Quem usa o CARA?

Enterprises looking to lower the cost of ownership & solution management, consolidate management of content and data to a platform, & provide their users with expert functionality.

Conheça o CARA

Generis provides CARA, the leading content and information management platform for regulated industries. CARA is used by more than 400,000 users across industries including Life Sciences, Finance, Government, Engineering, and Utilities. Customers include 8 of the global top 10 Life Science companies. CARA is a cloud-first platform providing functionally-rich solutions for regulated business processes, including a comprehensive end-to-end platform for Life Sciences.

Detalhes do CARA

Generis

http://www.generiscorp.com

Fundada em 2002

Preço do CARA

O CARA não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Computador - Mac

Nuvem, SaaS, web

Computador - Windows

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do CARA

Programas de Conformidade
Arquivo morto e retenção
Automatização de processos e fluxos de trabalho
Conformidade com FDA
Conformidade com HIPAA
Conformidade com a OSHA
Conformidade com a lei Sarbanes-Oxley
Conformidade com as normas ISO
Conformidade com o meio ambiente
Controle de versões
Gestão de auditorias
Gestão de incidentes
Gestão do risco
Questionários e feedback
Rastreamento de conformidade
Testes de controles
Catalogação/Categorização
Colaboração
Fóruns de discussão
Gestão da base de conhecimento
Gestão de conteúdo
Pesquisa de texto completo
Portal de autoatendimento
Árvore de decisão
Administração de website
Conteúdo de vídeo
Conteúdo de áudio
Controle de versões
Editor de imagens
Editor de texto
Formulários eletrônicos
Gerenciamento de SEO
Indexação de documentos
Modelos personalizáveis
Pesquisa de texto completo
Acesso offline
Arquivo morto de documentos
Assinatura eletrônica
Controle de versões
Conversão de tipo de arquivos
Ferramentas de colaboração
Indexação de documentos
Montagem de documentos
Rastreamento de conformidade
Reconhecimento óptico de caracteres
Recuperação de arquivos
Retenção de documentos
Acesso para Celular
Arquivo morto e retenção
Assinatura eletrônica
Controle de versões
Ferramentas de colaboração
Gerenciamento de documentos
Gestão de ativos digitais
Gestão do ciclo de vida do conteúdo
Gestão do fluxo de trabalho
Governança de informações
Pesquisa
Alertas/notificações
Automação dos processos comerciais
Colaboração
Controles/permissões de acesso
Gestão das regras comerciais
Gestão virtual do fluxo de trabalho
Mapeamento de processos
Modelagem de processos & Design
Rastreamento de mudanças do processo

Avaliações do CARA

Exibindo 5 de 10 avaliações

Geral
4,3/5
Praticidade
4,8/5
Atendimento ao cliente
4,6/5
Recursos
4,5/5
Relação qualidade/preço
4,8/5
Tim P.
Associate Director
Indústria farmacêutica, 5.001-10.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/09/2019

"Great tool, great support!"

Vantagens: The flexibility of CARA is astounding and we have had many successes in adapting the tool to our internal business processes and ensuring that it is meeting the needs of all stakeholders.

Desvantagens: We are still on an older version but looking forward to upgrading soon and enjoying all the improvements in speed and functionality that have been made.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/09/2019
William M.
Software Developer
Seguros, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/09/2019

"Easy to use - intuitive Administration\Control Panel"

Comentários: We have a legacy home grown application that is over 20 years old and on old technology (Mainframe\COBOL\CICS). It is tricky to integrate it with newer technology and one unexpected consequence of this is that it is difficult to retain younger workers with the older technology applications. Area by area we have been moving them off of the old and onto the new and the user experience is far superior. Greater search capabilities and options to integrate with modern applications.

Vantagens: I like how easy it is to get up and running. Within hours, we were able to install the product, connect to Documentum and have a basic working User Interface.

Desvantagens: It's a testament to the product that have to nit-pick to find anything. Exporting and importing the overall configuration is all or nothing so there is no way to make minor development changes without exporting\importing everything. We have a few configuration settings that are customized by environment (i.e. test\model\prod) that I have to change manually each time I import changes from Test to Model and Model to Prod. I would prefer more granular export\import capabilities when developing to only export\import the object I am changing. For instance, Dashboards and Custom Actions allow exactly the kind of capabilities that I prefer. That and the "cleaner look" lead me to using Dashboards much more frequently - almost exclusively. There are a few features in the more traditional Explorer UI that it would be nice to have in the Dashboard\Portal UI like drag and drop, etc.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/09/2019
Anees R.
Technical lead
Hospitais e Saúde, 5.001-10.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/09/2019

"Cara - a new way to work with your dara"

Comentários: I have never seen a large amount of user perception change when we move from firstdoc to Cara. Cara is fast, intuitive and easy administrative tool.

Vantagens: Very user friendly
Highly intuitive
Highly configurable
Easy deployment
Easy integration
Good support

Desvantagens: Less experienced in regulatory area
Less documentation focussed
Less product testing

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/09/2019
Michelle D.
Manager, Retail Pricing
Varejistas, 5.001-10.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/09/2019

"CARA is an amazing office tool!!"

Comentários: Getting out of the paper world, greater organization and tools that help us prioritize with ease. It was easy in the paper world to lose track of things on occasion but with CARA that's no longer an issue.

Vantagens: Its taken us from piles of paper on our desks to entirely electronic documents and provides a better, easily searchable file retention system. We can reference old documents as necessary with ease with its user friendly navigation. Its also great because we can partner with top notch CARA experts to customize options to help our specific office needs. They are always accommodating and ready to help.

Desvantagens: Sometimes its slow when searching but honestly its nothing that's a show stopper and could be because we haven't upgraded as of yet.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/09/2019
Anshika B.
Project Lead
Serviços e tecnologia da informação, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/09/2019

"New to Content Management? CARA makes it easy for you!"

Comentários: I am a satisfied user of CARA
1.Easy to access via browser
2.Drag & Drop features
3.Easy movement of documents across folders
4.Highly configurable watermarks & overlays
5.Taxonomy, Category, Dashboard, Views & Capabilities - Very thoughtful features

Vantagens: As an End User - Easy of use
As an admin - Ease of configuration & customisation, Readily available upgrade packages

Desvantagens: There are certain product issues at times which CARA support is unable to help in troubleshooting as they would ask for a replication scenario but that isn't available always!
Suggestion: Its an evolving product I understand & the venture with Box should be fruitful too. The suggestion that I have is, the partner companies should have easy access to rapid deploy packages. Quarterly meetings would also help build strong relationships with both clients & implementation partners.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/09/2019