
Quem usa o Kaseya VSA?
MSPs que buscam mais receita e lucratividade, além de pequenos departamentos de TI que precisam fazer mais com menos, usam o Kaseya VSA para dimensionar e gerenciar remotamente e facilmente de menos de 100 a mais de 50.000 endpoints.
Conheça o Kaseya VSA
Veja por que milhares de MSPs que buscam maior lucratividade e pequenos departamentos de TI que precisam fazer mais com menos usam o software de gestão da TI Kaseya VSA para automatizar a gestão da TI. Com as soluções da Kaseya, as organizações podem gerenciar toda a infraestrutura e operações de TI, inclusive ambientes de nuvem, no local, híbridos, virtualizados e distribuídos, tudo em um só lugar. Comece uma avaliação gratuita para gerenciar e controlar proativamente ativos e aplicativos de TI remotamente, com facilidade e eficiência.
Kaseya VSA - Informação
Kaseya
http://www.kaseya.com
Fundada em 2004











Kaseya VSA - Visão geral de preços
O Kaseya VSA não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.
Versão gratuita
Não
Teste grátis
Sim
Kaseya VSA: implantação e suporte
Assistência
- Horário comercial
- Online
Implantação
- Instalado - Mac
- Nuvem, SaaS, web
- Instalado - Windows
Formação
- Ao vivo online
- Webinars
- Documentos
Recursos do Kaseya VSA
Ferramentas de Monitoramento de Redes
- Diagnóstico de rede
- Gerente de linha de base
- Gestão de recursos de rede
- Monitoramento de acordos de nível de serviço (SLA)
- Monitoramento de endereço IP
- Monitoramento de tempo de funcionamento
- Monitoramento de uso da Internet
- Monitoramento do servidor
- Monitoração da largura de banda
- Painel
- Relatórios de tráfego da Internet
Ferramentas de TI
- Agendamento de manutenção
- Auditoria de problemas
- Controle e acesso remoto
- Controles/permissões de acesso
- Gerenciamento de correções
- Gestão de capacidades
- Gestão de conformidade
- Gestão de estoques
- Gestão de licenças
Programas de Assistência Remota
- Bate-papo em tempo real
- Compartilhamento de arquivos
- Compartilhamento de tela
- Ferramentas de diagnóstico
- Gravação de sessão
- Questionários e feedback
- Transferência de sessão
Software MSP (Provedores de Serviços Gerenciados)
- Acesso remoto
- Agendamento
- Backup e recuperação
- Bate-papo ao vivo
- CRM
- Cobrança e faturamento
- Gerenciamento de correções
- Gestão de edição
- Gestão de projetos
- Help Desk
- Painel
Ver lista completa de Software MSP (Provedores de Serviços Gerenciados)
Software de Desktop Remoto
O fornecedor ainda não preencheu essa informação.
Software de Gestão de Ativos de TI
- Gerenciamento de configuração
- Gestão da manutenção
- Gestão de aquisições
- Gestão de auditorias
- Gestão de contratos e licenças
- Gestão de estoques
- Gestão de fornecedores
- Gestão de requerimentos
- Rastreamento de conformidade
- Rastreamento do custo
Software de Gestão de Patches Informáticos
- Alertas/notificações
- Aprovação Automática
- Controle e acesso remoto
- Correções personalizadas
- Digitalização automática
- Gestão de conformidade
- Gestão de toda a rede
- Implantação Automática de Atualizações
- Painel
- Prioridade de Atualização
- Scanner de vulnerabilidades
- Teste de Atualizações
Ver lista completa de Software de Gestão de Patches Informáticos
Software de Gestão de Servidores
- Agendamento
- Gerenciamento de correções
- Gerenciamento de credenciais
- Monitoramento de e-mail
- Monitoramento de máquinas virtuais
- Monitoramento do servidor
- Monitoração da CPU
- Registros de eventos
Software para Data Center
- Aceleração por comportamento
- Conformidade com a lei Sarbanes-Oxley
- Dados de importação e exportação
- Descoberta automática de dispositivos
- Exames de diagnóstico
- Gestão de JCL
- Gestão de energia
- Multiplataforma
- Registro de auditoria
- Sistema de referências cruzadas
- Vários usuários
Software para Gestão e Monitoramento Remoto
- Acesso para Celular
- Alerta em tempo real
- Gerenciamento da implantação
- Gerenciamento de correções
- Gestão de Remediação
- Gestão de ativos de TI
- Para MSPs (Serviços gerenciados)
- Supervisão de rede
Ver lista completa de Software para Gestão e Monitoramento Remoto
Software para Trabalho Remoto
- Acesso remoto
- Assinatura eletrônica
- Bate-papo ao vivo
- Chat com vídeo
- Colaboração
- Conferência virtual
- Gerenciamento de reuniões
- Gestão de tarefas
- Monitoramento da atividade dos funcionários
- Rastreamento de fuso horário
- Softphone
- Suporte remoto
Kaseya VSA - Alternativas
Mais alternativas ao Kaseya VSAKaseya VSA - Avaliações
Leia todas as avaliaçõesClassificação geral
Pontuação média
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Rj E.
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Classificação geral5 /5
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Praticidade3 /5
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Recursos e funcionalidades5 /5
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Atendimento ao cliente4 /5
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Relação qualidade/preçoNão avaliado
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Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 25/01/2019
"Great Product"
Comentários: I have been using Kaseya VSA for about 10 years now. It has transformed my business. I travel less and less to clients sites and do most if not all work remotely for them. Their customer support is top notch and they work hard to help you. Their billing department could be improved, but they're working on it. They have Kaseya Connect every year in Las Vegas. I wish they would hold it somewhere other than casinos and strip clubs. Kaseya is a must for your business. They can scale with you as you grow your business too.
Vantagens: Kaseya is awesome in the automation department. I am able to set scripts in place and have them run in the middle of the night. No more staying up after hours pushing out patches and fixes. I can set the patch management to scan for new updates, then push them out on a schedule that I determine.
Desvantagens: The product works great on Windows machines, but updating a Mac can be tricky. I would like to see them move into the Android field more too. There are more and more Android devices coming into the work sphere that having an option to remotely fix androids would be great.
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 25/01/2019
Andrey G.
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Classificação geral5 /5
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Praticidade5 /5
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Recursos e funcionalidades5 /5
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Atendimento ao cliente5 /5
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Relação qualidade/preço5 /5
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Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 01/11/2019
"increasing helpdesk staff productivity"
Comentários:
-- Tactical Responsibilities
Use remote monitoring and management tool KASEYA to deliver pro-active remote support
Establish monitoring and maintenance necessary for new and existing clients
Monitors Server Windows Operating System performance and takes action to resolve problems
Monitors the Microsoft Exchange Service and resolved any issues regarding the email systems
Monitors Workstation Windows Operating System performance and escalate actions
Monitors network Devices status and performance and escalate actions
Monitors Storage Devices health and takes action to resolve problems
Monitors VMware Infrastructure performance and takes action to resolve problems
Prepare and present service and monitoring reports to management regularly
Documents problems and resolutions on production servers
Completes scheduled audits and provides reports to customers periodically
Vantagens:
Kaseya is one of the best RMM (Remote Monitoring and Management) tools in the market
we have moved from REACTIVE to PROACTIVE and now we are moving to SERVICES
related to "Service Management Maturity model"
thanks to Kaseya we achieved
1. Analyze trends
2. Set thresholds
3. Predict problems
4. measure applications availability
5. Automate (highly appreciable when you handle hundreds of devices)
6. Mature Problem Configuration, change, asset and performance management
7. Increase Security in multiple layers
8. Manage the entire Windows updates process
9. Remote Control
10. Compliance and audit Reports
Desvantagens: unfortunately using kaseya core modules, it is not stronger to manage network devices
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 01/11/2019
Jacob L.
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Classificação geral1 /5
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Praticidade1 /5
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Recursos e funcionalidades1 /5
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Atendimento ao cliente1 /5
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Relação qualidade/preço1 /5
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Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 10/11/2016
"Terrible support, worse customer service"
Comentários: We paid for the 25 licenses up front and paid for the "on boarding" which they promise 8 hours of training on how to use their software. The Tech that did the on boarding had problems doing anything and said it was bug in the current system and the fix would be out in 3 months he would give us a credit and re-do the onboarding when the problems were fixed. we never heard from him again, we did not use the software as we were never showed how to use it and got next years bill on my cc and called in and spoke to a supervisor who refused to give us any kind of credit and said onboarding hours expire. So we tried using the software ourselves and called support for help. They literally just email you the link to the general help page and say figure it out or you were supposed to learn this in the onboarding (which we never got). So after calling the supervisor and telling him we have a client that is waiting for something we need their help to get it done in their software so we didn't have to manually remove a user & program to the 50+ computers we had added that week or we were leaving Kaseya. The supervisor promised to have support call us and help us with what we needed, would get us the promised credit & would have us re-do our onboarding. Except support never called us and when we called them they said they couldn't do anything but email us links. we have not gotten the credit or a response from the supervisor and the 8 hours of onboarding they promised us & that we paid for we get 2 hours instead. So if you want support they will just email you a link and say figure it out which is fine sometimes but when you need something right away and don't have time to read 50+ pages. Customer service promises the world but has 0 follow through (and yes I have all their promises in writing they don't care) the software is extremely slow and takes 1-2 minutes to load each page. (we have a 50/50 connection) you can host the software on your own server as they list the hardware requirements of a P1 (yes Pentium 1) 2.4ghz 166 fsb 4 gb of ram and 10gb of hard drive space. with requirements that low you would think their software would run fast. the licenses are expensive over $6.50 a month per computer considering they have no templates, no support, no best practices guides, nothing but instructions on how to setup massive amounts of worthless features but very little actual useful features.
Vantagens: their initial sales pitch was good and convinced us to buy it.
Desvantagens: terrible customer service, NO Support, slow, lousy features for the price
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 10/11/2016
Charles F.
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Classificação geral5 /5
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Praticidade5 /5
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Recursos e funcionalidades5 /5
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Atendimento ao cliente5 /5
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Relação qualidade/preço4 /5
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Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 23/07/2019
"Kaseya VSA - Not just for MSPs"
Comentários: Kaseya VSA has helped me overcome hurdles with outdated software, missing updates, and deployment of new software. I used Kaseya to locate which devices are using old version of Office and using Windows version XP, 7 and and 8 and 8.1. This has helped me in the process of updating all of our devices to the newest Office and Windows 10.
Vantagens: Kaseya VSA is not only for MSPs, but for anyone who needs help managing their assets in the office and in the field. I'm the IT Security Manager with all the hats in the IT world at a large confectionery broker. I manage over 250+ devices on my own, with the help of Kaseya VSA. I could not do my day-to-day job without Kaseya VSA.
Desvantagens: I'm not a fan of the app as the functionality seems to be spotty. Right-clicking the client app sometimes brings up a menu, and sometimes it only offers a simple selection of "Refresh". This is my only gripe in the 3 years I've been using this product.
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 23/07/2019
Avaliador Verificado
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Classificação geral5 /5
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Praticidade5 /5
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Recursos e funcionalidades5 /5
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Atendimento ao cliente4 /5
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Relação qualidade/preço5 /5
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Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 23/07/2019
"Solid RMM"
Vantagens: Kaseya just scaled up on my number of end points without any issue over the years. It is stable and I hardly face any issue with the agent stability as I have bad experience other RMM that keep needing reinstallation of agent and etc. Kaseya also offers a huge range of solutions ranging from DRaaS, Network Monitoring, Ticketing and security to choose from that integrates nicely inside the RMM.
Desvantagens: Nothing much except the price is a bit steep but I guess you have to pay for solid software.
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 23/07/2019