15 anos ajudando empresas brasileiras
a escolherem o melhor software

Conheça HelpHero

O HelpHero é uma ferramenta de software fácil e acessível usada para criar uma integração melhor e ajudar os usuários de aplicativos. O HelpHero permite criar tours interativos e fáceis de acompanhar em minutos, ajudando os usuários a começar e adotar novos recursos mais rapidamente. Sem necessidade de codificação ou grandes orçamentos. Todos os planos ainda incluem recursos avançados, como CSS personalizado, segmentação de público, tours de várias páginas, entre outros. Configuração rápida e fácil. Acesse o site para fazer um teste grátis.

Quem usa HelpHero?

O HelpHero conta com a confiança de empresas orientadas a usuários em todo o mundo, de startups a empresas estabelecidas.

Onde o HelpHero pode ser implantado?

Baseado na nuvem
Instalação local

Sobre o fornecedor

  • HelpHero

Suporte do HelpHero

  • Bate-papo

Países disponíveis

Afeganistão, Albânia, Alemanha, Andorra, Angola e outros 223

Idiomas

inglês

Preço do HelpHero

Preço inicial:

US$ 55,00/mês
  • Sim, oferece teste gratuito
  • Sem versão grátis

O HelpHero não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do HelpHero a partir de US$ 55,00/mês.

Planos de preços consiga uma avaliação gratuita

Sobre o fornecedor

  • HelpHero

Suporte do HelpHero

  • Bate-papo

Países disponíveis

Afeganistão, Albânia, Alemanha, Andorra, Angola e outros 223

Idiomas

inglês

Vídeos e imagens do HelpHero

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Recursos do HelpHero

  • Acompanhamento de atividades
  • Análise de dados visual
  • Aprendizagem individualizada
  • Elaboração de conteúdo
  • Ferramentas self-service
  • Imagem de marca personalizável
  • Incorporação
  • Modelos personalizáveis
  • Orientação contextual
  • Painel de atividades
  • Participação do cliente
  • Portal de autoatendimento
  • Processo de integração dos usuários
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Segmentação por público
  • Treinamento no app
  • Vários idiomas

Alternativas ao HelpHero

Automação de integração e treinamento de usuário a nível empresarial que leva a uma adoção cinco vezes maior e implementações do software mais rápidas.
Capture dados de comportamento do usuário, segmente usuários e execute ações por meio de mensagens, pesquisas e questionários no aplicativo.
O Centralpoint é reconhecido pelo Gartner como uma plataforma de experiência digital; intranets no local ou na nuvem e soluções DM & KM (AD/SAML).
O ClickLearn automatiza o processo de criação de material e documentação de treinamento para aumentar o retorno sobre o investimento (ROI, na sigla em inglês) e a adoção de software empresarial.
Solução de adoção de produtos que oferece orientação e suporte em tempo real em aplicativos corporativos para clientes e funcionários.
A primeira plataforma de mensagens do cliente do mundo para o crescimento dos negócios.
A WalkMe foi pioneira na plataforma de adoção digital (DAP) para transformar a experiência do usuário no esmagador mundo digital de hoje.
Crie cursos e programas educacionais, treine as partes interessadas e acompanhe seu progresso. Gerencie tudo em um único lugar.
A plataforma Thought Industries ajuda as empresas a melhorar as avaliações, a integração e a adoção de produtos com treinamento online interativo.

Avaliações do HelpHero

Pontuação média

Geral
4,7
Praticidade
4,7
Atendimento ao cliente
4,7
Recursos
4,1
Relação qualidade/preço
5,0

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
71%
4
29%
Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Suprimentos e equipamentos para empresas, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great price, great service

5,0 há 8 meses

Comentários: The overall experience has been great. Anytime I needed help, they were quick to respond.

Vantagens:

HelpHero is a low-cost and easy to implement solution that allows us to quickly generate customer onboarding guides.

Desvantagens:

The only negative I would have is the Dismiss vs. Cancel options on tours can be a little confusing.

Resposta do HelpHero

há 8 meses

Thanks very much for taking the time to write this review. We really appreciate your support. It's wonderful to hear that you think HelpHero is a low-cost and easy to implement solution, as we strive to deliver greater affordability and value for our customers. Your feedback will also help us continue to improve. Thanks again for sharing!

Pablo
CEO, Chile
E-Learning, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Excellent onboarding product - we use it in two apps

5,0 há 8 meses

Comentários: HelpHero has been all along the way for us in our journey. We use it in two separate products. It has scaled really well with our business and user patterns. Customer support has been always incredible. For instance, we required WCAG AA accessibility features and they added them within weeks.

Vantagens:

Simplicity, the fact that is "just works", scalable, excellent customer service, price

Desvantagens:

Lack of in-built ability to space out popups over time (e.g. "run this workflow only if the previous one finished at least a day ago"). It can be done by requires coding.

Resposta do HelpHero

há 8 meses

Hi Pablo, thanks so much for the thoughtful review. We really appreciate your support and are grateful to be part of your journey. Happy to advise that we recently released a new enhancement enabling date conditions to be set when running tours. More information is available on the HelpHero website under the docs section. Thanks again for sharing!

Oliver
Director UX and Product Marketing, Alemanha
Serviços ao consumidor, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Good for starting cheap, but it lacks in the details

4,0 há 7 meses

Comentários: Overall I think it was the right choice to go with HelpHero when we started. Not at least because of the competitive pricing. Now with some traction more pro features and a higher level of customization would be needed, but we are stuck there. Now we need to consider switching to a more sophisticated solution, which is not what we would love to do.

Vantagens:

It's inexpensive and easy to set up. The basic functionality is in place and works as intended.

Desvantagens:

The login flow with the magic link is not convenient. Also, the editor is unintuitive at times. We now have dozens of tours that still can't be sorted in folders. That could need a redesign for sure.

Alternativas consideradas anteriormente: Userlane

Razões para mudar para o HelpHero: It was a fraction of the costs compared to e.g. Userlane and offered everything we needed a couple of years ago.

Resposta do HelpHero

há 7 meses

Hi Oliver, thanks very much for your feedback. Our aim is to provide an easy to use and competitive solution for creating better user onboarding experiences. Would love to know in more detail what features are missing for your particular use case. We'd be happy to investigate whether it's something we currently support with our feature set, or could consider for our roadmap. Please don't hesitate to email [email protected]

Kevin
CTO, França
Software, 11–50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Happy with you.

5,0 há 7 meses

Vantagens:

Easy to use. Well designed. The support is very active.

Desvantagens:

Searching the hotspots/tours is not possible.Sessions are quite short for the Chrome extension, we often need to re-login, which is killing people's willingness on using it.

Resposta do HelpHero

há 7 meses

Hi Kevin, thanks for taking the time to write this review. We are grateful for your support and feedback which helps us continue to improve. While it's not currently possible to perform a search, labels can be added as a quick and easy way to organise and categorise hotspots, tours etc. More information is available on the HelpHero website under the docs section. Thanks again for sharing.

James
Product Manager, Reino Unido
Automotivo, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

[sensitive content hidden] is fantastic

5,0 há 7 meses

Comentários: HelpHero has been a very effective tool to use in a multitude of ways. We've used it for onboarding tours, release notes, announcements & alerts. It has helped us to expose messages far quicker to our users, than if we'd had to develop a popup.

Vantagens:

Customer support from [sensitive content hidden] has been exemplary. His professional and simple requests allowed us to resolve a long-standing issue with our integration coding.

Desvantagens:

I cannot deactivate / draft tours. I have to delete it a recreate the template from a saved doc when ready to reimplement.

Resposta do HelpHero

há 6 meses

Hi James, thanks very much for taking the time to provide us a review. We really appreciate it! You can deactivate tours by editing the tour settings and disabling autostart. Hope this helps. Feel free to email [email protected] if you have any further questions.