Avaliações do Yellow Dog Inventory

da Yellow Dog Software

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Nota média de avaliações

  • Geral
    3,8/5
  • Praticidade
    3,5/5
  • Atendimento ao cliente
    4,5/5

Sobre Yellow Dog Inventory

Full featured inventory system for Hospitality to handle the needs of resorts, clubs and all general Retail and F&B operations.

Saiba mais sobre o Yellow Dog Inventory

Exibindo 4 avaliações de %{reviews_total}

Gary S.
Restaurant Engineer
Alimentação e bebidas, 201-500 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/03/2019

"F&B user"

Vantagens: Developers are approachable when making suggestions or asking for help

Desvantagens: Not intuitive at times, somewhat clunky interface

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/03/2019
Damien M.
Purchaser
Hotelaria, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/03/2019

"YD Review"

Comentários: YD is helping our company by improving efficiency and streamlining systems. The customer support has been absolutely amazing.

Vantagens: Links to POS, and Quickbooks, seamless list-building and it’s easily searchable.

Desvantagens: I think YD should partner with a POS software platform (or develop one of their own) PRIOR to selling it to clients.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/03/2019
Adam P.
Owner
Hotelaria, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    4/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/12/2018

"Yellow Dog"

Vantagens: Just eh... It's supposed to be the 'cadillac of inventory software'... I don't get it. It makes things a lot more complex than needed and the implementation team did a very careless job.

Desvantagens: Probably the price vs what they actually did for the set up. I wish I could go back and never buy it.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/12/2018
Keisha A.
Cost Control Manager
Hotelaria, 201-500 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/03/2019

"Training and Clarity is Best Solution"

Vantagens: The software is easy to use. The constant upgrade of the software is a plus whereas the company takes into suggestion client feedback and uses it to make the software better.

Desvantagens: That some of the security features are not all that good. In terms of being able to over receive products into the system and being able to receive without a purchase order. (However, I learnt that this feature can be changed once requested)

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/03/2019