer que o Zephyr defina o ritmo. Transparência, um suporte eficaz e acesso direto fazem parte do compromisso com as agências parceiras. Você merece acesso na primeira fila aos cérebros por trás do Zephyr. É isso que você terá. Para usuários que precisam de um CMS seguro, rápido, ágil e flexível.
Generis provides CARA, the leading content and information management platform for regulated industries. CARA is used by more than 400,000 users across industries including Life Sciences, Finance, Government, Engineering, and Utilities. Customers include 8 of the global top 10 Life Science companies. CARA is a cloud-first platform providing functionally-rich solutions for regulated business processes, including a comprehensive end-to-end platform for Life Sciences. Generis CARA is a leading content and information management platform for regulated industries.
Titan CMS is an Enterprise Content Management System used in a wide variety of industries including manufacturing, nonprofit, healthcare, financial services, government, education, and others. The intuitive web-based interface is easy for non-technical editors and authors to use, yet powerful enough for the most advanced requirements. Titan CMS's highly extensible, scalable architecture supports the most demanding organizational needs. Flexible licensing models to fit companies large and small. Enterprise Content Management System used by mid- and large-sized companies in multiple industries, from non-profits to Fortune 500s.
Sistema de código aberto para gestão do conteúdo empresarial desenvolvido em Java, criado para colaborar e gerenciar documentos e conteúdos empresariais. Fornece recursos para gerenciar o ciclo de vida completo dos documentos (ferramentas de classificação, edição ativa, controle de versão, ferramentas de comunicação) e implementar processos de negócios (automações, fluxos de trabalho, OCR, cliente de scanner, assinatura digital). Não tem barreiras técnicas para se conectar a aplicativos de terceiros e tem módulos para atender a necessidades específicas. É possível adicionar qualquer outra gestão do conteúdo empresarial que fornece um controle de versão completo, trilha de auditoria e canais de atualização personalizados. Vários BDs e SOs
Crie, atualize, traduza, publique e mantenha facilmente a documentação do produto em uma única página. Escreva seu documento no Docsie e crie novas versões e traduções no mesmo local. Incorpore-o ao seu site com uma sequência de JavaScript e pronto! É simples assim. Crie e publique facilmente documentação dinâmica do produto.
Alfresco Content Services provides open, flexible, scalable Enterprise Content Management (ECM) capabilities. Content is accessible wherever and however you work and easily integrates with other business applications. When Alfresco Content Services is combined with the platforms extensive Alfresco Process Services, your content works for you and business flows. Adding context to content supports better decision making, improves productivity and enhances information governance. Open source out-of-the-box portal integration and full content control with integrated document management and workflow.
Kapost is a B2B Marketing Operating System that enables Marketers to manage the Marketing function amid the complexity of the digital age. Kapost aligns your organization's teams, tools and channels, so you can effectively execute, distribute and analyze campaigns & content across your buyers journey. Kapost's B2B marketing platform integrates teams, tools & channels to create, distribute & measure cross channel campaigns and content.
Enadoc is an innovative document management and enterprise content management solution that features sign, capture and indexing, records management, search, disaster recovery, and secure access capabilities. Your data is your most important asset. Protecting it from unauthorized distribution and access, theft, and disasters should be a priority. Be Compliant and Trusted through Enadoc. Enadoc is a mobile-ready DMS that allows you to manage and sign documents securely on cloud and transition to a paperless environment.
Veeva Vault is a true cloud enterprise content management platform and suite of applications specifically built for life sciences. Veeva Vault is the only content management platform with the unique capability to manage both content and data. Because all Vault applications are built on the same core platform, companies can ease the flow of documents across regions and departments, eliminating system, site, and country silos and streamlining their end-to-end clinical processes. Veeva Vault is a true cloud enterprise content management platform and suite of applications specifically built for life sciences.
Pantheon is the first choice for Enterprise Content Management. Powering the websites of many of the world's most well known brands, Pantheon stands alone as the fastest, most reliable WebOps platform for Drupal and WordPress sites. Mission-critical or high-traffic sites need a content management system and WebOps platform that guarantees success, and that's what Pantheon delivers. Fully managed hosting, enterprise security, 24/7/365 support, 99.99% uptime, and much more. Pantheon is the first choice for Enterprise Content Management.
ECM (Enterprise Content Management) puts business content to work and allows organizations to realize new value. Collaborating in the cloud, managing records, mitigating risk, capturing documents, improving employee productivity. IBM Enterprise Content Management allows businesses to access, analyze, and act on business content.
Enable your teams to work faster and more efficiently with the KnowledgeLake platform - the only end-to-end solution for document processing that is fully cloud-native. KnowledgeLake combines intelligent document capture and robotic process automation (RPA) to increase your organization's productivity. With an easy-to-use interface and industry-leading security, your content is always accessible and always secure. Break down the siloes holding you back - manage your content with KnowledgeLake. A single platform to capture, process & manage your organization's most important documents.
Features include content mapping, search experience tracking, content insights, daily performance management, and more. Features include content mapping, search experience tracking, content insights, daily performance management, and more.
Um sistema de gerenciamento de conteúdo (CMS) sem cabeçalho que permite que as empresas com visão de futuro criem qualquer produto em qualquer plataforma com o poder das APIs de conteúdo flexível e a busca de dados simplificada. Adotando tecnologias modernas como o GraphQL, o GraphCMS capacita empresas de pensamento ágil a levar aplicativos, serviços e sites ao mercado mais rápido do que nunca. CMS sem cabeçalho 100% baseado no GraphQL com suporte total de leitura e gravação.
VT Readability / VT Insights make content more readable and engaging. Clear communication drives better customer engagement, improved user experience, reduced call center costs and stronger compliance. VT Readability is a one-click plain language solution for content writers. It supports teams across the organization (marketing, legal, HR, operations, product management) by scoring and clarifying their message. VisibleThread Readability is a one-click plain language analysis tool that improves the clarity and quality of your content.
Povides organizations with a unified repository to house unstructured content, and deliver it to business users in the proper format. Povides organizations with a unified repository to house unstructured content, and deliver it to business users in the proper format.
O Elium ajuda você a criar um hub central para dimensionar equipes que precisam organizar e acessar conteúdo crucial para realizar o trabalho. O Elium é uma solução moderna de gestão do conteúdo, que permite que uma organização capitalize e desenvolva suas equipes em torno da documentação principal. - Crie, organize e formate conteúdo rico em um piscar de olhos. - Organize o conteúdo com tags e navegue rapidamente pelos espaços. - Capacite as equipes com modelos estruturados. - Garanta confidencialidade e qualidade com permissões de acesso. É uma plataforma de compartilhamento de conhecimento que ajuda as organizações a transformar o ruído em conhecimento.
Centralpoint is in the Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms (2018), unifying the many content and document types needed, to serve employees, clients and partners via SSO (AD/Ldap/SAML), including over 220 out of the box modules. Oxcyon provide a High Fidelity Prototyping service, which allows you to see your enterprise come to life, prior to signing....proving capabilities, and eliminating your risk entirely. Centralpoint's Web API supports RESTful Web Service integration Centralpoint is in the 2018 Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms unifying your content types for your many users
Xylemes Learning Content Management System (LCMS) centralizes the entire content lifecycle & empowers organizations to create compelling, dynamic, reusable learning content, deliver it anywhere & measure its impactwith or without an LMS. Only Xyleme brings the entire learning content management lifecycle together into a single source of truth, streamlining content authoring, publishing, management, delivery, tracking & analysis to provide a comprehensive tool for modern learning organizations. Xylemes LCMS streamlines content authoring, publishing, delivery, tracking & analysis into a centralized, collaborative environment.
Convert paper documents to centrally stored electronic files that can be accessed by many EMR systems and business workflow tools. Convert paper documents to centrally stored electronic files that can be accessed by many EMR systems and business workflow tools.
A flexible and open CMS that that drives relevant experiences for every digital visitor. Bloomreach Experience Manager (brXM) is the enterprise solution that makes it easy to share content across teams and touchpoints, enabling marketers to update once, publish everywhere. The API-first architecture makes it easy to integrate with other business solutions and deliver content to mobile apps, IoT devices, and SPAs. brXM helps you create, scale, and personalize an exceptional digital experience. Open-source content management system that enables businesses to create, publish, and share content among teams.
Bit is a new-age document collaboration platform for teams to create robust internal & client facing documents with built in tracking. Bit helps teams centralize and organize their work, collaborate in real-time across workflows, manage digital content intelligently, and track engagement across the content that is shared. Bit helps teams create digital documents that are multi-dimensional to communicate beyond text and images with 50+ integrations. All-in-one document collaboration & content management platform for teams to create, share and manage their content from one place.
Omnidek is an enterprise solution for non-enterprise clients. Company-wide deployments of forms and workflows transitions your company from files and folders to a powerful Enterprise Data management strategy called Smart Data ECM (Enterprise Content Management). Smart Data ECM means every data point in your company is at your fingertips and can be accessible via our public API and reported on in real-time. Bring your BI tools, ditch your apps and spreadsheets, and start to #DoWorkTogether A Work Process Management platform for Your Employees, Customers, and Vendors to #DoWorkTogether Starting at $250 / month for 10 users
Episerver Digital Experience Cloud is a content management solution (CMS) that combines content, commerce, multi-channel marketing, and predictive analytics in a single platform to work full-circle for businesses online from intelligent real-time personalization and lead-generation through to conversion and repeat business with unprecedented ease-of-use. One platform to manage content, marketing and commerce - taking control was never this easy.
Infinity ECM is an Award-winning Business Management platform that brings a fast IT digital enterprise transformation and includes 15+ fully integrated systems modular subsystems that every modern business needs. Combines in one platform & one interface solutions such as: CRM, DMS, RMS+CMS, CMSx2, ITSM, EAM, KMS, BPM, GRC, IAM The Infinity ECM platform has won the prestigious EuroCloud Europe Award for Best European System for 2017. Infinity ECM platform - Award Winning 15 in 1 Business Management Software (CRM, DMS, BPM, CMS, ECM)
Advantage CSP is a foundational platform that accelerates the development of complex business applications. It is built with security and scalability in mind with underlying architecture to meet the demands of the most complex and taxing business requirements. Advantage CSP allows businesses to create site pages, digital content, images, videos and more. Its open-ended workflow architecture can be customized to give different system access levels to administrators, managers and users. Advantage CSP is a flexible enterprise content services platform that powers your business in all its digital forms.
Synergis Adept simplifies how you find, manage, share & integrate engineering and enterprise information to improve efficiency and accelerate growth. Adept provides users everywhere with a unified view of engineering and enterprise content, regardless of where it's stored. With everyone on a common platform, silos are eliminated, document access is fast, workflow is automated, and your intellectual property is protected. Adept is the foundation of any digital transformation initiative. Adept simplifies how you find, manage, share & integrate engineering & enterprise content to improve efficiency & accelerate growth.
A toolset that makes it easy to backup, archive, monitor, publish, and manage Office 365 content. A toolset that makes it easy to backup, archive, monitor, publish, and manage Office 365 content.
The OmniDocs Enterprise Content Management Software (ECM) addresses end-to-end customer content life-cycle management. Creating, capturing, managing, delivering and archiving large volume of documents becomes easy and hassle-free. OmniDocs Enterprise Content Management Software (ECM) simplifies storage of enterprise content through a highly scalable, secure and unified repository. It provides access to enterprise content directly and through integration with business applications. Platform for creating, capturing, managing, delivering and archiving large volumes of documents and contents.
Report and document management solution that offers documents/reports sorting, organization, viewing. Integrates with current systems. Report and document management solution that offers documents/reports sorting, organization, viewing. Integrates with current systems.
Eccentex AppBase is a low-code platform for digital apps. Its flexible, cloud-architected software empowers people to rapidly deploy and easily extend and change applications to meet strategic business needs. Over its history, Eccentex has delivered award-winning capabilities in case management and business process automation (BPM) powered by robotics and advanced document management, to help the worlds leading brands and governments achieve breakthrough results. Eccentex provides a low-code platform that enables brands and governments to rapidly develop powerful digital applications.
Montrium Connect, a collaborative platform for managing regulated content, processes and compliance in the life sciences has been engineered to satisfy the new pharmaceutical business model. With powerful and intuitive navigation, enhanced user experience, dynamic content management and search features, users can collaborate on and access the information they need, easier and faster. A truly collaborative and dynamic document and quality management platform engineered specifically for Life Sciences organizations.
Systemware helps the worlds largest and most highly regulated organizations simplify infrastructure, optimize cost, create workflow efficiencies, and meet information governance requirements. Our solution, Content Cloud, enables users to find and extract data wherever it is stored and transform and deliver information in the context needed for each business line, allowing support for reporting and analysis, correspondence and customer communications. Systemware helps organizations to improve access to and the use of content; optimize IT resources; and improve workflow efficiency.
Streamline workflows, manage documents, extract crucial information from forms in digital format, optimize your business, and gain control over your content through one platform. GRM"s VisualVault Content Service Platform integrates data analytics, machine learning, iForms data capture, workflow management software, and a document management system to improve the way your business functions. VisualVault Content Services Platform is a robust enterprise content management system for collaborative environments with many users.
Stellar Library is a multi-media, document distribution platform for tablets, laptops, and smartphones, that allows you to manage and distribute your information with confidence. The intuitive, cloud-based application gives you complete control of who access your documents and if they can share them. It simplifies workflow, makes teamwork efficient and allows businesses to become paperless. Over 150 organizations are proud to be Stellar users. Stellar Library is a multi-media distribution platform for all devices. It allows teams to increase security,efficiency and paperless.
DocFinity ECM software enables organizations to capitalize on existing applications and increase efficiencies. Automate file categorization and accelerate turnaround with intelligent capture. Comply with regulations and control document access, security, and retention with content and records management. Automate processes and the routing of information with robust BPM/workflow and eForms functionality. Integrate line-of-business systems and silos. And measure your success with dashboards. ECM, BPM/Workflow, Intelligent Capture, and Records Management software that secures files, automates processes, and connects systems.
At Brightspot we believe technology should enable content-focused teams to work smarter, faster, and more seamlessly to move businesses forward. With decades of collective experience in publishing and media, weve built a powerful Content Business Platform and world-class Delivery Team to help companies transform their business content and digital experiences by creating enterprise applications at scale with astonishing speed. Brightspot Content Business Platform is your evolved CMS. Brightspot enables companies to launch digital experiences without compromise
FileFacets is an online data analytics and content migration tool that automates the categorization of data, the attribution of file metadata, and the migration of unstructured content from multiple sources into Enterprise Content Management systems (ECMs). All-in-One Solution for Sophisticated Content Analysis and Migration
Zillable is an AI-assisted suite of native collaboration tools for business process automation. With Zillable, teams of all sizes can automate projects and coordinate teamwork to bring innovation full-circle. The suite combines all the productivity tools youre already using - chat, Kanban boards, online document collaboration, cloud storage, note-taking, and more - all in one place. Automate teamwork with an AI-assisted suite - chat, online document collaboration, and boards powered by bots to accelerate innovation.
Agile and easy to implement, build a customized enterprise content management system that is scalable, highly available and secure. Agile and easy to implement, build a customized enterprise content management system that is scalable, highly available and secure.
Content Manager - Enterprise Content Management. Automate secure content and records management, from creation to disposal, to regain control of your assets and mitigate risk. Enterprise Content Management: Automate secure content and records management, from creation to disposal, to regain control of your as
Effortlessly manage your content, build powerful business processes and empower users to achieve desired outcomes. Effortlessly manage your content, build powerful business processes and empower users to achieve desired outcomes.
ELOprofessional, part of the ELO ECM Suite, creates a document and content management hub that easily digitizes the workplace with advanced workflows, analytics, email management capabilities. Enabling GDPR compliance and data security, ELOprofessional offers business-specific solutions for invoice, contract, visitor, knowledge, and HR recruitment management. Built-in mobility and a multi-client architecture deliver anytime/anywhere information access. Enterprise content management suite that assists businesses with workflow optimization, analytics, data security, and more.
Cocoom is a Microsoft Teams APP that helps you build a source of knowledge to improve support and collaboration within teams, organization and beyond. easy publishing clear and simple organization cross team knowledge threads available beyond your company push and notify everyone Start now and be effective from day one thanks to our templates repository: Human Resources, welcome booklet, Objectives & results, Project management, Agile methodology, Marketing Add Visual Knowledge within Microsoft Teams to improve efficiency and collaboration between teams !
Cognitive Search and Archive Search, Discover, Classify and Archive all content with AI-based tools. Access all data from a single point. Data to Insight GEODI helps you to create insight from your data. GEODI discovers the relations between different documents, makes semantic searches, creates an automatic calendar, finds copies or duplicates of data and versions. Allow analysts to spend less time searching for data and reports and more time deriving new insights. Discover, search, classify and connect all your content to GIS with AI-based content management solution.
(0 avaliações)
Ver perfil
Intranet and Private Cloud Solutions Hyperwave is your partner for efficient and secure information processing in your company. Allow data and knowledge to flow freely - and reach your goals. Hyperwave optimizes the flow of information in your enterprise. The technical basis is provided by high-performance modules, built on the IS/8 server. Platform-independent, browser-based and scalable. Intranet and Private Cloud Solutions Hyperwave is your partner for efficient and secure information processing in your company.
(0 avaliações)
Ver perfil
Manage product, part and pricing information from a central repository and publish to print, e-Catalog sites and CD Rom. Manage product, part and pricing information from a central repository and publish to print, e-Catalog sites and CD Rom.
(0 avaliações)
Ver perfil
Everything your organization needs to manage your information, from converting paper documents and records to easily managing electronic files, workflow processes, can be done within our platform, DOMA ekdb. But it is our cloud-based technology paired with the awesome and unique DOMA team that allows us to provide the perfect solution to our clients. DOMA specializes in cloud solutions that allow enterprises to manage data and documents efficiently, from any internet connection.
(0 avaliações)
Ver perfil
NewsCred, the world's leading marketing work management software transforms the way marketing organizations work, elevating team performance through an integrated approach to marketing. Through its complete solution of technology, content, and services, NewsCred brings marketing teams together to easily plan, collaborate, and manage work across your entire marketing organization for seamless execution. NewsCred brings marketing teams together to easily plan, collaborate, and manage work for seamless execution and elevated performance.
(0 avaliações)
Ver perfil
Correspondence management tool that provides office operations through scanning, archiving and routing. Correspondence management tool that provides office operations through scanning, archiving and routing.
(0 avaliações)
Ver perfil
Digital Assistant is the new way to work. It's a personal workplace assistant that proactively sends actionable Cards about relevant changes and upcoming events, understands voice commands, and offers an enterprise-wide search. It automatically connects with existing business software, databases and APIs from the cloud and on-premise to deliver a central productivity hub for the digital worker. Talk to your data in a human way, be in the know about your workday and take action from any device. Digital Assistant is the award-winning AI workplace assistant. Receive real-time notifications, ask questions and more.
(0 avaliações)
Ver perfil
Assess your agility, manage your venture's content via orchardcore on aspnetcore and catalog your merchandise / inventory with nopCommerce! We are your ASP.NET-based open source! Embrace the change in management! Become self-managed, cloud-ready business that can take control of its own online presence & merchant data cataloging in agile manner
(0 avaliações)
Ver perfil
SER connects people, products and processes in the most efficient way possible to create the digital workspace of the future. With our leading Doxis4 suite we have been setting new standards in the development of enterprise content management software (ECM) for the past 30 years. More than one million satisfied users worldwide rely on our user-friendly, unified platform for ECM and BPM to increase their return on information. Customer reviews on Gartner Peer Insights: https://gtnr.it/2PlBAnf SER is a leading international ECM and BPM vendor. Lets turn your office into a true digital workspace together.
(0 avaliações)
Ver perfil
marketRelay is a cloud-based platform that empowers product marketers to aggregate and manage product line content and pricing all in one place, syndicate it to their distribution channels, and publish it across any number of digital platforms in real-time. When dealers, reps, resellers, chain or franchise locations subscribe to marketRelay feeds, they can do the same. Update product line content and pricing once, update everyone, everywhere. Empowers product marketers to aggregate, manage, syndicate, and publish product line content and pricing in real-time.
Ver perfil
Wezen provides Semantic Technologies that empower brands through the ownership of their semantic content. From copywriting to localization and publishing, it leverages textual contents from your CMS and PIM to help you edit, re-use, deploy, and monitor your content globally in a snap. A single place to centralize your semantic assets, write contents, localize and deploy them.
(0 avaliações)
Ver perfil
Fabasoft DAM is the easy to use, central, continuously available software system for your digital assets. Global teams, agencies, suppliers and resellers can quickly find the right content, use it consistently, administer and edit it with ease and comfortably release and share it. Our Enterprise product is providing you with full flexibility and all the benefits of a Cloud solution, based on an outstanding, certified security level. Also available on-premises or as hybrid solution, if required. Fabasoft DAM is the easy to use, central, continuously available software system to efficiently manage your digital assets.
Ver perfil
Enables files to be centrally stored in Sharepoint and lets users streamline, optimize and visualize the files without downloads. Enables files to be centrally stored in Sharepoint and lets users streamline, optimize and visualize the files without downloads.
(0 avaliações)
Ver perfil
Enterprise management software that offers various connected and scalable modules in industries like CRM, Transport, HR and much more. Enterprise management software that offers various connected and scalable modules in industries like CRM, Transport, HR and much more.
(0 avaliações)
Ver perfil
SmartDocs R5-ECM platform is built using SAP Native Technology that accommodates in administering Enterprises content in a robust and efficient way, with this full-scale online document management system enterprises can create, store, share, contemplate and collaborate on documents of almost any format available. SmartDocs provides a complete platform for ECM and intelligent business process management built for enterprise cloud.
(0 avaliações)
Ver perfil
Enterprise information management solution that makes it easy to upload, catalog, search, and share enterprise documents. Enterprise information management solution that makes it easy to upload, catalog, search, and share enterprise documents.
(0 avaliações)
Ver perfil
Optimize your company's efficiency with this configurable integrated management system. Includes GRC, quality management, risk management, document management, and workflow management modules. Optimize your company's efficiency with this configurable integrated management system.
(0 avaliações)
Ver perfil
Simplifies how life science companies review, approve, distribute and manage commercial and medical information materials. Simplifies how life science companies review, approve, distribute and manage commercial and medical information materials.
(0 avaliações)
Ver perfil
Mobile framework that helps teams of people communicate with large membership groups. Mobile framework that helps teams of people communicate with large membership groups.
(0 avaliações)
Ver perfil
A solution capable of connecting all internal and external company staff members, ensures benefits such as a quicker know-how sharing and a time to market reduction. Silloge is the collaborative software which allows users to interact between them and manage different kind of digital contents within a single tool. Share documents and information quickly. Assign tasks to team member or other departments. Communicate real time through the chat. Task on Demand, Default Tasks, Workflow Designer, Analytics, Proactive Dashboard, Process Mining.
(0 avaliações)
Ver perfil
IntelliChief Enterprise Content Management (ECM) software utilizes powerful integrations with all major ERP systems and applications to increase operational efficiency. It combines document management, business process management, records management, and automation to help organizations gain a distinct competitive advantage. IntelliChief takes the role of a strategic partner to help businesses scale according to their rules while optimizing workflows that have served them well for years. IntelliChief is the emerging leader in Enterprise Content Management (ECM) for businesses that want to embrace digital transformation.
(0 avaliações)
Ver perfil
The Relola platform and supporting mobile apps provide organizations a means to capture, curate, broadcast, and manage organic content created by their groups. Stakeholders and group members instantly gain access to actionable data, user-generated content, and valuable insights. Enables groups to share geo-tagged content and collaborate on the fly - visualize impact and curate data.
(0 avaliações)
Ver perfil
Business content management solution that makes it possible to manage your corporate files and documents digitally. Business content management solution that makes it possible to manage your corporate files and documents digitally.
(0 avaliações)
Ver perfil
Scienta is the central, digital workplace where people's knowledge comes together with full text search capabilities. Scienta is the central, digital workplace where people's knowledge comes together with full text search capabilities.
(0 avaliações)
Ver perfil
Intertrust Kiora is an end-to-end Entertainment Everywhere delivery platform for mobile video services, integrating studio-approved secure content delivery with high-quality local Wi-Fi video streaming. It is ideal for transportation applications on airplanes, trains/buses, cruise ships, etc., and hospitality such as hotels and hospitals. Filmbankmedia provides premium content for mobile Bring Your Own Device (BYOD) entertainment. Cloud-based content management with dashboard and analytics. Intertrust Kiora is an end-to-end Entertainment Everywhere delivery platform for mobile Bring Your Own Device (BYOD) video services.
(0 avaliações)
Ver perfil
enaio is a document and workflow manager that helps businesses go through the digital transformation. An app version is also available. enaio is a document and workflow manager that helps businesses go through the digital transformation. An app version is also available.
(0 avaliações)
Ver perfil
The intelligent solution NOVO CxP helps companies automate the processing of information (from all channels) in order to achieve cross-channel digitization without media disruption. The powerful NOVO CxP platform extends classic input management with multi-channel, content services, workflow management and KI) as well as self-learning methods (machine learning) for content analysis, mobile components and output options. The intelligent automation solution NOVO CxP helps companies to automate the processing of incoming information across all channels.
(0 avaliações)
Ver perfil
Solution for processing and optimizing your documents. Solution for processing and optimizing your documents.