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Por que o Capterra é gratuito?
O SignInSafe é uma plataforma de gestão de visitantes sem contato que ajuda as empresas a otimizar o check-in de clientes por meio da digitalização de código QR. Saiba mais sobre o SignInSafe
O SignInSafe é um aplicativo via internet que fornece acesso digital e sem contato a visitantes e convidados por meio de um código QR. O SignInSafe pode ser usado em qualquer lugar em que o registro de entrada/saída seja necessário. O SignInSafe é usado para rastrear registros de visitantes ao canteiro de obras, listas de clientes de restaurantes ou listas de espera, rastreamento de Covid, entrada/saída de visitantes escolares ou estudantes e entrega/retirada de itens esportivos. O SignInSafe é gerenciado centralmente na nuvem e não requer a instalação de nenhum aplicativo por clientes ou visitantes. Saiba mais sobre o SignInSafe
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O aplicativo Smart Waitlist e a plataforma Queue Management.
O Waitwhile é uma plataforma inteligente de lista de espera e agendamento que ajuda as organizações a acabar com as filas e a criar experiências incríveis de espera. O Waitwhile resolve todos os aspectos das filas — permitindo que os hóspedes façam check-in online, mostrando os tempos de espera e mantendo todos informados via SMS e e-mail. Além disso, o programa se integra a uma API avançada. Eternamente gratuito para usar com até 100 hóspedes por mês.
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Top-rated Queue Management Software, designed specifically for healthcare and medical practices.
Top-rated Queue Management Software, designed specifically for healthcare and medical practices. No more patients waiting in line at your clinic! Create a stress-free environment for your clinic staff and increase patient satisfaction by 80%. Serving medical clinics, pharmacies, urgent care, hospitals, health systems, FQHCs & more!
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Atraia mais clientes para o seu negócio com o FlexBooker, uma maneira simples de aceitar reservas online.
A maneira simples, rápida e avançada de aceitar reservas online, direto do seu próprio site. Configure e use em minutos. O FlexBooker também inclui um avançado gerenciamento automatizado de lista de espera, planejamento do pessoal e processamento de pagamento com cartão de crédito e taxas opcionais de não comparecimento para compromissos.
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Um sistema digital de gestão de filas que melhora a experiência do visitante e fornece informações de dados em tempo real.
O Qminder é um sistema de gestão de filas baseado em nuvem. Com apenas alguns cliques, o Qminder ajuda os locais de varejo a gerenciar as áreas de vendas e permite que os clientes façam compras em vez de esperarem em uma fila. O sistema deixa os clientes felizes e aumenta as vendas por meio do poder da personalização de serviços. O Qminder atende ativamente a milhões de clientes em todo o mundo e é confiado pelo comércio varejista da AT&T, Sprint e Verizon e pelos locais de atendimento ao cliente do Uber, do Banco Mundial e das Olimpíadas.
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Aplicativo de gestão de lista de espera, reservas e paginação que usa mensagens de texto em vez de pagers para restaurantes e outros negócios.
O TablesReady é um aplicativo de lista de espera e reservas para restaurantes com serviço completo, restaurantes de serviço rápido, hotéis, consultórios médicos e farmácias, boliches, barbearias e salões de beleza, creches e outros negócios que desejem gerenciar melhor a experiência de espera dos clientes. É possível personalizar totalmente uma variedade de alertas por SMS e telefone. Obtenha análises detalhadas e tempos de espera preditivos. Permita que os convidados se adicionem à lista. Crie uma conta de avaliação gratuita hoje mesmo.
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Restaurant waitlist, reservation, and table management system to help you eliminate walkaways and seat up to 7% more guests.
CAKE Guest Manager is a waitlist, reservation, and table management system. Guests are alerted via text message when their table is ready. A glance at a guest's visit history lets you greet them with a personal touch, while a real-time view of your floormap provides accurate wait times. Making smarter decisions from the host stand helps you make every guest feel like a VIP, so you can eliminate walkaways and seat up to 7% more guests.
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O DaycareWaitlist ajuda você a organizar a lista de espera. Este é o foco principal e, para isso, ferramentas incríveis foram desenvolvidas.
Gerencie efetivamente a lista de espera. Organize a lista de maneira rápida e fácil. Adicione, remova e altere as crianças na lista usando ações muito simples.
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Virtual Waiting Rooms can provide a safe, secure and seamless transition to a hybrid care model.
COVID-19 has changed the way providers deliver healthcare. To ensure the health and safety of patients; crowded, in-person waiting rooms are becoming a thing of the past. Through EMR integration, Waiting Room Concierge runs in the background and updates patients without the need for staff intervention. Patients can check estimated wait times, view where they stand in a provider’s queue and be reminded when it’s time to return - all while reducing the need for contact with your staff.
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Gerencie listas de espera e reservas, acomode clientes e capture mais clientes sem reserva prévia.
O Carbonara Restaurant Wait List é uma lista de espera digital simples e fácil de usar para restaurantes. O Carbonara também inclui uma ferramenta simples de rastreamento de clientes e gestão de estoques de mesas para reserva. Quando todas as mesas estão ocupadas, os operadores de restaurantes podem colocar os clientes na fila digital com um número de telefone celular e enviar uma mensagem de texto para eles quando uma mesa vagar. Uma ferramenta simples de rastreamento de clientes também foi integrada ao aplicativo. O aplicativo ajuda os restaurantes a aceitarem mais clientes.
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Uma plataforma de operações, marketing e engajamento de hóspedes para restaurantes, hotéis, boates e locais de entretenimento.
De restaurantes de bairro a grupos internacionais e conceituados de hotelaria, o SevenRooms capacita os operadores a criar e cultivar relacionamentos diretos e significativos e proporcionar experiências excepcionais aos hóspedes. A plataforma de reservas, assentos e engajamento de hóspedes fornece aos operadores as ferramentas necessárias para desenvolver relacionamentos diretos com os hóspedes, aumentando a receita e permitindo serviços e marketing personalizados.
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Say goodbye to transactions, and hello to customers with Wisely, the leading Customer Intelligence platform for restaurants.
Wisely enables Chuy’s, First Watch, Global Franchise Group, Lazy Dog, P.F. Chang’s, and thousands of other restaurants to personalize the guest experience to maximize customer lifetime value with Customer Intelligence. Wisely’s best-in-class software solutions include the first CDP built for restaurants, a CRM with Marketing Automation, Waitlist, Reservations, Table & Order Management, and Guest Sentiment. Say goodbye to transactions and hello to customers with Wisely.
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Manage your waitlist, better. Boost reviews, increase efficiency, and engage with your waiting customers in real time.
NextME makes it simple for businesses to manage their waitlists and appointments to serve more customers. Track visits and wait times, engage your guests in real-time with a custom virtual waiting room, and grow your business like never before.
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Web-based application designed to help restaurant owners manage waitlists, reservations, online booking, payments, and more.
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Fill more tables faster using this modern front-of-house app that manages your tables, reservations, servers and loyalty programs.
You dreamed it, we've built it. Seat more & spend less with Hostme. With Hostme, maximize your restaurant seatings through advanced reservation management, table management, server rotation management, waitlist management and customized loyalty programs - all from a completely customizable app. Start accepting online reservation today!
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Queue management app with booking system, save time and money by efficiently managing waitlist, line and booking.
QTix (QueueTix) is a smart queue management app with booking system, save time and money by replacing the expensive and ineffective pagers, call-back and juggling papers to manage waitlist, line and booking. The system helps businesses to manage queues and bookings efficiently and effectively which frees you up to focus on serving the customers and maximise turnover. Also, QTix saves you time by giving freedom to run other errands while waiting and notify you when ready to be served.
QTix (QueueTix) is a smart queue management app with booking system, save time and money by replacing the expensive and ineffective pagers, call-back and juggling papers to manage waitlist, line and...

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A simple virtual queueing solution for your business. Promote social distancing and let your customers check-in from anywhere.
Allow customers to get in line from home, their vehicle, or work. Works with web, SMS and app, they are told via Text (SMS) or App, their wait times and when to arrive in the lobby for your service. This helps keeping your waiting rooms clear and customers happy while reducing wait times. FACTS: 95% less lineups and wait times, 80% customer walk away reduction, No costly hardware required. Works on any Android/iOS phone/tablet. Free plan has all essential features of virtual queuing.
Allow customers to get in line from home, their vehicle, or work. Works with web, SMS and app, they are told via Text (SMS) or App, their wait times and when to arrive in the lobby for your service....

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Ombori Grid is an IoT, Digital Signage and Mobile App platform with a marketplace of ready-to-use solutions and great development tools
Ombori Grid is an IoT, Digital Signage and Mobile App platform. The platform offers a marketplace of customizable ready-to-use, no-code SaaS solutions within Omnichannel retail, Visitor Management and Customer Experience in physical locations as well as great developer tools to create engaging digital experiences in physical spaces. Current apps include appointment booking, queue management, occupancy control, endless aisle, and more.
Ombori Grid is an IoT, Digital Signage and Mobile App platform. The platform offers a marketplace of customizable ready-to-use, no-code SaaS solutions within Omnichannel retail, Visitor Management...

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Create profitable relationships with your guests by tracking customer preferences and contact information.
Create profitable relationships with your guests by tracking customer preferences and contact information while while improving table management and customer service. Quick phone and on-line reservation-taking; full customer information available at all times; easily move and reconfigure tables; color-coded reservation and table status; track customer preferences and dining history; prepare servers with guest data; identify most frequent guests; contact guests who have not visited recently.
Create profitable relationships with your guests by tracking customer preferences and contact information while while improving table management and customer service. Quick phone and on-line...

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NOQ provides a digital ordering solution to events and venues through a cashless and contactless mobile app.
NOQ provides digital ordering to events and venues through a cashless and contactless mobile app solution. It allows customers to order food & drinks from anywhere, for collection or on-site delivery, whilst allowing them to enjoy the moment. Vendors can easily manage their orders and have access to live sales reports through the NOQ vendor app. Our app integrates with EPOS, providing an even more seamless digital ordering tool.
NOQ provides digital ordering to events and venues through a cashless and contactless mobile app solution. It allows customers to order food & drinks from anywhere, for collection or on-site...

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A complete Customer Journey Management system for a smooth and efficient visitor flow, all integrated into one solution.
Reduce wait times, eliminate crowd, and manage visitor flow efficiently with a complete Customer Journey Management system. Appointment scheduling and arrival management, queue management, Mobile Ticket, staff apps, Business Intelligence, and more. All integrated into one solution. Lots of add-ons and possibilities to tailor the solution to just your needs.
Reduce wait times, eliminate crowd, and manage visitor flow efficiently with a complete Customer Journey Management system. Appointment scheduling and arrival management, queue management, Mobile...

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Simple and flexible appointment scheduling for remote or in-person services: - Consultations - Salespeople - Walk-in services
Online appointment scheduling for $10/month. Allow customers to easily book appointments in under than 30 seconds. - Fast and easy setup. - Show pricing and performance times for services. - Disable days and time slots from your calendar on-the-fly. - Add custom padding time between appointments. - SMS confirmations and status updates to customers.
Online appointment scheduling for $10/month. Allow customers to easily book appointments in under than 30 seconds. - Fast and easy setup. - Show pricing and performance times for services. -...

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Client management system that provides restaurants of all sizes with online booking, wait list management, and table allocation tools.
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Gamify the sign up process for your new applications while they are still in development stage with product waitlist management tool.
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Waitlist app that enables small businesses to inform their customers about queue status and waiting time via mobile devices.
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Appointment scheduling and waitlist management app that allows you to notify your customers when their waiting time is over.
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Brasil Produto local
u.sit

u.sit

(0) Brasil Produto local
Sistema de inteligência digital que atua na interface entre restaurantes e seus clientes.
A hostess gerencia a fila de espera com um tablet e notifica seus clientes através de SMS. Para o cliente, mobilidade e informação na palma da mão. Gerenciamento das reservas com notificações via SMS. Na prática, menos "no shows" para o seu restaurante e maior conveniência para os clientes.
A hostess gerencia a fila de espera com um tablet e notifica seus clientes através de SMS. Para o cliente, mobilidade e informação na palma da mão. Gerenciamento das reservas com notificações via...

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Built with food trucks and restaurants, in mind. We help manage waitlisting and send SMS alerts when it's your turn.
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A live wait-time aggregator that helps evenly distribute the patient population during healthcare surges like the COVID-19 pandemic.
Checked In is a hospital wait-time aggregator invented by an ER nurse. Our software collects real-time patient waits and publishes them to the internet, allowing patients to choose the shortest wait and get there fast. Current wait-time measurement methods are not consistent or published, so emergency rooms become overcrowded too quickly during healthcare surges such as the COVID-19 Pandemic, natural disasters, or terrorist attacks.
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Quickly manage your wait list and text customers with a tap and swipe. So simple you can have it installed and running in minutes.
Digital Wait List runs on any iOS or Android device. Simple enter name, party size, cell phone number, special instructions, and wait time. When the table is ready, just swipe right and text them that their table is ready. Simple and effective. Perfect for managing during COVID-19 restrictions on waiting areas.
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Virtual waiting for businesses operating at capacity limits, like during COVID pandemic.
Virtual waiting for businesses operating at capacity limits, like during COVID pandemic. Retailers, restaurants, beauty salons, and more can track visitors entering their business or interacting with their staff in curbside transactions. The easiest way to manage customers includes no typing and one-touch quick responses.
Virtual waiting for businesses operating at capacity limits, like during COVID pandemic. Retailers, restaurants, beauty salons, and more can track visitors entering their business or interacting with...

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Waitlist software that can work for any business including restaurants, retail, entertainment, bars, bowling ally's and more.
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VirtualQ minimizes customer exposure to "outside" lines when visiting stores by providing a contactless way to manage customer flow.
VirtualQ is a digital contactless platform designed for stores that want to keep operating safely during the pandemic with features that benefit both customers and employees. VirtualQ helps you give a real sense of security to your customers, manage customer flow inside your store, create separate specialty lines, keep your employees safe and healthy, and even receive valuable customer feedback from our platform.
VirtualQ is a digital contactless platform designed for stores that want to keep operating safely during the pandemic with features that benefit both customers and employees. VirtualQ helps you give...

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Virtual waiting room solution.
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Let shoppers reserve a spot in advance or upon arrival. Plan resources based on anticipated demand.
Let shoppers reserve a spot in advance or upon arrival. Plan resources based on anticipated demand.
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Allows customers to check-in remotely using the store website or a QR Code.
Allows customers to check-in remotely using the store website or a QR Code.
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Kiddo provides best-in-class wait list software for both Large and Small Child Care Centers.
Kiddo provides best-in-class wait list software for Child Care Centers. We are the only software that can handle the complexity of 5+ locations, allowing parents to select multiple locations during sign-up. It's also not uncommon for us to organize and import your existing waitlist of 5K+ children. Kiddo also serves small centers that require simplicity and automation of routine communications with parents. We are going to save you HOURS every week.
Kiddo provides best-in-class wait list software for Child Care Centers. We are the only software that can handle the complexity of 5+ locations, allowing parents to select multiple locations during...

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SMS Virtual Queuing System provides a unique, modern, personalized way of managing customers wait time. Increase customer satisfaction
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Queuing system that allows businesses to manage customers' virtual queues and receive automated notifications about real-time status.
Queuing system that allows businesses to manage customers' virtual queues and receive automated notifications about real-time status.
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Qtrac, brought to you by Lavi Industries, offers a world-leading virtual queue management system to optimize customer flow solutions.
With more than 40 years of queuing experience, our team of professionals is dedicated to improving the customer journey by focusing on the way people interact with your physical stores and maximizing the overall customer experience. Our solutions: - Enhance the customer experience - Effectively schedule customer appointments - Eliminate lines - Grow sales - Help you develop data-driven customer strategies See the experience at www.qtrac.com.
With more than 40 years of queuing experience, our team of professionals is dedicated to improving the customer journey by focusing on the way people interact with your physical stores and maximizing...

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Qwaiting is a queue management system.
Qwaiting is a queue management system.
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Now Book It is a ¿restaurant reservations system that to accepts and manages online bookings directly.
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Build for the public sector, our queue and appointment manager platform will take your customer experience to the next level.
Build for the public sector, our queue and appointment manager platform will take your customer experience to the next level. From our 10 years of experience, we know the complexity of government operations. Your department's varying schedules and services are easily managed in FrontDesk's intuitive admin module. Create online booking sites in minutes and eliminate both peak hours and wait times! With FrontDesk, you'll get satisfied employees and citizens from day one.
Build for the public sector, our queue and appointment manager platform will take your customer experience to the next level. From our 10 years of experience, we know the complexity of government...

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Digital Token provides the rich user experience to valuable customers by optimizing the service chain and greatly reduces wait times.
Remote Digital Token provides the rich user experience to your valuable customers by optimizing the service chain and greatly reducing customer wait times. With Remote Digital Token, organizations and businesses gain insight and detail workflow efficiency, accountability, and performance of personnel.
Remote Digital Token provides the rich user experience to your valuable customers by optimizing the service chain and greatly reducing customer wait times. With Remote Digital Token, organizations...

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O Queue-it permite controlar o tráfego de entrada no site, atuando como um ponto de verificação de segurança para bloquear abuso e bots mal-intencionados.
Ofereça imparcialidade e melhore a proteção contra abuso e bots mal-intencionados com o Queue-it. A sala de espera virtual oferece controle total sobre o tráfego de entrada no aplicativo e site, atuando como um ponto de verificação de segurança no qual você bloqueia abuso e bots. Valide clientes com base em identificadores exclusivos, como ID de usuário ou e-mail, garantindo que apenas clientes verificados acessem seus produtos. A análise aprimorada fornece informações sobre a qualidade e a quantidade do tráfego para que se possa adaptar a mitigação de bots para a próxima venda.
Ofereça imparcialidade e melhore a proteção contra abuso e bots mal-intencionados com o Queue-it. A sala de espera virtual oferece controle total sobre o tráfego de entrada no aplicativo e site,...

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Manage appointments and walk-ins from one screen. Get powerful insights into the customer experience and staff performance.
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Recursos

  • Banco de dados do cliente
  • Relatórios e estatística
  • Rastreio de listas de espera
  • Controle do tempo de espera
  • Listas de espera públicas
  • Priorização