
Quem usa o Saba TalentSpace?
Ele oferece a profissionais de RH, gerentes, funcionários e altos executivos uma experiência consistente e intuitiva em todos os processos de gestão de talentos.
Conheça o Saba TalentSpace
Ideal para empresas com 200 a 750 funcionários, o Saba TalentSpace é uma plataforma de desenvolvimento de talentos hiperconectada que oferece a pessoas e equipes a capacidade de conduzir sua própria experiência, alinhada com as metas de desempenho do negócio. Com o TalentSpace, aprendizado, desenvolvimento, reconhecimento, treinamento e comentários tornam-se parte da experiência diária dos funcionários, para que eles possam oferecer o melhor de si.
Saba TalentSpace - Informação
Saba Software
https://www.saba.com
Fundada em 2001











Saba TalentSpace - Visão geral de preços
O Saba TalentSpace não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.
Versão gratuita
Não
Teste grátis
Sim
Saba TalentSpace: implantação e suporte
Assistência
- Horário comercial
- Online
Implantação
- Nuvem, SaaS, web
Formação
- Pessoalmente
- Ao vivo online
- Webinars
- Documentos
Recursos do Saba TalentSpace
Sistemas de Gestão de Talentos
- Definição dos objetivos
- Gestão de capacitação
- Gestão de competências
- Gestão de indenizações
- Gestão de recrutamento e seleção
- Gestão do ciclo de vida do funcionário
- Gestão do desempenho
- Incorporação
- Planejamento de sucessões
- Planos de desenvolvimento individual
Sistemas de Recursos Humanos
- Banco de dados de funcionários
- Comentários de 360 graus
- Gestão da folha de pagamento
- Gestão de benefícios
- Gestão de indenizações
- Gestão de recrutamento e seleção
- Gestão de tempo e comparecimento
- Gestão do desempenho
- Gestão do tempo livre
- Incorporação
- Perfil dos funcionários
- Portal de autoatendimento
- Seguimento dos candidatos
Software OKR
- Gerenciamento de comentários negativos
- Gestão de objetivos
- Monitoramento do KPI
- Monitoramento do progresso
- Painel personalizável
- Planejamento estratégico
Software de Avaliação de Desempenho
- Acompanhamento contínuo do desempenho
- Autoavaliações
- Avaliação de pares
- Avaliações de habilidades
- Comentários de 360 graus
- Escalas de classificação personalizada
- Gestão de indenizações
- Medidas de performance ponderadas
- Modelos personalizáveis
- Monitoramento dos ciclos de revisão
- Planos de desenvolvimento individual
- Portal de autoatendimento
Software de Feedback 360 Graus
- Biblioteca de perguntas
- Monitoramento do progresso
- Painel
- Portal de autoatendimento
- Questionários e feedback
- Relatórios e análise de dados
- Seleção de avaliadores
Software de Planejamento de Sucessão
- Cenários hipotéticos
- Comentários de 360 graus
- Criação de fluxogramas
- Desenvolvimento profissional
- Escala de competência
- Gestão de objetivos
- Gestão de recrutamento
- Gestão de sucessões
- Gestão do desempenho
- Perfil do funcionário
Saba TalentSpace - Alternativas
Mais alternativas ao Saba TalentSpaceSaba TalentSpace - Avaliações
Leia todas as avaliaçõesClassificação geral
Pontuação média
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Escreva uma avaliação!Ali S.
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Classificação geral5 /5
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Praticidade5 /5
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Recursos e funcionalidades4 /5
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Atendimento ao cliente5 /5
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Relação qualidade/preço4 /5
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Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Fonte: GetApp
- Avaliado em 02/03/2017
"Halogen Rules!"
Vantagens: Excellent product features, seamless customization options and great customer service. Halogen TalentSpace is everything that you want them to be - and maybe a lot more. Highly Recommended, especially for Performance Management automation!
Desvantagens:
It's been a great experience thus far and we stay positive for the future too!
PS: We have a feeling it will keep getting better :-)
- Fonte da avaliação
- Fonte: GetApp
- Avaliado em 02/03/2017
Abby S.
-
Classificação geral4 /5
-
Praticidade4 /5
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Recursos e funcionalidades4 /5
-
Atendimento ao cliente5 /5
-
Relação qualidade/preço4 /5
-
Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Fonte: GetApp
- Avaliado em 27/06/2017
"Amazing customer service from implementation to successful utilization"
Vantagens: One of the greatest features of Halogen/Saba is their people. The implementation team, the customer representatives, and the technical service support all make sure to answer every question to help in the best way possible in finding a solution to your problem.
Desvantagens: Some of the administrator features are not as user friendly as the end user technology. I do find myself wishing for some additional customization features in how the forms and processes run. However, that being said, Halogen/Saba has always taken their client feedback into consideration and often will try to include the features you request in the last version roll-out. It looks promising that many of the things we would like to see could be part of a future version.
- Fonte da avaliação
- Fonte: GetApp
- Avaliado em 27/06/2017
Eric B.
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Classificação geral3 /5
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Praticidade3 /5
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Recursos e funcionalidades3 /5
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Atendimento ao cliente3 /5
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Relação qualidade/preçoNão avaliado
-
Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Fonte: SoftwareAdvice
- Avaliado em 21/03/2018
"Customer Support has taken a nosedive since the Saba acquisition"
Comentários: One of the things that sold us on Halogen was the fantastic customer support, but I feel like since Saba acquired Halogen, the customer support has taken a nosedive. I've had three Customer Success Managers (essentially an Account Manager) in the last two years, and I think they've reached out to me once in that period of time, right around the time of contract renewal. The tech support team used to be able to answer questions and resolve issues on the first phone call 99% of the time, and the phone would be answered within 2-3 rings. Now it's not unusual to be on hold, or have to log a support ticket and have a Tier 2 support person step in on nearly every call.
Vantagens: Generally it is easy to use, once you get the hang of it. I like that it is customizable to a large extent.
Desvantagens: The administrative portal can be challenging to use, and it seems that most of the updating has taken place on the front end. Adding users, documents, and profile photos is very time-consuming and requires too many steps.
- Fonte da avaliação
- Fonte: SoftwareAdvice
- Avaliado em 21/03/2018
Julie G.
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Classificação geral4 /5
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Praticidade5 /5
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Recursos e funcionalidades4 /5
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Atendimento ao cliente5 /5
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Relação qualidade/preço4 /5
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Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Fonte: GetApp
- Avaliado em 13/03/2017
"Halogen and Law Enforcement"
Vantagens: Halogen has the best customer service I have ever had the pleasure of working with-Hands down. They are knowledgeable, quick and efficient and so pleasant. The site is intuitive and good looking. The employees love that we moved from a computer based program to a web based program as most of our staff work out of the office/in their patrol vehicles. Feedback central is the best thing ever. It has completely shifted our culture from performance evaluation to performance management.
Desvantagens: Halogen is a bit bulky on the back end for law enforcement specific items. We have very specific procedures that required Halogen to develop some work arounds for us. Even still there are some things that we need that Halogen just cannot do yet. However, they are constantly updating so we are hoping they integrate some of our wish list into future updates.
- Fonte da avaliação
- Fonte: GetApp
- Avaliado em 13/03/2017
E. jay H.
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Classificação geral4 /5
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Praticidade4 /5
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Recursos e funcionalidadesNão avaliado
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Atendimento ao cliente5 /5
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Relação qualidade/preço4 /5
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Probabilidade de recomendaçãoNão avaliado
- Fonte da avaliação
- Fonte: GetApp
- Avaliado em 04/03/2016
"After one year, still going strong..."
Comentários: Following 9 months of development, we had our first annual review process completed by April 2015. It went well, but required some significant back end administration due to process issues we had built in. This wasn't the fault of the tool, but more due to the development. We really had to go through one iteration to get better at it and learn how it works. The major issue I had with the software was lack of appropriate reporting - there was not a built-in report for simple things I wanted to see, and I have not been able to set up a report for all managers to use to give them data on their employees.
Vantagens: Customer support has been great. I wasn't able to pull reports and contacted the team. They walked me through setting up the reports and identified that what I was trying to do would not work in any browser other than explorer. Software works as planned very well, which is what the long development cycle helped with.
Desvantagens: Reporting still remains an issue. Useful reports are not built into the system and I am not able to set these up for my managers. I have highlighted this to the Halogen team but have seen no updates - it's still a manual process for each manager to set up their own reports.
- Fonte da avaliação
- Fonte: GetApp
- Avaliado em 04/03/2016