15 anos ajudando empresas brasileiras
a escolherem o melhor software

Conheça Kantata

O Mavenlink transforma seus negócios unindo gestão de projetos, colaboração, monitoramento de horas, gerenciamento de recursos e finanças de projetos em um único local. Os usuários conseguem ter uma melhor execução operacional, mais agilidade nos negócios e melhor desempenho financeiro. Com o Mavenlink, sua equipe obtém as informações necessárias para entregar projetos de maneira mais previsível e lucrativa. Indicada como a solução líder de gestão de projetos pelo Gartner. "O Mavenlink é a minha primeira opção para gestão de projetos" - Forbes

Quem usa Kantata?

O Mavenlink é ideal para empresas de serviços profissionais, especialmente em marketing, publicidade, relações públicas, arquitetura, engenharia, serviços de TI, consultoria de gestão e ensino.

Kantata Software - 1
Kantata Software - 2
Kantata Software - 3
Kantata Software - 4

Está em dúvida sobre o Kantata? Compare com uma alternativa popular

Kantata

Kantata

4,2 (603)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
135
21
4,0 (603)
4,0 (603)
4,2 (603)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 7,75
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
161
20
4,0 (13.839)
4,3 (13.839)
4,2 (13.839)

Outras ótimas alternativas ao Kantata

Jira
Melhores recursos
Gestão de tarefas
Metodologias ágeis (Agile)
Planificação/Programação de projetos
Timesheets.com
Melhores recursos
Controle de horas
Monitoramento de tempo online
Relógio de ponto online
FreshBooks
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Criação de faturas
Faturação online
Resource Management
Melhores recursos
Alocação e planejamento de recursos
Gestão de capacidades
Seguimento de relatórios/projetos
Salesforce Service Cloud
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Gestão de conteúdo
Gestão de filas
ClickTime
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Portal de autoatendimento
Relatórios e análise de dados
Microsoft Project
Melhores recursos
Gestão de tarefas
Planificação/Programação de projetos
Seguimento de relatórios/projetos
Solve CRM
Melhores recursos
Gerenciamento de e-mails
Relatórios e análise de dados
Sistema de calendário ou lembretes
Zoho Projects
Melhores recursos
Gestão de tarefas
Múltiplos projetos
Planejamento de projetos

Avaliações do Kantata

Pontuação média

Geral
4,2
Praticidade
4,0
Atendimento ao cliente
4,2
Recursos
4,0
Relação qualidade/preço
4,0

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
43%
4
40%
3
11%
2
3%
1
3%
Mustafa
Practice Manager
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Mavenlink review

4,0 há 3 anos
Legendas em português disponíveis no player de vídeo
Brendo Nunes
Vendas, Brasil
Varejistas, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

O melhor software no mercado

5,0 há 3 anos

Comentários: Minha experiência no momento está sendo muito boa ainda estou aprendendo a lidar o esse tipo de plataforma e um sistema novo para mim mais com a ajuda de vocês da movenlink estou me saindo bem.

Vantagens:

Esse software no possibilita alcançar novos clientes ampliando no tráfego e trazendo mais visibilidade para nossa loja ou site nós ajudando a melhorar em até 100% o fluxo de vendas de nossos produtos, parabéns aos desenvolvedores do sistema.

Desvantagens:

O que eu não gostei muito e que e que o software precisa ser melhor otimizado.

Mike
Mike
Project Manager, Reino Unido
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Awesome platform that's only getting better

5,0 há 4 anos

Comentários: Overall, using Mavenlink has been great - it has made a very positive impact on day-to-day functions as a business. I would recommend it highly to agencies for its flexibility and extensive functionality to manage resources and projects.

Vantagens:

The reporting functionality Mavenlink offers is extensive and has enabled us to get much better visibility to our project, program, portfolio and resourcing data. Which in turn has allowed us to set/adjust our KPI/KRIs and better inform business decisions with the data we have available. In using Mavenlink how it's meant to be used, not only have we improved our business practices but our PMO has gained valuable insight into important aspects of the business that were previously siloed. The fact that Mavenlink actually continues to improve its platform based on user feedback is a massive plus, as new functionality becomes available to better utilize the platform.

Desvantagens:

There are some small (very small in most cases) problems we have with some functionality i.e. the naming/categorization of metrics in the reporting suite could be clearer, when approving/rejecting timesheets, adding a comment to a specific entry would be preferable, rather than the comment being published to all entries.

Denise
Denise
Marketing Specialist, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

It's a fantastic time and task management system

4,0 ano passado

Comentários: Mavenlink sits directly on our Salesforce platform, and it has been great for our business to have a more comprehensive perspective from Pre-Sales through project close-out ever since we implemented the product about three years ago with the help of Mavenlink's amazing support. From the perspective of Resource Management, I find everything about Mavenlink to be extremely well executed.

Vantagens:

My preferred time management application is extremely feature-rich, allowing for extensive customization of how time and money are spent. Mavenlink is a great addition to our corporate finance tools since it provides us with a new way to examine data and monitor progress on several fronts simultaneously. For me, it's a plus that Mavenlink is always working to enhance its platform and provide new educational resources for its users.

Desvantagens:

I haven't utilized many goods or features, but it would be helpful to have a consolidated dashboard where I can observe how everything is interacting with one another.

Andrew
Head of Group Operations, Reino Unido
Publicidade e marketing, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Effective tool with ease of use and a broad range of features

5,0 há 2 semanas Novo

Comentários: Very good. We have made suggestions that have been listened to and implemented, we have worked with their customer success team extensively to our benefit. Their help support is excellent when you encounter problems and the software was adaptable to all our needs.

Vantagens:

There is a lot to like about the product. Easy task management with lots of capabilities, time and expense tracking that is simple. Extended resource management options for minute details or broad allocations and a really engaged Customer Success team.

Desvantagens:

Not a lot to write here. I think the only issue is that it is hard to use at a hourly scale where you need to set time deadlines in the day.

Brendan
Associate, Canadá
Consultoria de gestão, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Good system but some frustrating issues

3,0 há 3 anos

Comentários: Useful overall, but the more time I spend with it the more I realize it is missing some key functionality that would save a lot of time. It's much more difficult to update a project in Mavenlink than past systems I've used, and I think there are some beneficial tweaks that could be made

Vantagens:

From an ease of use standpoint, time entry and project creation is fairly straightforward. It's also nice to have access to so many reporting features, although I imagine that's even more valued by the leadership team rather than staff.

Desvantagens:

Three major issues stand out to me and my colleagues: 1- the software is very slow at times, and the more time I spend making edits to a project the longer it takes. In some cases, the lag is so bad that a task that should take 10 minutes ends up taking 30 since I wait so long for the system respond. The more tasks and individuals assigned to a project, the worse it is. Customer service suggested I delete my cache, but this was a temporary and fairly ineffective solution 2- It'd be great to have a simple place where I can see exactly how many hours a team member has on a project. Right now, we can only see time assigned to individual tasks, and then need to calculate the total manually 3- When tasks get extended or shortened, it'd be great to have a way to have Mavenlink automatically distribute time accordingly. For example, if I have 1 hour assigned for a 1-week long task, it'd be nice if I could automatically change this to 30min/week if that task were extended to being 2 weeks long. I know time can move automatically if the gantt is updated, but that only works if the task stays the same duration and hasn't started yet. Other systems offer this feature