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Por que o Capterra é gratuito?
Software de central de atendimento na nuvem que oferece VR, roteamento baseado em habilidades, IA, combinação de chamadas e análise.
Transfira os agentes da central de atendimento para casa em 48 horas. As empresas e os governos estão cada vez mais pedindo aos funcionários que trabalhem de casa devido à pandemia de COVID-19 (coronavírus). A NICE inContact está disponível para ajudá-los gratuitamente pelos primeiros 45 dias. A NICE inContact é uma plataforma de experiência do cliente na nuvem. Oferecendo roteamento omnichannel, análise, otimização da força de trabalho, automação e inteligência artificial (IA), o CXone capacita organizações de todos os tamanhos a fornecer uma experiência excepcional ao cliente.
Transfira os agentes da central de atendimento para casa em 48 horas. As empresas e os governos estão cada vez mais pedindo aos funcionários que trabalhem de casa devido à pandemia de COVID-19...

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Obtenha visibilidade das conversas com os clientes. Ganhe mais negócios, melhore as habilidades de venda e adquira inteligência de mercado.
O Gong oferece visibilidade das conversas com os clientes. Ele registra e analisa automaticamente chamadas e reuniões de vendas. Com o Gong, é possível: 1) Melhorar a eficácia da equipe de vendas. 2) Ganhar mais negócios, mantendo todas as negociações na direção da conclusão positiva. 3) Ouvir a voz não filtrada do mercado. Saiba por que as equipes de vendas da Hubspot, LinkedIn e DiscoverOrg usam o Gong.
O Gong oferece visibilidade das conversas com os clientes. Ele registra e analisa automaticamente chamadas e reuniões de vendas. Com o Gong, é possível: 1) Melhorar a eficácia da equipe de vendas. 2)...

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Capture a jornada completa do cliente entre equipes e acompanhe todas as conversas em uma única plataforma, com o CallTrackingMetrics.
Ao combinar ferramentas eficazes de rastreamento de chamadas e central de contato, o CallTrackingMetrics ajuda agências e empresas a oferecer uma experiência mais personalizada ao cliente. Descubra quais campanhas de marketing estão gerando leads e conversões e gerencie todos os canais, chamadas, bate-papos, formulários e textos em uma única plataforma. Mais de 100 mil usuários confiam na plataforma omnicanal CallTrackingMetrics para unificar as comunicações para as equipes de marketing, vendas e serviços.
Ao combinar ferramentas eficazes de rastreamento de chamadas e central de contato, o CallTrackingMetrics ajuda agências e empresas a oferecer uma experiência mais personalizada ao cliente. Descubra...

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Reduza os custos operacionais e ofereça uma experiência aprimorada ao cliente, maximizando a garantia da qualidade e eliminando as planilhas.
O software de garantia da qualidade EvaluAgent inclui todos os recursos necessários para fornecer aprimoramento de desempenho e demonstrar conformidade. Apoiado por uma equipe de sucesso do cliente com experiência, o EvaluAgent ajuda a avaliar, treinar e envolver agentes de recepção.
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Programas de reconhecimento e incentivo SaaS online baseados em gamificação da Snowfly.
A Snowfly é uma empresa líder em incentivo, reconhecimento e análise de dados de funcionários baseados em gamificação. Abordagem personalizada para cada cliente para proporcionar a melhor participação do funcionário para a organização, usando um sistema único de reconhecimento e recompensa de intervalo variável e reforço positivo. A empresa usa análise para oferecer etapas acionáveis para a melhoria individual e organizacional por meio de reconhecimento focado e incentivos em tempo real. Cada cliente recebe resultados mensuráveis.
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O CallFinder® é uma solução SaaS automatizada de monitoramento da qualidade, com relatórios de dados personalizados e informações sobre o desempenho da central de atendimento​ e KPI.
O CallFinder é um fornecedor líder de software SaaS de análise de fala, pontuação automática de chamadas e tecnologia de transcrição de voz para texto com percepções de conversação, como análise de sentimento. A solução de análise de fala do CallFinder pesquisa suas gravações de chamadas por palavras-chave e frases para ajudar você a alcançar os objetivos comerciais e superar desafios comuns, como conformidade de script e baixas pontuações CSAT. A solução também oferece análise de interação entre agente e cliente em todas as chamadas recebidas.
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Artificial Intelligence Speech analytics software for call centers enabling 100% coverage with automated quality & compliance scoring.
Daisee transforms CX by utilizes Artificial Intelligence, speech, and text analytics to access deep insight into behavioural and emotional dynamics of your customer base. Daisee transcribes, analyses and automatically scores and ranks 100% of contact centre interactions enabling organisations to focus on the interactions that matter. Daisee's highly accurate insights enable full visibility into your customer service operations and streamline your quality assurance workflows.
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MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK based team.
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology, a fantastic 100% UK based team, we design and develop your solution based on your business requirements, so as your needs change, so do we. It's the reason MaxContact now handles over 100Million interactions monthly, why 97% of our valued customers choose to stay with us, and why we're growing from strength to strength, alongside our customers.
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Appen provides high-quality training data to confidently deploy world-class AI.
Appen provides reliable training data to give organizations in technology, automotive, financial services, retail, healthcare, and governments the confidence to deploy world-class AI products. Our expertise includes a global crowd of over 1 million skilled contractors who speak over 235 languages, in over 70,000 locations and 170 countries.
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Omnichannel analytics and pervasive call center performance management solution for large and small contact centers.
Powered by artificial intelligence and machine learning, CallMiner Eureka delivers the industry’s most comprehensive platform to analyze omnichannel customer interactions at scale, allowing organizations to interpret sentiment and identify patterns to reveal deep understanding from every conversation. Automated performance scoring, emotion metrics, and AI-driven topic discovery compels action and improvement within and beyond the contact center.
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Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform. Evaluate 100% of voice calls, analyze performance, and tailor agent coaching.
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform for voice customer service. Leveraging the latest speech and natural language processing technologies, Observe.AI enables organizations to quickly analyze 100% of calls. With Observe.AI, support teams improve call quality, monitor compliance, and coach agents into top performers.
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Business and contact center call recording solution for IP telephony and unified communication system
MiaRec is an enterprise-level solution for call recording and quality monitoring in contact centers and businesses of any size and type, from SMB to large multi-site enterprises. MiaRec top features include an intuitive web-based interface, easy installation within minutes, rich functionality, Live Monitoring, and many others. Advanced security, PCI compliance support and tight integration with contact center systems and telephony equipment like those from Cisco, Avaya, Broadsoft, Asterisk etc.
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API de análise de fala de implantação rápida para análise de sentimento em call centers, aplicativos nativos, robótica, etc. Independente de linguagem e dialeto.
O OTO aproveita a tecnologia de voz de ponta para entender os principais comportamentos e sinais acústicos em tempo real. O mecanismo leve DeepToneTM extrai mais de 100 medições, várias vezes por segundo, fornecendo uma ampla variedade de informações. O OTO é independente de linguagem e fornece parâmetros de saída em vários ângulos. A API permite que as empresas comecem a analisar 100% das conversas de chamada dentro de algumas horas. Cadastre-se para o teste grátis e comece a analisar os dados de chamadas.
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Deepening and enriching customer and employee insights
Call Journey’s mission is to use Interactive AI to deepen and enrich the way that organisations understand their customers and people. VoiceAI captures and analyses each and every interaction to produce nuanced insights in a simple, searchable and actionable format, helping organisations improve their customer experience, business performance, risk management and compliance. Call Journey’s passionate interaction experts have combined the best of Natural Language Processing and Artificial Intel
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Clarabridge helps you understand and improve your customer's experience by putting customer feedback to work.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class customer analytics, and real-time, guided actions for fast front-line response. With customer feedback trends, correlation, and root cause analysis the best and biggest companies in the world use the Clarabridge SaaS solution to power their CEM programs.
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An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
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Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish
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Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls.
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Speech intelligence software for debt collection and accounts receivables management enterprises.
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Solution to create notes automatically for meetings.
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Real-time compliance monitoring, conduct & fraud risk by analyzing customer & employee communication channels.
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Speech analytics solution to help businesses extract valuable insights from phone calls.
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Web-based speech and text analytics software that helps companies improve customer satisfaction.
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Capturi helps teams identify valuable insights using speech analytics to e.g. increase sales numbers or NPS scores and much more.
Capturis customized solution helps you reach your full potential! Using speech analytics and machine learning, Capturi analyzes your customer facing call recordings and transforms them into insights on how to achieve higher NPS, increase sales numbers, reduce the number of non-valuable customer calls and save valuable time on documentation and quality assurance.
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Speech analytics platform for monitoring customer interactions to improve conversion rates, revenue, and buying experiences.
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Contexta360 is an online platform that uses AI and speech recognition to analyze telephone communications.
Contexta360 software works by using advanced speech analytics. It allows for the analysis of a large number of telephone conversations. It also automatically determines the reasons why customers made contact. The conversations can be from live or automatic answering systems. Automated workflows can be created using gained insights, and the user experience can be improved. Customer interaction analysis is based on natural language processing and AI.
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The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market.
The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market, engineered to help you understand what each customer says and feels, right now. Traditional speech tools are complex, designed by analysts for analysts, requiring a technical skillset to get the most from their platforms. Fonetik puts the power into your hands through an intuitive point-and-click interface designed by behavioural scientists.
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Automate call routing with a smart interactive voice response (IVR) system, to help your customers connect with your company.
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Analyze phone calls from your marketing campaigns to measure performance of ads, traffic sources, keywords & Web pages.
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Speech analytics solution that improves performance, quality management and customer satisfaction.
VoiceAnalytics is a speech analytics solution that improves performance, quality management and customer satisfaction in call centers, both in commercial and customer service activities. Our AI based solution is built by a powerful language engine and machine learning algorithms and is able to process speech-to-text with high accuracy, as well as recognize keywords, allowing to detect specific content in 100% of the calls.
VoiceAnalytics is a speech analytics solution that improves performance, quality management and customer satisfaction in call centers, both in commercial and customer service activities. Our AI...

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Rev.ai's suite of speech-to-text APIs allows businesses to build powerful downstream applications.
We train our speech models on 50,000+ hours of human-transcribed audio content to produce the most accurate API-driven, automatic speech recognition (ASR) engine on the market With over 50,000 active freelancers working to train the world’s most accurate English ASR for the last decade, Rev is a leader in the speech-to-text world. - Use only one provider for all your speech to text needs pre-recorded or live - Scale to meet a global audience with 31 languages - Reduce time to market with setup
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SoapBox Labs powers best-in-class voice-enabled experiences for kids.
SoapBox Labs builds speech recognition technology for kids. It offers low-code and proprietary speech recognition (ASR) technology that delivers high accuracy for kids ages 2 to 12 of all accents and dialects. The SoapBox voice engine has been built using a privacy-by-design approach to protect kids’ fundamental right to voice data privacy. SoapBox licenses its technology to third-party education and entertainment companies and offers two core solution suites: SoapBox Educate and SoapBox Play
SoapBox Labs builds speech recognition technology for kids. It offers low-code and proprietary speech recognition (ASR) technology that delivers high accuracy for kids ages 2 to 12 of all accents and...

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