Avaliações médias

1 avaliação
  • Geral 4 / 5
  • Praticidade 4 / 5
  • Atendimento ao cliente 5 / 5
  • Recursos 3 / 5
  • Relação qualidade/preço 5 / 5

Detalhes do produto

  • Avaliação gratuita Não

Dados sobre o fornecedor

  • West Corporation
  • https://www.west.com

Sobre o TeleVox

Cloud-based healthcare management system that helps users with patient engagement, appointment reminders and patient communications.

Recursos do TeleVox

  • Agendamento de compromissos
  • Compromissos recorrentes
  • Gestão de calendários
  • Lembretes de pagamento
  • Lembretes por e-mail
  • Mensagens bidirecionais
  • Mensagens de SMS
  • Reagendamento
  • Reconhecimento de voz e IVR
  • Reservas online
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As avaliações mais úteis do TeleVox

Simple and Easy Appointment Reminder System

Traduzir com Google Avaliado em 11/05/2018
Alex C.
Director of Operations
Hospitais e Saúde, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4 / 5
Praticidade
3 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: We have used Televox for years to remind patients of their upcoming appointments via automated voice calls. Customer support is very responsive when you would like to change something or if you experience technical difficulties. Patients can confirm or decline the appointment time by keying in a response. Emails are generated and sent to administrators when the necessary files are not uploaded to notify us that reminders were not done that day (validation tool).

Desvantagens: Uploading system is a bit clunky and outdated. Televox added a text message option but it's not user friendly because it requires an opt in and it's not a true SMS message (it is delivered as an HTML).

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