Less Annoying CRM

Quem usa o Less Annoying CRM?

O CRM menos irritante foi criado para pequenas empresas que precisam de um gerenciador de contatos que seja simples, intuitivo, acessível e fácil de aprender. O CRM pode ser personalizado para trabalhar com fluxos de trabalho existentes.

Conheça o Less Annoying CRM

O CRM menos irritante é um gerenciador de contatos simples criado do zero para pequenas empresas. Gerencie contatos, clientes potenciais, notas, calendários, tarefas e muito mais, tudo a partir de um aplicativo simples da Internet. O produto tem três princípios básicos: simplicidade, acessibilidade e excelente atendimento ao cliente.

Todos os usuários obtêm uma avaliação gratuita ilimitada de 30 dias para testar exaustivamente todos os aspectos do CRM. Além disso, o atendimento ao cliente é sempre gratuito por telefone e e-mail, se os usuários tiverem dúvidas.

Less Annoying CRM - Informação

Less Annoying CRM

http://www.lessannoyingcrm.com

Fundada em 2009

Less Annoying CRM - Preços

O Less Annoying CRM não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Less Annoying CRM a partir de US$ 15,00/mês.

Less Annoying CRM - Vídeo
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Preço inicial

US$ 15,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Less Annoying CRM

  • Banco de dados do cliente
  • Geração de propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de canais
  • Gestão de chamadas
  • Gestão de comissões
  • Gestão de contratos
  • Gestão de leads
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de vendas de campo
  • Gestão territorial
  • Indicadores de desempenho
  • Marketing por e-mail
  • Previsão de vendas
  • Rastreamento de recomendações

Ver lista completa de Sistemas de Automação de Vendas

  • Acesso para Celular
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Geração de leads
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes

Ver lista completa de Software CRM

  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Catalogação e categorização
  • Controle de respostas por e-mail
  • Gestão do conhecimento
  • Indicadores de desempenho
  • Pesquisa
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento do suporte ao cliente

Ver lista completa de Software CRM Online

  • Automação de marketing
  • Catálogo de produtos
  • Cotizações e propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de listas
  • Gestão de call centers
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Gestão de projetos
  • Gestão de questionários
  • Gestão territorial
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Páginas de início e formulários web
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Suporte do cliente

Ver lista completa de Software CRM para Mac

  • Alertas da conta
  • Controle de despesas
  • Gestão de leads
  • Gestão de marketing
  • Gestão de recursos
  • Gestão territorial
  • Rastreamento de domicílios
  • Rastreamento de influências
  • Rastreamento de relacionamentos
  • Tarefas de equipes

Ver lista completa de Software de CRM Financeiro

  • Alertas de imóveis
  • Correspondência de cliente e imóveis
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Marketing por e-mail
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de CRM para Imobiliárias

  • Banco de dados de contatos
  • Contatos compartilhados
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de leads
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Importar/exportar contatos
  • Pesquisa e filtro
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de Gestão de Contatos

  • Captura de leads
  • Distribuição de leads
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de campanhas
  • Gestão do pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação de leads

Ver lista completa de Software de Gestão de Leads

  • Captura de leads
  • Discagem automática
  • Distribuição de leads
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de dados
  • Gestão de listas de chamadas
  • Gestão do desempenho
  • Gravação de chamadas
  • Lead Scoring
  • Painel

Ver lista completa de Software para Vendas Internas

Less Annoying CRM - Alternativas

Mais alternativas ao Less Annoying CRM

Less Annoying CRM - Avaliações

Exibindo 5 de 363 avaliações

Geral
4,7/5
Praticidade
4,9/5
Atendimento ao cliente
4,9/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,9/5
Mark skovron P.
CEO | COO
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/03/2018

"BEST TASK, PROJECT MGMT & CLIENT CRM THAT YOU ARE NOT USING!"

Comentários: No learning curve, so my team dug right in = Productivity.
The team loves it = Means they use it = Tasks and Events are getting handled more effectively.
Using the CRM part to keep track of all clients, reps, and vendors = all in one place = gained efficiency.
Easy to CC emails and PDF's, other Docs right into client and reps files and immediately create quick tasks or events for follow-up = Nothing is falling through the cracks.
Every day, the agenda is emailed to each user = Your task list for the day.
Calendar feature is very dynamic.
The only thing this CRM doesn't do is my laundry, seriously!

Vantagens: It's crazy how many apps there are that do the same thing, and I've tried about 20 in this category. I LOVE this CRM! LACRM BEST PRACTICES:
1. Intuitive & Ease of Use = NO, I mean NO learning curve!
2. Exciting to use b/c I don't feel bogged down with 100 features to stare at that I don't need. 3. Free 30 Days. The least expensive app on the market. GREAT for individual entrepreneurs, small biz to med biz that aren't looking for a million features. If you are the kind of biz or management that wants your ppl to spend 60 days learning, then 2 hours a day using instead of doing their job b/c you're so tied up in being a manager -- go to something else, you won't like this. And tell your co-workers I feel sorry for them! Personally, we love it that this is mastered under 20 minutes, and we keep it up on the destops all day -- avail when we need it --but not a slave to it (looking at you Infusionsoft and Sales Force!)

Desvantagens: Their strength is the only reason to go 4 stars here.
But let's be clear -- it's all about perspective.
There are a couple things I wish the task list would do, but in speaking with LACRM, they said they are rolling them out soon. (Can't beat the customer service - damn these people are friendly! I wish my family were this nice, LOL.) I'm begging them to white label the product -- my sales reps could sell it like crazy!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/03/2018
Skye C.
Lead Ambassador
Serviços e tecnologia da informação, Profissional autônomo
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/08/2020

"Simple, effective CRM"

Comentários: I have been searching for a way to manage my contacts with my clients. Less Annoying is so easy to use and does exactly what I need it to do. And the price is so reasonable! I love it!

Vantagens: It is so easy to use and allows me to keep track of all of my contacts in one place.

Desvantagens: I would like there to be more robust tasks - like the ability to have recurring tasks and to prioritize, but I know that they are working on improving task function. Tasks are still very useful in the current state.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/08/2020
Rea F.
Sales Leader
Contabilidade, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/03/2017

"Fantastic CRM to Get Your Business measuring Something"

Comentários: I have used many crm's from the old days of ACT to today's version of Saleforce and even Sugar CRM. All of them are good in their own unique ways. The huge value of Less Annoying CRM its ease of use and value as an efficient contact management tool while providing good reporting tools. Since it is so easy to use and learn minimal training time is required to learn it so it really easy Less Annoying. Since it integrates so well with gmail and google calendar there is no need to have multiple calendars going. It is a good place to share calendars as well. For the money - it is a great solution and very easy to buy use and get support with. The couple of times when I have required support, it is very simple to speak with someone or get video's backfrom Less Annoying CRM support showing how to do virtually anythin that can be done.

Vantagens: Simple - Ease of Use - Training - Email integration - Support all well done.

Desvantagens: Not great at setting up my templates for importing- It will not save any templates. If you want the CRM to do any of the steps of the sales process then this is not the software for you. It is more of an advanced contact manager vs a true CRM. For the price, there are many more full CRM options out there featured

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/03/2017
David K.
Managing Partner
Agricultura, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/08/2020

"Perfect for most small businesses"

Comentários: Really, really easy to learn and the support team is truly awesome. Always willing to help.

Vantagens: Ease of use and applicability to small business. Most CRM software seems to be designed for large companies and assumes they all have dedicated digital marketing resources constantly running campaigns. That description applies to about 20% of US Companies. Therefore, most CRM systems are expensive, hard to learn. For small business, using them makes as much sense as shooting a gnat with an elephant gun. Less Annoying is just right for many if not most small businesses.

Desvantagens: There are some features in development I am anxious to see roll out, but none of them are business critical.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/08/2020
Erick A.
Sales
Atacadistas, 51-200 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/09/2019

"Very easy to use"

Comentários: It is a very streamlines software. I like the fact that it is fast and you can place your tasks. I like that I can organize quikly. I also like that I can log in wherever I am at.

Vantagens: I like that you can ind a lead very quickly...I spend more time on a spreadsheet as I have multiple entries for the same account number....this one quickly takes you to the one account.

Desvantagens: That I can't see reports as a user...or graphs. I don't like that there is no chat with other users feature.
No app integration...No business card reader app to upload a lead. No rewritten emails to send customers with just one click of a button.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/09/2019