Saba TalentSpace

Quem usa o Saba TalentSpace?

Ele oferece a profissionais de RH, gerentes, funcionários e altos executivos uma experiência consistente e intuitiva em todos os processos de gestão de talentos.

Conheça o Saba TalentSpace

Ideal para empresas com 200 a 750 funcionários, o Saba TalentSpace é uma plataforma de desenvolvimento de talentos hiperconectada que oferece a pessoas e equipes a capacidade de conduzir sua própria experiência, alinhada com as metas de desempenho do negócio. Com o TalentSpace, aprendizado, desenvolvimento, reconhecimento, treinamento e comentários tornam-se parte da experiência diária dos funcionários, para que eles possam oferecer o melhor de si.

Saba TalentSpace - Informação

Saba Software

https://www.saba.com

Fundada em 2001

Saba TalentSpace - Preços

O Saba TalentSpace não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

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Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Saba TalentSpace

Sistemas de Gestão de Talentos
Definição dos objetivos
Gestão de capacitação
Gestão de competências
Gestão de indenizações
Gestão de recrutamento e seleção
Gestão do ciclo de vida do funcionário
Gestão do desempenho
Incorporação
Planejamento de sucessões
Planos de desenvolvimento individual
Banco de dados de funcionários
Comentários de 360 graus
Gestão da folha de pagamento
Gestão de benefícios
Gestão de indenizações
Gestão de recrutamento e seleção
Gestão de tempo e comparecimento
Gestão do desempenho
Gestão do tempo livre
Incorporação
Perfil dos funcionários
Portal de autoatendimento
Seguimento dos candidatos
Gerenciamento de comentários negativos
Gestão de objetivos
Monitoramento do KPI
Monitoramento do progresso
Painel personalizável
Planejamento estratégico
Acompanhamento contínuo do desempenho
Autoavaliações
Avaliação de pares
Avaliações de habilidades
Comentários de 360 graus
Escalas de classificação personalizada
Gestão de indenizações
Medidas de performance ponderadas
Modelos personalizáveis
Monitoramento dos ciclos de revisão
Planos de desenvolvimento individual
Portal de autoatendimento
Biblioteca de perguntas
Monitoramento do progresso
Painel
Portal de autoatendimento
Questionários e feedback
Relatórios e análise de dados
Seleção de avaliadores
Cenários hipotéticos
Comentários de 360 graus
Criação de fluxogramas
Desenvolvimento profissional
Escala de competência
Gestão de objetivos
Gestão de recrutamento
Gestão de sucessões
Gestão do desempenho
Perfil do funcionário

Saba TalentSpace - Avaliações

Exibindo 5 de 90 avaliações

Geral
4,4/5
Praticidade
4,1/5
Atendimento ao cliente
4,6/5
Recursos
4,1/5
Relação qualidade/preço
4,1/5
Alan J.
Manager of Business Development
Serviços e tecnologia da informação, 10.001+ funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 15/08/2018

"An organization centric solution for talent management."

Vantagens: Customer service and support team are very courteous and knowledgeable, they listen to our problems and promptly fix them. Coming to features, Halogen is very functional and highly customizable. Presence of a wide range of modules to achieve performance management. Rather than just concentrating on technical aspects, it also pays equal attention to personalize the features with respect to a firm’s vision and mission. The application tracks, records and engages the employees through chat and voice-enabling them to learn while they work. It has really helped us with our HR activities and boosts efficiency. Being a cloud-based system, it is a bit expensive but worth it. You can check out the evaluations and feedback along with the updates of your whole organization chart.

Desvantagens: As I mentioned earlier, the cost of it is slightly on the heavier side (which is fine, because it is efficient). Also, we feel we should be able to delete certain classes because they may seem to be outdated.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 15/08/2018
Abby S.
Workforce Development
Hospitais e Saúde, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 27/06/2017

"Amazing customer service from implementation to successful utilization"

Vantagens: One of the greatest features of Halogen/Saba is their people. The implementation team, the customer representatives, and the technical service support all make sure to answer every question to help in the best way possible in finding a solution to your problem.

Desvantagens: Some of the administrator features are not as user friendly as the end user technology. I do find myself wishing for some additional customization features in how the forms and processes run. However, that being said, Halogen/Saba has always taken their client feedback into consideration and often will try to include the features you request in the last version roll-out. It looks promising that many of the things we would like to see could be part of a future version.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 27/06/2017
Eric B.
Sr. Training & Development Specialist
Consultório médico, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 21/03/2018

"Customer Support has taken a nosedive since the Saba acquisition"

Comentários: One of the things that sold us on Halogen was the fantastic customer support, but I feel like since Saba acquired Halogen, the customer support has taken a nosedive. I've had three Customer Success Managers (essentially an Account Manager) in the last two years, and I think they've reached out to me once in that period of time, right around the time of contract renewal. The tech support team used to be able to answer questions and resolve issues on the first phone call 99% of the time, and the phone would be answered within 2-3 rings. Now it's not unusual to be on hold, or have to log a support ticket and have a Tier 2 support person step in on nearly every call.

Vantagens: Generally it is easy to use, once you get the hang of it. I like that it is customizable to a large extent.

Desvantagens: The administrative portal can be challenging to use, and it seems that most of the updating has taken place on the front end. Adding users, documents, and profile photos is very time-consuming and requires too many steps.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 21/03/2018
Julie G.
HR Generalist
Autoridades policiais, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 13/03/2017

"Halogen and Law Enforcement"

Vantagens: Halogen has the best customer service I have ever had the pleasure of working with-Hands down. They are knowledgeable, quick and efficient and so pleasant. The site is intuitive and good looking. The employees love that we moved from a computer based program to a web based program as most of our staff work out of the office/in their patrol vehicles. Feedback central is the best thing ever. It has completely shifted our culture from performance evaluation to performance management.

Desvantagens: Halogen is a bit bulky on the back end for law enforcement specific items. We have very specific procedures that required Halogen to develop some work arounds for us. Even still there are some things that we need that Halogen just cannot do yet. However, they are constantly updating so we are hoping they integrate some of our wish list into future updates.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 13/03/2017
E. jay H.
Senior Director, Network Practice
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 04/03/2016

"After one year, still going strong..."

Comentários: Following 9 months of development, we had our first annual review process completed by April 2015. It went well, but required some significant back end administration due to process issues we had built in. This wasn't the fault of the tool, but more due to the development. We really had to go through one iteration to get better at it and learn how it works. The major issue I had with the software was lack of appropriate reporting - there was not a built-in report for simple things I wanted to see, and I have not been able to set up a report for all managers to use to give them data on their employees.

Vantagens: Customer support has been great. I wasn't able to pull reports and contacted the team. They walked me through setting up the reports and identified that what I was trying to do would not work in any browser other than explorer. Software works as planned very well, which is what the long development cycle helped with.

Desvantagens: Reporting still remains an issue. Useful reports are not built into the system and I am not able to set these up for my managers. I have highlighted this to the Halogen team but have seen no updates - it's still a manual process for each manager to set up their own reports.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 04/03/2016