Conheça o simPRO

O simPRO é uma solução de software de gestão de trabalho de campo avançada criada por empreiteiros de serviços para empreiteiros de serviços. Se você tem dificuldade para orçar trabalhos, gerenciar projetos de várias etapas, gerenciar estoque, conectar o escritório ao campo ou qualquer outra área do seu fluxo de trabalho, o simPRO fornece uma plataforma otimizada para enfrentar seus maiores desafios enquanto ajuda a aumentar a produtividade e os lucros. Mais de 120.000 profissionais especializados confiam no simPRO para o gerenciamento do fluxo de trabalho.

Quem usa o simPRO?

O Enterprise foi projetado por prestadores de serviços para o setor de trabalhos manuais e serviços, incluindo instalações hidráulicas, elétricas, redes de dados, energia solar, climatização e segurança.

Onde o simPRO pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Sobre o fornecedor

  • simPRO Software
  • Localizado em Brisbane, Austrália
  • Fundado em 2002
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Canadá, Estados Unidos, Irlanda, Nova Zelândia

Idiomas

espanhol, inglês

Preço do simPRO

Preço inicial:

Sem informação do fornecedor
  • Sim, oferece teste gratuito
  • Sem versão grátis

O simPRO não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

Sobre o fornecedor

  • simPRO Software
  • Localizado em Brisbane, Austrália
  • Fundado em 2002
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Canadá, Estados Unidos, Irlanda, Nova Zelândia

Idiomas

espanhol, inglês

Vídeos e imagens do simPRO

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US$ 85,00/mês
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US$ 149,00/mês
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Recursos do simPRO

  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento
  • Agendamento de manutenção
  • Agendamento de trabalhos
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas do celular
  • Alertas/notificações
  • Análise espacial
  • Aplicativo móvel
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Assinatura eletrônica
  • Atualização em tempo real
  • Automatização de formulários
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados de custos
  • Banco de dados de empreiteiras
  • Banco de dados do cliente
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Captura de assinatura por celular
  • Check-in/Check-out
  • Cobrança de projetos
  • Cobrança e faturamento
  • Coleta de pagamento no campo
  • Compartilhamento de arquivos
  • Controle de despesas
  • Controle de estoque
  • Controle de horas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle do processo de aprovação
  • Controles/permissões de acesso
  • Cotação automática
  • Criação de faturas
  • Criação de mapas
  • Criação de ordem de serviço
  • Cronograma de instalações
  • Custos do trabalho
  • Código de barras/RFID
  • Estimativa de custos
  • Estimativa de materiais
  • Estimativas
  • Faturação online
  • Ferramentas de colaboração
  • Fluxo de trabalho baseado em regras
  • GPS
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gerenciamento de usuários
  • Gestão da disponibilidade
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de ativos fixos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de clientes
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de descontos
  • Gestão de empreiteiras
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de expedição
  • Gestão de formulários
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de itens
  • Gestão de lances
  • Gestão de leads
  • Gestão de orçamento
  • Gestão de pedido de mudanças
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de preços
  • Gestão de preços e margens
  • Gestão de projetos
  • Gestão de recursos
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Gestão de reservas
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de terceirização
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão do ciclo de vida do recurso
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do quadro de horários
  • Gestão financeira
  • Gestão preventiva
  • Gestão técnica
  • Histórico de atendimento
  • Histórico de faturas
  • Histórico do cliente
  • Identificação do produto
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Integração da contabilidade
  • Integração de QuickBooks
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Manutenção preditiva
  • Mensagens de SMS
  • Modelagem de processos & Design
  • Modelos personalizáveis
  • Notificações em tempo real
  • Operações de negócios integradas
  • Orçamentos/Previsões
  • Orçamentos/estimativas
  • Otimização de estoques
  • Otimização de itinerários
  • Pagamentos eletrônicos
  • Pagamentos online
  • Painel de atividades
  • Para a indústria de encanamento
  • Para empresas de climatização
  • Para instaladores comerciais e/ou industriais
  • Pesquisa e filtro
  • Planificação/Programação de projetos
  • Portal do cliente
  • Previsão
  • Processamento de pagamentos
  • Rastreamento da localização
  • Rastreamento de equipamentos
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de garantias
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Rastreamento de qualificação
  • Rastreamento de recursos
  • Rastreamento do custo
  • Rastreamento do projeto
  • Relatórios do andamento
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relógio de ponto online
  • Reservas online
  • Roteamento
  • Seguimento de relatórios/projetos
  • Seguimento do custo até a conclusão
  • Sincronização de calendários
  • Visualização de dados
  • Várias localizações

Alternativas ao simPRO

O software de gerenciamento de serviços mais rápido, mais fácil e de maior valor para automatizar tudo, desde o primeiro contato com o cliente até o pagamento.
Suporte técnico do ConnectWise Manage: sistema de tíquete com comunicação centralizada e integração com as ferramentas que o cliente usa atualmente.
O Tradify é um software de gestão de trabalho de campo desenvolvido para empresas de serviços. Faça cotações, agende, monitore e fature em qualquer lugar.
Diga olá à plataforma de gestão do relacionamento com o cliente (CRM) número 1 do mundo. Gerencie todas as etapas do relacionamento com os clientes nos departamentos.
Fieldpoint offers flexible solutions for medium/large size businesses as well as customized robust solutions for enterprise companies.
Ideal para empresas de vários locais que gerenciam mais de 500 ordens de serviço por mês para manutenção, reparos e instalações de novos equipamentos.
O Intuit FSM ES é um software completo de gestão de trabalho de campo que pode crescer com seus negócios.
Aplicativo tudo-em-um de gestão de trabalho de campo com recursos completos para executar e aumentar operações de qualquer tamanho. Faturamento, pagamento e muito mais!
O software baseado na nuvem feito para dispositivos móveis fornece energia, facilidade de uso e flexibilidade para aprimorar a gestão de trabalho de campo.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
A plataforma de operações de serviços mais flexível, potente e automatizada para empresas de serviços, o Accelo ajuda você a manter o controle.
O QuickBooks Online é um aplicativo e software de contabilidade para pequenas empresas que permite gerenciar os negócios em qualquer lugar, a qualquer hora.
Milhares de MSPs e pequenos departamentos de TI usam o software de gestão da TI Kaseya VSA para automatizar a TI. Inicie sua avaliação gratuita!

Avaliações do simPRO

Pontuação média

Geral
4,2 (113)
Praticidade
3,9 (113)
Atendimento ao cliente
4,1 (113)
Recursos
4,0 (113)
Relação qualidade/preço
4,1 (113)

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
57%
4
26%
3
7%
2
4%
1
7%
Lori M.
President, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Segurança pública, 11-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Best overall Service/Project Software on the Market

5,0 há 3 anos

Comentários: It has saved us money overall by bringing all employees into the same software program eliminating unnecessary phone calls and conversations internally to determine job status, order status, etc. Customer service is amazing from the training, hand holding during implementation and customer support after the sale. simPRO believes in relationships with their clients. They don't sell you then disappear.

Vantagens:

simPRO allowed us to bring all of our employees together into one software package from lead to quote to job management to invoicing and receiving payments. It even tracks field personnel time. This allowed us to cancel several other software programs that we were using and got everybody on the same page saving time which saves money.

Desvantagens:

It takes some time to learn all the nuances of the program to become fluent in "simPROese".

Resposta do simPRO Software

há 3 anos

Hi there Lori. Great to hear feedback from you, and to hear that you, and your business, are happy with the service that we provide. As always, if you require ongoing support with simPRO¿s solutions, we encourage you to contact your local Support Team to voice your feedback so we can assist. For our contact details, follow this link and scroll to the bottom of the page for our contact information across the globe: http://helpguide.simprogroup.com/Content/Welcome.htm From Team simPRO

Rob H.
Vice President, EUA
Construção, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Robust and intuitive field management software

4,0 há 3 anos

Comentários: Overall, this has been an amazing experience for us. The software feels like just what the doctor ordered and we are very happy with the choice. The simPRO team has been rock solid, supportive, knowledgeable, and fun to work with from day 1.

Vantagens:

When it comes to field service management this is custom software which is hard to beat. simPRO is bringing a new level and caliber of organization and efficiency to our business and we are still implementing all that it offers. Our field techs now have vastly more relevant information at their fingertips than ever before which is empowering them to be more productive, efficient, and professional.

Desvantagens:

There are a few confusing aspects of the contacts database and how it relates and connects to jobs, quotes, customers, etc. There are a number of static fields which do not populate from the existing customer database when it seems they should. For instance, if we have an existing contact, we can not simply lookup and connect it to a site contact or invoice contact without some hoops and hurdles.

Resposta do simPRO Software

há 3 anos

Hi Rob, thanks for taking the time to review simPRO! We're glad to hear that simPRO is helping your business become more organized and efficient. We encourage you to submit your ideas in regards to the contacts database to the Ideas Portal (go to "Help > "Suggest an Idea" in your simPRO build). Our dedicated product development team uses customer suggestions to regularly enhance simPRO features. If you need any other assistance, visit the simPRO Helpdesk (https://helpdesk.simprogroup.com/) to contact Customer Support or to access our Help Guide resources. Best, Team simPRO

Dean K.
Dean K.
Marketing & PR Manager, Reino Unido
Usuário do LinkedIn Verificado
Construção, 11-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Transformative Field Service Management

4,0 há 3 semanas Novo

Vantagens:

The end-to-end solution of simPRO, from Lead to Invoicing, has helped to transform and streamline our business processes, going from an old server-based system to this new cloud-based system. Overall simPRO is a versatile field service management and service desk software that can also incorporate the management of larger projects.

Desvantagens:

Asset management and asset/job history could be more transparent. The system is very much geared towards assets that do not have multiple parts to them as it's difficult to see what parts have been replaced or haven't over time, plus you cannot see total asset spend of callouts.

Resposta do simPRO Software

ontem

Hi Dean, Thank you so much for leaving this incredibly insightful review. Feedback like this inspires our team to continue innovating and creating the best experience for our customers. We are thrilled to hear that simPRO has helped transform and streamline your business processes. We also appreciate your feedback in regard to asset management. I would implore you to submit this to our Ideas Portal; every idea submitted is reviewed by the simPRO team. simPRO has a development team dedicated solely to acting on these suggestions and in the last year alone, the team has been able to resolve over 120 ideas. Thank you again, Dean! Looking forward to continue working with you.

Russell T.
Partner, Canadá
Construção, 11-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Customer Service is horrible, lots of broken promises.

2,0 há 3 meses

Comentários: Our experience with Simpro started out great. The sales person promised us the world and we bought in. The onboarding process was partially hampered by Covid so the whole process was done online. We worked our way though that and started to use the program. We even switched our accounting software to one that was compatible with their system. A lot of the features that they promised to be seamless were not and I kept getting told that it would get better and that they would work on it. The tax features were not compatible in Canada, even though we were assured numerous times that they were and when they finally admitted that they weren't they promised they would fix the issues. We limped along with the software for about 6 months all the while being promised that the issues were being fixed. During this time we saw a definite drop in revenue, that corrected itself when we cancelled the software. We eventually got in contact with upper management, they promised to work with us and make things right. Unfortunately that is all it was, promises that were never followed through on. After cancelling Simpro we were promised that they would keep in contact and even potentially talk about refunding some money. From that point on they refused to reply to emails or phone calls. Stay away. They only care about collecting your money and will say whatever they need to to do this.

Vantagens:

The Quote features and catalogue worked well.

Desvantagens:

Time entering, looking back on jobs, live time costing

Resposta do simPRO Software

mês passado

Hi there Russell, Thank you for your candid feedback and details in regard to your experience with simPRO. We are deeply saddened to hear that you had a less than ideal experience with our software and team. We understand the implementation process can be a lot of work for your business. Our training process is robust and can take a significant amount of time, however, it is essential for long-term success with our software. We are also disappointed to hear that you were not pleased with the experience you had with our upper management; serving our customers is a top priority of ours, and we want to make sure it is being showcased through all of our simPRO departments. We have reached out to your Account Management team to have them assist you in any way possible. Once again, we would like to sincerely apologize for any negative experience you have had, and we wish you all the best in your future endeavors.

Pippa T.
Director, Reino Unido
Segurança e investigações, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Excellent Product & Support

5,0 há 4 meses

Comentários: From the first contact with Simpro, they were excellent. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who was great, came to see us and showed us what it could do for us, so having to consider very carefully following a failed software implementation with another provider, we decided to proceed with them. They weren't the cheapest but we got a good feel for the company and we haven't been disappointed. It wasn't an easy task transferring our data to Simpro and was very time consuming but has been completely worth it now it's up and running.

Vantagens:

It's very user friendly and just works for our business

Desvantagens:

Occasionally we find there is no fix for something we want to change to suit our needs but there is usually a way around it and support are very helpful with suggestions. I am able to submit suggestions to a forum in which they consider putting changes in place if they can.

Resposta do simPRO Software

há 3 meses

Hi there Pippa, we cannot thank you enough for your kind words and feedback! Success stories like this inspires our team everyday. We look forward to continuing our partnership. Wishing you all the best!