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a escolherem o melhor software

Conheça Proxyclick

A Proxyclick conta com a confiança das principais empresas para aprimorar a experiência do visitante enquanto protege as instalações e os dados. Trata-se de uma solução universal para atender às necessidades da empresa e padronizar processos em todas as unidades, com a flexibilidade da personalização local. O foco é mantido na criação de um dos melhores sistemas de gerenciamento de visitantes do mercado. É por isso que se faz a integração aos principais sistemas de controle de acesso do setor, provedores de Wi-Fi, aplicativos de gerenciamento de salas de reuniões e ferramentas de comunicação.

Quem usa Proxyclick?

De empresas da Fortune 500 a pequenas e médias empresas, disponível globalmente em vários idiomas.

Proxyclick Software - 1
Proxyclick Software - 2
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Proxyclick Software - 5

Está em dúvida sobre o Proxyclick? Compare com uma alternativa popular

Proxyclick

Proxyclick

4,6 (320)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
49
19
4,6 (320)
4,4 (320)
4,6 (320)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 131,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
71
34
4,8 (420)
4,6 (420)
4,8 (420)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Proxyclick

Envoy
Melhores recursos
Check-in/Check-out automático
Gerenciamento de contatos
Rastreamento de visitantes
Greetly
Melhores recursos
Rastreamento de visitantes
hybo
Melhores recursos
Reserva de espaços
Reserva de mesas
Reservas online
OfficeSpace
Melhores recursos
Reserva de espaços
Reserva de mesas
Reservas online
Ofisly
Melhores recursos
Acesso para Celular
Gestão de reservas
Gestão de reservas
anny
Melhores recursos
Gestão de compromissos
Gestão de reservas
Reservas online
Skedda
Melhores recursos
Agenda de disponibilidade de quartos
Reservas de quartos
Reservas online
WorkInSync
Melhores recursos
Alertas/notificações
Banco de dados de funcionários
Relatórios de utilização
iLobby
Melhores recursos
Autenticação
Check-in/Check-out automático
Dados em tempo real

Avaliações do Proxyclick

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
4,4

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
64%
4
32%
3
3%
2
0%
1
1%
Ooka
Operador, Japão
Automotivo, 11–50 funcionários
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação

meu uso do Proxyclick

5,0 há 3 anos

Vantagens:

Elimina a necessidade de assinaturas e oferece todas as ferramentas necessárias para garantir que cada visita conta e todos os visitantes se sintam bem-vindos no negócio. Além de garantir uma ótima gestão do visitante, o software também garante que a recepção saiba o nome de cada visitante, a finalidade da visita e outras informações relevantes.

Desvantagens:

Ele é perfeito é pratico , não tem nada que me causou desgosto

Mark
Mark
Japão
Usuário do LinkedIn Verificado
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação
Fonte: GetApp

An enhanced visitor experience driven by the team's insatiable appetite to innovate!

5,0 há 7 anos

Vantagens:

Above all I am most impressed by the continuous innovation that accompanies a Proxyclick installation - it just doesn't ever stop and in my mind demonstrates just how committed and passionate the team is about their product. Proxyclick has elevated visitor management well beyond the simple act of registration... and incorporated notions of security, health and safety, brand promotion, customer communication and privacy. It is also the most globally-minded system we have found on the market... not just by incorporating multiple languages but also by paying special attention to the importance of design. The result is that users of any nationality can use Proxyclick very intuitively (at the kiosk or in the back office). The set up is simple, and the settings are very configurable (without adding needless complexity) to give administrators the flexibility required to customise the product by client (eg, personalised visitor badges or registration flows etc.). In an age where digital technology threatens to eradicate the role of people... it is very refreshing to have a digital technology on the market that compliments our teams' efforts on the ground and ensures they can deliver a more dynamic visitor experience where human interactions thrive.

Desvantagens:

Personal data, privacy and data security concerns are an ever-present concern for us and our clients. Not only do we need to contend with the threat of cyber attacks but also being compliant with new legislation (eg, the EU's General Data Protection Regulation). Proxyclick - as with all SaaS products in the marketplace - will therefore need to take their product to the next level to ensure it stays a best-in-class solution.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Relações públicas e comunicações, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação
Fonte: GetApp

Unfortunately they where acquired by eptura

4,0 há 9 meses

Comentários: We really liked the possibilities they offered: you could scale the system to the level of your needs.

Vantagens:

Proxyclick was a perfect solution: easy to setup, easy use, efficient. AND: affordable as well as scalable.

Desvantagens:

When Proxyclick was acquired by Eptura they raised the prices … With the new price level I would rather make smaller sacrifices than spend this money. We used a low-code platform and built an almost identical system ourselves. Since we do not expect any changes in our requirements, this is not a problem. But it is a great pity to part with a good supplier because of the greed of a buyer/company.

Resposta do Eptura

há 8 meses

Hi there, Thank you for sharing your feedback. It’s great to hear that Proxyclick worked well for you in terms of setup, use, efficiency, and affordability. We do understand your frustration since then after some organizational changes, and apologise for any inconvenience caused. Your feedback is really important to us, and we’ll be sure to pass it along to our team. We strive to strike a balance between providing value and ensuring fair pricing. If there’s anything specific you’d like us to address, please feel free to let us know, and we’d be happy to set up a meeting to discuss things further. The Proxyclick by Eptura team

Mike
IT Director, EUA
Indústria farmacêutica, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Proxyclick needs better billing insights

5,0 há 4 semanas Novo

Vantagens:

Easy to use. Visitors seem to have no troubles using the system.

Desvantagens:

Under the billing section there are no details. I can't see my method of payment or any past invoices. Actually there is nothing other than an email address.

Chris
Sysadmin, EUA
Maquinário, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Sales & Support Problems

3,0 há 12 meses

Vantagens:

Easy to use. Robust features. Custom workflows.

Desvantagens:

Our experience with support has been poor. Their free trial only is available for their top price tier which resulted in accidentally purchasing a plan that didn't work for us and they refuse to cancel. Plan prices are hidden. The couldn't fix custom badges in regards to images added, we ended up having to delete the images and re-add them over and over, eventually gave up and reverted to text. More recently it took 2 weeks to talk to a human in sales. The ticketing system was in poor condition as they are migrating to a new system. The live chat support isn't recorded or any case created so the next person needs to start from scratch. Their competition is much less costly and offers the same features. Do not buy this product.