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O KPI6 é um pacote de inteligência do consumidor que fornece informações não solicitadas para melhorar a eficácia dos processos de tomada de decisão. Saiba mais sobre o KPI6
O KPI6 é um pacote de software como serviço adotado por marcas e agências de mídia para entender os consumidores, identificar suas respectivas necessidades e definir segmentos de público. Analisa uma infinidade de conteúdo gerado pelo usuário e fontes não solicitadas, como avaliações online, painéis sociais e da internet e dados abertos digitais para fornecer as informações estratégicas fundamentais de que uma empresa precisa para impulsionar a inovação, avaliação de oportunidades, planejamento estratégico, segmentação, desenvolvimento criativo e estratégia de mídia. Saiba mais sobre o KPI6

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Escolha o Grooper - inteligência artificial disponível, acessível e transparente, desenvolvida para integrar uma compreensão em tempo real dos dados.
O Grooper permite uma inovação rápida para que as organizações processem e integrem grandes quantidades de dados difíceis. Criado por uma equipe de corajosos desenvolvedores frustrados com as limitações das soluções existentes, o Grooper é uma plataforma inteligente de integração de documentos e dados digitais. O Grooper utiliza tecnologia de captura sofisticada e patenteada, aprendizado de máquina, processamento de linguagem natural e processamento de imagem avançado. Grooper - inteligência artificial disponível, acessível e transparente. Saiba mais sobre o Grooper

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Plataforma de ciência de dados baseada na nuvem para profissionais de análise que ajuda a unificar todo o ciclo de vida de ciência de dados.
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Brandwatch is a digital consumer intelligence platform that allows allow companies to understand consumer insights via social listening
Brandwatch is the worlds pioneering digital consumer intelligence suite. The companys AI-powered deep social listening and content marketing analytics products help over 2,000 of the worlds most admired brands and agencies make insightful, data-driven decisions. Brandwatch includes leading content marketing platform BuzzSumo in its portfolio. Brandwatch has 10 offices around the world and is headquartered in Brighton, UK. Saiba mais sobre o Brandwatch

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Apply artificial intelligence to your customer feedback that learns from your data and helps you make better decisions.
Get real time insights to drive customer loyalty and growth. Chattermill automatically analyses customer feedback and detects sentiment across multiple channels to identify trends in customer behaviour and helps teams answer questions faster. Listen to customers, uncover what drives behaviour and Saiba mais sobre o Chattermill

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Plataforma de IA para analisar texto com aprendizado de máquina e transformar e-mails, tweets, pesquisas ou qualquer texto em dados acionáveis.
O MonkeyLearn é uma plataforma de inteligência artificial que permite analisar o texto com aprendizado de máquina para automatizar fluxos de trabalho de negócios e economizar horas de processamento manual de dados. Clientes como Clearbit, Segment e Drift usam o MonkeyLearn para classificar e extrair dados acionáveis de textos brutos como e-mails, chats, páginas da Internet, documentos, tweets e muito mais! O MonkeyLearn pode ser facilmente integrado por meio de integrações com planilhas Google, o Zapier, o Zendesk ou o Rapidminer (não é necessário codificação) ou através dos APIs e SDKs. Saiba mais sobre o MonkeyLearn

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A business intelligence solution for social listening, customer support, and brand development utilizing text analytics.
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O Accern é uma plataforma de ciência de dados que permite às empresas extrair informações de uma vasta quantidade de dados para aumentar a eficiência e tomar melhores decisões.
O Accern é uma plataforma de inteligência artificial sem código que permite que cientistas de dados de organizações financeiras obtenham informações rapidamente de uma vasta quantidade de dados, aumentando a eficiência e informando melhores decisões financeiras e de riscos. Cientistas de dados e analistas de dados usam o Accern para criar e implantar modelos adaptáveis de previsão e de processamento de linguagem natural (PLN), especificamente treinados para casos de uso financeiros, para melhorar o engajamento com o cliente e a eficiência operacional e tomar decisões de risco e investimento mais inteligentes. Saiba mais sobre o Accern

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USAN Contact Suite optimizes Amazon Connect by managing inbound and outbound calls, web chats, emails, and more.
USAN Contact Suite and Amazon Connect provide the industry’s most reliable and innovative cloud contact center platform. Move from premises-based technology to modern capabilities like unified omnichannel routing, smart self-service, outbound campaign management, and more. Saiba mais sobre o USAN Contact Suite for Amazon Connect

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Clarabridge helps you understand and improve your customer's experience by putting customer feedback to work.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class customer analytics, and real-time, guided actions for fast front-line response. With customer feedback trends, correlation, and root cause analysis the best and biggest companies in the world use the Clarabridge SaaS solution to power their CEM programs. Saiba mais sobre o Clarabridge

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Language processing platform that supports 22 languages and a Twitter-mode. Includes sentiment, categorization, and entity extraction.
Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions of pieces of unstructured data, translating thoughts and feelings into profitable decisions for our customers. We support 22 languages, and features include sentiment, named entities, themes, categorization, boolean queries, summarization, taxonomies, POS tagging, intentions and more. Saiba mais sobre o Semantria

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An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
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Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
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Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis, and language processing.
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Une plateforme SaaS pour améliorer l'expérience client en analysant les émotions des clients dans les commentaires et en extrayant des
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une solution sémantique et émotionnelle pour analyser les avis de vos clients et collaborateurs à partir d'enquêtes, d'avis en ligne, etc. Notre outil d'analyse sémantique et émotionnelle vous permet d'identifier en un clic les étapes les plus commentées et critiques de votre parcours client. Saiba mais sobre o Qemotion

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As soluções de automação consistem principalmente na resolução automática de qualquer tipo de solicitação de clientes.
O Mr Wolf é um sistema que permite a automação de processos de negócios relativos a atendimento ao cliente, vendas, contabilidade, finanças, logística ou TI. As soluções de automação consistem principalmente na resolução automática de qualquer tipo de solicitação de clientes. Com o Mr Wolf, a automação é mais eficaz, pois ele usa módulos inteligentes de aprendizado de máquina e processamento de linguagem natural que permitem que o sistema categorize solicitações de forma independente, entenda o texto, detecte mais de 30 idiomas ou até mesmo as emoções do remetente. Saiba mais sobre o Mr Wolf

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HumanFirst is the complete productivity suite to transform natural language data into business insights and AI training data.
HumanFirst is the tool made for working with unstructured text and conversational data, so you can finally get rid of spreadsheets in your workflows. We aim for HumanFirst to be a completely flexible interface exposing powerful operations (semantic search, clustering, labeling, disambiguation etc) for organizing and transforming natural language data around the simplest of interfaces, available to anyone. Saiba mais sobre o HumanFirst

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Natural Language Processing, Data Extraction, and Intelligent Document Processing for Insurance Policy and Claims Management
ExB offers an AI/ML Driven Cognitive Process Automation platform that allows insurers to convert any form of text into actionable information for input management and process automation.Insurers can implement ready-to-use pre-trained policy management, claims management, and invoice assessment modules, request us to train ad-hoc models for their unique business needs, or directly utilize our Cognitive Workbench to independently create and train any sort of text mining and input management models Saiba mais sobre o Cognitive Workbench

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The smartest, fastest way to analyze customer and employee sentiments in any language.
12X FASTER THAN SIMILAR PLATFORMS AND 50% MORE ACCURATE. Repustate's AI-powered technology is granular, accurate, and targeted. There's no coding or training required, so you can quickly integrate with your existing tech stack and start collecting insights with a few clicks. With an API that's infinitely scalable and capable of analyzing 1,000 comments per second – you'll get the data you need, faster than you ever thought possible. Saiba mais sobre o Repustate

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Organizations embarking on intelligent process automation initiatives use Automate Studio to rapidly build and deploy AI workflow
Organizations embarking on intelligent process automation initiatives use Automate Studio to rapidly build and deploy AI-powered workflows and integrate resulting insights into business applications and processes. Transform audio, video, text and data content into actionable intelligence, at scale, with no AI expertise. Saiba mais sobre o Veritone Automate Studio

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API de processamento de linguagem natural (PLN) pronta para produção para reconhecimento de entidade nomeada (NER na sigla em inglês), análise de sentimento, classificação, resumo, resposta a perguntas, tradução, entre outros.
O NLP Cloud é uma API de PLN de alto desempenho, pronta para produção, baseada em transformadores spaCy e HuggingFace. É possível fazer NER, análise de sentimento, classificação, resumo, resposta a perguntas, tradução, detecção de idioma, tokenização e marcação de classe gramatical. Modelos treinados de código aberto estão disponíveis, mas é possível também implantar seus próprios modelos personalizados. O preço é justo e todos os modelos treinados estão realmente disponíveis gratuitamente. Saiba mais sobre o NLP Cloud

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NLP solution designed to extract insight from documents.
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NLP platform in Java to analyze text and extract sentiment.
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Turnkey solution that helps businesses with process automation, analysis and scheduling on a centralized dashboard.
Smart Roby is a cloud Robot as a Service platform that allows you to automate all your business processes. Our solution is accessible to all organizations, whatever their size, because we believe that it is our role as a digital player to democratize access to smart automation. Smart Roby offers invoicing for the use of robots. You will be able to manage your organization's processes through a business-oriented interface. You can access our self-service data extraction and automation APIs. Saiba mais sobre o Smart Roby

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Social Listening platform that lets businesses monitor social presence via alerts, interaction analysis, comparisons, reports & more.
Websays is a Social Listening platform focused on web search, natural language processing and AI.  We are experts in analysing Markets, Tribes and Trends.  Thanks to a powerful and user-friendly control panel and a mixed team of developers and specialised data analysts, we offer successful experiences in Social Data. With Websays, businesses can monitor their social presence, understand the market via alerts, interaction analysis, comparisons, reports & more. Saiba mais sobre o Websays

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Natural Language Process (NLP) solution that lets businesses handle text analysis, parsing, spell-checking, machine translation & more.
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Designed emotional intelligence platform that puts the human touch into automated client interactions.
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Natural language processing (NLP) tool that helps businesses analyze customers' sentiment and gain insights from texts.
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Highly accurate Natural Language enterprise grade intent based search. Focus on the intent of the question not key words.
Highly accurate, enterprise grade conversational search. The platform is easily deployed to your website giving accurate results based on search intent not just key words. The platform also allows dialog integration to Fluent Converse. This give any business and amazing opportunity to take any search and either sell, upsell or serve your customers at the point of information request. Saiba mais sobre o Fluent Find

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Neural machine translation solution that offers custom MT engines, data creation, industry domains, docker containers, and more.
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Retrieve & Relate is a multi-omics search engine for sequence data.
Retrieve & Relate is a multi-omics search engine for sequence data. This self-service multiple sequence alignment solution can align sequences against 440 million sequences across all known databases within 3 seconds. R&R is the ultimate go-to tool for: sequence searching & comparison, multiple sequence alignment, motif search, protein domain analysis and DNA mapping. It is capable of performing cross database lookups, simultaneous multi database search and searching across all omics layers. Saiba mais sobre o Retrieve & Relate

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Cloud-based revenue management platform that helps organizations manage portfolio pricing, receive real-time pricing data and more.
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