BigContacts

Quem usa o BigContacts?

O BigContacts oferece uma solução integrada de marketing por e-mail e gestão de contatos, criada exclusivamente para o sucesso das pequenas empresas. Você recebe ajuda para se organizar e expandir o negócio!

Conheça o BigContacts

O BigContacts é o número um das soluções tudo-em-um de marketing por e-mail e gestão de contatos baseadas em facilidade de implementação. (Fonte: G2 Crowd). Faça o upgrade para uma conta paga ESTE MÊS e receba um desconto de 20% pela vida útil da conta. ALÉM DISSO, a equipe receberá treinamento SEM custo adicional! Use este código para aproveitar essa excelente oferta: 20%LIFETIMEDISCOUNT

Uma solução acessível e fácil de usar que revela o potencial de todas as pequenas empresas. Planos a partir de apenas US$ 5 por usuário, por mês!

BigContacts - Informação

BigContacts

http://www.bigcontacts.com

Fundada em 2006

BigContacts - Preços

O BigContacts não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do BigContacts a partir de US$ 10,00/mês.

BigContacts - Vídeo
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Preço inicial

US$ 10,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do BigContacts

  • Acesso para Celular
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Geração de leads
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes

Ver lista completa de Software CRM

  • Banco de dados de contatos
  • Contatos compartilhados
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de leads
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Importar/exportar contatos
  • Pesquisa e filtro
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de Gestão de Contatos

  • Captura de leads
  • Distribuição de leads
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de campanhas
  • Gestão do pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação de leads

Ver lista completa de Software de Gestão de Leads

BigContacts - Alternativas

Mais alternativas ao BigContacts

BigContacts - Avaliações

Exibindo 5 de 199 avaliações

Geral
4,3/5
Praticidade
4,4/5
Atendimento ao cliente
4,3/5
Recursos
4,2/5
Relação qualidade/preço
4,4/5
Chuck G.
Química
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 31/07/2015

"Highly Recommend"

Comentários: We have been with Big Contacts for over five years. We were looking for a program that was web based that would allow us to track customer information in over 40 states. BC has delivered everything we needed and more. One of the most valuable tools is the history and the email tracking capabilities. This program offers many utilities and options to increase sales and lower the sales cycle. I highly recommend this product for anyone that is in need of monitoring sales calls and customer information.

Vantagens: This product is easy to use, very easy to understand and easily updated. Great tool when territory changes are needed. All information is up to date and easy to find.

Desvantagens: We have not expereinced any problems that were negative to our needs.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 31/07/2015
Dona G.
Project Manager
Telecomunicações, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/11/2019

"Ease of Use"

Comentários: Having one place for customer information whether it was a completed or pending sale, billing or repair issues, and the scheduling of tasks is HUGE - it makes it easy for the remote workers. Attachements are shown separately. Connecting with Quickbooks.

Vantagens: Scheduling tasks for yourself or others. Historical data of contacts with your clients, whether it was a phone call, email, meeting and attachments, even the direct marketing campaign for those special offers to all or some clients. Ability to enter social media information. Ability to see the daily, weekly, monthly calendar for your entire team. Basic or Custom reports.

Desvantagens: No place to enter time (duration of a call). No way to click on the client's twitter, facebook or linkedin feed.
Ability to look up a contact via telephone number.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/11/2019
Alan B.
Director
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/08/2020

"Great Product"

Comentários: This is a great platform and meets all of your contact management needs.

Vantagens: Keeps me on task! It allows me to focus on the sales interaction and not on organizing my data.

Desvantagens: No multiple points mapping program. Everything else is great!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/08/2020
David K.
owner
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/01/2010

"So far the better CRM"

Comentários: easier than other CRM Ive used, the pricing is reasonable, but some things still needs alot of improvement, man I cant believe no one out their has something simple to use and actually works!!! and does not cost an arm and a leg....

Vantagens: for the past four years we have used Zoho,Oprius,Bartchbook. Bigcontacts seems to be the easier one to pull reports, the contacts info has all the email,tasks,notes right in one place making it easy for everyone to review what is going on with each customer.
The non tech people that use it are not having a difficult time, that is one of the major reasons we switched.

Desvantagens: We have a retail business, the marketing portion of bigcontacts lacks I was under that impression when I sing up I can send out thank you cards, and email follow ups but I had to sign up for vertical response so I have to double enter contact info to do all that.....pretty lame, Ive ask tech support about the integration but after after several emails Ive never got a straight response only that they are working with a vendor.
I also wanted to up load a couple of list and some contacts maybe deputes, bigcontacts does not combine dupes...you have to fix everything on one list then up load it...if you have a new list it will over write the existing one....what????

Resposta dos fornecedores

por BigContacts em 22/02/2010

David,

Thank you for the feedback. We have some great news for you as there appears to be some confusion regarding the marketing module.

You mentioned:
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"the marketing portion of Bigcontacts lacks I was under that impression when I sing up I can send out thank you cards, and email follow ups but I had to sign up for vertical response so I have to double enter contact info to do all that"
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We give you the ability to easily filter any group of contacts within BigContacts and have the list instantly populate for you in VerticalResponse so that you can schedule your email or postcard campaign. NO double entry of contact information needed at all. We would be happy to show you how this works in greater detail and encourage you to take advantage of our FREE best practice webinars to learn more. http://www.bigcontacts.com/best-practices-webinars-for-web-based-crm/

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/01/2010
Guy G.
Business Development Director
Logística e cadeia de fornecimento, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/09/2020

"Wayne Review"

Comentários: Great system to use

Vantagens: Liked that it was easy to use and it flowed well for us.

Desvantagens: Need to be able to add the address up front when creating a new contact. Right now you have to create the new contact and then go back in to edit to add the address.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/09/2020