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Por que o Capterra é gratuito?
CapLinked fornece a principal solução corporativa de controle de documentos e sala de dados virtuais (VDR) do setor. Comece em minutos, com uma avaliação gratuita do produto de autoatendimento. Ou ligue e obtenha ajuda especializada com contas corporativas. Para desenvolvedores, existe uma API completa com chaves privadas disponíveis. Compartilhe, acompanhe e audite com segurança todos os arquivos e outras comunicações dentro e fora da organização. Acesse ou compartilhe as informações de qualquer lugar, com confiança. Saiba mais sobre o CapLinked A solução empresarial para VDR e controle de documentos da CapLinked oferece a melhor maneira de compartilhar e rastrear, com segurança, todas as informações. Saiba mais sobre o CapLinked
O Digify oferece salas de dados virtuais seguras que são fáceis de usar e levam minutos para serem configuradas. Milhares de empresas economizam tempo usando o Digify para compartilhar documentos confidenciais com parceiros, clientes e investidores. A solução reúne recursos de segurança de documentos, marca d'água automatizada e rastreamento de arquivos a um preço fixo e acessível. Vencedor de prêmios internacionais, incluindo o principal concurso de segurança RSA Innovation Sandbox, o Digify foi destaque em mais de 60 publicações de notícias em todo o mundo. Saiba mais sobre o Digify Salas de dados ilimitadas, destinatários ilimitados para ofertas. Simples, mas seguro e compatível. Nenhum treinamento necessário. Comece em minutos. Saiba mais sobre o Digify
O software PowerDMS é uma maneira para organizações de risco gerenciarem, compartilharem e atestarem seu conteúdo mais crucial. Hoje, mais de 3.000 clientes nos setores público e privado confiam no PowerDMS para ajudá-los a reduzir riscos, simplificar fluxos de trabalho e salvar vidas. Acessível em qualquer desktop ou dispositivo móvel, o PowerDMS fornece acesso às políticas, treinamentos, plantas baixas, fotografias e vídeos mais atuais, em qualquer lugar e a qualquer momento. O software PowerDMS é uma maneira para organizações de risco gerenciarem, compartilharem e atestarem seu conteúdo mais crucial.
Cloud-Based Document Control Solution for Hospitals: MediaLab meets your compliance and security requirements, saves time and energy, and manages your entire document lifecycle - all with paperless documentation. Employees access applicable documents effortlessly, reducing wasted time searching for policies & procedures. Attestations of understanding are collected and stored with rapid retrieval during audits. Streamline your document authoring, editing, approval, and employee sign-off processes.
O Seismic é o líder reconhecido em capacitação de vendas e marketing, munindo as equipes de vendas com conhecimento, mensagens e conteúdo personalizado automaticamente e comprovadamente o mais eficaz para qualquer interação com o comprador. A inteligência avançada de conteúdo permite que os profissionais de marketing provem e melhorem o impacto nos resultados, revelando o que realmente está gerando receita e o que precisa ser ajustado. O resultado para mais de 600 empresas globais são melhores taxas de ganhos, mais negócios e maior retenção. O Seismic é a solução global de marketing e capacitação de vendas.
O Nintex Process Platform permite que as organizações transformem digitalmente a gestão de documentos para garantir precisão e acessibilidade. Com o Nintex Workflow e o Nintex Forms, as organizações podem capturar e encaminhar dados automaticamente para um repositório centralizado com apenas alguns cliques e nenhum código. Transforme digitalmente a gestão de documentos com o Nintex para garantir precisão, acessibilidade e armazenamento de documentos.
O software Document Control Management do Intellect organiza todos os documentos em um banco de dados centralizado e rastreia todas as versões, revisões e aprovações de documentos para atender a regulamentos e conformidade. O Quality Suite do Intellect é uma solução de software comprovada para melhorar as operações de documentos e a produtividade global em 90%. Os aplicativos são projetados por especialistas certificados de qualidade e podem ser facilmente adaptados sem código, com tecnologia de arrastar e soltar para atender às necessidades exatas de negócios. A solução QMS do Intellect aumenta a qualidade do produto e eficiência operacional, resultando em aumento da receita e clientes satisfeitos.
O HotDocs é líder no mercado global em software de automação de documentos, com mais de um milhão de usuários finais em 11.500 organizações em todo o mundo. A automatização da produção de documentos fornece um controle rigoroso do conteúdo do documento e permite que os usuários diminuam significativamente o tempo necessário para criar uma documentação crítica para os negócios, de dias e horas a minutos e segundos. O HotDocs é um software líder do setor, que automatiza a produção de documentos para milhares de organizações em todo o mundo.
O Qualtrax é um sistema completo de software de qualidade e conformidade, usado para gerenciar e controlar a documentação, automatizar processos de negócios, gerenciar fluxos de trabalho personalizáveis, otimizar o gerenciamento de treinamento, gerenciar auditorias internas e externas e garantir a implementação de regulamentações críticas do setor em tempo real. Ideal para setores altamente regulamentados, onde é exigida a conformidade com normas como ISO 17025, 17020, 13485 e 9001, TNI, GFSI, FDA e FQS. Solução de gerenciamento de qualidade que ajuda os usuários a gerenciarem documentação, conformidade, fluxos de trabalho, riscos, treinamento de funcionários e muito mais.
Defina vencimentos, adicione uma senha e controle o acesso aos documentos compartilhados, mesmo após o envio. Aproveite os recursos avançados de segurança, como a lista de permissões e as verificações do visualizador, bem como a marca d'água do documento para assegurar que seus documentos jamais acabem em mãos erradas. Aproveite as análises do DocSend para entender onde os visualizadores passam mais tempo visualizando os seus documentos e, até mesmo, ver se o documento foi encaminhado para alguém novo, tudo em tempo real. O DocSend é uma plataforma de compartilhamento seguro que ajuda a identificar quem está interessado em fazer negócios com você e a proteger os seus documentos.
Automação de documentos e montagem de contrato; fluxos de trabalho inteligentes, aprovações e gestão de documentos; assinatura eletrônica avançada. Tudo sob o mesmo teto com o Legito, sua área de trabalho de documentos inteligentes. Em menos de duas horas, a funcionalidade pronta para uso pode automatizar documentos que praticamente se elaboram sozinhos. Mais de 120.000 usuários em 50 países; alguns dos maiores escritórios de advocacia e empresas usam o Legito para gerenciar documentos, incluindo LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto e Societe Generale Group. Automatize a elaboração e a gestão de seus documentos. Junte-se a mais de 120 mil usuários em mais de 50 países, entre eles escritórios de advocacia de primeira linha e empresas F500 como a PwC.
O 12d Synergy é um software colaborativo de gestão de dados e de projetos para escritórios de arquitetura, engenharia e construção. Ele gerencia milhares de e-mails, documentos, tarefas e gigabytes de dados geoespaciais e CAD em torno de seus projetos de ambiente construído. O 12d Synergy simplifica a forma como você trabalha e colabora, criando um ambiente de dados comum e uma única fonte de verdade. Saiba como mais de 5.000 arquitetos, engenheiros e profissionais da construção trabalham de maneira mais inteligente com o 12d Synergy. Sistema de gestão de dados e colaboração de projetos projetado para o escritório de arquitetura, engenharia e construção.
Automatize os procedimentos de controle de documentos para cumprir com os regulamentos e padrões usando o software Document Locator acessível e integrado ao Windows. Documentos de qualidade, CAPAs, POPs, relatórios de não conformidade, treinamento, instruções de trabalho e muito mais são gerenciados com maior eficiência e precisão. Uma trilha de auditoria completa é registrada. Fluxo de trabalho, geração de relatórios, segurança e muito mais estão incluídos. Gerencie arquivos de maneira eficiente, de acordo com padrões regulatórios como ISO, FDA, HIPAA, Sarbanes-Oxley (SOX) e muito mais. Software de controle de documentos para cumprir com regulamentos e normas; é fácil de usar devido à integração inteligente com o Windows.
O Content Central oferece a organizações como a sua acesso rápido e fácil às suas informações. O sistema tudo em um de gestão de documentos baseado em navegador fornece o que mais importa para você: acesso, velocidade, automação de processos e segurança. Aqui estão alguns breves destaques da solução: Suporte incluído 24 horas; integra-se ao Microsoft Office e outros aplicativos de negócios; preços simples; sem módulos. Varra. Classifique. Automatize. Distribua. Arquive. O software Ademero ajudará você a controlar seus documentos.
GlobalVision is an inspection platform that finds errors in your work before they become problems. Our mission is to build software that standardizes quality approvals for product packaging and critical content. Our goal is to eliminate errors and automate quality inspections so companies can release products with confidence and move away from manual proofreading processes. Helping Businesses Bring Confidence to Packaging Quality Control
Software de controle de documentos facilitado. Gerencie centralmente seus documentos em uma solução baseada na nuvem que simplifica a conformidade e facilita as auditorias. Colabore com os usuários em qualquer lugar e automatize o controle de revisão. Conecte seus locais, departamentos e pessoas ao QMS QT9. Modernize o controle de documentos e permaneça em conformidade com os regulamentos usando alertas por e-mail e aprovações de assinatura eletrônica compatíveis com a seção 11 do CFR do Título 21. Acesse a versão mais recente dos seus documentos a qualquer hora, em qualquer lugar. Software de controle de documentos facilitado. Solução baseada na nuvem com aprovações eletrônicas. Agende uma demonstração e inicie uma avaliação gratuita de 30 dias.
Aumente a taxa de PWIN em 9,8% e economize 66,7 horas por proposta com o VisibleThread Docs. O VisibleThread devolve o controle sobre o conteúdo, ajudando a analisar e otimizar milhares de documentos com rapidez e precisão. Caso esteja triturando vários pedidos de proposta, digitalizando documentos para verificar a conformidade ou avaliando propostas quanto à clareza e consistência, o VisibleThread poderá ajudar. Entre os clientes estão a Boeing, a General Dynamics, a Northrop Grumman e nove das 15 principais contratadas do governo dos EUA. Solução de análise de documentos projetada para ajudar as empresas a gerar matrizes de conformidade, gerenciar lances, manter versões de documentos e muito mais.
Document control software made easy. Centrally manage your documents in a web-based solution that simplifies compliance and makes audits easier. Collaborate with users anywhere and automate revision control. Connect your locations, departments and people with the QT9 QMS. Modernize document control and stay compliant with regulatory compliance using email alerts and FDA 21 CFR Part 11 compliant electronic signature approvals. Access the latest version of your documents anytime, anywhere. Document Control Software Made Easy. Manage documents with a web-based solution that connects your business.
Orcanos Document Management Software (DMS), como parte da plataforma Orcanos ALM e QMS, é uma solução de nuvem acessível que permite à organização criar, arquivar, rastrear, pesquisar, assinar e auditar rapidamente toda a documentação relacionada ao planejamento, design, desenvolvimento, fabricação, serviço e muito mais. Orcanos Document Management é uma combinação perfeita para setores regulamentados, como dispositivos médicos, tornando os processos de gestão da qualidade e auditorias fáceis e sem riscos. Um sistema de software de controle de documentos simples para importar, gerenciar, controlar e assinar os documentos.
No-code document assembly software to create custom webforms that populate data into your Word or PDF documents. Two steps: 1. First, create your questionnaire (like on Typeform). 2. Load your template documents and connect the questions to your documents. Add logic jumps, conditions, calculations, and formatting specifications. Then, run your workflow or share with others to generate finalized docs. Users save 90% of drafting time. Book a live demo: www.documate.org/automation/demo/ No-code document automation software to turn your frequently-used forms and template documents into intelligent web forms.
Levelset helps contractors and suppliers get payment under control, and sees a world where no one loses a nights sleep over payment. Over 500,000 contractors and suppliers connect on Levelsets cloud-based platform to make payment processes stress-free. Users easily exchange payment documents like lien waivers, pay applications, and preliminary notices, they see everyone on their job, and are empowered with the resources and knowledge they need to be confident in payment. Levelset is the leading cloud-based Payment Chain Management solution for construction.
Affordable, cloud-based Document Control software with no set-up costs, ideal for small to medium sized businesses. Features a central document repository, integrated workflow tools that automate document review and approval processes, automated email notifications, and integrated analytics and reports. Can combine with other isoTracker modules to provide a comprehensive QMS system. Cost-effective, cloud-based Document Control software with no set-up costs, ideal for small to medium sized businesses.
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Governance, risk & compliance document control doesn't have to be painful. If you're still using spreadsheets, calendar reminders and email, there is a better way. Take control of your governance, risk and compliance documents with TrackMyRisks. Take control of governance, risk and compliance documents. Store and share documents securely. Automate renewals and reminders.
Modernização da gestão da qualidade e solução de controle de documentos. Aplicativo em nuvem unificado e fácil de usar que oferece melhor controle, visibilidade e colaboração entre parceiros para setores regulamentados, como bens de consumo, produtos químicos e cosméticos. Aplicativo em nuvem unificado e fácil de usar para gestão de qualidade (QMS) e controle de documentos.
Orangedox helps Sales, Marketing & Compliance teams track Drive & Dropbox documents. Get visibility into which leads are interested, what marketing material is working and which documents & files have been being viewed. Perfect for Sales Reps who need to send marketing material to their customers & need to know who's interested | Marketers who need to track viewership on email marketing & social media campaigns | Finance & Compliance Professionals who need to create a secure auditable data rooms Document Tracking for Google Drive and Dropbox
Create, collaborate, approve, change, and train users on documents by using Momentum QMS. Moreover, link multiple documents together, manage the life cycle of each document, control access, use electronic signatures, increase visibility and reduce bottlenecks with smart notifications. Integrate with Microsoft Word and Excel so that you never have to maintain headers and footers ever again. Document Control also seamlessly integrates with our Training module so that users stay engage No user license fees 20+ Out of the box modules Extremely Configurable
Designed for the construction and energy industry, to manage the complex content throughout the life cycle of the engineering project. Designed for the construction and energy industry, to manage the complex content throughout the life cycle of the engineering project.
At Assai we believe that technology should serve as a liberator, giving you the freedom to focus on what you are good at. Hence, we have created the quintessential Document Control & Management tool. Offering unparalleled functionality and ease-of-use, AssaiDCMS is the preferred tool for industry leaders such as BP and Arrow Energy All-around document control & management system for engineering and construction. Used by industry leaders around the world.
DocXellent is a leading provider of electronic document control software and quality software applications with over 30 years of experience. We design our products to be configurable allowing our customers to organize their electronic document control and quality management functions the way they operate. Provides electronic document control to maintain security and compliance with your organization's documents.
Seald offers an embedded protection for documents, ensuring confidentiality, tracking and control for each document, even when sharing and copying. Seald offers an embedded protection for documents, ensuring confidentiality, tracking and control for each document, even when sharing.
TargetDocs is a shared inbox for contractors that collects and tracks all key documents from subcontractors, suppliers and vendors. A shared inbox provides your project teams with automated document checklists that report what documents have been turned in and which ones are still missing. It will also send out email file requests to external organizations for those missing documents. Learn how you can put your project document collection on autopilot by visiting us at www.targetdocs.com. TargetDocs is a shared inbox for contractors that collects and tracks all key documents from subcontractors, suppliers and vendors.
Avokaado is a digital workspace for contract workflow automation. Create templates, draft, share and negotiate documents, approve and sign - all in one platform. Digital workspace for contract workflow automation for lawyers.
CEBOS MQ1 suite of products is fully integrated and helps organizations reap huge advantages by automating business processes and automating the management of business processes. It doesn't stop there. MQ1 enables compliance with all the major compliance standards, such as: 21 CFR Part 11, ISO 9000, ISO 14000, ISO 22000, ISO 13485, AS9100, TS 16949, SQF, BSR, SOX and more. CEBOS has direct experience as it is registered to ISO 9001:2008 and uses MQ1 every day to run its business. Quality management tool that helps businesses streamline supplier performance through document control, reporting, auditing, and more.
As empresas que desejam administrar seu sistema de gestão da qualidade ou de gestão de EHS precisam assegurar que seus processos sejam controlados. O aplicativo de software Document Control da ETQ utiliza um fluxo de trabalho flexível para redigir, revisar, aprovar e fazer alterações controladas em processos documentados. A solução Document Control da ETQ também se integra ao Microsoft Office para anexar documentos com facilidade e pode ser vinculada ao treinamento de funcionários para que qualquer documentação nova ou revisada seja utilizada em treinamentos em tempo hábil. Crie maior visibilidade e controle sobre processos documentados no QMS e EHS usando o software flexível Document Control da ETQ.
Quickly compares documents. Never miss a change between two documents again. Quickly compares documents. Never miss a change between two documents again.
Provides instant access to student records and administrative docuents with compliance, E-forms, imaging and more. Provides instant access to student records and administrative docuents with compliance, E-forms, imaging and more.
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Doc2 improves the document life cycle; from document creation through to eSigning and storage. The perfect solution for SME businesses. Doc2 improves the document life cycle; from document creation through to eSigning and storage. The perfect solution for SME businesses.
Manage and control electronic and physical records on any device from anywhere. Set, monitor, and enforce records governance policies centrally and apply to all content. Automatic declaration of records and assignment of retention policies as well as intuitive disposition processing workflow enables a better user experience. Manage and control electronic and physical records on any device from anywhere.
An enterprise DMS that helps to control & distribute the SOP's , STP's, BMRs, Protocols and other regulated documents for pharmacies. An enterprise DMS that helps to control & distribute the SOP's , STP's, BMRs, Protocols and other regulated documents for pharmacies.
Most organizations have an average of 5 document security levels. This creates the potential for a single piece of information to have 5 separate file versions, making version-management a nightmare. It also creates a complex system that increases the risk of the wrong version being sent to the wrong person.We solve this by eliminating the need for multiple versions. WikiLocks enables users to set access for different roles and people to individual pieces of info within the document itself. Redact content in documents in real time and at rest or in motion. Mass encrypt and permission content in docs. Prevent social sharing
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Youdoc is a solution dedicated to optimizing the management of your documents. It integrates with your management applications, and makes life easier for users and functional departments. 3 modules to meet your functional or sectoral needs: The acquisition module captures, scans and analyzes your documents. The management module centralises and improves traceability. The circulation and publication module automates the management processes of your content. Document management solution that enables businesses to capture, scan, analyze, centralize, and publish or share content.
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A cost-effective solution to a document management. This program is designed to help companies comply with ISO9001 Section 4.5. A cost-effective solution to a document management. This program is designed to help companies comply with ISO9001 Section 4.5.
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With the rise of formal document systems in the process industry and EPC communities, suppliers face increasingly complex vendor data submission protocols. DocBoss can help. Create cover pages, transmittals indeces, and record books. Free your project team from unnecessary but complex clerical work. Visit our website and see more! Project document control for process equipment suppliers that meets EPC requirements, automates submittals, front sheets, record books
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CERF is an award-winning Electronic Lab Notebook (ELN) and collaborative document management solution designed for the creation, capture and ultra-long-term storage of all your records and files. CERF includes advanced semantic metadata tools, PKI digital signatures and flexible export options. For over a decade, CERF has protected the priceless IP, research data and mission critical documents for some of the world's best known scientific labs, biomedical businesses and industrial facilities. Secure, 21CFR11 compliant, ELN, lab data and document management system suitable for GLP Labs and regulated business environments.
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3iVerify helps the food sector digitise and automate document management through an easy to use solution with electronic approvals and document distribution built in. Our solution supports GFSI standards like BRC, IFS and SQF and legal requirements like FSMA. 3iVerify ensures documents are controlled and everyone is kept up to date, and is using the latest approved version of the document. For more information, contact us today. Use 3iVerify's powerful document management tools to eliminate errors and go fully paperless by digitising your systems.
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Provides sites with an intuitive and streamlined system to digitally manage all your regulatory documents. Provides sites with an intuitive and streamlined system to digitally manage all your regulatory documents.
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DERMALOG Biometric Software helps you to prevent identity fraud and identify biometric documents such as IDs, ePassports, and others. DERMALOG Biometric Software helps you to prevent identity fraud and identify biometric documents such as IDs, ePassports, and others.
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FileString empowers people and businesses to protect, distribute and track sensitive and confidential files with an easy-to-use file control service. When files are shared or distributed with FileString, only authorized recipients can view, forward, and print files. Activity by recipients including viewing and printing is tracked; distributed copies of files can be overwritten with updates, and access to distributed files can be revoked. FileString ensures that file owners retain ownership afte Solves the problem of loss of control over distributed content with an easy-to-use file control cloud service.
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RSData Document is a powerful, easy using, cloud-based intelligent document system. Our goal: you shouldn't be worried about "software," "hardware" and other unclear terms from informational technology! We should! Move your paper document into electronic form, put in order all kind of paper and electronic docs, take versions of documents under control and keep them reliably with fast access to there. Create your templates, workflows, plans, and whatever you want and securely control content! The using of the RSData Document allows you to turn your routine hand workflows to automated processes.
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O netLex simplifica e otimiza a elaboração e gestão de documentos. Os automatizamos para serem criados através de um questionário inteligente. Com nossa plataforma, o aumento de produtividade acompanhado de maior qualidade e controle, gerando grande economia de custos e de tempo. Alem disso, estruturamos o workflow, desde a parte de elaboração, até a negociação, assinatura e posteriormente sua gestão, permitindo a delegação da produção para outras áreas sem perder a segurança jurídica. O netLex, por meio da automatização da elaboração e gestão de documentos, assegura a fluidez do trabalho das empresas.
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BR-Receipts simplifies receipt management. You can scan and store all your receipts in one central location and manage your expenses. BR-Receipts simplifies receipt management. Scan and store all your receipts in one central location and manage your expenses.
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KPulse est un logiciel de gestion dvelopp en France depuis 2017. La solution, trs adapte aux petites et moyennes entreprises permet d'effectuer toute sa gestion commerciale (devis, facturation), de suivre ses prospects et ses clients, de suivre ses produits, de planifier des tches et d'organiser ses fichiers, le tout dans un seul outil accessible en ligne. KPulse propose donc un CRM, ERP, logiciel de facturation personnalisable et facile prendre en main. Solution de facturation en ligne, CRM, ERP et GED.
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roXtra supports the control of the entire document lifecycle and fulfils all standard requirements (e.g. ISO 9001:2015, ISO 13485:2016 as well as in the GxP-regulated environment). roxtra offers a user-friendly and intuitive interface as well as individual document workflows with clear release and control processes. The software also automates the versioning and archiving of your QM documents. Thanks to the integrated full text search, you can see where your document is located at any time. roXtra is a quality management software for document control and process modelling that can be used by companies all sizes.
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Doc.Desktop has a series of connectors that allow you to connect to all your applications in a few clicks, be it SharePoint, AIRS, Doc.ECM, Alfresco, Nuxeo, DropBox, Google Drive, Bonita, and many others such as, for example, all Business applications The solution also allows a standard export of fields in XML or CSV and transform your documents into PDF / A. Doc.Desktop also offers the possibility to communicate with any ODBC compatible database. Doc.Desktop accelerates business processes by allowing you to insert your documents into any application (ged, ecm, bpm, crm, erp, etc)
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AssurX Document Management Solution automates the organization, storage, and management of company documents across the enterprise and document lifespan. The software creates a central repository for all documents, revisions, and history with easy, secure access. It enables teams to collaboratively create, modify, and review drafts; and distribute approved documents in a controlled manner. AssurX Document Management software delivers full compliance for regulated industries. AssurX Document Management Solution automates the organization, storage, and management of company documents across the enterprise.
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Product lifecycle management solution designed to help businesses handle sales, inventories, purchase orders, invoices, and more. Product lifecycle management solution designed to help businesses handle sales, inventories, purchase orders, invoices, and more.
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Cloud-based tool built upon a proprietary algorithm. It allows adding an invisible markup to each document copy. Cloud-based tool built upon a proprietary algorithm. It allows adding an invisible markup to each document copy.
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A Clicksign uma empresa de tecnologia pioneira em assinatura eletrnica de documentos. Pela nossa plataforma j foram assinados mais de 10 milhes de documentos, por mais de 2 milhes de signatrios. Atuamos de forma 100% online, o que nos permite atender pessoas, empresas, ONGs e Poder Pblico de todo o Brasil. Uma empresa que une tecnologia, rapidez e segurana para garantir validade jurdica em todos os documentos assinados. A Clicksign é uma empresa de tecnologia pioneira em assinatura eletrônica de documentos com validade jurídica.