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Sobre Nextiva CRM

A gestão do relacionamento com o cliente (CRM) Nextiva Service é um software de suporte multicanal ao cliente que permite que os agentes gerenciem todas as interações com o cliente em um único local.

Saiba mais sobre o Nextiva CRM

Vantagens:

Não disponível

Desvantagens:

Não disponível

Notas do Nextiva CRM

Pontuação média

Praticidade
3,8
Atendimento ao cliente
4,0
Recursos
4,2
Relação qualidade/preço
4,0

Probabilidade de recomendação

7,3/ 10

O Nextiva CRM tem uma classificação geral de 4,1 em 5 estrelas com base em 6 avaliações de usuários no Capterra.

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Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Seguros, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Low Cost call center CRM

3,0 há 2 anos

Vantagens:

Works with the Nextiva call center app and is a good add-on to track customer service requests.

Desvantagens:

The UI needs a refresh and needs to be more customizable like Salesforce

Resposta do Nextiva

há 2 anos

Hello, there. Thank you so much for taking the time to leave us your review - we appreciate your feedback. If you by any chance are experiencing issues or need help, feel free to send us an email at [email protected] with your account info and we'll make sure to have our team follow up with you ASAP. Thank you!

Jason
Owner
Contabilidade, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

I enjoy using Nextiva VoIP.

4,0 há 7 anos

Comentários: Thank you.

Vantagens:

It is cost effective and overall pretty simple to use. We can track information online and receive email updates.

Desvantagens:

It is hard to put a permanent hold on the account. It also can be very difficult to program a new phone.

Christi
Owner
Consultoria de gestão, Profissional autônomo
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Great experience

5,0 há 8 anos

Comentários: Both the customer service and the tech support were great. Tech support even stayed on the call with me when we had to contact my internet provider.

Vantagens:

Answered all questions, great price for service, great, great support

Bryce
EUA
Contabilidade
Usou o software para: Não especificado
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Nextiva Phone Service Review

4,5 há 11 anos

Vantagens:

Great customer service, and good value for a phone system.

Desvantagens:

There have been some issues with phone operation, but after a few months of service, the kinks seems to be worked out.

Alexandra
Operations Specialist
Indústria farmacêutica, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Awesome! The best experience.

5,0 há 7 anos

Vantagens:

AWESOME! Just the best! Everyone is nice and helpful! I can't complain at all. I was able to get my number back. You guys helped get my old number back! Great service. I receive updates all the time.

Sterling
Owner
Produção audivisual, 2–10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Nextiva

3,0 há 8 anos

Comentários: I haven't been impressed. There's cheaper options out there that offer more functions and the UI is needlessly complex at times. Customer service had been sub par

Vantagens:

Very reliable and good choice quality

Desvantagens:

Complex and poor customer experience