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O Bitrix24 é PBX, central de atendimento e CRM na nuvem em uma única solução gratuita! Ele tem a confiança de 4 milhões de empresas e está disponível na nuvem e no local. Chamadas de entrada e saída, SMS, IVR multinível, roteamento de chamadas e mais. Saiba mais sobre o Bitrix24 O Bitrix24 é PBX, central de atendimento e CRM na nuvem em uma única solução gratuita! Ele tem a confiança de 4 milhões de empresas e está disponível na nuvem e no local. Saiba mais sobre o Bitrix24
Sistema de chamadas telefônicas via Internet que funciona com o Office 365 e transforma as chamadas diárias em mensagens instantâneas ou sessões de vídeo. Sistema de chamadas telefônicas via Internet que funciona com o Office 365 e transforma as chamadas diárias em mensagens instantâneas ou sessões de vídeo.
O RingCentral Office integra telefone, vídeo, reuniões e mensagens em uma solução segura e fácil de usar. Projetado para oferecer um sistema de telefone na nuvem flexível, móvel e potente. Escolha entre uma variedade de números de telefone disponíveis e instale os aplicativos no seu desktop, smartphone ou tablet. Experimente Internet, áudio e vídeo com qualidade HD, juntamente com a funcionalidade de um clique e os recursos de webinar com o RingCentral Meetings. Promova a colaboração com mensagens para a equipe, SMS ilimitado e muito mais. O RingCentral Office é tudo de que você precisa para administrar seus negócios em uma solução robusta e confiável de comunicação em nuvem.
O GoToConnect combina o poder e a confiabilidade dos sistemas de telefone VoIP na nuvem da Jive com a conferência em web, áudio e vídeo do GoToMeeting em uma solução simples, confiável e flexível. Os usuários podem conhecer, conversar, conversar, enviar mensagens de texto e colaborar sem problemas via navegador da Web, aplicativo de desktop ou telefone de mesa. Sistema telefônico hospedado com a melhor classificação, que oferece roteamento simplificado de chamadas, integração com a área de trabalho, acesso remoto, fax online e muito mais.
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Nextiva is dedicated to simplifying how businesses communicate internally and externally. Nextiva empowers organizations to manage their communications, productivity, and customer relationships on a truly unified platform. Business unified communications solution with 40+ business phone features, 99.999% uptime reliability, and 24/7 service tech support
O 3CX é um PBX IP de padrões abertos que oferece comunicações unificadas completas, prontas para uso. Adequado para qualquer tamanho de empresa ou setor, o 3CX pode atender a todas as suas necessidades; de mobilidade e status a recursos avançados de central de contato e muito mais, por uma fração do custo. O 3CX torna a instalação, o gerenciamento e a manutenção do seu PBX tão fáceis que você pode gerenciar tudo sozinho, seja em um dispositivo ou servidor, no local ou na nuvem. O 3CX é um PBX IP de padrões abertos que oferece comunicações unificadas completas, prontas para uso. Adequado para qualquer tipo de negócio ou setor.
8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device. 8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.
A solução de central de atendimento baseada na nuvem do ChaseData oferece tecnologia de ponta e valor para centrais de atendimento com 5 ou mais agentes. Desempenho, atendimento ao cliente e interfaces fáceis de usar tornam o ChaseData uma opção para necessidades comerciais. Discagem preditiva, discagem progressiva em fila e discagem de visualização gerenciada são combinadas em um conjunto de software que se integra facilmente a vários aplicativos de terceiros. Entre em contato para solicitar um teste grátis hoje mesmo. Software de central de atendimento hospedado (de entrada e saída), com vários recursos e flexível, fácil de implantar, gerenciar e usar todos os dias.

da InfoFlo Solutions

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Sistema telefônico completo para pequenas empresas. Todos os recursos usuais do sistema PBX/telefone e muito mais, em um aplicativo simples de usar no seu celular. Ideal para empresas com 5 a 100 funcionários com trabalhadores móveis e remotos. Mantenha seus números, abandone as linhas terrestres e economize muito. Transforme telefones celulares em seu sistema telefônico comercial. Tudo que você precisa é de um telefone celular. Sem hardware, sem fios, sem configuração complicada.
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications. Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications.
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O MiCloud Connect permite mover comunicações e colaboração para a nuvem com confiança. Serviços telefônicos na nuvem seguros e flexíveis e comunicações unificadas.
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Solução de comunicações unificadas (UC na sigla em inglês) que fornece controle de chamadas, colaboração, gestão de chamadas, análise e mensagens para pequenas e médias empresas. Solução de comunicação baseada na nuvem que ajuda as empresas com controle, colaboração, gestão de chamadas, análise e mensagens.
O Line2 é um serviço telefônico comercial baseado na nuvem que permite conversar/enviar mensagens de texto em todos os dispositivos com a simplicidade de um aplicativo. Basta se cadastrar para receber um número do Line2 e uma segunda linha telefônica será disponibilizada ao usuário para fins de trabalho ou quando não quiser compartilhar o telefone pessoal. Para os usuários individuais, é uma maneira fácil de manter chamadas/textos de trabalho separados dos pessoais. Para empresas pequenas, é um serviço de telefone VoIP completo que oferece ao usuário e sua equipe uma linha telefônica profissional nos dispositivos existentes. Sistema completo de telefonia na nuvem que permite às empresas aceitar chamadas e textos em dispositivos móveis e fixos.
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OnRelay is a mobile business phone system that utilizes standard wireless carrier calls, meaning all virtual PBX features are provided using regular cell minutes and native smartphone WiFi calling. There is no proprietary VoIP app, so users get the same cell call quality, coverage and capacity they are used to on their smartphones without draining cell data plans or compromising on advanced PBX functionality. Mobile business phone system that works using regular cell minutes and standard smartphone WiFi calling.
O Freshcaller é um software moderno de PBX na nuvem para equipes de suporte ao cliente, vendas, TI e RH. Com sua arquitetura baseada na nuvem, o Freshcaller reúne recursos herdados, como IVR, e recursos avançados, como escalações inteligentes, voicebots e relatórios de desempenho customizáveis, para ajudá-lo a configurar as operações telefônicas de ponta. O Freshcaller oferece números de telefone em mais de 90 países, não requer hardware de telefone e é extremamente fácil de usar. O Freshcaller é um moderno PBX na nuvem para equipes de suporte ao cliente e vendas, e oferece números de telefone em mais de 90 países.
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O Broadvoice permite que você se comunique em qualquer lugar do mundo. Com a plataforma, não há hardware dispendioso e não há necessidade de vários provedores de telefonia, apenas tecnologia de telefonia avançada na nuvem e com economia de custos. Personalizável, flexível, escalável e intuitivo. Estas palavras representam mais do que simples jargões. Tudo o que você precisa é convenientemente armazenado na nuvem e roteado com segurança pela rede de dados, para que seus funcionários possam se conectar e colaborar de modo adequado, a qualquer hora, em qualquer lugar, em qualquer dispositivo. A plataforma Broadvoice é tudo o que pequenas a médias empresas precisam para crescer, mudar e se adaptar em um mundo comercial em constante evolução.

da yourVirtualSIM

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Ring4 provides companies and individuals with a lightweight cloud solution to manage phone lines as simply as they manage emails. The Ring4 smart numbers work on any iOS or Android device and can be managed via the Admin Console. Ring4 phone numbers are mobile and support unlimited texting, unlimited calling, voicemail and call recording. Ring4 starts at $9.99/month/line. Ring4 provides companies with a solution to manage business phone lines as simply as they manage emails, in the cloud.

da ASWAT Telecom & Media

(12 avaliações)
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O ZIWO é construído como central de contato de última geração baseada na nuvem. É o resultado de 10 anos de experiência em central de contato desenvolvida pela Aswat Telecom em estreita parceria com seus clientes. Oferece integração com gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) baseada em API e recursos avançados em uma interface fácil de usar e baseada na Internet, que não requer instalação de software e é acessível em todo o mundo. Software de central de contato na nuvem implantado instantaneamente. Totalmente baseado em API. Plugins de CRM.. Conecte agentes reais ou virtuais.
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Ninja Number is a second phone line that works on your smartphone, managing your phone calls and texts while you work. Its the only virtual phone system that lets you link up to 5 devices to your number, so if you cant answer a call or text, someone on your team will back you up. The magic doesnt stop there. Ninja Number acts as your very own assistant, reminding you of missed calls and texts, automatically answering common questions from customers, and transcribing voicemails. Ninja Number is the smartest virtual phone number available that allows business owners to manage your inbound communications.

da Junction Networks

(7 avaliações)
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Create your corporate phone system with video chat, queue reporting, auto attendants, voicemail-to-email, call management, and more. Create your corporate phone system with video chat, queue reporting, auto attendants, voicemail-to-email, call management, and more.

da Vantage Unified Communications

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MAXvoice enables you to keep your business up and running, performing at max efficiency, even during these difficult times. Set-up (remote) users and services in hours. Free implementation. Personal dedicated turn-up and ongoing support. Vantage is ready to empower you to move forward even in the midst of today's business restrictions. Cloud PBX/VOIP with the voice specialist. Onshore/Inhouse 24/7/365 Customer Care. Significant Savings. 1 Platform for UCaaS/CCaaS.
Designed to build voice applications in the cloud providing call control, voice conferencing, call recording, voice menus, and more. Designed to build voice applications in the cloud providing call control, voice conferencing, call recording, voice menus, and more.
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UK-based Business VoIP Provider offering a modern, cloud-based phone system in powerful desktop and mobile apps (no additional hardware required). Starting at just 5.00 per user/month (7 day FREE trial). Uniquely, a CircleLoop subscription includes all features including call recording, call transfer, menus and greetings, contact management, conference calling, voicemail to text and call forwarding to name a few. CircleLoop integrations include Google, Pipedrive, Hubspot, Capsule. Next-generation phone software. All your calls, numbers & features in powerful desktop & mobile apps. No contract
4Voice focuses on delivering high-quality and affordable phone service to small and medium-sized businesses throughout North America. We also enable large businesses to navigate the challenges in migrating to managed VoIP systems. 4Voice business phone services provide significant savings over both traditional telephony solutions and alternate VoIP systems. With 4Voice, you get a extensive set of features, including voicemail, local, long-distance, and e-Fax service all for one low price. 4Voice focuses on delivering high-quality and affordable phone service to small and medium-sized businesses throughout North America.
O AVOXI Genius é um sistema pbx hospedado na nuvem criado para aprimorar a comunicação empresarial de forma imediata. Códigos de organização de chamadas, monitoramento de chamadas em tempo real, pontuação de chamadas, triagem de chamadas, entrada em chamadas, análises e relatórios são alguns dos recursos do sistema. O AVOXI Genius é um call center baseado na nuvem eficaz, acessível e fácil de usar. O usuário pode experimentar a ferramenta por um período gratuito.
O thinQ oferece controle total sobre todos os aspectos do tráfego de voz de entrada e saída de uma empresa. Com um mecanismo de roteamento de menor custo (Least Cost Routing, LCR) inovador e o único LCR gratuito do setor, o thinQ permite que as empresas aproveitem as taxas de chamadas otimizadas em vários provedores com recuperação de desastre, balanceamento de cargas e análise de chamadas incorporadas ao software. Os serviços de originação também permitem que as empresas solicitem números locais e gratuitos e ativem as funcionalidades SMS/MMS, CNAM e LRN. O thinQ oferece controle completo sobre todos os aspectos das comunicações de entrada e saída de uma empresa dentro de uma plataforma em nuvem eficiente.
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Vonix takes the complication out of business phones. We help businesses every step of the way, from choosing the best hardware to personal installation and support. With integrated features like IVR, PBX, and voicemail to email, youll save time and give your customers better service. Stop losing business to busy signals and unprofessional phone systems. Choose reliable, crystal-clear VoIP calling that you can access from your mobile device anywhere, anytime. A reliable, high-quality cloud-based phone system with unlimited monthly calling, free installation, and better support and features.
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Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider. Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider.
SureTel is shaking the market and providing huge saving in it's wake. Why pay for idle phones? We know our customers don't use all of their phones all of the time so we don't charge for them. Instead we charge for active simultaneous calls. This means huge savings for any size business. As a matter of fact most of our customers saving upward of 60% monthly. We don't skimp on features either everything is included from voicemail-to-email to call recording. SureTel is starting a digital voice revolution. Why would you want to pay for idle phones when you can just pay for the active lines.
Yeastar Cloud PBX is a fully-featured cloud-based phone system ideally suited for SMBs. Besides efficient call communication, rich telephony features, desktop softphone, BYOD mobility, IM, presence, unified messaging and CRM integration are all at your disposal. With 100% hosted deployment, there is no upfront hardware cost and the in-house management overheads are reduced to almost nothing. Cloud-Based UC Platform for SMBs
An integrated softswitch and billing platform that enables VoIP, OTT and telecom providers to configure, launch and monetize any type of communication services in IP networks: Unified Communications, Hosted IP PBX / IP Centrex, SIP Trunking, DID Management, OTT Voice, calling cards, VoLTE/VoWiFI. Key functional modules: Class 4 and 5 SIP softswitch for residential and enterprise telephony services; convergent online charging, billing and service provisioning solution (optional) An integrated softswitch and billing platform which enables telecom providers to provide and monetize VoIP and UC services.
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VoiceShot provides the highest quality cloud-based phone solutions for enterprise and small businesses. With 1000s of customers and now in our 20th year in business, we help teams communicate clearly and efficiently by providing voice broadcasting, virtual phone systems, emergency notification, outbound calling, text messaging, appointment reminders, and a Voice + Text API for software developers. Starting at $12/mo. Complete cloud phone and voice broadcasting solutions starting at only $12 per month. Free trials available.
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HotTelecom provides an array of VoIP or Voice-over-Internet-Protocol services with no hassle and is very affordable. Offering 6000 virtual phone numbers of 100 countries both local and mobile numbers including toll-free numbers, SMS numbers, SMS numbers for registration and multi-channel and, virtual PBX set-up with superior sound quality given that it has the clear-voice technology. All your business communication needs, online meetings and phone calls are rolled into one service without being All your business communication needs are made available affordably with easy steps.

da Net2Phone

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Web-based PBX system that manages business call processes via mobile devices with unlimited calling, voicemail-to-email, and more. Web-based PBX system that manages business call processes via mobile devices with unlimited calling, voicemail-to-email, and more.

da IP Communications

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Web-based PBX system with auto attendants, unlimited inbound SIP trunking, and more. Web-based PBX system with auto attendants, unlimited inbound SIP trunking, and more.

da MYVOIPAPP

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Cloud PBX app that lets small businesses manage phone processes via VoIP-based system that offers call forwarding and routing. Cloud PBX app that lets small businesses manage phone processes via VoIP-based system that offers call forwarding and routing.

da Vadacom

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Web-based integrated phone system for businesses with up to 100 extentions that can be embedded into their WAN. Web-based integrated phone system for businesses with up to 100 extentions that can be embedded into their WAN.

da Yo Telecom

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Phone & WiFi systems that increase your success by improving staff performance and creating deeper customer relationships. Phone & WiFi systems that increase your success by improving staff performance and creating deeper customer relationships.

da Hodusoft

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HoduSoft offers HoduPBX, the finest in custom designed IP PBX software for global business. Extreme customization for each client is our forte. Unsurpassed feature sets, extraordinary ease of use and value for money characterize HoduPBX, one of the finest PBX software solutions for global business communications. HoduSoft offers HoduPBX, the finest in custom designed FreeSWITCH based IP PBX software for global business.

da Magna5

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Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more. Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more.

da SalesAngel

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SalesAngel is a Mobile & Cloud Telephony Hosted PBX integrated with Cloud-based CRM. SalesAngel is a Mobile & Cloud Telephony Hosted PBX integrated with Cloud-based CRM.

da IPFone

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Hosted VoIP business phone systems tailored to meet your business needs and goals. Hosted VoIP business phone systems tailored to meet your business needs and goals.

da Fonvirtual

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The virtual PBX is a telephone system that is hosted in the cloud, so it does not require any device or software or hardware installation. It works from an internet connection, and its function is to manage the incoming and outgoing calls of a company in order to provide good customer service. A virtual PBX is a telephone system that uses the internet to manage the external and internal calls of a company.

da BroadSoft Germany

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Feature-rich cloud telephony and unified communications for small business. Feature-rich cloud telephony and unified communications for small business.

da Plivo

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Zentrunk is a modern SIP trunking solution that offers exceptional global quality, flexible pricing, instant provisioning, and fast set-up. Pay-as-you-go pricing starts at $.005 with no long-term contracts or channel limits. Plivo partners directly with local carriers in >190 countries and uses intelligent routing to optimize delivery, balancing low cost with high quality. Set up a trunk, link your numbers to the trunk, send and receive calls on your VoIP Infrastructure - in 5 minutes. Zentrunk is a modern SIP trunking solution featuring exceptional global quality, flexible pricing, instant provisioning and fast set-up

da Voyced

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VoIP solution with service to all types of telephone numbers and IPPBX in over a 165+ countries. - Standard Telephone numbers (Geographic / Non-Geographic) - TollFree - UIFN - Elastic Pool solutions - Mobiel VoIP numbers - inbound Only numbers - Specials, etc Our typical customer ranges from a solopreneur to multinationals and all sorts in between. Various options may be better for the one or the other but all get all the functionality we can support so you don't pay extra for them. VoIP solution with service to all types of telephone numbers and IPPBX in over a 165+ countries. Local knowledge and Global reach.

da 8x8

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8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device. 8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.

da Nexogy

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Web-based solution that provides call center management through automated call distribution, reporting, dashboard, monitoring and more. Web-based solution that provides call center management through automated call distribution, reporting, dashboard, monitoring and more.

da QuestBlue

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da Deskforce

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da CloudConnect Communications

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SMB focused cloud-based PBX tool to allow your business to run smarter. SMB focused cloud-based PBX tool to allow your business to run smarter.

da Tresta

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Turn any phone into your business phone with unlimited calls, texts, and call management features. Turn any phone into your business phone with unlimited calls, texts, and call management features.

da COEO Solutions

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PBX, or private branch exchange, is the private telephone network used by companies and organizations to keep internal and external phone communication working. It includes features like transfers, voicemail, interactive voice menus and more. With Cloud PBX services, you continue to get all the features you need and want but so much more. Increased mobility, better security, scalability that works for you now and in the future. A fully managed cloud phone service that unifies communication and reduces the burden of managing phones systems.

da Allbridge

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Eliminates the need for commercial properties to own and maintain traditional on-premise PBX hardware. Eliminates the need for commercial properties to own and maintain traditional on-premise PBX hardware.

da Acefone

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Acefone is a leading provider of cloud-based communication services such as contact centre solutions, free phone numbers, and hosted phone systems. We offer VoIP services with cost-effective and customisable plans that bring you seamless communication experience. Our services offer features tailored to your unique business needs. We ensure our cloud-based communication services provide your, and your customers the best experience. Hosted Phone System - Our Hosted PBX solutions provide you with loads of features that help you improve your business productivity.

da Servetel Communications

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Servetel is a highly trusted brand in the cloud telephony space with over 1500+ customers. By providing companies big & small with a host of cloud telephony solutions like toll-free number, virtual phone number, number masking, voice broadcasting, IVR system, OTP verification & more it has helped them simplify & organise their complete communications. With us you pay-as-you-use, avoid wasting money on unnecessary infrastructure, & enjoy services with 99.99% uptime, & fantastic support. Give your business the push to the clouds it needs with our cloud telephony solutions. Connect with our experts today!

da VirtuIVR

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Cloud-based PBX and Interactive Voice Response system which for startups and small businesses Cloud-based PBX and Interactive Voice Response system which for startups and small businesses

da 55PBX

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A 55PBX é a solução completa de telefonia em nuvem, para você ter telefone, SMS, Whatsapp e muitos outros canais. Perfeita para times de Customer Service, Vendas e demais áreas da empresa. CCaaS integrável via API, a 55PBX provê funcionalidades inteligentes de melhorias de experiência ao cliente e integrável com a Zendesk Support e Sell, Freshdesk, Salesforce, Pipedrive e Hubspot. A 55PBX é a solução completa de telefonia em nuvem.

da The Real PBX

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The Real PBX is a leader in providing secure cloud communication solutions, i.e., business phone numbers (toll free & local numbers) along with intelligent modern-day business phone system features - IVR, Call Forwarding, Call Barge, Call Recording, Analytics, etc. Other features - Voicemail 2 Email, Fax 2 Email, Custom Cloud Apps Integrations - Zoho CRM, etc.

da CommPeak

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Commpeak PBX is a highly customizable web-based solution providing a unique blend of feature-rich experience and equally strong tech served at best value. Designed to manage and streamline phone conversations for customer support & sales teams, CommPeak PBX can be adjusted to fit any business size, industry, or process. Deployment in less than 24 hours, no hardware needed, real-time call monitoring, extensive analytics, dashboard view, call whisper/barge for inbound & outbound dialing on budget. CommPeak PBX is a one-fits-all solution by wholesale VoIP provider for inbound/outbound dialing, from back-office to enterprise-grade.