Avaliações do Call Tracking Pro

da Call Tracking Pro

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Nota média de avaliações

  • Geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5

Sobre Call Tracking Pro

Call tracking and analytics software that helps you configure inbound phone calls.

Saiba mais sobre o Call Tracking Pro

Exibindo 5 avaliações de %{reviews_total}

Summit G.
SEO Manager
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/02/2018

"Their system is amazing and has made my marketing efforts tracking very simple."

Comentários: Few of the many benefits I received from using Call Tracking Pro system is Automatic Invoicing, Call Spam Filtering, Professional Voice Over, Professional Messaging Tree, Optional Location Routing, Advanced Call Whisper etc.

Vantagens: Automatic invoicing and call whisper. It makes it very easier for marketing businesses to track phone calls and invoice their clients.

Desvantagens: They currently do no integrate with QuickBooks or FreshBooks. However, it says coming soon on their website.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/02/2018
Qing Z.
Software Developer
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/02/2018

"Easy to setup"

Vantagens: Call Tracking Pro is super easy to set up. First, it works well as a customer services. It can redirect phone call to a specific number and redirect phone calls to multiple phone calls at same time. Second, it helps you analyze ads

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/02/2018
Jordan B.
SEO Engineer
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/02/2018

"I use call tracking for client work and this has been the best value so far."

Comentários: Well designed interface, easy to use and provides value.

Vantagens: Easy to use, friendly interface, it works, and it's affordable. The support system has been pretty solid thus far also. My clients have been happy with using it.

Desvantagens: I would like an integrated on-hold messaging option. A dashboard to upload a custom audio production that plays back to callers that have been placed on hold.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/02/2018
Avaliador Verificado
Web Designer
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/02/2018

"Wonderful experience! "

Comentários: Increased business and a more organized business!

Vantagens: For such a low cost it is a quality software that improved my business! The customer support is very friendly and quick to respond!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/02/2018
Avaliador Verificado
Marketing Associate
Varejistas, 51-200 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/02/2018

"Excellent tracking system. Enables us to optimize each of our marketing channels. "

Comentários: We are able to attribute phone conversions to distinct marketing channels, which has enabled us to optimize all of our marketing efforts.

Vantagens: A very cost effective system for attributing phone conversions to the responsible marketing channel. Excellent customer service.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/02/2018