117 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
O Precisely é uma plataforma de automação e gerenciamento de contratos. Crie, colabore, assine e analise todos os contratos em um só lugar. Saiba mais sobre o Precisely
O Precisely é uma plataforma de automação e gerenciamento de contratos baseada na nuvem. Criação automatizada de contratos, fluxos de trabalho de aprovação, assinatura eletrônica, arquivamento digital e supervisão inteligente, tudo em um só lugar. Saiba mais sobre o Precisely
O Precisely é uma plataforma de automação e gerenciamento de contratos baseada na nuvem. Criação automatizada de contratos, fluxos de trabalho de aprovação, assinatura eletrônica, arquivamento digital ...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
O novo padrão em geração de documentos para serviços de TI. Gere dinamicamente declarações de trabalho (SoW na sigla em inglês), estruturas de detalhamento do trabalho (WBS na sigla em inglês) e preços com o clique de um botão. Saiba mais sobre o ScopeStack
O novo padrão em geração de documentos para serviços de TI. Gere dinamicamente declarações de trabalho, estruturas de divisão de trabalho e preços com o clique de um botão. A plataforma de automação de pré-vendas do ScopeStack facilita a entrega de declarações de trabalho rápidas e precisas, reduzindo riscos e aumentando a lucratividade. Saiba mais sobre o ScopeStack
O novo padrão em geração de documentos para serviços de TI. Gere dinamicamente declarações de trabalho, estruturas de divisão de trabalho e preços com o clique de um botão. A plataforma de automação de...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Crie documentos, propostas, apresentações PPT e gráficos do Excel de marca consistentemente. Gerencie facilmente sua marca online centralmente. Saiba mais sobre o BrandOffice
O BrandOffice, desenvolvido pela BrandQuantum, é uma solução de software que se integra ao Microsoft Office para capacitar todos os funcionários da organização a criar automaticamente documentos de marca consistentes, apresentações em PowerPoint e relatórios em Excel, além de garantir que a marca permaneça relevante à medida que evolui. Saiba mais sobre o BrandOffice
O BrandOffice, desenvolvido pela BrandQuantum, é uma solução de software que se integra ao Microsoft Office para capacitar todos os funcionários da organização a criar automaticamente documentos de mar...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
O Seismic é a solução global de marketing e capacitação de vendas.
O Seismic é o líder reconhecido em capacitação de vendas e marketing, munindo as equipes de vendas com conhecimento, mensagens e conteúdo personalizado automaticamente e comprovadamente o mais eficaz para qualquer interação com o comprador. A inteligência avançada de conteúdo permite que os profissionais de marketing provem e melhorem o impacto nos resultados, revelando o que realmente está gerando receita e o que precisa ser ajustado. O resultado para mais de 600 empresas globais são melhores taxas de ganhos, mais negócios e maior retenção.
O Seismic é o líder reconhecido em capacitação de vendas e marketing, munindo as equipes de vendas com conhecimento, mensagens e conteúdo personalizado automaticamente e comprovadamente o mais eficaz p...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Avaliação gratuita, a partir de US$ 29/mês. Crie facilmente um documento inteligente (PDF, Word etc.), mescle-o com dados e entregue-o onde quiser.
Avaliação gratuita e sem risco com testes ilimitados. Os planos começam a partir de US$ 29 por mês – o Formstack Documents automatiza a criação de documentos para que você nunca mais precise copiar e colar. Mescle automaticamente os dados da nuvem em um PDF, documento do Word, planilha do Excel ou PowerPoint instantaneamente sem levantar um dedo. É simples. Basta configurar um documento (ou modelo) no WebMerge, integrar-se a serviços populares para enviar seus dados para esse documento e você receberá uma cópia mesclada. Integrado. Automatizado. Fácil.
Avaliação gratuita e sem risco com testes ilimitados. Os planos começam a partir de US$ 29 por mês – o Formstack Documents automatiza a criação de documentos para que você nunca mais precise copiar e c...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions.
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions.
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions....
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Free legal documents for startups.
Free legal documents for startups.
Free legal documents for startups....
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
O HotDocs é um software líder do setor, que automatiza a produção de documentos para milhares de organizações em todo o mundo.
O HotDocs é líder no mercado global em software de automação de documentos, com mais de um milhão de usuários finais em 11.500 organizações em todo o mundo. A automatização da produção de documentos fornece um controle rigoroso do conteúdo do documento e permite que os usuários diminuam significativamente o tempo necessário para criar uma documentação crítica para os negócios, de dias e horas a minutos e segundos.
O HotDocs é líder no mercado global em software de automação de documentos, com mais de um milhão de usuários finais em 11.500 organizações em todo o mundo. A automatização da produção de documentos fo...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
O Octopus permite documentar todos os itens em sua instância do Salesforce.
O Octopus permite documentar todos os itens em sua instância do Salesforce. Obtenha informações sobre aulas, páginas, fluxos de trabalho, gatilhos e objetos do apex e muito mais em um único lugar. Também é possível baixá-lo como um arquivo PDF/Word/Excel para futura referência.
O Octopus permite documentar todos os itens em sua instância do Salesforce. Obtenha informações sobre aulas, páginas, fluxos de trabalho, gatilhos e objetos do apex e muito mais em um único lugar. Tamb...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Converta quaisquer documentos HTML em PDF de alta fidelidade em segundos.
Pdfshift.io é uma API de conversão de HTML para PDF avançada de alta qualidade e alta fidelidade. Ela oferece um endpoint fácil de aprender, com um conjunto completo de funcionalidades, pacote para muitos idiomas (Node, Python e PHP) para que você simplifique o seu trabalho e comece em menos de um minuto.
Pdfshift.io é uma API de conversão de HTML para PDF avançada de alta qualidade e alta fidelidade. Ela oferece um endpoint fácil de aprender, com um conjunto completo de funcionalidades, pacote para mui...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Incorpore o Windward ao seu aplicativo para automatizar o desenho e a entrega dos documentos que seus usuários desejam, com rapidez e facilidade.
Adicione a impressionante automação de documentos ao seu aplicativo incorporando o Windward ao seu aplicativo. Com lógica inteligente de documentos e uma interface incrivelmente intuitiva, o Windward economiza seu tempo e seu dinheiro.
Adicione a impressionante automação de documentos ao seu aplicativo incorporando o Windward ao seu aplicativo. Com lógica inteligente de documentos e uma interface incrivelmente intuitiva, o Windward e...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Manage your postal mail and important documents from anywhere, on any device to focus on more important things.
Since 2004, Earth Class Mail has scanned more than 10 million pieces of mail and deposited over $1 billion in checks. The company has helped thousands of customers, including companies like Zapier, Reddit, and Lyft, access their postal mail 24/7, from any device. Customers get secure, searchable, and easy to forward PDFs, automatic check deposit, and integrations with popular cloud-based applications like Google Drive and Bill.com all without ever touching an envelope.
Since 2004, Earth Class Mail has scanned more than 10 million pieces of mail and deposited over $1 billion in checks. The company has helped thousands of customers, including companies like Zapier, Red...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Automatize a elaboração e a gestão de seus documentos. Junte-se a mais de 120 mil usuários em mais de 50 países, entre eles escritórios de advocacia de primeira linha e empresas F500 como a PwC.
Automação de documentos e montagem de contrato; fluxos de trabalho inteligentes, aprovações e gestão de documentos; assinatura eletrônica avançada. Tudo sob o mesmo teto com o Legito, sua área de trabalho de documentos inteligentes. Em menos de duas horas, a funcionalidade pronta para uso pode automatizar documentos que praticamente se elaboram sozinhos. Mais de 120.000 usuários em 50 países; alguns dos maiores escritórios de advocacia e empresas usam o Legito para gerenciar documentos, incluindo LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto e Societe Generale Group.
Automação de documentos e montagem de contrato; fluxos de trabalho inteligentes, aprovações e gestão de documentos; assinatura eletrônica avançada. Tudo sob o mesmo teto com o Legito, sua área de traba...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Solução de análise de documentos projetada para ajudar as empresas a gerar matrizes de conformidade, gerenciar lances, manter versões de documentos e muito mais.
Aumente a taxa de PWIN em 9,8% e economize 66,7 horas por proposta com o VisibleThread Docs. O VisibleThread devolve o controle sobre o conteúdo, ajudando a analisar e otimizar milhares de documentos com rapidez e precisão. Caso esteja triturando vários pedidos de proposta, digitalizando documentos para verificar a conformidade ou avaliando propostas quanto à clareza e consistência, o VisibleThread poderá ajudar. Entre os clientes estão a Boeing, a General Dynamics, a Northrop Grumman e nove das 15 principais contratadas do governo dos EUA.
Aumente a taxa de PWIN em 9,8% e economize 66,7 horas por proposta com o VisibleThread Docs. O VisibleThread devolve o controle sobre o conteúdo, ajudando a analisar e otimizar milhares de documentos ...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
An add-in to Word that uses plain keyboard text to create variables and optional text blocks for document automation.
A Word add-in for document assembly/automation. Use plain keyboard text to create variables. E.g., '[Client Name]' and '[Customer Address]'. Compose conditional and repeat text just as easily. Create complex documents via building blocks or via templates. Call in additional text (from signature blocks and certifications to entire documents) using DropDown Lists reflecting hundreds of your neatly organized clauses. Easy to learn. Easy to teach. 90-day free trial. Cloud version available.
A Word add-in for document assembly/automation. Use plain keyboard text to create variables. E.g., '[Client Name]' and '[Customer Address]'. Compose conditional and repeat text just as easily. Create c...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Stripo.email is an online drag-n-drop and HTML email builder.
Stripo enables 90,000+ users and teams of different industries to design responsive email templates fast without any HTML skills. Our compilation comprises 300+ free HTML email templates. Stripo is widely integrated with ESPs, email clients, including Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Constant Contact, Mailigen, Braze, GetResponse, SendGrid, eSputnik, Outlook, Gmail, etc. Stripo enables embeddable solution aka plugin. We are opened for cooperation and partnerships!
Stripo enables 90,000+ users and teams of different industries to design responsive email templates fast without any HTML skills. Our compilation comprises 300+ free HTML email templates. Stripo is w...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
No-code document automation software to turn your frequently-used forms and template documents into intelligent web forms.
No-code document assembly software to create custom webforms that populate data into your Word or PDF documents. Two steps: 1. First, create your questionnaire (like on Typeform). 2. Load your template documents and connect the questions to your documents. Add logic jumps, conditions, calculations, and formatting specifications. Then, run your workflow or share with others to generate finalized docs. Users save 90% of drafting time. Book a live demo: www.documate.org/automation/demo/
No-code document assembly software to create custom webforms that populate data into your Word or PDF documents. Two steps: 1. First, create your questionnaire (like on Typeform). 2. Load your templa...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Automação simples de documentos.
O Woodpecker converte automaticamente documentos em modelos inteligentes e padronizados sem sair do Word.
O Woodpecker converte automaticamente documentos em modelos inteligentes e padronizados sem sair do Word....
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Crie e publique facilmente documentação dinâmica do produto.
Crie, atualize, traduza, publique e mantenha facilmente a documentação do produto em uma única página. Escreva seu documento no Docsie e crie novas versões e traduções no mesmo local. Incorpore-o ao seu site com uma sequência de JavaScript e pronto! É simples assim.
Crie, atualize, traduza, publique e mantenha facilmente a documentação do produto em uma única página. Escreva seu documento no Docsie e crie novas versões e traduções no mesmo local. Incorpore-o ao se...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Gestão de documentos completa para equipes em qualquer lugar. Administre o seu negócio, um documento de cada vez.
Uma gestão de documentos tudo-em-um para ajudar indivíduos e equipes a administrar os negócios. O RevvSales é uma alternativa ao Documentos Google ou Microsoft Word, com modelos, aprovações e fluxos de trabalho mais fáceis de usar. Mais de 1.000 empresas confiam nele para a gestão de documentos. Colabore eficientemente com cada documento criado, revisado e assinado em um local central. Integre dados aos seus sistemas de registros: gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês), folha de pagamento, contabilidade. Administre o seu negócio, um documento de cada vez.
Uma gestão de documentos tudo-em-um para ajudar indivíduos e equipes a administrar os negócios. O RevvSales é uma alternativa ao Documentos Google ou Microsoft Word, com modelos, aprovações e fluxos de...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Binds the technology of EKR PIM and the EKR Orchestra method to support R&D, marketing, technical documentation, and training offices.
With precision and ease of use EKR ORCHESTRA allows you to collect and access organized, synchronized, non-duplicated information (single source of truth); categorized according to different states (draft, approved. etc) and always tracked; immediately available from all operators involved. EKR ORCHESTRA is composed of software and process, which allows to streamline the work and enhance the professionalism of the technical and marketing departments, saving time and improving the overall quality
With precision and ease of use EKR ORCHESTRA allows you to collect and access organized, synchronized, non-duplicated information (single source of truth); categorized according to different states (dr...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
With Docmosis you can quickly and easily add template based Document Generation and Reporting to any software application.
Developing software applications that generate documents and reports can be frustrating and expensive... Docmosis enables Software Developers and non-Developers to build better looking: Letters, Contracts, Statements, Invoices, Reports and more - FAST! Document templates can be created using the rich and well-known editors - Microsoft Word or OpenOffice - allowing Business Teams, Software Developers and End Users to collaborate easily when designing documents and reports.
Developing software applications that generate documents and reports can be frustrating and expensive... Docmosis enables Software Developers and non-Developers to build better looking: Letters, Contr...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
End-to-end document automation platform with a mission to liberate legal professionals from manual tasks
Bigle legal is the next-generation end-to-end document automation platform. Our mission is to transform the way law firms, real estate companies, notaries and in-house legal teams at any business create and manage documents. Our secure cloud-based platform automates your complex documents and allows you to create new contracts in under 5 minutes. Its time to say goodbye to repetitive tasks and refocus your efforts on high-value customer-centric work.
Bigle legal is the next-generation end-to-end document automation platform. Our mission is to transform the way law firms, real estate companies, notaries and in-house legal teams at any business creat...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
AXDRAFT helps enterprises draft documents 85% faster and shorten approval time by 4-7 days. Implementation time: 1-3 weeks.
AXDRAFT is a document automation and contract management system with these key advantages: (1) On-boarding: We automate your templates for you (no DIY) and launch a functioning automated process in 1-3 weeks. (2) Flexibility: Get each feature of AXDRAFT as required to supplement your existing processes or roll-out AXDRAFT per department. We accommodate your needs. (3) AXDRAFT automates documents in any language, perfect for global use by multinational corporations.
AXDRAFT is a document automation and contract management system with these key advantages: (1) On-boarding: We automate your templates for you (no DIY) and launch a functioning automated process in 1-...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes.
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes.
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes....
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Docxpresso is a software package that greatly simplifies the generation of dynamical documents in a web server.
Docxpresso is a software package that greatly simplifies the generation of dynamical documents in a web server.
Docxpresso is a software package that greatly simplifies the generation of dynamical documents in a web server....
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Web API and drag-and-drop template editor for generating PDF documents from your software and data.
Most flexible Web API and template editor for generating PDF documents from Your software, Your data. PDF Generator API allows you easily generate transactional PDF documents and reduce the development and support costs by enabling your users to create and manage their document templates using a browser-based drag-and-drop document editor. Whether you need to create invoices, packing slips, contracts or labels, we help you easily create the document templates and generate polished documents.
Most flexible Web API and template editor for generating PDF documents from Your software, Your data. PDF Generator API allows you easily generate transactional PDF documents and reduce the development...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Knak is the world's most trusted email creation platform built for enterprise marketing teams. Incredible on-brand emails - no coding.
Best suited for enterprise marketing teams (100-1000+ employees) struggling with the creation and management of on-brand emails at scale for their existing marketing campaigns. We enable anyone to build beautiful, on-brand emails that work with today's top marketing automation and sending platforms - Marketo, Eloqua, Salesforce Marketing Cloud, Pardot, Adobe Campaign, Gmail, Intercom. Bonus w/Knak Launch you can create & deploy campaigns without stopping foot inside Marketo.
Best suited for enterprise marketing teams (100-1000+ employees) struggling with the creation and management of on-brand emails at scale for their existing marketing campaigns. We enable anyone to buil...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
SmartIQ is the leading forms transformation solution for enterprise customer communications
On Demand Document Generation with Intelledox! Maximise every touch point across your customer journey. Intelledox is an Enterprise Grade Customer Communication Management Platform. Perfect for producing Proposals & Quotes, Contracts & Loan Applications, Negotiated Agreements, Statements of Advice (SOA), Insurance Policies, Customer Correspondence, Financial Reports and many more complex documents. Integrated with e-Signature platforms including DocuSign. Ask for a Demo Today!
On Demand Document Generation with Intelledox! Maximise every touch point across your customer journey. Intelledox is an Enterprise Grade Customer Communication Management Platform. Perfect for produci...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
O Templafy melhora a consistência e a produtividade da marca para documentos, apresentações e e-mails criados em grandes organizações empresariais.
O Templafy é a maneira inteligente de gerenciar, atualizar dinamicamente e compartilhar modelos de documentos de negócios e ativos de marca em toda a organização. Trata-se de uma solução que as equipes de comunicação e conformidade podem controlar, a TI pode confiar e os funcionários adoram usar. Desde a criação de uma carta de uma página até um contrato de vinte páginas, a automação inteligente por trás do Dynamics cria documentos de maneira rápida e correta, eliminando a necessidade de manter um grande número de modelos.
O Templafy é a maneira inteligente de gerenciar, atualizar dinamicamente e compartilhar modelos de documentos de negócios e ativos de marca em toda a organização. Trata-se de uma solução que as equipes...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
PDF SDK creates, modifies and converts PDF docs. It is a great tool for office and homework. It is easily integrated with other tools.
PDF SDK generates, modifies, views and converts PDF documents. It is a great tool for work in office or at home. You may easily integrate it with other utilities. It works in C#, VB NET, JavaScript, Python, and more languages. It supports watermarking, annotating, adding virtual signatures. It supports multimedia, form fields, checkboxes. It works with protected docs and can manage security permissions. It converts HTML to PDF, SVG to PDF, DocX to PDF etc. Documentations and support provided.
PDF SDK generates, modifies, views and converts PDF documents. It is a great tool for work in office or at home. You may easily integrate it with other utilities. It works in C#, VB NET, JavaScript, Py...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Quickly automate and update even the most complex legal documents without programmers. That's the Contract Express difference.
Contract Express automates your legal document creation process and ensures your documents are complete and accurate every time. With its intuitive markup, compliance, and relevancy tools, Contract Express automates and simplifies the drafting process for complex legal documents without requiring IT programmers. Generate documents by filling out dynamic, web-based forms also called questionnaires created automatically from your templates. Everyone in your organization can use with ease!
Contract Express automates your legal document creation process and ensures your documents are complete and accurate every time. With its intuitive markup, compliance, and relevancy tools, Contract Exp...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Use drag-and-drop to generate styled and ready-to-go documents in minutes.
Easily generate documents that are right every time on our drag-and-drop platform. Create dynamic forms which collect relevant information to populate documents and generate ready-to-go documents in minutes. Automate your document generation with conditional content, bulk processing, approvals, e-signature, a word add-in, and an audit trail. Join over 20 companies including Deloitte, Allianz, Cayton Utz, and Telstra to automate decision-making, workflows, and document generation.
Easily generate documents that are right every time on our drag-and-drop platform. Create dynamic forms which collect relevant information to populate documents and generate ready-to-go documents in mi...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Provation procedure documentation software is used in 2,500 sites, including 42 of the top 50 hospitals for gastroenterology.
Designed specifically for hospitals and ambulatory surgery centers, Provation MD overcomes common documentation challenges with its structured reporting and coding to drive optimal reimbursement, compliance and quality reporting and high physician adoption. On-premise Provation MD integrates with existing EHRs and has the medical content and technology for your complete documentation needs. Provation MD is trusted in 42 of the top 50 hospitals for gastroenterology (GI) and GI surgery.
Designed specifically for hospitals and ambulatory surgery centers, Provation MD overcomes common documentation challenges with its structured reporting and coding to drive optimal reimbursement, compl...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Digital workspace for contract workflow automation for lawyers.
Avokaado is a digital workspace for contract workflow automation. Create templates, draft, share and negotiate documents, approve and sign - all in one platform.
Avokaado is a digital workspace for contract workflow automation. Create templates, draft, share and negotiate documents, approve and sign - all in one platform....
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Universal Document Viewer With Annotations & Web Scanning Integrates Seamlessly With Microsoft SharePoint And Office 365
More than a basic viewer, Fotopia Viewer is a fully-integrated system that gives users a powerful store of precision tools to allow annotations, signatures, stamps, redactions, and notes to be securely added to files without altering or impacting on the primary document. This expands the scope of SharePoints already extensive functionality repertoire by radically improving the ability to collaborate with fellow users across the working environment.
More than a basic viewer, Fotopia Viewer is a fully-integrated system that gives users a powerful store of precision tools to allow annotations, signatures, stamps, redactions, and notes to be securely...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Easy to use drag&drop e-mail editor. Create and organize beautiful html email templates with your team in one place.
We believe we have created easy to use and intuitive drag and drop email editor there is. Whether you just need to quickly create beautiful html email template or you need to create and organize your email templates with your team in one place.
We believe we have created easy to use and intuitive drag and drop email editor there is. Whether you just need to quickly create beautiful html email template or you need to create and organize your e...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Transforme seus processos centrados em documentos e capacite os usuários de negócios com a geração e automação de documentos.
O produto inovador e intuitivo de geração e automação de documentos do Xpertdoc permite simplificar, otimizar e automatizar processos consistentes para criação, geração, gerenciamento, entrega, armazenamento e assinatura eletrônica de melhores documentos, mais rapidamente, resultando em comunicações aprimoradas, processos de negócios acelerados, aumento da produtividade e dependência reduzida de TI. Além disso, oferece integrações às principais plataformas de CRM e sistemas principais da empresa, como planejamento de recursos empresariais (ERP na sigla em inglês), CPQ, ECM e muito mais.
O produto inovador e intuitivo de geração e automação de documentos do Xpertdoc permite simplificar, otimizar e automatizar processos consistentes para criação, geração, gerenciamento, entrega, armazen...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Document generation solution that enables users to upload, convert, save, and export Word, PDF and other documents to HTML.
Instantly convert your text to HTML. Paste your text or upload and convert your Word, PDF and other documents to clean HTML. Easily remove code you dont need with two clicks. Try it now Supercharge your workflow by saving your cleanup options to a template. Export your HTML to Word or PDF. Create email signatures and with logos. Get extra options in the Visual Editor like more fonts and a spellchecker. Resize the windows to suit your needs. Save and open your files from any browser.
Instantly convert your text to HTML. Paste your text or upload and convert your Word, PDF and other documents to clean HTML. Easily remove code you dont need with two clicks. Try it now Supercharge you...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Visual PDF template editor and PDF filling API for developers.
Makes it easy for programmers to fill out and generate PDFs. We provide a visual PDF template editor and PDF filling API.
Makes it easy for programmers to fill out and generate PDFs. We provide a visual PDF template editor and PDF filling API....
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
ActiveDocs provides powerful and flexible document automation software for the world's biggest and brightest companies.
ActiveDocs is a global provider of document automation software. Our software helps large organizations with document generation and associated processes. To that end, we provide our customers with award-winning tools, resources, and training which together let them design and maintain their document automation solution internally. Template design is intuitive, taking place in Microsoft Word this makes it non-codey. Business users can work on templates without involving IT developers.
ActiveDocs is a global provider of document automation software. Our software helps large organizations with document generation and associated processes. To that end, we provide our customers with aw...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders.
Oracle Documaker is the most widely-used Enterprise Document Automation (EDA) solution. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders, when and how they want them whether by print, email, text messaging, social media, or any other format. A rules-driven system, Oracle Documaker automates documents, improving communications and customer service while achieving higher levels of efficiency and reduced cost.
Oracle Documaker is the most widely-used Enterprise Document Automation (EDA) solution. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders, whe...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Build advanced forms and merge data captured from any source to a custom Word Document template or PDF.
SYNTAQ is an advanced no-code online form builder and data collection tool that allows users to merge data captured from any source and merge the data into custom Word document templates or PDF's. Using SYNTAQ's powerful API you can connect to 3rd party workflow apps like Zapier and MS Flow to create simple or complex workflows. Users can access all these amazing tools from their very own custom branded portal. No longer do you need to sign up to both a form tool or document merge solution.
SYNTAQ is an advanced no-code online form builder and data collection tool that allows users to merge data captured from any source and merge the data into custom Word document templates or PDF's. Usin...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Smart template driven document creation, document automation, corporate design management and template management.
Smart template driven document creation and automation, (MS Word) document template management, Corporate Identity compliance, High volumes of document output, document creation on the go with the app and so much more. Integrate us, use us as standalone or work as partners. SmartDocuments has over 20 years experience in the document creation business.. We have offices in Germany and Sweden. We help Governments, large industries, Tech companies such as Philips and many more to work smarter.
Smart template driven document creation and automation, (MS Word) document template management, Corporate Identity compliance, High volumes of document output, document creation on the go with the app ...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
A tool for creating PDF documnets and PDF document binders used by law firms.
A tool for creating PDF documnets and PDF document binders used by law firms.
A tool for creating PDF documnets and PDF document binders used by law firms....
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Doc2 improves the document life cycle; from document creation through to eSigning and storage. The perfect solution for SME businesses.
Doc2 improves the document life cycle; from document creation through to eSigning and storage. The perfect solution for SME businesses.
Doc2 improves the document life cycle; from document creation through to eSigning and storage. The perfect solution for SME businesses....
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Document and Process Automation with LegalForms
A trusted technology portal enabling lawyers to draft documents faster and complete routine tasks quicker. Create your customized legal document in 5 minutes. Book an appointment in less than 1, E-notarize documents, and plenty more.
A trusted technology portal enabling lawyers to draft documents faster and complete routine tasks quicker. Create your customized legal document in 5 minutes. Book an appointment in less than 1, E-nota...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Improve customer communications and document processes with real-time document generation tool.
Web-based on-demand document generation tool with version control and template interpreting functionality.
Web-based on-demand document generation tool with version control and template interpreting functionality....
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Efficiently create, deliver, eSign, and store your company's forms and documents on one simple secure online platform.
Electronic signatures and document management for customized documents, including agreements, quotes and anything else. Eliminate data entry from paper forms. We help you reduce expenses and increase revenue. No up-front fee in most cases. Turn your physical filing cabinet into a digital, cloud based filing system accessible anywhere! DocuFirst creates, collects, and stores documents from your customers' information.
Electronic signatures and document management for customized documents, including agreements, quotes and anything else. Eliminate data entry from paper forms. We help you reduce expenses and increase ...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração
Automate business documents generation from existing templates by populating XML-JSON-Excel, Enterprise apps, and databases data.
DIY document generation system for business users to create documents from existing PDF and Word templates. #Interactive Generation: System auto-generates fillable forms (web forms) from your templates. You can also share them with external audiences. #Bulk Generation: Populate Excel, XML, and JSON data into a template for generating thousands of documents in few seconds. #On-Demand Generation: Integrate with CRM, ERP, and other Enterprise apps to generate documents on click of a button.
DIY document generation system for business users to create documents from existing PDF and Word templates. #Interactive Generation: System auto-generates fillable forms (web forms) from your templates...
  • Modelos
  • Assinatura digital
  • Processamento de lotes
  • Múltiplos formatos de edição
  • Rastreamento de interações
  • Colaboração