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Por que o Capterra é gratuito?
Com o Dovetail, pesquisadores, designers e gerentes de produtos podem armazenar dados de pesquisa de usuários em um único local, analisar dados qualitativos para descobrir padrões e insights e compartilhar descobertas de pesquisas com o restante da empresa. Com um editor colaborativo em rich text, marcação em linha, imagens e arquivos, insights, análise de sentimento, experiência do usuário e suporte de nível internacional, o Dovetail é um software de pesquisa em nuvem fácil de usar, tudo por um preço acessível. Saiba mais sobre o Dovetail Simplifique a pesquisa de usuários e decida o que fazer em seguida com o Dovetail, um software de pesquisa de usuários baseado na nuvem. Saiba mais sobre o Dovetail
Software de análise de páginas web com repetições de sessão do site, rastreamento de eventos do usuário e segmentação de cliente. Use-o para solucionar problemas dos clientes, encontrar respostas sobre como seu produto é usado e otimizar a experiência geral em seu aplicativo da Internet. Saiba mais sobre o LiveSession Software de análise de páginas web com repetições de sessão do site, rastreamento de eventos do usuário e segmentação de cliente. Saiba mais sobre o LiveSession
Obtenha os dados de que você precisa para tomar as decisões mais importantes. O Stats iQ permite que todos, de iniciantes a analistas especializados, descubram significado nos dados, identifiquem tendências e produzam modelos preditivos sem passar dias no SPSS ou no Excel, pois não exige treinamento. Saiba mais sobre o Qualtrics CoreXM Qualtrics Stats iQ: análise estatística poderosa. Não exige nenhuma formação em estatística. Saiba mais sobre o Qualtrics CoreXM
O Smartlook é uma solução de análise qualitativa para Internet e dispositivos móveis que ajuda mais de 200.000 empresas de todos os portes e indústrias a responder o porquê das ações dos usuários. Por que os usuários se movem ou por que não usam esse recurso? Elimine as conjecturas: as gravações sempre ativas dos visitantes e os mapas de calor mostram o comportamento real do usuário, enquanto os funis automáticos de rastreamento e acompanhamento de eventos revelam tendências no comportamento. Não apenas números e gráficos, o Smartlook diz por que os usuários se comportam da maneira que fazem. Saiba mais sobre o Smartlook O Smartlook é uma solução de análise qualitativa para sites e aplicativos móveis com gravações sempre ativas, mapas de calor, evento automático e funis. Saiba mais sobre o Smartlook
O MySurveyLab é uma ferramenta profissional de pesquisa online que cria pesquisas, automatiza a coleta de respostas e gera relatórios. O sistema é um aplicativo da Internet que não exige o uso de nenhum software adicional no navegador. Alguns dos recursos de serviço incluem: lógica e randomização avançadas, pesquisas em qualquer idioma e compatibilidade com vários idiomas, compartilhamento de resultados de pesquisa e trabalho em equipe, segurança aprimorada (SSL/HTTPS), exportação de resultados de pesquisa (Excel, SPSS, PowerPoint), pesquisas com marca própria e marca branca, API. Saiba mais sobre o SurveyLab Software profissional de pesquisa online. Pesquisas, questionários, formulários e testes para experiência do cliente, pesquisa de mercado, RH e mais! Saiba mais sobre o SurveyLab
O Tableau ajuda as pessoas a transformar dados em insights úteis que causam impacto. Conecte-se facilmente aos dados armazenados em qualquer lugar, em qualquer formato. Execute rapidamente análises para um fim determinado que revelam oportunidades ocultas. Arraste e solte para criar painéis interativos com análise visual avançada. Compartilhe seu trabalho com qualquer pessoa e cause impacto no seu negócio. De empresas globais a startups em estágio inicial e pequenas empresas, as pessoas em todos os lugares usam o Tableau para ver e entender seus dados. O Tableau Software ajuda as pessoas a ver e entender os dados. O Tableau fornece análise rápida, visualização e inteligência comercial.
O Hotjar é a maneira rápida e visual de entender os usuários. O Hotjar é tudo o que a equipe precisa para obter feedback visual instantâneo. Veja como as pessoas realmente estão usando o site. e descubra as informações para fazer as mudanças certas. O Hotjar é tudo o que a equipe precisa para obter feedback visual instantâneo e veja como as pessoas realmente estão usando o site.
Understand how to deliver best-in-class customer experience by evaluating feedback and identifying patterns. BirdEye¿s Natural Language Processing (NLP) engine, Athena, humanizes big data so you can understand the sentiments expressed in feedback and improve operations at the location and corporate level. The feedback can be analyzed for trending topics to recognize the company¿s strengths and weaknesses. Send surveys to evaluate customer, product, or brand experience. BirdEye¿s NLP engine, Athena, evaluates feedback sentiment generating insights and metrics by location, region, division, or globally.
Looker está reinventando a inteligência comercial para a empresa moderna. O Looker funciona da maneira que a Internet faz: baseada em navegador, a linguagem de modelagem exclusiva permite que qualquer funcionário aproveite o trabalho dos melhores analistas de dados. Operando 100% no banco de dados, o Looker utiliza os bancos de dados analíticos mais novos e mais rápidos para obter resultados reais, em tempo real. A arquitetura aberta e leve do Looker facilita para os desenvolvedores criar, implantar e iterar de forma rápida e flexível os aplicativos de dados personalizados. Solução de análise e exploração de dados combinando modelagem, transformações e derivações na mesma camada.
Sistema de computação técnica que fornece ferramentas para processamento de imagem, geometria, visualização, aprendizado de máquina, mineração de dados e muito mais. Sistema de computação técnica que fornece ferramentas para processamento de imagem, geometria, visualização, aprendizado de máquina, mineração de dados e muito mais.
A Phocas é uma empresa de software como serviço (SaaS na sigla em inglês) baseada na nuvem especializada em análise de dados para os setores de manufatura, distribuição e varejo. A empresa utiliza o conhecimento do setor da empresa para consolidar dados comerciais essenciais de sistemas comuns aos sistemas de Planejamento de recursos empresariais (ERP na sigla em inglês), gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) e contas a pagar/contas a receber (AP/AR na sigla em inglês) para simplificar o acesso a informações da empresa por meio de análises históricas e preditivas. Desde o primeiro dia, os usuários obtêm rastreamento e relatórios de indicadores-chave de desempenho (KPIs na sigla em inglês) e métricas essenciais específicas para a função e o setor, mas também podem ser personalizados para as necessidades exclusivas de seu negócio. A Phocas é uma empresa de software como serviço (SaaS na sigla em inglês) baseada na nuvem especializada em análise de dados para os setores de manufatura, distribuição e varejo.
Por que não estou gerando conversões com meus visitantes? Cerca de 99% dos seus visitantes nunca se transformarão em clientes, e a Lucky Orange sabe o motivo. A instalação é rápida e leva apenas alguns segundos, sem codificação necessária. Além disso, o Lucky Orange é fácil de usar, pronto para uso e cada plano inclui acesso total a todos os recursos, incluindo mapas de calor dinâmicos, gravações de usuário, bate-papo ao vivo, pesquisas e enquetes, funis de conversão, painel em tempo real e relatórios diários de e-mail. Veja como os visitantes realmente usam seu site com mapas de calor dinâmicos, gravações de visitantes, análise de formulários, bate-papo ao vivo, enquetes e muito mais.
Facing tedious and variable measurements from images, researchers use MIPAR to detect and measure features. MIPAR offers significantly faster and with much less user variability than hand analysis, with greater accuracy than other automated solutions, with built-in supervision over your results. Versatile image analysis solution with easy to use tools that allow any user the ability to create advanced segmentation algorithms
Sistema qualitativo de análise de dados de texto para uso na análise de resultados de avaliações clínicas, respostas de pesquisas e muito mais. Sistema qualitativo de análise de dados de texto para uso na análise de resultados de avaliações clínicas, respostas de pesquisas e muito mais.
Qualitative data analysis tool that helps scholars and educational institutes analyze documents, websites, and social media data. Qualitative data analysis tool that helps scholars and educational institutes analyze documents, websites, and social media data.
Thematic delivers AI-powered Qualitative Data Analysis. Whether it's customer or employee feedback, our algorithms have been tuned to perform highly accurate thematic analysis and sentiment analysis on this data. We use unsupervised Machine Learning, meaning that you don't need any training data. We also allow you to easily edit the results making them more relevant and useful to your business. Award-winning AI turns your feedback collected through survey, reviews, live chat and complaints into real insights. In minutes.
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O EnjoyHQ é o cérebro coletivo de suas equipes. Centralize comentários, entrevistas, sessões de teste, notas de pesquisa e muito mais em um só lugar para criar uma única fonte de verdade para sua organização de pesquisa. Organize sua pesquisa em projetos colaborativos para otimizar sua análise e descobrir insights mais rapidamente. Descubra padrões e construa conexões entre aprendizados para ter um entendimento constantemente atualizado de seus clientes. Compartilhe ideias em toda a organização para dimensionar o aprendizado. Um dos repositórios de pesquisa de experiência do usuário mais inteligentes para equipes orientadas a clientes.
CallFinder is a leading provider of SaaS speech analytics software, automated call scoring, and speech-to-text transcription technology with conversational insights, such as sentiment analysis. Our easy-to-use solution is designed to help small and medium-sized businesses and contact centers automate quality monitoring to improve agent performance and provide a superior customer experience. All CallFinder clients are supported by our unparalleled MyAnalyst managed client support service. CallFinder® is a leading provider of SaaS speech analytics, automated call scoring, and speech-to-text transcription technology.
webQDA is a qualitative, web-based data analysis software intended for all researchers and professionals conducting qualitative research. webQDA allows you to analyze text, image, video, audio, tables, PDF files, Youtube videos, etc. in a collaborative, synchronous or asynchronous manner. Web-based qualitative data analysis software, which allows the analysis of visual and textual data, collaboratively.
VideoPeel is the premier remote video capturing platform for businesses to capture, respond to, analyze and share videos from their customers. VideoPeel helps businesses 10X their amount of user generated video content, so they can drive 20% plus conversions, traffic, satisfaction, and consumer insights. Were improving the way online marketing, research and communications is done. Makes it easy for businesses to remotely capture customer videos in seconds for video testimonials and voice of the customer.
MAXQDA is a Qualitative Data Analysis software that allows users to systematically organize, evaluate and interpret textual and multimedia data with the help of many innovative features. Since the first version in 1989, MAXQDA is a powerful tool for classical QDA and knowledge management. It can be used with different approaches, e.g. content analysis, Grounded Theory, and mixed methods. MAXQDA offers many tools for coding and analyzing data and visualizing results. QDA solution that groups and analyses data by text group, code system, text browser, and retrieved segments.
Pollfish is an international market research provider using a modern sampling methodology that merges mobile delivery, AI, and a massive audience network. Pollfish is able to narrowly target highly specific audience segments within their consumer network of over 550M global respondents, spanning 160 countries and 24 languages, with lower fraud and faster completion times than traditional survey solutions. Their data has powered stories in nearly major news source in the US. Pollfish is a B2B and B2C market research survey technology company reaching an audience network of over 550M consumers globally.
Quirkos helps people sort, manage and understand large amounts of text. Users can tag or code relevant sections of text, and collate and compare themes across dozens of different sources. Quirkos helps people doing qualitative research to understand and analyse sources of data such as interview transcripts, surveys, focus groups and articles. See your data as you work with it - receive immediate visual feedback into emerging themes. Share insights in a variety of reports.
From user interviews to usability tests, qualitative research can get messy. Reframer is an online qualitative research tool that helps you uncover insights into peoples thoughts, opinions, and motivations. Capture all your notes and observations in one place, and make sense of your findings quickly with easy-to-use analysis tools. Reframer is an online qualitative research tool that helps you uncover insights into peoples thoughts, opinions, and motivations. Capt
UserBit is a real-time collaborative platform of tools that helps UX and product teams better understand business and customer needs. It lets you: Organize - interviews, feedback, audio, video, and notes. Synthesize - powerful qualitative analysis features like tagging, affinity diagrams, word clouds, and more. Leverage UX tools - easily create and share personas, journey maps, visual sitemaps and even case-study reports. Collaborative platform of research tools that helps UX and product teams organize their data and extract actionable insights from it.
methinks helps companies target, find and interview customers and prospects via face-to-face video calls. This qualitative research-as-a-service (RaaS) helps businesses learn from their customers through efficient, cost-effective conversations that are moderated, recorded, transcribed, annotated, and easily edited and shared for rapid, organizational learning. methinks RaaS-based platform allows researchers to conduct live interviews, qualitative surveys and longitudinal studies. methinks is an online qualitative research platform that provides on-demand interactions with qualified consumers.
Serenytics is a collaborative all-in-one platform for data preparation and visualization. A user can create and schedule dataflows to merge data from many sources (e.g.: marketing API, SQL databases, files). Dashboards are very easy to create and share (SQL knowledge is not required). Experts can also add Python scripts to run custom jobs such as data-science algorithms or any advanced data manipulation. The platform is either hosted in the Cloud by Serenytics or can be deployed on-premises. Serenytics is a collaborative all-in-one platform for data preparation and visualization.
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Data analysis solution that lets users utilize pre-defined segments or create their own in order to analyze texts. Data analysis solution that lets users utilize pre-defined segments or create their own in order to analyze texts.
Open source tool which enables qualitative coding and content analysis through text, audio, video, and pictures. Open source tool which enables qualitative coding and content analysis through text, audio, video, and pictures.
Data analysis solution that employs qualitative and quantitative techniques to analyze segments of text and visualize the results. Data analysis solution that employs qualitative and quantitative techniques to analyze segments of text and visualize the results.
OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand unstructured data from disparate sources. The data results in insights on subjects such as sentiment, emotion, concepts, and other metadata for better decision-making and information management while freeing up resources and time. Extract terms, concepts, entities, sentiments and more to unlock the value hidden in unstructured text and yield business insights.
Advize integrates Voice of the Customer data from across the customer journey to deliver actionable insights and automate personalized next best actions that drive revenue, reduce churn and improve customer satisfaction. Connect siloed voice of the customer feedback and get AI-powered insights into what your customers care about.
Sticktail helps to collect, organize & share user insights that inspire action. Its a central place to share customer insights and helps your organization to make informed decisions. (UX/market) researchers can easily share their customer insights in an attractive way by using images, videos, links, and gifs. Sticktail allows everyone in the organization to find the customer insights they need in seconds. People can also get updates on new insights (of a specific topic). Sticktail helps to collect, organize & share user insights that inspire action. Its a central place to share customer insights.
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Qualitative analysis software that helps users segment, code, and analyze video, audio, image, and text data. Qualitative analysis software that helps users segment, code, and analyze video, audio, image, and text data.
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Data analysis solution that uses qualitative comparative analysis to draw relationships between different types of text or images. Data analysis solution that uses qualitative comparative analysis to draw relationships between different types of text or images.
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Qualitative content analysis solution used in scientific text and image analysis for disciplines like psychology and linguistics. Qualitative content analysis solution used in scientific text and image analysis for disciplines like psychology and linguistics.
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Aims at supporting the automation of your document analysis pipeline, by leveraging machine learning. Aims at supporting the automation of your document analysis pipeline, by leveraging machine learning.
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We analyze what people say to help leaders make better decision with qualitative data through AI and NLP. We analyze what people say to help leaders make better decision with qualitative data through AI and NLP.
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Technology enables our AI assistant applications to provide truly contextual responses, with automatic intent identification. Technology enables our AI assistant applications to provide truly contextual responses, with automatic intent identification.
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Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more. Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more.
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