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Conheça Workbooks

As soluções de negócios e CRM baseadas na Internet do Workbooks fornecem as ferramentas necessárias para acelerar o crescimento, automatizar processos de negócios, reduzir custos operacionais e melhorar o suporte ao cliente.

A tecnologia vai além de vendas, marketing e suporte ao cliente, incluindo gestão de pedidos, atendimento de pedidos, faturamento e suporte ao cliente. Baseado na nuvem, fácil de usar e com preços competitivos.

Descubra por que ele foi considerado um dos melhores do ano em CRM.

Quem usa Workbooks?

Os aplicativos de CRM e negócios são adequados para todos os setores.

Workbooks Software - 1
Workbooks Software - 2
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Está em dúvida sobre o Workbooks? Compare com uma alternativa popular

Workbooks

Workbooks

4,3 (109)
US$ 34,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
93
14
4,1 (109)
4,1 (109)
4,3 (109)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 12,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
205
70
4,2 (6.938)
4,3 (6.938)
4,1 (6.938)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Workbooks

Zoho CRM
Melhores recursos
CRM
Gestão de help desk
Real-Time Data
Bitrix24
Melhores recursos
CRM
Confirmations/Reminders
Gestão de clientes
Salesforce Sales Cloud
Melhores recursos
Banco de dados do cliente
CRM
Gestão de clientes
Dynamics 365
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Criação de faturas
Geração de relatórios financeiros
Gold-Vision CRM
Melhores recursos
CRM
Gerenciamento de contatos
Gestão do pipeline de vendas
Pipeliner CRM
Melhores recursos
Captura de leads
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas
Creatio CRM
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Gerenciamento de contatos
Gestão do pipeline de vendas
OnePageCRM
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Rastreamento de interações
Salesflare
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas

Avaliações do Workbooks

Pontuação média

Geral
4,3
Praticidade
4,1
Atendimento ao cliente
4,3
Recursos
4,2
Relação qualidade/preço
4,1

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
45%
4
41%
3
12%
2
1%
1
1%
Rioghan
Rioghan
Software Developer, Irlanda
Usuário do LinkedIn Verificado
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Workbooks makes keeping track of orders easy

4,0 há 7 anos

Vantagens:

Its very user friendly and has an interface that's easy to understand and use. Its easy to customize layouts views etc. The quality of service delivered to customers has improved. Overall it has helped the company to grow and continue to do so.

Desvantagens:

We needed a specific function and were told that it would be available in a future release. We changed a process in the business and then the feature came out sooner.

Adam
Adam
Operations Manager, Reino Unido
Usuário do LinkedIn Verificado
Software, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

User for 5 years

4,0 há 7 anos

Comentários: The use of automated invoice scripts saves several members of staff many hours each week.

Vantagens:

Highly Customisable, and very easy to grant access to specific areas only to different staff members. Very good reporting tool.

Desvantagens:

Sometimes picking apart the customisation to fix one small thing can be time consuming. Only being allowed two named support contacts is a little tedious sometimes.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

It tries to do too much

2,0 há 4 anos

Comentários: As a publisher, we were looking to get this to do everything from flat planning, through to media booking and accounts. Due to not having one of the top packages it meant that the product couldnt meet our needs. This wasn't Workbooks fault. I did find that the integrations with things such as Outlook broke regularly which was slightly frustrating

Vantagens:

Integration with other tools works well, and great to be able to add in things such as lead forensics into the lead generation application.

Desvantagens:

Moving clients through the customer journey is too clunky, you can easily end up with duplications, lose the data, or sometimes set the record up only to not be able to find the client at a later date. This could perhaps be due to the fact we didn't have the top functionality.

Mike
Mike
IS Officer and Data Analyst, Reino Unido
Usuário do LinkedIn Verificado
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Good, all round CRM system

4,0 há 6 anos

Comentários: We manage client support using cases and record those individuals in people records. Consent recording for data protection and recording of objections to processing is our most recent change

Vantagens:

The level of customisation that we can carry out in house. The reporting suite is also pretty flexible.

Desvantagens:

When reporting, linking to some table can really slow the reports down. Campaign membership being the main one

Neil
Neil
Managing Director, Reino Unido
Usuário do LinkedIn Verificado
Software, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Fantastic CRM tool

5,0 há 7 anos

Comentários: It keeps all our business Managment in one system, so everything is at our fingertips.

Vantagens:

We use the software from lead management through to invoicing, it is easy to use and fully featured. Our support team manage all cases through the system.

Desvantagens:

I think the mobile tools could be improved as we don't use the mobile workflow. Maybe a dedicated app would be an option in the future.