Avaliações do VCC Live

Nota média de avaliações

  • Geral
    4,7/5
  • Praticidade
    4,5/5
  • Atendimento ao cliente
    4,7/5

Sobre VCC Live

Duplique sua eficiência com o discador preditivo do VCC Live e feche negócios gastando o máximo de tempo possível conversando com os clientes!

Saiba mais sobre o VCC Live

Exibindo 26 avaliações

Krisztina D.
Customer Service Manager
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/06/2018

"We got exactly what we wanted."

Comentários: We could get rid of other softwares. Our workflows have become easier. We can save time and money. We can ensure the business continuity in all case. Any statistics can be extracted.

Vantagens: Excelent support, flexible attitude. Easy to use. Access it from anywhere. It has so many solutions. Constantly evolving system.

Desvantagens: We would like to extend it to all areas of customer service, so we are waiting for the perfect e-mail management module.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/06/2018
Costin-cristian B.
Project Manager
Telecomunicações, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/05/2018

"VCC Live effectively changed our company, our team and our customers."

Comentários: Our call center is completely changed. Our customers never hear the busy tone and they never stay in a queue. And on top of that, everything runs perfectly smooth. And let's not forget about all the support and quick responsiveness that we always get from VCC Live Team.

Vantagens: Yet very complex, it is very easy to use and to implement (the team offers full support anyway and they are very responsive and extremely nice), the performance of the software, the continuity and the constant enhancements are extraordinary. 100% stable from the beginning, no bugs, no problems.

Desvantagens: There's really no such thing. The software has everything you could wish for. If you hadn't wished for a thing yet, you will surely discover it in a new update. The VCC Live team will think of it anyway :)

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/05/2018
Amber B.
Health Coach
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 10.000+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/04/2019

"VCC review"

Vantagens: Easy to learn and use in a call center setting.

Desvantagens: Connectivity is sometimes spotty and software can freeze or crash easily.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/04/2019
Tamas N.
IT manager
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/04/2018

"Great flexibility to integrate with our CRM systems and quick deploy for our Home Agents."

Comentários: Predictive dialer increased our Outbound department effectivity by 30%.
Database API, Webhooks, Embedded browser provide us an easy integration with our ERP and CRM systems.

Vantagens: Integration possibilities, like embed browser, gave us an opportunitiy to integrate our CRM web application in to VCC. This integration provide us to deploy only VCC software at our Call Centre Agents or Home Agents. No other software (CRM) installation needed beacuse it is integrated to VCC.

Desvantagens: Call quality issues in CEE countries. Lack of Mobile device support for Supervisors and Agents as well.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/04/2018
Antonio C.
CEO
51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/04/2018

"Excellent solution for distributed call center operations and home agents"

Comentários: Excellent customer support and limited maintenance costs. VCC is fantastic if you are looking for a simple solution to manage your outbound operations

Vantagens: Easy to manage even with distributed operations. Always-on. In 2 years of use we had probably less than a minute of downtime. Excellent customer support. Perfect for outbound telesales

Desvantagens: Some of the functionalities are not so immediate and/or missing. I have never used the chat or Inbound module.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/04/2018
Nikoletta G.
Account Manager
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/06/2018

"User-friendly software, reliable contact people, quick and effective information flow"

Vantagens: User-friendly, easy to use administrator platform. I can use complex settings in a few minutes by myself.
The User state log and it's drop-down-menus (quick search terms).
Customer Service and the dedicate contact are always there for help, inform us about news proactively.

Desvantagens: The development request's implementation time length could be shorter.
A supervisor interface on mobile would be great.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/06/2018
Jaroslav S.
CEO
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/05/2018

"We are mid sized call centre using this system for years. And we are satisfied."

Vantagens: Intuitive user interface.
Easy to configure even if one is not an NASA engineer.
Very supportive stuff ready to listen and to understand your needs.
Constantly improving the system features.
Ready to develop custom features if needed.

Desvantagens: You have to prepare yourself as this system is pre-paid. This can be effective for most users but not if you are company selling post-paid services.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/05/2018
Sarai Z.
Omni Channel Director IZBEREM.SI, d.o.o.
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/05/2018

"Perfect call center solution, best customer care and technical support."

Comentários: Simple to install, simple to use and get perfect experience and functionality.

Vantagens: Simple to use, you can make changes without any difficulties. This software has so many call center solutions and functionalities that I've never seen before - perfect.

Desvantagens: For Inbound projects there is one bad thing. If we make new contact and it's in database and if the same customer calls the same contact mask is open and last disposition is saved. And on sales projects there is problem if we choose success disposition and if customer calls after 1 week for info about delivery there status is changed. So agents have to be very careful to make a new contact or choose the same status. If not there are not the right results/statistics.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/05/2018
László H.
database manager
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/02/2018

"flexibility and versatility"

Vantagens: Each contactcenter process can be easily and flexibly handled. Excellent for both outbound sales and incoming customer service tasks.

Desvantagens: In many cases, manual intervention is needed for certain reports. Lack of Web and Mobile Surface.
In addition, it is characterized by reliability.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/02/2018
Bojan G.
Business Development Manager
Terceirização/Deslocalização, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/04/2018

"Great CRM software that does the job at a reasonable price with great customer service"

Vantagens: Ease of use - both for the admin and agents
Extensive reporting options
Value for money
Responsive customer service

Desvantagens: Line quality issues - not fault of the software
Too many updates
Overall the software has no issues, nothing more to add

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/04/2018
Attila D.
Planning & Forecasting Manager
Serviços financeiros, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/10/2018

"VCC Live Review"

Comentários: A very innovative call center solution, which is accessible and user friendly. It shows that it has been developed with user and business needs in mind. Continuous innovation and development of new functionalities help the business grow and/or become more effective. The staff is open for discussion and give professional support and advice through understanding our business. I would recommend it everyone still using on-premise solutions!

Vantagens: User friendly, easy to learn
Always evolving, new functionalities add to business value
More visibility in reports and monitoring than before
Flexible compared to our previous system, highly customizable:
Script editor is one of the best I've seen
IVR editor is very ergonomical

Desvantagens: Does not always support business logic
Some report interfaces miss some filters which would come handy in some cases
Minor functionalities (on nice to have level) are missing, but will be developed, hopefully!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/10/2018
Krisztina R.
Business Support Manager
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/02/2018

"I use the software from the beginning, the developments are based on user's needs."

Vantagens: Their flexibility is the most positive attitude. Furthermore, I could raise up the accurate knowledge of customer relationships, about their clients.

Desvantagens: Which is the least well organised that, currently there is no mobile version yet, this is mostly absent from supervisors sides.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/02/2018
Branimir P.
IT manager
Serviços financeiros, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/03/2019

"Great service"

Comentários: Overall, a nice peace of software and a good reliable service worth the money...

Vantagens: It is fully cloud based and thus mostly maintenance free.
Loads of features and customisation options.

Desvantagens: A bit difficult to handle oll of the features and options at the beginning...

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/03/2019
Gergely Z.
Head of Customer Relationship
Serviços financeiros, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/02/2018

"We've been using VCC surface since 2015, it's really a great help in managing calls."

Comentários: Regular daily/weekly/monthly reports.

Vantagens: Lots of report options.

Desvantagens: The menu system is complicated a little bit.
The sound quality is not the best, the line is echoed many times.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/02/2018
Avaliador Verificado
IT Specialist / Project Coordinator
Seguros, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/02/2018

"The most suitable telco tool for CCs ever"

Vantagens: Easy to use
Easy to access it from anywhere in the world
Easily managable for Admins and Supervisors

Desvantagens: Lack of event notifications (Change and update logs)
Weak customer service
Too much updates in short period of time

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/02/2018
Edina H.
Business Analyst
Recursos Humanos, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/05/2018

Vantagens: reliable, ease of use, constantly evolving, user-friendly, effective support, professionally key account manager

Desvantagens: manage incoming calls, customer service

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/05/2018
Zoltán S.
Telesales Manager
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/04/2018

"Easy to use, fast, transparent, user - friendly, well- worked-out."

Vantagens: We are talking about a reliable software, it can be handled easily by everyone including both Supervisors and Operators. It is easy to extract reports from the system. Customer Service is always ready to help.

Desvantagens: Based on our experiences everything works well in this software, it is one of the best softwares we have ever used. Nothing we can suggest or mention.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/04/2018
Judit V.
call center group leader
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/04/2018

"VCC staff was perfect from the beginnig. Our daily operation with this software is very effective."

Comentários: Easy to use, efficient work.

Vantagens: Anywhere I can use this software, I don't need to be in my workplace .
It's easy to follow the work of my colleagues of the real-time monitoring.
The scripts are easy to create.

Desvantagens: I have not experienced the disadvantage of the software up to now, although I am a daily user. I can not list negative things.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/04/2018
Diana M.
Call Center Manager
Bancos, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/02/2019

"Review about VCC"

Comentários: I can get all the statistics I want, I just need to figure out what I want to use them.

Vantagens: Easy to use but not so clear to set up. Shows everything what a CC manager needs. If you know what do you want to see, you can do it on your own.

Desvantagens: I'm a bit confused with setting up a new project but it is not because of the software - it is because of the lack of my knowledge. I've just got into usage of VCC in the middle of summer, and I try to keep up with them on my own but it sometimes not so easy.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/02/2019
Branimir P.
IT admin
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/06/2018

"Great call center software"

Vantagens: Excellent features, user friendly, easy to learn... Supports multiple languages, user roles, management features, automated credit card payments and a lot more.

Desvantagens: No possibility of local installation to use with on-premises voip solutions. Would be great if perpetual licenses are available with local installation...

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/06/2018
Andreas S.
Account Manager
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/04/2018

"It can be put into operation quick and easily. There is still a lot of room for improvement."

Comentários: Fast and affordable entry for the start.

Vantagens: The fast and unbureaucratic support on the phone and by mail. The good integration of different communication channels (phone, mail, chat, etc.).

Desvantagens: At Inbound, the first surface / mask is not ideal. When integrating images, they must always be integrated with a link.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/04/2018
Edit S.
campaign manager
Seguros, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/02/2019

"Work efficiently and simply from anywhere."

Comentários: All sales operators receive their own customers. We can efficiently work with large databases using the predictive dialer.

Vantagens: Software management is easy, project management is transparent. It is also excellent for working at home or everywhere :-)

Desvantagens: If you use more complex scripts, you need more attention.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/02/2019
Mateja K.
KAM
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/05/2018

"Great experience!"

Vantagens: Quick and useful program that helped us raise our sales and productivity. The results are visible immediately.

Desvantagens: Program dependence on internet quality. If the speed of the connection decreases because of some reason, it influences the quality of the phone call.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/05/2018
Erik S.
Business Analyst
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/04/2018

"Innovative system, helpful team"

Vantagens: I like this software because it is easy to resolve different settings. The system is It is very logically structured and the support team helps in every cases when I need.

Desvantagens: The e-mail management module is too complicated. The outbound e-mail workflow does not fit our business processes.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/04/2018
Pal S.
Budapest
Telecomunicações, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/04/2018

"Great for small businesses!"

Vantagens: It is intuitive, easy to navigate, and has all of the necessary features to satisfy the needs of a small business.

Desvantagens: As it has lots of features and new and new ones are established all the time lots of questions connected with these new features arise. Fortunately, their support is working very good so it is not really such a big deal.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/04/2018