Avaliações do Dynamics 365

Nota média de avaliações

  • Geral
    4,3 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    4,2 /5

Sobre Dynamics 365

Solução integrada de gestão empresarial que automatiza os processos financeiro, de relacionamento com o cliente e da cadeia de fornecimento.

Saiba mais sobre o Dynamics 365

Exibindo 8.192 avaliações

Fabiana M.
Ótima qualidade
Fabricação de alimentos, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/12/2020

"Ótima qualidade"

Comentários: A Dynamics 365 me permitiu ser mais ativo para com a minha empresa, e ter menos dor de cabeça no gerenciamento do meu produto. Facilitou para mim e minha equipe. Como compradora internacional eu recomendo muito.

Vantagens: O que eu mais gosto no software é que eu consigo ter liberdade para para com as minhas ideias, consigo colocá-las em prática facilmente.

Desvantagens: Antes desse software eu não conseguia ter tempo de me organizar, era tudo bagunçado e sem planejamento. Agora consigo me programar para projetos futuros.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/12/2020
Camilo D.
ceo
Produção audivisual, Profissional autônomo
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/07/2020

"Dynamics"

Comentários: antes de usar o Dynamics eu não tinha resultados agora com Dynamics isso foi resolvido 100% !!!

Vantagens: traz ótimos resultados no dia a dia para nossos negócios e equipe !!

Desvantagens: poderia ter mas ferramentas para aumentar resultados e objetivos!!!!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/07/2020
Avaliador Verificado
Analista Fiscal
Automação industrial, 10.000+ funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/05/2020

"Gestão Corportaiva"

Comentários: Suporte e confiabilodade da Microsoft que dá segunrança a empresa que adquire o software.

Vantagens: Auxilia na tomada de decisão ligadas ao negócio, diratamente a gestão da empresa.

Desvantagens: Não é tão usada por todas as empresas do mercado.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/05/2020
Sandro roberto L.
Assistente Administrativo
Organização cívica e social, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/10/2020

"Para melhor negócio na empresa o Dynamics 365 é a solução ideal!"

Vantagens: Facilidade no uso, possibilidade de ajuste para saber qual área tem melhor desempenho nas vendas, facilidade para atingir metas e o cliente de maneira mais contundente, resultados e acoampanhamento real das vendas e qual público se quer atingir

Desvantagens: Lentidão para acesso acontece em alguns momentos, mesmo com uma conexão estável. Temos que fazer logout e depois login e aí funciona normalmente.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/10/2020
Avaliador Verificado
Auxiliar Administrativo
Administração pública, 10.000+ funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/12/2020

"Alegria do uso"

Comentários: Como todos os softwares da Microsoft, este é top demais. Ajuda bastante nos problemas do dia a dia.

Vantagens: Fácil de usar e prático. Integração com outrso produtos da Microsoft

Desvantagens: Nada a declarar. Ainda não vi nada que desabone o produto.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/12/2020
Danilo R.
ADVOGADO
Seguros, 201-500 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/02/2021

"EXCELLENT AND HATUAL"

Vantagens: Esse software é excelente e me ajudou muito na minha organização e planejamento, facilitando e otimizando minha vida.

Desvantagens: Gostaria apenas que fosse possível efetivar mais configurações para deixar o software mais adequado as funcionalidades que eu mais utilizo.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/02/2021
Fabiano R.
Marketing
Hardware, Profissional autônomo
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    3 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/02/2021

"Ótimo produto em qualidade e preço"

Comentários: Muito satisfação total me sinto muito mais. Concentrado com a ajuda no novíssimo software DYNAMICS 365

Vantagens: Recomendo pois me facilitou muito meu dia dia me fazendo ter mais liberdade em pensantos e liberando minhas ideias me deixando mais livre para gerar minha empresa

Desvantagens: No momentos estou muito satisfeito preço muito satisfatório e o DYNAMICS 365 ESTA ME AJUDANDO MUITO EM GERENCIAR e solucionar coisas rapidas

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/02/2021
Ty C.
Lead Business System Analyst
Papel e produtos florestais, 10.000+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/11/2019

"Dynamics in a league of it's own"

Comentários: I have tried other CRM's in my career but none of them come close. The future of this product is incredibly bright and the cost to entry is so low that there is no reason not to give it a shot if you think it can help you. The Microsoft account management team will work with you to find the right fit for your needs and set you up for success.

Vantagens: I have used this software for over 7 years and over those years have seen it grow and improve at a remarkable rate. With the introduction of Flow/Power Automate and Canvas Apps the abilities of this business application stack are unmatched. You are truly only limited by your own imagination. Microsoft provides great account management resources that will help keep you on the cutting edge. From a price perspective, Dynamics is very competitive. What you get out of the box cannot be touched by any competitor namely, Salesforce. You will spend a fortune to get the same utility from a Salesforce implementation. Salesforce and competitors also do not have anything like Azure. Having all of your business application ecosystem under such an umbrella is incredibly powerful.

Desvantagens: I have had less than ideal interactions with support. Mostly they are positive but often times they don't typically know enough about the product and will ask me for information that i already provided in detail upon initial case submission. That being said, this product is innovating and improving so much you can't possibly expect all the people supporting it to be 100% on top of their game. They SHOULD be but realistically you are going to run into people that are just intermediaries between you and someone that can actually help. This isn't really a Dynamics issue at all but you will need to rely on support if you go with an online installation.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/11/2019
April L.
Counselor/Assistant Project Director
Hospitais e Saúde, 5.001-10.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/02/2021

"Multifunctional Top of The Line Software."

Comentários: Microsoft Dynamics 365 is an extraordinary programming to utilize. I prescribe Microsoft Dynamics 365 to all the forthcoming clients. It has extraordinary and splendid highlights. It is an efficient programming and its abilities are incredible. This software has given us numerous new capacities, for example, Upgrade dynamic Improve business measure results Drive advancement Improve business measure readiness Improve client relations/administration Drive income development Cost the board Improve provider or accomplice connections Make inward/operational efficiencies Lessen time to advertise

Vantagens: Microsoft Dynamics 365 is an incredible apparatus for booking and making work processes viable. With Microsoft Dynamics 365, we can deal with our staff individuals in an expert way. The dependability of Microsoft Dynamics 365 is something worth being thankful for that I have been enjoying about the instrument. It has been not difficult to utilize and alter.

Desvantagens: Disdaining Microsoft Dynamics 365 has not been a possibility for us. I'm intrigued by Microsoft Dynamics 365. It has been a splendid programming. I like its dependability. It is so noteworthy. I'm a glad customer. Microsoft Dynamics 365 is incredible and solid. It makes field the executives of our staff individuals smooth and noteworthy. It likewise makes it basic for us to oversee client connections without any problem. It has been the best.Microsoft Dynamics 365 is a quality programming to utilize. It has quality highlights. We won't change things by any means. The ideal-ness of the merchant's reactions makes things astonishing.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/02/2021
Kayla M.
Business Owner
Contabilidade, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    1 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/11/2020

"Microsoft Dynamics 365 Review"

Comentários: Overall, we are glad that we switched over from Salesforce. We were paying an arm and a leg with that application and now we are paying less for an easy to navigate and helpful tool in keeping organized.

Vantagens: My husband and I have tried to use other CRM's throughout our businesses young life, but we settled on Microsoft Dynamics 365 and we absolutely do not regret it. It has grown and improved throughout the last two years, at a rate that has honestly surprised me. This application has helped tremendously with business organization and accounts payable. The price is extremely competitive, especially considering its rival app, Salesforce.

Desvantagens: Support has not given ideal situations of help. They are very rude and do not seem to understand anything that is being asked when it comes to the technical point of the application. Within the application there is a section for planning instruments, when the page needs to be refreshed it is extremely slow and sometimes makes the entire application crash.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/11/2020
Faruk A.
Head of Growth
Internet, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/12/2020

"Gets the job done but a little rigid CRM"

Comentários: We used Microsoft tools in our entire organization. The best part of getting Dynamics 365 was the easiness of integration. All softwares and online tools work very well altogether. We never had any compatibility issues or we never spent much time to integrate other systems to MS Dynamics 365. Moreover, majority of the other tools we used already had the integration option to it. As a salesperson, I used CRM every single day. I like the contact management. Since I use Office, it was so easy to use email and Skype together on the CRM, and I was able to keep a track of every single action. I was OK to use it but if they could improve the UI, it can be a great tool. They may offer some packages for smaller teams as well.

Vantagens: Easy integration with the other tools - even they are not from Microsoft
CRM gets the job done
Easy contract management with DocuSign and MS Drive
CRM structure for the leads and potentials
Customization options
Reports are enough for a regular sales team but it is possible to get custom and advanced reporting
Access management is better than many other CRMs

Desvantagens: The user interface can be improved
The whole system for CRM is too rigid and not that user friendly like a few other competitors
It is a good solution for large companies but if you have a team less than 50 people, maybe there could be more budget options - of course with less features

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/12/2020
Oussama L.
technician
Automotivo, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/11/2020

"dynamic 365 is in the field pro path o for easy tasks"

Comentários: from my experience on the automotive business using this product was a lot more better to go far in time into the first products of microsoft ,its easiness while interacting with your acceptable intuition uploaded for years into my memory helped me to escape so much time and filling it by learning so many other skills in the service of business , i have learned that time is money , my thought was aligned with the comprehend of the product which maintain your fuction into simplicity fasteness while its cost compairing to other products mostly cheaper

Vantagens: during the lifestyle of business , i have never faced so many different tasks that wasn't easy going but using the dynamic 365 from microsoft , which i have curious about its fast developement and improvement during the last 1 years by it didnt suprised my knowledgeable first sight on microsoft software during years of my work ,since the dynamic helping me to most simplified the business tasks for me while learning others future skills allowing me to go through minimizing the time of spending on other busines tasks , especially with standpoint which helped business to grow faster by includingall the organization with most fixed sales teams tasks

Desvantagens: one the most strenghts of the dynamics 365 if your business during the last 10 years familiar with other microsoft product like microsoft office 365 ..., you will find that is most of all similar to the simplified menu of microsoft product since that microsoft didnt lost its flavors of maintain the same aroma while you will taste navigating throughout ths dynamic 365

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/11/2020
Brian K.
Director
Telecomunicações, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/11/2020

"Microsoft: Dynamics 365 in a league of it's own; A great suite of products"

Vantagens: Elements 365 accompanies a full cluster of highlights and usefulness that permits following of customers, interchanges, possibilities, openings, and the full connection with your contacts. It's mix with standpoint and capacity to be hand crafted as far as fields and perspectives gives it a possibility to include and cover all your organization's needs.

Desvantagens: With the online transformation, we have run into scarcely any issues, anyway we do inconsistently run into moderate execution. This isn't often, anyway when it occurs (slow page restores, especially in the arranging instrument) it might be anguishing for our customers. Working out the value can be genuinely tangled when arranging custom features and besides following security and occupations receives an intentional methodology to check security of data and insurance.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/11/2020
Gilson D.
Compras
Fabricação de alimentos, 51-200 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2020

"Our life just got easier after Microsoft Dynamics 365"

Comentários: We are counting on a complete CRM solution, with all the necessary tools so that our company can manage the relationship with our customers, and also an ERP, which allows us to elaborate more accurate planning and manage all company resources, from stock up to the size of the workforce needed to complete Production.

Vantagens: I liked the marketing management where it is possible to understand the habits, needs, and desires of the customers, allowing them to develop more intelligent and efficient marketing strategies.

Desvantagens: The integration of some of the processes was very difficult and had to hire specialized technicians to solve the problem encountered.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2020