17 anos ajudando empresas
a escolher o melhor software

Conheça MyCase

O MyCase é uma solução completa de gestão de casos para escritórios de advocacia, fornecendo ferramentas para melhorar a organização, aumentar a eficiência e dimensionar as operações do escritório. Com o MyCase, todos os detalhes importantes dos casos (documentos, contatos, calendários, e-mails, tarefas, faturas) ficam disponíveis em um único local organizado. Experimente uma avaliação gratuita (não é necessário cartão de crédito) no site.

Quem usa MyCase?

Pequenos escritórios de advocacia que procuram um software fácil de usar para gerenciar detalhes dos casos, documentos, contatos, controle de horas, cobranças e faturamento em um único local.

MyCase Software - 1
MyCase Software - 2
MyCase Software - 3
MyCase Software - 4
MyCase Software - 5

Está em dúvida sobre o MyCase? Compare com uma alternativa popular

MyCase

MyCase

4,7 (699)
US$ 39,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
105
13
4,6 (699)
4,6 (699)
4,6 (699)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
89
17
4,5 (264)
4,3 (264)
4,4 (264)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao MyCase

Filevine
Melhores recursos
Gerenciamento de documentos
Gestão de casos
Notas de caso
Rocket Matter
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Horas faturáveis e não faturáveis
Monitoramento de tempo online
Amicus Attorney
Melhores recursos
Controle de horas
Gestão de clientes
Gestão de processos judiciais
Cleo Integration Cloud
Melhores recursos
Recurso AS2
Transferência de arquivos
Troca de dados eletrônicos
AbacusLaw
Melhores recursos
Controle de horas
Gestão de clientes
Notas de caso
ProLaw
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Processamento de faturas
Rastreamento de itens faturáveis
Smokeball
Melhores recursos
Armazenamento de documentos
Arquivo morto e retenção
Geração de documentos
Sage Timeslips
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Controle de horas
Histórico de faturas
Clio
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Controle de horas
Gestão de processos judiciais

Avaliações do MyCase

Pontuação média

Geral
4,7
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
4,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
78%
4
15%
3
4%
2
1%
1
2%
Rick
Rick
Social Security Disability Representative
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços jurídicos, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Could Not Practive Without MyCase

5,0 há 3 anos
Legendas em português disponíveis no player de vídeo
David
David
Owner/Founder, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Escritório de advocacia, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

MyCase - Approaching Perfection with One Major (personal) Issue

5,0 ano passado

Comentários: Very positive. While I am transitioning away from MyCase due to the file size cap, I would enthusiastically endorse the program for anyone looking for a fully featured program that has really embraced integrations with other legal-related service providers that expands the features (like Woodpecker for document automation, Case Status for communication, among others).

Vantagens:

MyCase is fully featured, approachable, and easy to get right to work - especially if you are starting fresh and don't need to transfer files/matters over. I did transfer with (relatively) ease from Smokeball. I like that the application makes quick access to information easy (typically, its the calendar, but can be case details like confirming the courtroom number, quick access to client's contact information, etc.) I thought the layout was largely very intuitive and clean.

Desvantagens:

The biggest issue is the file size limitation that can be uploaded to a file (capped at 1GB).Another issue that I ran into was that if I logged into MyCase on another tab or browser, I would be logged out of the first tab/browser (meaning I couldn't have two open at the same time), which was frustrating when it came to doing some data entry.

April
Paralegal, EUA
Serviços jurídicos, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Every Paralegal Needs this Program

5,0 há 8 meses

Comentários: Love mycase. It is the easiest part of my job.

Vantagens:

This helps me stay on top of my case load. Everything is one place and it is user friendly.

Desvantagens:

Some of the features like document automation seem great but the time it takes to implement is just not available to me.

Amanda
Legal Assistant, EUA
Escritório de advocacia, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

MyCase Has Its Ups and Downs

3,0 mês passado Novo

Vantagens:

I absolutely love the calendar and the ease of use for CERTAIN portions of MyCase. The timer is a great addition in order to track your hours. Uploading documents is also easy to navigate.

Desvantagens:

MyCase is not user friendly. There are certain procedures we try to implement through MyCase that are nearly impossible to do. When we contact a rep for MyCase, they are usually not able to assist us either. We wanted to be able to update the steps of a specific case as we go, to where if someone drops off working on the case, someone can just go into MyCase and see where they left off. But creating that flowchart, with warnings and whatever else, is basically not possible with MyCase. We wanted to have main levels of work flow with sublevels underneath each main level (steps and substeps), and we have not been able to create that. We also dislike that you cannot add multiple people to a Lead, nor can you use the same e-mail for a married couple to electronically send them docs for signature.

Charles
Partner, EUA
Escritório de advocacia, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Best Law Firm Management Software I've Use

5,0 há 4 meses

Comentários: 10/10 Best customer support and very reliable, convenient, and effective software.

Vantagens:

The software is easy to use and has every function you would ever need. You can manage documents, deadlines, and Client invoices/Trust Accounting all in one place, and more. If there is a function you need and don't see, not to worry. MyCase is the only software I have ever used that actually responds to customer feedback. They will update the software, if you point out a flaw or an area that they can improve, the latter being more likely, but still uncommon. MyCase does it all!

Desvantagens:

The monthly fee, but it's worth it. I just hope MyCase doesn't realize they could charge me more.

Dee
Office Manager, EUA
Escritório de advocacia, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

MyCase review

5,0 há 8 meses

Comentários: MyCase is very user friendly. in hindsight, it would be great to see/view how setup affects many different areas of the data base. how clients are listed in sorting or reports, from first/last name vs last/first name, if not ability to view setup, maybe suggestion popups of different ideas to set up clients ect,

Vantagens:

I like all of our clients, forms, documents in one place, easily searchable, easier for conflict checking, reports are great. MyCase is always improving and updating.

Desvantagens:

I don't like that reports do not have a total count of the case, I would like search options of how cases are listed in the client, currently there are not options and they are listed in abc order,