Quem usa o HappyFox Chat?

Empresas que procuram um software de chat ao vivo e suporte eficaz e fácil de usar. O programa oferece mais de 100 integrações com softwares e ferramentas para aumentar a produtividade e melhorar os números da empresa.

Conheça o HappyFox Chat

Preços atualizados: plano Unlimited Agent a partir de US$ 29,00/mês. O HappyFox Chat é um software de chat ao vivo voltado para empresas, que ajuda a prestar um suporte ao cliente adequado e converter mais vendas. A combinação de tecnologias de alto desempenho do HappyFox Chat foi desenvolvida para chegar a um desempenho ultrarrápido. O HappyFox Chat torna a experiência do usuário mais agradável e pode ser integrado a aplicativos de terceiros já usados.

Detalhes do HappyFox Chat

HappyFox

http://www.happyfox.com/

Fundada em 2012

Preço do HappyFox Chat

O HappyFox Chat não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do HappyFox Chat a partir de US$ 29,00/mês.

Preço inicial

US$ 29,00/mês
Veja detalhes de preços

Versão gratuita

Não

Implantação

Computador - Mac

Nuvem, SaaS, web

Computador - Windows

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Online

Recursos do HappyFox Chat

Software de Chat ao Vivo
Bate-papo proativo
Compartilhamento de tela
Formulário offline
Imagem de marca personalizável
Integração de terceiros
Rastreamento de visitantes do site
Respostas predeterminadas
Segmentação geográfica
Transferências/encaminhamento

Avaliações do HappyFox Chat

Exibindo 5 de 15 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,8/5
Atendimento ao cliente
4,3/5
Recursos
4,5/5
Relação qualidade/preço
4,4/5
Michel G.
SEO/SEM & Digital Marketing Strategist
Internet, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/12/2018

"Great tool, with a small lack of features"

Vantagens: HappyFox Chat is slightly over-priced for its availability. Once we spoke to a very kind sales-man from them, we were pleased with the integration of dozens of APIs with other platforms. The interface is certainly appealing.

Desvantagens: HappyFox chat lacks certain features such as keeping both support members when transfering a chat until one takes over. We also found a slight issue with scheduling more than 1 language on the interface.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/12/2018
John N.
Marketing
Telecomunicações, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/06/2019

"Helped Konnekt sell more seniors video phones in the first 2 weeks"

Comentários: HappyFoxChat helps Konnekt with customers who don't like to telephone us to enquire about seniors video phone, and who need instant answers (which email doesn't provide).
It also helps our customers in other time zones where they don't want to be on the phone so early/late (because they might be typing from their bedroom or a shared living area).
It also helps with customers whose first language is not English.
It is gaining Konnekt more seniors video phone sales and leads, and allowing us to help more customers who have an elderly parent who struggles with loneliness, social isolation, memory loss or who simply can no longer use a tablet or phone.

Vantagens: Great support.
Automatic translation.
Works with CRM, WordPress, Google Analytics, MailChimp, etc etc.
Android app available.
When I'm busy, I can either show no chat available, or have an offline email-only "mode".

Desvantagens: I would've liked the live chat preview to be included in the cheaper product option, but this is really a minor issue or a "wish". We love the product and use it daily.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/06/2019
Karri K.
Marketing Manager
Varejistas, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    1/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    1/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/11/2018

"Fatal issue on Android and they couldn't fix it in 30 days.-"

Vantagens: Well, it's fairly easy to use and fairly affordable compared to competition.

Desvantagens: They had a problem with smaller Android devices where user couldn't basically send a message using the chat as the text typed wasn't showing. Told about the problem to the company, and they were not able to solve it in 26days (as of now). So you've got a fatal error with like 30% of the devices and you're not all red flag trying to solve the problem? Not good.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/11/2018
Geoff G.
Technology Coordinator
2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/10/2016

"Very pleased"

Comentários: It is a wonderful everyday tool for us. It always works and it is simple to use. The customers can contact us easily now.

Vantagens: Design

Desvantagens: Somewhat clumsy

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/10/2016
Oscar D.
Manager
Hotelaria, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/10/2016

"Amazing product"

Comentários: HappyFox is a great cheat tool, also I've been a client of HappyFox Help Desk and I've happy with the product.

Vantagens: UI and ease of use

Desvantagens: A bit expensive

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/10/2016