76 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
A monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Basta escolher um entre vários modelos ou criar seu próprio fluxo de trabalho para começar. Sincronize, planeje, organize e acompanhe os projetos da sua equipe, desde um resumo de alto nível até os menores detalhes. Mais de 100.000 equipes usam a monday.com para focalizar no que é importante, ver quem é responsável pelo quê e manter todos atualizados com uma ferramenta colaborativa. Saiba mais sobre o monday.com A monday.com é uma ferramenta de gestão de projetos premiada para ajudar sua equipe a planejar, executar e entregar projetos no prazo. Saiba mais sobre o monday.com
Alcance as equipes de maneiras poderosas e criativas com o SnapComms. Ferramentas dinâmicas e impactantes para direcionar as estratégias comerciais e promover fortes comunicações internas. Evite e-mails e reduza o ruído no local de trabalho para enviar comunicações cruciais, reforçar as mensagens e aumentar a participação do funcionário. Os recursos integrados asseguram que a equipe sempre visualize as mensagens no momento certo, não importando se o objetivo é informar ou envolver os funcionários. Saiba mais sobre o SnapComms Evite e-mails e reduza o ruído no local de trabalho para enviar comunicações cruciais, reforçar as mensagens e aumentar a participação do funcionário. Saiba mais sobre o SnapComms
O Basaas é uma solução corporativa integrada para todos os aplicativos de negócios. Com o Basaas, as empresas podem combinar todos os aplicativos de negócios e consolidá-los em uma solução de negócios abrangente e integrada. O Basaas integra os principais aplicativos de negócios em uma solução empresarial e sincroniza dados e fluxos de trabalho entre aplicativos. Além disso, o Basaas oferece às empresas um resumo de todas as soluções de nuvem do usuário e minimiza a sombra da TI na empresa. Saiba mais sobre o Basaas Com o Basaas, você pode combinar todos os seus aplicativos de negócios e consolidá-los em uma solução de negócios abrangente e integrada. Saiba mais sobre o Basaas
Solução de intranet pronta para usar e altamente segura para pequenas e médias empresas, projetada para promover efetividade de colaboração, comunicação, redes sociais, processos de negócios e gestão de conhecimento. Proporciona uma melhor continuidade do conhecimento, movendo dados de silos de rede e unidades locais para um repositório centralizado bem-protegido. Wikis, blogs e fóruns garantem bases de conhecimento habilitadas para interações sociais a fim de melhorar o trabalho em equipe. Saiba mais sobre o Bitrix24 Solução de alta qualidade projetada para promover efetividade de colaboração, comunicação, redes sociais, além de gestão de fluxo de trabalho e conhecimento. Saiba mais sobre o Bitrix24
O Citrix Workspace é a solução do espaço de trabalho digital, uma plataforma de trabalho inteligente, unificada, segura e que organiza, orienta e automatiza os detalhes mais importantes que os usuários precisam para tomar decisões oportunas e colaborar com os outros. Uma interface personalizada organiza dados, tarefas e ferramentas essenciais em um fluxo personalizado, para que os usuários possam se concentrar em seu trabalho e aumentar a produtividade e o engajamento dos funcionários. Não é mais necessário mudar de aplicativo para aplicativo ou filtrar informações e atividades irrelevantes. Saiba mais sobre o Citrix Workspace O Citrix Workspace é um espaço de trabalho digital inteligente, unificado e seguro que organiza e orienta o trabalho e transforma a experiência do funcionário. Saiba mais sobre o Citrix Workspace
Software de agendamento de compromissos GRATUITO, confiado por mais de 37.000 profissionais independentes, tutores, treinadores e pequenas empresas. Envie automaticamente lembretes personalizados de SMS e e-mail para não comparecimentos, acompanhe anotações de clientes e histórico de participação, permita que os clientes reservem horários livres, aceite pagamentos com Paypal ou Stripe e sincronize bidirecionalmente com o Google Calendar, Outlook ou iCal. Armazenamento de dados seguro criptografado com classificação bancária. Instale em menos de 2 minutos e diga adeus aos problemas de administração. Funciona com Android, iPhone/iPad e Internet Coloque a empresa em plena capacidade com a solução de agendamento de compromissos que é 100% gratuita para pequenas empresas (incl. SMS).
Process Street provides businesses with a streamlined, non-technical way to make managing recurring workflows fast, fun, and easy for teams everywhere. Strong company processes are the backbone of any successful business. Without them, a company will struggle and will almost certainly find it difficult to scale. Easily create and customize checklists with text, images, video, and more. Streamline the approval process with conditional logic, automations, and integrations. Process Street is the easiest way to manage your teams workflows, recurring processes and standard operating procedures (SOPs)
Criado por uma agência de publicidade para agências de publicidade, designers gráficos, empresas de marketing e outras empresas de criação, o FunctionFox oferece ferramentas simples, mas poderosas, de monitoramento de horas e gestão de projetos. Diga adeus à indefinição do escopo do projeto com monitoramento de horas rápido e flexível, estimativas precisas de projetos, geração de relatórios abrangentes e obtenha informações sobre a capacidade da equipe e o desempenho geral do negócio. Quando o resultado é importante, você não tem tempo a perder! Experimente um teste grátis hoje. Simplifique, agende e mantenha-se no caminho certo. Simplicidade para monitoramento de horas, gestão de projetos e relatórios abrangentes significam mais tempo para grandes ideias.
Ver perfil
Notion is the all-in-one workspace for notes, project management, documents, and collaboration. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Notion is the all-in-one workspace for notes, projects, documents, and collaboration.
eXo platform is Digital Workplace solution that helps you to connect and empower your workforce to be more engaged and productive. You can optimize your internal communication through fully featured collaborative workspaces, social collaboration and constant connectivity. eXo Platform makes managing your work easier while providing a rich digital workplace platform for your employee. A full featured digital workplace software that connects employees, tools and information in one employee-centered digital hub
Optimity is a hyper-adaptive employee success and wellness platform. It is designed to engage employees (77-98%+) and reduce costs for employers. Using the science of micro-habit coaching, we provide a mobile-1st experience for employees. Optimity apps sync with your current routines (calendar, other apps, wearables, etc.) to form small, healthy micro-habits that help you live happier and longer. HR leaders use the Optimity administrator panel to launch Health Risk Assessments and report ROI. SaaS solution that helps businesses create holistic wellness programs, schedule micro-activities, and collaborate with colleagues.
Ver perfil
O OnSemble é mais do que uma intranet de funcionários: é um hub completo que conecta seu pessoal às informações de que precisam, quando precisam. É a página inicial da sua organização. A interface de arrastar e soltar do OnSemble significa que sua imaginação é o único limite: crie páginas que reflitam sua cultura sem inserir uma única linha de código. É uma intranet que seus funcionários gostam e realmente usam. Mais do que um portal de intranet. Uma plataforma de documentos, participação e colaboração de funcionários que permite criar sem programação.
O Talkspirit é uma ferramenta de colaboração e comunicação para funcionários, fornecendo uma variedade de recursos para conectar-se, comunicar-se e colaborar com mais eficiência na empresa. O Talkspirit reúne todas as comunicações internas e transversais em um local seguro, tornando-as pesquisáveis e acessíveis em qualquer lugar, em qualquer dispositivo. Ele também inclui todos os recursos de colaboração e mais de 1.000 integrações com outros aplicativos para tornar a equipe mais produtiva/envolvida. O Talkspirit é uma rede social de empresas com a sua marca para conexão, comunicação e colaboração. Disponível em sete idiomas.
A missão do Beekeeper é transformar a maneira como dois bilhões de funcionários da linha de frente trabalham com uma plataforma de comunicação móvel que alcança todos os turnos, locais e idiomas por meio de mensagens individuais e em grupo em tempo real. Fluxos dedicados levam comunicações operacionais importantes a toda a força de trabalho ou a subgrupos específicos. Os gerentes mantêm a equipe produtiva e a rotatividade baixa, automatizando fluxos de trabalho e mensagens para suas equipes, enquanto utilizam um painel de análise para medir o envolvimento. Uma plataforma de produtividade e comunicação tudo-em-um usada para entrar em contato e conectar todos os indivíduos em uma organização.
Assistente de agendamento online para coordenar reuniões com contatos dentro e fora da empresa. Funciona com todos os calendários. Assistente de agendamento online para coordenar reuniões com contatos dentro e fora da empresa. Funciona com todos os calendários.

da Jostle Corporation

(49 avaliações)
Ver perfil
O Jostle é uma intranet criada para simplificar a vida e mantê-la simples à medida que você cresce, para que seu pessoal e sua empresa possam prosperar. Por quê? Os locais de trabalho estão mais fragmentados do que nunca, as pessoas estão dispersas, há mais informações e mais maneiras de se comunicar. Muitas ferramentas prometem resolver isso, mas todas acabam falhando. Elas contam com um design desatualizado que faz com que haja ruídos nas comunicações. Encontrar as informações se torna uma dor de cabeça. O Jostle decidiu corrigir esse problema. Os locais de trabalho devem ser extraordinários. Esse programa ajuda você a fazer isso acontecer. A plataforma People Engagement é uma intranet completa e intuitiva.
A Jive Software, parte da família Aurea de soluções de experiência do cliente, fornece a porta de entrada para os ativos mais importantes de uma organização: conhecimento e pessoal. A Jive acelera a transformação digital do local de trabalho com a solução de Intranet interativa que é líder do setor e conecta pessoas, informações e ideias para ajudar as empresas a superar os concorrentes. Com mais de 30 milhões de usuários em todo o mundo em todos os setores, a Jive é constantemente reconhecida como líder pelas principais empresas de analistas. O software Interactive Intranet da Jive fornece uma plataforma única para colaboração de funcionários sem complicações.
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G Suite and other tools, LumApps lets companies (>1000 employees) connect and collaborate to create a more efficient and engaged workforce. LumApps offers the perfect topdown internal communications platform with content customized for each employee, fully interactive content, and beautiful, content rich templates which help get the right information to the right people. The LumApps Platform helps employees connect and collaborate with O365 and G Suite to create a more efficient and engaged workforce.
Ofereça aos funcionários um local de trabalho para chamar de lar com o software de intranet rico em recursos e bem projetado. Trata-se de uma solução de software para intranet com uma diferença, fornecendo à sua organização um balcão único para compartilhar informações, aumentar a produtividade, conectar a equipe e colaborar. Beneficie-se dos 20 anos de experiência em intranet: foram construídas, projetadas e implantadas intranets para organizações globais, grandes e pequenas, apoiando empresas em todos os setores imagináveis. Ofereça à equipe um local de trabalho para chamar de casa. Acesse todos os aplicativos, compartilhe informações e colabore em uma intranet central.

da Super Smashing

(20 avaliações)
Ver perfil
Solução moderna de aplicativo e portal para funcionários, com um feed personalizado para comunicações internas, vídeos, treinamento, compartilhamento e notificações. O Blink é ideal para equipes móveis e funcionários de primeira linha, permitindo que eles se conectem, sejam informados e se mantenham produtivos em qualquer lugar. Se estiver procurando uma maneira melhor de entrar em contato com os colegas onde quer que estejam, com notícias relevantes, vídeos, postagens, pesquisas e até mesmo notificações de aplicativos, reservas de feriados e formulários de retorno ao trabalho. O Blink é o aplicativo ideal para funcionários. Solução moderna de aplicativo e portal para funcionários, com um feed personalizado para comunicações internas, vídeos, treinamentos, compartilhamentos e notificações de aplicativo.
O foco da solução de automação de processos da Integrify é a facilidade de uso, a rápida implantação e recursos eficazes. Com o Integrify, as organizações podem automatizar seus processos diários e garantir a aplicação de padrões consistentes. Os clientes da empresa já automatizaram inúmeros tipos de fluxos de trabalho em setores como finanças, operações, RH e TI. Além disso, a empresa oferece serviços de implementação abrangentes para ajudar todos os projetos a serem um sucesso. A integração resolve problemas comerciais reais com automação de fluxo de trabalho. Empresa que oferece sistemas de gestão de fluxo de trabalho corporativo para ajudar as organizações a reduzir custos e aumentar drasticamente a produtividade.
Ver perfil
Make your intranet the gateway to your digital workplace: give employees access to your organization's tools and applications and streamline processes across your digital workplace, all from a single location. Make your intranet the go-to place to get work done and help employees get the most from your workplace investments. Interact is a global software company, connecting over 1.4 million users across more than 950 organizations with our digital workplace

da Axero Solutions

(18 avaliações)
Ver perfil
Mais de 5 milhões de usuários. O Communifire é o software digital moderno e completo para locais de trabalho que oferece suporte aos funcionários e à empresa. Noventa e nove por cento dos clientes da intranet do Communifire ainda usam a plataforma ativamente após cinco anos. Desde conectar o pessoal e otimizar a comunicação até aprimorar a colaboração e gerenciar o conteúdo, o pacote completo de ferramentas integradas ajudará a organização a ser mais informada, mais rápida para tomar providências e estar preparada para o amanhã. Substitua a intranet desatualizada pelo Communifire. Totalmente útil. Totalmente personalizável. Totalmente amado por mais de 4 milhões de pessoas.
Integrado exclusivamente ao G Suite, o Happeo é um software de intranet focado no aprimoramento das comunicações internas. Oferece aos usuários recursos de gestão de conteúdo, análise da participação do funcionário, gestão de permissões e muitas outras ferramentas do Google. O Happeo reúne intranet, recursos colaborativos e redes sociais em uma solução unificada. Também é possível personalizar a aparência da plataforma para se adequar à sua marca. Solicite uma demonstração ou entre em contato diretamente com a empresa para obter detalhes. Solução on-line completa e multifuncional de comunicação interna e espaço de trabalho integrado do G Suite. Os administradores do G Suite podem acessar uma avaliação gratuita para testar o Happeo.
Connect your people to each other and your company with the only digital workplace solution that works for all your employees. Staffbase gives your employees access to all the tools and services they need everywhere, and on any device. Stop letting employees struggle to find the information and resources they need. Staffbase makes work simple, accessible and engaging for everyone. Staffbase connects your entire workforce and gets the right message to the right people--anytime and from any device.
Ver perfil
Programação em tempo real, quadros de status e mapas para as salas de reunião, mesas e pessoas no escritório. A plataforma da Robin funciona com os calendários existentes do Outlook ou do Google e quaisquer atualizações em uma sala ou mesa de reunião no painel da Internet, aplicativo móvel ou exibição de sala são sincronizadas automaticamente com todo o calendário do escritório. Hoje, o Robin agenda reuniões, mesas e pessoas em milhares de escritórios em todo o mundo. Programação em tempo real, quadros de status e mapas para as salas de reunião, mesas e pessoas no escritório. Use qualquer dispositivo ou calendário.
Ver perfil
Eliminate paper and automate processes with a digital office, and let your employees telecommute. Using document imaging to digitize paper plus using eForms to replace paper lets your employees telecommute. Machine learning eliminates manual data entry for invoices and other documents. Cloud or on-premises versions available. Eliminate paper and automate processes with a digital office, and let your employees telecommute.
At Involve we are dedicated to helping leadership drive company alignment using Artificial Intelligence and analytics. Involve's Instagram like platform helps leaders successfully communicate with a dispersed workforce & receive AI-driven real-time insights on sales, customers, & market trends. Our platform has the ability to deep dive into your employee communication channels and delivers the most valuable nuggets of insight in order for proactive, actionable changes to be made. Helping leadership drive company alignment using Artificial Intelligence and analytics.
A Kissflow acredita que aqueles que estão mais próximos do trabalho sabem como gerenciar e resolver problemas corretamente e merecem ter ferramentas inteligentes e simples para fazer isso. O Kissflow é um local de trabalho digital sem códigos, no qual qualquer pessoa pode criar um processo automatizado, criar um quadro de projetos, lidar com um fluxo de casos e colaborar em tópicos de trabalho, tudo em uma plataforma inteligente tudo em um e facilmente integrada. O Kissflow é um software digital de local de trabalho que inclui gestão de processos, gestão de casos, colaboração e gestão de projetos.
Unily works with the world's biggest brands across all verticals to help them unite their enterprise and engage their people through incredible award-winning employee experiences. Unily sits as the central hub and single pane of glass into all aspects of the digital workplace to help businesses overcome challenges relating to internal communications, culture and engagement, knowledge management, and enabling enterprise networks. Unily helps unite enterprises across all verticals through engaging their people with incredible award-winning employee experiences.
Onehub provides online document sharing, editing, and collaboration with the flexibility you need. Bank-level encryption of your data and granular, role-based permission structure means you can control who has access to your content and share critical business files with confidence. Customize your Workspace to give your content sharing a more professional, polished look and create your own Client Portal. Manage, share, and collaborate on business files. Offers granular permission control, role assignments and mobile access.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.

da humbee solutions

(7 avaliações)
Ver perfil
humbee is the new, innovative digital workplace! E-mails, files, tasks, documents and internal communication on a topic are available in one place and with one click! This is unique! Do you have recurring processes in your company? Create automated processes in humbee, equip them with workflows and lean back. Success stories from humbee customers: http://bit.ly/2YruQYx Examples: Customer acquisition, development processes, contract manage, ticket system, more: http://bit.ly/2SM44or humbee is the new, innovative digital workplace that bundles all content in one central location which makes collaboration perfect.

da Twine Intranet

(6 avaliações)
Ver perfil
Twine connects people, content and ideas together through one simple and secure portal. Enjoy all the tools you need: Knowledge Library, News & Blogs, Forums, Groups, People Directory, Polls and Surveys, File Manager, Calendar and Workflow Builder. Twine is designed for integration: pull data from Salesforce; sign-on using Google Apps, Microsoft or LinkedIn; and easily upload from OneDrive, Google and other major files services. Unexpectedly simple: Twine connects people, content and ideas together through one simple portal.
Dynamic BIM platform (digital twin) that helps you manage as-built documentation, improve collaboration, task automation, and site management. - Compatible with 30 CAD files of which Revit, IFC, Naviworks, CATIA, Solidworks, Creo ... - Equipement vendor agnostic - interoperable with any data type - integrate an Application Enablement Platform to create any type of apps consuming data coming from BMS, CMMS, IWMS, IoT sensors/actuators ... Dynamic BIM platform that helps you manage as-built documentation, improve collaboration, task automation, and site management.
Ver perfil
Workspace 365 is an adaptive workspace, which simplifies your work. It integrates Office 365 and gives access to all your (web/hosted/Citrix) applications. Workspace 365 offers a document management system, single sign-on for web- and hosted applications, live tiles to quickly see information (calendar items, unread e-mail, internal- & external news, recent documents) and more. Workspace 365 is easy to manage and makes it easier to work and access applications from any device. An adaptive workspace simplifying Office 365 and giving access to all your (web/hosted) applications and information with one login.
iTacit is a frontline workforce communication app that enables employers to improve employee engagement by simplifying communication and making it easy to reach employees on their own devices. This eliminates the need for company-wide email systems while promoting an active, team-based environment. iTacit connects your workforce to better employee experience. From workforce communication, social engagement, training & onboarding, iTacit puts everything your front-line needs at their fingertips. iTacit is an intuitive mobile workforce communication app and desktop software platform that enhances employee productivity.

Hub

da Pancentric Digital

(3 avaliações)
Ver perfil
The Hub is a collaborative intranet portal trusted by big brands like Nikon, Ralph Lauren and Legal & General to securely share resources, boost employee engagement and increase operational efficiency using The Hub's digital workplace. Connect employees & offices effortlessly, manage workloads & tasks more efficiently and gather valuable feedback using polls & surveys. Every Hub has completely customisable features & branding. We listen to your needs & tailor functionality to suit your business. Intelligent intranet solution and secure client portal for businesses to collaborate, communicate and share information.
Workvivo is an employee communication platform designed to increase employee engagement and centralize internal communications. Through a familiar social experience, we help connect employees to their digital environment, to their organization and to each other, ensuring employees feel included and valued. Our technology and services are designed specifically to foster a sense of community and belonging so that employees feel that their work is valued and recognised. Workvivo is an employee communication platform designed to increase employee engagement and centralize internal communications.
Employee experience portal that provides unified task-view, streamlines work processes with tooling, integration, & security. Employee experience portal that provides unified task-view, streamlines work processes with tooling, integration, & security.

da United Planet

(2 avaliações)
Ver perfil
Intrexx is the low-code development platform for your digital workplace! With the aid of graphical development tools, business applications can be created at the drop of a hat via drag & drop. This reduces coding to a minimum and greatly relieves the IT department. No matter if you want to automate processes, integrate data, create Industry 4.0 solutions or improve internal/external collaboration with Intrexx, digitalization can be realized easily, individually and up to five times faster. With the development platform Intrexx, you can quickly and easily create an individual digital work platform - your company portal.

da Walkabout Collaborative

(2 avaliações)
Ver perfil
Award-winning online workplace connecting remote teams. Seamlessly. Tired of hunting down your teammates, frustrated figuring out what text messages really mean and just overwhelmed by email and channels, it's time to move into Walkabout Workplace. It's a virtual place where you go to work every day. Everyone and everything you need is there. A remote support solution with three-dimensional online workplace display, messaging, video conferencing, and more.
Safelink is the ultimate digital workplace & secure platform for smart service delivery. - Virtual Data Rooms - Legal Extranets - Secure File Sharing - Litigation Support - Electronic Bundling - Process Automation - Collaboration Safelink is the ultimate digital workplace & secure platform for smart service delivery. Collaborate - Transact - Litigate
Panviva is a cloud knowledge management system that empowers your employees to provide top quality customer service. Panviva captures information from wherever it is stored in your organization, optimizes it for better understanding and delivers it to any employee, anywhere. It eliminates the need to search endlessly for critical process information. Panviva delivers it right to your employees at the moment-of-need! Panviva captures information, optimizes it for better understanding and delivers it to your employees, anywhere.
O Pristima é uma solução para empresas totalmente integrada para gestão pré-clínica de dados, que oferece automação de ciclo de vida completa e suporte a gestão de estudos de farmacologia e segurança de medicamentos, gestão de viveiros e atendimento veterinário. Da fase de reprodução e seleção até o processo de apresentação do estudo, o Pristima Suite gerencia o planejamento e o registro de dados, controla as alterações autorizadas e reúne os dados para apresentação às agências reguladoras. O Pristima® Suite é um software pré-clínico totalmente integrado que oferece automação de ciclo de vida completa e suporte a pesquisa e desenvolvimento pré-clínicos.
NoSQL datastore and search engine that provides data indexing, full-text search, SQL querying, and built-in analytics components. NoSQL datastore and search engine that provides data indexing, full-text search, SQL querying, and built-in analytics components.

da Impiger Technologies

(1 avaliação)
Ver perfil
People1 is a digital workspace software solution that boosts employee productivity. As a mobile centric intranet solution for O365 users, we integrate all an employee's digital tools in a single place. Teams are empowered to do their best work through better communication, collaboration and social engagement on the People1 platform. Digital workspace software to boost employee productivity through engagement across business, social, communication and content means

da adenin TECHNOLOGIES

(0 avaliações)
Ver perfil
Digital Assistant is the new way to work. It's a personal workplace assistant that proactively sends actionable Cards about relevant changes and upcoming events, understands voice commands, and offers an enterprise-wide search. It automatically connects with existing business software, databases and APIs from the cloud and on-premise to deliver a central productivity hub for the digital worker. Talk to your data in a human way, be in the know about your workday and take action from any device. Digital Assistant is the award-winning AI workplace assistant. Receive real-time notifications, ask questions and more.

da Jamespot

(0 avaliações)
Ver perfil
Jamespot is your easy to configure Digital Workplace to simplify your communication. Our highly configurable Digital Workplace will maximise your collaboration & communication potential. Allow your teammates to get an easy access to all the Business Applications you use, all the information and knowledge, to easily manage their projects...and much more. Simple, beautiful, efficient. All-in-one Digital Workplace with all the required applications to efficiently boost your teams on a daily basis.

da WPS Management

(0 avaliações)
Ver perfil
wescale is an open business integration platform that supports firms to master the digital transformation in procurement. Therefore, wescale provides applications and features that ingeniously help to define and implement their customers digitization strategy through integrating internal and external applications, partners, and suppliers within a global collaboration network. Guided Procurement, Strategy Management and a modern Shopping frontend are just some of many highlights wescale offers. wescale is your open business integration platform, which integrates all your procurement apps and business relationships in one place.

da Sift

(0 avaliações)
Ver perfil
Connect your employees with a single people-focused digital hub. Sift sits alongside all your existing systems and acts as a force multiplier for collaboration, transparency, and accessibility. Our powerfully simple people search, dynamic org charts, and rich employee profiles make your most important people data accessible to your team on-demand. Enable better collaboration and connection across your company. Add Sift to your digital workplace stack to leverage your people data.

da PortalCMS

(0 avaliações)
Ver perfil
PortalCMS is the ultimate low-code platform for efficient web apps development and delivery to your end users, personalized and secure. The PortalCMS eco system is growing with a great diversity in web apps that are widely used in branches like healthcare, education and high tech business services. -Joint benefits, new web apps are released frequently -Short lead times for deploying new and existing web apps -Professional development according to industry standards Low code platform platform for online collaboration with existing building blocks to improve performance.

da FastrackOnboard

(0 avaliações)
Ver perfil
FastrackOnboard Is The Employee Onboarding System That Protects You And Your Business By Keeping You Fully Compliant With Employee Documentation Requirements With An Easy-To-Delegate Labor Compliance Process. So Easy It Makes Hiring A Breeze For You And Your Team. If you'd like to have Error-free Employee Documentation and Worry-free Labor Compliance in your Hiring Processes, then you've come to the right place. The Employee Onboarding System That Protects You And Your Business By Keeping You Fully Compliant With Employee Documentation Rules.

da Powell Software

(0 avaliações)
Ver perfil
Powell Software is an international Software Vendor, that drives digital transformation by offering customizable and evergreen intranet solutions, built on top of Office 365 and SharePoint. Powell 365 transforms the user experience and boosts communicationcollaboration and productivity of companies. Behind each of the portals is the designer of WYSIWYG, Powell Manager, who parametrizes Digital Workplaces based on Office 365 and SharePoint. Powell Software drives digital transformation by offering customizable and evergreen intranet solutions, based on O365 and Sharepoint.

da Invotra

(0 avaliações)
Ver perfil
Invotra is a leading SaaS provider of enterprise intranet and portal solutions. Each day, thousands of people around the globe rely upon our software services. We power over 45% of central UK Government department intranets, as well as local authorities. We provide a comprehensive toolset designed specifically to help organisations achieve digital transformation by supplying you with an intranet that gives you both control and flexibility, in a highly secure, scalable and accessible way. Invotra is a leading SaaS provider of enterprise intranet and portal solutions.

da Akumina

(0 avaliações)
Ver perfil
Akumina is a modern intranet platform founded on a simple yet powerful belief that empowering employees through technology to work smarter, not harder will make them more engaged and more effective at building your business. Akumina makes building and deploying customizable, branded workplace experiences quick and easy. Akumina¿s customers include the Boston Red Sox, Walt Disney Corporation, iRobot, The World Trade Center and the Department of Defense to name a few. Akumina is the modern intranet platform that empowers global enterprises.

da BMC Software

(0 avaliações)
Ver perfil
Assists businesses in creating a fully functional workplace to collaborate with your team from anywhere. Assists businesses in creating a fully functional workplace to collaborate with your team from anywhere.

da Prysm

(0 avaliações)
Ver perfil
Digital workplace platform that allows global teams to easily collaborate and hold meetings on any type of device. Digital workplace platform that allows global teams to easily collaborate and hold meetings on any type of device.

da INDIDESK Technologies

(0 avaliações)
Ver perfil
INDIDESK offers you the ability to virtually work and manage your projects, teams, freelancers, clients and more. INDIDESK offers you the ability to virtually work and manage your projects, teams, freelancers, clients and more.

da Maddox

(0 avaliações)
Ver perfil
Built-In Data Leak Prevention Keep connectivity secure and prevent information leakage through no-caching and no data-storing protocols. Cost-Effective & Trusted Secure & Seamless Connectivity Promote a secure digital workspace by working in the office and on-the-go, with secure access to corporate resources. Simple Installation & Mgt No data center restructuring, SAN, VPN etc. User Flexibility User privacy & enterprise data co-exist, your business can now take advantage of BYOD. Remote-access service for business. A secure environment seamlessly access on-premise corporate systems & cloud services w/ any device!

da Client Hub

(0 avaliações)
Ver perfil
One platform for your team and your clients so that everything works seamlessly -- standard workflows, client communication, file sharing, task tracking and more! Finally - a workflow solution where there is no waiting for client

da Opensky Data

(0 avaliações)
Ver perfil
Enabling a Digital strategy requires Government to not only put in place the capabilities for Digital Delivery of services but also ensures the organisational enablers to deliver these capabilities such as strategy, governance and organisation are developed & executed. Engage Your Citizens, Empower Your Workers & Optimise Operations. Provide Citizens With Digital Access To Key Government Services & Red

da mediaBEAM

(0 avaliações)
Ver perfil
Cloud-based collaboration tool that helps firms with file sharing, data backup, appointment scheduling and CRM integration. Cloud-based collaboration tool that helps firms with file sharing, data backup, appointment scheduling and CRM integration.

da ideare

(0 avaliações)
Ver perfil
ref2space is a Web-based application divided into modules that allows the interactive management of the plans and assets. ref2space is a Web-based application divided into modules that allows the interactive management of the plans and assets.

da IntellaCar

(0 avaliações)
Ver perfil
IntellaCar is the iPad and Digital Selling Solution for your Sales team that provides the ultimate Customer Experience. IntellaCar is the iPad and Digital Selling Solution for your Sales team that provides the ultimate Customer Experience.

da Ambi

(0 avaliações)
Ver perfil
Collaborative learning solution built to maximize potential of your employees through organized and centralized hub for training and work. Employee engagement solution built to maximize potential of your employees through organized and centralized hub for training and work.

da QueryNow

(0 avaliações)
Ver perfil
Helps employees with internal collaboration to improve workplace efficiency. Helps employees with internal collaboration to improve workplace efficiency.

da Modo Labs

(0 avaliações)
Ver perfil
Digital workplace solution that allows employees to streamline communications, manage content, book conference rooms and more. Digital workplace solution that allows employees to streamline communications, manage content, book conference rooms and more.

da ChartOk

(0 avaliações)
Ver perfil
Operations & collaboration Software that makes hospitality staff communications and task management easy. Our App boosts and enhances hospitality staff collaboration and productivity. We deliver the right solution to achieve your hotel goals: Work smarter, reduce employee turnover, reduce emails, increase productivity, revenues and create a vibrant & strong company culture. Operations & collaboration Software that makes hospitality staff communications and task management easy.

da ClearPeople

(0 avaliações)
Ver perfil
Atlas is a next generation digital workspace for communication, knowledge and collaboration beautifully brought together in one place. With an award-winning history as a people-centric, digital transformation Consultagency, ClearPeople created Atlas to deliver a unique digital workspace solution for Office 365. Atlas is a next generation digital workspace for communication, knowledge and collaboration beautifully brought together in one place.

da Generation Digital

(0 avaliações)
Ver perfil
An easy to use mobile first tool where employees can connect communicate and collaborate. An easy to use mobile first tool where employees can connect communicate and collaborate.

da Workdeck

(0 avaliações)
Ver perfil
Workdeck is an award-winning all-in-one Digital Workplace software that provides mid-market knowledge businesses with a next generation platform that automates, connects & synchronises all the critical work management processes. Workdeck eliminates tool overload by substituting all the functionality of single function apps with one multi-featured Platform covering projects, tasks, leave, resource planning, communication, travel booking, purchases & expense management & reporting. Workdeck brings to market a unique, intelligent and multifeatured Digital Workplace Platform

da My Digital Office

(0 avaliações)
Ver perfil
My Digital Office is the world's first fully functional digital office for remote teams. Collaborate in real time with your co-workers in a virtual office space. Fully functional digital office for remote-first teams.

da OpenStudio

(0 avaliações)
Ver perfil
An all-in-one cloud workspace helping businesses manage and develop their own internal/external organization and workflow. An all-in-one cloud workspace helping businesses manage and develop their own internal/external organization and workflow.

da Smarten Spaces

(0 avaliações)
Ver perfil
A complete technology solution to digitize your workspace and create a better employee experience. Helps use spaces optimally, enhance energy efficiency and make operational improvements. AI & IoT powered digital workspace solution. An integrated solution with social intelligence for the ultimate employee experience.

da Orion Labs

(0 avaliações)
Ver perfil
Orion Labs, Inc. is the voice-first enterprise software platform to connect frontline workers with voice automation solutions. The companys global customers transform their workforce productivity and safety with the secure instant communications, AI Workflows, advanced location services, and software integrations of Orions enterprise-grade and cloud-delivered service. Voice-activated business communication and automation for the mobile, frontline workforce.