Quem usa o Jitbit HelpDesk?

O Jitbit é voltado para startups, pequenas empresas com capital próprio e grandes empresas com mais de 50 atendentes de suporte.

Conheça o Jitbit HelpDesk

O Jitbit Helpdesk é um aplicativo de central de ajuda com uma interface do usuário minimalista e um processo de configuração simples. A ferramenta conta com diversos recursos: mecanismo de automação, anexação de arquivos, integrações (JIRA, Slack, Dropbox, Github etc.), integração com e-mail, módulo de base de conhecimento etc.

O Jitbit Helpdesk é oferecido na versões SaaS (software como serviço) e ferramenta no local, instalada localmente em um servidor.

Jitbit HelpDesk - Informação

Jitbit

http://www.jitbit.com

Fundada em 2005

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Jitbit HelpDesk - Visão geral de preços

Ver planos de preços

O Jitbit HelpDesk não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Jitbit HelpDesk a partir de US$ 13,00/mês.


Preço inicial

US$ 13,00/mês Veja detalhes de preços

Versão gratuita

Não

Jitbit HelpDesk: implantação e suporte

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Instalado - Windows
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Ao vivo online
  • Documentos

Recursos do Jitbit HelpDesk

  • Alertas/transferência
  • Armazenamento de documentos
  • Bate-papo em tempo real
  • Comunicação multicanal
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controle e acesso remoto
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de call centers
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de e-mail
  • Integração de redes sociais
  • Macros e modelos de respostas
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de interações
  • Relatórios e análise de dados
  • Roteamento automático
  • Supervisão de rede

Ver lista completa de Sistemas de Help Desk

Jitbit HelpDesk - Alternativas

Mais alternativas ao Jitbit HelpDesk

Jitbit HelpDesk - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,6/5

Pontuação média

Praticidade 4,5
Atendimento ao cliente 4,5
Recursos 4,2
Relação qualidade/preço 4,3

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Matt F.
Telecoms Engineer
Telecomunicações, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/11/2018

"Fantastic Self Host Helpdesk"

Vantagens: The pricing model for Jitbit self hosted makes the product exceptional value for money, made even better by the license being perpetual.
With the backend being SQL this also allows for database level backups to be taken and managed, as well as 3rd party integration at database level.
The interface is clean, and simple to use both from a tech and end user perspective. Unlike other helpdesk software on the markets the message thread is clean and easy to read.
There is also a well build mobile application available.

Desvantagens: The reporting element of the helpdesk software is somewhat lacking in the number of reports which can be generated. These reports are also very rigid and allow little customisation.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/11/2018
Michael M.
IT Support Supervisor
Automação industrial, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/07/2019

"Jitbit - The best Bang for the Buck!"

Comentários: Jitbit has provided me clear viability into my current workload for my team.
I am now able to create a strong business plan to grow my department, delegate the work efficiently , and allow me to interact with other lines of business without interrupting my day to day operations.

Vantagens: Flexibility, speed and ease of use are what make this software the premier application for a Web based HelpDesk. There is hardly any delay when waiting for a ticket to come in, and with a robust rule structure you can quickly get the ticket to the right support rep with minimal downtime or delay for the user.

Desvantagens: There's not a lot because every time I find a challenge or a missing feature, the Jitbit team is quick to review and address it.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/07/2019
Jeofrey Z.
IT
Transporte rodoviário e ferroviário, 10.000+ funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    1 /5
  • Praticidade
    1 /5
  • Recursos e funcionalidades
    1 /5
  • Atendimento ao cliente
    1 /5
  • Relação qualidade/preço
    1 /5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 30/01/2017

"Worst Customer Service"

Comentários: Worst customer service ever, The App doesn't work. Please keep your money. You will never get this to work on your own, and they offer no help at all.

Vantagens: Nothing, It didn't work

Desvantagens: It doesn't work

Resposta dos fornecedores

por Alex em 29/06/2018

We're sorry you were unable to set it up. I assume you were trying to install the on-premise version that does require some technical skills or administering a web-server, setting up a MS SQL database, configuring windows-integrated authentication and other tricky stuff depending on your requirements. That is why we also offer the SaaS (hosted) version that works in the cloud and requires literally zero setup. But nevertheless I regret and apologize the lack of support you experienced from us. If you could provide more details, we can investigate further.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 30/01/2017
Aimee G.
Admin
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/07/2017

"Makes managing customer support easy"

Vantagens: My software company uses Jitbit to manage our incoming customer support e-mail. You are able to customize the settings to set up groups of users, ie. IT support, Development support, etc, and the users assigned to those groups will receive e-mail notifications. You can reply from your e-mail or from the website portal, whichever is easiest at the time. Each incoming e-mail creates a ticket that date/time stamp tracks all responses, so you can see a clear history. Reporting features are also helpful for tracking technician productivity.

Desvantagens: Users that are not part of a group cannot see tickets for another group, even if they click the direct ticket link. This makes it challenging to share IT tickets with our upper management without changing the ticket category.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/07/2017
Avaliador Verificado
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 26/09/2016

"Affordable and easy"

Comentários: We've been using this for 2.5 years. First, we wanted to go with the on-premise version (the company offers one) but then they convinced us to try the cloud-hosted and it worked great. We connect our users using SAML authentication use a hosted AD on Azure, and this makes life soo much easier.

Vantagens: Low price, responsive customer support, very nice UI.

Desvantagens: Lack of social media integration, but you hack your own using Zapier. Also, there's no "Search" function in the Android app, hope they add this.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 26/09/2016