Quem usa o Acquisio?

Agências de marketing | Revendedores locais de PPC | Profissionais de marketing de marca | Anunciantes diretos.

Conheça o Acquisio

O Acquisio fornece software habilitado por inteligência artificial para profissionais de marketing, agências e revendedores de marketing por motor de busca (SEM) locais para dimensionar a oferta de PPC em plataformas de publicidade como Google, Facebook e Bing.

Com o Acquisio, as empresas podem substituir tarefas tediosas, como lançar campanhas, duplicar campanhas nas plataformas de publicidade e gerenciar lances e orçamentos de campanhas usando automação, aprendizado de máquina e inteligência artificial. Isso permite manter o foco nas tarefas de valor agregado que ajudam a melhorar a situação.

Detalhes do Acquisio

Acquisio

http://www.acquisio.com/

Fundada em 2003

Preço do Acquisio

O Acquisio não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Acquisio

Ferramentas de Relatórios
Arrastar e soltar
Conectores de fontes de dados
Detalhamento
Exportação de relatórios
Geração de relatórios financeiros
OLAP
Painel personalizável
Previsão
Relatórios agendados/automatizados
Relatórios de marketing
Relatórios de vendas
Agendamento de postagens
Colaboração
Gestão de conteúdo
Gestão de múltiplas contas
Monitoramento das redes sociais
Participação do cliente
Publicação automática
Rastreamento de marca
Relatórios e análise de dados
Alertas da conta
Análise de dados/Rastreamento do ROI
Criador de URL
Ferramentas de pesquisa de palavras chave
Gestão de campanhas
Gestão de lances
Gestão de orçamento
Páginas de início e formulários web
Rastreamento de conversão
Rastreamento de palavras chave
Testes A/B
Gestão de campanhas
Gestão de várias plantas
Monitoramento de tempo na página
Rastreamento da interação entre usuários
Rastreamento de conversão
Rastreamento de fontes de referência
Rastreamento de palavras chave
Rastreamento de pesquisa no site
Rastreamento de páginas consultadas
Seguimento de objetivos
Ações ativadas por eventos
Banco de dados de contatos
Gestão de canais
Gestão de leads
Marketing por e-mail
Múltiplas campanhas
Agendamento de postagens
Análise de dados
Filtragem por palavras chave
Gerenciamento de contatos
Gestão de conteúdo
Gestão de múltiplas contas
Publicação automática
Rastreamento de conversão
Segmentação do cliente

Avaliações do Acquisio

Exibindo 5 de 38 avaliações

Geral
3,9/5
Praticidade
3,7/5
Atendimento ao cliente
4/5
Recursos
3,6/5
Relação qualidade/preço
3,5/5
Jake H.
CEO
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/02/2020

"Extremely Good Reporting and PPC Software That Comes at a Price"

Comentários: I loved it when I didn't have to consider paying for it. Clients loved it. They loved the reporting and the BBM tool.

Vantagens: I was an Account Manager at a marketing agency that exclusively used Acquisio. I loved it. the reporting was extremely easy to read and make decisions from as well as guide clients through. And it looked extremely professional. But objectively, the best part about Acquisio is the Bid and Budget Management tool. It analyzes keyword bids 24/7 and automatically makes adjustments using intelligent bidding. This wasn't as important to me as an account manager, but it was a huge selling point for our clients knowing that their ads campaigns were being literally managed 24/7.

Desvantagens: I have since left that agency and started my own. The main thing about the software is the price. If you're a newer agency, it's probably not going to be worth it for you. It starts at [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] but it's not listed on their website anymore. It used to be. However, once your agency starts picking up, I HIGHLY recommend this software.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/02/2020
Arturo R.
Account Manager - SEO/SEM Lead
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/02/2019

"You All-in-One PPC Campaign Management and Reporting Interface"

Comentários: I'm keeping my budgets optimized and my campaigns optimized through Acquisio's Bid and Budget Management tool.
If you have questions about the service or if you're facing problems, your account manager is a great point of contact, plus, there is the ticketing system that works really well.
Acquisio will not leave you hanging. They provide timely and relevant answers to your questions.

Vantagens: The Bid and Budget Management (BBM) feature is fantastic. It allows you to make sure that your campaigns are always topped up, that bids get optimized throughout the day, and that budget is distributed among all available campaigns, if one is underspending and the other one is overspending.
You can have your budgets roll over to the following month or to start over each month.
You can have the tool optimize for conversions or for clicks.
Honestly, this tool is the real reason I have Acquisio.
I've been testing one of my high-volume campaigns against a version of itself, one using BBM and the other just using Google Ads Enhanced Bidding, and BBM is kicking Google's butt so far. This tool is really powerful.

Desvantagens: You can create automated campaign reports, you can import and modify campaigns to the tool. Honestly, I find the Google Ads interface much more friendly. For reporting, I create Google Data Studio Reports, which are live, much more dynamic, and free.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/02/2019
Matthew K.
Paid Search Specialist
Publicidade e marketing, 201-500 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/08/2018

"Not Great for Campaigns with Small Budgets"

Comentários: Acquisio has some nice features, but in the end, it didn't work for our company and we had to cancel the service.

Vantagens: The customer service was good, and we were able to set up regular calls with a representative to answer our questions. Acquisio does have some nice features that would be useful when managing campaigns with large budgets.

Desvantagens: The organization was not great in my opinion. Accounts had to be linked every time a folder was created, and it would have been much easier if you could just link it once. We also had fairly small budgets and as a result, we didn't have enough data to use the CPA bid strategy. We had to use the CPC strategy even though we optimized our campaigns towards a target CPA. If you have larger budgets, this probably wouldn't be an issue, but for us, it was.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/08/2018
Gerardo T.
Operations Manager
Publicidade e marketing, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/06/2016

"Acquisio Rivew From a Mexican Google Partner"

Comentários: Acquisio is a performance marketing platform that allows you to manage your search, social, and display campaigns and get the most out of local search campaigns. Save time on automatic reporting, get the best optimization tools available, and get higher-performing campaigns than ever before. You shold try Acquisio too or share it with your friends

Vantagens: I've been using Acquisio for more then 2 years and there is a lot of ways you can improve and optimize your accounts with Acquisio. Te reporting feature is quite awesome becuase my clients can see the repor in a web page and the can also share it and downloade it to PDF. It is quite usefull

Desvantagens: The knowledbase is a little confusing. Full report translations will be awesome for my reports. Make sure to tell when our excecutives has changed

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/06/2016
Biily D.
Account Manager
Publicidade e marketing, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/03/2017

"The Future Is Now!"

Comentários: I can honestly say "ACQUISIO" is almost the perfect and complete user friendly bid management software solution. Interface in general has always been confusing with platforms however Acquisio's work bench does not have that issue here.
Customised reporting is my favorite feature and the support is always second to none!
Keep up the good work!!! Kenshoo helps to change a lot of information to Google and Bing to create campaigns and ad groups. Kenshoo uses filtering in order to sort out data so it depends if you like it or not. Kenshoo has a great profile optimization tool.

Vantagens: Where do I start:
customised reporting tool
Budget & Bids feature
Support turnaround time
Supports both Adwords & Bing
Frees up time to optimise campaigns
Pulling reports is 100% correct
I don't have to jump from one platform to another (one-stop-shop)

Desvantagens: Occasionally, loading time can some time be a pain

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/03/2017