Quem usa esse software?

Companies looking for a powerful and easy to use live chat software and support. We provide 100+ integrations with software and tools, that will boost productivity and business.

Avaliações médias

15 avaliações
  • Geral 4.6 / 5
  • Praticidade 4.8 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.3 / 5
  • Recursos 4.5 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.4 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial US$ 29,00/mês
  • Detalhes dos preços All plans comes with unlimited agents licenses. Starting at $29/mo.
  • Versão gratuita Não
  • Teste Grátis Sim
  • Implantação Instalado - Mac
    Nuvem, SaaS, web
    Instalado - Windows
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Assistência 24 horas por dia (representante ao vivo)
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • HappyFox
  • http://www.happyfox.com/
  • Fundada em 2012

Sobre o HappyFox Chat

Updated pricing: Unlimited Agent plan starting at $29/mo. HappyFox Chat is a powerful live chat software for business, that helps you provide the best customer support and convert more sales. HappyFox Chat's high-performance technology stack is built ground-up for ultra-fast performance. HappyFox Chat offers an amazing user experience and integrates with third party apps that you already use.

Recursos do HappyFox Chat

  • Bate-papo proativo
  • Compartilhamento de tela
  • Formulário offline
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de terceiros
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Respostas predeterminadas
  • Segmentação geográfica
  • Transferências/encaminhamento

Produtos alternativos

As avaliações mais úteis do HappyFox Chat

Helped Konnekt sell more seniors video phones in the first 2 weeks

Avaliado em 25/06/2019
John N.
Marketing
Telecomunicações, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: HappyFoxChat helps Konnekt with customers who don't like to telephone us to enquire about seniors video phone, and who need instant answers (which email doesn't provide).
It also helps our customers in other time zones where they don't want to be on the phone so early/late (because they might be typing from their bedroom or a shared living area).
It also helps with customers whose first language is not English.
It is gaining Konnekt more seniors video phone sales and leads, and allowing us to help more customers who have an elderly parent who struggles with loneliness, social isolation, memory loss or who simply can no longer use a tablet or phone.

Vantagens: Great support.
Automatic translation.
Works with CRM, WordPress, Google Analytics, MailChimp, etc etc.
Android app available.
When I'm busy, I can either show no chat available, or have an offline email-only "mode".

Desvantagens: I would've liked the live chat preview to be included in the cheaper product option, but this is really a minor issue or a "wish". We love the product and use it daily.

Great tool, with a small lack of features

Avaliado em 04/12/2018
Michel G.
SEO/SEM & Digital Marketing Strategist
Internet, 13-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
2 / 5
Atendimento ao cliente
3 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: HappyFox Chat is slightly over-priced for its availability. Once we spoke to a very kind sales-man from them, we were pleased with the integration of dozens of APIs with other platforms. The interface is certainly appealing.

Desvantagens: HappyFox chat lacks certain features such as keeping both support members when transfering a chat until one takes over. We also found a slight issue with scheduling more than 1 language on the interface.

Very pleased

Avaliado em 17/10/2016
Geoff G.
Technology Coordinator
2-10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: It is a wonderful everyday tool for us. It always works and it is simple to use. The customers can contact us easily now.

Vantagens: Design

Desvantagens: Somewhat clumsy

Amazing product

Avaliado em 21/10/2016
Oscar D.
Manager
Hotelaria, 13-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: HappyFox is a great cheat tool, also I've been a client of HappyFox Help Desk and I've happy with the product.

Vantagens: UI and ease of use

Desvantagens: A bit expensive

Fantastic live chat experience

Avaliado em 29/07/2016
Sanjeeth K.
Telecomunicações, 51-200 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I wanted to enable live chat support for my online business and HappyFox Chat was a breeze to install and use. The entire installation took less than 2 minutes. It integrates with many software that I am already using. To top it all, it is completely free.

Vantagens: - Integration with Slack, Google Analytics, Pipedrive
- Multiple chats can be handled at once
- Desktop and mobile apps

Desvantagens: - Little expensive
- Some nice features are available only for users in paid plans

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