Medallia Experience Cloud

Quem usa o Medallia Experience Cloud?

Plataforma de gestão de experiência do cliente que ajuda empresas de todos os portes a capturar e analisar os comentários dos clientes em todos os canais de comunicação para melhorar o valor geral da marca.

Conheça o Medallia Experience Cloud

A premiada plataforma de SaaS (software como serviço) da Medallias, a Medallia Experience Cloud, lidera o mercado na compreensão e gestão de experiências para clientes, funcionários e cidadãos. O Medallia captura sinais de experiência criados em viagens diárias em pessoa, interações digitais e de IoT e aplica a tecnologia de IA de propriedade exclusiva, para revelar insights preditivos e personalizados que podem impulsionar a ação com resultados empresariais extraordinários.

Medallia Experience Cloud - Informação

Medallia

https://www.medallia.com/

Fundada em 2001

Medallia Experience Cloud - Preços

O Medallia Experience Cloud não possui versão gratuita nem versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Medallia Experience Cloud

  • Apto para áudio, imagens e vídeo
  • Biblioteca de perguntas
  • Coleta de respostas offline
  • Ferramentas de análises de dados
  • Lógica de ramificação
  • Marketing por e-mail
  • Pesquisa por celular
  • Pesquisa sobre experiência no site
  • Ramificação de perguntas
  • URLs de pesquisas personalizadas

Ver lista completa de Ferramentas de Pesquisa

  • Benchmarking
  • Gerenciamento de comentários negativos
  • Gestão de objetivos
  • Gestão do desempenho
  • Pesquisas de pulso
  • Reconhecimento de funcionários

Ver lista completa de Sistemas de Interação entre Funcionários

  • Análise de dados
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Coleta de dados de multicanal
  • Gerenciamento de comentários negativos
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Gestão do conhecimento
  • Painel
  • Segmentação de clientes

Ver lista completa de Software de Experiência do Cliente

  • Análise de dados
  • Coleta de comentários
  • Comentários de 360 graus
  • Gestão de questionários
  • Monitoramento de reclamações
  • Relatório de chamadas

Ver lista completa de Software de Satisfação do Cliente

Medallia Experience Cloud - Alternativas

Mais alternativas ao Medallia Experience Cloud

Medallia Experience Cloud - Avaliações

Exibindo 5 de 23 avaliações

Geral
4,4/5
Praticidade
4,5/5
Atendimento ao cliente
4,5/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,2/5
Bojan G.
Business Development Manager
Terceirização/Deslocalização, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/12/2018

"The best way to measure and record your customer satisfaction"

Vantagens: If you are a customer facing organization such as a hotel and struggle to deal with customer feedback, it's time to digitalise. Medallia is a great software for hotels, I've used it in 2 hotels and never had issue. Customer feedback was easily collected from customers through customizable surveys and the data ranked. It is important to train your front line to collect customers emails in order to get a higher respose rate and improve your NPS. Works with most of the CRM's.

Desvantagens: No issue. Many reporting capabilities. I was very happy with the product.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/12/2018
Avaliador Verificado
Contact Center Industry Consultant
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/04/2018

"Excellent from introduction to implementation. It was first rate."

Comentários: Improved performance from front line agents as well as leadership who really have embraced the new tools.

Vantagens: Flexibility, ease of use and ability to train users quickly for use right out of the box. This application provides a way for Call Centers to become true Contact Centers. As a high quality Customer Experience steps to the forefront of business demands and requirements, this software tool gives me as a consultant a way to help clients boost their efficiency, overall Customer Satisfaction and, employee satisfaction. The better the customer experience is the better employees enjoy their job and they love when tools give them added tools that give them the ability to surprise customers.

Desvantagens: Cost is always a concern. There is a steep learning curve to consider your team fully utilizing all of the features that this product delivers. You have to commit to it and make learning and using the system a priority. It provides a great deal of data output that can be useful if leadership is given the flexibility and time to review and use the data to improve performance.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/04/2018
Avaliador Verificado
Human Resources Manager
Produção audivisual, 10.000+ funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/07/2020

"Very comprehensive customer experience tool"

Vantagens: I know there are many other use cases than how we used Medallia but I found the experience easy to navigate and straight forward to understand customer and internal NPS scores and feedback. Also I really liked the ability to respond to concerns and create action plan related to it.

Desvantagens: I think the reporting and analytics component could be improved to help users see the bigger picture and more easily pinpoint key take aways from the feedback.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/07/2020
Avaliador Verificado
Enterprise Customer Experience NPS (Net Promoter Score) Lead
Telecomunicações, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    2/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/02/2019

"High Total Cost of Ownership"

Vantagens: It just works once extensive setup is in place.

Desvantagens: Very expensive to run. Medallia's model is based on maximising Medallia consultancy - even for simple things like adding new touchpoints, help requests, simple customisations. I prefer cloud based services that gives much more control to the customer.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/02/2019
Patrick M.
GM
Hotelaria, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/12/2019

"Great central location for reviewing reviews"

Comentários: It's a great and clean user interface that allows for quick navigation.

Vantagens: The mobile app has been extremely helpful when wanting to get real-time alerts for any new reviews. If there is something negative it's easy to contact the right colleague, discover the situation, and respond with a solution before word-of-mouth spreads without knowing the outcome.

Desvantagens: I would like the ability to filter which messages I get alerts about on my mobile phone. While I always enjoy a positive review, getting an alert many times a day with 10/10 ratings can get bothersome.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/12/2019