18 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
O SurveySparrow permite transformar pesquisas em conversas. Com uma interface de conversação, o SurveySparrow permite que os usuários criem e compartilhem pesquisas altamente envolventes e inteligentes que oferecem uma experiência de bate-papo. As pesquisas recorrentes do SurveySparrow permitem que você envie pesquisas em intervalos regulares para medir o pulso do cliente ou do funcionário. Com opções fáceis de compartilhamento, o SurveySparrow permite que você compartilhe pesquisas na Internet, dispositivos móveis, redes sociais e e-mails para coletar facilmente os comentários do público-alvo. Saiba mais sobre o SurveySparrow Transforme pesquisas em conversas com pesquisas semelhantes de bate-papo. Envolva-se mais com clientes e funcionários. Saiba mais sobre o SurveySparrow
Zonka Feedback CX Platform is a multichannel Survey and Feedback Software to transform the way you manage Employee and Customer Experience. Measure the right CX metrics including Net Promoter Score, Customer Effort Score & Customer Satisfaction Score. Take feedback and conduct surveys across multiple channels Tablets, Online, Email, & SMS. Keep your team aligned, view responses and collaborate to close the feedback loop. View insightful feedback reports to target Customer Delight and Growth. Saiba mais sobre o Zonka Feedback Zonka Feedback CX Platform is a multichannel Survey & Feedback Software. Measure, improve and transform Employee Customer Experiences. Saiba mais sobre o Zonka Feedback
(0 avaliações)
Acesse o site
Refiner is a Net Promoter Score solution built for data driven SaaS companies specifically. Generate a constant stream of high quality NPS feedback with perfectly timed in-app survey widgets. Identify your biggest fans and users at risk of churning. Learn how you can improve and turn NPS feedback into real time actions. Alert your team, enrich CRM profiles, trigger personalised campaigns, or update your backend API with webhooks. Grow your SaaS with real time customer insights. Saiba mais sobre o Refiner Refiner is a Net Promoter Score solution tool built for data driven SaaS companies specifically. Saiba mais sobre o Refiner
Pesquisas de satisfação em um clique para profissionais do setor de serviços. Pesquisas de satisfação em um clique para profissionais do setor de serviços.
A plataforma de relacionamento com o cliente é a chave para ouvir e aprender com seus clientes. Por meio de métricas e dicas, é possível aproveitar os comentários diretos do cliente para tornar seus produtos e serviços mais significativos para os clientes que você atende. Plataforma de relacionamento com o cliente com supervisão de sentimento, captura de comentários, acompanhamento de ciclo fechado, publicação de avaliações e análise de texto.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn and turn detractors into promoters. Retently will send your customers a single question satisfaction survey. Theyll give your business a score and provide additional feedback. Your Net Promoter Score will be calculated based on the survey responses. Helps you track your business Net Promoter Score, collect valuable customer feedback and improve customer loyalty.
Wootric offers a modern approach to customer feedback management. Our consultative approach helps you develop a rigorous VoC program that will deliver impact fast, and that can expand as your needs evolve. - Net Promoter Score (NPS), CSAT and Customer Effort Score (CES) microsurveys - Text & Sentiment analysis - Executive dashboards and reporting. - Integrations with Salesforce, Zendesk, Slack, Intercom, Hubspot integrations to trigger surveys and/ or act on data. Modern Customer Experience (CX) management software. NPS, CSAT & CES microsurveys help you improve your customer journey.
Promoter.io is the most potent & comprehensive tool built to help small and medium businesses measure loyalty & customer sentiment using the Net Promoter Score (NPS). Our platform enables organic growth, customer insights, & understand customer drivers for CloudFlare, Gartner, Gusto, OutdoorVoices, and Lovepop Cards. Drive intelligent decisions across your entire organization with actionable customer feedback & data-driven insights. Get a free trial.
Net Promoter Score: o NPS da FanExam é a melhor maneira de medir consistentemente a satisfação do cliente e coletar feedback acionável no site. A FanExam usa o NPS para fazer a pergunta certa aos visitantes no momento certo: quando o visitante está realmente interagindo com o site. Essa é a melhor maneira de ouvir os clientes. Uma vez que o FanExam é instalado no site, você terá um canal direto para o feedback dos clientes sem interrupção e de maneira sistemática. Net Promoter Score: o NPS da FanExam é a melhor maneira de medir consistentemente a satisfação do cliente e coletar feedback acionável no site.
O software inovador Net Promoter Score (NPS) ajuda você a medir, analisar e atuar no feedback para melhorar o relacionamento com o cliente ou a participação do funcionário (eNPS). SightMill facilita a adição de pesquisas de NPS ao site, para enviar pesquisas de NPS por e-mail ou para coletar pesquisas de NPS em um evento ao vivo. Integra-se com softwares de terceiros (Slack, Zapier, CRMs) e fornece ferramentas para encaminhar feedback para a equipe. O software Inovador Net Promoter Score (NPS) ajuda você a medir, analisar e atuar no feedback para melhorar o relacionamento com o cliente.
Promoter Ninja is the cheapest and simplest NPS email survey tool to monitor customer satisfaction. Upload your customer contact list, customize your NPS survey and send in just a few clicks. Net Promoter Score is "the one number you need to grow", according to Harvard Business Review. Use Promoter Ninja to send multilanguage NPS surveys, without IT supervision and with your own brand image. First 500 surveys are on us! Get the most valuable feedback from your customers, starting at 10USD/mo. The cheapest and simplest Net Promoter Score email survey tool to track customer satisfaction. Multilanguage, code-free customization.
YesInsights is an all in one customer feedback tool for companies to receive actionable feedback across all platforms. Create one-click or Net Promoter Score Surveys in less than a minute and embed them within any platform. YesInsights integrates with Intercom, Zapier, Infusionsoft, Mailchimp, Aweber, and many more. Capture your audience directly at your website with YesInsights website widget! Customer feedback made easy through one-click and NPS surveys.
O SatisMeter é uma ferramenta NPS muito simples. Obtenha sugestões em tempo real integradas aos aplicativos de sua escolha. O SatisMeter é uma plataforma multicanal que melhora a retenção de clientes, coletando comentários no aplicativo usando o NPS (Net Promoter System). É uma ferramenta indispensável para empresas de SaaS (software como serviço), plataforma de usuário ou comércio eletrônico. Graças a um widget de pesquisa discreto e leve, a taxa de resposta média é de até 35%. Quem prefere e-mail pode usar qualquer software de e-mail. O SatisMeter é uma ferramenta NPS muito simples. Obtenha sugestões em tempo real integradas aos aplicativos de sua escolha.
Web-based employee engagement application which assists firms with generating surveys and mapping feedback. Web-based employee engagement application which assists firms with generating surveys and mapping feedback.
Improve your online reputation and generate more leads with GrowthScore's all-in-one customer advocacy software. Improve your online reputation and generate more leads with GrowthScore's all-in-one customer advocacy software.
(0 avaliações)
Ver perfil
Measure customer sentiment and feedback with Thermostat's specialized NPS and CSAT surveys. Measure customer sentiment and feedback with Thermostat's specialized NPS and CSAT surveys.
(0 avaliações)
Ver perfil
Advanced predictive analytics platform helping businesses identify and measure key drivers that impact Churn, ARPU, CLV and NPS. Advanced predictive analytics platform helping businesses identify and measure key drivers that impact Churn, ARPU, CLV and NPS.
(0 avaliações)
Ver perfil
Helps online businesses grow their user base exponentially by using surveys to listen, measure, and act on feedback. Helps online businesses grow their user base exponentially by using surveys to listen, measure, and act on feedback.