Filtrar por:

Nota média de avaliações

  • Geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5

Sobre Track

Tracking for key NPS metrics to ensure customers are satisfied.

Saiba mais sobre o Track

Exibindo 1 avaliação

Avaliador Verificado
Performance Coach
Internet, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/03/2020

"A survey tool to research customers NPS & Employee NPS"

Comentários: It is a reliable, but expensive, program to setup and send surveys.

Vantagens: Easy step-by-step survey setup and customizable answer templates, with an omnichannel survey sender (ranging from Whatsapp to the traditional E-mail)

Desvantagens: The tool did not received new features or substantial updates since 2018, and searching the survey database beeing a very annoying thing to do (it looks like a big excel spreadsheet).

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/03/2020