33 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
ISL Light é uma solução de desktop remota baseada na Internet que permite acessar e controlar qualquer computador com Windows, Mac ou Linux em segundos, a partir de qualquer computador ou dispositivo móvel ou fornecer suporte técnico específico para usuários de dispositivos móveis. Licença para diversas plataformas, segura, com compartilhamento de tela em alta velocidade, baseada na nuvem ou no local. As sofisticadas opções de personalização permitem que você renomeie o software para identidade corporativa própria e aplique medidas de segurança avançadas. Saiba mais sobre o ISL Light Remote Desktop O software de suporte remoto ISL Light permite controlar um computador remoto ou dispositivo móvel. É multiplataforma, segura, rápida e personalizável. Saiba mais sobre o ISL Light Remote Desktop
O TeamViewer conecta qualquer PC, servidor ou dispositivo a qualquer plataforma globalmente em poucos segundos. Disponível em mais de 30 idiomas, o TeamViewer é um dos fornecedores mais populares do mundo de software de controle remoto e reunião online, alcançando mais de um bilhão de dispositivos. Ele tem foco em tecnologias baseadas na nuvem para ativar o suporte online, colaborando em tempo real em todo o mundo com um portfólio de produtos expandido, incluindo ITBrain (antimalware), Monitis (sistema de monitoramento de página web) e Blizz (colaboração online). Conecte-se a qualquer PC ou servidor ao redor do mundo em poucos segundos. Controle remotamente o PC de um parceiro como se você estivesse sentado na frente dele.
O ConnectWise Control (anteriormente, ScreenConnect) é uma solução de suporte remoto totalmente funcional. O software oferece a capacidade de visualizar e controlar dispositivos remotamente de qualquer lugar em que haja uma conexão com a Internet. Como técnico, independentemente de dar suporte principalmente a computadores pessoais de clientes ou a uma enorme infraestrutura corporativa, a capacidade de resolver problemas de maneira eficaz e rápida permite economizar tempo e melhorar a satisfação do cliente. O ConnectWise Control oferece a capacidade de exibir e controlar dispositivos de qualquer lugar em que haja conexão com a Internet.
A AnyDesk foi fundada na Alemanha em 2014, seu exclusivo software de acesso remoto à área de trabalho foi baixado por mais de 100 milhões de usuários em todo o mundo e mais 5 milhões são adicionados a cada mês. O software é baseado em um exclusivo codec proprietário, o DeskRT, que permite colaboração virtualmente livre de latência no final do corredor ou do outro lado do mundo e também para conexões de internet com pouca largura de banda. A empresa está entre as 50 que mais crescem na Alemanha. O AnyDesk é o software de área de trabalho remota mais rápido do mundo, ideal para compartilhamento de área de trabalho, suporte remoto e apresentação na internet.
O Zoho Assist, uma solução individual para suporte remoto, compartilhamento de tela e acesso remoto que ajuda você a acessar a área de trabalho remota dos clientes ou compartilhar telas e gerenciar computadores autônomos com facilidade. Comece hoje mesmo com um dos softwares mais seguros, confiáveis ​​e acessíveis do setor. Não requer instalação prévia. Suporte multiplataforma disponível. Funciona em vários dispositivos. Suporta todos os principais proxies da Internet e firewalls. O Zoho Assist fornece uma interface de usuário simples e direta para conectar-se a computadores remotos em qualquer lugar do mundo.
O Splashtop Business Access é uma solução de área de trabalho remota para profissionais de negócios e pequenas equipes. Acesse os próprios computadores de outro computador ou dispositivo móvel. Inclui aplicativos gratuitos para iOS e Android. Os recursos do Splashtop Business Access incluem: + Preço imbatível (economize até 90% em comparação com outras soluções similares de área de trabalho remota). + Alto desempenho. + Acesso a partir de qualquer dispositivo. + Transferência remota de arquivos. + Impressão remota. + Ativação remota. + Segurança robusta. Comece com uma avaliação gratuita! O Splashtop Business Access é uma solução de área de trabalho remota para profissionais e equipes de negócios. Centralize a gestão de acesso remoto dos usuários.
Acesso remoto e suporte fáceis. Assistência remota ilimitada sob demanda por apenas US$ 99/ano e planos de acesso remoto autônomo a partir de US$ 99/ano para 10 computadores, tornando o dualmon o líder de preços em soluções de acesso remoto. Nenhuma instalação é necessária para que os usuários obtenham assistência. Inclui 10 assentos para representantes de suporte e sessões ilimitadas. Cobranding personalizado, gravação de sessão, transferência de arquivos, impressão remota, diagnóstico remoto, geração de relatórios de uso e muito mais. Faça uma avaliação gratuita de duas semanas. Uma solução segura baseada na Internet para acesso e suporte remoto sob demanda. Conecte-se em qualquer lugar, usuários e implantações ilimitados.
O VNC Connect é um software de compartilhamento de tela que permite resolver problemas, ajudar pessoas e trabalhar remotamente. O VNC Connect é um software de compartilhamento de tela que permite resolver problemas, ajudar pessoas e trabalhar remotamente.
Acesso remoto ao seu computador e Mac de qualquer lugar, mesmo do iPhone ou iPad. Ofereça suporte a vários computadores remotos em tempo real. Mantenha-se conectado ao seu computador em casa ou no escritório sem precisar comutar. Gerencie facilmente seus arquivos, transfira dados e imprima documentos remotamente. Convide os associados a acessar temporariamente o computador para trabalhar em apresentações e documentos, entre outros, em tempo real. O RemotePC é uma solução de acesso remoto que permite que os usuários acessem seus respectivos computadores ou Macs de qualquer lugar, inclusive de dispositivos móveis.
Gerencie e monitore vários sistemas simultaneamente em uma LAN, WAN e Internet. O NetSupport Manager combina controle remoto seguro a partir de um computador, laptop, tablet ou smartphone. Monitore vários sistemas em uma única ação, forneça suporte remoto prático, colabore e até grave ou reproduza sessões. Quando necessário, reúna o estoque de hardware e software em tempo real, monitore os serviços e até visualize a configuração do sistema remotamente para ajudar a resolver problemas rapidamente. Fornece uma solução única para suporte remoto: a partir de um desktop, laptop, tablet ou smartphone, monitore vários sistemas ao mesmo tempo.
A secure internal communication app connecting all employees with focus on employee experience, micro learning and community building. NEWSFEED Through targeted communications, keep all employees informed of company news in real time CHAT Individually, in Groups or Teams, instantly and securely exchange messages, files or surveys through Instant Messaging LEARN Easily create engaging multimedia content. Enhance learning and make transfer knowledge fun. A secure internal communication app connecting all employees with focus on employee experience, micro learning and community building.
Instantly work on your files, programs and network just as if you were at your desk. GoToMyPC's remote access solution allows you to remotely access your computer from any location with maximum speed and security. Web-based remote access solution that makes it simple and secure to access your computer from anywhere.
Plataforma de gestão de solicitação de atendimento com ferramentas integradas, que ajuda empresas a gerenciarem datacenters, infraestrutura de TI e outras áreas de maneira eficiente e econômica. Oferece gestão de tickets, time, contrato, acesso remoto, monitoramento e outros a melhorar a produtividade e controle em provedores de serviço, software house e áreas de TI. Organize fluxos de tickets de outras áreas de sua empresa, use como Shared Services e canal omnichannel simplificando sua vida. Plataforma em gestão de solicitação atendimento a cliente com ferramentas integradas, ajuda empresas de maneira eficiente e econômica
Remote Utilities is remote desktop software for secure access to workstations, servers and laptops over a LAN and via the Internet. You can view the remote PC screen and control its mouse and keyboard as if you were sitting right in front of the PC. With RU you can provide technical support to your customers and help your friends and family members. The program is free for business and personal use for up to 10 remote PCs. A remote desktop software that lets you remotely access LAN PCs and provide remote support over the Internet.
SQ provides Hospitality and General Public PC's with secure, locked down, customizable software. Protects against hacks and viruses, malware, wipes out every session without intervention. Offer Free Access, Time Increment Access, or Charge for access (accepts credit card, prepaid card ), payment portal. SQ also promotes a property's internal and external offerings by showcasing them directly on the desktop home screen. Secure, customizable, locked down proprietary software that wipes clean every session. Offer Free Access, Time, or Charge for use.
Chimpa MDM is an EMM (Enterprise Mobility Management) solution that is able to guarantee the control of mobile devices, IFPs and VRs visors because: streamlines management of iOS, iPadOS, tvOS and Android devices with zero-touch deployments; is an Android Enterprise validated solution and it's also completely integrated with Apple services; supports BYOD, COBO, COPE, single purpose device managements (COSU); let IT Admins to manage privacy, policies, apps/content deployment with an easy UX. Chimpa MDM is an EMM crossplatform solution that allows to manage, monitor and protect the mobile devices in schools and business.
Iperius Remote is software to provide remote assistance or remote access anytime and anywhere. Low latency and fast data transmissions are guaranteed and allow to work fast as if you are present locally. It's an easy-to-use, scalable and secure remote software and allows connection to any unattended devices. Iperius Remote has also an unbeatable price and fully customizable with your brand. Remote support solution that helps businesses with automatic access, security, file transfer, connections and more.
MyCloudIT is a turnkey automation and management solution that delivers desktops and applications in Microsoft Azure in 90 mins. Move to the cloud quickly and simply with remote desktop services (RDS) technology on Microsoft Azure Infrastructure-as-a-Service. Once in the cloud, optimize for cost and performance with intelligent automation and monitoring tools that allow for total cloud management from a single pane of glass. MyCloudIT is a turnkey automation and management solution that delivers desktops and applications in Microsoft Azure in 90 mins.
Amazon spaces is a virtual desktop solution with remote access capabilities that assist employees with collaboration and file sharing Amazon spaces is a virtual desktop solution with remote access capabilities that assist employees with collaboration and file sharing
Supremo is a lightweight software to remote control PCs/servers and host Meetings. It doesnt need configuration of router or firewalls and can be installed as a service to perform unattended access. Supremo is designed for unlimited installs on unlimited number of PCs and allows multiple connections just through the exchange of ID and password. It is a secure app thanks to TLS 1.2 cryptographic protocol and can also be customized with your brand/logo. Free for personal use. An easy-to-use remote support and access software that lets you securely connect your smartphone and tablet to PCs and servers.
Whether its to address remote working needs, ease IT headaches or keep your business operational when it matters most, our desktop as a service platform FastDesk is the perfect solution. With UKFasts specialist tech support, DaaS management and security expertise, our desktop as a service allows you to reduce reliance on your tech team and safeguard your data. Gain instant, secure access to your workplace desktop and applications. Allows virtual access to your desktop and applications.
Make it easy for employees to access all their files and applications and work remotely from any location or device in a secure and scalable environment with solutions from VMware and Softchoice. We can help you set up, manage, secure, and optimize IT performance for your remote workforce using VMware solutions. Explore how solutions like VMware Horizon 7 and Workspace ONE can make your IT staff more efficient, save your company money, and maximize your companys end user experience. Make it easy for employees to work remotely from any location or device in a secure environment with solutions from VMware & Softchoice
On-premise cross-platform remote desktop software that lets businesses manage administration, education & training via remote sessions. On-premise cross-platform remote desktop software that lets businesses manage administration, education & training via remote sessions.
(0 avaliações)
Ver perfil
TimesManager is a time & expense tracking solution designed with all the capabilities you need to enhance client communication, reduce recording inaccuracies, increase productivity, and generate bigger profits for your company. Save time and generate invoices faster than ever with one-click billing and email them directly to your clients in the office or on the go with our mobile app. Try out a free 30 day trial for yourself on our website today! A cloud-based hub for time-tracking, overseeing projects, calendaring, documents, and handling your business processes.
(0 avaliações)
Ver perfil
EuVantage is a patented SaaS-based AIOps platform for End User Computing infrastructures that simplifies the management and delivery of virtualized desktops and applications, whether hosted on private or public cloud. Its unique differentiator is its analytics, the cross-domain visibility and correlation it generates and the overall end-user-centric approach, which results in up to 70% reduction in Mean-Time-To-Resolution (MTTR). EuVantage delivers an analytics-based end-user centric cross-doma EuVantage is a SaaS-based AIOps platform for End User Computing that helps in the management and delivery of virtual desktops & apps.
(0 avaliações)
Ver perfil
Holistic suite of products for remote monitoring and management of systems across Windows, UNIX/Linux, OpenVMS, IBM i (AS/400), IBM AIX, HP-UX and Sun Solaris. Bridge legacy and modern platforms with integrated user account management (IAM - identity and privileged access management) and distributed file management. Set up automated alarms, thresholds, reporting and intelligent auditing requirements. Least privilege access with integrated audit log enables sysadmins to help desk users to use SEM Customizable tools for monitoring and managing systems, administering user accounts and auditing security in one single screen.
(0 avaliações)
Ver perfil
Never miss an important event on your Windows systems. As soon as something happens, you will receive a notification and you can react immediately, even when youre on the road. You have access from everywhere simply over your browser. Manage your systems from your Smartphone, Tablet, Notebook or from your Desktop PC. Get more out of your systems by identifying and fixing performance bottlenecks. Just a few mouse clicks is all it takes. Setup takes less than five minutes. Manage and monitor your Windows. Anytime. Anywhere. Free. Manage your systems from your Smartphone, Tablet, Notebook or your Desktop.
(0 avaliações)
Ver perfil
shopfloor.io is an Industrial IoT application for cloud or on-premises operation with which you can connect your systems, products and employees and visualize all relevant data in well-structured cockpits. Either as the foundation of a scalable and secure industry 4.0 system architecture or by connecting to your existing infrastructure. Tapping into the IoT potential of your machinery creates added value for the manufacturer, the operator and the end-users of the equipment. shopfloor.io is an Industrial IoT application, which connects and visualizes your machinery, products and employees.
(0 avaliações)
Ver perfil
The French publisher Jalios is offering its JCloud solution for communicating and collaborating in teleworking for free for 3 months with no commitment: videoconferencing, webchat, coding of office documents, collaborative spaces, blogs, etc. Jalios is offering its JCloud solution for communicating and collaborating remotely for free for 3 months with no commitment.
(0 avaliações)
Ver perfil
Onboard remote users faster with multi-level security. Onboard remote users faster with multi-level security.
(0 avaliações)
Ver perfil
Helps organizers manage time and document outcomes during remote meetings. Helps organizers manage time and document outcomes during remote meetings.
(0 avaliações)
Ver perfil
DocSpace Online is a PDF tool application that anyone can use in their favorite browser, on virtually any computer, tablet, or phone. DocSpace Online comes complete with a user-friendly interface, including easy to use drag-and-drop functionalities. Convert to-and-from PDF, combine PDFs, compress PDFs, make PDFs accessible, and more in just a few clicks. DocSpace Online is a PDF tool application that anyone can use in their favorite browser, on virtually any computer, tablet, or phone.
(0 avaliações)
Ver perfil
WorkDesk is Virtual Desktop Management System which helps you provide Virtual Desktop in AWS Cloud at fraction of the Cost. It provides number of benefits in Work From Home situation where companies are struggling on different fronts to manage the Remote Work & keep the business Continuity. Virtual desktop management system that helps you provide virtual desktops in AWS Cloud.