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Conheça TicketPeak

Ingressos de baixo custo para produtores de eventos frequentes. Ideal para organizações que vendem no mínimo 2 mil ingressos por ano e realizam muitos eventos por ano. Menor custo: $ 0,75 por ingresso mais 1,5% do valor do ingresso (descontos para ONGs). Confira!

Quem usa TicketPeak?

Produtores de eventos frequentes que vendem no mínimo 2 mil ingressos por ano. Organizações de teatro musical: Teatros comunitários, faculdades, escolas de ensino médio, artes cênicas, sinfônicas, casas de show, casas noturnas.

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TicketPeak

TicketPeak

4,6 (41)
US$ 0,75
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
57
4
4,6 (41)
4,7 (41)
4,9 (41)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
131
Nenhuma integração encontrada
4,5 (40)
4,7 (40)
4,8 (40)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao TicketPeak

Nutickets
Melhores recursos
Agendamento de eventos
Leitura de código de barras/tíquetes
Reserva de entradas
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Leitura de código de barras/tíquetes
Reserva de entradas
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Melhores recursos
Agendamento de eventos
Criação de entradas para eventos
Reserva de entradas
Accelevents
Melhores recursos
Agendamento de eventos
Gestão de participantes
Inscrição online
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Melhores recursos
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Leitura de código de barras/tíquetes
Reserva de entradas
EventTitans
Melhores recursos
Agendamento de eventos
Gestão de inscrições
Gestão de participantes
Eventdex
Melhores recursos
Gestão de inscrições
Gestão de participantes
Importação/exportação de dados
Raklet
Melhores recursos
Banco de dados de associados
Processamento de cartões de crédito
Processamento de pagamentos
vFairs
Melhores recursos
Gestão de participantes
Imagem de marca personalizável
Streaming ao vivo

Avaliações do TicketPeak

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,9
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
4,7

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
63%
4
37%
Lesa
Lesa
Director of House Operations, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Entretenimento, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

TicketPeak offers a valuable service for our theatre.

5,0 há 3 anos

Comentários: We've used them for over nine years and have been very pleased!

Vantagens:

We have used TicketPeak as our ticketing vendor for over nine years. As we've grown, they have grown with us. When we have a new need, they either show us how to use their system in a new way, or will accommodate their system to meet our needs. The product is very functional and their support is exceptional! Highly recommend them!

Desvantagens:

Any cons I might have had were either something I didn't know how to do, or were addressed with their tech department and fixed to accommodate my needs.

Resposta do TicketPeak

há 3 anos

Hi Lesa, thank you for the kind words and positive feedback. We truly value clients like The ACT and strive to provide the best service and support.

Jennifer
Owner, EUA
Artes cênicas, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great Customer Service

5,0 há 3 anos

Comentários: Excellent!

Vantagens:

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is great! Customer service is always available when I need to launch a show.

Desvantagens:

We are limited with some covid necessities, but if it weren't for that, it's very user friendly.

Resposta do TicketPeak

há 3 anos

Thank you very much Jennifer for taking the time to review TicketPeak. The TicketPeak Team.

Dan
Executive Director, EUA
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

TicketPeak has been a great fit for our organization. So easy to learn, and service is wonderful.

4,0 há 7 anos

Vantagens:

Though perhaps not the most feature-rich option, TicketPeak is so easy to use that our all-volunteer box office staff can learn to use it in no time. And the rates are low so we don't have to worry so much about the bottom line.

Desvantagens:

There are enough options and enough reports to handle our basic operations, but a large organization may need something more robust.

Resposta do TicketPeak

há 7 anos

Hi Dan, Thank you for reviewing TicketPeak we appreciate your feedback and are continuously making improvements!

Chelsea
Chelsea
Board Member, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Música, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Low Cost Solution for a simple performing arts group

5,0 há 3 meses

Vantagens:

It’s everything we need for a low-cost solution for ticketing. Many of our tickets are comped or free, so we generally only have to pay a fee to cover The ticket usage.

Desvantagens:

The user interface is a little clunky for making changes to an event, and how it presents attendance is a little bit confusing too.

Resposta do TicketPeak

há 3 meses

Thank you very much Chelsea for taking the time to review TicketPeak. We appreciate clients like you.

Timothy
Executive Director, EUA
Artes cênicas, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Ticket is a versatile platform for small and mid sized performing arts venues

4,0 há 3 anos

Comentários: TicketPeak has really allowed us to take all of our shows and activities online and create an interface with our volunteers and actors in an inexpensive and versatile way.

Vantagens:

I have appreciated the versatility of the platform, especially for a small, black-box theatre like ours. That fact that you can design and implement your own seating chart without having to have the involvement of other technicians was really the game changer for us, as our performances can have a totally different setup every show. I also have utilized and like the various reports for customers and purchases, and they are constantly adding improvements.

Desvantagens:

It was a little clunky and not very user friendly in its first iteration, but that has improved dramatically. It does have a bit of a longer learning curve, but the feature set is worth it.

Resposta do TicketPeak

há 3 anos

Thank you Timothy for taking the time to provide some great feedback. We truly value clients like you as we strive to provide the best service and support we can.