100 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
O Wrike é um planejador de recursos empresariais usado por mais de 20 mil empresas. Aprimore o planejamento de recursos empresariais com alocação e gestão de recursos, relatórios de... Saiba mais sobre o Wrike

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Caso esteja procurando um ERP online gratuito, você acaba de encontrar o melhor ERP online gratuito que existe. Conheça o Bitrix24. Ao contrário de outras soluções gratuitas de ERP de... Saiba mais sobre o Bitrix24

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Criado para usuários do Google Workspace, o VOGSY ERP administra empresas de serviços desde a cotação até o pagamento com a simplicidade, inteligência e segurança de uma plataforma... Saiba mais sobre o VOGSY

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Software desenvolvido na plataforma BulkDataPro, que é um conjunto de produtos. O conjunto de produtos, baseado na nuvem ou no local, inclui solução de manutenção de equipamentos,... Saiba mais sobre o BulkdataPro

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
OleaERP

OleaERP

(0 avaliações)
O OleaERP é um software de gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês)/planejamento de recursos empresariais (ERP na sigla em inglês) integrado, desenvolvido para... Saiba mais sobre o OleaERP

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Conjunto de aplicativos integrados de código aberto para CRM, ponto de serviço, sites, comércio eletrônico, vendas, contabilidade, armazéns, RH, marketing e muito mais.
O Odoo é um software integrado, personalizável e de código aberto, repleto de aplicativos de negócios projetados por especialistas. O Odoo oferece tudo de que uma empresa precisa para funcionar com eficiência, como CRM, vendas, projetos, manufatura, estoque e contabilidade, para citar apenas alguns. Independentemente do tamanho ou do orçamento, o Odoo é feito sob medida para ajudar as empresas a crescer com uma ampla variedade de soluções de negócios eficientes e fáceis de usar.
O Odoo é um software integrado, personalizável e de código aberto, repleto de aplicativos de negócios projetados por especialistas. O Odoo oferece tudo de que uma empresa precisa para funcionar com...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Cloud based ERP system for the smaller manufacturing Co. Simple to use, affordable and a simple 30 day rolling contract. FREE TRIAL
Designed for the smaller MANUFACTURING business - The Statii system is arguably one of the SIMPLEST ERP/MRP packages out there. The highly rated cloud based system is fully INCLUSIVE of all training and support. Low cost monthly subscription and a simple 30 day contract makes Statii a low risk option. Complete software solution including costing/estimating, purchasing, inventory control, production planning & scheduling, shop floor data capture, dispatch and invoicing. FREE TRIAL.
Designed for the smaller MANUFACTURING business - The Statii system is arguably one of the SIMPLEST ERP/MRP packages out there. The highly rated cloud based system is fully INCLUSIVE of all training...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Ferramenta de planejamento de recursos empresariais (ERP) que permite o crescimento dos negócios através de recursos de correção e detecção de erros.
Ferramenta de planejamento de recursos empresariais (ERP) que permite o crescimento dos negócios através de recursos de correção e detecção de erros.
Ferramenta de planejamento de recursos empresariais (ERP) que permite o crescimento dos negócios através de recursos de correção e detecção de erros.

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Solução de código aberto para a gestão empresarial versátil, desde clientes e pedidos até faturamento e estoque.
Solução de código aberto para a gestão empresarial versátil: Vendas, faturamento, pauta, estoque, pedidos de compra, e-mail, contabilidade, relatório de despesas e solicitações de licença. Diferentes centenas de módulos estão disponíveis de acordo com a sua necessidade.
Solução de código aberto para a gestão empresarial versátil: Vendas, faturamento, pauta, estoque, pedidos de compra, e-mail, contabilidade, relatório de despesas e solicitações de licença. Diferentes...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Solução de código aberto com gerenciamento de RH, ferramentas de colaboração, gerenciamento de estoque, gestão de projetos e recursos de CRM.
Solução de código aberto com gerenciamento de RH, ferramentas de colaboração, gerenciamento de estoque, gestão de projetos e recursos de CRM.
Solução de código aberto com gerenciamento de RH, ferramentas de colaboração, gerenciamento de estoque, gestão de projetos e recursos de CRM.

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Reduce your stress by easily organizing your business: clients, invoices, expenses, banks and projects.
Billage is the platform that organizes your business unifying CRM, invoicing and task management for small companies. Follow your opportunities with the funnel view and from your mobile, send emails quickly using templates and organize your calendar that is connected to Google Calendar. Create professional and personalized invoices.
Billage is the platform that organizes your business unifying CRM, invoicing and task management for small companies. Follow your opportunities with the funnel view and from your mobile, send emails...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Projetado para o setor de publicidade. Inclui gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês), gestão de projetos e recursos, bem como um sistema de contabilidade integrado.
Desenvolvido especificamente para agências pela Deltek, o Workbook funciona do seu jeito. Das tarefas diárias ao panorama geral; da equipe do projeto que vive no epicentro do trabalho até a equipe de gestão encarregada do sucesso geral e do crescimento da agência, o WorkBook oferece um sistema inteligente e intuitivo baseado na Internet para clareza de gestão financeira e de recursos. O WorkBook foi criado para agências como a sua.
Desenvolvido especificamente para agências pela Deltek, o Workbook funciona do seu jeito. Das tarefas diárias ao panorama geral; da equipe do projeto que vive no epicentro do trabalho até a equipe...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
O MRPeasy oferece um software ERP integrado para planejamento de produção, vendas, estoque, compras e fábrica.
Um ERP que ajuda a planejar a produção com exatidão. Software ERP de manufatura que ajuda a implementar o processo ideal de fabricação da categoria e possibilita o foco no crescimento dos negócios. Todos os departamentos estão intimamente conectados, trabalham com eficiência e obtêm maior visibilidade em toda a empresa. Software ERP fácil de implementar para pequenos fabricantes. Basta iniciar uma avaliação gratuita para testar o MRPeasy – 15+15 dias gratuitamente.
Um ERP que ajuda a planejar a produção com exatidão. Software ERP de manufatura que ajuda a implementar o processo ideal de fabricação da categoria e possibilita o foco no crescimento dos negócios....

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Um software de atendimento ao cliente flexível, em escala e fácil de usar, para oferecer suporte ao cliente omnicanal e automatizado pelo melhor preço.
O NABD é uma plataforma de atendimento ao cliente flexível, escalável e fácil de usar, que visa fornecer e prestar serviços otimizados de suporte ao cliente omnicanal. O NABD ajuda a transformar as equipes de suporte ao cliente em um mecanismo de sucesso do cliente, resultando em satisfação do cliente. O NABD pode ser implantado como solução software como serviço (SaaS na sigla em inglês) ou no local para todos setores verticais e para diferentes tamanhos de empresa. O NABD System está renovando o espaço de atendimento ao cliente com sua tecnologia de vanguarda.
O NABD é uma plataforma de atendimento ao cliente flexível, escalável e fácil de usar, que visa fornecer e prestar serviços otimizados de suporte ao cliente omnicanal. O NABD ajuda a transformar...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Uma solução de software totalmente integrada criada para importadores e distribuidores de pequeno a médio porte.
Software para importadores e distribuidores atacadistas. O VISCO é um software de planejamento de recursos empresariais (ERP na sigla em inglês) criado especificamente para empresas que estão importando e distribuindo. Criado de forma exclusiva para lidar com o lucro por remessa, visibilidade do estoque (incluindo aéreo e marítimo), gestão de documentos (conhecimento de embarque, lista de embalagem, faturas comerciais), além de moedas estrangeiras e conversões de unidades de medida. Integra-se ao QuickBooks. Demonstração gratuita disponível.
Software para importadores e distribuidores atacadistas. O VISCO é um software de planejamento de recursos empresariais (ERP na sigla em inglês) criado especificamente para empresas que estão...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Sistema ERP escalonável e altamente personalizável para pequenas e médias empresas Tudo o que você precisa para administrar seus negócios.
O 24SevenOffice é o sistema ERP na nuvem mais abrangente do mundo para pequenas e médias empresas. Gerencie e simplifique todos os seus processos comerciais, como contabilidade, CRM, gestão de projetos e controle de horas, entre outros. Todos os módulos são adequadamente integrados e serão a base para um ambiente de trabalho mais eficiente, produtivo e colaborativo. O 24SevenOffice vem se desenvolvendo desde 1997 e conta com mais de 42 mil empresas em todo o mundo.
O 24SevenOffice é o sistema ERP na nuvem mais abrangente do mundo para pequenas e médias empresas. Gerencie e simplifique todos os seus processos comerciais, como contabilidade, CRM, gestão de...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Gerencie os principais aspectos operacionais dos seus negócios na internet. Gratuitamente, sem limites de usuário ou avaliações com tempo limitado.
O OfficeBooks é um aplicativo de gestão empresarial fácil de usar. Com o OfficeBooks, você pode manter os negócios organizados e em funcionamento sem problemas. O aplicativo integra todos os principais processos de qualquer negócio, contatos, ordens do cliente, compras, controle de estoque e ordens de serviço. E o legal de tudo é que o OfficeBooks está na nuvem para que o seu sistema esteja disponível em qualquer lugar; no escritório, em casa ou na estrada. Experimente o software gratuitamente.
O OfficeBooks é um aplicativo de gestão empresarial fácil de usar. Com o OfficeBooks, você pode manter os negócios organizados e em funcionamento sem problemas. O aplicativo integra todos os...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
The applied functionality of the platform is intended for automating accounting and enterprise management.
The applied functionality of the platform is intended for automating accounting and enterprise management. Developers can use task-oriented objects to solve a variety of warehouse, accounting, management accounting, payroll calculation, data analysis, and management tasks at the business process level.
The applied functionality of the platform is intended for automating accounting and enterprise management. Developers can use task-oriented objects to solve a variety of warehouse, accounting,...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Solução abrangente de gestão baseada na nuvem para empresas. Inclui contabilidade, CRM, projetos e RH, entre outros, em qualquer dispositivo.
Solução de ERP baseada na nuvem. O Striven é um híbrido raro de funcionalidade "pronta para uso" e recursos personalizáveis. Com recursos de contabilidade, CRM, estoque, gestão de projetos e recursos humanos totalmente integrados, é um software que abrange todos os processos necessários em uma empresa. Veja como o custo se compara a outras soluções de ERP – O Striven não é somente mais acessível, mas oferece configuração de concierge e garantias que são inigualáveis.
Solução de ERP baseada na nuvem. O Striven é um híbrido raro de funcionalidade "pronta para uso" e recursos personalizáveis. Com recursos de contabilidade, CRM, estoque, gestão de projetos e recursos...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Planejamento de recursos empresariais (ERP, na sigla em inglês) on-line na nuvem para proprietários de PMEs que desejam administrar e expandir seus negócios. Apoio constante, à medida que a empresa cresce.
Recursos adequados de ERP na nuvem estão disponíveis no software Cost of Accounting. Aplicativo SaaS (software como serviço) atraente, com capacidade de personalização conforme as suas necessidades. Proprietários de empresas com menos de 100 funcionários com muitas operações, agora podem gerenciar operações com facilidade e efetuar controles e auditorias. Economize tempo e dinheiro. Interface de usuário atraente para fatura, cobranças, impostos, estoque, fabricação com garantia pós-venda, geração de códigos de barras, interface SMS que facilita a vida de seus funcionários e aumente a produtividade.
Recursos adequados de ERP na nuvem estão disponíveis no software Cost of Accounting. Aplicativo SaaS (software como serviço) atraente, com capacidade de personalização conforme as suas...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Cloud-based and on-premise ERP & CRM solution that allows businesses to manage documents, workflows, sales operations and more.
Cloud-based and on-premise ERP & CRM solution that allows businesses to manage documents, workflows, sales operations and more.
Cloud-based and on-premise ERP & CRM solution that allows businesses to manage documents, workflows, sales operations and more.

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Pacote completo de software baseado na nuvem para pequenas empresas. Totalmente integrado: contabilidade, gestão de projetos, CRM e impostos.
Com o Accurants, você não precisa mudar o software ao crescer de uma para 100 pessoas; a solução foi desenvolvida para acompanhar o seu crescimento. Gaste menos tempo em faturamento, controle do tempo, gestão de projetos, contabilidade, preparação de impostos e libere mais tempo para obter mais clientes. Deixe as ferramentas inteligentes administrarem seu negócio.
Com o Accurants, você não precisa mudar o software ao crescer de uma para 100 pessoas; a solução foi desenvolvida para acompanhar o seu crescimento. Gaste menos tempo em faturamento, controle do...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
The TYASuite Cloud ERP Solution is a plug & play platform within integrated modules to help you manage,monitor&execute your business.
TYASuite Software Solutions has been leading the change amongst cloud ERP software, making ERP affordable, scalable and flexible to help smaller businesses and start-ups automate and digitalize their business processes. Created by veterans with multiple decades of industry experience in finance, technology and management. The TYASuite Procurement to Pay software is one-stop solution for all your businesss procurement problems. With our cutting-edge e-procurement software with integrated module
TYASuite Software Solutions has been leading the change amongst cloud ERP software, making ERP affordable, scalable and flexible to help smaller businesses and start-ups automate and digitalize their...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Perhaps the most comprehensive accounting software available. Everything's included. See our website. You own the software and data.
Users? Start up to publicly traded. How purchased? Sold by number of users, from 1 to hundreds; Number of on-line companies? No limit; Number of on-line users per company? 255; Environmentally friendly? Paperless office included; Fast? Google style hyper search; Size? 1 Quadrillion account combinations; Inventory bar codes and EOQ and over 840 reports; Consolidations and Foreign Exchange; Cash management; 50 state payroll; Sales tax tables for all jurisdictions; job costing.
Users? Start up to publicly traded. How purchased? Sold by number of users, from 1 to hundreds; Number of on-line companies? No limit; Number of on-line users per company? 255; Environmentally...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
A business application platform (aka ERP) modular, scalable and secure.
A business application platform (aka ERP) modular, scalable and secure. It comes with modules such as accounting, sale, purchase, inventory, manufacturing, project management etc.
A business application platform (aka ERP) modular, scalable and secure. It comes with modules such as accounting, sale, purchase, inventory, manufacturing, project management etc.

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Built-in inventory, purchasing & order management. No contracts. Focused on You, not Enterprises. B2B eCommerce for growing businesses.
Zangerine helps growing companies succeed at Inventory management, order management, B2B e-commerce, and purchasing automation are built in as well as integrations with 120 different eCommerce marketplaces and other software like Quickbooks. Zangerine is month to month with no long contracts. Zangerine focuses on growing business rather than enterprises. Got a vision that doesn't fit in other platforms? Zangerine offers custom eCommerce and web development to match your vision!
Zangerine helps growing companies succeed at Inventory management, order management, B2B e-commerce, and purchasing automation are built in as well as integrations with 120 different eCommerce...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Deliver quick, powerful enterprise architecture and digital business strategy and analysis with Avolutions ABACUS.
Avolution produces ABACUS forquick, powerful enterprise architecture and strategy .Used by over 3000 organizations worldwide, ABACUS als osupports digital business collaboration, planning and analysis.Import and centralize data in minutes, build models and roadmaps, run algorithms to predict the outcomes of strategies and report with rich visuals and dashboards. ABACUS is available either on premise or as a cloud-based tool for modeling, analytics and data visualization.
Avolution produces ABACUS forquick, powerful enterprise architecture and strategy .Used by over 3000 organizations worldwide, ABACUS als osupports digital business collaboration, planning and...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Multi tooled ERP system that allows businesses to manage their resources, run projects, communicate with teams & more.
Multi tooled ERP system that allows businesses to manage their resources, run projects, communicate with teams & more. Running on semilimes gives you complete control over your business and provides you with an overview from different perspectives. Managing your customers through the integrated CRM, running your finance and accounting, handling sales, controlling your warehouse and much more, can all be taken care of through the interactive and easy-to-use interface.
Multi tooled ERP system that allows businesses to manage their resources, run projects, communicate with teams & more. Running on semilimes gives you complete control over your business and provides...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
All-in-one cloud ERP for Retail, Manufacturing, Healthcare, Distribution and Service Industry.
Aqxolt ERP modules are designed to provide critical up-to-the-minute information to business users, Streamline Supply Chain, Shipping, Order, Asset Management, Maintenance, Manufacturing, HR, and Finance process. ERP suite is ideal for businesses with complex processes or plans for growth, particular for Retail, Health, manufacturing, distribution and service industry. The solution is flexible, easy to implement and adaptable to perfectly fit business as it grows.
Aqxolt ERP modules are designed to provide critical up-to-the-minute information to business users, Streamline Supply Chain, Shipping, Order, Asset Management, Maintenance, Manufacturing, HR, and...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Cloud based business management software for online sellers looking to control their day-to-day processes.
Bring all of your key business functions together in one application. Control your order processing, customer communication, finances, purchasing and more, all in Khaos Control Cloud. Our browser-based ERP application is #1 for SMEs looking to get ahead of the game. Grow your business rapidly without having to make a hefty initial investment in hardware and software. Manage your business from anywhere in the world, and gain flexibility and control with Khaos Control Cloud.
Bring all of your key business functions together in one application. Control your order processing, customer communication, finances, purchasing and more, all in Khaos Control Cloud. Our...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
O Axelor é um ERP, CRM e BPM de código aberto avançado, composto por mais de 30 módulos de negócios integrados: flexível e fácil de personalizar.
O Axelor é um sistema de gestão de recursos empresariais (ERP na sigla em inglês), gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) e gestão de processos de negócio (BPM na sigla em inglês) de código aberto avançado e fácil de personalizar, composto por mais de vinte aplicativos de negócios integrados. Aproveite o design moderno e a navegação intuitiva. Ao contrário das soluções de gerenciamento tradicionais, o Axelor combina facilidade de uso, simplicidade e eficiência. Descubra uma nova abordagem para uma flexibilidade inigualável. Graças ao BPM integrado, é possível adaptar seu aplicativo às mudanças nos negócios em tempo real, com configurações simples e pouquíssimos desenvolvimentos personalizados.
O Axelor é um sistema de gestão de recursos empresariais (ERP na sigla em inglês), gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) e gestão de processos de negócio (BPM na sigla em...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
An Online ERP solution with modules include pre-sales, sales, purchasing, inventory, manufacturing, projects and more loaded features
Accnu is a Smart, Secure & Easy to use ERP System for growing small size and mid-size businesses. It delivers the proven and comprehensive financial, back office and sales functionalities to take your business beyond traditional accounting software. Accnu provides you real-time dashboard of your entire organization sales & financial data to make effective decisions. We are a small company focused on developing a special and precise product that suite to your requirements
Accnu is a Smart, Secure & Easy to use ERP System for growing small size and mid-size businesses. It delivers the proven and comprehensive financial, back office and sales functionalities to take...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Integrated and customizable accounting ERP solution.
WayZ ERP is Enterprise level Accounting and Business management solutions. In other words this is cost effective and efficient alternate to SAP, MS Dynamics, SAGE Etc. We are providing Training, Implementation support and customization services.
WayZ ERP is Enterprise level Accounting and Business management solutions. In other words this is cost effective and efficient alternate to SAP, MS Dynamics, SAGE Etc. We are providing Training, ...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Cloud-based ERP for Italy-based SMBs. It helps users with managing customers, sales, activities, invoicing, purchase and warehouse.
Selly Erp provide a unified platform to manage customers relationship, activities, sales process, invoicing, purchase, warehouses, project, administration. Simple to use with a modern user interface, Selly Erp is the best business solution for small and medium size company in distribution and services sectors.. Dahsboard to control your entire business anywhere with any device. Native Cloud Application integrated with Google Workspace and other 500+ cloud apps through Integromat.
Selly Erp provide a unified platform to manage customers relationship, activities, sales process, invoicing, purchase, warehouses, project, administration. Simple to use with a modern user...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Workflow management platform that helps businesses create product catalogs, build customer relations, manage inventory, and more.
Whether your business is looking to do invoicing, create a product catalog, build customer relations, start a recruitment process, manage inventory, start a project, manage supply chain, run a marketing campaign, or any other business process or workflow, Corpa is your mobile app.
Whether your business is looking to do invoicing, create a product catalog, build customer relations, start a recruitment process, manage inventory, start a project, manage supply chain, run a...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
It is a web-based CRM solution designed for large businesses. Features include telemarketing, asset management & quotation management.
Erpisto, established in 2007, is a software development and technology services company with strategic vision to provide our clients with quality systems to stimulate their growth in existing competitive markets. Erpisto ERP software provides financial reporting, CRM & Enterprise software solutions with 360 degree view of your business activity to automate Business Processes.
Erpisto, established in 2007, is a software development and technology services company with strategic vision to provide our clients with quality systems to stimulate their growth in existing...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Open Source ERP Software for modern companies. Business Software for Sales, Procurement, MRP, Accounting, CRM, Billing and more.
metasfresh is an Open Source ERP Software for companies that want to grow. It has sophisticated vertical features like handling units and attributes management. Used in companies for wholesale and manufacturing which are in search for high flexibility and high performance in data processing, assisted with multithreading and mass document creation. The software includes Sales & Procurement, CRM, Manufacturing, Billing, Accounting and much more.
metasfresh is an Open Source ERP Software for companies that want to grow. It has sophisticated vertical features like handling units and attributes management. Used in companies for wholesale and...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Gestionale Open ia a ERP software: Complete, Professional, Free and Integrated.
Complete, Professional and Free Gestionale Open features allow multi-user, multitasking, multi-company, multi-exercise, multi-currency and multi-activity management. The modular structure, available from the first download for all modules, allows the initial parameterization of only the essential functions with the possibility of adding more advanced ones later. Accounting,administrative, commercial, production, warehouse and financial management.
Complete, Professional and Free Gestionale Open features allow multi-user, multitasking, multi-company, multi-exercise, multi-currency and multi-activity management. The modular structure, available...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Uma solução de gestão gratuita para as empresas. Uma plataforma que garante uma operação mais rápida, simples e sem burocracias
A MarketUP uma plataforma completa de gestão que tem como objetivo contribuir para o crescimento dos pequenos negócios, por isso, está ajudando a mudar o perfil do Varejo no Brasil. Sua tecnologia gratuita e cria um sistema de valor partilhado que empodera empreendedores e assegura maior eficiência, produtividade e competitividade Com o software é possível automatizar todos os processos de uma empresa e contar com diversas ferramentas para contribuir na gestão do negócio.
A MarketUP uma plataforma completa de gestão que tem como objetivo contribuir para o crescimento dos pequenos negócios, por isso, está ajudando a mudar o perfil do Varejo no Brasil. Sua tecnologia ...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Gerencie todo o negócio e tenha a gestão de ativos ao alcance.
O Bizuno fornece capacidade de gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) igualmente avançada tanto para clientes quanto para fornecedores. Integrado ao mecanismo de contabilidade PhreeBooks, os recursos de CRM são avançados e detalhados. Obtenha respostas rápidas às perguntas sobre clientes e fornecedores.
O Bizuno fornece capacidade de gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) igualmente avançada tanto para clientes quanto para fornecedores. Integrado ao mecanismo de...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Um ERP na nuvem simples e poderoso para pequenas e médias empresas nos setores de distribuição, varejo, atacado, manufatura e serviço.
A Cloud Pencils foi criada tendo como base mais de 20 anos de experiência significativa em planejamento de recursos empresariais (ERP) em vários setores desde 1994. Seu primeiro lançamento de ERP baseado na nuvem foi o "OnCloudERP". O OnCloudERP é um produto moderno de ERP na nuvem, criado para empresas de qualquer tamanho no mundo todo que buscam soluções poderosas, expansíveis e acessíveis. Sua missão é trazer uma solução de ERP simples e inteligente para você executar seus negócios com eficiência.
A Cloud Pencils foi criada tendo como base mais de 20 anos de experiência significativa em planejamento de recursos empresariais (ERP) em vários setores desde 1994. Seu primeiro lançamento de ERP...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Manage your entire eProcurement process from requisition to order generation to payment settlement. Easy to use wizard driven screens
After 35yrs of public procurement experience, Our awarded winning solution SpendManagerPro is designed from the ground up to meet the needs of all procurement requirements from disadvantaged business participation requirements to dynamic contract management. Our clients refer to it as "Procurement on steroids". The easy wizard driven screens guide the users through the Creation, Approval of requisitions, Order generation, Shipment notifications, Item/order return to Payment settlement.
After 35yrs of public procurement experience, Our awarded winning solution SpendManagerPro is designed from the ground up to meet the needs of all procurement requirements from disadvantaged business...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Cloud-based ERP system for MSMEs, Large Enterprises, Retailers, Distributors, Service Providers, Manufacturers, and Freelancers.
VasyERP is one of the best cloud-based ERP system for MSMEs, Large Enterprises, Retailers, distributors, Service Providers, Manufacturers, Freelancers & Consultant in India to manage their core business activities on a single platform. Users can easily create offers, generate leads, manage sales and purchases, send invoices & bills from any device, anytime and anywhere. Everything is now EASY with VASY. SignUp now on www.vasyerp.com/signup and make your business SMART.
VasyERP is one of the best cloud-based ERP system for MSMEs, Large Enterprises, Retailers, distributors, Service Providers, Manufacturers, Freelancers & Consultant in India to manage their core...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
On-premise open-source solution that streamlines all ERP, CRM and SCM operations.
On-premise open-source solution that streamlines all ERP, CRM and SCM operations.
On-premise open-source solution that streamlines all ERP, CRM and SCM operations.

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
A complete Easy to use scalable ERP solution
A solution for mid sized company who want to maintain their day to day activities in a systematic way with various functional modules
A solution for mid sized company who want to maintain their day to day activities in a systematic way with various functional modules

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Cloud ERP solution for small and mid-sized businesses in ecommerce, trading & distribution, manufacturing & field services.
Cloud ERP solution for small and mid-sized businesses in ecommerce, trading & distribution, manufacturing & field services.
Cloud ERP solution for small and mid-sized businesses in ecommerce, trading & distribution, manufacturing & field services.

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
ERP Software for manufacturing industries with features including inventory management, test & quality, and document management.
ERP Software for manufacturing industries with features including inventory management, test & quality, and document management. Tygris Manufacturing Cloud ERP is an unified platform that helps you drive your manufacturing operations delivering high performance. Tygris gives a competitive edge to your business through its -wide and tightly held- range of solutions.
ERP Software for manufacturing industries with features including inventory management, test & quality, and document management. Tygris Manufacturing Cloud ERP is an unified platform that helps you...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Modern state-of-the-art ERP software designed for humans. Low acquisition and operating costs. Highly flexible and easy-to-use!
Modern state-of-the-art ERP software designed for humans. Low acquisition and operating costs. Highly flexible but still very easy-to-use! No slow/large frameworks, one-click-installation, more than 12 modules, ...
Modern state-of-the-art ERP software designed for humans. Low acquisition and operating costs. Highly flexible but still very easy-to-use! No slow/large frameworks, one-click-installation, more than...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Enabling tools that help organizations to get more from their existing SCM and ERP systems.
Preactor International is the World Leader in Production Planning and Scheduling software, used by over 4000 organizations of wide ranging types around the world to achieve lean and agile production. Case Studies show that the benefits that can be obtained after installation offer a return in investment measured in months, sometimes weeks. 1000+ accredited professionals offer a key resource working closely with users to ensure each company's unique requirements are met.
Preactor International is the World Leader in Production Planning and Scheduling software, used by over 4000 organizations of wide ranging types around the world to achieve lean and agile...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores
Realx ERP helps your organization to optimize the business process & improve the staff accountability through work assignment tracking.
ERP has never been so simple, accurate and affordable meeting the need of real-time intelligence and decision making for complex business functions, the demands of a growing business. Realx ERP is an integrated cloud software built with a focus on the construction, real estate, manufacturing industry and service sectors. It enables cross department integration and optimizes time and cost. It effectively manages resources like materials, labor, equipment, sub-contract & overheads.
ERP has never been so simple, accurate and affordable meeting the need of real-time intelligence and decision making for complex business functions, the demands of a growing business. Realx ERP is an...

Recursos

  • CRM
  • Gestão financeira
  • Gestão de RH
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão da cadeia de fornecedores