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Avaliações do EasyCall Cloud

Sobre EasyCall Cloud

A solução online para a gestão completa de chamadas ativas e receptivas.

Saiba mais sobre o EasyCall Cloud

Vantagens:

It is software with ease to make and receive calls.

Desvantagens:

I think it should be improved, the reporting part was the only negative point I found.

Notas do EasyCall Cloud

Pontuação média

Praticidade
4,8
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
4,8

Probabilidade de recomendação

9,1/10

O EasyCall Cloud tem uma classificação geral de 4,4 em 5 estrelas com base em 16 avaliações de usuários no Capterra.

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Filtrar avaliações (16)

Querobim
Querobim
Service Desk Operator Pl, Brasil
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 5.001–10.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

EasyCall Rating

5,0 há 5 anos

Vantagens:

It is software with ease to make and receive calls. The configuration for using Voip helps to make calls faster. There is a feature for transferring calls between extensions and another called "Pendulum", which alternates between calls. For not receive calls, exist a resource for pauses. It possible control the time of work with use the logins accounts.

Desvantagens:

When you sign in, it automatically pauses, which can make the user forget and remain paused. In addition, there is no warning that the pause has ended, which may cause inconvenience.

Gianni
Sales Manager, Itália
Sem fio, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Programma perfetto per la gestione delle chiamate

5,0 há 3 meses

Vantagens:

Utilizziamo questo software da diversi mesi e posso affermare con certezza che ha trasformato radicalmente la nostra gestione delle chiamate, sia per il servizio clienti che per il nostro reparto vendite. L'efficienza e la facilità d'uso del programma hanno semplificato notevolmente le nostre operazioni quotidiane, migliorando la nostra produttività e la soddisfazione dei clienti. Inoltre, l'assistenza clienti fornita è impeccabile: sempre disponibile, competente e pronta a risolvere qualsiasi problema in tempi rapidissimi. Consiglierei questo software a chiunque cerchi una soluzione affidabile e di alta qualità per la gestione delle chiamate.

Desvantagens:

Non abbiamo riscontrato particolare svantaggi per il software.

Diogo
Diogo
Helpdesk, Brasil
Usuário do LinkedIn Verificado
Telecomunicações, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Connection management tool

2,0 há 5 anos

Vantagens:

The tool has a large and functional database. It is possible to manage calls by year, month, day and hours. The number of incoming calls, among other management activities.

Desvantagens:

It has many implementation issues and features. Because it is a java file, it is known to have a hardware failure

Carmelo
CEO, Itália
Serviços e tecnologia da informação, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Freedom for your business

5,0 há 4 anos

Vantagens:

The most important feature of the software is the complete cloud implementation of all the functionalities, starting from CRM administration and configuration to the operator seat. This let you assemble a working team in a very smart way no matter if they work in office, in a cowering or from home. The web user interface is very easy to use for everyone. The social integration, the predictive and geo dialing let you set up very smart customer interaction workflow.

Desvantagens:

The missing feature is the mobile version of the software (but i think the first release is planned in the very near future).

Filipe
Filipe
Service leader, Brasil
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Easycall Cloud Evaluation

5,0 há 5 anos

Vantagens:

I use easycall for calls, conferences, and servicedesk control, where I can check employee breaks, redirect calls, among other options, easy to use software and good interface.

Desvantagens:

I think it should be improved, the reporting part was the only negative point I found.

Vincenzo
CEO, Itália
Publicidade e marketing, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Affidabile e semplice

5,0 há 4 anos

Vantagens:

Il software è molto semplice da utilizzare. Puntuale nella reportistica. COnsigliato sia per teleselling che per telemarketing

Desvantagens:

La configurazione iniziale non è immediata ma con l'aiuto del supporto tecnico siamo riusciti a configurare tutto in brevissimo tempo.

Emanuelle
Metrics and process analyst, Brasil
Serviços e tecnologia da informação, 5.001–10.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

My Easy call

5,0 há 5 anos

Vantagens:

I used the software to make calls, make conferences and this facilitates the work in a way to speed up the work in attendance.

Desvantagens:

So far I have not found any problems in the software.

Melquisedeque
Melquisedeque
Helpdesk, Brasil
Usuário do LinkedIn Verificado
Administração pública, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

A not so easy solution

3,0 há 5 anos

Vantagens:

Ease of use is the main feature of the tool. Great care is taken to develop a good user experience.

Desvantagens:

The main issues are with Java and compatibility

Magno
Magno
ServiceDesk Jr, Brasil
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Excelente software EasyCall

4,0 há 5 anos

Comentários: I use the tool at work day by day, facilitating contact and support with the customer for call resolution.

Vantagens:

I liked the ease of use, switching calls, conferences, call transfers, time recording, etc.

Desvantagens:

I've had problems with java, but rarely.

James
Reino Unido
Usou o software para: Não especificado
Fonte da avaliação

Easy to Use Contact center solution

3,0 há 8 anos

Comentários: Simple Web based contact centre solution with in built reporting and Data management tools which allow easy access to key functionality. Only downside is functionality often lacks some customisation options and service desk response can be slow in response and resolution of issues

Valentino
CTO, Itália
Serviços e tecnologia da informação, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Easycall Easy4all

5,0 há 4 anos

Comentários: Il setup up iniziale non è complesso ma richiede un pò di attenzione.
Superata la fase di setup è tutto molto intuitivo.

Vantagens:

Il software presenta molte funzionalità ed un elevato grado di personalizzazione. L'interfaccia Operatore è lineare e facile da utilizzare.

Desvantagens:

La reportistica è ampia e dettagliata ma potrebbe essere migliorato l'accesso da mobile.

Alberto
CEO, Itália
Formação profissional e coaching, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Versatile

5,0 há 4 anos

Vantagens:

Il software è completo e adattabile alle diverse esigenze. E all'occorrenza è possibile chiedere delle personalizzazioni.

Desvantagens:

Al momento non ho riscontrato particolari problemi

Melisa
Ceo, Espanha
Publicidade e marketing, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Si tuviese que volver a contratar sus servicios lo haria

5,0 há 2 anos

Comentários: Muy satisfactoria

Vantagens:

La facilidad de manejo y cómo solventaban las dudas

Desvantagens:

Algunas funciones específicas de sacar listados

Julio
Dirección de Operaciones, Espanha
Telecomunicações, 11–50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Impresión en meses iniciales

4,0 há 2 anos

Comentários: Estamos satisfechos si bien no hemos llegado a probar la herramienta con un volumen alto de asesores

Vantagens:

Su sencillez a la hora de configurar puestos y el soporte, concretamente, Ezequiel

Desvantagens:

La no discriminación de contestadores en la emisión de llamadas y la limitación en geográficos

Maria
Operatrice, Itália
Publicidade e marketing, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Eccellenza

5,0 há 2 anos

Vantagens:

Lavoro da 15 anni nel mondo call center. Ho avuto modo di valutare diversi crm. A mio avviso Easy è uni dei più validi

Desvantagens:

Fino ad ora nessun problema. Molto semplice nell'utilizzo

Jaime
Gerente, Espanha
Telecomunicações, 2–10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Software perfecto a nuestras necesidades

5,0 há 2 anos

Vantagens:

Software fácil de usar y muy completo, perfecto para el uso que le damos

Desvantagens:

De momento estoy en pruebas y no podría decir