25 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
Faça sua pequena empresa parecer maior. O Jobber ajuda empresas de serviços domésticos a cotar, agendar, faturar e receber pagamentos mais rapidamente.
Faça sua pequena empresa parecer maior com o software de serviço doméstico da Jobber. O Jobber ajuda milhares de empresas a melhorar e expandir seus negócios. Não importa onde você esteja, faça cotações, agende e fature trabalhos; otimize rotas, monitore e distribua equipes; alerte e comunique-se com os clientes; sincronize o produto automaticamente com seu software de contabilidade, tudo em um só lugar. Você será pago mais rapidamente e parecerá mais profissional do que nunca. Além disso, o suporte dedicado gratuito da Jobber o ajudará em todas as etapas.
Faça sua pequena empresa parecer maior com o software de serviço doméstico da Jobber. O Jobber ajuda milhares de empresas a melhorar e expandir seus negócios. Não importa onde você esteja, faça cotaçõe...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
Um aplicativo para pequenas empresas. Programe tarefas, crie cotações e faturas, preencha formulários de saúde e segurança e até aceite pagamentos com cartão de crédito.
O ServiceM8 destina-se a pequenas empresas de serviços com menos de 30 funcionários. Gestão de orçamentos, agendamento, faturamento, programação de manutenção, geração de relatórios de segurança, clientes e muito mais. Reduza o tempo de administração enviando faturas diretamente para o Quickbooks Online ou o Xero. O ServiceM8 é simples de usar, rápido de implementar e oferece uma avaliação gratuita. Por que não experimentar hoje?
O ServiceM8 destina-se a pequenas empresas de serviços com menos de 30 funcionários. Gestão de orçamentos, agendamento, faturamento, programação de manutenção, geração de relatórios de segurança, clien...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
Adicione agendamento, distribuição, estoque, entre outros recursos, ao QuickBooks com o Smart Service, um software para os negócios de serralheria.
Usando o QuickBooks para gerenciar as finanças da empresa? Incremente-o com o Smart Service, o complemento do QuickBooks que trata de agendamento, distribuição, estoque, cobrança, gestão de clientes, ordens de serviço e todas as outras necessidades enfrentadas pelo moderno negócio de serralheria. Substitua pranchetas e arquivos físicos por um sistema móvel e digital que otimiza as operações, elimina desperdícios e aumenta os resultados.
Usando o QuickBooks para gerenciar as finanças da empresa? Incremente-o com o Smart Service, o complemento do QuickBooks que trata de agendamento, distribuição, estoque, cobrança, gestão de clientes, o...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
Um dos principais softwares para administrar toda uma empresa, o FieldEdge ajuda a economizar tempo e ganhar mais dinheiro!
Esse software de gestão de trabalho de campo para administrar toda a empresa é aquele que o proprietário, a equipe do escritório e os técnicos realmente acham útil! Acompanhe histórico de clientes, distribuição, finanças, acordos de serviço e muito mais. Classificado como um dos melhores entre os contratados, o FieldEdge economiza mais de 20 horas por semana do pessoal do escritório com integração rápida ao Quickbooks, dando fim às entradas duplicadas! O aplicativo móvel fornece aos técnicos todas as informações necessárias para prestarem o atendimento ao cliente e serem mais eficientes no local.
Esse software de gestão de trabalho de campo para administrar toda a empresa é aquele que o proprietário, a equipe do escritório e os técnicos realmente acham útil! Acompanhe histórico de clientes, dis...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
Service Fusion helps locksmiths impress customers, reduce employee headaches, and get paid faster, without breaking the bank.
Service Fusion helps locksmiths streamline operations, impress customers, and get paid faster, without breaking the bank. Our complete service management solution is easy to use and includes "fantastic customer support"...or so our customers say! The Service Fusion platform offers lightning-fast work order entry, intelligent scheduling and dispatching, real-time field worker communication and more.
Service Fusion helps locksmiths streamline operations, impress customers, and get paid faster, without breaking the bank. Our complete service management solution is easy to use and includes "fantastic...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
O Tradify é um software de gestão de trabalho de campo desenvolvido para empresas de serviços. Faça cotações, agende, monitore e fature em qualquer lugar.
O Tradify é um aplicativo de gestão de trabalho de campo tudo-em-um, projetado para ajudar empresas de serviços com 1-20 funcionários a controlar a administração. Cotações, estimativas, faturas, quadros de horários, gestão de trabalho de campo, pedidos de compra, agendamento e geração de relatórios de trabalho. O Tradify lida com tudo com facilidade. Mais de 12 mil eletricistas, encanadores, profissionais de climatização, construtores e outras profissões em todo o mundo usam o Tradify. Os clientes e suas equipes usam o Tradify porque é rápido de configurar e fácil de usar.
O Tradify é um aplicativo de gestão de trabalho de campo tudo-em-um, projetado para ajudar empresas de serviços com 1-20 funcionários a controlar a administração. Cotações, estimativas, faturas, quadro...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
Gerencie o cronograma de seu negócio de serviços, monitore trabalhos em tempo real, crie faturas e cotações, receba pagamentos e conheça os dados estatísticos.
O Workiz ajuda milhares de profissionais de trabalho de campo a executar operações mais lucrativas. Serralheiros, eletricistas, faz-tudos, encanadores, etc. usam o Workiz para receber pagamentos, ganhar trabalhos e obter avaliações positivas. Acompanhe todos os aspectos do seu negócio, desde o agendamento até o faturamento em tempo real, receba pagamentos, elimine o roubo de funcionários, aumente a eficácia da publicidade e crie relatórios no computador, tablet ou celular. A equipe ajuda você a configurar e ver resultados em apenas alguns dias.
O Workiz ajuda milhares de profissionais de trabalho de campo a executar operações mais lucrativas. Serralheiros, eletricistas, faz-tudos, encanadores, etc. usam o Workiz para receber pagamentos, ganha...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
Geo é um software de gestão de trabalho de campo baseado na nuvem. Ele agenda a equipe e produz planilhas de trabalho e faturas em qualquer lugar.
Geo é gestão de trabalho de campo facilitada. As empresas podem gerenciar facilmente trabalhadores móveis, agendar e rastrear trabalhos em tempo real, cotar no local e faturar no mesmo dia. O Geo permite que a equipe de escritório e os funcionários de campo colaborem e compartilhem informações de trabalho em tempo real, evitando entradas duplas e erros dispendiosos, usando dispositivos inteligentes já disponíveis. Isso significa menos tempo gasto com administração, maior lucratividade e clientes mais satisfeitos. Avaliação gratuita de 7 dias disponível.
Geo é gestão de trabalho de campo facilitada. As empresas podem gerenciar facilmente trabalhadores móveis, agendar e rastrear trabalhos em tempo real, cotar no local e faturar no mesmo dia. O Geo permi...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
Software premiado de contabilidade de gestão de trabalho de campo com distribuição, rastreamento de equipamentos, agendamento e muito mais.
Substitua o QuickBooks e outras conexões pelo programa de software ONE, que faz tudo; contabilidade, certificado, folha de pagamento, programação, mapeamento GPS, vendas e marketing, estoque e mais. O Total Office Manager é um software premiado que vem aprimorando milhares de empresas desde 2004. Torne-se mais eficiente e lucrativo solicitando um teste grátis.
Substitua o QuickBooks e outras conexões pelo programa de software ONE, que faz tudo; contabilidade, certificado, folha de pagamento, programação, mapeamento GPS, vendas e marketing, estoque e mais. O ...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
Crie e obtenha controle de seu negócio de trabalho de campo com uma plataforma fácil e completa que toda a sua equipe aprovará.
O FieldPulse é uma nova maneira para os proprietários e gerentes de negócios de trabalho de campo administrarem facilmente as operações. Com o foco em ser absolutamente fácil para toda a equipe usar tanto em campo quanto no escritório, o FieldPulse assegura que o usuário esteja no controle de um negócio profissional, rápido, preparado e lucrativo. Controle o cronograma de trabalho, fique em contato com suas equipes e clientes e assegure a qualidade e a experiência boca a boca que seus clientes esperam. É uma solução completa.
O FieldPulse é uma nova maneira para os proprietários e gerentes de negócios de trabalho de campo administrarem facilmente as operações. Com o foco em ser absolutamente fácil para toda a equipe usar ta...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
A combination of customizable back-office system and mobile app with offline mode, invoicing integration, and scheduling planner.
Eworks Manager is the perfect software for companies with technicians out in the field. Our Job Management System allows you to control, manage and track all information relating to your staff, jobs, estimates and quotes, invoices, customers and so much more. With Eworks Managers Job Management System, you can have total control over your business. Our system is designed to help you manage and track all aspects of your business, from your employees to your jobs and so much more.
Eworks Manager is the perfect software for companies with technicians out in the field. Our Job Management System allows you to control, manage and track all information relating to your staff, jobs, e...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
Service and customer management software for locksmith and security companies for stand alone and sync with QuickBooks USA and Canada.
Enable your small to medium-enterprise level service business to run more efficiently and effectively with High 5 Software so you can 'Run a Better Service Business. Better manage dispatch, inventory, work orders, scheduling, and customer details and history all in one place. Automated email and mobile technician products to improve operations. SME delivers an affordable and complete service & inventory management solution for all aspects of Locksmith companies
Enable your small to medium-enterprise level service business to run more efficiently and effectively with High 5 Software so you can 'Run a Better Service Business. Better manage dispatch, inventory,...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
Manage your business from the app. Take and receive bookings, send estimates, invoices, get paid. Reduce your admin - 14-Day Free Trial
The way you think about operating your locksmith business will never be the same. Send estimates and invoices remotely from the palm of your hand. Take credit cards, venmo, cash app, zelle, ACH and checks. Get FREE leads in your local area. Let customers download the SendWork client app and book instantly. Send en-route notifications and communicate directly. Assign jobs to workers, GPS and time tracking. Gain repeat and loyal customers and grow your business. $19.99/Mo
The way you think about operating your locksmith business will never be the same. Send estimates and invoices remotely from the palm of your hand. Take credit cards, venmo, cash app, zelle, ACH and...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
Schedule jobs via timeslots and the GPS tracking allows for effective and efficient dispatch of field workers.
Schedule jobs via timeslots and the GPS tracking allows for effective and efficient dispatch of field workers. Tryoup is a powerful tool for field service businesses. You can connect with your field workers, allocate the best person for a job and increase your customer service response time. Tryoups dispatch board allows you to easily select a time slot and a team member to carry out the job.
Schedule jobs via timeslots and the GPS tracking allows for effective and efficient dispatch of field workers. Tryoup is a powerful tool for field service businesses. You can connect with your field wo...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
Web-based solution that provides field service management through CRM, accounting, billing, maps and more.
Web-based solution that provides field service management through CRM, accounting, billing, maps and more.
Web-based solution that provides field service management through CRM, accounting, billing, maps and more....
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
Manage staff on the move and customers with ease, with one revolutionary field service management software!
OctopusPro is a job management software for any field service provider or contractor. The OctopusPro app can be used by your field workers anywhere, anytime, even offline. Together the OctopusPro software and app help you reduce administrative and operational costs, increase conversions and customer retention, and improve communication between your office, field workers, and customers.
OctopusPro is a job management software for any field service provider or contractor. The OctopusPro app can be used by your field workers anywhere, anytime, even offline. Together the OctopusPro soft...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
Service dispatch software with real time tracking, fully customizable report center, and credit card processing features.
Service dispatch software with real time tracking, fully customizable report center, and credit card processing features.
Service dispatch software with real time tracking, fully customizable report center, and credit card processing features....
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
Workforce optimization software that helps with the management of team communication, scheduling, attendance, location, task and more.
Genio is the #1 Productivity App designed for the millions of Teams who are always on the go. We make Team Scheduling, Chat, Attendance with Face ID, Location, and Task Management a breeze. Join free. Now all work teams, managers, supervisors, and staff can be easily connected inside the Genio platform. In a few clicks, you can sign-up team members, create group chats, schedule shifts, assign tasks, track location.
Genio is the #1 Productivity App designed for the millions of Teams who are always on the go. We make Team Scheduling, Chat, Attendance with Face ID, Location, and Task Management a breeze. Join free. ...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
FieldSurf

FieldSurf

(0 avaliações)
Streamlines any service business, improves your dispatching & scheduling, billing, inventory control & technician tracking.
Streamlines any service business, improves your dispatching & scheduling, billing, inventory control & technician tracking.
Streamlines any service business, improves your dispatching & scheduling, billing, inventory control & technician tracking....
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos
CodeSource

CodeSource

(0 avaliações)
Code retrieval solution for locksmiths. Supports custom codes, customer database, key blank cross reference on 30 manufacturers, etc.
Code retrieval solution for locksmiths. Supports custom codes, customer database, key blank cross reference on 30 manufacturers, etc.
Code retrieval solution for locksmiths. Supports custom codes, customer database, key blank cross reference on 30 manufacturers, etc....
SuperKey9

SuperKey9

(0 avaliações)
Master keying systems designing and management tool for locksmiths.
Master keying systems designing and management tool for locksmiths.
Master keying systems designing and management tool for locksmiths....
KBX On Line

KBX On Line

(0 avaliações)
Key blank cross reference and management solution that groups blanks with their equivalents.
Key blank cross reference and management solution that groups blanks with their equivalents.
Key blank cross reference and management solution that groups blanks with their equivalents....
Autotel

Autotel

(0 avaliações)
A tool that helps locksmiths by consolidating vehicle key information, key blank usage, and pricing.
A tool that helps locksmiths by consolidating vehicle key information, key blank usage, and pricing.
A tool that helps locksmiths by consolidating vehicle key information, key blank usage, and pricing....
A tool that allows locksmiths to create master key systems with 4, 5, 6, and 7 pin locks.
A tool that allows locksmiths to create master key systems with 4, 5, 6, and 7 pin locks.
A tool that allows locksmiths to create master key systems with 4, 5, 6, and 7 pin locks....
ServiceLine

ServiceLine

(0 avaliações)
Designed for home service professionals to manage their work in the field.
Designed for home service professionals to manage their work in the field. Anywhere from tracking your marketing campaign, conversion rate, inventory management, dispatching & scheduling to knowing your job profitability for each jobs and figuring out your net profit, ServiceLine handles it all for you and provides you with all the important data at your fingertips, so that you can make smarter decisions for your business.
Designed for home service professionals to manage their work in the field. Anywhere from tracking your marketing campaign, conversion rate, inventory management, dispatching & scheduling to knowing you...
  • Gestão de expedição
  • Agendamento
  • Acesso para Celular
  • Gestão de estoques
  • Cobrança e faturamento
  • Processamento de pagamentos